Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

Din ce vad acolo cred ca ar face fata un Pegaso cu cauciucuri bune. Eu am fost pe niste drumuri forestiere cu a mea cu Anakee 3 (parca) si s-a descurcat destul de bine. Ce e drept nu erau chiar ca cele din clip, dar nici prea usoare. Cred ca daca ai cauciucuri bune te descurci bine cu orice motocicleta (bine, nici sa aiba 350 kg...)!

renunta la idee .Cand o sa cazi , dupa ce esti obosit ai sa vezi de ce iti trebuie mobra de 115 kg

» Post actualizat in 31 Aug 2015 17:30

@Cristi

Pacat de mandrele din spate , nu cred ca s-au simtit confortabil.Si eu am luat-o pe a mea la un drum de'asta dar nu ma mai duc , e riscant pentru ca pasagerul nu va sti cand cazi si se va lovi rau

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

renunta la idee .Cand o sa cazi , dupa ce esti obosit ai sa vezi de ce iti trebuie mobra de 115 kg

» Post actualizat in 31 Aug 2015 17:30

@Cristi

Pacat de mandrele din spate , nu cred ca s-au simtit confortabil.Si eu am luat-o pe a mea la un drum de'asta dar nu ma mai duc , e riscant pentru ca pasagerul nu va sti cand cazi si se va lovi rau

Aline, nu mai numara dintii ca i-am numarat eu intr-o poza de-a ta, cand inlocuiai sau mestereai la amortizor. Ai 47, cat e originalul. Diferenta de turatii e cel mai probabil datorita cutiei. Dar am rezolvat-o. La 110 km/h am 4.000 de ture acum. Marfa.

In alta ordine de idei i-am schimbat si toba cu una americana, SuperTrapp. S-o auzi acum in ce fel suna! WoW!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aline, nu mai numara dintii ca i-am numarat eu intr-o poza de-a ta, cand inlocuiai sau mestereai la amortizor. Ai 47, cat e originalul. Diferenta de turatii e cel mai probabil datorita cutiei. Dar am rezolvat-o. La 110 km/h am 4.000 de ture acum. Marfa.

In alta ordine de idei i-am schimbat si toba cu una americana, SuperTrapp. S-o auzi acum in ce fel suna! WoW!

bun !

Imi cer scuze , trebuia sa numar dintii-asa am discutat la tine -dar am pierdut sirul evenimentelor, am inceput lucrul si am uitat

Poate sa fie o diferenta de cutie dar ma gandesc daca pun o foaie de 46 de dinti as putea reduce consumul sub 4.5 ceea ce ar fi bine.Insa apare un inconvenient:La o anumita viteza "relativa " probabil voi avea de ales intre treapta de viteza in care sunt dar care nu imiva oferii toata puterea si o treapta inferioara. Normal voi tinde catre o treapta inferioara deci turatie motiv pt care va devenii sacaitor in oras.la drum intins nu se va simtii

Editat de Geamanu Alin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bun !

Imi cer scuze , trebuia sa numar dintii-asa am discutat la tine -dar am pierdut sirul evenimentelor, am inceput lucrul si am uitat

Poate sa fie o diferenta de cutie dar ma gandesc daca pun o foaie de 46 de dinti as putea reduce consumul sub 4.5 ceea ce ar fi bine.Insa apare un inconvenient:La o anumita viteza "relativa " probabil voi avea de ales intre treapta de viteza in care sunt dar care nu imiva oferii toata puterea si o treapta inferioara. Normal voi tinde catre o treapta inferioara deci turatie motiv pt care va devenii sacaitor in oras.la drum intins nu se va simtii

scuze , ca nu am scris corect limba romana

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ati folosit sau cunoasteti pe cineva care a folosit Heidenau K60 Scout? Vad ca au preturi bune si review-uri la fel. Si cica sunt bune si iarna (cel putin asa scrie in descriere).

Ce parere aveti de ele?

 

Are un prieten de-al meu pe un GS 650. Sunt foarte bune pe off, a mers cam peste tot cu pasager in spate. Problema e ca dupa doi ani si vreo 10.000 km au inceput sa crape. Si nu ca ar fi fost tocite. Sunt crapate la baza caramelelor. Un alt dezavantaj, de cate ori am mers cu el, la viteza, in curbe, pe drum uscat, ii fuge fundul. Intr-adevar, preturile sunt ok, insa nu merita sa dai banii pe cauciucuri moi si cramponate ca sa mergi pe asfalt. Daca le iei pentru off-road, repet, sunt minunate.

