Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare! In primavara as vrea sa imi iau si eu un pegaso 650 dar ma dezavantajeaza faptul ca are roti cu spite se potrivesc cumva alte jante tubeless? Ca e mai usor sa iei un kit de pana dupa tine decat sa stai sa schimbi camere de aer..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand pantaloni iarna Roleff, XL, noi-nouti, 59 euro.

Au venit ieri din Germania, cumparati de pe Louis.de, si am constatat ca masurile lor nu se potrivesc cu ale noastre. Cert este ca eu am 1.85 - 87 kg si imi sunt un pic scurti, vreo 3 cm. In talie imi vin perfect.

Altfel sunt foarte grosi, protectii genunchi, mesada detasabila, waterproof, windproof, fermoare lungi pe picior, doua fermoare de prindere pe geaca, super.

Nu ma intereseaza nici un leu in plus. Doar banii de pe site la care se adauga 10 euro transportul din Germania. Vreau doar sa-mi iau altii un numar mai mare. Factura e pe numele meu.

Se pot vedea-proba in Bucuresti.

0730.660.418.

https://www.louis.de...?list=126067185

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da da da de acord dar te rog Alin da mi un bip cu cateva zile inainte sa ma organizez

vedem daca vremea mai permite , Eu am nevoie de manusi de iarna cu siguranta, deocamdata nu am bani :-L

» Post actualizat in 12 Nov 2015 18:19

cred ca o sa-mi achizitionez aceasta baterie

https://www.sawauto.ro/acumulatori_categQCGHD/filtru/1:623-25:149-116:0-32:643/0.html#focus

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se "pupa" la dimensiuni, Aline?

Eu n-am mai iesit cu mobra, bateria nu mai tine mai deloc si am avut probleme cu pornirea.. ca sa aflu de fapt ca nu mai am benzina, ca s-a rupt iar un fir de la senzorul vietii de nivel :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca bateria nu mai tine, nu o mai pune pe mobra.

vei forta releul de incarcare si il vei arde.

asta inseamna o cheltuiala mare pe langa o noua baterie.

un acumulator vechi sau obosit va avea o rezistenta interna mica si va suge mult curent pentru foarte mult timp la incarcare si va incinge releul pana il va arde.

in plus nici nu se va incarca.

rezultatul... baterie noua (oricum ai fi cumparat-o) plus releu incarcare (cheltuiala facuta in plus)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu Mony. P.S. e rezistenta interna mare. Cu cat creste rezistenta, cu atat creste curentul absorbit -> creste puterea consumata.

Ideea e ca trebuie sa mut cumva mobra, o sa vorbesc sa o duc la un hotel moto pana la primavara, caci n-am unde sa o tin in alta parte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se "pupa" la dimensiuni, Aline?

Eu n-am mai iesit cu mobra, bateria nu mai tine mai deloc si am avut probleme cu pornirea.. ca sa aflu de fapt ca nu mai am benzina, ca s-a rupt iar un fir de la senzorul vietii de nivel :))

am sa masor cand ajung acasa si iti spun . Si eu am avut probleme cu pornirea , dar clar de la baterie.Este cu intretinere si am mers fara electrolit anul trecut . Nu mai tine .Am noroc cu pornirea usoara. Am sa schimb cu una AGM - Absorbite Glass Mat ...adica in loc de gel placi de fibra de sticla.

Tehnologia nu e chiar noua fiind inventata in anii '80 dar folosita cu precadere in aplicatii militare.Ca si caracteristici dupa cate am citit eu despre ele (AGM):

 

-capabile de amperaj mai mare intr-o dimensiune restransa

-durata de utilizare mare

-rezistente la socuri si coroziune

-rezistente la frig

» Post actualizat in 14 Nov 2015 09:56

@Cristi 1

http://yacco-lub.ro/despre-noi.html

cauti in butonul - Alegerea lubrifiantilor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se "pupa" la dimensiuni, Aline?

