Geamanu Alin Postat Mai 12, 2016 Share Postat Mai 12, 2016 (editat) 1600- eu, ie , parbriz touring , top case , culoare impecabila, cauciuce bune - nu cred ca e scump. Intradevar se mai aduga transportul in Romania aprox 300 eu. Editat Mai 12, 2016 de Geamanu Alin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_peg Postat Mai 12, 2016 Share Postat Mai 12, 2016 Tre sa fac si eu ITP-ul in iunie... Nu cer mult la km pe care-i au. Oricum in Italia sunt mai scumpe mobrele. Toate. Ce gasesc unii ieftinache sunt niste cazaturi. Nu vreau sa fiu rautacios, dar am vorbit cu oamenii (cat am stat 1 an acolo) si mi-au zis ca nu se vand ieftin decat mizeriile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Mai 12, 2016 Share Postat Mai 12, 2016 1600- eu, ie , parbriz touring , top case , culoare impecabila, cauciuce bune - nu cred ca e scump. Intradevar se mai aduga transportul in Romania aprox 300 eu. 300 euro transportul si 200 euro omologarea, autentificarea si inmatriculatul. Adica iti iei o Aprilia Pegaso la peste 2.100 de euro. De banii aia iei lejer un TDM 900. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_peg Postat Mai 12, 2016 Share Postat Mai 12, 2016 ...sau Varadero, sau alte jucarii. Dar daca esti Aprilist, esti Aprilist pana la capat! Mai strangi bani si-ti iei un Caponord ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Mai 12, 2016 Share Postat Mai 12, 2016 ...sau Varadero, sau alte jucarii. Dar daca esti Aprilist, esti Aprilist pana la capat! Mai strangi bani si-ti iei un Caponord ) nu mai bine un KTM 640 adventure? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_peg Postat Mai 12, 2016 Share Postat Mai 12, 2016 Aline, Aline... tine de marca! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan_pustan Postat Mai 12, 2016 Share Postat Mai 12, 2016 Aprilia Pegaso de vanzare : /index.php?/topic/737927-se-vinde-aprilia-pegaso-650-1999-1300e/ sau http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-aprilia-pegaso-din-1999-623376.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat Mai 12, 2016 Share Postat Mai 12, 2016 1600- eu, ie , parbriz touring , top case , culoare impecabila, cauciuce bune - nu cred ca e scump. Intradevar se mai aduga transportul in Romania aprox 300 eu. A mea - 1350, ie, parbriz inalt (dar nu imi dau seama daca e mai inalt decat cele din poze sau nu), top case, culoare rezonabila, cauciucuri FOARTE bune. Direct din Romania, de la colegul Nooxy. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nooxy Postat Mai 12, 2016 Share Postat Mai 12, 2016 (editat) A ta a fost sub pretul pietii...Eu am dat 1450 pe ea,si dupa ce m-am dat cateva luni cu ea, nu am vrut sa cer mai mult pe ea, plus ca ma grabeam sa prind ZZR-ul 1100 din Craiova , care nu a fost sa fie al meu pana la urma.Drept dovada ca a fost un pret bun , e ca am avut 3 cumparatori hotarati din prima zi in care am pus anuntul.Ma bucur ca ai fost multumit , la fel cum si eu am fost multumit de starea si pretul care l-am dat pe ea fostului ei proprietar XTX .Sincer imi lipseste putin posibilitatea sa ies de pe asfalt cu actualul utilaj, dar nu sunt bani de 2 mobre sau de una mai polivalenta. Alin sa caute la noi si o sa gaseasca pana la urma ce vrea.Era un prin Moreni parca din 2002 si injectie pe la 1300 e acum cateva luni.Din Italia il costa in plus fata de pretul de acolo minim 300 E transportul,si 200 E actele aici. Sau o cumpara pe asta : http://olx.ro/oferta/aprilia-pegaso-650ie-ID60bA2.html#42815a3c80 Ii schimba rulmentul unisens(si nu mai are treaba 25-30000 km), consumabilele si are ce isi doreste. Cu 500 E o face boboc . Editat Mai 12, 2016 de nooxy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat Mai 12, 2016 Share Postat Mai 12, 2016 A ta a fost sub pretul pietii...Eu am dat 1450 pe ea,si dupa ce m-am dat cateva luni cu ea, nu am vrut sa cer mai mult pe ea, plus ca ma grabeam sa prind ZZR-ul 1100 din Craiova , care nu a fost sa fie al meu pana la urma.Drept dovada ca a fost un pret bun , e ca am avut 3 cumparatori hotarati din prima zi in care am pus anuntul.Ma bucur ca ai fost multumit , la fel cum si eu am fost multumit de starea si pretul care l-am dat pe ea fostului ei proprietar XTX . Sigur, nu am insinuat niciodata ca nu a fost un pret foarte bun! Asta se poate observa si din faptul ca am insistat sa o cumpar Ideea era ca daca stai sa cauti (sau daca te loveste o oferta, asa cum am patit eu) poti sa gasesti motociclete bune la pret foarte bun! