Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

se accepta.

Cu 400-500 Eu luai un motor complet si functional. Era mai simplu. Din cate imi aduc aminte di poze , la tine distributia a fost de vina si ti-a fu-tut tot motorul . In astfel de cazul , e mai simplu alt motor.

» Post actualizat in 18 Jul 2016 11:12

Cu foarte mare parere de rau , anul acesta cred ca nu voi fi prezent la intalnire , aceasta datorandu-se problemelor de sanatate ale bunicii ,pe care am externat-o de curand din spitatal , momentan neputandu-se deplasa , fara ajutor. Daca se va schimba ceva voi veni si imi voi asigura locul lacort fara probleme .

M-am gandit si nu pot face altfel

Multa sanatate bunicii!

» Post actualizat in 19 Jul 2016 06:57

Stie cineva de unde se pot achizitioan flansele de cauciuc de la carburatoare? Atat cele catre motor cat si cele catre filtrul de are pentru o Aprilia pegaso 650 din 1998.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Multa sanatate bunicii!

Multumesc !

» Post actualizat in 19 Jul 2016 09:51

Multa sanatate bunicii!

» Post actualizat in 19 Jul 2016 06:57

Stie cineva de unde se pot achizitioan flansele de cauciuc de la carburatoare? Atat cele catre motor cat si cele catre filtrul de are pentru o Aprilia pegaso 650 din 1998.

http://crash-moto.eu/poze_site/rezolutie_mare/DSCN6391.jpg

http://crash-moto.eu/aprilia/PEGASO650.php

intreaba daca le mai are

Editat de Geamanu Alin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o curiozitate... Stie cineva din ce motiv la modelele pana in 2000 contra-balansul din motor era cu pinion care avea dintii drepti, la modelele din 2001 -2004 erau cu dintii inclinati la 40grade iar din 2005 ai revenit la cei cu dinti drepti? Pun si o poza in cazul in care nu folosesc denumirea corecta.

post-93563-0-86244100-1468957291_thumb.jpg

post-93563-0-64647100-1468957294_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate stiu eu, pana in 2000 au fost motoare rotax 655 cu carburatoare mikuni.. in 2001 au primit un upgrade... au trecut pe injectie si probabil au mai modificat una-alta pe ici pe colo... angrenajul cu roti dintate cu dinti oblici sufera mai putin de vibratii si transmite forta mai uniform... din 2015 daca nu ma inseala memoria, s-a renuntat la motoarele rotax de 652cc si s-a trecut pe motoare japoneze, deci cu totul alte repere...
Sper sa nu-ti fi dat informatii eronate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mnaa,din 2005 au propulsorul Minarelli de 659,cel folosit de Yamaha pe Xt-660 x,r si z Tenere.

Acelasi propulsor a fost folosit si de Derbi pe modelul Mulhacen 659 si de AJP PR-7.

 

Aline asta-i mobra de o cauti tu de legheleu...

ceva de genul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar raman cu gura cascata de cate informatii cunoastepti despre astfel de chestii. Jos palaria! BRAVO.

 

Am doua variante 1. schimb contrabalansul cu unul de 2000 ( dinti drepti) dar nu stiu cum va afecta, daca va afecta

2. Incerc sa scot pinionul de pe biela-manivela si sa il schimb cu cel vechi ( cel cu dintii inclinati) Dar nu stiu cum as putea sa scot acel pinion. Este cineva care a incercat operatiunea asta?mi-ar prinde bine o alta varianta inafara de presa speciala.


» Post actualizat in 20 Jul 2016 14:58

Este cineva care a mai incercat sa scoata pinionul de pe biela-manivela fara presa, pana acum?


» Post actualizat in 20 Jul 2016 15:30

ignorati actualizarea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar raman cu gura cascata de cate informatii cunoastepti despre astfel de chestii. Jos palaria! BRAVO.

 

Am doua variante 1. schimb contrabalansul cu unul de 2000 ( dinti drepti) dar nu stiu cum va afecta, daca va afecta

2. Incerc sa scot pinionul de pe biela-manivela si sa il schimb cu cel vechi ( cel cu dintii inclinati) Dar nu stiu cum as putea sa scot acel pinion. Este cineva care a incercat operatiunea asta?mi-ar prinde bine o alta varianta inafara de presa speciala.

