Nooxy Postat Mai 27, 2016 Share Postat Mai 27, 2016 Salut domnul Cristi, Sa-ti spun sincer , era in proiect sa cumpar iar un Pegaso(cu toate ca nu se preteaza foarte bine la legheleu) si poate un VFR din 2001 pentru asfalt.Dar cum Vfr 2001 in mintile lui nu gaseam decat la sume astronomice, m-am ales cu Triumph, ceva mai tinerel. Inca regret Capricoarna(asa imi alintam eu Pegaso).Nu doar ca imi permitea sa ies de pe asfalt, dar si pe asfalt era mult mai usoara pe curbe decat Malvina.Oricum nu stiu cum o scoteam cu nevasta daca imi luam 2 mobre(probabil imi cresteau si sarcinile casnice exponential).Loc in garaj ar fi, dorinta e, bani si accept de la stapan nu e. E mare lucru sa ai partenera de viata care are aceleasi placeri ca si tine in viata. Asfalt uscat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nooxy Postat Mai 27, 2016 Share Postat Mai 27, 2016 Nu e suparare. Nu pot sa ma supar pe tine.Ai mereu postari bune si dai sfaturi bune tuturor.Sau cel putin incerci.Sper sa am placerea sa stau la masa cu tine candva si sa consumam ceva beri. La mine mobra nu era planificata anul asta ( copil sugar de cateva luni, casa noua,bani cam pauza din cauza de cele 2 motive anterioare , etc), asa ca 2 mobre nu prea intrau in discutie.M-am multumit cu una. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 27, 2016 Share Postat Mai 27, 2016 E mare lucru sa ai partenera de viata care are aceleasi placeri ca si tine in viata. Eu ce sa zic, ca ea mi-a facut plata mobrei cand mie mi se stricase telefonul si eram departe rau de casa, ea a venit cu mine cand am luat a doua mobra, ea ma tot bate la cap (cred ca are vreun target ascuns) ca "ce bun era pegaso-ul", dar si ca ii placea TDM-ul dar era prea stricacios Doar daca as convinge-o sa isi ia si ea permis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat Mai 27, 2016 Share Postat Mai 27, 2016 (editat) Mno,uita-te ce bord frumos are Capo: AirForce1 Editat Mai 27, 2016 de mihai.sandu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 27, 2016 Share Postat Mai 27, 2016 Da-mi numarul ei de telefon ca o conving io sa-si faca permis!Am experienta... Acum grijile sunt indreptate spre un alt loc, departe de aici, vreo 6-7000km distanta. Aici nu vrea, mi-a si zis ca ii e frica cu ce e in trafic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat Mai 27, 2016 Share Postat Mai 27, 2016 Btw, cu scuzele aferente, am avut capul la cu totul alte chestii si am uitat un lucru foarte important: Multumiri maxime si apreciere absoluta colegului Alin Geamanu, care m-a ajutat cu schimbul de lant aseara, pana la o ora suspecta! Nu stiu ce m-as fi facut fara dumnealui! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_peg Postat Mai 27, 2016 Share Postat Mai 27, 2016 La un capo ma uitam si eu azi... mi-ar prinde bine un tractoras d-asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_peg Postat Mai 27, 2016 Share Postat Mai 27, 2016 La naiba... Tare-as fi venit si eu... Dar stau prost cu banii, marti iau avansul. Plimbareala placuta! Sa faceti poze! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Mai 27, 2016 Share Postat Mai 27, 2016 Btw, cu scuzele aferente, am avut capul la cu totul alte chestii si am uitat un lucru foarte important: Multumiri maxime si apreciere absoluta colegului Alin Geamanu, care m-a ajutat cu schimbul de lant aseara, pana la o ora suspecta! Nu stiu ce m-as fi facut fara dumnealui! Multumesc de apreciere.Sambata cand ai ramas in pana , mi-a parut rau ca nu te-am putut ajuta pe moment , insa m-am simtit bine cand am vazut ca te-ai bucurat , desi vremea nu era buna , s-o calaresti din nou. Ti-ai repatriat jucaria pe roti si nu tractata , si asta e pentru mine o multumire mai mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_peg Postat Mai 30, 2016 Share Postat Mai 30, 2016 In ciuda faptului ca n-am putut ajunge la Sighisoara (si imi pare rau pentru asta, Cristiane), am facut o tura cu Mihai pana la Vf Leaota. Bine, cu Mihai e mult spus )) Cateva poze gasiti aici /index.php?