Geamanu Alin Postat August 31, 2015 Share Postat August 31, 2015 Din ce vad acolo cred ca ar face fata un Pegaso cu cauciucuri bune. Eu am fost pe niste drumuri forestiere cu a mea cu Anakee 3 (parca) si s-a descurcat destul de bine. Ce e drept nu erau chiar ca cele din clip, dar nici prea usoare. Cred ca daca ai cauciucuri bune te descurci bine cu orice motocicleta (bine, nici sa aiba 350 kg...)! renunta la idee .Cand o sa cazi , dupa ce esti obosit ai sa vezi de ce iti trebuie mobra de 115 kg » Post actualizat in 31 Aug 2015 17:30 @Cristi Pacat de mandrele din spate , nu cred ca s-au simtit confortabil.Si eu am luat-o pe a mea la un drum de'asta dar nu ma mai duc , e riscant pentru ca pasagerul nu va sti cand cazi si se va lovi rau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat August 31, 2015 Share Postat August 31, 2015 renunta la idee .Cand o sa cazi , dupa ce esti obosit ai sa vezi de ce iti trebuie mobra de 115 kg » Post actualizat in 31 Aug 2015 17:30 @Cristi Pacat de mandrele din spate , nu cred ca s-au simtit confortabil.Si eu am luat-o pe a mea la un drum de'asta dar nu ma mai duc , e riscant pentru ca pasagerul nu va sti cand cazi si se va lovi rau Aline, nu mai numara dintii ca i-am numarat eu intr-o poza de-a ta, cand inlocuiai sau mestereai la amortizor. Ai 47, cat e originalul. Diferenta de turatii e cel mai probabil datorita cutiei. Dar am rezolvat-o. La 110 km/h am 4.000 de ture acum. Marfa. In alta ordine de idei i-am schimbat si toba cu una americana, SuperTrapp. S-o auzi acum in ce fel suna! WoW! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Edy Edi Postat August 31, 2015 Share Postat August 31, 2015 Salut, ma puteti si pe mine cu niste site-uri de unde pot lua aceasta piesa? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat August 31, 2015 Share Postat August 31, 2015 Si ce piesa este si la ce foloseste ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Edy Edi Postat August 31, 2015 Share Postat August 31, 2015 Regulator de presiune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Septembrie 1, 2015 Share Postat Septembrie 1, 2015 (editat) Aline, nu mai numara dintii ca i-am numarat eu intr-o poza de-a ta, cand inlocuiai sau mestereai la amortizor. Ai 47, cat e originalul. Diferenta de turatii e cel mai probabil datorita cutiei. Dar am rezolvat-o. La 110 km/h am 4.000 de ture acum. Marfa. In alta ordine de idei i-am schimbat si toba cu una americana, SuperTrapp. S-o auzi acum in ce fel suna! WoW! bun ! Imi cer scuze , trebuia sa numar dintii-asa am discutat la tine -dar am pierdut sirul evenimentelor, am inceput lucrul si am uitat Poate sa fie o diferenta de cutie dar ma gandesc daca pun o foaie de 46 de dinti as putea reduce consumul sub 4.5 ceea ce ar fi bine.Insa apare un inconvenient:La o anumita viteza "relativa " probabil voi avea de ales intre treapta de viteza in care sunt dar care nu imiva oferii toata puterea si o treapta inferioara. Normal voi tinde catre o treapta inferioara deci turatie motiv pt care va devenii sacaitor in oras.la drum intins nu se va simtii Editat Septembrie 1, 2015 de Geamanu Alin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Septembrie 1, 2015 Share Postat Septembrie 1, 2015 bun ! Imi cer scuze , trebuia sa numar dintii-asa am discutat la tine -dar am pierdut sirul evenimentelor, am inceput lucrul si am uitat Poate sa fie o diferenta de cutie dar ma gandesc daca pun o foaie de 46 de dinti as putea reduce consumul sub 4.5 ceea ce ar fi bine.Insa apare un inconvenient:La o anumita viteza "relativa " probabil voi avea de ales intre treapta de viteza in care sunt dar care nu imiva oferii toata puterea si o treapta inferioara. Normal voi tinde catre o treapta inferioara deci turatie motiv pt care va devenii sacaitor in oras.la drum intins nu se va simtii scuze , ca nu am scris corect limba romana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Septembrie 1, 2015 Share Postat Septembrie 1, 2015 Sunt obisnuite,vin aproape tura de tura. corect , dar cand ne facem ce cap? la enduro ma refer! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Septembrie 2, 2015 Share Postat Septembrie 2, 2015 Ati folosit sau cunoasteti pe cineva care a folosit Heidenau K60 Scout? Vad ca au preturi bune si review-uri la fel. Si cica sunt bune si iarna (cel putin asa scrie in descriere). Ce parere aveti de ele? Are un prieten de-al meu pe un GS 650. Sunt foarte bune pe off, a mers cam peste tot cu pasager in spate. Problema e ca dupa doi ani si vreo 10.000 km au inceput sa crape. Si nu ca ar fi fost tocite. Sunt crapate la baza caramelelor. Un alt dezavantaj, de cate ori am mers cu el, la viteza, in curbe, pe drum uscat, ii fuge fundul. Intr-adevar, preturile sunt ok, insa nu merita sa dai banii pe cauciucuri moi si cramponate ca sa mergi pe asfalt. Daca le iei pentru off-road, repet, sunt minunate. Eu am ramas foarte atasat de PirellI Scorpions care si-au facut treaba pe absolut toate tipurile de teren, inclusiv iarna, ca eu umblu cam tot timpul, exceptand zilele cand nu e deszapezit Bucurestiul. Problema la ele este pretul, de peste 1.000 de lei setul. Am mai avut pana de curand Conti Trail Attack 2, minunate pe sosea, pe ploaie, dar o pacoste pe off. Acum am Metzeler Tourance Next. Dar am mers doar putin pe coclauri, asa ca nu mi-am dat seama cat sunt de ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Septembrie 2, 2015 Share Postat Septembrie 2, 2015 (editat) azi mi-am curatat instalatia de franare spate .Astept sa-mi vina placutele apoi ma apuc de fata , schimbam si lichidul. @ Cristi , multam de povata ! » Post actualizat in 02 Sep 2015 17:05 azi mi-am curatat instalatia de franare spate .Astept sa-mi vina placutele apoi ma apuc de fata , schimbam si lichidul. @ Cristi , multam de povata ! Editat Septembrie 2, 2015 de Geamanu Alin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Septembrie 2, 2015 Share Postat Septembrie 2, 2015 Si , cum era in interior ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Septembrie 2, 2015 Share Postat Septembrie 2, 2015 azi mi-am curatat instalatia de franare spate .Astept sa-mi vina placutele apoi ma apuc de fata , schimbam si lichidul. @ Cristi , multam de povata ! » Post actualizat in 02 Sep 2015 17:05 Alineeee, ajuta-ma si pe mine cu niste rulmenti pentru roatra spate. Parca sunt trei, din cate imi aduc aminte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Septembrie 3, 2015 Share Postat Septembrie 3, 2015 Si , cum era in interior ? murdar , lichidul apos si urat mirositor! Singurul avantaj este ca garniturile sunt ok » Post actualizat in 03 Sep 2015 18:11 Alineeee, ajuta-ma si pe mine cu niste rulmenti pentru roatra spate. Parca sunt trei, din cate imi aduc aminte. rezolvam , vorbesc maine pt comanda » Post actualizat in 04 Sep 2015 10:55 rulmentii nu sunt BMW dar tot nemtesti » Post actualizat in 04 Sep 2015 18:18 nemotorizat in Campina , de 4 ani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_peg Postat Septembrie 4, 2015 Share Postat Septembrie 4, 2015 @Mihai Sandu Astea sunt singurele poze pe care am reușit sa le fac. Ai slabe șanse sa faci suportii corect fără sa îi ai în față. Dacă vrei, ne întâlnim intr-un weekend și îi dam jos și masori tot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Septembrie 