» Post actualizat in 20 Jul 2016 14:58

Este cineva care a mai incercat sa scoata pinionul de pe biela-manivela fara presa, pana acum?

» Post actualizat in 20 Jul 2016 15:30

ignorati actualizarea.

cred ca ai motoreta pe abur de ai si manivela la ambielaj :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eh... mai dureaza pana intelege si el toate denumirile (si bunul mers al componentelor), mai ales ca le invata si in engleza. Ma mir ca inca are rabdare cu acel motor. Dar probabil asa eram si noi la inceput. Constructia asta biela/manivela a fost totusi folosita si in interiorul motoarelor cu ardere interna, noua ca exemplu ne-a fost indicat seria RTA de la Sulzer.

Editat de Banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eh... mai dureaza pana intelege si el toate denumirile (si bunul mers al componentelor), mai ales ca le invata si in engleza. Ma mir ca inca are rabdare cu acel motor. Dar probabil asa eram si noi la inceput. Constructia asta biela/manivela a fost totusi folosita si in interiorul motoarelor cu ardere interna, noua ca exemplu ne-a fost indicat seria RTA de la Sulzer.

era o gluma cu caracter general , nici un caz cu intentie jignitoare. Ai dreptate nimeni nu se naste invatat , si bravo lui ca are rabdare sa invete.

Cred ca varianta biela manivela se utilizeaza la motoarele de putere foarte mare insa de turatie mica . Locomotive , vapoare etc. care trebuie sa "traga " sutele de tone....

Editat de Geamanu Alin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca de fapt "biela-manivela" se foloseste pentru orice sistem care transforma miscarea de "du-te-vino" a pistonului intr-o miscare circulara (a arborelui cotit).

exista sisteme doar cu biela , asta inseamna transmiterea miscarii pistonului directa pe arbore doar prin biela. Utilizarea manivelei , ca piesa intermediara , face ca puterea sa nu fie transmisa direct , deci nici forta de impact , ceea ce ar duce la motoarele de putere mare sa rupa arborele sau in cazul locomotivelor cu abur - rotile. Spre deosebire de acestea la motoarele de turatie mare , dar putere mai mica spre exemplu autoturisme , manivela este un impediment tehnic .

 

» Post actualizat in 21 Jul 2016 07:57

la motoarele doar cu biela , manivela a fost incorporata in arbore sub forma de " contragreutate"

» Post actualizat in 21 Jul 2016 07:58

post-78987-0-82016800-1469087689_thumb.jpg

post-78987-0-61093300-1469087885_thumb.jpg

Editat de Geamanu Alin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta spune wikipedia:

 

Mecanismul bielă-manivelă transformă mișcarea de rotație în mișcare de translație (mișcare liniară) și/sau invers (viceversa). Cel mai răspândit mecanism de acest gen se întâlnește în motoarele cu ardere internă. În acest caz mișcarea de translație liniară a pistonului este transferată către bielă și se convertește în mișcare circulară a arborelui cotit.

 

https://ro.wikipedia.org/wiki/Mecanism_biel%C4%83-manivel%C4%83

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Relaxat si eu ( si fara bani in buzunar).

Ok. Ca o concluzie: In general, daca apar probleme cu insuficienta de putere in baterie pentru a invarti motorul, dar bateria este noua, problemele ar fi in urmatoarea ordine:

1. contact imperfect pe circuitul baterie- electromotor, 2. electromotor defect - 3. probleme cu decompresorul de pe axul cu came de evacuare. 4. Desincronizarea axelor cu came( lant slab sau tensiometru defect), 5. Rulmentul unisens( flywheel ) defect , apoi cel mai rau...6. Ambielajul este defect ( beleta nu se mai invarte usor pe ansamblu) Asta se poate verifica vara a desfacand doar cilindrul pistonului iar apoi invarti la mana.

 

In cazul meu se pare ca era vorba de cel putin 3 din cele 6:)

 

Aseara am reusit sa scot pinionul de pe ambielaj si sa pastrez acelasi pinion cu dinti inclinati ( tot nu am inteles daca ajuta cu ceva sau a fost doar o incercare esuata de a face un upgrade). Pentru cei care vor avea aceasta problema cu pinionul REZOLVARE 2 suruburi cu filet de 10 ( de preferat maxim 5cm lungime) pe care le insurubezi in mod egal in cele doua gauri din pinion.

