craksman Postat Februarie 14, 2008 Share Postat Februarie 14, 2008 (editat) Nu stiu,poate s-a mai scris,dar incerc: Stie cineva cat ulei se pune in fiecare telescop la Pegaso 650 an '97? intre 430 si 450 mililitri dar vezi ca se recomanda ul anumit tip de ulei 10w nu stiu cat cand te vei duce sa il iei te va intreba ce motor ai si ceva date despre el asa ca sa ai talonul la tine cand te duci sa faci cumparaturi ptr moto.................. Editat Februarie 14, 2008 de craksman Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
torto Postat Februarie 15, 2008 Share Postat Februarie 15, 2008 care imi recomanda shi mie de unde pot luat un kit de lant pt pegi 2 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Februarie 15, 2008 Share Postat Februarie 15, 2008 432 lei, marca RK , vezi la MyMotoTuning - Sos Cotroceni 19 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Februarie 15, 2008 Share Postat Februarie 15, 2008 (editat) cine stie daca gasesc pe undeva si cat costa garniturile de cauciuc de la plutitor si garnitura de la bucsa de bronz in care intra poantoul ?? am incercuit in poza garniturile de care am nevoie <small>--- Mesaj completat în 14 Feb 2008 14:03 -------------</small><br/> Mi se pare ca la Louis poti comanda kit de reparatie pentru carburator care cred ca trebuie sa contina toate jicloarele,cuiele si garniturile.Intereseaza-te la ei(Moto-Louis in Autovit). --- Mesaj completat în 15 Feb 2008 21:15 ------------- care imi recomanda shi mie de unde pot luat un kit de lant pt pegi 2 ? MotoLouis dar nu comanda de Pegaso ca este mai scump.Eu am comandat de BMW F650 (ST cred) si e cu 30 de iepuroi mai ieftin decat cel de Pegaso(aprox 95 in loc de 125). DID 520 110/16/47 Editat Februarie 15, 2008 de bachus_21 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pegaso650Cj Postat Februarie 16, 2008 Share Postat Februarie 16, 2008 Daca nu ai golit carburatoarele si ai pus aprilica la iernat, este posibil sa ai la un carburator cuiul poantou intepenit. Astupa cu mana admisiile de aer de la filtrul de aer ... Multumesc mult, o sa incerc maine impreuna cu un tip care se pricepe (ca nu m-as baga eu chiar singur). Va tin la curent cu evolutia. Deocamdata la cluj ninge (ca in toata tara, probabil), asa ca graba sa o pornesc s-a mai domolit --- Mesaj completat în 16 Feb 2008 13:54 ------------- daca modelul tau are surub de reglaj al ralanti-ului tragi socul si in timp ce dai la automat maresti ralantiul.trebuie sa porneasca fara probleme.la mine amerge asa dupa ce sta mult timp Are, o sa incerc si varianta asta, desi recunosc ca ma tem ca n-o sa mai stiu cat am invartit de el si cam care e pozitia normala. Ca si cheie de bujie si eu folosesc o cheie din teava, care are la un capat 18 si la celalalt 19. Am luat-o de la Baumax cu vreo 15 lei, probabil se poate gasi si mai ieftina in alte parti. As vrea sa experimntez scoaterea bujiei FARA demontarea rezervorului. Oare ar fi posibil, daca tai cheia de bujie sa fie destul de scurta? sau sa stau pe posteriorul meu si sa fac la fel ca toata lumea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radum Postat Februarie 18, 2008 Share Postat Februarie 18, 2008 Ieri am incercat sa postez, dar mi-a dat o eroare In orice caz, poti incerca sa scoti bujia fara sa demontezi rezervorul (asta in cazul in care ai timp de pierdut sau vrei sa faci un experiment), dar cred ca va dura un pic mai mult decat daca l-ai scoate de la inceput. Si eu am aceeasi problema, insa am bagat benzina la bujie cu o seringa (experimentam) si a dat semne ca ar porni, insa cantitatea de benzina a fost insuficienta ptr o pornire. Voi scoate carburatorul si il voi curata ptr ca cel mai probabil s-a intepenit cuiul pontou si benzina nu mai ajunge din carburator la bujie. Are cineva idee cum se prind