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_peg Postat Mai 12, 2016 Share Postat Mai 12, 2016 (editat) @nooxy, cea din Moreni a fost luata de un prieten.. gasesti poza cu ea cu 2 pagini in urma Cea de 900 euro am vazut-o inainte sa o ia prietenul pe asta din Moreni. E ultima cazatura. Nu-ti imaginezi cum arata de aproape. 500 de euro merita, maxim! Plastice matuite, parbriz crapat, rugina, amortizoare curse etc, etc, etc. Editat Mai 12, 2016 de victor_peg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Mai 12, 2016 Share Postat Mai 12, 2016 (editat) Yo il inteleg . Pentru ca aspectul exterior al Apriliei lui sa fie '"similar factory"" trebuie sa bage o gramada de bani , asa ca de nervi a ajuns sa vrea sa dea si mai multi bani ca sa ia una ""not new , but in very good shape"" . Am fost si eu in aceeasi situatie : motocicleta mergea ceas dar oricat o bibileam ma enerva cum arata . Forteaza-te @alin geamanu si cumpara o motocicleta asa cum ai vrea cu adevarat sa fie ! » Post actualizat in 12 May 2016 16:38Si o poza de exemplificare : Editat Mai 12, 2016 de remu1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat Mai 12, 2016 Share Postat Mai 12, 2016 Ca tot ai postat poza asta, m-am hotarat sa imi pun aparatoare inalta pe a mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IulianPEG*650 Postat Mai 12, 2016 Share Postat Mai 12, 2016 Va salut, Eu nu sunt deloc la subiect cu ce vorbiti voi dar...am o prob mai grava pe care trebuie sa o rezolv, si anume sa imi fac calul sa porneasca. Azi am incarcat sa o pornesc ( dupa ce am pus toate alea pe ea) Are urmatoarele simtome: 1.Se invarte motorul de 2-3 ori apoi imi goleste toata bateria de putere. Am electromotor nou si bobina de inductie la fel. 2. Am pus pe bateria de la masina(fara sa fie motorul pornit) si face exact la fel. 3. Cel mai interesant! Daca scot bujia si dau la automat motorul se invarte foarte bine. ( pompa de benzina merge perfect, bujia am scos-o cu benzina pe ea -deci carb. merg f bine banueisc-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Mai 12, 2016 Share Postat Mai 12, 2016 (editat) posibil ca supapele sa deschida cand nu trebuie. mai exact. daca tu ai pus axele cu came spre interior cand ai montat chiulasa si nu spre exterior, le-ai decalat cu jumatate de cursa. tine minte ca spun doar TEORETIC. asta ar putea sa insemne ca la admisie se deschid supapele cand pistonul este in partea inferioara (aproape coborat de tot) si nu cand este in partea superioara (cand tocmai incepe sa coboare) la compresie in loc sa fie inchise cand pistonul este jos si amestecul sa inceapa sa fie comprimat este posibil sa se inchida cand pistonul este aproape sus. practic, tot ciclul sa fie decalat cu un timp sau cu 3 timpi Banuiesc ca supapele, din cauza pozitiei pistonului nu ar lovi in acesta, dar ar insemna compresie cand nu trebuie si asta presupune un necesar mare de energie si de asemenea ar presupune decompresie cand pistonul coboara (supape inchise) si asta iar consuma mult. Motorul in cazul asta nu are cum sa porneasca. Tot ce am scris este doar o presupunere. Verifica daca ai pus exact ca in manual distributia. Si spun asta fiindca este un raport de 1/2 intre rotatiile arborelui cotit si axele cu came. Daca tu ai pus spre interior si nu spre exterior axele cu came, rezulta fix ce am spus eu. Se obtine 1/4 decalaj din cei 4 timpi, adica 1 timp ca deschidere a supapelor fata de pozitia pistonului. Mai exact ele inchid cand pistonul este jos, nu cand este sus. Editat Mai 12, 2016 de mony Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IulianPEG*650 Postat Mai 12, 2016 Share Postat Mai 12, 2016 Salut Mony, Zici bine ce zici acolo .. doar ca va trebui sa citesc de vre-o 5 ori sa imi fac o logica in cap Am un manual foarte ciudat. dar sa incep asa: In manual zice cam asa...( poza) Doar ca la mine este cu varianta " 3-1-2" + IN respectiv " 1 " + EX . Daca pun semnul 1, care ar insemna " C" dupa cum scrie in carte, sppre exterior atunci camele ar fi spre interior ( dupa cum le-am si pus). Daca pun camele spre exterior atunci nu se mai loveste deloc cu cartea Ori este ceva in neregula cu cartea mea ori nu ma pricep sa le citesc :| Cineva mi-a zis ca trebuie puse spre exterior camele dar... nu mai inteleg. MAI ESTE UN LUCRU! TDC-ul la motor este in 2 locuri :| Cum stiu care este cel bun? sper sa fie cineva care poate sa inteleaga felul meu dea a explica Mi-ar fi de folos orice info. buna pe care o primesc pana maine cel tarziu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Mai 12, 2016 Share Postat Mai 12, 2016 Scuze pentru ilogica scrisului, dar