Geamanu Alin Postat Aprilie 21, 2014 Share Postat Aprilie 21, 2014 @alin Am gasit link-ul pentru kitul de reparatie: http://www.nrp-carbs.co.uk/shop/index.php?route=product/product&manufacturer_id=12&product_id=2631 multam! @alin Acum cativa ani am fost cu motorul la ambulanta moto ca sa ajut pe un fost coleg aprilist exact cu acest reglaj. La el au trebuit desfacute reglajele de aer la 5 ture cel putin. Am descoperit ca diferenta dintre carburatoarele noastre era jiglerul principal. Nu mai tin minte exact valorile dar era ceva de genul ca al meu era de 125 si al lui de 120. Am pus carburile mele pe mobra lui si a functionat perfect. O sa caut postul respectiv in paginile anterioare si o sa il postez aici in caz ca foloseste si altcuiva. P.S. intre timp m-am lasat de fumat pe jiglerul de acceleratie(principal ) la mine scrie 130 ?????Eu nu am prbl la acceleratie ci doar la relanti decelerare -rateuri l-am desfacut curatat si sper sa mearga.....am incercat prin teste sa dau mai mult de 3.5 ture , e mai rau asa ca eu ced am avut ceva gunoaie sau neetansietatea garniturilor de la pahare= altele noi cel mai bine ...il pun la loc si vad cum e ... cuiul de amestec este compus din 4 el :garnitura , saiba , arc si cui .La mine unul din carb nu are saiba ??/astfel am reglat , logic diferit carburile -plecand de la standard 3,5 ture cel fara saiba = 3,75 celalalt 3,25 . Momentan functioneaza corect insa pt ca am spritz-uit verific la traseu maine .Poate au fost si ceva gunoaie .Nu am mai desfacut diafragmele pt ca la acceleratie nu aveam prbl . multam! pe jiglerul de acceleratie(principal ) la mine scrie 130 ?????Eu nu am prbl la acceleratie ci doar la relanti decelerare -rateuri l-am desfacut curatat si sper sa mearga.....am incercat prin teste sa dau mai mult de 3.5 ture , e mai rau asa ca eu ced am avut ceva gunoaie sau neetansietatea garniturilor de la pahare= altele noi cel mai bine ...il pun la loc si vad cum e ... cuiul de amestec este compus din 4 el :garnitura , saiba , arc si cui .La mine unul din carb nu are saiba ??/astfel am reglat , logic diferit carburile -plecand de la standard 3,5 ture cel fara saiba = 3,75 celalalt 3,25 . Momentan functioneaza corect insa pt ca am spritz-uit verific la traseu maine .Poate au fost si ceva gunoaie .Nu am mai desfacut diafragmele pt ca la acceleratie nu aveam prbl . e prost.... alte garnituri pahare ==== eee 200 lei...asta e ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Aprilie 21, 2014 Share Postat Aprilie 21, 2014 Verifica si robinetul de benzina sa fie curat . Si asta face multe probleme daca nu e in regula . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Aprilie 21, 2014 Share Postat Aprilie 21, 2014 Verifica si robinetul de benzina sa fie curat . Si asta face multe probleme daca nu e in regula . l-am desfacut astazi si curatat.... ma gandesc la supape.....???/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V a L y O Postat Aprilie 22, 2014 Share Postat Aprilie 22, 2014 @ eugenkawa : CrashBar-ul a venit cu motocicleta. Vopseaua este luata din Hornbach Balotesti. http://www.champion.org.pl/EN/index-3.html Heat resistant Aluminium - 37 lei tubul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SorinRadu Postat Aprilie 22, 2014 Share Postat Aprilie 22, 2014 /index.php?/topic/710975-aprilia-pegaso-650-ie/ Sa vada si iubitorii de Aprilii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Aprilie 22, 2014 Share Postat Aprilie 22, 2014 am gasit asta , util Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucipad Postat Aprilie 23, 2014 Share Postat Aprilie 23, 2014 Va salut Sunt nou pe forum , precum si in bransa motociclistilor, respectiv a posesorilor de Aprilia Pegaso Drept urmare la sfarsitul verii trecute, septembrie am achizitionat o Aprilia Pegaso 650 IE si am cam dat-o de pamant. vreau sa va intreb daca are cineva niste foto in detaliu cu un crashbar, pentru a mi-l confectiona, intrucat am inteles din postarile anterioare de pe forum ca cele de pe Loius nu prea sunt OK. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V a L y O Postat Aprilie 23, 2014 Share Postat Aprilie 23, 2014 A facut cineva modificare la roti sa nu mai foloseasca camera? Tot o sa trebuiasca sa schimb gumele si m-ar interesa daca cineva a experimentat asa ceva. As vrea sa nu mai car dupa mine camere, leviere si cheile ptr scos rotile. http://www.teamincomplete.com/Projects/950/1719tubelesswhee.html http://www.tenereclub.ro/index.php?p=forum&s_id=33&t_id=346&s=1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Aprilie 23, 2014 Share Postat Aprilie 23, 2014 @lucipad Daca cumva faci rost de schita sau gasesti sa iti construiesti, fa si niste poze si posteaza-le pe forum. Vor fi de ajutor si altcuiva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Aprilie 23, 2014 Share Postat Aprilie 23, 2014 (editat) @valyo: Mai erau vreo 2 pe aici, unul parca cu tenere, dar eu tin minte ca era vorba de o banda ceva. Asa, daca vrei sa umbli la spite, mai poti sa scoti bumbii aia fara sa te chinui, daca ai cimentul ala acolo? ...daca stau sa ma gandesc bine, nu imi aduc aminte pe vreunul dintre prietenii mei sa fi umblat asa des prin zonele alea, dar eu de cate ori faceam vreo modificare ireversibila (nu neaparat la moto), tocmai atunci se gasea vreo treaba care ma facea sa regret. Editat Aprilie 23, 2014 de DaSchmutz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V a L y O Postat Aprilie 23, 2014 Share Postat Aprilie 23, 2014 M-am gandit si eu la treaba cu scosul. Cand o sa ajung acolo, o sa fie al dracului de interesant. In acest moment, am in minte: perie de sarma de flex/masina de gaurit. Sau...freze ptr Proxxon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Aprilie 23, 2014 Share Postat Aprilie 23, 2014 E posibil totusi daca apesi pe bumb spre cimentul ala sa cedeze (sub el am vazut ca Cristi_mic pusese prenandez de la bison, iar ala nu tine cine stie ce). Acum, nu cred ca dai ditamai stratul de ciment si urmaresti doar sa fie aderent si sa sigilezi, deci merge si un strat mai subtirel. Depinde ce rezistenta are si pelicula... Eu unul am bagat un ciment de genul intr-o gaura de 5-6mm in tabla de 2 sau 2.5 mm si s-a prins bine, nu reusesc sa il scot daca apas cu un cui. E drept ca si cimentul era ceva mai scump, bicomponent, tot de la bison. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Aprilie 23, 2014 Share Postat Aprilie 23, 2014 A facut cineva modificare la roti sa nu mai foloseasca camera? Tot o sa trebuiasca sa schimb gumele si m-ar interesa daca cineva a experimentat asa ceva. As vrea sa nu mai car dupa mine camere, leviere si cheile ptr scos rotile. http://www.teamincomplete.com/Projects/950/1719tubelesswhee.html http://www.tenereclub.ro/index.php?p=forum&s_id=33&t_id=346&s=1 eu am tubles pe a mea , asa am luat-o , dar sa sti ca in caz de pana , tot camera e solutia... multam! pe jiglerul de acceleratie(principal ) la mine scrie 130 ?????Eu nu am prbl la acceleratie ci doar la relanti decelerare -rateuri l-am desfacut curatat si sper sa mearga.....am incercat prin teste sa dau mai mult de 3.5 ture , e mai rau asa ca eu ced am avut ceva gunoaie sau neetansietatea garniturilor de la pahare= altele noi cel mai bine ...il pun la loc si vad cum e ... cuiul de amestec este compus din 4 el :garnitura , saiba , arc si cui .La mine unul din carb nu are saiba ??