IulianPEG*650 Postat Iunie 6, 2016 Share Postat Iunie 6, 2016 https://issuu.com/samesvr/docs/aprilia_pegaso_650ie_service_manual_-_2002 de la Pagina 116 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 Manualul e pentru 650 i.e. , iar pompa lui e diferita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misionaru Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 https://issuu.com/samesvr/docs/aprilia_pegaso_650ie_service_manual_-_2002 de la Pagina 116 Iti multumesc pentru manual. Dar nu cred ca se potriveste pentru motocicleta mea. Nu recunosc nici pompa, nici bordul. Probabil pentru ca e un model mai vechi, a mea e din 2008. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 Iei pompa si mergi la un magazin de piese auto. Vezi ce specificatii are si pompa, insa in general sunt asemanatoare. Asta ca sa eviti o cheltuiala maricica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 [...] Catranel rebranduit?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 Nu, am revenit la denumirea originala care m-a consacrat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misionaru Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 Iei pompa si mergi la un magazin de piese auto. Vezi ce specificatii are si pompa, insa in general sunt asemanatoare. Asta ca sa eviti o cheltuiala maricica. Schimbare astazi. Am testat mufa de alimentare catre pompa cu un aparat de masurat si da curent. Am testat apoi pompa cu o alimentare de la redresor si culmea, a inceput sa bazaie. Dupa ce am mufat-o la loc pe motor, iar a bazait. Cu alte cuvinte, a inceput sa functioneze. Nu imi explic de ce ieri nu mergea si azi merge. Cred ca nu mai ramane altceva decat sa o bag inapoi in rezervor si sa incerc sa pornesc motorul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 Schimbare astazi. Am testat mufa de alimentare catre pompa cu un aparat de masurat si da curent. Am testat apoi pompa cu o alimentare de la redresor si culmea, a inceput sa bazaie. Dupa ce am mufat-o la loc pe motor, iar a bazait. Cu alte cuvinte, a inceput sa functioneze. Nu imi explic de ce ieri nu mergea si azi merge. Cred ca nu mai ramane altceva decat sa o bag inapoi in rezervor si sa incerc sa pornesc motorul... Exact asa facea si la mine, verifica bine cablurile, in special piesa aia care face trecerea prin peretele rezervorului! Sigur ai un contact imperfect, dupa cum descrii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misionaru Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 Am verificat conexiunea cu trecera rezervorului si nu intrerupe. Am reusit sa pornesc si motorul. De data asta am scapat. Multumesc tuturor de ajutor. Data viitoare o duc la service (sper sa nu mai fie). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 Sa speram ca era doar un contact imperfect. (desi testasei si cu ea pe banc si ziceai ca nu o ia) Dar eu zic ca nu mai e siguranta in exploatarea ei asa. Ori cauti una si stai cu ea sub rezervor, ori la primul semn ca ar 'tusi' o schimbi. Doar sa nu te lase pe undeva departe de casa ca e nasol. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misionaru Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 (editat) Da, exact. O sa caut totusi una sa vad de curiozitate. Acu am alta problema...cred ca din cauza ca am schimbat pozitia cablurilor, sau asta e parerea mea, cablul de acceleratie are un joc destul de mare la punctul mort pana prinde si accelereaza. Nu vad reglaje la cablu fix langa maneta. Ceva idei de unde sa il reglez fara sa desfac iar rezervorul? ) Editat Iunie 7, 2016 de misionaru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 bine ca a fost doar atat » Post actualizat in 08 Jun 2016 18:32o mufa pusa in plus de catre contructor , a avut contact imperfect si mi-a facut probleme, motiv pentru care am taiat tigania si am simplificat treaba » Post actualizat in 08 Jun 2016 18:34voi incerca, totusi , sa scot releul afara in partea stanga , pentru o mai buna racire » Post actualizat in 09 Jun 2016 16:53primul meu clip cu Pegaso Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iunie 11, 2016 Share Postat Iunie 11, 2016 Mai devreme sau mai tarziu cam toate fac figuri pe acolo. Cea mai buna rezolvare e cea pe care ai ales-o. Sau cositorite firele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misionaru Postat Iunie 11, 2016 Share Postat Iunie 11, 2016 (editat) Am rezolvat si cu cablul de acceleratie. A trebuit sa desfac iar rezervorul si sa ajung la mansonul de sub el care tine cablul de acceleratie si care iesise din ghidaj. Mansonul e cel dintre cele doua piulite. Deja sunt expert la desfacut rezervor Aprilia. ) » Post actualizat in 11 Jun 2016 17:48Si atasat un tutorial pentru scos rezervorul, daca ajuta pe cineva. Sau link download: http://www100.zippyshare.com/v/ycny0ct7/file.html Tuturial pentru scos rezervor Aprilia Pegaso Strada 2008.pdf Editat Iunie 11, 2016 de misionaru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Iunie 11, 2016 Share Postat Iunie 11, 2016 Mai devreme sau mai tarziu cam toate fac figuri pe acolo. Cea mai buna rezolvare e cea pe care ai ales-o. Sau cositorite firele corect , numai ca pesimt un sfarsit al releului , si nu merica firele cositorite, deocamdata » Post actualizat in 11 Jun 2016 19:03 Am rezolvat si cu cablul de acceleratie. A trebuit sa desfac iar rezervorul si sa ajung la mansonul de sub el care tine cablul de acceleratie si care iesise din ghidaj. Mansonul e cel dintre cele doua piulite. Deja sunt expert la desfacut rezervor Aprilia. ) » Post actualizat in 11 Jun 2016 17:48 Si atasat un tutorial pentru scos rezervorul, daca ajuta pc , e cineva. Sau link download: http://www100.zippyshare.com/v/ycny0ct7/file.html Frate, se pare ca nu ai luat alta pompa , esti priceput! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misionaru Postat Iunie 11, 2016 Share Postat Iunie 11, 2016 (editat) Pai nu am luat din simplul motiv ca si-a revenit a doua zi fara sa-i fac nimic. Asta nu inseamna ca n-o sa mai faca inca o data asa. Cam asa arata pompa mea. Editat Iunie 11, 2016 de misionaru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat Iunie 11, 2016 Share Postat Iunie 11, 2016 /index.php?/topic/738879-important-pt-posesorii-de-aprilia-sau-altele-cu-motor-rotax/&do=findComment&comment=4192911 Poate intereseaza pe cineva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Iunie 12, 2016 Share Postat Iunie 12, 2016 in viitorul apropiat se prefigureaza o cutie din aluminiu mai mare.Aaaaa si motanul , nu stiu , daca statea la umbra sau ii plac motoarele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat Iunie 12, 2016 Share Postat Iunie 12, 2016 Bun! Si eu lucrez acum la un set. Ce tabla folosesti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Iunie 12, 2016 Share Postat Iunie 12, 2016 sa Bun! Si eu lucrez acum la un set. Ce tabla folosesti? salutare ! pentru fund am folosit tb de 3 mm iar pentru fete de 1.5. Fundul a fost cam greu de indoit insa am santuit pe interior cu flexul pentru a putea indoi. fetele le voi prinde in pop nituri , nu va fi nimic sudat » Post actualizat in 12 Jun 2016 09:28 sa salutare ! pentru fund am folosit tb de 3 mm iar pentru fete de 1.5. Fundul a fost cam greu de indoit insa am santuit pe interior cu flexul pentru a putea indoi. fetele le voi prinde in pop nituri , nu va fi nimic sudat colturile vor veni aplicate atat pe interior cat si pe exterior...dar mai am pana atunci , deoarece , mai repar si la conserva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iunie 12, 2016 Share Postat Iunie 12, 2016 (editat) colturile vor veni aplicate atat pe interior cat si pe exterior...dar mai am pana atunci , deoarece , mai repar si la conserva Aline, tu faci lucruri marfa, insa gandeste si din alta perspectiva: cea practica. Poate mai agati ceva cu cutia, poate o mai scapi la offroad, etc. Fa-le cat mai simple, cutie 'clasica', fiecare fatza sa fie o bucata (un dreptunghi). Mult mai usor de reparat in caz de dat pe jos, chiar daca estetic nu sunt cele mai aratoase. Si ideal ar fi sa folosesti aluminiu; de 2mm e deajuns. Rezistent si usor, chiar daca e ceva mai costisitor ca tabla. Spor la treaba! Editat Iunie 12, 2016 de Banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat Iunie 12, 2016 Share Postat Iunie 12, 2016 La asta ma gandeam si eu, eu folosesc tabla de 2 si rezista eroic. Cu nituirea e cam putred, trebuie sa faci suprapuneri mari si sa folosesti mult silicon pentru etansare, prefer sa le sudez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iunie 12, 2016 Share Postat Iunie 12, 2016 Da, dar aluminiul e mai usor Si daca sudezi si faci boacana...mai greu repari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat Iunie 12, 2016 Share Postat Iunie 12, 2016 Si asta e adevarat, inca ma gandesc la un sistem "de siguranta" care sa le detaseze de pe motocicleta in caz de "doamne fereste". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Iunie 12, 2016 Share Postat Iunie 12, 2016 (editat) Aline, tu faci lucruri marfa, insa gandeste si din alta perspectiva: cea practica. Poate mai agati ceva cu cutia, poate o mai scapi la offroad, etc. Fa-le cat mai simple, cutie 'clasica', fiecare fatza sa fie o bucata (un dreptunghi). Mult mai usor de reparat in caz de dat pe jos, chiar daca estetic nu sunt cele mai aratoase. Si ideal ar fi sa folosesti aluminiu; de 2mm e deajuns. Rezistent si usor, chiar daca e ceva mai costisitor ca tabla. Spor la treaba! cam asa o sa fie , sunt patru laturi prinse in popnituri , iar colturile de jos si de sus duplate interior/exterior.Muchiile nu sunt drepte ci la 45 gr , tot din acest considerent . In ceea ce priveste cazaturile , pe laterala va fi suportul de bagaje , aproape gata si el , In fine , am copiat modelul dar dimensiunile si tehnologia de fabricatie imi apartine » Post actualizat in 12 Jun 2016 12:49 Si asta e adevarat, inca ma gandesc la un sistem "de siguranta" care sa le detaseze de pe motocicleta in caz de "doamne fereste". prinderea cred ca e cea mai complicata treaba , : trebuie sa fie rezistenta ,, dar in acelas timp sa poata fi detasate " din buton" si cu rotirea cheii , deci simplu. Sudura in aluminiu la tabla subtire va deforma materialul , asa ca mai intai fa niste incercari , ca sa nu strici foaia de lucru , e destul de scumpa, ;este motivul pentru care am ales nituirea.Chiar daca sunt suprapuneri , ele au fost calculate , iar in ceea ce priveste izolarea , voi incerca cu banda dubluadeziva si siliconarea doar superficiala , pentru inchiderea rosturilor , cu pistolul electric si silicon bagheta. Sper sa tina Editat Iunie 12, 2016 de Geamanu Alin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.