Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Are dreptate Alin. Dar eu n-as da 50 de lei pe un releuuu... nici sa ma bati :))

Semnalizari stock, ca e frumoasa, ce naiba.

bine si atunci dai 60 pe 2 rezistente....vorbim de cazul lui 3m-01????

» Post actualizat in 12 Jun 2015 18:41

Daca mai cumpar si releu o sa ajung la o suma record pentru niste semnalizari...

Cred ca o sa incerc prima data cu un bec pus in paralel..

Intre timp am mai bibilit azi la ea cate ceva... curatat/uns melc kilometraj, schimbat placute frana fata + cauciuc nou, schimbat lichid frana. :hug:

Invatare de minte: intreaba inainte sa faci o modificare , s-ar putea sa afli ca nu merita efotul , vorba cu inginerii , de acum cateva zile , crezi ca stim noi mai bine ...?

Bun si daca pui in paralel ce o sa-ti lumineze : poponeata? :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pare un cablu de masa, minus -

 

de acord, ptr toti antevorbitorii ,am precizat deja ca am suflat si curatat robinetul , busonul ,desfundat teava de drenaj apa ploaie rezervor , inclusiv lasat cateva secunde cu busonul deschis si nimic . cum zice si k-10

deci de unde apa??

 

am aceeasi problema, ramane foarte multa benzina in partea dreapta si nu exista nici un furtun de trecere . cand ma stiu cu putina benzina o zgaltai si inclin tare si se mai varsa colo colo ,dar e enervant...si chiar si asa,tot raman 1-2 litri in buzunarul din dreapta .... wtf?!

» Post actualizat in 12 Jun 2015 09:25

ca sa fiu sigur ca nu e apa, o sa drenez diseara toata benzina din rezervor . distractie maxima iar

Cablul acela care pare unul de minus e de fapt un cablu cu care poti lega casca de motor(pt cei ce nu au cutie sau spatiu suficient ). O parte e fixa si cealalta ...dupa ce se introduce in barbia de la casca se agata la interior (are un locas anume) dupa care se inchide saua. :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Data viitoare intreb, asta e sigur :))

Il dau cu banda izoliera...

poti sa-l scoti unde va la amortizor , sub sa si noaptea o sa dea o lumina deosebita , poti cumpara albastru daca gasesti sau il colorezi albastru cu oja.

Dar cel mai bine cauta un releu ELECTRONIC , mai ieftin , s-ar putea sa mearga fara alte modificari.

Editat de alin geamanu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din pacate dnsoara ( ca de obicei cum fac femeile) s-a miscat in reluare si am ratat parada seawolfs,asa ca am plecat direct in campare.e prima data cand incarc asa tare o motocicleta

cald rau , 5 litri de apa 2 de bere si 1 de vin nu ne-au ajuns ptr 2 in 2 zile . vedere rezervatia gura dobrogei , si intrarea in pestera liliecilor :alcy:

abia dupa 150km s-au format placutele pe disc sa franeze ok,dar la intoarcere a inceput sa haraie urat de tot lantul ( l-am uns bine la plecare) , de parca s-ar fi harjait de un surub in mers, cu pocnituri continue tot drumul . X-(

post-89731-0-66180900-1434294575_thumb.jpg

post-89731-0-91808200-1434294581_thumb.jpg

post-89731-0-22508600-1434294589_thumb.jpg

post-89731-0-31985100-1434294595_thumb.jpg

post-89731-0-33171200-1434294603_thumb.jpg

post-89731-0-89997700-1434294608_thumb.jpg

post-89731-0-77270500-1434294615_thumb.jpg

post-89731-0-76618700-1434294619_thumb.jpg

post-89731-0-51518100-1434294623_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Faine pozele,nu-i bai c-a plouat nitel!

S-a mai ridicat prafu'... :crack:

Era cam mult praf.

