IulianPEG*650 Postat August 1, 2016 Share Postat August 1, 2016 Da Aceiasi problema o am si eu. Zdrangane ceva in partea stanga-sus a motorului. Ma gandesc sa nu fie lantul dar in acelasi timp ma gandesc sa nu fie nebunia aia de tensionare a lantului ( care la mine este hidraulica) . Apoi se aprinde iarasi senzorul de ulei. Stie cineva daca se face aerisire a pompei de ulei dupa ce schimbi tot lantul, si cum? Have fun pe unde plecati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat August 1, 2016 Share Postat August 1, 2016 ..........! a ales libertatea, deocamdata nu s-a razgandit ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat August 1, 2016 Share Postat August 1, 2016 (editat) am confirmarea ca vin sigur pe 12 .08.2016 si raman pana pe 14.08.2016 Deoarece vin singur , ori camera single , ori ma cuplezcu cineva ....promit sa fiu cuminte! Editat August 1, 2016 de Geamanu Alin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
k-10 Postat August 1, 2016 Share Postat August 1, 2016 » Post actualizat in 31 Jul 2016 20:08 PS:Daa' oare Mirce' din Campia,vine??? Incerc sa vin, dar numai de sambata dupa-amiaza. La cort. Voi sa puneti ceva bere la rece. Da' ne ne-ajuta Dumnezo' si va fi vreme buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilvef Postat August 1, 2016 Share Postat August 1, 2016 am confirmarea ca vin sigur pe 12 .08.2016 si raman pana pe 14.08.2016 Deoarece vin singur , ori camera single , ori ma cuplezcu cineva ....promit sa fiu cuminte! Pai poate ne cuplam, ca si eu vin singur.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat August 1, 2016 Share Postat August 1, 2016 Pai poate ne cuplam, ca si eu vin singur.. ok » Post actualizat in 01 Aug 2016 19:19 Misto,va cuplati "singuratatile"... viata bate filmul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat August 2, 2016 Share Postat August 2, 2016 AMR 10 zile pana la intalnire! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat August 2, 2016 Share Postat August 2, 2016 (editat) Ma bucur ca puteti veni, astia care veniti. In plus o sa fie interesante discutiile cu cat de fiabila este Aprilia 650. Ca, de anul trecut, vad ca s-au inmultit problemele. Iar la ceea ce a patit Victor, eu cred ca problema cu opritul provine ori de la filtrul de benzina, daca are pe furtun, ori din cauza faptului ca a ramas fara benzina cu robinetul pe Normal si a mers doar pe vapori. Am patit-o de n ori cu 650-ul. Am vorbit si cu Emil, a zis ca vine. Preventiv, eu zic ca daca are cineva pe acasa o pompa de benzina si un bord de Aprilia 650, d-aia noua, sa le ia, ca nu se stie niciodata. ))))) Gata cu rautacismele, sa ne vedem sanatosi si voiosi, indiferent cat de greu ne-o fi! Editat August 2, 2016 de Madalin Pribu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_peg Postat August 2, 2016 Share Postat August 2, 2016 (editat) Nu am ramas fara benzina, am facut invers operațiunea, am dat de pe rezerva (ca o tineam de regula tot timpul acolo, desi merg cu plinul) pe normal si si-a revenit. L.E. Ah si da, am filtru pe traseu. Am vorbit si cu Cristian, are dreptate, o sa-l dau jos. Editat August 2, 2016 de victor_peg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat August 2, 2016 Share Postat August 2, 2016 L.E. Ah si da, am filtru pe traseu. Am vorbit si cu Cristian, are dreptate, o sa-l dau jos. Doar dupa ce dai jos si cureti rezervorul. Totusi nu strica nici filtrul ala, f rare cazurile unde ai probleme cu debitul din cauza lor. Mai degraba sa nu fie vreunul ales gresit si sa afecteze debitul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_peg Postat August 2, 2016 Share Postat August 2, 2016 @Banzay, e ditamai chestia, n-are cum sa afecteze debitul.. si nu am coturi sau indoituri. De aia l-am pus si eu, ca romanul, masura de siguranta pentru masura de siguranta existenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat August 2, 2016 Share Postat August 2, 2016 (editat) @Banzay, e ditamai chestia, n-are cum sa afecteze debitul.. si nu am coturi sau indoituri. De aia l-am pus si eu, ca romanul, masura de siguranta pentru masura de siguranta existenta. Pe tevustile din rezervor tin minte ca sunt 2 filtre (1 pe fiecare), dar sunt grosiere. Teoretic alea