crashbarurile la o Aprilia Pegaso Cube , ca nu am reusit sa imi dau seama unde vin prinse sub radiator ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brogdan Postat Februarie 18, 2008 Share Postat Februarie 18, 2008 salut, hai ma ajutati putin si pe mine? dupa o juma de an de tinut motoru pe butuci ca s-a apucat un nenorocit de mecanic de el..care tragi de el sa lucreze cate putin...am reusit sa imi monteze axu de la pedala de la schimbatorul de viteze si daca tot a demontat motorul l-a si segmentat! acum nu il mai prind pe mecanic sa imi puna furtunele, asa ca o parte am reushit eu sa le pun, stand cu manualul de service in brate. dar tot mi-au ramas vre-o 3 furtunele care nu stiu unde vin bagate: 1) e un furtun pe partea dreapta a blocului motor cam pe la 1/3 inaltime. Poza 1, NR. 27. in manual zice ca e "oil breather". vreau sa imi ziceti daca celalalt capat al furtunuil se prinde pe cadru in sus am vazut in manual, dar mai vine conectat undeva sau sta in aer? la mine am vazut ca imi cam scuipa ceva ulei pe acolo...cand am ponit motorul fara nici un furtun conectat acolo. asa trebe? sau nu a segmentat bine motoru? 2) furtunul din partea de sus a vasului de expaniune de la antige poza 2 nr.3l...si ala am citit ca e ceva de aerisire. celalalt capat il mai conectez undeva sau tot in aer ramane? 3) furtunul care se conecteaza la rezervor, nu cel de alimentare, mai este acolo un furtun, care am citit ca este pt a se scurge apa acumulata la capacul de alimentare a rezervorului Poza 3, nr.3. acolo mai trebe sa pun furtun? si daca da celalalt capat unde il conectez? VA ROG astept raspunsuri de la voi cat mai repede! orice sugestie de la un cunoscator sau macar de la cineva care are o mobra intreaga este bine venita. vreau neaparat sa o pun pe picioare sa ma pot bucura si eu de ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LGO Postat Februarie 18, 2008 Share Postat Februarie 18, 2008 1) e un furtun pe partea dreapta a blocului motor cam pe la 1/3 inaltime. Poza 1, NR. 27. in manual zice ca e "oil breather". vreau sa imi ziceti daca celalalt capat al furtunuil se prinde pe cadru in sus am vazut in manual, dar mai vine conectat undeva sau sta in aer? la mine am vazut ca imi cam scuipa ceva ulei pe acolo...cand am ponit motorul fara nici un furtun conectat acolo. asa trebe? sau nu a segmentat bine motoru? 2) furtunul din partea de sus a vasului de expaniune de la antige poza 2 nr.3l...si ala am citit ca e ceva de aerisire. celalalt capat il mai conectez undeva sau tot in aer ramane? 3) furtunul care se conecteaza la rezervor, nu cel de alimentare, mai este acolo un furtun, care am citit ca este pt a se scurge apa acumulata la capacul de alimentare a rezervorului Poza 3, nr.3. acolo mai trebe sa pun furtun? si daca da celalalt capat unde il conectez? Furtunul de pe partea dreapta a motorului se leaga la carcasa filtrului de aer, este furtunul prin care se recirculeaza gazele de carter si este normal sa arunce putin ulei pe acolo daca nu este pus. Cel de la rezervor trebuie pus neaparat pentru ca daca scapi benzina pe langa buson sa fie evacuata sub motor, altfel ai pericol de incendiu, poate sa se scurga benzina pe motor sau pe galeriile de evacuare si sa ia foc. Acest furtun impreuna cu cel de la vasul de expansiune trebuie sa iasa sub motor in dreptul piciorului lateral. Sper sa te ajute si pozelel alaturate. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kiru_seb69 Postat Februarie 19, 2008 Share Postat Februarie 19, 2008 de curand mi-am luat si eu o Aprilia Pgaso 650 din '98,am mers cu ea vreo 40 km,dupa care mi-a cazut de pe cricul lateral (acesta rupandu-se),exac pe levierul de ambreiaj,facandu-l praf.Are cineva idee unde gasaesc un nou levier?