4, 2015 Share Postat Septembrie 4, 2015 @Mihai Sandu Astea sunt singurele poze pe care am reușit sa le fac. Ai slabe șanse sa faci suportii corect fără sa îi ai în față. Dacă vrei, ne întâlnim intr-un weekend și îi dam jos și masori tot. 20150903_194211.jpg20150903_194147.jpg20150903_194128.jpg20150903_194106.jpg20150903_194030.jpg20150903_194023.jpg20150903_194005.jpg20150903_193954.jpg20150903_193944.jpg20150903_193932.jpg20150903_193912.jpg20150903_193134.jpg este o problema de optica: ce vrei sa faci? La mine suportii sunt foarte firavi( asa aa spu toata lumea) isa au fost normati functie de cantitatea de bagaj necesar si ......rezista in continuare Ideea este ca nu am vrut sa-mi ingreunez motocicleta , daca nu are sens Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Septembrie 5, 2015 Share Postat Septembrie 5, 2015 Multumesc, o sa incerc sa desenez o schita ca sa imi dau seama cam cum vin. Sper sa iasa ceva... Treaba e ca la mine materia prima e aproape gratis si imi place sa cred ca ma descurc cat de cat la taiat / sudat / taiat din nou / sudat inca o data si chestii din astea. Acum ramane sa vedem... Asta e marea cumpana a vietii mele in momentul de fata. Suporti + cutii facute din tabla de 1mm sau genti din alea laterale din material ~textil? Nu stiu ce sa fac, cum sa fac. Cu suportii si cu cutiile ma descurc aproape gratis si pot sa fac cutiile cat de mari vreau eu. In schimb cu gentile textile e mai complicat. Cred ca ma apuc sa imi fac cutii si suporti si daca nu imi plac aia e... P.S.: Victor, ai putea, te rog, sa imi pui pozele si pe mail? De pe forum nu reusesc sa imi dau seama cum fac sa le salvez ca sa le studiez mai bine. mihai.sandu@carpaticom.ro dupa ce deschizi fiecare poza in dreapta jos scrie mare " SAVE" » Post actualizat in 05 Sep 2015 07:10 eu am textile , sunt geamantane de voiaj , modificate de mine pentru moto.Sunt perfecte: batoase , nu intra apa in ele , cu maner .Costul a fost de 45 lei pe bucata.Vezi prin Carrefour ca exista trolere destul de ieftine ( 29 lei)poti folosi cu succes- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Septembrie 5, 2015 Share Postat Septembrie 5, 2015 Asta e marea cumpana a vietii mele in momentul de fata. Suporti + cutii facute din tabla de 1mm sau genti din alea laterale din material ~textil? De 2mm. Sau 2.5 daca vrei sa nu aiba 'moarte'. Si nu tabla, aluminiu. Iesi mai scump, dar sunt bune, usoare. Le faci din mai multe bucati, legate intre ele cu cornier tot de aluminiu. Astfel incat daca patesti ceva, sa poti schimba o bucata, nu toata cutia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Septembrie 5, 2015 Share Postat Septembrie 5, 2015 murdar , lichidul apos si urat mirositor! Singurul avantaj este ca garniturile sunt ok » Post actualizat in 03 Sep 2015 18:11 rezolvam , vorbesc maine pt comanda » Post actualizat in 04 Sep 2015 10:55 rulmentii nu sunt BMW dar tot nemtesti » Post actualizat in 04 Sep 2015 18:18 nemotorizat in Campina , de 4 ani Danke! Ma imbrac si vin sa-i punem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_peg Postat Septembrie 5, 2015 Share Postat Septembrie 5, 2015 @Mihai Sandu Ce limita de mb ai pe mail? Caci nu am putut sa iti trimit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Septembrie 5, 2015 Share Postat Septembrie 5, 2015 Stand astazi cu Alin, la un gratar in curtea lui minunata de la Campina, si incercand sa schimbam rulmentii mei noi de pe spate cu altii si mai noi, mi-a venit o idee: sa inlocuiesc bujiile normale, NGK DR8EA, cu altele cu iridium, DR8EA IX. Intrebare: a mai folosit cineva bujii cu iridium? Si daca da, se justifica diferenta de