Am oprit deoarece am uitat geaca de ploaie acasa in rest ok

» Post actualizat in 14 Jun 2015 19:14

din pacate dnsoara ( ca de obicei cum fac femeile) s-a miscat in reluare si am ratat parada seawolfs,asa ca am plecat direct in campare.e prima data cand incarc asa tare o motocicleta

cald rau , 5 litri de apa 2 de bere si 1 de vin nu ne-au ajuns ptr 2 in 2 zile . vedere rezervatia gura dobrogei , si intrarea in pestera liliecilor :alcy:

abia dupa 150km s-au format placutele pe disc sa franeze ok,dar la intoarcere a inceput sa haraie urat de tot lantul ( l-am uns bine la plecare) , de parca s-ar fi harjait de un surub in mers, cu pocnituri continue tot drumul . X-(

asculta asta: cand te pregatesti de plecare si vezi ca nu e gata pleaca fara ea. sau fa in asa fel incat sa se imbrace si pleaca cu mobra sa alimentezi lasand-o sa astepte , pe caldura asta ,daca are va intelege , daca nu , nu

Editat de alin geamanu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din pacate dnsoara ( ca de obicei cum fac femeile) s-a miscat in reluare si am ratat parada seawolfs,asa ca am plecat direct in campare.e prima data cand incarc asa tare o motocicleta

cald rau , 5 litri de apa 2 de bere si 1 de vin nu ne-au ajuns ptr 2 in 2 zile . vedere rezervatia gura dobrogei , si intrarea in pestera liliecilor :alcy:

abia dupa 150km s-au format placutele pe disc sa franeze ok,dar la intoarcere a inceput sa haraie urat de tot lantul ( l-am uns bine la plecare) , de parca s-ar fi harjait de un surub in mers, cu pocnituri continue tot drumul . X-(

Am tot auzit de Cheile Dobrogei, dar nu am ajuns. Asa ca dupa ce am vazut pozele tale, m-am hotarat. In ceea ce priveste litrajul, e cam putin pentru doua persoane. De obicei eu nu iau bere pe drum pentru ca se incalzeste. Prefer sa o iau rece din cel mai apropiat satuc pentru ca la noi nu-i o problema. In orice catun gasesti doua biserici si cinci carciumi.

In alta ordine de idei imi plac gentile laterale, dar nu am inteles de ce ai legat tank-bag-ul de ele si nu l-ai pus pe rezervor. Anyway, poveste traseul si eventual cum a fost cu camparea in zona.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

berea si vinul le-am luat din cel mai apropiat sat,targusor, la vreo 5 km :alcy:

 

accesul in zona se face din localitatea m.kogalniceanu , spre targusor ( directia hotar tulcea )

catre rezervatia gura dobrogei ( + pestera liliecilor ), inainte de sat e o bariera de tren,dreapta acolo.

 

dupa bariera tot la dreapta pe drum pietruit catre manastirea si pestera sf casian,neaparat de vizitat pestera ( la biserica dreapta pe poteca). pana la manastire anost,dar peisajul din zona pesterii va fi wow,nimeni nu-si inchipuie asa ceva intr-un camp ( pereti verticali,poteca prin padure,lac la baza cu insule,loc ptr lansare cu parapanta,urcare in pestera pe scara aproape verticala 15m)

 

spre chei, se merge in continuare inainte prin satul targusor,dupa 1 km drum la dreapta, tot la intersectie e si carciuma. inca 2-3km inainte si voila cheile dobrogei.

 

acel tank bag are doar magneti,ai uitat ca aprilia are rezervorul din plastic? :peace: si nu mai am chingile lui originale..am improvizat totusi o legatura cu o chinga de borseta dar nu ar fi fost suficient de lunga sa-l cuprinda :funny:

plus ca trebuia sa echilibrez pe cutia stanga greutatea cu cea din dreapta

 

in zona pe o raza de 10km se pot face o gramada de drumetii. . marea problema e caldura ,zona e plina de arbusti cu tepi,conifere,iarba uscata si maracini si destul de mult praf pe langa drumuri,majoritatea pietruite sau de pamant.nu e nici o fantana in zona si dupa 2 ore afara te simti ca o stafida

poti campa oriunde,nu dai de nici un ranger,nu te intreaba nimeni nimic,dar din pacate sunt multi nesmititi care lasa gunoaie in urma,si in zilele de sarbatoare te intersectezi cu ceva lume care se baga cu masina pana in maginea padurii si au obicieul sa fie mai prost crescuti ( sa detaliez? )

 

ptr impatimitii de off-road....trasee sunt zeci....daca te orientezi bine poti ajunge cam oriunde si cu aprilia sau bmw....kef si benzina sa ai....ca nivel,as zice mediu.