sunt extrem de obosit si nu pot sa pun gandurile unul langa celalalt. TDC (punctul mort superior) este de doua ori, ai dreptate. Pistonul ajunge sus la fiecare rotatie. Poza pusa de tine este corecta si e din manualul de reparatie 655. Daca ai montat totul conform manualului, atunci sigur e corect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Mai 13, 2016 Share Postat Mai 13, 2016 Aline, Aline... tine de marca! tot Rotax » Post actualizat in 13 May 2016 07:08 Yo il inteleg . Pentru ca aspectul exterior al Apriliei lui sa fie '"similar factory"" trebuie sa bage o gramada de bani , asa ca de nervi a ajuns sa vrea sa dea si mai multi bani ca sa ia una ""not new , but in very good shape"" . Am fost si eu in aceeasi situatie : motocicleta mergea ceas dar oricat o bibileam ma enerva cum arata . Forteaza-te @alin geamanu si cumpara o motocicleta asa cum ai vrea cu adevarat sa fie ! » Post actualizat in 12 May 2016 16:38 Si o poza de exemplificare : imi doresc una mai buna pe coclauri .Pe asta am trantit-o de cateva ori si imi pare rau de ea. Merge perfect , ma simt perfect pe ea , m-a servit cu credinta si demnitate, dar.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat Mai 13, 2016 Share Postat Mai 13, 2016 Are cineva idee daca as putea sa indes o roata de 21" pe fata? Singura chestie la care ma gandesc e ca s-ar putea sa atinga in scut cand franez, dar oricum vreau sa imi fac unul din tabla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Mai 13, 2016 Share Postat Mai 13, 2016 (editat) http://www.moto.it/moto-usate/aprilia/etx-350/etx-350-1985-89/6338198 nici macar nu e departe » Post actualizat in 13 May 2016 08:53 Are cineva idee daca as putea sa indes o roata de 21" pe fata? Singura chestie la care ma gandesc e ca s-ar putea sa atinga in scut cand franez, dar oricum vreau sa imi fac unul din tabla. Cred ca ar merge de la Gs 650 Dakar.ca sa se potriveasca melcul de la kilometraj si prinderea etrierului de la frana.Insa nu stiu daca merita efortul. si eu am avut aceeasi intentie.De fapt chiar cu schimbarea motorizarii , insa Aprilia trebe' sa ramana asa cum este ea Editat Mai 13, 2016 de Geamanu Alin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat Mai 13, 2016 Share Postat Mai 13, 2016 Am inteles, o sa ma documentez cu gs-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducanescovan Postat Mai 13, 2016 Share Postat Mai 13, 2016 Are cineva idee daca as putea sa indes o roata de 21" pe fata? Singura chestie la care ma gandesc e ca s-ar putea sa atinga in scut cand franez, dar oricum vreau sa imi fac unul din tabla. in cazul in care "indesi " roata de 21 , schimbi ciclistica... pierzi in viraje (le iei mai larg) in schimb castigi off road just saying... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Mai 13, 2016 Share Postat Mai 13, 2016 (editat) Pentru ce stie Pegaso sa faca pe off-road, nu ai nevoie de roata de 21. Dakarul e mai inalt cu totul, iar unghiul la furca e diferit fata de ce avem noi. Schimba complet ciclistica, in prost. Daca ii pui cauciucuri cramponate te duci pe unde vrei si cu roata de 19. In alta ordine de idei, furca de Dakar e si a dracu de scumpa. Mai bine bagi bani in benzina si te plimbi. Chiar, cine vine week-end-ul urmator pana la greci? A, pana nu uit: schimba-i si uleiul la furca. Din fabrica vine cu 10. Eu i-am pus 15 si pe urma 20. Chiar si asa, pe hartoape foarte mari, merge toata cursa pe fata. Se intareste si se mai si ridica cu uleiul 20. Editat Mai 13, 2016 de Madalin Pribu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IulianPEG*650 Postat Mai 13, 2016 Share Postat Mai 13, 2016 Stie cineva daca are importanta pe care din punctele de TDC ale motorul trebuie sa fac sincronizarea supapelor? si apoi este cineva care are aprilia 2002 si stie daca camele trebuie sa stea in exteriorul motorului( adica intreptate spre inafara) sau in interior? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Mai 13, 2016 Share Postat Mai 13, 2016 (editat) despre asta vorbeam . Daca as fi reusit sa inlocuiesc rezervorul cu unul de capacitate mai mare nu ma mai gandeam la schimbare. Madalin are dreptate: motocicleta este calculata din fabrica la un anumit unghi de atac al rotii din fata pentru a se comporta bine pe asfalt .Insa cu amvelope enduro face fata pe teren accidentat , oricum acolo nu conteaza viteza .Iar daca vreti mai buna aderente off road , desumflati un pic amvelopele. » Post actualizat in 13 May 2016 15:24.. Editat Mai 13, 2016 de Geamanu Alin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.