Eu n-am mai iesit cu mobra, bateria nu mai tine mai deloc si am avut probleme cu pornirea.. ca sa aflu de fapt ca nu mai am benzina, ca s-a rupt iar un fir de la senzorul vietii de nivel :))

Se pupa perfect , am verificat dimensiunile pe net 135-L x 89-l x 166-H

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

este tragic deoarece motociclista a murit fara vina , doar din neputinta unui om de a intelege ca nu e singur pe asfalt.Asta ne impune inca odata sa fim mai precauti , si sa ne pazim singuri picioarele. Sunt si conducator auto si inteleg perfect neajunsurile masinii, insa cat de distrat sa fii sa nu vezi o motocicleta sau o bicicleta din fata?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Imi pare rau ca ma bag iar, dar na, asta-i felul meu.

In legatura cu uleiul: producatorul nu recomanda 10W-40, ci asta iti spune sa folosesti. De recomandat, el iti recomanda marca de ulei pe care au facut ei teste si despre care stiu ca au mers ok motoarele cu ele, in climatul pentru care e destinata motocicleta.

Utilizarea unui ulei mai gros (de genul 15W-50) nu face decat sa forteze (in sezonul rece si la porniri) lagarele de alunecare ale motorului: rulmenti, cuzineti, etc. Asta deoarece pelicula de ulei va fi mult mai groasa, lagarele vor produce caldura prin frecare si datorita rezistentei la alunecare si asa mai departe. De asemenea, pompele de ulei vor fi solicitate la presiuni mai mari.

Ideea ca un motor are uzura si ca utilizezi un ulei mai gros ca sa compensezi asta e foarte gresita. Cauta pe google SAE viscosity chart si deasemenea pe forumurile de specialitate si vei vedea ca lucrurile nu functioneaza asa. Uleiul folosit in conditii gresite nu face decat sa scurteze viata motorului.

P.S. O glumita: Daca te bagi la un Dakar, poti sa-i bagi si 20W-50 :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Imi pare rau ca ma bag iar, dar na, asta-i felul meu.

In legatura cu uleiul: producatorul nu recomanda 10W-40, ci asta iti spune sa folosesti. De recomandat, el iti recomanda marca de ulei pe care au facut ei teste si despre care stiu ca au mers ok motoarele cu ele, in climatul pentru care e destinata motocicleta.

Utilizarea unui ulei mai gros (de genul 15W-50) nu face decat sa forteze (in sezonul rece si la porniri) lagarele de alunecare ale motorului: rulmenti, cuzineti, etc. Asta deoarece pelicula de ulei va fi mult mai groasa, lagarele vor produce caldura prin frecare si datorita rezistentei la alunecare si asa mai departe. De asemenea, pompele de ulei vor fi solicitate la presiuni mai mari.

Ideea ca un motor are uzura si ca utilizezi un ulei mai gros ca sa compensezi asta e foarte gresita. Cauta pe google SAE viscosity chart si deasemenea pe forumurile de specialitate si vei vedea ca lucrurile nu functioneaza asa. Uleiul folosit in conditii gresite nu face decat sa scurteze viata motorului.

P.S. O glumita: Daca te bagi la un Dakar, poti sa-i bagi si 20W-50 :)

cred ca am ales corect uleiul. 15 W 40 nu exista , doar bulinele exista :crack: .Iar idicativul " 50 "ma ajuta vara cand temperaturile sunt foarte ridicate , si mai ales in oras , cand 40 = ciorba. A hh si nu-mi recomanda marca

post-78987-0-09629000-1448043944_thumb.jpg

Editat de Geamanu Alin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si mai dau un indiciu: Cartea de intretinere Dacia-Renault : eu cred ca ma incadrez bine la temperaturi ,


» Post actualizat in 20 Nov 2015 18:36


Cum sa nu existe 15w40?

Eu de ala am si in Transalp si in masina, 60 de lei era bidonul de 5 litri la Lidl.

oooo , eu nu cumpar de rapitza

Si sa nu imi spui ca ai folosit acelas ulei si la masina si la motocicleta ???

Ma refeream la ulei de motor( Motul , Motorex ,. Repsol , Yacco)


» Post actualizat in 20 Nov 2015 18:41


masinile functioneaza cu ulei diferit in motor de del de cutie de viteze.

La motociclete in general se foloseste un singur tip de ulei

Acesta este motivul principal pentru care la masina pui ulei de masina iar la motocicleta pui ulei de motocicleta

dac n-ar fi fost asa puneam toti bunica si la amasina si la ciorba si la fasole si.............sincer nu stiu ce trebuie la Transalp insa cred ca manualul de intretinere spune tot ce trebuie spus

post-78987-0-39154800-1448044393_thumb.jpg

Editat de Geamanu Alin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dubios, de regula nu recomanda tipul de ulei, ci marca.