 

lemne de foc nu prea gasesti,doar vreascuri care ard repede. esti ca la munte la 1600m ,cu caldura din grecia.

multe turme de vaci si oi , poti oricand da peste broaste testoase,soparle,fazani.am vazut multi soimi zilele astea. acum 5 ani noaptea urlau si lupi

Editat de mad_max_86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am spus si eu ca tot voi ajunge odata prin zona,mai ale ca bunicul a fost consatean/ceva neam-var de-al 2 lea cu Panait Istrati(care defapt era Istrate,dar pentru a nu se face vreo confuzie viitoare legata de activitatea lui literara,a schimbat ultima litera a numelui din e in i).

 

Treaba cu berea e clara!Nu se transporta bere in top-case,genti laterale,tank-bag,etc!

Un prieten a carat in top-case-ul unui bembeu f800gs 2 cutii de bere!Una s-a spart si cand l-a deschis,a erupt o spuma!De lucruri nu mai discut,toate au fost pline cu bere...

ma bate gandul dar as face si gura portitei.Macar odat in viata sa ajung acolo , sa zac pe mal uitandu-ma la nemarginire si sa imi mai spun odata: " CE MICI SUNTEM ..."

» Post actualizat in 15 Jun 2015 07:11

...

post-78987-0-11168900-1434352264_thumb.jpg

Editat de alin geamanu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da si de la gulas,mititei,ceafa de porc,oua de casa,lapte de casa,etc!

ceafa de porc inteleg dar oare casa face oua? :crack:

» Post actualizat in 15 Jun 2015 09:12

lasand gluma la o parte am o problema tehnica:

la rece motorul porneste la sfert de cheie si functioneaza impecabil. dac merg 10 . 15 .......mai multi km . incalzindu-se astfel foarte bine , inclusiv uleiul observ ca la relanti , pe loc, turatia scade la 1200 , bufneste ca si cand se opreste pt o fractiune de secunda din cand in cand si bineinteles se opreste. Mi s-a intamplat sa se opreasca si in mers , pe franare. Scoate un pic de fum negru la acelerat peste 4500 ture dar tobele sunt aproape curate si perfect uscate.

Nelu mi-a spus ca s-ar putea sa am segmentii uzati , dar nu incat sa fie nevoie de schimb deoarece fumul nu este albastru si nu consuma ulei deloc.Ma gandeam daca pot rezolva problema folosind un ulei mai vascos adica 15w50 fata de ce am acum 10w40

» Post actualizat in 15 Jun 2015 09:53

@ Cristi

Dac mai ai linkul filmuletului " Why we ride" poti sa mi-l trimiti.Am gasit pe net doar franturi si as vrea sa il trimit unui am care nu s-a decis sa devina motociclist

multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc mult pentru informatii, Mad-Max! Dupa cum bine spui va trebui sa caram si sacul cu carbuni, dar nu-i o problema, suntem obisnuiti.

Acum, ca tot ne-a venit cheful de duca in salbaticie, ne-am gandit sa prelungim putin traseul. Daca tot sunt 250 km pana la Cheile Dobrogei, am zis ca e pacat sa ne intoarcem imediat.

Asa ca ne-am propus ca dupa o zi-doua de colindat pe acolo sa luam cap-compas spre Cetatea Histria, Lacul Sinoe, Jurilovca si Murighiol.

De la Jurilovca se poate ajunge simplu la Gura Portitei.

Pe drum, dupa multe saramuri de peste prins de sotia mea, Andrea, si pregatit de mine pe graturul portabil din dotare si carbunii din top=case, ajungem si la Enisala, vechea cetate. Trasee soft off-road, la tot pasul.

