Madalin Pribu Postat August 17, 2016 Share Postat August 17, 2016 Din pacate, nu am cum sa pun poze aici, sunt prea mari, 5-7 MB. Le-am pus pe FB. Pentru cei ce nu detin cont FB, recte Cristi, va rog sa-mi trimiteti pe mail mesaj ca sa pot sa vi le trimit .RAR. E-mail madapribu@yahoo.com. FB Madalin Pribu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Acid~Burn Postat August 17, 2016 Share Postat August 17, 2016 Transfer punct ro, drop box si alte site-uti de upload Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
livone Postat August 17, 2016 Share Postat August 17, 2016 Gata am ajuns si eu acasa, cu bine si cu bateriile incarcate. Pe drum mi s-a oprit motorul din mers si nu a mai vrut sa porneasca la automat (farurile si lumina in bord aveam). Solutia dupa 30min am impins motorul, 5m cu spatele sa o parchez la umbra, apoi a pornit cand am dat la automat. Problema cu opritul din mers am mai avut-o acum 2luni, intre timp am sa o iau la purificat si am sa urmez sfaturile lui Cristi si revin cu detalii. Intrunirea a fost super, oameni faini, motoare, mancare buna, un mediu placut totul imbinat a iesit ceva frumos si o experienta placuta. Ne vedem cu bine la urmatoarea intrunire. PS, Revin cu poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin.iasi Postat August 17, 2016 Share Postat August 17, 2016 Intrunirea a fost super, oameni faini, motoare, mancare buna, un mediu placut totul imbinat a iesit ceva frumos si o experienta placuta. Ne vedem cu bine la urmatoarea intrunire. PS, Revin cu poze sa le adaugi si la albumul de pe fb al lui Madalin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiono Postat August 17, 2016 Share Postat August 17, 2016 Salutare aprilistilor,am si eu niste poze de grup.A fost faina intrunirea,lumea si locatia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ricomuerte Postat August 17, 2016 Share Postat August 17, 2016 (editat) Super frumos a fost. Avand in vedere ca nu cunosteam pe nimeni inainte de intrunire as putea zice ca a fost una dintre cele mai faine petreceri moto....si am cam fost la multe...toti au fost de nota 10...mancarea fenomenala....chiar si berea de k k t...cu siguranta o sa particip si pe viitor...abia astept. Veselie multa, bautura la fel, poate la anul o fi mai cald noaptea...hehhehe...hai norok Editat August 17, 2016 de ricomuerte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat August 17, 2016 Share Postat August 17, 2016 Mada,mi s-au terminat bateriile de la telecomanda... » Post actualizat in 17 Aug 2016 09:31 Ai poze pe topic la Minarelli-sti,cateva,inclusiv si cu tine! » Post actualizat in 17 Aug 2016 10:21 Sa nu uit,multumim si lui Dan Popescu pentru telefonul dat si gandul bun! poate la anul ne onoreaza si el cu prezenta, asa a promis ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat August 17, 2016 Share Postat August 17, 2016 Pana la anul tot o pregatesc eu pe Peggy pentru apocalipsa si vin cu ea direct de expo ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat August 17, 2016 Share Postat August 17, 2016 Pana la anul tot o pregatesc eu pe Peggy pentru apocalipsa si vin cu ea direct de expo ) asa te vreau » Post actualizat in 17 Aug 2016 20:16 cred ca avem cea mai frumoasa "comunitate" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat August 18, 2016 Share Postat August 18, 2016 Sa stii @alin geamanu ca mare deptate ai . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IulianPEG*650 Postat August 18, 2016 Share Postat August 18, 2016 Sa va fie de bine petrecerea. Am tot citit ca este o problema cu faptul ca oprirea motorului in mers este o problema comuna. Recent am schimbat lantul de distributie la a mea ( mare bataie de cap cu el) trebuie sa scoti ambreiajul si pinionul care este legat la acest lant ( recomand cu caldura incalzirea piulitei inainte de desfacere). Inainte sa schimb lantul am vazut ca na mea nu vrea sa mai porneasca. Am pornit-o de 2-3 ori, a mers cam 2 min apoi sa oprit si atat. Dupa care am realizat ca pompa de benzina nu mai functioneaza. Stiind ca este o problema des intalnita am decis ca cel mai bine e sa iau o pompa noua. stupiza, nici cu asta nu merge, deci porblema este in alta parte. Butonul de pornire este pe ON, releul face TIC curent in mufa este de 11 ( probabil bateria este putin descarcata). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat August 18, 2016 Share Postat August 18, 2016 Vezi sa nu ai contacte imperfecte, cum am patit eu!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IulianPEG*650 Postat August 18, 2016 Share Postat August 18, 2016 Am sa incerc bateria imediat cum ajung acasa (probabil imi va lua cam 2-3 ore sa se incarce) Mihai, si care a fost rezoplvarea? Unde ai avut contact imperfect si ce ai facut? Eu ma gandesc sa nu fie exact la placa pompei problema( unde intra firele) am auizt multi care au avut problema asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat August 18, 2016 Share Postat August 18, 2016 Eu am avut la piesa care face trecerea din interiorul rezervorului spre exterior. Daca de acolo e problema iti spun dupa cum am rezolvat, ca e mult de scris. Am mai postat pe aici inainte, a fost fix de 1 ianuarie, ca atunci am stat de ea (daca ai chef sa cauti postarea). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ricomuerte Postat August 18, 2016 Share Postat August 18, 2016 Si cu binevointa lui Madalin...de la plecare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IulianPEG*650 Postat August 18, 2016 Share Postat August 18, 2016 Ciudatenia ce mai mare... pompa veche- o pun la baterie direct si se invarte destul de bine. pompa noua - o pu n direct la baterie se invarte si mai bine 255L/H - 4,25L/min Nu am reusit sa gasesc nici-unde care este puterea pompei de pegaso. Stie cineva? Acum mai ramane doar varianta cu contact imperfect pe undeva. :-? Voi incerca sa gasesc postarea lui Mihai dar sper sa nu fiu nevoit sa umblu acolo .. si poate este doar releul. Cum as putea sa verific? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat August 18, 2016 Share Postat August 18, 2016 Ia un aparat de masura si verifica pe fiecare cablu (parca is 4) daca tot ce intra iese pe partea cealalta. Doar la piesa aia, zic, cea care face trecerea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IulianPEG*650 Postat August 18, 2016 Share Postat August 18, 2016 Am verificat (nu imi e rusine sa zic ca nu ma prea pricep cu aparatul de masura) daca trece curentul prin cabluri.Cablul de negativ de la pompa face figuri. Cand merge cand nu. L-am taiat,lipit pus izolant termic si cam atat. acum sta ceva mai bine, primeste curent dar nu sunt multumit. Se poate scoate doar cablul respectiv?? ma gandesc la ceva de genul.. sa incalzesc cablul? » Post actualizat in 18 Aug 2016 20:40Interesanta varianta ta cu Plastic topit la pompa. Chiar sunt curios daca ai mai umblat la ea de atunci ? In mare pare o operatiune relativ simpla(asta daca nu atingi celelalte fire) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat August 19, 2016 Share Postat August 19, 2016 (editat) Pai problema e ca firele nu circula continuu dintr-o parte in cealalta. Piesa aia are in interior un perete cu niste contacte rotunde pe care vin lipite firele si de acolo se dezlipesc. Eu am scos tot materialul ala dinauntru si acolo am turnat plastic topit. Mi-am dat seama ca e ceva putred acolo pentru ca firele au culori diferite, deci ceva se intampla pe parcurs si am banuit ca acolo ar fi contactul imperfect. De atunci a mers perfect, nu mai face figuri de niciun fel. Am adoptat solutia asta pentru ca piesa noua, originala, costa cam 70€ din ce imi aduc eu aminte. Editat August 19, 2016 de mihai.sandu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IulianPEG*650 Postat August 19, 2016 Share Postat August 19, 2016 Adevar graiesti. Cu ocazia asta voi face si ceva poze. Am o senzatie ciudata ca o sa ajute si pe altii. Mai exact ce fel de plastic ai folosit pentru a umple la loc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat August 19, 2016 Share Postat August 19, 2016 (editat) Pai aveam prin gospodarie niste preforme de PET-uri de Coca Cola. Practic e acelasi plastic ca la PET-uri, doar ca un pic mai dens. Le-am tocat, le-am topit si le-am turnat acolo. Am verificat acum, piesa costa 50 de lire si are codul AP8124941. Editat August 19, 2016 de mihai.sandu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IulianPEG*650 Postat August 19, 2016 Share Postat August 19, 2016 SA fie sanatosi. Nu mai dau un ban in plus ( sper) Stie cineva care este puterea unei pompe de benzina la pegaso 650 ie 2002? Am luat una de 255L/H dar mi se pare putin cam puternica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motan Postat August 20, 2016 Share Postat August 20, 2016 Salut baietii! Am de vanzare una bucata Pegas din '94. Cine este interesat, sa nu ezite sa ma contacteze pm ori la tel. 0741182474. Toate bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IulianPEG*650 Postat August 23, 2016 Share Postat August 23, 2016 Destul de liniste, probabil va recuperati dupa iesire. Stie cineva motive pt care motorul porneste, sta pornit 5-7 secunde apoi se opreste? La relanti sta normal. Am schimbat lantul de distributie( nu cred ca afecteaza) si pompa de benzina. Posibil sa nu fi strans bine un furtum de la pompa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ss_mihai Postat August 24, 2016 Share Postat August 24, 2016 Destul de liniste, probabil va recuperati dupa iesire. Stie cineva motive pt care motorul porneste, sta pornit 5-7 secunde apoi se opreste? La relanti sta normal. Am schimbat lantul de distributie( nu cred ca afecteaza) si pompa de benzina. Posibil sa nu fi strans bine un furtum de la pompa? Verifica canaua! la mine asta a fost problema! Nu debita cat trebuie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.