Eu am ramas foarte atasat de PirellI Scorpions care si-au facut treaba pe absolut toate tipurile de teren, inclusiv iarna, ca eu umblu cam tot timpul, exceptand zilele cand nu e deszapezit Bucurestiul. Problema la ele este pretul, de peste 1.000 de lei setul.

Am mai avut pana de curand Conti Trail Attack 2, minunate pe sosea, pe ploaie, dar o pacoste pe off.

Acum am Metzeler Tourance Next. Dar am mers doar putin pe coclauri, asa ca nu mi-am dat seama cat sunt de ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi mi-am curatat instalatia de franare spate .Astept sa-mi vina placutele apoi ma apuc de fata , schimbam si lichidul.

@ Cristi , multam de povata !


» Post actualizat in 02 Sep 2015 17:05

azi mi-am curatat instalatia de franare spate .Astept sa-mi vina placutele apoi ma apuc de fata , schimbam si lichidul.

@ Cristi , multam de povata !

post-78987-0-32586500-1441213503_thumb.jpg

Editat de Geamanu Alin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

azi mi-am curatat instalatia de franare spate .Astept sa-mi vina placutele apoi ma apuc de fata , schimbam si lichidul.

@ Cristi , multam de povata !

» Post actualizat in 02 Sep 2015 17:05

Alineeee, ajuta-ma si pe mine cu niste rulmenti pentru roatra spate. Parca sunt trei, din cate imi aduc aminte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si , cum era in interior ?

murdar , lichidul apos si urat mirositor! Singurul avantaj este ca garniturile sunt ok

» Post actualizat in 03 Sep 2015 18:11

Alineeee, ajuta-ma si pe mine cu niste rulmenti pentru roatra spate. Parca sunt trei, din cate imi aduc aminte.

rezolvam , vorbesc maine pt comanda

» Post actualizat in 04 Sep 2015 10:55

rulmentii nu sunt BMW dar tot nemtesti

» Post actualizat in 04 Sep 2015 18:18

nemotorizat in Campina , de 4 ani

post-78987-0-76478200-1441364112_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Mihai Sandu

Astea sunt singurele poze pe care am reușit sa le fac. Ai slabe șanse sa faci suportii corect fără sa îi ai în față. Dacă vrei, ne întâlnim intr-un weekend și îi dam jos și masori tot.

attachicon.gif20150903_194211.jpgattachicon.gif20150903_194147.jpgattachicon.gif20150903_194128.jpgattachicon.gif20150903_194106.jpgattachicon.gif20150903_194030.jpgattachicon.gif20150903_194023.jpgattachicon.gif20150903_194005.jpgattachicon.gif20150903_193954.jpgattachicon.gif20150903_193944.jpgattachicon.gif20150903_193932.jpgattachicon.gif20150903_193912.jpgattachicon.gif20150903_193134.jpg

este o problema de optica: ce vrei sa faci? La mine suportii sunt foarte firavi( asa aa spu toata lumea) isa au fost normati functie de cantitatea de bagaj necesar si ......rezista in continuare

Ideea este ca nu am vrut sa-mi ingreunez motocicleta , daca nu are sens

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc, o sa incerc sa desenez o schita ca sa imi dau seama cam cum vin. Sper sa iasa ceva...

Treaba e ca la mine materia prima e aproape gratis si imi place sa cred ca ma descurc cat de cat la taiat / sudat / taiat din nou / sudat inca o data si chestii din astea. Acum ramane sa vedem...

 

 

Asta e marea cumpana a vietii mele in momentul de fata. Suporti + cutii facute din tabla de 1mm sau genti din alea laterale din material ~textil? Nu stiu ce sa fac, cum sa fac. Cu suportii si cu cutiile ma descurc aproape gratis si pot sa fac cutiile cat de mari vreau eu. In schimb cu gentile textile e mai complicat.

 

Cred ca ma apuc sa imi fac cutii si suporti si daca nu imi plac aia e...

 

 

 

 

 

P.S.: Victor, ai putea, te rog, sa imi pui pozele si pe mail? De pe forum nu reusesc sa imi dau seama cum fac sa le salvez ca sa le studiez mai bine.

mihai.sandu@carpaticom.ro

dupa ce deschizi fiecare poza in dreapta jos scrie mare " SAVE" :crack:

» Post actualizat in 05 Sep 2015 07:10

eu am textile , sunt geamantane de voiaj , modificate de mine pentru moto.Sunt perfecte: batoase , nu intra apa in ele , cu maner .Costul a fost de 45 lei pe bucata.Vezi prin Carrefour ca exista trolere destul de ieftine ( 29 lei)poti folosi cu succes-

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta e marea cumpana a vietii mele in momentul de fata. Suporti + cutii facute din tabla de 1mm sau genti din alea laterale din material ~textil?