Dam o tura si pe la Ceamurlia, cu celebrul ei lac, dupa care mergem cu viteza regulamentara spre Murighiol unde campam pe malul Dunarii, la umbra nucului batran. Sau a salciei, depinde ce gasim.

Pe drum, pentru pauze de cafea si tigara, oprim pe malurile lacurilor Histria, Sinoe, Zmeica, Babagag, Razim si Murighiol.

La intoarcere, pentru diversificarea traseului, o luam spre Tulcea si de acolo spre casa.

Am facut un calcul, in linii mari, pentru benzina si am ajuns cam la 600 de lei pentru doua motoare, tot traseul, dus-intors, cu destinatie Bucuresti. Acum, in functie de consumul fiecaruia, suma variaza.

Daca sunt doritori si vor sa ni se alature la o bere rece pe malurile lacurilor, ii asteptam si stabilim impreuna datele de plecare.

post-88469-0-80388800-1434362475_thumb.jpgpost-88469-0-42285500-1434362476_thumb.jpgpost-88469-0-25770500-1434362475_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

ceafa de porc inteleg dar oare casa face oua? :crack:

» Post actualizat in 15 Jun 2015 09:12

lasand gluma la o parte am o problema tehnica:

la rece motorul porneste la sfert de cheie si functioneaza impecabil. dac merg 10 . 15 .......mai multi km . incalzindu-se astfel foarte bine , inclusiv uleiul observ ca la relanti , pe loc, turatia scade la 1200 , bufneste ca si cand se opreste pt o fractiune de secunda din cand in cand si bineinteles se opreste. Mi s-a intamplat sa se opreasca si in mers , pe franare. Scoate un pic de fum negru la acelerat peste 4500 ture dar tobele sunt aproape curate si perfect uscate.

Nelu mi-a spus ca s-ar putea sa am segmentii uzati , dar nu incat sa fie nevoie de schimb deoarece fumul nu este albastru si nu consuma ulei deloc.Ma gandeam daca pot rezolva problema folosind un ulei mai vascos adica 15w50 fata de ce am acum 10w40

 

problema nu e de la ulei, nu pune un ulei mai vascos,orice e cu 15w e mineral si pe langa faptulc a e slab rau al innegreste imediat. verifica intai daca nu cumva rezistenta din pipa bujiei e oxidata,verifica cu un ohm-metru . eu am pus-o pe direct fiindca oricum bujia are in ea rezistenta.ce apa si oxid avea acolo mi-am facut cruce.anul trecut asa imi facea si mie,aveam 1mega ohm intre bobina si bujie :))) si totusi mergea....cand vroia ea....daca segmentii ar fi cat de cat uzati orice ar fi ti-ar consuma putin ulei.

iar eu am o problema cu lantul,cam tot kitul mai are cat sa zic...30-40% viata....l-am si intins bine l-am si lasat si tot asa face...cand se aseaza a 2-a pers in spate....har har har pooc...poc....poc...zici ca agata in ceva....nu am pe cine savrog acum sa mearga in paralel cu mine sa-mi zica ce se intampla.cand merg singur e ok.am zis prima data ca e prea intins,l-am mai lasat 1 cm si la fel face. mai ales cand ne balansam pe gropi.....pornita pe cricul central in viteza pare ok.

 

 

cardaaaan...cardaaaan...de saptamana viitoare cardan.......

Editat de mad_max_86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut,

 

Sunt nou pe forum, imi cer scuze daca sunt anumite reguli pe care le incalc prin acest post.

 

De putin timp sunt si eu fericitul posesor al unei Aprilia Pegaso 650 (am trecut de la chopper la touring) si sunt foarte multumit de "capra" care o am.

 

Tot caut pe internetul asta cateva accesorii de care am nevoie pentru motor si anume :

 

- cric central (eventual o schita ca sa pot sa confectionez unul)

- crashbar (eventual o schita ca sa pot sa confectionez unul)

- side cases + suporturile aferente

- parbriz inalt

 

Acum, stiu ce se gasesc pe piata produse noi, dar bugetul nu imi permite sa fac asemenea achiztii :(.