(CHIAR SH).Ar trebui sa-mi schimb si placutele pe fata;am dat comanda la Louis si mi-au trimis niste prostii,nu se potrivesc de nicio culoare(m-au costat 58 ron).Unde gasesc ceva adevarat?Daca stie careva,dati-mi si mie un raspuns.SEBI ,Bacau.MULTUMESC. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ASU11 Postat Februarie 19, 2008 Share Postat Februarie 19, 2008 de curand mi-am luat si eu o Aprilia Pgaso 650 din '98,am mers cu ea vreo 40 km,dupa care mi-a cazut de pe cricul lateral (acesta rupandu-se),exac pe levierul de ambreiaj,facandu-l praf.Are cineva idee unde gasaesc un nou levier?(CHIAR SH).Ar trebui sa-mi schimb si placutele pe fata;am dat comanda la Louis si mi-au trimis niste prostii,nu se potrivesc de nicio culoare(m-au costat 58 ron).Unde gasesc ceva adevarat?Daca stie careva,dati-mi si mie un raspuns.SEBI ,Bacau.MULTUMESC. te pot ajuta eu cu niste placute de frana uzate 50%, asta in cazu in care ale tale nu mai merg deloc, ti le dau pe 4L de bere --- Mesaj completat în 19 Feb 2008 21:38 -------------am si etrier fata de vanzare ieftinache, cine are nevoie sa ma contacteze aaa si mai am si o carena fata in plus tot ieftinache Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brogdan Postat Februarie 19, 2008 Share Postat Februarie 19, 2008 merci mult Mecaniku!! am rezolvat cu furtunelele, le-am pus pe toate si am pornit-o! merge...dar mi se pare ca s-a incalcit cam repede? adica in 5km sa imi creasca temperatura la 70-75 e normal? mai am de facut 2-3 legaturi la partea electrica si e gata si mobra mea! apoi sper sa dea putin soarele sa ajung cu ea la Cluj! cand ai drum prin cj am de dat o lada de bere! bafta --- Mesaj completat în 20 Feb 2008 00:04 -------------am uitat sa va mai intreb: cum trebe sa verific nivelul la ulei la motor? dupa ce sta toata noaptea ii scot joja si vad cat e? la cati km trebe schimbat? trebe sa il schimb mai repede acum daca am segmentat motorul? merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LGO Postat Februarie 20, 2008 Share Postat Februarie 20, 2008 ...dar mi se pare ca s-a incalcit cam repede? adica in 5km sa imi creasca temperatura la 70-75 e normal? ...am uitat sa va mai intreb: cum trebe sa verific nivelul la ulei la motor? dupa ce sta toata noaptea ii scot joja si vad cat e? la cati km trebe schimbat? trebe sa il schimb mai repede acum daca am segmentat motorul? Temperatura normala de functionare e intre 60 si 90 grade, asa ca nu cred ca ai vreo problema. Uleiul recomandat de Aprilia este numai 5W40, se schimba la 6000 km si se verifica la fiecare 500 km astfel (cu motorul cald): - lasi motorul sa se raceasca 10-15 minute, apoi cu el in pozitie orizontala il pornesti si il lasi la relanti cam un minut. Il opresti din nou, desurubezi busonul de ulei si te uiti pe joja unde este nivelul de ulei. Nivelul se masoara corect fara sa insurubezi busonul la loc si cu motorul pe roti, nu pe cricul central. Nu trebuie sa schimbi uleiul mai repede daca ai segmentat motorul, dar e posibil daca ai schimbat numai segmentii sa ai un usor consum de ulei in primii 1500 - 2000 km. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brogdan Postat Februarie 20, 2008 Share Postat Februarie 20, 2008 ok merci! dar problemele se tin lant: cricul lateral are joc foarte mare stanga dreapta si am vrut sa strng surubul din spate..si bineinteles ca s-a retezat! aveti cumva o schita detaliata a acelui cric..sa vad ce suruburi tre sa desfac, strang? si senzorul de la cricul lateral vad ca nu lucreaza bine...de la senzor pleaca 3 fire..iar in conectorul care duce spre motor vad ca sunt doar 2 fire...asa trebe sa fie sau mi s-a zmuls mie un fir? si cam cum tre sa lucreze acel senzor(comutator..)