Madalin Pribu Postat Septembrie 13, 2015 Share Postat Septembrie 13, 2015 Asa cum bine zise si Alin, e greu sa faci service pe net. Trecand peste intrebarea daca ai benzina in rezervor, poti sa te inspiri si din pataniile mele la capitolul "cum nu vrea in ruptul capului sa porneasca". O data s-a intamplat sa se infunde carburatorul cu un gunoi din bezina, problema rezolvata cu desurubarea stutului dintre cele doua carburi si lasta benzina sa curga. Alta data nu mai pornea pentru ca ambele membrane din carburator erau sparte si aveau gauri de bagai degetul prin ele. Atunci mai dadea si explozii inainte sa nu mai porneasca. Alta data nu a mai vrut sa porneasca din cauza unui filtru de benzina pus pe furtunul care alimenta carburatoarele. Se topise plasticul ala si nu mai lasa benzina sa treaca. De atunci am renuntat la improvizatiile romanesti si am lasat-o cum a facut-o fabrica, fara filtru. Cea din urma oara a fast mai complicat pentru ca majoritatea componentelor erau noi, atat electrice cat si mecanice. Cu bujii noi, carburi abia facute, membrane schimbate, galerie de admisie noua, baterie noua, etc, nu mai voia sa porneasca, neam. De vina era furtunul de supraplin de la rezervor. Ala care da la busonul de alimentare de pe rezervor si se duce sub moto. Ei bine, acel furtun era infundat de atata timp. Dupa cateva zile ploioase, apa care intra pe la buson nu mai avea pe unde sa se dreneze si intra in rezervor. Cat timp am avut rezervorul peste jumate, nu a fost nici o problema. Cand a ajuns sub jumate sau sfert, nu stiu exact, in loc de benzina tragea apa stransa deasupra benzinei in rezervor. Si uite asa, cu benzina in rezervor, eu incercam sa o pornesc cu apa. Dupa ce am scos si scurs rezervorul am vazut ca aveam 1,5 litri apa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Septembrie 13, 2015 Share Postat Septembrie 13, 2015 (editat) Nu am mai scris de mult pe forum... dar am citit zilnic (de fapt de cateva ori pe zi ce s-a mai scris) Voiam sa pun poze cu stadiile vopsirii motorului, dar am pozat cu vechiul meu telefon care nu se mai conecteaza la computer si nu pot sa descarc nimic. Lucrurile stau asa: Acum 2saptamani am cumparat materilalele care imi mai trebuiau si am finisat din nou piesele. erau impecabile, cu I mare. Mi-am amenajat o pseudo cabina de vopsit. Am dat 3 straturi de vopsea. A iesit din nou IMPECABILA. Am dat lacul... si s-a branzit. Mi s-a parut ciudat din momentul in care am pus intaritorul in lac. Initial era transparent ca apa, dupa care amestecand a inceput sa se tulbure putin si sa se ingalbeneasca putin. Am zis ca poate asa face reactia. Este adevarat ca vopseaua si lacul plus intaritorul l-am cumparat de aproape 3 ani. Am inceput sa dau lac si la a doua mana am inceput sa vad cum din duza nu iese "ceata". Dupa un timp tot ce am dat pe piese s-a branzit. De a doua zi m-am apucat sa curat din nou piesele... dar dureaza enorm. Reusesc sa fac cel mult una pe zi, fiindca lacul era din acela dur, anti- zgarieturi. O sa calculez daca imi ajunge vopseaua, daca nu, mai cumpar un litru, plus un litru de lac. Sper ca saptamana asta sa reusesc sa am din nou plasticele pregatite. Mi-am cumparat si un nou pistol de vopsit dupa patania asta, unul mic, cu rezervor de 0.1l. Cred ca o sa vopsesc fiecare piesa separat. O sa imi ia cate o zi de bucata, dar nu e graba Editat Septembrie 13, 2015 de mony Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Septembrie 13, 2015 Share Postat Septembrie 13, 2015 @mony : fa teste de vopsire pe o piesa oarecare si apoi pe cea principala . Zic si eu da' cam tarziu . Munca multa saracia omului ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Septembrie 13, 2015 Share Postat Septembrie 