 

Caut ceva la mana a 2-a.

 

Daca ma puteti ajuta, va sunt profund recunoscator.

 

Multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc mult pentru informatii, Mad-Max! Dupa cum bine spui va trebui sa caram si sacul cu carbuni, dar nu-i o problema, suntem obisnuiti.

Acum, ca tot ne-a venit cheful de duca in salbaticie, ne-am gandit sa prelungim putin traseul. Daca tot sunt 250 km pana la Cheile Dobrogei, am zis ca e pacat sa ne intoarcem imediat.

Asa ca ne-am propus ca dupa o zi-doua de colindat pe acolo sa luam cap-compas spre Cetatea Histria, Lacul Sinoe, Jurilovca si Murighiol.

De la Jurilovca se poate ajunge simplu la Gura Portitei.

Pe drum, dupa multe saramuri de peste prins de sotia mea, Andrea, si pregatit de mine pe graturul portabil din dotare si carbunii din top=case, ajungem si la Enisala, vechea cetate. Trasee soft off-road, la tot pasul.

Dam o tura si pe la Ceamurlia, cu celebrul ei lac, dupa care mergem cu viteza regulamentara spre Murighiol unde campam pe malul Dunarii, la umbra nucului batran. Sau a salciei, depinde ce gasim.

Pe drum, pentru pauze de cafea si tigara, oprim pe malurile lacurilor Histria, Sinoe, Zmeica, Babagag, Razim si Murighiol.

La intoarcere, pentru diversificarea traseului, o luam spre Tulcea si de acolo spre casa.

Am facut un calcul, in linii mari, pentru benzina si am ajuns cam la 600 de lei pentru doua motoare, tot traseul, dus-intors, cu destinatie Bucuresti. Acum, in functie de consumul fiecaruia, suma variaza.

Daca sunt doritori si vor sa ni se alature la o bere rece pe malurile lacurilor, ii asteptam si stabilim impreuna datele de plecare.

attachicon.gifmuri2.JPGattachicon.gifmuri 3.JPGattachicon.gifmuri 4.JPG

Am zis : Gura Portitei e visul meu , pe cand vrei sa faci drumul acesta ca innebunesc ,Momentan astept salariul pe vineri si mai e o prbl , daca pot sa-mi iau concediu macar 2 zile , luni si marti

» Post actualizat in 15 Jun 2015 18:31

iar eu am o problema cu lantul,cam tot kitul mai are cat sa zic...30-40% viata....l-am si intins bine l-am si lasat si tot asa face...cand se aseaza a 2-a pers in spate....har har har pooc...poc....poc...zici ca agata in ceva....nu am pe cine savrog acum sa mearga in paralel cu mine sa-mi zica ce se intampla.cand merg singur e ok.am zis prima data ca e prea intins,l-am mai lasat 1 cm si la fel face. mai ales cand ne balansam pe gropi.....pornita pe cricul central in viteza pare ok.

 

 

cardaaaan...cardaaaan...de saptamana viitoare cardan.......

nu am rezistenta in pipa .Modelul meu e GA 1994.

Lantul tau sau kitul intreg nu calca bine si de aceea face asa .Nu cred ca poti aprecia cam cata viata are in procente .I un lant nou - recomand JTC 520 X1 R 110 zale sau daca nu au iei cu zale in plus si le tai , de la motobikeshop.De ce JT ,deoarece nu se falsifica precum DID .

Dupa montaj vezi cum calca pe pinioane , daca nu calca bine iei setul de 16 cu 47 tot de la JT , tot de la motobikeshop.Ai aici linkul cu cele necesare

http://www.jtsprockets.com/catalogue/model/3016

» Post actualizat in 15 Jun 2015 18:37

Nu,gaina face oua,vaca lapte,etc!

 

Bujia e ok?

 

Am sa caut sa vad daca mai am link-ul cu documentarul!