ar trebui sa fie de ajuns, mai ales ca rezervorul e din plastic si nu rugineste, insa am gasit o gramada de rahaturi la alte mobre. La pegaso eu aveam un filtru mic, rahitic, schimbat ulterior cu unul de 4 lei din supermarket, tot nu am avut probleme. Debitul poate fi afectat de elementul filtrant din interior, indiferent de marimea filtrului. Eu unul zic ca s-a intamplat ca il aveai pe rezerva, f rar foloseam rezerva pt. ca acolo e punctul cel mai jos din rezervor si trage orice mizerie e acolo. Vezi si tu daca ti se mai intampla asta sau are comportament anormal (revenire slaba din tura, pornire greoaie, miros de benzina puternic, pierderi de benzina) inseamna ca trebuie sa bagi nasul acolo. Fiind un motor mare, monocilindru, cu o singura bujie e si destul de sensibil cand vine vorba de starea consumabilelor: bujie, fisa, filtru aer. Editat August 2, 2016 de Banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_peg Postat August 2, 2016 Share Postat August 2, 2016 Asa am sa fac. Mersi mult de ajutor, Banzay si Cristian! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_peg Postat August 2, 2016 Share Postat August 2, 2016 Am vazut.. Eu am o mizerie d-asta http://www.blademotors.ro/cs-photos/products/normal/filtru-benzina-universal-cal-1-_6414_1_1384178334.jpg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat August 2, 2016 Share Postat August 2, 2016 Ma bucur ca puteti veni, astia care veniti. In plus o sa fie interesante discutiile cu cat de fiabila este Aprilia 650. Ca, de anul trecut, vad ca s-au inmultit problemele. Iar la ceea ce a patit Victor, eu cred ca problema cu opritul provine ori de la filtrul de benzina, daca are pe furtun, ori din cauza faptului ca a ramas fara benzina cu robinetul pe Normal si a mers doar pe vapori. Am patit-o de n ori cu 650-ul. Am vorbit si cu Emil, a zis ca vine. Preventiv, eu zic ca daca are cineva pe acasa o pompa de benzina si un bord de Aprilia 650, d-aia noua, sa le ia, ca nu se stie niciodata. ))))) Gata cu rautacismele, sa ne vedem sanatosi si voiosi, indiferent cat de greu ne-o fi! iau eu o sufa sanatoasa » Post actualizat in 02 Aug 2016 11:15 Nu am ramas fara benzina, am facut invers operațiunea, am dat de pe rezerva (ca o tineam de regula tot timpul acolo, desi merg cu plinul) pe normal si si-a revenit. L.E. Ah si da, am filtru pe traseu. Am vorbit si cu Cristian, are dreptate, o sa-l dau jos. ai doua site inrezervor asa ca nu are rost filtrul.Si eu am renuntat la el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat August 2, 2016 Share Postat August 2, 2016 iau eu o sufa sanatoasa Am si eu cateva bucati. In lumina evenimentelor petrecute in urma cu ceva vreme nu mai plec de acasa fara sufe / franghii la mine ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat August 2, 2016 Share Postat August 2, 2016 (editat) Si mai este o sita in t-ul ala de plastic ce intra in carburatoare pe care intra furtunul ce vine de la robinet. in mod normal este , dar am vazut ca la unele mobre a disparut.....fiind foarte fina se infunda , unii au scos-o din comoditate Editat August 2, 2016 de Geamanu Alin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ricomuerte Postat August 2, 2016 Share Postat August 2, 2016 Fiind primul an calare pe Pegaso, cred ca o sa am o mie de lucruri de invatzat. va rog sa fiti intelegatori Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat August 2, 2016 Share Postat August 2, 2016 (editat) Si mai este o sita in t-ul ala de plastic ce intra in carburatoare pe care intra furtunul ce vine de la robinet. Corect! Totusi alea sunt filtre grosiere, ideala e si adaugarea unui filtru pentru particule fine. Asta pentru lenesi sau aia care nu isi fac de lucru la mobra iarna si/sau nu o desfac cap-coada din 6 in 6 luni Plus de asta, daca nu insel...exista filtrul de benzil cu cod de aprilia, pt. pegaso... https://www.fowlersparts.co.uk/parts/view/AP8102337 Editat August 2, 2016 de Banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat August 2, 2016 Share Postat August 2, 2016 Corect! Totusi alea sunt filtre grosiere, ideala e si adaugarea unui filtru pentru particule fine. Asta pentru lenesi sau aia care nu isi fac de lucru la mobra iarna si/sau nu o desfac cap-coada