13, 2015 (editat) @ remu1 teste am facut pe carton de ambalaj (niste cutii) pana am fost multumit de reglajele pistolului. Am reusit sa transfer cateva poze in celalat telefon si le pot urca. Uitasem ca inainte vopsisem jugul (partea superioara) si prinderile ghidonului. Partea inferioara care este vopsita electrostatic din fabrica am lasat-o asa. Cum piesele au iesit foarte bine, ma gandesc sa o vopsesc si pe aceea, ca sa nu fie mai mata si mai obosita Prima poza e cu pistolul de spritz-chit, Celelalte sunt HVLP-uri. Se poate vedea diferenta dintre jugul inferior (cel cu tija si culoare negru mai putin lucios) si restul reperelor. Astea sunt piesele pregatite. Daca ma lasa o sa pun si cateva poze dupa vopsire... dar cu lacul branzit. Stiu ca nu se vede in poze, dar credeti-ma ca nu era ok. Asa ca, maine pozez piesele re-finisate. Editat Septembrie 13, 2015 de mony Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Septembrie 14, 2015 Share Postat Septembrie 14, 2015 @mony : fa teste de vopsire pe o piesa oarecare si apoi pe cea principala . Zic si eu da' cam tarziu . Munca multa saracia omului ! adevarat ai grait » Post actualizat in 14 Sep 2015 05:01 @ remu1 teste am facut pe carton de ambalaj (niste cutii) pana am fost multumit de reglajele pistolului. Am reusit sa transfer cateva poze in celalat telefon si le pot urca. Uitasem ca inainte vopsisem jugul (partea superioara) si prinderile ghidonului. Partea inferioara care este vopsita electrostatic din fabrica am lasat-o asa. Cum piesele au iesit foarte bine, ma gandesc sa o vopsesc si pe aceea, ca sa nu fie mai mata si mai obosita Prima poza e cu pistolul de spritz-chit, Celelalte sunt HVLP-uri. 2015-08-23 17.25.00.jpg2015-08-23 17.26.06.jpg2015-08-23 17.26.15.jpg2015-08-23 17.26.47.jpg2015-08-28 15.53.00.jpg2015-08-28 15.53.15.jpg2015-08-28 15.53.27.jpg2015-08-28 15.53.27-1.jpg2015-08-28 15.53.41.jpg Se poate vedea diferenta dintre jugul inferior (cel cu tija si culoare negru mai putin lucios) si restul reperelor. Astea sunt piesele pregatite. 2015-08-28 15.49.14.jpg2015-08-28 15.49.31.jpg2015-08-28 15.49.39.jpg2015-08-28 15.50.01.jpg2015-08-28 15.50.17.jpg2015-08-28 15.50.33.jpg2015-08-28 15.50.52.jpg2015-08-28 15.51.01.jpg2015-08-28 15.51.08.jpg2015-08-28 15.51.23.jpg2015-08-28 15.51.23.jpg2015-08-28 18.42.25.jpg2015-08-28 18.42.33.jpg2015-08-28 18.42.44.jpg2015-08-28 18.43.11.jpg2015-08-29 16.04.44.jpg2015-08-28 15.51.13.jpg2015-08-28 15.50.44.jpg Daca ma lasa o sa pun si cateva poze dupa vopsire... dar cu lacul branzit. 2015-09-03 12.54.30.jpg2015-09-03 12.54.38.jpg2015-09-03 12.54.49.jpg2015-09-03 12.56.58.jpg Stiu ca nu se vede in poze, dar credeti-ma ca nu era ok. Asa ca, maine pozez piesele re-finisate. ai depus ceva munca , bravo! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Septembrie 14, 2015 Share Postat Septembrie 14, 2015 http://www.motomus.ro/piese-accesorii/transmisie-lant/pinion-spate?CarVehicleId=129509 ma gandeam la unul de 45 dinti.voi avea la aceeasi turatie o viteza mai mare deci la ceeasi viteza , sa zicem 120 km /h voi avea o turatie mai mica comparativ cu foaia de 47 dinti .Desi va scadea puterea la viteze mici si in panta , totusi are 5 trepte de viteza si voi reusi sa le gestionez .Estimez o reducere a consumului de la 4.66 la 4.3 l / 100 km .Nu voi umbla la pinion ramane pe 16 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_peg Postat Septembrie 14, 2015 Share Postat Septembrie 14, 2015 (editat) @3m_01 Ia-le pe rand: benzineste? scanteieste? Scoate bujia, bag-o in pipa si pune-o undeva pe masa, capacul chiulasei sau ceva metal si apoi da la buton. Daca da scanteie vizibila, e ok. Vezi daca ii vine benzina ok: Ia 2 ml de benzina intr-o seringa, da