 

Sper sa fie de folos. dar in acelasi timp sa nu fie nevoie


» Post actualizat in 21 Jul 2016 11:34

Iar aceiasi intrebare.... Ce ulei sa folosesc la motoarele astea? MA intereseaza marca. MOTUL, Castrol,sicholene, shell? :|

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi mi-a venit ghidonul :bike-037:

post-16670-0-96298100-1469125001_thumb.jpg

Editat de Bigfoot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa, cu intrunirea, apelul de seara!

Cristi cu Mirela - o camera de doua locuri.

Eu cu Andrea - camera doua locuri.

Adi si Dana (prieteni din Bucuresti) - camera patru sau trei locuri.

Asta pentru ca exista si camere cu patru paturi.

Manu cu Madalina ( camera doua locuri sau cort) BMW 650 GS.

Mony a zis ca vine cu masina. Nu conteaza, il rog sa confirme.

Acum, am sa va rog sa completati care mai vine in casa si care la cort!

Numarul meu de tel e 0730.660.418

PS: Am V-Strom 1000 DL, iar sotia mea, Andrea, BMW 1200 GS. Nu intrebati ce cautam la Intrunirea Aprilistilor! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.apriliamotorcyclespares.co.uk/genuineparts/2614/AP35/aprilia%20pegaso%20650%20ie/gear%20box%20-%20parts?uID=0

 

 

Cititi ce scrie la ATENTIONARI ! stiu ca a fost cineva aici care a pierdut pinionul in mers.

 

Este cineva care a mai avut problmee cu pompa de benzina? Nu mai porneste si curentul in cabluri este de doar 0.2w sau maxim 1,9 ? este un 650ie 2002

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.apriliamotorcyclespares.co.uk/genuineparts/2614/AP35/aprilia%20pegaso%20650%20ie/gear%20box%20-%20parts?uID=0

 

 

Cititi ce scrie la ATENTIONARI ! stiu ca a fost cineva aici care a pierdut pinionul in mers.

 

Este cineva care a mai avut problmee cu pompa de benzina? Nu mai porneste si curentul in cabluri este de doar 0.2w sau maxim 1,9 ? este un 650ie 2002

In cazul in care te gandesti sa o inlocuiesti, eu cred ca merita.

Costa putin, eu am luat-o pt a mea si am schimbat-o oricum:

http://www.ebay.co.uk/itm/New-Intank-EFI-Fuel-Pump-Aprilia-Pegaso-650-IE-2001-2004/262224931534?_trksid=p2141725.c100338.m3726&_trkparms=aid%3D222007%26algo%3DSIC.MBE%26ao%3D1%26asc%3D20150313114020%26meid%3D7b968ad346df491383c0193f6e4e96ed%26pid%3D100338%26rk%3D1%26rkt%3D29%26sd%3D161870553912

 

 

Nu mai porneste dupa ce ai asamblat motocicleta ?

Sau

Nu mai porneste dupa ce deja te-ai plimbat cu ea si motorul este rece?

Atentie mare la socul ala care defapt controleaza manual prin cablu o vana ce lasa mai mult sau mai putin aer sa intre.

Recunosc ca am dus motocicleta la United Motors si dupa ce au stat cu diagnoza pe ea, nu stiu exact ce i-au facut dar porneste la sfert acum motorul rece fiind.

Editat de Bigfoot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am ansalmblat tot motorul ( ca de obicei mai ramane cate ceva in plus, o saiba care vinea pusa pe axul schimbatorului de viteza [ afecteaza grav daca nu este pusa?]) Si apoi nu a mers. Acum nu vrea sa par necunoscator( dar voi parea) insa cred ca pentru inceput ar fi bine daca as apasa si butonul de contact ( ala mare si rosu) ma gandesc ca poate asa o sa inceapa sa de-a si curent in pompa :) Nu am mai avut aseara timp sa verific dar o voi face astazi.

Andrei... Cat de bine te impaci cu noua pompa si cum ai rezolvat cu sistemul de fire ( care ies din placa pompei)?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...