/astfel am reglat , logic diferit carburile -plecand de la standard 3,5 ture cel fara saiba = 3,75 celalalt 3,25 . Momentan functioneaza corect insa pt ca am spritz-uit verific la traseu maine .Poate au fost si ceva gunoaie .Nu am mai desfacut diafragmele pt ca la acceleratie nu aveam prbl . e prost.... alte garnituri pahare ==== eee 200 lei...asta e ! am gasit la Romimoto garnituri pahare 29 lei /buc http://www.romimoto-piese.ro/category/10412050400/article/356810 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V a L y O Postat Aprilie 23, 2014 Share Postat Aprilie 23, 2014 eu am tubles pe a mea , asa am luat-o , dar sa sti ca in caz de pana , tot camera e solutia... Ce n-a mers la tine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Aprilie 23, 2014 Share Postat Aprilie 23, 2014 am rupt pisica in doua si m-am bagat la cheltuiala , asta e Ce n-a mers la tine? sti ce nu merge , in principiu , dac ai o gaura mai mare , nu o poti repara nici cu spuma , nici cu jnur , doar cu camera. asa ca cel mai bine este asa: In mod normal tubles si la drum in caz ca..., un tub de spuma( exista special pt pene ) si o camera , in caz ca spuma nu merge , asa ca ..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupul Gri Postat Aprilie 24, 2014 Share Postat Aprilie 24, 2014 o scurta poveste cu o intrebare la sfarsit... poate are cineva o idee Am avut un boboc de pegaso model 2001 injectie (inca mai am unul dar e alta poveste)... 6000 km pe bord, mergea impecabil, nimic de reprosat... pana intr-o zi in care n-a mai mers impecabil. Fara nici un motiv evident, a inceput sa porneasca greu, sa nu mai stea la ralanti, ulterior am vazut ca scotea fum negru de benzina si a inceput sa consume cam cu 1% mai mult din ziua respectiva. Prima data am marit ralanti-ul, ulterior am schimbat bujie, curatat injectoare, schimbat filtru de aer etc... Am aflat ca de fapt ar putea fi de la maparile de pe CDI si am decis sa sa ma dus sa-i rescrie CDI-ul. Am fost la Bardak si n-au putut sa se conecteze pe el, asa ca n-am avut incotro si dupa indelungi asteptari am ajuns la United Motors si... surpriza, nu s-au putut conecta pe CDI. Mai mult, venisem si cu CDI-ul de la cealalta motocicleta pe care o am acum si nici pe acela nu s-au putut conecta, se intrerupea imediat conexiunea cu o eroare de genul: "verificati conexiunea sau alimentarea cu curent a CDI-ului" Intrebarea este: e posibil sa fie o problema electrica a motociletei? Daca da, unde as putea sa ma uit? PS: ca fapt divers, la Bardak, pentru ca n-au reusit sa se conecteze pe CDI nu m-a costat nimic, in schimb la United Motors acelasi serviciu costa 85 ron Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SorinRadu Postat Aprilie 24, 2014 Share Postat Aprilie 24, 2014 o scurta poveste cu o intrebare la sfarsit... poate are cineva o idee Am avut un boboc de pegaso model 2001 injectie (inca mai am unul dar e alta poveste)... 6000 km pe bord, mergea impecabil, nimic de reprosat... pana intr-o zi in care n-a mai mers impecabil. Fara nici un motiv evident, a inceput sa porneasca greu, sa nu mai stea la ralanti, ulterior am vazut ca scotea fum negru de benzina si a inceput sa consume cam cu 1% mai mult din ziua respectiva. Prima data am marit ralanti-ul, ulterior am schimbat bujie, curatat injectoare, schimbat filtru de aer etc... Am aflat ca de fapt ar putea fi de la maparile de pe CDI si am decis sa sa ma dus sa-i rescrie CDI-ul. Am fost la Bardak si n-au putut sa se conecteze pe el, asa ca n-am avut incotro si dupa indelungi asteptari am ajuns la United Motors si... surpriza, nu s-au putut conecta pe CDI. Mai mult, venisem si cu CDI-ul de la cealalta motocicleta pe care o am acum si nici pe acela nu s-au putut conecta, se intrerupea imediat conexiunea cu o eroare de genul: "verificati conexiunea sau alimentarea cu curent a CDI-ului" Intrebarea este: e posibil sa fie o problema electrica a motociletei? Daca da, unde as putea sa ma uit? PS: ca fapt divers, la Bardak, pentru ca n-au reusit sa se conecteze pe CDI nu m-a costat nimic, in schimb la United Motors acelasi serviciu costa 85 ron Verifica noxele (pe la orificiul ala special, de pe galerie) si vezi in ce parametrii sunt, apoi incearca sa le aduci la normal din surubul de pe CDI. Poate, cumva, s-a dereglat din cauza vibratiilor..... Alte verificari poti face cu un multimetru si sa vezi daca injectoarele, THROTTLE VALVE POTENTIOMETER, sau ceilalti senzori mai au valorile din carte. Verificarea senzorilor