mony Postat Septembrie 14, 2015 Share Postat Septembrie 14, 2015 Poze cu piesele refinisate. A mai ramas de slefuit doar capacul de la topcase, dar nu ma mai tin nervii si mainile. Dureaza cam o zi pentru fiecare piesa - undeva la o medie de 4-10 ore per piesa ca sa iasa perfect finisata, lacul fiind sticlos. Poimaine ma duc sa cumpar vopsea si lac si sper ca in weekend sa incep cu primele piese. M-am hotarat sa vopsesc fiecare reper separat. - aparatoarea rotii fata - 3 piese in prima zi rezervorul in a doua zi carenele spate in a treia zi retul maruntisurilor in ziua 4 respectiv 5. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Septembrie 14, 2015 Share Postat Septembrie 14, 2015 Repet,rabdare multa,ala-i secretul! fara rabdare , nu poti duce la final nici un proiect .Importanta este finalitatea nu timpul pierdut , aici e vorba de pasiune nu de afacere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Septembrie 15, 2015 Share Postat Septembrie 15, 2015 Iegzakt! Peste 2 ore pornim spre Transalpina.Maine spre Serbia si mai vedem pe unde ajungem... E cam ultima saptamana mai calduta! Apoi om vedea ce-a mai fi! Drum bun sa aveti! » Post actualizat in 15 Sep 2015 08:03 http://www.motomus.ro/piese-accesorii/transmisie-lant/pinion-spate?CarVehicleId=129509 ma gandeam la unul de 45 dinti.voi avea la aceeasi turatie o viteza mai mare deci la ceeasi viteza , sa zicem 120 km /h voi avea o turatie mai mica comparativ cu foaia de 47 dinti .Desi va scadea puterea la viteze mici si in panta , totusi are 5 trepte de viteza si voi reusi sa le gestionez .Estimez o reducere a consumului de la 4.66 la 4.3 l / 100 km .Nu voi umbla la pinion ramane pe 16 Sunt tare curios de unde ai dedus o scadere a consumului cu 0,3 litri. Ti-am zis, la mine, dupa ce am pus foaie de 44, in loc de 47, consumul, la viteza constanta 130 km/h, pe o distanta de 98 km, a fost 4,08 l/100 km. Inainte manca 4,1. Deci, insesizabil. Diferenta este enorma la liniaritatea schimbarii vitezelor, iar din punct de vedere al pierderii de putere, este insesizabil. Cand vin la tine, dai o tura cu a mea si te lamuresti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Septembrie 15, 2015 Share Postat Septembrie 15, 2015 (editat) Drum bun sa aveti! » Post actualizat in 15 Sep 2015 08:03 Sunt tare curios de unde ai dedus o scadere a consumului cu 0,3 litri. Ti-am zis, la mine, dupa ce am pus foaie de 44, in loc de 47, consumul, la viteza constanta 130 km/h, pe o distanta de 98 km, a fost 4,08 l/100 km. Inainte manca 4,1. Deci, insesizabil. Diferenta este enorma la liniaritatea schimbarii vitezelor, iar din punct de vedere al pierderii de putere, este insesizabil. Cand vin la tine, dai o tura cu a mea si te lamuresti. am estimat din tabelul de rapoarte de la JT sprokets. Nu am dedus, s-ar putea sa gresesc ,asa sunt estimarile Facem schimb de mobre si vedem care cum se comporta » Post actualizat in 15 Sep 2015 08:20 Iegzakt! Peste 2 ore pornim spre Transalpina.Maine spre Serbia si mai vedem pe unde ajungem... E cam ultima saptamana mai calduta! Apoi om vedea ce-a mai fi! Drumuri bune! » Post actualizat in 15 Sep 2015 16:50 azi am vrut sa scot nervii din mine si cum sa fac : endureala , soft ,normal si mi-am permis sa cad de doua ori , tot soft , mai greu cu ridicatu' de jos , insa privelistea minunata : Apus de soare pe Valea Prahovei Editat Septembrie 15, 2015 de Geamanu Alin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Septembrie 15, 2015 Share Postat Septembrie 15, 2015 @ madalin pribu , prin modificarea pe care ai facut-o ai reusit sa te apropii oarecum de performantele Apriliei Pegaso . Dar nu vei reusi sa o egalezi deoarece iti lipseste ceva important : a cincea valva ( sau al cincilea element ) . Dar no offence man ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Septembrie 15, 2015 Share Postat Septembrie 15, 2015 @ madalin pribu , prin modificarea pe care ai facut-o ai reusit sa te apropii oarecum de performantele Apriliei Pegaso . Dar nu vei reusi sa o egalezi deoarece iti lipseste ceva important : a cincea valva ( sau al cincilea element ) . Dar no offence man ! Pai de acolo mi-a si ideea cu foaia spate, de la drumul de aproape 1.000 km cu Alin. La 120 km/h eu aveam 5.300 ture, iar Alin zicea ca are sub 4.000. In ceea ce priveste cea de-a cincea valva, sincer, nu-mi lipseste, ca mi s-au dat la schimb doua bujii si un consum de 4%. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Septembrie 16, 2015 Share Postat Septembrie 16, 2015 Pai de acolo mi-a si ideea cu foaia spate, de la drumul de aproape 1.000 km cu Alin. La 120 km/h eu aveam 5.300 ture, iar Alin zicea ca are sub 4.000. In ceea ce priveste cea de-a cincea valva, sincer, nu-mi lipseste, ca mi s-au dat la schimb doua bujii si un consum de 4%. nu am zis ca am sub 4000 ci sub 4500. Nu pot sa imi dau seama exact deoarece turometrul e clasic cu ac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enemy2day Postat Septembrie 16, 2015 Share Postat Septembrie 16, 2015 (editat) pegaso meu model 95 are urmatoarea problema: la deceleratii (frana mai tare, coborare panta mare combinat cu frana, etc) scade relantiul, eventual moare motorul. a mai patit cineva asa ceva? situatia extrema a fost azi cand, dupa o frana mai lunga (nu neaparat brusca) turatia a scazut si a murit motorul. am pornit-o si a mers mai putin de 5 secunde, apoi motorul a murit si a inceput sa curga benzina...de fapt venea benzina in carburator, nu era oprita (probabil de jiglerele alea mobilizate de plutitoare) si curgea in cutia filtrului de aer si de acolo, printr-un furtun de aerisire, sub motor. solutia a fost demontarea carburatorului si apoi a luat-o instant. Editat Septembrie 16, 2015 de enemy2day Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Septembrie 16, 2015 Share Postat Septembrie 16, 2015 (editat) pegaso meu model 95 are urmatoarea problema: la deceleratii (frana mai tare, coborare panta mare combinat cu frana, etc) scade relantiul, eventual moare motorul. a mai patit cineva asa ceva? situatia extrema a fost azi cand, dupa o frana mai lunga (nu neaparat brusca) turatia a scazut si a murit motorul. am pornit-o si a mers mai putin de 5 secunde, apoi motorul a murit si a inceput sa curga benzina...de fapt venea benzina in carburator, nu era oprita (probabil de jiglerele alea mobilizate de plutitoare) si curgea in cutia filtrului de aer si de acolo, printr-un furtun de aerisire, sub motor. solutia a fost demontarea carburatorului si apoi a luat-o instant. se numesc " cui pontou " , probabil trebuie sa verifici garnitura de pe margina de priza , poate nu mai corespunde , sau e pur si simplu un fapt intamplator dar in acelas timp normal: s-a pus cas , -nu e o problema tehnica » Post actualizat in 16 Sep 2015 17:42 in balans au o miscare pe verticala care la o adica le poate bloca . Teoretic imposibil , dar practic se poate » Post actualizat in 16 Sep 2015 17:49 azi mi-am dat jantele si spitele cu acid azotic , lucesc! Editat Septembrie 16, 2015 de Geamanu Alin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Septembrie 16, 2015 Share Postat Septembrie 16, 2015 se numesc " cui pontou " , probabil trebuie sa verifici garnitura de pe margina de priza , poate nu mai corespunde , sau e pur si simplu un fapt intamplator dar in acelas timp normal: s-a pus cas , -nu e o problema tehnica » Post actualizat in 16 Sep 2015 17:42 in balans au o miscare pe verticala care la o adica le poate bloca . Teoretic imposibil , dar practic se poate » Post actualizat in 16 Sep 2015 17:49 azi mi-am dat jantele si spitele cu acid azotic , lucesc! Acid azotic? Pe asta de unde l-ai mai scos, ca si ale mele simt nevoia de putina stralucire?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enemy2day Postat Septembrie 17, 2015 Share Postat Septembrie 17, 2015 multumesc alin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Septembrie 17, 2015 Share Postat Septembrie 17, 2015 alimentarea cu carburant a carburatoarelor se face prin cadere , la mobrele noastre ,- nu exista pompa de benzina - controlul cantitatii il face plutitorul si valva numita cui pontou. e posibil ca plutitorul sa fi ramas in pozitia deschis sau cuiul pontou sa se fi gripat pe jigler- cel mai probabil - astfel s-a inundat carburatorul si a curs benzina in exces prin galeria de aer in filtru si apoi jos. Motorul nu mai statea la relanti deoarece era inecat.Dac nu mai face figuri asta a fost .E bine sa verifici cauciucul din varf de la cuie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Invatacelu' Postat Septembrie 17, 2015 Share Postat Septembrie 17, 2015 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Septembrie 17, 2015 Share Postat Septembrie 17, 2015 nu toti BMW-isti au nasul pe sus » Post actualizat in 17 Sep 2015 15:41 cam asa au iesit jantele , astazi am dat cu bronz auriu pe bumbii de la spite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Septembrie 18, 2015 Share Postat Septembrie 18, 2015 nu toti BMW-isti au nasul pe sus » Post actualizat in 17 Sep 2015 15:41 cam asa au iesit jantele , astazi am dat cu bronz auriu pe bumbii de la spite Aline, au iesit super, astept reteta. Dar vad eu bine ca e crapat suportul de la o spita din spate? Ia uita-te si tu, ca din poza nu imi dau seama. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Septembrie 18, 2015 Share Postat Septembrie 18, 2015 Aline, au iesit super, astept reteta. Dar vad eu bine ca e crapat suportul de la o spita din spate? Ia uita-te si tu, ca din poza nu imi dau seama. daca te refei la tambur , acolo nu am umblat e vopseaua exfoliata. Asa se intampla la aluminiu , dupa un timp oxideaza in interior si impinge vopseaua in afara , deh are 21 de ani. Nu stiu daca se merita sa refac rotile ( desfacut spite , curatat janta , tambura , inlocuit spite ) sau poate sa iau altele noi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
3m-01 Postat Septembrie 18, 2015 Share Postat Septembrie 18, 2015 Reeevin cu aceasi problema .. am cumparat bujie noua ngk dr8ea si degeaba.. se pare ca problema e din aprindere, am o scanteie fooaartee slaba.. de la ce poate sa fie , la ce sa ma uit prima data avand in vedere ca a "murit" dintr.o data, mergea perfect, s-a oprit si asta a fost .. multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Septembrie 19, 2015 Share Postat Septembrie 19, 2015 Frumoasa excursie @ Cristi 1 ! Wulan Aprilia ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Attila Kiraly Postat Septembrie 19, 2015 Share Postat Septembrie 19, 2015 Salutare,am o rugăminte nu ma puteti ajuta careva cu un lanc uzat de pegaso ca mi s-a rupt la f650,si nu as lua alt set acum.preferabil din cluj,plătesc bineinteles multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Septembrie 19, 2015 Share Postat Septembrie 19, 2015 Salutare,am o rugăminte nu ma puteti ajuta careva cu un lanc uzat de pegaso ca mi s-a rupt la f650,si nu as lua alt set acum.preferabil din cluj,plătesc bineinteles multumesc lant uzat am eu, DID 520 , vb cand ajung acasa , sunt in Sighisoara acum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Attila Kiraly Postat Septembrie 19, 2015 Share Postat Septembrie 19, 2015 K multumesc,asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Septembrie 19, 2015 Share Postat Septembrie 19, 2015 K multumesc,asfalt uscat. multumesc ! a fost chiar uscat insa am facut doua boacane in 30 de minute: doua amenzi si permisul suspendat 30 zile la trecerea de pietoni. Adevarul era undeva la jumate! nu mai conteaza , cel mai rau lucru este faptul ca sezonul pentru mine s-a terminat cam devreme. O sa am mai mult timp sa ma imbat . Cu economia de benzina imi iau bere » Post actualizat in 19 Sep 2015 17:54 consider o zi cu ghinion, dar poate asta sa fie norocul meu ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Attila Kiraly Postat Septembrie 19, 2015 Share Postat Septembrie 19, 2015 Imi pare rău pentru cele întâmplate.bine ca nu ii mai rau.poți sa imi lasi nr de telefon sa vb despre lanc.ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Septembrie 19, 2015 Share Postat Septembrie 19, 2015 Imi pare rău pentru cele întâmplate.bine ca nu ii mai rau.poți sa imi lasi nr de telefon sa vb despre lanc.ms 0724247009 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Septembrie 21, 2015 Share Postat Septembrie 21, 2015 Aline,m-ai facut praf!!!Spichless! S-a intamplat cred ca afost rea vointa, ghinionul Prima in Chendu 64 km / h ridicol , iar a doua . in interval de 30 min , la o trecere de pietoni in care omul era pe sensul celalalt si din ezitare am trecut cu 20 la ora si politia in spate , nici nu m-am gandit . M-a oprit si m-a deposedat de abecedar Ieri am prins 20 de echipaje si nimic , deci sambata a fost ghinion.Am avut presimtirea de cand am plecat , am ezitat sa ma duc cu mobra , apoi am ezitat sa ma duc la Sovata etc.plus soacra era fiarta cand ne-a vazut cu mobra , tot felul de influente negative... de fapt nu mai caut nici o explicatie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.