capacul jos de la filtrul de aer, scoate filtrul si arunc-o spre carburatoare. Pune totul la loc si incearca sa pornesti. Daca porneste, problema de alimentare. Verifici pe rand furtunele, robinetul, sa curga benzina pana in carburatoare. Daca iti curge, pui totul la loc, opresti robinetul de benzina si desfaci suruburile de la capacelele inferioare ale carburatoarelor, lasi sa curga un timp, le strangi la loc. Dai drumu la robinetul de benzina si incerci iar sa pornesti. Daca nu merge, carburatoarele jos. P.S. Mai acordati si voi ajutor, eu intru rar pe forum. Orice informatie/sfat ajuta. (stiu de asta cand am fost si eu la ananghie) Editat Septembrie 14, 2015 de victor_peg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Septembrie 14, 2015 Share Postat Septembrie 14, 2015 Poze cu piesele refinisate. A mai ramas de slefuit doar capacul de la topcase, dar nu ma mai tin nervii si mainile. Dureaza cam o zi pentru fiecare piesa - undeva la o medie de 4-10 ore per piesa ca sa iasa perfect finisata, lacul fiind sticlos. Poimaine ma duc sa cumpar vopsea si lac si sper ca in weekend sa incep cu primele piese. M-am hotarat sa vopsesc fiecare reper separat. - aparatoarea rotii fata - 3 piese in prima zi rezervorul in a doua zi carenele spate in a treia zi retul maruntisurilor in ziua 4 respectiv 5. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Septembrie 14, 2015 Share Postat Septembrie 14, 2015 Repet,rabdare multa,ala-i secretul! fara rabdare , nu poti duce la final nici un proiect .Importanta este finalitatea nu timpul pierdut , aici e vorba de pasiune nu de afacere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Septembrie 15, 2015 Share Postat Septembrie 15, 2015 Iegzakt! Peste 2 ore pornim spre Transalpina.Maine spre Serbia si mai vedem pe unde ajungem... E cam ultima saptamana mai calduta! Apoi om vedea ce-a mai fi! Drum bun sa aveti! » Post actualizat in 15 Sep 2015 08:03 http://www.motomus.ro/piese-accesorii/transmisie-lant/pinion-spate?CarVehicleId=129509 ma gandeam la unul de 45 dinti.voi avea la aceeasi turatie o viteza mai mare deci la ceeasi viteza , sa zicem 120 km /h voi avea o turatie mai mica comparativ cu foaia de 47 dinti .Desi va scadea puterea la viteze mici si in panta , totusi are 5 trepte de viteza si voi reusi sa le gestionez .Estimez o reducere a consumului de la 4.66 la 4.3 l / 100 km .Nu voi umbla la pinion ramane pe 16 Sunt tare curios de unde ai dedus o scadere a consumului cu 0,3 litri. Ti-am zis, la mine, dupa ce am pus foaie de 44, in loc de 47, consumul, la viteza constanta 130 km/h, pe o distanta de 98 km, a fost 4,08 l/100 km. Inainte manca 4,1. Deci, insesizabil. Diferenta este enorma la liniaritatea schimbarii vitezelor, iar din punct de vedere al pierderii de putere, este insesizabil. Cand vin la tine, dai o tura cu a mea si te lamuresti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Septembrie 15, 2015 Share Postat Septembrie 15, 2015 (editat) Drum bun sa aveti! » Post actualizat in 15 Sep 2015 08:03 Sunt tare curios de unde ai dedus o scadere a consumului cu 0,3 litri. Ti-am zis, la mine, dupa ce am pus foaie de 44, in loc de 47, consumul, la viteza constanta 130 km/h, pe o distanta de 98 km, a fost 4,08 l/100 km. Inainte manca 4,1. Deci, insesizabil. Diferenta este enorma la liniaritatea schimbarii vitezelor, iar din punct de vedere al pierderii de putere, este insesizabil. Cand vin la tine, dai o tura cu a mea si te lamuresti. am estimat din tabelul de rapoarte de la JT sprokets. Nu am dedus, s-ar putea sa gresesc ,asa sunt estimarile Facem schimb de mobre si vedem care cum se comporta » Post actualizat in 15 Sep 2015 08:20 Iegzakt! Peste 2 ore pornim spre Transalpina.Maine spre Serbia si mai