De 2mm. Sau 2.5 daca vrei sa nu aiba 'moarte'. Si nu tabla, aluminiu. Iesi mai scump, dar sunt bune, usoare. Le faci din mai multe bucati, legate intre ele cu cornier tot de aluminiu. Astfel incat daca patesti ceva, sa poti schimba o bucata, nu toata cutia :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

murdar , lichidul apos si urat mirositor! Singurul avantaj este ca garniturile sunt ok

» Post actualizat in 03 Sep 2015 18:11

rezolvam , vorbesc maine pt comanda

» Post actualizat in 04 Sep 2015 10:55

rulmentii nu sunt BMW dar tot nemtesti

» Post actualizat in 04 Sep 2015 18:18

nemotorizat in Campina , de 4 ani

Danke!

Ma imbrac si vin sa-i punem.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stand astazi cu Alin, la un gratar in curtea lui minunata de la Campina, si incercand sa schimbam rulmentii mei noi de pe spate cu altii si mai noi, mi-a venit o idee: sa inlocuiesc bujiile normale, NGK DR8EA, cu altele cu iridium, DR8EA IX.

 

Intrebare: a mai folosit cineva bujii cu iridium? Si daca da, se justifica diferenta de pret? Ca pe toate site-urile se zice ca sunt minunate.

 

PS: Nu am mai schimbat rulmentii. Uitasem doar ca ii schimbasem in toamna si l-am rugat pe Alin sa-mi ia un set intrucat acum cateva zile facusem schimbul pe fata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare, dupa multa vreme. am fost plecat din viata si m-am reintors. cred ca o sa vand motorul "as is" (adica sa o dau cu problema la carburatoare pe bani de nimic). are cineva chef si timp sa imi zica ce trebuie sa fac sau sa imi arunce un link?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stand astazi cu Alin, la un gratar in curtea lui minunata de la Campina, si incercand sa schimbam rulmentii mei noi de pe spate cu altii si mai noi, mi-a venit o idee: sa inlocuiesc bujiile normale, NGK DR8EA, cu altele cu iridium, DR8EA IX.

 

Intrebare: a mai folosit cineva bujii cu iridium? Si daca da, se justifica diferenta de pret? Ca pe toate site-urile se zice ca sunt minunate.

 

PS: Nu am mai schimbat rulmentii. Uitasem doar ca ii schimbasem in toamna si l-am rugat pe Alin sa-mi ia un set intrucat acum cateva zile facusem schimbul pe fata.

gasesti aici cateva explicatii de principiu

http://www.traby.ro/forum/index.php/topic,3189.0/wap2.html?PHPSESSID=8b53bd9b25881fb1558fccc8a4d196f3

nu cred ca merita

http://mechanics.stackexchange.com/questions/2013/what-is-the-difference-between-normal-platinum-iridium-plugs

 

http://www.sparkplugs.co.uk/iridium-spark-plugs

Editat de Geamanu Alin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, stiti pe cineva care confectioneaza crashbar pt Aprilia Pegaso din 96 si Suzuki Freewind 650....lasati un nr.de tel va rog.....


Editat de Pegasus73
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-ai convins, pun iridium!

eu dupa ce am achizitionat Denso -standard Cu- mi-am redus considerabil consumul iar aprinderea este perfecta , adica popular " la sfert de cheie".Te sfatuiesc sa faci o incercare costa putin chiar daca ai 2 bucati.

» Post actualizat in 06 Sep 2015 17:22

La Aprilica Pegaso GA,am facut 2 "greseli":

1.Bujii iridium -> mi-a crescut consumul;

2.Ulei full sintetic -> l-a mancat,a trebuit sa completez permanent pana la schimbul urmator!

Tu Madaline,fa cum doresti!

» Post actualizat in 06 Sep 2015 14:37

Azi a mai murit un motociclist in Cluj...

/index.php?/topic/347403-cu-si-despre-accidente/page-57

pacat

» Post actualizat in 06 Sep 2015 17:29

Pt Nelu , la pagina 10 se afla sinstemul de ungere/lubrifiere motor

http://service.tanga-moteurs.ro/data/Aprilia_Pegaso_655_'95_Repair_Manual.pdf

» Post actualizat in 06 Sep 2015 17:39

am o intrebare:

de ce de fiecare data cand verific nivelul de ulei - in exact acelas mod - am valori diferite?

Adica: la rece am nivelul peste maxim , iar la verificarea cu uleiul cald , dupa ce s-a decantat 10 min , nivelul scade sum maxim, adica totul e relativ

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...