/topic/738300-bucuresti-varful-leaota/?p=4185935 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_peg Postat Mai 30, 2016 Share Postat Mai 30, 2016 Frumos, frumos! Kilometri la greu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_peg Postat Mai 30, 2016 Share Postat Mai 30, 2016 Ai pus punctul pe i. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Mai 30, 2016 Share Postat Mai 30, 2016 mobra mea a primit de la mine o pereche de hand guarduri , home made , culoarea ei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_peg Postat Mai 30, 2016 Share Postat Mai 30, 2016 Bravo Aline! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Mai 31, 2016 Share Postat Mai 31, 2016 (editat) Bravo Aline! Sunt confectionate din platbanda de aluminiu. In lucru am suportul de bagaje pe care l-am rupt la ultima varsare pe jos Editat Mai 31, 2016 de Geamanu Alin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackbeardbob Postat Mai 31, 2016 Share Postat Mai 31, 2016 SalutareRobert e numele meu si de vreo 3-4 saptamani sunt si eu posesor de Pegaso (varianta injectata, an 2001, adica RW)Cum surubareala e la nivel de hobby pentru mine, nu a trecut mult pana sa pun surubelnite/chei pe ea.Dupa ce i-am pus cric central m-am gandit ca i-ar prinde bine si amortizor cu reglaj de preincarcare ("robinetul" ala de pe stanga care practic regleaza nivelul de compresie din arcul amortizorului spate), pe care l-am luat de la un bmw f650. Am nevoie de ceva imagini cu prinderea de fabrica a minunatului sistem de reglaj (din ce stiu eu si la ML/Cube e acelasi sistem), pentru ca in mod sigur cel de BMW se prinde altfel si as vrea sa stiu ce fel de suport trebuie sa mesteresc pentru el. Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Iunie 1, 2016 Share Postat Iunie 1, 2016 (editat) saluatre Un prieten si-a pierdut in timpul mersului pinionul de atac ( probabil era fisurat si s-a apart).Problema este ca s-a distrus si siguranta . Are cineva idee unde gasim? Sau pinionul vine cu siguranta cu tot? Editat Iunie 1, 2016 de Geamanu Alin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IulianPEG*650 Postat Iunie 1, 2016 Share Postat Iunie 1, 2016 Salutare Robert e numele meu si de vreo 3-4 saptamani sunt si eu posesor de Pegaso (varianta injectata, an 2001, adica RW) Cum surubareala e la nivel de hobby pentru mine, nu a trecut mult pana sa pun surubelnite/chei pe ea. Dupa ce i-am pus cric central m-am gandit ca i-ar prinde bine si amortizor cu reglaj de preincarcare ("robinetul" ala de pe stanga care practic regleaza nivelul de compresie din arcul amortizorului spate), pe care l-am luat de la un bmw f650. Am nevoie de ceva imagini cu prinderea de fabrica a minunatului sistem de reglaj (din ce stiu eu si la ML/Cube e acelasi sistem), pentru ca in mod sigur cel de BMW se prinde altfel si as vrea sa stiu ce fel de suport trebuie sa mesteresc pentru el. Multumesc anticipat. Salut Robert, O parere simpla, Te joci cu ce nu trebuie! Dc vrei sa faci o improvizatie tocmai la suspensie???!!! :| Daca nu ai ceva OEM stai linistit si mergi cu ce ai sau ceva care vine tot de pe o aprilia. Exemplu am cumparat niste pinioane de la electromotor spre rotor de BMW F650 acelasi an (2002 ) si surpriza... nu sunt la fel deci nu se potrivesc deci..... Spor la luat decizii Dar nu uita o vorba veche.. nu incerca sa repari ceva ce functioneaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Diddi Postat Iunie 1, 2016 Share Postat Iunie 1, 2016 Salutare Robert e numele meu si de vreo 3-4 saptamani sunt si eu posesor de Pegaso (varianta injectata, an 2001, adica RW) Cum surubareala e la nivel de hobby pentru mine, nu a trecut mult pana sa pun surubelnite/chei pe ea. Dupa ce i-am pus cric central m-am gandit ca i-ar prinde bine si amortizor cu reglaj de preincarcare ("robinetul" ala de pe stanga care practic regleaza nivelul de compresie din arcul amortizorului spate), pe care l-am luat de la un bmw f650. Am nevoie de ceva imagini cu prinderea de