pret? Ca pe toate site-urile se zice ca sunt minunate. PS: Nu am mai schimbat rulmentii. Uitasem doar ca ii schimbasem in toamna si l-am rugat pe Alin sa-mi ia un set intrucat acum cateva zile facusem schimbul pe fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old Postat Septembrie 5, 2015 Share Postat Septembrie 5, 2015 salutare, dupa multa vreme. am fost plecat din viata si m-am reintors. cred ca o sa vand motorul "as is" (adica sa o dau cu problema la carburatoare pe bani de nimic). are cineva chef si timp sa imi zica ce trebuie sa fac sau sa imi arunce un link? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Septembrie 5, 2015 Share Postat Septembrie 5, 2015 (editat) Stand astazi cu Alin, la un gratar in curtea lui minunata de la Campina, si incercand sa schimbam rulmentii mei noi de pe spate cu altii si mai noi, mi-a venit o idee: sa inlocuiesc bujiile normale, NGK DR8EA, cu altele cu iridium, DR8EA IX. Intrebare: a mai folosit cineva bujii cu iridium? Si daca da, se justifica diferenta de pret? Ca pe toate site-urile se zice ca sunt minunate. PS: Nu am mai schimbat rulmentii. Uitasem doar ca ii schimbasem in toamna si l-am rugat pe Alin sa-mi ia un set intrucat acum cateva zile facusem schimbul pe fata. gasesti aici cateva explicatii de principiu http://www.traby.ro/forum/index.php/topic,3189.0/wap2.html?PHPSESSID=8b53bd9b25881fb1558fccc8a4d196f3 nu cred ca merita http://mechanics.stackexchange.com/questions/2013/what-is-the-difference-between-normal-platinum-iridium-plugs http://www.sparkplugs.co.uk/iridium-spark-plugs Editat Septembrie 5, 2015 de Geamanu Alin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Septembrie 5, 2015 Share Postat Septembrie 5, 2015 gasesti aici cateva explicatii de principiu http://www.traby.ro/forum/index.php/topic,3189.0/wap2.html?PHPSESSID=8b53bd9b25881fb1558fccc8a4d196f3 nu cred ca merita http://mechanics.stackexchange.com/questions/2013/what-is-the-difference-between-normal-platinum-iridium-plugs http://www.sparkplugs.co.uk/iridium-spark-plugs M-ai convins, pun iridium! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pegasus73 Postat Septembrie 6, 2015 Share Postat Septembrie 6, 2015 (editat) Salutare, stiti pe cineva care confectioneaza crashbar pt Aprilia Pegaso din 96 si Suzuki Freewind 650....lasati un nr.de tel va rog..... Editat Septembrie 6, 2015 de Pegasus73 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Septembrie 6, 2015 Share Postat Septembrie 6, 2015 M-ai convins, pun iridium! eu dupa ce am achizitionat Denso -standard Cu- mi-am redus considerabil consumul iar aprinderea este perfecta , adica popular " la sfert de cheie".Te sfatuiesc sa faci o incercare costa putin chiar daca ai 2 bucati. » Post actualizat in 06 Sep 2015 17:22 La Aprilica Pegaso GA,am facut 2 "greseli": 1.Bujii iridium -> mi-a crescut consumul; 2.Ulei full sintetic -> l-a mancat,a trebuit sa completez permanent pana la schimbul urmator! Tu Madaline,fa cum doresti! » Post actualizat in 06 Sep 2015 14:37 Azi a mai murit un motociclist in Cluj... /index.php?/topic/347403-cu-si-despre-accidente/page-57 pacat » Post actualizat in 06 Sep 2015 17:29 Pt Nelu , la pagina 10 se afla sinstemul de ungere/lubrifiere motor http://service.tanga-moteurs.ro/data/Aprilia_Pegaso_655_'95_Repair_Manual.pdf » Post actualizat in 06 Sep 2015 17:39 am o intrebare: de ce de fiecare data cand verific nivelul de ulei - in exact acelas mod - am valori diferite? Adica: la rece am nivelul peste maxim , iar la verificarea cu uleiul cald , dupa ce s-a decantat 10 min , nivelul scade sum maxim, adica totul e relativ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.