vedem pe unde ajungem... E cam ultima saptamana mai calduta! Apoi om vedea ce-a mai fi! Drumuri bune! » Post actualizat in 15 Sep 2015 16:50 azi am vrut sa scot nervii din mine si cum sa fac : endureala , soft ,normal si mi-am permis sa cad de doua ori , tot soft , mai greu cu ridicatu' de jos , insa privelistea minunata : Apus de soare pe Valea Prahovei Editat Septembrie 15, 2015 de Geamanu Alin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Septembrie 15, 2015 Share Postat Septembrie 15, 2015 @ madalin pribu , prin modificarea pe care ai facut-o ai reusit sa te apropii oarecum de performantele Apriliei Pegaso . Dar nu vei reusi sa o egalezi deoarece iti lipseste ceva important : a cincea valva ( sau al cincilea element ) . Dar no offence man ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Septembrie 15, 2015 Share Postat Septembrie 15, 2015 @ madalin pribu , prin modificarea pe care ai facut-o ai reusit sa te apropii oarecum de performantele Apriliei Pegaso . Dar nu vei reusi sa o egalezi deoarece iti lipseste ceva important : a cincea valva ( sau al cincilea element ) . Dar no offence man ! Pai de acolo mi-a si ideea cu foaia spate, de la drumul de aproape 1.000 km cu Alin. La 120 km/h eu aveam 5.300 ture, iar Alin zicea ca are sub 4.000. In ceea ce priveste cea de-a cincea valva, sincer, nu-mi lipseste, ca mi s-au dat la schimb doua bujii si un consum de 4%. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Septembrie 16, 2015 Share Postat Septembrie 16, 2015 Pai de acolo mi-a si ideea cu foaia spate, de la drumul de aproape 1.000 km cu Alin. La 120 km/h eu aveam 5.300 ture, iar Alin zicea ca are sub 4.000. In ceea ce priveste cea de-a cincea valva, sincer, nu-mi lipseste, ca mi s-au dat la schimb doua bujii si un consum de 4%. nu am zis ca am sub 4000 ci sub 4500. Nu pot sa imi dau seama exact deoarece turometrul e clasic cu ac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enemy2day Postat Septembrie 16, 2015 Share Postat Septembrie 16, 2015 (editat) pegaso meu model 95 are urmatoarea problema: la deceleratii (frana mai tare, coborare panta mare combinat cu frana, etc) scade relantiul, eventual moare motorul. a mai patit cineva asa ceva? situatia extrema a fost azi cand, dupa o frana mai lunga (nu neaparat brusca) turatia a scazut si a murit motorul. am pornit-o si a mers mai putin de 5 secunde, apoi motorul a murit si a inceput sa curga benzina...de fapt venea benzina in carburator, nu era oprita (probabil de jiglerele alea mobilizate de plutitoare) si curgea in cutia filtrului de aer si de acolo, printr-un furtun de aerisire, sub motor. solutia a fost demontarea carburatorului si apoi a luat-o instant. Editat Septembrie 16, 2015 de enemy2day Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Septembrie 16, 2015 Share Postat Septembrie 16, 2015 (editat) pegaso meu model 95 are urmatoarea problema: la deceleratii (frana mai tare, coborare panta mare combinat cu frana, etc) scade relantiul, eventual moare motorul. a mai patit cineva asa ceva? situatia extrema a fost azi cand, dupa o frana mai lunga (nu neaparat brusca) turatia a scazut si a murit motorul. am pornit-o si a mers mai putin de 5 secunde, apoi motorul a murit si a inceput sa curga benzina...de fapt venea benzina in carburator, nu era oprita (probabil de jiglerele alea mobilizate de plutitoare) si curgea in cutia filtrului de aer si de acolo, printr-un furtun de aerisire, sub motor. solutia a fost demontarea carburatorului si apoi a luat-o instant. se numesc " cui pontou " , probabil trebuie sa verifici garnitura de pe margina de priza , poate nu mai corespunde , sau e pur si simplu un fapt intamplator dar in acelas timp normal: s-a pus cas , -nu e o problema