Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

a mea chiar a raposat asa un piculet... duminica trecuta, la o tentativa de Leaota, mi-a prajit garnitura de chiuloasa inainte sa ajung in Targoviste... a trebuit sa o aduc pe 4 roti inapoi si sa o bag prematur la iernat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a mea chiar a raposat asa un piculet... duminica trecuta, la o tentativa de Leaota, mi-a prajit garnitura de chiuloasa inainte sa ajung in Targoviste... a trebuit sa o aduc pe 4 roti inapoi si sa o bag prematur la iernat

Cred ca ne-am intalnit la Intrarea in padurea de dupa giratoriul care face spre Buftea in jur de ora 10.15 .Erai insotit de inca o mobra. Eu eram cu un Triumph St. Pacat ca ai ratat plimbarea. In general la Pegaso se arde garnitura de chiuloasa cand o tii in ture inalte pentru timp indelungat. Pe viitor incearca sa nu ii dai mai mult de 120. Un Bucuresti Pitesti pe autostrada la 130--150 iti poate manca garnitura de chiuloasa.

 

Drumuri bune!

Editat de nooxy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai mult ca sigur... eu eram ariegarda.
de ture nu pot zice, nu cred sa fi depasit 90 decat poate intr-o depasire sau ceva, dar cred ca era slabita din vara cand mi-a fiert de 2-3 ori in traficul de Bucuresti.
peste vara mi-a pierdut (ea stie pe unde) vreo 500ml antigel, cred ca are vreun por pe undeva ca vasul de expansiune era plin... prin Chitila a inceput sa dea semne.. a urcat temperatura la 80, dar mi-am zis ca nu e mare bai... 80 e acceptabil... in Racari avea deja 90 (prostul de pe sa a zis ca de, 10 grade in 40 km... inseamna ca spre targoviste, daca mentine ritmul, ajunge la 100, dar o opresc, racesc, pun apa, ca suspectam eu asa o pierdere, si am preferat sa ma concentrez pe drum) am ajuns in Targoviste cu acul pe rosu... spre limita superioara a petei rosii mai exact, si cand i-am pus apa in radiator.... surpriza! spuma ca de ness... cand desfac busonul la ulei, ce sa zic, mai avea cam 3 cm pana la limita inferioara a filetului si arata ca un cappucino d'ala bun... cu tot cu spuma!
deci sezonul meu e incheiat acum, mobra e la tara (merg poimaine sa-i drenez mizerabilele zemuri din ea) si ma apuc de strans piese, ca oricum intentionam sa-i fac un overall la primavara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai mult ca sigur... eu eram ariegarda......

deci sezonul meu e incheiat acum, mobra e la tara (merg poimaine sa-i drenez mizerabilele zemuri din ea) si ma apuc de strans piese, ca oricum intentionam sa-i fac un overall la primavara.

si a mea zace priponita in terasa .Deoarece vremea a fost urata si nu mai am asigurare , a ramas asa. Motorul intra si la mine in revizie generala , e cazul , are apropae 60000

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aprilica mea n-are nicio treaba mecanic,sufera de lipsa acuta de itp si asigurare. :)

Draga Cristi , si a mera functioneaza insa la nr de chilometrii trebuie verificate: jocul supape , rulmentul unisens , distributia ,pompa de apa - simeringurile , imi agata in treapta a II-a deci ambreiajul cu furci cu tot , garnitura de chiuloasa.

» Post actualizat in 04 Nov 2016 07:58

si ce o mai fi .... eventual furtunele de la sistemul de racire si un polisat motor

Editat de Geamanu Alin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, deci nu ne mai plimbam... Tocmai acum cand mi-am luat scarite de off de la SW Motech si cauciucuri cu crampone.

Pe aceasta cale ii dorim domnului Alin mesterire sanatoasa in continuare cu amendamentul ca supapele se verifica/regleaza la 20.000 de km, nu la 60.000 km, iar rulmentul unisens se schimba la 40.000 km, nu la 60.000 km.

Ca, in stilul asta, e posibil sa fi nevoit sa rectifici si scaunul supapelor si sa te vad eu acolo cum te descurci.