» Post actualizat in 15 Jun 2015 13:27

Parca era interesat cineva de roti pentru Pegaso:

http://olx.ro/oferta/roti-motocicleta-bmw-f650-aprilia-ID1L26D.html#982e4dc824

» Post actualizat in 15 Jun 2015 13:47

Link-ul cu documentarul moto Why we ride:

http://www.movshare.net/video/4d6f94a141181

presupun ca da .Acum doi ani am pu o bujie Denso , deoarece am avut probleme cu NGK , porneste la sfert de cheie, rece , dar cand e fierbinte are" bufeuri" , scade turatia.

» Post actualizat in 15 Jun 2015 18:41

Va salut,

 

Sunt nou pe forum, imi cer scuze daca sunt anumite reguli pe care le incalc prin acest post.

 

De putin timp sunt si eu fericitul posesor al unei Aprilia Pegaso 650 (am trecut de la chopper la touring) si sunt foarte multumit de "capra" care o am.

 

Tot caut pe internetul asta cateva accesorii de care am nevoie pentru motor si anume :

 

- cric central (eventual o schita ca sa pot sa confectionez unul)

- crashbar (eventual o schita ca sa pot sa confectionez unul)

- side cases + suporturile aferente

- parbriz inalt

 

Acum, stiu ce se gasesc pe piata produse noi, dar bugetul nu imi permite sa fac asemenea achiztii :(.

 

Caut ceva la mana a 2-a.

 

Daca ma puteti ajuta, va sunt profund recunoscator.

 

Multumesc anticipat.

Ca sa incep bine se spune " capra pe care o am....."

Bine ai venit si ma bucur ca te auto proclamezi " fericitul posesor...." ai sa vezi ca nu e asa ..............glumeam :alcy:

gasesti ceva pe OLX , dar slabe sperante asa ca m-am gandit sa fac o masina de roluit teava , manuala , si sa le produc eu

» Post actualizat in 15 Jun 2015 18:42

 

 

» Post actualizat in 15 Jun 2015 13:47

Link-ul cu documentarul moto Why we ride:

http://www.movshare.net/video/4d6f94a141181

 

Multumesc !

Sa sti ca ieri dimineata am mancat tot omleta si tot cu oua de casa :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine ai venit in aceasta comunitate@PAUL.

 

Ma bucur ca esti multumit de achizitia facuta.....dar cum multi nu stiu pe aici.....te-ai innoit cu Pegaso-ul de la mine. Sa ai parte de el...si multi KM fara probleme. Nu de alta....dar chiar vad ca-ti plac drumurile!

 

Aici gasesti ,,oameni" in adevaratul sens al cuvantului,care se ajuta intre ei ori de cate ori este necesar. Daca te pot ajuta cu ceva,oricand....suna-ma!

 

Si despre mine....chiar daca am schimbat categoria [momentan la cerintele sotiei], nu parasesc aceasta ,,familie". Niciodata nu se stie ce rezerva viitorul!

 

Asfalt uscat tuturor si cat de multe plimbari fara incidente!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine ai venit in aceasta comunitate@PAUL.

 

Ma bucur ca esti multumit de achizitia facuta.....dar cum multi nu stiu pe aici.....te-ai innoit cu Pegaso-ul de la mine. Sa ai parte de el...si multi KM fara probleme. Nu de alta....dar chiar vad ca-ti plac drumurile!

 

Aici gasesti ,,oameni" in adevaratul sens al cuvantului,care se ajuta intre ei ori de cate ori este necesar. Daca te pot ajuta cu ceva,oricand....suna-ma!

 

Si despre mine....chiar daca am schimbat categoria [momentan la cerintele sotiei], nu parasesc aceasta ,,familie". Niciodata nu se stie ce rezerva viitorul!

 

Asfalt uscat tuturor si cat de multe plimbari fara incidente!

 

Salut,

 

Vreau sa iti spun ca am deja peste 1000km facuti cu el :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca mai aud de investii la aprilia fac alergie....prietenii deja ma stiu,recomanda "vinde-o"....nu a fost vreo saptamana in anul asta sa nu desfac sau schimb ceva la ea....fie ca a fost din ambatzul meu ca nu mi-aconvenit ceva,fie reparatii :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca mai aud de investii la aprilia fac alergie....prietenii deja ma stiu,recomanda "vinde-o"....nu a fost vreo saptamana in anul asta sa nu desfac sau schimb ceva la ea....fie ca a fost din ambatzul meu ca nu mi-aconvenit ceva,fie reparatii :(

 

Keep calm and drink beer!