? e contact inchis deschis sau e cu impuls? merci inca o data P.S. e greu de schimbat cauciucuil de pe spate? nu stiu daca sa dau eu roata jos sau sa o duc la vulcanizare...ma tem ca nu se pricep...sugestii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ASU11 Postat Februarie 20, 2008 Share Postat Februarie 20, 2008 ok merci! dar problemele se tin lant: cricul lateral are joc foarte mare stanga dreapta si am vrut sa strng surubul din spate..si bineinteles ca s-a retezat! aveti cumva o schita detaliata a acelui cric..sa vad ce suruburi tre sa desfac, strang? si senzorul de la cricul lateral vad ca nu lucreaza bine...de la senzor pleaca 3 fire..iar in conectorul care duce spre motor vad ca sunt doar 2 fire...asa trebe sa fie sau mi s-a zmuls mie un fir? si cam cum tre sa lucreze acel senzor(comutator..)? e contact inchis deschis sau e cu impuls? merci inca o data P.S. e greu de schimbat cauciucuil de pe spate? nu stiu daca sa dau eu roata jos sau sa o duc la vulcanizare...ma tem ca nu se pricep...sugestii? senzoru ala la mine are doar 2 fire nush cum la tine are 3. si nu iti recomand sa te duci cu roata la vulcanizare auto asta daca nu vrei sa iti juleasca janta cum mi s-a intamplat mie de a trebuit sa o schimb. ai 2 optiuni ori o desfaci tu cu grija fara sa o julesti, daca nu iti mai trebuie cauciucu vechi il tai si il scoti sau te duci la service moto specializat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LGO Postat Februarie 20, 2008 Share Postat Februarie 20, 2008 ok merci! dar problemele se tin lant: cricul lateral are joc foarte mare stanga dreapta si am vrut sa strng surubul din spate..si bineinteles ca s-a retezat! aveti cumva o schita detaliata a acelui cric..sa vad ce suruburi tre sa desfac, strang? si senzorul de la cricul lateral vad ca nu lucreaza bine...de la senzor pleaca 3 fire..iar in conectorul care duce spre motor vad ca sunt doar 2 fire...asa trebe sa fie sau mi s-a zmuls mie un fir? si cam cum tre sa lucreze acel senzor(comutator..)? e contact inchis deschis sau e cu impuls? merci inca o data P.S. e greu de schimbat cauciucuil de pe spate? nu stiu daca sa dau eu roata jos sau sa o duc la vulcanizare...ma tem ca nu se pricep...sugestii? Banuiesc ca ai rupt surubul care este dupa senzorul de pe cricul lateral... Surubul asta arata asa: este gaurit pe mijloc, acolo intra surubul care fixeaza senzorul. Senzorul are trei fire si se folosesc numai firul verde si cel negru si nu este decat un intrerupator banal inchis-deschis. Pentru schimbat demontat si schimbat roata, descarca de aici http://angerman.net/f650/maintenance.html cele trei DVD-uri cu operatiuni de intretinere si reparatii la BMW F650ST si ai sa inveti multe de acolo. BMW-ul F650ST seamana foarte mult cu Pegaso, au multe piese comune, de fapt au fost facute in aceeasi fabrica, pe linii de montaj paralele. Se descarca cu microTorrent trei fisiere imagine (.iso) din care cu Nero iti faci DVD-urile. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kln Postat Februarie 21, 2008 Share Postat Februarie 21, 2008 de curand mi-am luat si eu o Aprilia Pgaso 650 din '98,am mers cu ea vreo 40 km,dupa care mi-a cazut de pe cricul lateral (acesta rupandu-se),exac pe levierul de ambreiaj,facandu-l praf.Are cineva idee unde gasaesc un nou levier?(CHIAR SH).Ar trebui sa-mi schimb si placutele pe fata;am dat comanda la Louis si mi-au trimis niste prostii,nu se potrivesc de nicio culoare(m-au costat 58 ron).Unde gasesc ceva adevarat?Daca stie careva,dati-mi si mie un raspuns.SEBI ,Bacau.MULTUMESC. Salut, eu am luat placute de frana ferodo pt pegaso din 94 de la scorpio az spate- 43 ron fatza-63 ron ii gasesti aici http://www.scorpio-az.ro/ da un telefon poate trimit si prin posta suna la magazinul din calea calarasi e un tip f de treaba acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brogdan Postat Februarie 21, 2008 Share Postat Februarie 21, 2008 salutare! am ceva probleme cu mobra...moare