fabrica a minunatului sistem de reglaj (din ce stiu eu si la ML/Cube e acelasi sistem), pentru ca in mod sigur cel de BMW se prinde altfel si as vrea sa stiu ce fel de suport trebuie sa mesteresc pentru el. Multumesc anticipat. Ai deja gaurile de prindere in cadru. » Post actualizat in 01 Jun 2016 18:46 saluatre Un prieten si-a pierdut in timpul mersului pinionul de atac ( probabil era fisurat si s-a apart).Problema este ca s-a distrus si siguranta . Are cineva idee unde gasim? Sau pinionul vine cu siguranta cu tot? Daca e vorba tot despre Pegaso, siguranta nu vine cu pinionul. De obicei, pinionul sare din cauza sigurantei (cod Aprilia AP 0245650) si din cauza o-ringului din spatele pinionului care se taseaza (dimensiuni o-ring 18x3,5 mm). Foarte multi aprilisti au pierdut pinionul de atac din cauza asta. Siguranta este un Seeger comun cu F650 pana in '96, se poate lua de la Bmw. Problema este ca piesa originala nu e ce trebuie...adica, pe arborele pinionului de atac este o canelura implicit e nevoie de un seeger de exterior. Piesa originala e un seeger de interior. Si eu am cumparat-o de la Bmw dar n-am mai pus-o. Sfatul meu e sa cauti o siguranta seeger de exterior Ø 20 mm si o-ring nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Iunie 2, 2016 Share Postat Iunie 2, 2016 Multumesc pentru informatii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Iunie 2, 2016 Share Postat Iunie 2, 2016 Aline, iti trimit io o siguranta fara moarte (figura doi de deasupra)...am montat la mine una acum vreo trei-patru ani si nu s-a miscat! Am trimis la toti cei care s-au vaitat pe-aici, pe forum, si cred ca mai am una sau doua de rezerva! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Iunie 2, 2016 Share Postat Iunie 2, 2016 Aline, iti trimit io o siguranta fara moarte (figura doi de deasupra)...am montat la mine una acum vreo trei-patru ani si nu s-a miscat! Am trimis la toti cei care s-au vaitat pe-aici, pe forum, si cred ca mai am una sau doua de rezerva! multam fain. Problema este la un amic din Titu. daca nu gaseste dupa ce ii aprovizionez pinionul te anunt Cu stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misionaru Postat Iunie 3, 2016 Share Postat Iunie 3, 2016 Salutare, am si eu o problema cu un Pegaso Aprilia Strada din 2008. Nu mai vrea sa porneasca. A mers bine pana azi cand dupa ce am pornit-o la sfert, am bagat-o in viteza si cand am accelerat-o putin, a murit. Am pornit-o din nou, am facut acelasi lucru si iar a murit. A treia oara n-a mai pornit deloc. M-am uitat in rezervor si nu se vedea benzina dar se simtea daca o miscam. I-am mai bagat inca 5 litri si tot nu mai pleaca. Am verificat si bujia, care nu are mizerii si pare intacta. Ceva sfaturi? multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Iunie 3, 2016 Share Postat Iunie 3, 2016 Salutare, am si eu o problema cu un Pegaso Aprilia Strada din 2008. Nu mai vrea sa porneasca. A mers bine pana azi cand dupa ce am pornit-o la sfert, am bagat-o in viteza si cand am accelerat-o putin, a murit. Am pornit-o din nou, am facut acelasi lucru si iar a murit. A treia oara n-a mai pornit deloc. M-am uitat in rezervor si nu se vedea benzina dar se simtea daca o miscam. I-am mai bagat inca 5 litri si tot nu mai pleaca. Am verificat si bujia, care nu are mizerii si pare intacta. Ceva sfaturi? multumesc. asculta daca se amorseaza pompa de benzina , din rezervor, se aude un sfarait cand pui contactul.Fiind pe injectie , nu va porni daca pompa n se amorseaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackbeardbob Postat Iunie 4, 2016 Share Postat Iunie 4, 2016 Ai deja gaurile de prindere in cadru. Multumesc mult deci la Pegaso e o placa metalica prinsa in doua suruburi pe cadru si alte doua pe cilindrul de comanda; eu va trebui sa fac una indoita la 90 de grade pe care se va prinde cilindrul, pentru ca difera prinderea lui am sa postez imagini cu piesa, eventual si un mic tutorial, dupa ce va fi gata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.