din 6 in 6 luni Plus de asta, daca nu insel...exista filtrul de benzil cu cod de aprilia, pt. pegaso... https://www.fowlersparts.co.uk/parts/view/AP8102337 eu imi curat anual carburile si rezervorul , inlocuiesc furtunele de benzina , motiv pentru care merge.Datorita costului redus cand fac schimbul de ulei schimb si bujia , marca Denso , impecabila- de cand am schimbat NGK ul , porneste la sfert- pe care o achizitionez local cu pretul de 8,5 lei/bucata.Anul acesta intru si la motor : reglaje supape , verificare rulment pornire , si lantul de distributie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IulianPEG*650 Postat August 2, 2016 Share Postat August 2, 2016 Sunt putin invidios pe voi. Dar ca tot vorbiti de lantul asta de distributie, Care este secretul lui? Am reusit sa o fac pe a mea sa porneasca, am facut o tura prin jurul casei cu ea si am constatat 2 lcururi: 1. S-a aprins iarasi marturul de la ulei ( deci prob cu pompa, posibil are ceva aer in interior) Din ce am citit cica s-ar face un fel de " aerisire" a pompei de ulei. A facut cineva asa ceva? 2. face ca o moara de ciocanele ( lantul de distributie, am luat unul nou pe care il voi monta). Care este secretul intinzatorului? pun ulei in el, pastreaza presiunea cadn apas, iar dupa ce il montez si dau de 2 ori la automat cand il verific nu mai are deloc ulei. Toate meritele pentru Alin si Cristian. cat am vrut sa nu va dau dreptate.. tot la ce ati spus voi am ajuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackbeardbob Postat August 2, 2016 Share Postat August 2, 2016 eu zic sa mai astepti cu montatul lantului nou pana reusesti sa rezolvi problema cu uleiul...daca nu ai presiune de ulei, se aprinde martorul in bordintinzatorul e hidraulic, deci se foloseste de presiunea uleiului pentru a intinde lantulun lant slab (adica neintins) produce un sunet similar cu cel al unei cutii de tabla, scuturate bine, cu cateva piulite libere prin ea concluzie: ai toate sansele sa scapi de sunetul ala de "moara cu ciocanele" daca reusesti sa convingi, intr-un fel sau altul, sistemul de ungere sa functioneze normal concluzie 2: daca nu reusesti cu sistemul de ungere, ai sanse mari sa distrugi motorul, fie prin carente de lubrifiere, deci uzura accelerata, fie prin defazarea distributiei (adica saritul ei de la punct) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat August 2, 2016 Share Postat August 2, 2016 eu zic sa mai astepti cu montatul lantului nou pana reusesti sa rezolvi problema cu uleiul... daca nu ai presiune de ulei, se aprinde martorul in bord intinzatorul e hidraulic, deci se foloseste de presiunea uleiului pentru a intinde lantul un lant slab (adica neintins) produce un sunet similar cu cel al unei cutii de tabla, scuturate bine, cu cateva piulite libere prin ea concluzie: ai toate sansele sa scapi de sunetul ala de "moara cu ciocanele" daca reusesti sa convingi, intr-un fel sau altul, sistemul de ungere sa functioneze normal concluzie 2: daca nu reusesti cu sistemul de ungere, ai sanse mari sa distrugi motorul, fie prin carente de lubrifiere, deci uzura accelerata, fie prin defazarea distributiei (adica saritul ei de la punct) de acord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat August 2, 2016 Share Postat August 2, 2016 eu imi curat anual carburile si rezervorul , inlocuiesc furtunele de benzina , motiv pentru care merge.Datorita costului redus cand fac schimbul de ulei schimb si bujia , marca Denso , impecabila- de cand am schimbat NGK ul , porneste la sfert- pe care o achizitionez local cu pretul de 8,5 lei/bucata.Anul acesta intru si la motor : reglaje supape , verificare rulment pornire , si lantul de distributie Pai tu esti un caz fericit, mai stii sa surubaresti, iti stii fierul, dar altii... D-zeu cu mila! 2. face ca o moara de ciocanele ( lantul de distributie, am luat unul nou pe care il voi monta). Eu pun pariu ca zgomotele se aud din bottom end: arbore, ambielaj, biela. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat August 2, 2016 Share Postat August 2, 2016 Cristi, noi o sa plecam joi dimineata, pe la 10-11. Nu stiu cat o sa facem. Pe la 15-16 ar trebui sa ajungem. Vorbin la telefon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.