Dar totusi, ca tot ai pus cartea aia: Iti dai seama ca la temperatura ambientala (caci la asta se refera graficul) de 10 grade, uleiul 15W50 are o viscozitate diferita de 10W40? Deci e mai gros? Deci fortezi motorul sa lucreze degeaba, ii fortezi lagarele de alunecare s.a.m.d.?

 

post-85683-0-40018900-1448045547_thumb.jpg

Editat de victor_peg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dubios, de regula nu recomanda tipul de ulei, ci marca.

Dar totusi, ca tot ai pus cartea aia: Iti dai seama ca la temperatura ambientala (caci la asta se refera graficul) de 10 grade, uleiul 15W50 are o viscozitate diferita de 10W40? Deci e mai gros? Deci fortezi motorul sa lucreze degeaba, ii fortezi lagarele de alunecare s.a.m.d.?

e in aceeasi categorie de temperatura cu 15 w 40cel recomandat de cartea tehnica Aprilia.Eu am avut 10w40 si asta vara mis-a parut prea fluid. Nu contest ca poate am segmentii cu un oarecare grad de uzura.

In alta ordine de idei uleiul Yacoo cumparat de mine merge foarte bine la temperaturi inalte ceea ce se intampla in oras cat si la forje mari la drum intins Iarna nu prea ma pasioneaza ...

» Post actualizat in 20 Nov 2015 18:56

 

 

Uleiul recordurilor mondiale

 

 

 

MVX 500 4T - SAE 15W50

Ulei 100% semisintetic pentru motoarele motocicletelor în 4 Timpi

 

 

CARACTERISTICI MEDII

UM

15W50

Densitate la 20 ºC

Vâscozitate cinematică la 40 ºC

Vâscozitate cinematică la 100 ºC

Indice de vâscozitate

Punct de curgere

Punct de inflamabilitate Cleveland

Vâscozitate dinamică la -20ºC

Kg/m3

mm2/s

mm2/s

 

ºC

ºC

mPa.s

875

130

17,9

153

-36

210

5300

 

 

UTILIZARE

 

Adaptat în particular la motoare puternic solicitate în condiţii de serviciu foarte severe: cross, oraş (aglomerare), stradă, autostradă.

 

Lubrifiază perfect cutiile de viteză integrate şi este miscibil cu lubrifianţii de categorie similară.

 

Omologarile JASO MA2 – potrivita pentru toate tipurile de motociclete (Roadsters,routieres,

customs ,GT ou sportives )

 

PROPRIETĂŢI & AVANTAJE

 

- Gradaţia 15W50 asigură o lubrifiere optimă la temperaturi înalte

- Bun nivel de detergenţă şi de dispersivitate

- Excelente proprietăţi de fricţiune evitând aşa zisele « alunecări ale ambreiajului »

- Foarte bună protecţie a motorului şi a cutiei de viteze contra uzurii

- Reduce emisiile poluante

- Volatilizare slabă ceea ce permite reducerea consumului de ulei

 

OMOLOGARI SPECIFICATII

 

JASO MA2 API SL

 

MVX 500 4T SAE 15W50 depăşeşte cu largheţe exigenţele cele mai severe definite de principalii constructori.

 

 

 

 

 

M033YCO090

MA2

JASO T903:2006

PERFORMANCE IS GUARANTEED by YACCO S.A.S.

005-LAB/FT/23-2010/3325

» Post actualizat in 20 Nov 2015 18:58

Eu zic ca am facut alegerea buna .Ramane sa testez

Voua va recomand sa faceti cum credeti de cuviinta, insa inainte de a lua o decizie sa va documentati temeinic.

La cartofi merge ulei Bunica , la motoare nu!