motorul cand o bag in viteza..desi ambreiajul decupleza ok! cand o pacalesc sa plek cu ea de pe loc..destul de turata 4-5000 merge "in shuturi"! si se mai si opreste motorul in mers! mi se pare ca imi afuma foarte tare bujia! adica dupa ce merge 30 min e neagra neagra. ce naiba se poate face? i-am pus bujie noua merge ce merge si apoi tot asa face...desi parca nici cu bujia noua la inceput nu prea statea la relati...adik sub 900-1000 murea..la cat ar trebui sa stea? as dori si o poza daca aveti cu traseul exact al furtunului de alimentare cu benzina! la mine a fost schimbat si nu stiu nici lungimea daca este ok... si bineinteles probleme cu furtunashele lasate scoase de mecanicu' meu...poza e de sub motocicleta, desupra de arcul de la suspensia spate, cam in dreptul filtrului de aer(sub el...) sunt cele 2 furtunase care is bagate la un capat acolo, si ies pe langa coltul de jos al bateriei...da habar nu am unde tre sa intre celelalte 2 capete...unul din ele vad ca la mine e in aer! --- Mesaj completat în 21 Feb 2008 18:39 -------------salutare! am ceva probleme cu mobra...moare motorul cand o bag in viteza..desi ambreiajul decupleza ok! cand o pacalesc sa plek cu ea de pe loc..destul de turata 4-5000 merge "in shuturi"! si se mai si opreste motorul in mers! mi se pare ca imi afuma foarte tare bujia! adica dupa ce merge 30 min e neagra neagra. ce naiba se poate face? i-am pus bujie noua merge ce merge si apoi tot asa face...desi parca nici cu bujia noua la inceput nu prea statea la relati...adik sub 900-1000 murea..la cat ar trebui sa stea? as dori si o poza daca aveti cu traseul exact al furtunului de alimentare cu benzina! la mine a fost schimbat si nu stiu nici lungimea daca este ok... si bineinteles probleme cu furtunashele lasate scoase de mecanicu' meu...poza e de sub motocicleta, desupra de arcul de la suspensia spate, cam in dreptul filtrului de aer(sub el...) sunt cele 2 furtunase care is bagate la un capat acolo, si ies pe langa coltul de jos al bateriei...da habar nu am unde tre sa intre celelalte 2 capete...unul din ele vad ca la mine e in aer! --- Mesaj completat în 21 Feb 2008 21:21 -------------salutari....noi detalii despre problema mea cu opritu motorului cand bag in viteza: am lasat motorul sa se raceasca cam 2 ore, apoi am pornit-o, am bagat in viteza si gogo! 30km am mers in afara orasului ok. opresc sa vorbesc cu un prieten, motorul ramanand pornit, plec bag in viteza si in 2 min dupa ce plek, moare iar motorul in mers! opresc pornesc motorul din nou, bag in viteza si moare! exact cand bag in viteza moare! apoi ma apuc sa o imping in neutral, cu motorul pornit si din mers apas ambreiajul si o bag repede in viteza...merge ok pana ma urc pe ea..moare in sarcina...nu inteleg! cam asta e problema! ASTEPT AJUTOR!! de avut in vedere ca motorul a fost desfacut si a fost schimbat axul de la pedala de la schimbator si segmentii la motor! merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Februarie 21, 2008 Share Postat Februarie 21, 2008 salutare! am ceva probleme cu mobra...moare motorul cand o bag in viteza..desi ambreiajul decupleza ok! cand o pacalesc sa plek cu ea de pe loc..destul de turata 4-5000 merge "in shuturi"! si se mai si opreste motorul in mers! mi se pare ca imi afuma foarte tare bujia! adica dupa ce merge 30 min e neagra neagra. ce naiba se poate face? i-am pus bujie noua merge ce merge si apoi tot asa face...desi parca nici cu bujia noua la inceput nu prea statea la relati...adik sub 900-1000 murea..la cat ar trebui sa stea? as dori si o poza daca aveti cu traseul exact al furtunului de alimentare cu benzina! la mine a fost schimbat si nu stiu nici lungimea daca este ok... si bineinteles probleme cu furtunashele lasate scoase de mecanicu' meu...poza e de sub motocicleta, desupra de arcul