tehnica » Post actualizat in 16 Sep 2015 17:42 in balans au o miscare pe verticala care la o adica le poate bloca . Teoretic imposibil , dar practic se poate » Post actualizat in 16 Sep 2015 17:49 azi mi-am dat jantele si spitele cu acid azotic , lucesc! Editat Septembrie 16, 2015 de Geamanu Alin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Septembrie 16, 2015 Share Postat Septembrie 16, 2015 se numesc " cui pontou " , probabil trebuie sa verifici garnitura de pe margina de priza , poate nu mai corespunde , sau e pur si simplu un fapt intamplator dar in acelas timp normal: s-a pus cas , -nu e o problema tehnica » Post actualizat in 16 Sep 2015 17:42 in balans au o miscare pe verticala care la o adica le poate bloca . Teoretic imposibil , dar practic se poate » Post actualizat in 16 Sep 2015 17:49 azi mi-am dat jantele si spitele cu acid azotic , lucesc! Acid azotic? Pe asta de unde l-ai mai scos, ca si ale mele simt nevoia de putina stralucire?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enemy2day Postat Septembrie 17, 2015 Share Postat Septembrie 17, 2015 multumesc alin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Septembrie 17, 2015 Share Postat Septembrie 17, 2015 alimentarea cu carburant a carburatoarelor se face prin cadere , la mobrele noastre ,- nu exista pompa de benzina - controlul cantitatii il face plutitorul si valva numita cui pontou. e posibil ca plutitorul sa fi ramas in pozitia deschis sau cuiul pontou sa se fi gripat pe jigler- cel mai probabil - astfel s-a inundat carburatorul si a curs benzina in exces prin galeria de aer in filtru si apoi jos. Motorul nu mai statea la relanti deoarece era inecat.Dac nu mai face figuri asta a fost .E bine sa verifici cauciucul din varf de la cuie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Invatacelu' Postat Septembrie 17, 2015 Share Postat Septembrie 17, 2015 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Septembrie 17, 2015 Share Postat Septembrie 17, 2015 nu toti BMW-isti au nasul pe sus » Post actualizat in 17 Sep 2015 15:41 cam asa au iesit jantele , astazi am dat cu bronz auriu pe bumbii de la spite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Septembrie 18, 2015 Share Postat Septembrie 18, 2015 nu toti BMW-isti au nasul pe sus » Post actualizat in 17 Sep 2015 15:41 cam asa au iesit jantele , astazi am dat cu bronz auriu pe bumbii de la spite Aline, au iesit super, astept reteta. Dar vad eu bine ca e crapat suportul de la o spita din spate? Ia uita-te si tu, ca din poza nu imi dau seama. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Septembrie 18, 2015 Share Postat Septembrie 18, 2015 Aline, au iesit super, astept reteta. Dar vad eu bine ca e crapat suportul de la o spita din spate? Ia uita-te si tu, ca din poza nu imi dau seama. daca te refei la tambur , acolo nu am umblat e vopseaua exfoliata. Asa se intampla la aluminiu , dupa un timp oxideaza in interior si impinge vopseaua in afara , deh are 21 de ani. Nu stiu daca se merita sa refac rotile ( desfacut spite , curatat janta , tambura , inlocuit spite ) sau poate sa iau altele noi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
3m-01 Postat Septembrie 18, 2015 Share Postat Septembrie 18, 2015 Reeevin cu aceasi problema .. am cumparat bujie noua ngk dr8ea si degeaba.. se pare ca problema e din aprindere, am o scanteie fooaartee slaba.. de la ce poate sa fie , la ce sa ma uit prima data avand in vedere ca a "murit" dintr.o data, mergea perfect, s-a oprit si asta a fost .. multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Septembrie 19, 2015 Share Postat Septembrie 19, 2015 Frumoasa excursie @ Cristi 1 ! Wulan Aprilia ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.