Editat de Geamanu Alin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un exemplu vazut de mine: colegul care mi-a vandut masina a vrut el sa fie "mai crestin decat Papa" si i-a bagat 15W60 :) Ideea e ca dupa nici 3000 km, joja mea arata nivelul de ulei sub jumatate. I-am schimbat cu 15W40 (in cartea tehnica a masinii exista 2 tipuri: 5W30 sau 15W40, in functie de climat) si acum nivelul e la fel :)


» Post actualizat in 20 Nov 2015 19:13

Normal. Fiecare face ce vrea acum :)

De curiozitate, sa ne spui consumul de ulei inainte de urmatoarea revizie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un exemplu vazut de mine: colegul care mi-a vandut masina a vrut el sa fie "mai crestin decat Papa" si i-a bagat 15W60 :) Ideea e ca dupa nici 3000 km, joja mea arata nivelul de ulei sub jumatate. I-am schimbat cu 15W40 (in cartea tehnica a masinii exista 2 tipuri: 5W30 sau 15W40, in functie de climat) si acum nivelul e la fel :)

» Post actualizat in 20 Nov 2015 19:13

Normal. Fiecare face ce vrea acum :)

De curiozitate, sa ne spui consumul de ulei inainte de urmatoarea revizie.

normal ca uleiul in schimbi in functie de climat.La mine acest lucru a fost determinant .Termperaturile mari vara , mersul in oras , solicitarea la drum lung ma obliga sa ridic turatia motorului si am pierdut cam 200 ml la 2300 km incarcata full.

Clima s-a schimbat in Romania si in Europa fata de acum 21 de ani cand a fost produsa motocicleta fiind mult mai calda atat iarna cat si vara.Deasemenea calitatea uleiurilor a crescut.

sunt curios si eu cum merge , insa mai intai trebuie sa verific supapele , furtunele , sa schimb antigeleul , bateria .Sunt curios cum porneste la rece. Motul 5100 10w40 pornea la fix iarna

» Post actualizat in 20 Nov 2015 19:26

Ba folosesc exact acelasi ulei si la masina si la moto si nici una nu sughita, pana la urma sunt doua vechituri cu motoare de conceptie veche, simple si "neimpinse", cu cai putini si turatii mici, in care nu merita bagat ulei super rafinat, au nevoie doar de ulei proaspat si la nivel. Atat.

Restul..marketing si bani aruncati.

Ba e treaba ta cum faci.Si a mea e vechitura - mobra -din 94 dar nu vreau sa ma lase in drum prin Romania , Grecia sau Germania - am in plan asta.

Eu vreau sa ma plimb nu sa ma joc cu copiii prin oras asa ca imi trebe calitate.O doza de marketing e in toate , ai dreptate, dar consacrarea unei marci sta in rezultatele obtinute in zeci de ani de experienta

Editat de Geamanu Alin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma amuzi. Acel "ba" nu era un apelativ, era parte din "ba din contra".

Pe de alta parte, daca tu visezi ca uleiul scump iti va intineri motorul, poti sa o faci linistit, dar sigur nu o sa se intample. Si kilometri cred ca fac destui si culmea nu ma lasa in drum. Si nici nu am auzit de motoare ramase in drum din cauza uleiurilor ieftine, cauzele sunt altele de regula.

» Post actualizat in 20 Nov 2015 19:46

Cel mai mare consum de ulei l am avut cu Motul 7100, care nu e deloc ieftin. Cu Lidl nu am mai avut consum de ulei. Ciudat, nu?

scuze la" ba ".

Ce am luat eu nu e scump deloc.Cu 250 de lei( transport inclus ) am doi ani si la mobra si la masina.

Nu vreau sa intineresc motorul , insa fiind batran are nevoie de atentie.

» Post actualizat in 20 Nov 2015 20:01

Ma amuzi. Acel "ba" nu era un apelativ, era parte din "ba din contra".

Pe de alta parte, daca tu visezi ca uleiul scump iti va intineri motorul, poti sa o faci linistit, dar sigur nu o sa se intample. Si kilometri cred ca fac destui si culmea nu ma lasa in drum. Si nici nu am auzit de motoare ramase in drum din cauza uleiurilor ieftine, cauzele sunt altele de regula.

» Post actualizat in 20 Nov 2015 19:46

Cel mai mare consum de ulei l am avut cu Motul 7100, care nu e deloc ieftin. Cu Lidl nu am mai avut consum de ulei. Ciudat, nu?

7100 e 100% sintetic si de aceea l-a consumat, trebuia sa pui semisintetic 5100. asa se intampla la motoarele de generatie veche

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...