S-ar putea ca luntul tau sa-si fi dat obstescul sfarsit. In primul rand trebuie intins corespunzator, adica sa aiba o "burta" de 20-30 mm, conform manualului. In al doilea rand, vezi daca nu cumva se misca stanga-dreapta, perpendicular pe lungime. Un lant bun sau nou, nu se misca. Vezi ca si ghidajele de plastic sa fie la locul lor, atat pe bascula sus cat si jos. Daca pana aici totul este ok, nu mai ramane decat sa verifici foia si pinionul, sa nu se fi desfacut. La Aprilia, am impresia ca pinionul de atac se strange cu piulita. Vezi sa nu se fi desfacut. La mine e pe siguranta, daca se rupe, sare direct. Mi s-a intamplat, noroc ca n-avem viteza mare ca mi-a blocat roata spate. E clar ca problema e ori cu aliniamentul pinionului cu foaia, ori cu lantul. De cand nu a mai fost schimbat kit-ul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca mai aud de investii la aprilia fac alergie....prietenii deja ma stiu,recomanda "vinde-o"....nu a fost vreo saptamana in anul asta sa nu desfac sau schimb ceva la ea....fie ca a fost din ambatzul meu ca nu mi-aconvenit ceva,fie reparatii :(

eu nu am umblat deloc dupa schimbul de ulei adica vre-o 3000 km , in afara de service furca fata , vopsea , sa asta ca am vrut imbunatatiri

» Post actualizat in 16 Jun 2015 05:51

Keep calm and drink beer!

S-ar putea ca luntul tau sa-si fi dat obstescul sfarsit. In primul rand trebuie intins corespunzator, adica sa aiba o "burta" de 20-30 mm, conform manualului. In al doilea rand, vezi daca nu cumva se misca stanga-dreapta, perpendicular pe lungime. Un lant bun sau nou, nu se misca. Vezi ca si ghidajele de plastic sa fie la locul lor, atat pe bascula sus cat si jos. Daca pana aici totul este ok, nu mai ramane decat sa verifici foia si pinionul, sa nu se fi desfacut. La Aprilia, am impresia ca pinionul de atac se strange cu piulita. Vezi sa nu se fi desfacut. La mine e pe siguranta, daca se rupe, sare direct. Mi s-a intamplat, noroc ca n-avem viteza mare ca mi-a blocat roata spate. E clar ca problema e ori cu aliniamentul pinionului cu foaia, ori cu lantul. De cand nu a mai fost schimbat kit-ul?

burta e cf manualului 35- 45

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

burta lantului era sapt trecuta la 3cm,l-am lasat acum la 4,5....deocmandata nu am timp de verificari, am 3 joburi inclusiv in comisia de bac si e rupere...chitul de lant niciodata schimbat asa l-am mostenit cand am luat-o , m-am uitat la pinioane din cand in cand sa vad dintii sa nu aibe uzura ( stiu cum arata un pinion uzat ) si lantul sa calce bine pe dinti ( sa nu fie a 3a sau a 4-a zala deja decalata )

posibil sa nu mai calce bine pe pinion , ca asta nu l-am mai verificat de 5-6 saptamani.

 

oricum,sunt decis s-o schimb cu ceva mic...doritori de schimb cu o formula 200 gasesc , si o pot transforma un pic ptr endureala usoara si oras....sunt constient ca sansele de a o vinde asa cum e cu mai mult de 2500 lei sunt cam nule.

Editat de mad_max_86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu sunt multumit de "capra" asta. Maine ii fac schimbul de ulei, filtru de aer si sunt pregatit de urmatorul traseu (cred ca va fi Austria) ;)

 

Daca as putea sa gasesc macar parbriz inalt ar fi perfect sau macar o schita/dimensiuni al parbrizului ca sa fac unul din plexic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...