de la suspensia spate, cam in dreptul filtrului de aer(sub el...) sunt cele 2 furtunase care is bagate la un capat acolo, si ies pe langa coltul de jos al bateriei...da habar nu am unde tre sa intre celelalte 2 capete...unul din ele vad ca la mine e in aer! Mi-a facut si mie o data figura cu oprit si mers cu intreruperi;problema la mine era ca aveam o borna la baterie slabita. Relantiul este undeva la 1400 rot/minut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brogdan Postat Februarie 21, 2008 Share Postat Februarie 21, 2008 eu am bateria slaba...chiar foarte slaba....sa fie din cauza asta? nu inteleg daca motorul o data pornit, intra in functiune alternatorul care ii da curent la baterie....deci chiar sa "suga " curent f mult cand bag in viteza? nu inteleg..stiu ca ii trebe curent la pornire...dar cu mototrul odata pornit sa moara exact cand bag in viteza..mi se pare dubios! si un lucuru care l-am observat, dac o las in viteza 1, 2, chiar daca am tras ambreiajul...nu imi invarte electromotorul...deloc! astept indicatii! MERCI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ksg Postat Februarie 21, 2008 Share Postat Februarie 21, 2008 cele 2 furtune care ies din camera filtrului de aer este normal sa stea in aer sub motocicleta (unul preia benzina care ajunge in camera filtrului de aer si celalalt cred ca condensul de la filtru) iar furtunasul subtire din dreptul bateriei trebui sa ajunga tot sub motocicleta pe ala se scurge surplusu de acid din baterie off tropic am dat comanda de bendix de ktm duke sper sa se potriveasca la italianca mea daca nu ......... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LGO Postat Februarie 22, 2008 Share Postat Februarie 22, 2008 salutare! am ceva probleme cu mobra...moare motorul cand o bag in viteza..desi ambreiajul decupleza ok! cand o pacalesc sa plek cu ea de pe loc..destul de turata 4-5000 merge "in shuturi"! si se mai si opreste motorul in mers! mi se pare ca imi afuma foarte tare bujia! adica dupa ce merge 30 min e neagra neagra. ce naiba se poate face? i-am pus bujie noua merge ce merge si apoi tot asa face...desi parca nici cu bujia noua la inceput nu prea statea la relati...adik sub 900-1000 murea..la cat ar trebui sa stea? as dori si o poza daca aveti cu traseul exact al furtunului de alimentare cu benzina! la mine a fost schimbat si nu stiu nici lungimea daca este ok... si bineinteles probleme cu furtunashele lasate scoase de mecanicu' meu...poza e de sub motocicleta, desupra de arcul de la suspensia spate, cam in dreptul filtrului de aer(sub el...) sunt cele 2 furtunase care is bagate la un capat acolo, si ies pe langa coltul de jos al bateriei...da habar nu am unde tre sa intre celelalte 2 capete...unul din ele vad ca la mine e in aer! Daca merge in suturi, afuma bujia, moare cand incerci sa pornesti de pe loc si scoate fum negru cand o accelerezi stand pe loc e infundat filtrul de aer. Filtrul la Pegaso 3 e mic si se colmateaza repede. In manual zice ca se schimba dupa 12000 km, dar mie mi sa infundat dupa 2000 km pe drumurile noastre, exact cu simptomele de mai sus. Porneste motorul fara filtru, sa vezi daca dispar simptomele, dar nu circula fara el. Cele doua furtunase sunt de evacuare, ies sub motor langa piciorul lateral, vezi in pozele care le-am postat anterior, acolo se vede si furtunul de benzina. Schimba urgent bateria daca este slabita, e principala cauza de defectare a releului regulator de tensiune. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kiru_seb69 Postat Februarie 23, 2008 Share Postat Februarie 23, 2008 Salut, eu am luat placute de frana ferodo pt pegaso din 94 de la scorpio az spate- 43 ron fatza-63 ron ii gasesti aici http://www.scorpio-az.ro/ da un telefon poate trimit si prin posta suna la magazinul din calea calarasi e un tip f de treaba acolo Multumesc ,o sa incerc acolo,sper sa-mi trimita. --- Mesaj completat în 23 Feb 2008 16:01 ------------- te pot ajuta eu cu niste placute de frana uzate 50%, asta in cazu in care ale tale nu mai merg deloc, ti le dau pe 4L de bere <small>--- Mesaj completat în 19 Feb 2008 21:38 -------------</small><br/>am si etrier fata de vanzare ieftinache, cine are nevoie sa ma contacteze aaa si mai am si o carena fata in plus tot ieftinache Salut ,daca nu gasesc noi ,te caut ,pretul e bun.Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brogdan Postat Februarie 25, 2008 Share Postat Februarie 25, 2008 AJUTOOOORR!!! am schimbat filtru de aer..am schimbat baterie! si tot moare dupa ce se incalzeste! deci sa o luam de la inceput ca sa va spun despre ce e vorba: dimineata cand e motorul rece o pornesc, bag in viteza plec cu ea, merg 10 min, apoi o las pornita scoasa din viteza, mai merge 10-20 min. pusa pe cricul central si se incalzeste motorul cam pe la 85-90 de grade. ea fiind pornita pusa pe cric, trag ambriajul si bag in viteza(ambreiajul tras fara sa ii dau drumul deloc) si motorul se opreste instant ca si cum ar fi decuplat elctronic! ca de exemplu ca si cum as pune cricul lateral! ideea este ca la mine toata elecrica a fost data jos si ma gandesc sa nu fie ceva senzor conecta aiurea! daca poate cineva sa imi spuna cum lucreaza cricul lateral(contactul de la cric): adica daca nu cuva daca nu este cinecta bine din cauza aia sa se opreasca! ciudat este ca la rece motorul merge ok, inta in viteze totul ok! dar dupa ce se incalzeste cand bag in viteza moare(fara sa dau drumu la ambeiraj delok!!) si dupa ce moare daca il las in viteza si trag ambreiajul nu porneste! nu inavrte deloc electromotorul! ca si cum ar fi decuplat! de aceea cred ca este ceva de electrica! ce senzori ar trebui sa verific? si eventula o schema cat mai detaliata? astept sugestii!!! ca deja innebunesc! nu mai reusesc sa il pun pe picioare! P.S. acum 2 seri am facut un drum de exterior cu moto(30km), unde in mers temp motorului era de 60-70 grade si cum am intrat cu el in oras si s-a inaclzit putin(mai putin curent de aer pt racire!) mi-a facut figura cu muritul cand il bag in viteza si a trebuit sa il imping! --- Mesaj completat în 26 Feb 2008 22:33 -------------am rezolvat problema cu opritul motorului..imi facea figuri de la senzorul de la cricul lateral! o intrebare: voua cand bagati in viteza mai ales in 1-a si cateodata in a 2-a parca tzacane(trozneste prea tare..) e normal? bafta multa si sa vina caldura mai repede! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radum Postat Februarie 27, 2008 Share Postat Februarie 27, 2008 Da, e normal sa tacane.Cred ca la toate motoarele tacane cand schimbi in viteza 1-a; ah, si cand tacane te arunca un pic in fata, nu? ) Am rezolvat cu prinderea crashpadurilor; daca aveti nevoie de poze, le pun intr-o zi sau doua. Asfalt uscat si atentie in trafic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DarkDrac Postat Februarie 27, 2008 Share Postat Februarie 27, 2008 Salut Pegasistilor,am nevoie de catev indrumari in ceea ce priveste achizitionarea unei moto enduro-touring.In principiu as avea 3 optiuni(Aprilia Pegaso,Yamaha Tenere,Honda Transalp). Nu stiu la ce model sa ma hotorasc...am in jur de 2500 eur si intentia de a merge sa cumpar o piesa d'asta de prin germania si/sau italia. Motocicleta as folosi-o pa peste tot dar mai ales pt plimbari lungi pe tot felul de drumuri(probabil 70% vor fi asfaltate iar restu' forestiere,cu gropi,hartoape,noroi si si ..... si Doamne si ajuta) .Sunt relativ incepator(dar ambitios) ,vreau sa pot pune ceva bagaje pe ea(cortu',berea,mandra) si sa nu ma lase cu curu'n drum . Ce ziceti?cu cine sa votez? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.