In alta ordine de idei, imi pare rau de pataniile prietenilor de mai sus, cu fiertul motorului si altele. Eu preferam sa ramana fiabilitatea Apriliei la nivel de glume, la o bere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eh, ea probabil ar fi fost ok daca nu o hingheream nici eu prin oras, prin trafic, ca pe scuter, toata vara... si daca aveam buna inspiratie sa-i verific toate-alea inainte sa ma apuc sa trag de ea... doar stiam ca e SH si ca un an legat a stat priponita inainte sa o iau eu la calarit. Inca mai cred ca ar fi o mobra ok daca piesa aia vitala dintre ghidon si-ar face treaba ca la carte... dar de, nu se naste nimeni invatat!

oricum, deja ma pregatesc... garnituri, ulei, filtre, antigel, lant, pinioane, placute (scartaie desi mai au ceva carne pe ele), lichid de frana, gume (ce am eu, desi ok ca profil, sunt dot 2009), as incerca o conversie de la bec la LED pe pozitie/semnale/frana (ca sa imi incarce mai bine bateria pe regim urban de drumuri scurte), ceva furtune de ulei pe la motor (mai ales ala subtirel de la recuperatorul de gaze, care musteste ulei pe tot capacul motorului), o curatare de filtru ulei (ala din cadru), reglaj supape (ca au o bataie timida), verificare distributie (are un rontait stil "diesel" in partea inferioara a blocului, spre carter) nu stiu sigur daca sa ma bag si la o segmentare "preventiva" daca tot se umbla la motor, probabil si o verificare de ambreiaj/cutie (are momente cand agata a doua sau intra greu a'ntaia la semafor si mi se pare ca e putin "crocanta" transmisia) cred ca o mai cumpar cel putin inca o data pana la primavara. Macar am redresor d'ala cu procesor si functie de mentinere ca sa nu fiu nevoit sa cumpar iar si baterie noua.

Editat de Blackbeardbob
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eh, ea probabil ar fi fost ok daca nu o hingheream nici eu prin oras, prin trafic, ca pe scuter, toata vara... si daca aveam buna inspiratie sa-i verific toate-alea inainte sa ma apuc sa trag de ea... doar stiam ca e SH si ca un an legat a stat priponita inainte sa o iau eu la calarit. Inca mai cred ca ar fi o mobra ok daca piesa aia vitala dintre ghidon si-ar face treaba ca la carte... dar de, nu se naste nimeni invatat!

 

oricum, deja ma pregatesc... garnituri, ulei, filtre, antigel, lant, pinioane, placute (scartaie desi mai au ceva carne pe ele), lichid de frana, gume (ce am eu, desi ok ca profil, sunt dot 2009), as incerca o conversie de la bec la LED pe pozitie/semnale/frana (ca sa imi incarce mai bine bateria pe regim urban de drumuri scurte), ceva furtune de ulei pe la motor (mai ales ala subtirel de la recuperatorul de gaze, care musteste ulei pe tot capacul motorului), o curatare de filtru ulei (ala din cadru), reglaj supape (ca au o bataie timida), verificare distributie (are un rontait stil "diesel" in partea inferioara a blocului, spre carter) nu stiu sigur daca sa ma bag si la o segmentare "preventiva" daca tot se umbla la motor, probabil si o verificare de ambreiaj/cutie (are momente cand agata a doua sau intra greu a'ntaia la semafor si mi se pare ca e putin "crocanta" transmisia) cred ca o mai cumpar cel putin inca o data pana la primavara. Macar am redresor d'ala cu procesor si functie de mentinere ca sa nu fiu nevoit sa cumpar iar si baterie noua.

Si eu cred ca mai cumperi una, la ce ai enumerat mai sus. Vezi ca ai uitat de rulmentii rotilor si cei de jug, asta ca sa o faci cap-coada. A, si daca ai ajuns aici, poti sa o si vopsesti.... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca bine zici, rulmentii de jug chiar ii am pe lista, ca am facut acum vreo luna si ceva revizia la furci si au declicul ala de inceput de uzura la pozitia centrala a ghidonului... as putea sa-i intorc, dar daca tot umblu, mai bine ii schimb si gata, e cam 100-120 de lei setul, nu-i un capat de tara... in schimb... manopera ma cam sperie (la toata lista de operatiuni)... mi-e si frica sa cer un estimativ... si am uitat sa trec si camerele si o reconditionare la etrieri ca imi merge usor infranata