dureaza juma' de ora. Succes si sa ne tii la curent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danut Ionda Postat Aprilie 24, 2014 Share Postat Aprilie 24, 2014 tentativa de Viol se pedepsete/ precum si tentativa de reparat se plateste! s-aveti drumuri uscate si insorite,bani de benzina ....si chef de duca! eu mereu ma parlesc cand vine vorba de servicii...niciodata nu intreb inainte cat costa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Aprilie 25, 2014 Share Postat Aprilie 25, 2014 una faina in Cluj , pentru cei care doresc sa cumpere , atentie la transport.. http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=566339&selpic=3&zoom=1#foto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
porky08 Postat Aprilie 25, 2014 Share Postat Aprilie 25, 2014 Nu se potriveste din cauza ca volanta de injectie are mai multe capete d alea de citire, pe cand cea pe carburatie are unu singur. Iti trebuie de injectie sau carburatie? La fel nici capacu de prinde rulmentul de bendix nu e la fel. Asta e de injectie: WP_20140404_16_07_33_Pro.jpg Asta e de la carburatie: WP_20140418_17_30_30_Pro.jpg In rest se potrivesc toate. Salut! Eu as avea nevoie de volanta pentru modelul pe injectie, motoreta e din 2001. Cunoasteti pe cineva care sa vanda una pentru modelul asta? Multumesc pentru ajutor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Aprilie 25, 2014 Share Postat Aprilie 25, 2014 Aline,las-o balta cu acest anunt! Cred ca stiu mult mai multe decat stii tu nu am zis ca stiu , doar am vazut-o azi si atat , Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Aprilie 25, 2014 Share Postat Aprilie 25, 2014 @ Lupul Gri: de asta prefer inca mobrele pe carburatie: gasesc piese la dezmembrari si nu am probleme de genul "nu avem program de diagnoza". @ Mony: multumesc de pocket bike. Deocamdata am folosit piese din el pentru reabilitatea motoretei lui fi-miu. In alta ordine de idei, maine va avea loc in Bucuresti un mars al motociclistilor pentru constientizarea soferilor de deschiderea sezonului moto si pentru prevenirea accidentelor in trafic. Ieri am aflat de pe Facebok ca un fost prieten a decedat dupa ce un mosulica nu a dat prioritate la iesirea de pe o straduta. Marsul va incepe la ora 15:00 pe traseul Fantana Miorita - Piata Victoriei - Calea Victoriei - Piata Natiunilor Unite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shumilica Postat Aprilie 25, 2014 Share Postat Aprilie 25, 2014 Salut! Eu as avea nevoie de volanta pentru modelul pe injectie, motoreta e din 2001. Cunoasteti pe cineva care sa vanda una pentru modelul asta? Multumesc pentru ajutor! Din cate stiu (si am invatat ceva mecanica in ultima luna ) volanta nu prea se strica, deci nici nu prea se vinde la dezmembrari, ai mari sanse sa o gasesti. Mie mi-a ramas una de carburatie deci nu pot sa te ajut. Chiar sunt curios, cum ai reusit sa se strice? Cumva la demontat, nu ai avut presa si ai incercat cu vreun levier ceva? Sau nu a fost stransa bine si in mers s-a descentrat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Aprilie 26, 2014 Share Postat Aprilie 26, 2014 @eugenkawa Sa se bucure de el si sa te dai si tu... e funny sa vezi ce viteza prinde jucaria. Cateva poze din 2011, atunci cand a fost folosit ultima oara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Aprilie 26, 2014 Share Postat Aprilie 26, 2014 cred ca am rezolvat: am renuntat la siliconul de la Wurth pt ca in benzina se inmuiase si mi-a fost teama , desi izolatia era buna am reglat nivelul carburantului din pahare undeva la nivelul garniturii am curatat si am confectionat o dubla din clingherit pt garnitura de pahar perfect.am reglat suruburile de ameste la 3 ture insa dupa incalzirea motorului am ajunla 4 ture am redus turatia din surubul atasat acceleratiei pana la 1500 acum sta la relanti si nu mai da rateuri maine ma dau , azi ma mai inmoi si eu cu bere cele bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.