bodyvl Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 cred ca de la ungere ceva si ce ramane de facut? pilitura era ce la celalalt rulment ce lam avut bulit poate sa fie ambielajjjjjjjjjjjjjjjjjjjjul bulit sa nu dau motorul jjjjos degeaba/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 (editat) Pai, fratilor, cand aveti probleme din astea, curatati mai intai motorul si pe urma montati totul la loc! In prima faza, ia un spray de curatat discuri / degresant si curata partea din dreapta, dupa ce dai capacul si bendix-ul jos.Asta include si cititorul de la volanta. La urma, bagi un ulei ieftin, eventual auto, o pornesti foarte putin, apoi dai uleiul jos. Desfaci din nou, verifici, cureti, si pe urma Dumenezeu cu mila. Daca problema e mai grava, trebuie sa desfaci motorul. De la tastatura calculatorului nu am cum sa vad ce e acolo. Noi venim doar cu idei... Bataie poti sa ai de la cuzinet, aprindere nefunctionala, pilitura pe cititor sau bobine...sau, mai grav, resturi metalice prin motor. Editat Mai 5, 2014 de eugenkawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bodyvl Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 am niste draci pe mine de nici nu stiu ce sa fac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 Sa o duci la un mecanic, daca crezi ca nu te bazezi pe tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bodyvl Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 sunt disperat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SorinRadu Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 Calma te, hombre, macar tu ai niste probleme clare, eu n-am reusit s-o pornesc nici cu un sobor de popi si n-am nicio problema; nici mecanica, nici electrica. Cel putin nu se vede nimic. Trebuie sa desfaci motoru' asta e clar. N-o sa-l desfaci degeaba, sunt convins. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bodyvl Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 de priceput ma pricep dar va cer niste idei sa nu dau motorul jos degeaba doar de viblochen mie frica si nu ie problema de bani ma apuca groaza sa dau motorul jjjjjos si sa nul dau degeabai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SorinRadu Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 Pune toporu' jos si linisteste-te. Asta e situatia, o sa te coste niste banuti, niste timp...dar se rezolva. Asa cum a spus si Eugen; e IMPORTANT sa cureti motorul dupa ce ai avut probleme de mecanica. Deci; da-o pe mana mecanicului si relaxeaza-te. Da-le dreq de fiare, n-are rost sa faci infarct pt. ele. Eu nu mai am alte idei. Orice defectiune mecanica, in afara de cele pe care ti le-am sugerat, nu se rezolva decat prin demontarea motorului. Poti incepe totusi cu chiuloasa si cilindrul. Verifica daca nu cumva pistonul este "crapat". Alta idee; ia un magnet si verifica piliturile alea, vezi daca sunt atrase de el. Pistonul e din aluminiu si e amagnetic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bodyvl Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 tu dece nu poti sa o pornesti? am curatat si pilitura cu magnet totul este curat acolo decat sa dau motorul jos mai bine ii dau foc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SorinRadu Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 Are draci pe ea, d-aia nu pot.) Am mers cu ea cateva zile si apoi, intr-o sambata buna de plimbare, a apucat-o nabadaile. E moarta d-a binelea cu toate ca da scanteie buna, injectoarele merg brici, presiune in rampa de benzina este, nu-i sarita de la punct, etc etc etc. Da ii dau eu de cap. Daca nu; BRICHETA. As fi preferat sa am eu problema ta. ) Macar e ceva concret. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bodyvl Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 ca benzina am ca abia ii facusem plinul MIA STRICAT ZIUA DE IERI FIRA A DRACULUI CUDUMNEZEI EI DE CURVA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SorinRadu Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 Mie mi-a stricat 5 zile pline!!! Demontez rezervorul, rampa de benzina si injectoarele, dau bujia jos si le montez toate la loc in maxim 3 minute. Daca ma bate careva la asta ii dau o bere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bodyvl Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 ASA MIA FACUT SI MIE SEARA AM VENIT CU EA NORMALA IERI DIMINEATA A PORNIT NORMAL SI DUPA ACEIA AU APUCATO DRACI CUM TIAM SPUS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SorinRadu Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 E misto atunci cand te echipezi complet, ii dai cheie si sa nu porneste apoi crezand ca e ceva simplu te apuci sa surubaresti. Uite asa m-a apucat pe mine seara, tot sperand sa mai plec la plimbare. Apoi au urmat cateva zile la fel.) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bodyvl Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 IMI PORNEA LA SFERT DE CHEIE SI NU POT SAMI DAU SEAMA CE VREA CURVA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SorinRadu Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 Eu consider ca benzina bagata in a mea nu-i o pierdere; i-o servesc ca pe coliva daca nu-si revine. Deci; benzina cu lumanare aprinsa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bodyvl Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 NU AVEA NERVOIE SA TRAG SOCUL NIMIC PORNEA SI LA MINUS 20 DE GRADE FARA PROBLEME TU RAZI DAR MIE IMI VINE SA PLANGSUNT MORT FARA EA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SorinRadu Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 Asa am bocit-o si eu 5 zile; "maica......un' te 'uci fa.....?!?!? nici shocu' nu ti-l trageam, ce motocicleta buna ai fost fa.....!!!" ) Lasa omule ca e rezolvabila treaba. Cred ca toti de pe aici au trecut prin situatii d-astea. Daca vrei sa fii scutit de nervi din astia, renunti la motor, masina, bicicleta si trotineta dar tot o sa-ti vina dracii asteptand in statia de autobuz. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shumilica Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 Ti-ai luat trotineta de unde e? De unde esti tu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bodyvl Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 din valcea cred ca nui plac astea noi ce am bagat in ea trebuie sa o aduc acasa dar sa vad daca mai vrea curva sa mai stea cu mine ca nu mam purtat prea frumos cu ea am uitat sa va spum becul de ulei nu mi sa aprins atunci cand a inceput sa o apuce draci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucipad Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 Are cineva idee, daca se gaseste separat ceasul de bord ce indica temperatura lichidului de racire, sau trebuie schimbat tot bordul? Am probleme la el, in sensul ca indica eronat. Cum pun contactul se ridica direct la 110/120 grade. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 (editat) Veriifca sonda din dreapta motorului, unde intra furtunul de antigel de la radiator catre termostat. Pe partea din spate, are un fir care transmite informatiile catre calculator si bord. Editat Mai 5, 2014 de eugenkawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 Pai eu cred ca mai degraba s-a defectat senzorul de pe blocul motor (chiuloasa) depinde unde este pus . Ovidiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 Sau a iesit firul din senzorul de temperatura. Din cate tin minte, termistorul respectiv ii da masa instrumentului. Deci, ori e senzorul dus... ori e firul iesit sau nu face contact. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucipad Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 Am verificat senzorul. Acestea functioneaza, in sensul ca imi porneste ventilatorul de pe radiator, atunci cand lichidul de racire ajunge la o anumita temperatura. M-am gandit si la garnitura de chiuloasa, est OK, verificand uleiul acesta este in regula. Am verificat si senyorul de pe blocul motor, cand il deconectez, cade acul care indica temperatura. Nu inteleg totusi de ce imi indica temp asa ridicata desi motorul este rece asa cum am mentionat mai devreme. De aici am tras concluzia ca este ceasul de bord defect. Multam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.