Editat de Blackbeardbob
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Draga Aline,e kilometri nu chilometri. :)

Daa',nu stiu de ce cred eu,ca daca schimbi uleiul,n-are sa-ti mai agate in a 2 a.

da E KM sunt la lucru si din viteza ....

referitor la agatat , am incercat sa reglez din cablul de ambreiaj . Momentan am gasit o pozitie buna , dar nu e normal . Cand strang cablul de ambreiaj , trancane cant bag a I-a si se zguduie mobra , iar a II-a agata rau , aproape nu intra . Daca slabesc pe o anumita pozitie , e mai bine. ma gandesc la o uzura a arcurilor sau / si furcile. Uleiul e schimbat anul acesta si are aprox 2000 KM. Asa facea de cand am luat-o si a avut in ea Motul si Yacco, asa am pesupus ca nu e de la ulei Si la mine am pastile la supape insa trebuie verificata cota si deasemenea daca scaunele si supapele sunt in regula -deci chiuloasa jos .Imi afuma pe una din tobe si iar nu e bine .In fine sunt doar planuri generate de varsta ei

» Post actualizat in 04 Nov 2016 11:12

Ok, deci nu ne mai plimbam... Tocmai acum cand mi-am luat scarite de off de la SW Motech si cauciucuri cu crampone.

Pe aceasta cale ii dorim domnului Alin mesterire sanatoasa in continuare cu amendamentul ca supapele se verifica/regleaza la 20.000 de km, nu la 60.000 km, iar rulmentul unisens se schimba la 40.000 km, nu la 60.000 km.

Ca, in stilul asta, e posibil sa fi nevoit sa rectifici si scaunul supapelor si sa te vad eu acolo cum te descurci.

In alta ordine de idei, imi pare rau de pataniile prietenilor de mai sus, cu fiertul motorului si altele. Eu preferam sa ramana fiabilitatea Apriliei la nivel de glume, la o bere.

in primul rand salutare , nu ne-am mai auzit de mult

Ai dreptate , insa eu am luat-o pe la 47000 Km,si am 58 000 KM tocmai de aceea vreau sa intru in ea . Nu stiu ce revizii a avut , si nu vreau probleme pe viitor

Editat de Geamanu Alin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca 4 supape sunt cu pastile,a 5 a e cu surub de reglaj al jocului.

am inteles , nu am desfacut pana acum .Am un tacanit , desi am intins lantul de distributie , posibil de la a 5-a

» Post actualizat in 04 Nov 2016 12:34

sincer nu vreau sa o dau ,pentru ca e un model simplu si mai usor e reparat , fara electronica si senzori, chiar daca ma costa ceva ....

fata de bembeul lui Bamboo , care zace desfacut si acum

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... mi-e si frica sa cer un estimativ...

Pai ai cam asa: Kit lant – 100 euro, anvelope – 200 euro, kit ambreiaj (daca e cazul) – 90 euro, placute – 60 euro, ulei, filtru, lichid frana – 50 euro, segmentare si garnituri – 150 euro, rulmenti fata/spate – 40 euro, rulmenti jug – 30 euro.

Vezi si furca, ca si aia se serviseaza la doi ani. 50 euro.

Total: 770 euro. Asta asa, la prima strigare. Fara mana de lucru si fara pastilele pentru reglajul supapelor.

Cred ca manopera te duce undeva pe la 100 de euro, deci ai un total de 870 de euro. :)

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Japonezii sunt deocamdata singurii care au reusit sa elimine tacanitul dintre sa si ghidon . Eu sunt inca la nivelul capakului de ambreiaj . A inlocuit cineva simeringul si rulmentul cu ace al axului de ambreiaj ? Si cum le-a extras ?

post-2197-0-78844500-1478333749_thumb.jpg

post-2197-0-65548400-1478333761_thumb.jpg

Editat de remu1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am pus mansoane incalzite.

 

Maine bag un traseu cu putin offroad pana prin Covasna, daca se baga cineva.


