Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

Din pacate, nu am cum sa pun poze aici, sunt prea mari, 5-7 MB. Le-am pus pe FB. Pentru cei ce nu detin cont FB, recte Cristi, va rog sa-mi trimiteti pe mail mesaj ca sa pot sa vi le trimit .RAR.

E-mail madapribu@yahoo.com.

FB Madalin Pribu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gata am ajuns si eu acasa, cu bine si cu bateriile incarcate.

Pe drum mi s-a oprit motorul din mers si nu a mai vrut sa porneasca la automat (farurile si lumina in bord aveam). Solutia dupa 30min am impins motorul, 5m cu spatele sa o parchez la umbra, apoi a pornit cand am dat la automat. Problema cu opritul din mers am mai avut-o acum 2luni, intre timp am sa o iau la purificat si am sa urmez sfaturile lui Cristi si revin cu detalii.

 

Intrunirea a fost super, oameni faini, motoare, mancare buna, un mediu placut totul imbinat a iesit ceva frumos si o experienta placuta. Ne vedem cu bine la urmatoarea intrunire.

PS, Revin cu poze

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrunirea a fost super, oameni faini, motoare, mancare buna, un mediu placut totul imbinat a iesit ceva frumos si o experienta placuta. Ne vedem cu bine la urmatoarea intrunire.

PS, Revin cu poze

sa le adaugi si la albumul de pe fb al lui Madalin

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Super frumos a fost. Avand in vedere ca nu cunosteam pe nimeni inainte de intrunire as putea zice ca a fost una dintre cele mai faine petreceri moto....si am cam fost la multe...toti au fost de nota 10...mancarea fenomenala....chiar si berea de k k t...cu siguranta o sa particip si pe viitor...abia astept. Veselie multa, bautura la fel, poate la anul o fi mai cald noaptea...hehhehe...hai norok

Editat de ricomuerte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mada,mi s-au terminat bateriile de la telecomanda...

» Post actualizat in 17 Aug 2016 09:31

Ai poze pe topic la Minarelli-sti,cateva,inclusiv si cu tine!

» Post actualizat in 17 Aug 2016 10:21

Sa nu uit,multumim si lui Dan Popescu pentru telefonul dat si gandul bun!

poate la anul ne onoreaza si el cu prezenta, asa a promis !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa va fie de bine petrecerea.

Am tot citit ca este o problema cu faptul ca oprirea motorului in mers este o problema comuna.

Recent am schimbat lantul de distributie la a mea ( mare bataie de cap cu el) trebuie sa scoti ambreiajul si pinionul care este legat la acest lant ( recomand cu caldura incalzirea piulitei inainte de desfacere).

Inainte sa schimb lantul am vazut ca na mea nu vrea sa mai porneasca. Am pornit-o de 2-3 ori, a mers cam 2 min apoi sa oprit si atat. Dupa care am realizat ca pompa de benzina nu mai functioneaza.

Stiind ca este o problema des intalnita am decis ca cel mai bine e sa iau o pompa noua. stupiza, nici cu asta nu merge, deci porblema este in alta parte.

Butonul de pornire este pe ON, releul face TIC curent in mufa este de 11 ( probabil bateria este putin descarcata).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am sa incerc bateria imediat cum ajung acasa (probabil imi va lua cam 2-3 ore sa se incarce)

 

Mihai, si care a fost rezoplvarea? Unde ai avut contact imperfect si ce ai facut? Eu ma gandesc sa nu fie exact la placa pompei problema( unde intra firele) am auizt multi care au avut problema asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am avut la piesa care face trecerea din interiorul rezervorului spre exterior. Daca de acolo e problema iti spun dupa cum am rezolvat, ca e mult de scris. Am mai postat pe aici inainte, a fost fix de 1 ianuarie, ca atunci am stat de ea (daca ai chef sa cauti postarea).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ciudatenia ce mai mare... pompa veche- o pun la baterie direct si se invarte destul de bine.

pompa noua - o pu n direct la baterie se invarte si mai bine 255L/H - 4,25L/min

Nu am reusit sa gasesc nici-unde care este puterea pompei de pegaso. Stie cineva?

 

Acum mai ramane doar varianta cu contact imperfect pe undeva. :-? Voi incerca sa gasesc postarea lui Mihai dar sper sa nu fiu nevoit sa umblu acolo .. si poate este doar releul.

Cum as putea sa verific?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am verificat (nu imi e rusine sa zic ca nu ma prea pricep cu aparatul de masura) daca trece curentul prin cabluri.Cablul de negativ de la pompa face figuri. Cand merge cand nu. L-am taiat,lipit pus izolant termic si cam atat. acum sta ceva mai bine, primeste curent dar nu sunt multumit. Se poate scoate doar cablul respectiv?? ma gandesc la ceva de genul.. sa incalzesc cablul?


» Post actualizat in 18 Aug 2016 20:40

Interesanta varianta ta cu Plastic topit la pompa. Chiar sunt curios daca ai mai umblat la ea de atunci ? In mare pare o operatiune relativ simpla(asta daca nu atingi celelalte fire)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai problema e ca firele nu circula continuu dintr-o parte in cealalta. Piesa aia are in interior un perete cu niste contacte rotunde pe care vin lipite firele si de acolo se dezlipesc. Eu am scos tot materialul ala dinauntru si acolo am turnat plastic topit. Mi-am dat seama ca e ceva putred acolo pentru ca firele au culori diferite, deci ceva se intampla pe parcurs si am banuit ca acolo ar fi contactul imperfect.

 

De atunci a mers perfect, nu mai face figuri de niciun fel. Am adoptat solutia asta pentru ca piesa noua, originala, costa cam 70€ din ce imi aduc eu aminte.

Editat de mihai.sandu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai aveam prin gospodarie niste preforme de PET-uri de Coca Cola. Practic e acelasi plastic ca la PET-uri, doar ca un pic mai dens. Le-am tocat, le-am topit si le-am turnat acolo.

 

Am verificat acum, piesa costa 50 de lire si are codul AP8124941.

Editat de mihai.sandu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Destul de liniste, probabil va recuperati dupa iesire.

 

Stie cineva motive pt care motorul porneste, sta pornit 5-7 secunde apoi se opreste? La relanti sta normal.

 

Am schimbat lantul de distributie( nu cred ca afecteaza)

si pompa de benzina. Posibil sa nu fi strans bine un furtum de la pompa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Destul de liniste, probabil va recuperati dupa iesire.

 

Stie cineva motive pt care motorul porneste, sta pornit 5-7 secunde apoi se opreste? La relanti sta normal.

 

Am schimbat lantul de distributie( nu cred ca afecteaza)

si pompa de benzina. Posibil sa nu fi strans bine un furtum de la pompa?

Verifica canaua! la mine asta a fost problema! Nu debita cat trebuie!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...