» Post actualizat in 05 Nov 2016 11:03

Iar am postat la sectiunea gresita, ma omoara Cristian :D

post-12682-0-37525700-1478343068_thumb.jpg

post-12682-0-36872100-1478343076_thumb.jpg

Editat de misionaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am pus mansoane incalzite.

 

Maine bag un traseu cu putin offroad pana prin Covasna, daca se baga cineva.

» Post actualizat in 05 Nov 2016 11:03

Iar am postat la sectiunea gresita, ma omoara Cristian :D

Maine cand? Ca am veni si noi. Adica eu cu sotia. Un V-Strom si un BMW 1200 GS. Care e traseul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Face de toate dar cu greu :) Data viitoare fara namoale ca nu merg cauciucurile alea. Am culcat-o de vreo 3-4 ori cred.

 

Pe macadam, drum de tara uscat si asfalt e perfecta cu cauciucurile alea. Namoale insa, nu merg mai deloc. Se incarca cu noroi si devin slick, nu mai zic ca intra noroi intre aripa fata si roata, facand un blocaj total :) Am mers fara aripa de fata o bucata de drum, cauzand alta "problema": arunca prea mult noroi la radiator, l-a umplut jumate cu pamant de lut. Am pus aripa la loc si am curatat cu apa cat am putut din pamant, dar nu e o solutie.

 

Culmea, s-a indoit si crash bar-ul de pe stanga la o culcare, imi gatuia circuitul de la radiator. Noroc ca stand pe motor si proptit in ghidon, am reusit sa il indrept cu piciorul. :)

 

E clar, turele viitoare nu le mai fac pe noroi.

post-12682-0-71546300-1478461785_thumb.jpg

post-12682-0-20334300-1478461793_thumb.jpg

post-12682-0-64227800-1478461803_thumb.jpg

post-12682-0-04360700-1478461816_thumb.jpg

post-12682-0-44446700-1478461845_thumb.jpg

Editat de misionaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... si frana spate nu mai merge, cred eu ca de la porcaria aia de contact, ca la BMW. La mine nu s-a indoit crash-bar-ul, e adevarat ca Givi si ca nici n-am dat cu ea e pamant, doar de masini in trafic.

Una peste alta, toate au ajuns la final si culmea, astea mari, V-Strom, TDM si Aprilia, cu cauciucuri de strada unde era clara treaba de semi-hard-off-road.

KTM-ul 990 ADV si BMW 1150 ADV aveau caramele si baietii facusera motocross.

Nu ca zic, dar vreau sa spun...

Neam prost!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oricum, eu am avut parte de ce am vrut. Offroad chiar si asa cum a fost.

 

Asa ca vreau sa multumesc pentru participare tuturor care au venit azi, cu scuzele pentru intarzierile mele. surprinzător dar chiar m-am sintit bine cu toate căzăturile mele si sper sa ne mai revedem pentru alte trasee. Fără noroi, cum ar veni... :)

 

Sper ca si restul s-a simtit ok in formula asta semi-noua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...cu scuzele pentru intarzierile mele.

Eu ar trebui sa ma plang de faptul ca mergeam incet, nu tu. Sau altii sa se planga de mine ca inaintam ca melcul turmentat. Dar, pana nu ii pun crampoane, chiar nu merita sa-mi bat joc de ea.

Super-tare iesirea. febra musculara la greu. Ma rog, NeamProst de la Cluj nu stie, ca el merge pe o chestie de 47 de kg, la plin. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, sunt un fost posesor de Aprilia Pegaso 650 Cube din 1998 si din motive financiare si tehnice a trebuit sa ma despart de motor. Acum am reusit sa strang bani sa-mi iau una mai noua si am gasit una, doar ca motocicleta asta e de vanzare din iulie, 2015 si de atunci nu s-a vandut chiar daca proprietarul i-a scazut pretul de cateva ori. Stiti ceva de motorul asta? De ce nu s-a vandut de atunci la pretul asta? Stiu ca modelele astea sunt foarte putin cautate, dar totusi...

https://www.olx.ro/oferta/vand-aprilia-pegaso-650-ie-an-2005-ID50bhQ.html

Sau mai strang bani si o iau pe asta?

https://www.olx.ro/oferta/aprilia-pegaso-trail-2009-ID7hpZk.html

Astept pareri. Mersi mult!
Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...