Jump to content

Posesori De Aprilia Pegaso 650,uniti-va!


Recommended Posts

Iaca,a ajuns Mosul si la mine!

Enduroaica mea e pe platforma si va pleca maine dimineata de la Mangalia spre Cluj!

Mno,uitati-va ce mandra e!

Bag de seama ca ai prins gustul de coclau.

O fi varsta,o fi incercarea de a scapa de cotidian ?

 

Sa o stapanesti sanatos !

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 14.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sa te bucuri de ea multi km pe noroaie! La multi ani!

Mare mersi,Madaline!

 

Bag de seama ca ai prins gustul de coclau.

O fi varsta,o fi incercarea de a scapa de cotidian ?

 

Sa o stapanesti sanatos !

Mersi si tie Eugene!

Eu m-am dat si inainte,dar atunci nu mi-am permis mobre dedicate.

Asa,acuma am de sosea Aprilia Shiver 750,de macadam Suzuki DR 200 SE Djebel si la clasica/plimbare Honda CX 500,deocamdata,la care se pare ca vor veni vizitatori in vederea cumpararii.Tot am sa-mi iau eu una clasica mai joasa/usoara...

Nevasta-mea are de sosea tot Beta Euro 350 si de macadam Honda NX 250 AX-1.Ea nu vrea o clasica.Tot deocamdata! :lol:

 

Si sa-ti schimbi orasul si mobra de la avatar,da?

Am zas-o,Eugene. :crack:

Edited by CRISTIAN 1
Link to comment
Share on other sites

vorbeam acum cateva pagini de posibilitatea de a face a doua intalnire in 2016 , in Prahova , in regiunea minunata care se numeste Valea Doftanei.Am gasit o legatura la o cabana ( cabana vanatorilor ) care se inchiriaza cu preturi f mici , adica 20 lei / persoana pe noapte.Momentan am luat legatura indirecta cu cineva urmeaza sa ma mai interesez la anul in concret exact despre ce e vorba.

Cabana ( nu e pensiune) ofera cazare , sala de mese si bucatarie , apa calda de la boiler , incalzire cu sobe teracota -lemne ( sper sa nu fie cazul ), locuri de campare .Imediat ce aflu detaliile va comunic exact facilitatile si pretul corect.Zona e minunata- nu e Valea Prahovei ci paralela cu aceasata- putem face cateva excursii si trasee in zona

Link to comment
Share on other sites

vorbeam acum cateva pagini de posibilitatea de a face a doua intalnire in 2016 , in Prahova , in regiunea minunata care se numeste Valea Doftanei.Am gasit o legatura la o cabana ( cabana vanatorilor ) care se inchiriaza cu preturi f mici , adica 20 lei / persoana pe noapte.Momentan am luat legatura indirecta cu cineva urmeaza sa ma mai interesez la anul in concret exact despre ce e vorba.

Cabana ( nu e pensiune) ofera cazare , sala de mese si bucatarie , apa calda de la boiler , incalzire cu sobe teracota -lemne ( sper sa nu fie cazul ), locuri de campare .Imediat ce aflu detaliile va comunic exact facilitatile si pretul corect.Zona e minunata- nu e Valea Prahovei ci paralela cu aceasata- putem face cateva excursii si trasee in zona

Perfect! Poate imi pun si eu cauciucuri cu crampoane pana atunci. Apropos, a folosit cineva sau foloseste K 60 Scout?

Link to comment
Share on other sites

Perfect! Poate imi pun si eu cauciucuri cu crampoane pana atunci. Apropos, a folosit cineva sau foloseste K 60 Scout?

Io am avut 2 perechi pe Pegaso GA.

Excelente,asta e aprecierea mea.

Link to comment
Share on other sites

Perfect! Poate imi pun si eu cauciucuri cu crampoane pana atunci. Apropos, a folosit cineva sau foloseste K 60 Scout?

nu e nevoie , este drum pana acolo. Cred ca a folosit CRISTI

» Post actualizat in 29 Dec 2015 16:55

Madaline , ai apucat sa incerci lichidele ?

Link to comment
Share on other sites

nu e nevoie , este drum pana acolo. Cred ca a folosit CRISTI

» Post actualizat in 29 Dec 2015 16:55

Madaline , ai apucat sa incerci lichidele ?

Cel de frana si cel de racire? Inca nu. Maine, cand ajungem la tarmul Marii Negre, pe partea bulgareasca. Dar oricum, iti multumim inca de pe acum si ramanem datori, macar cu gratarul.

In alta ordine de idei, am bagat un ochi pe trasee off-road de pe Valea Doftanei si am gasit unul de 37 km, cu deiferenta de nivel de 1.360 de metri, din Tesila spre Secaria, Poiana cu Narcise si cu iesire spre Busteni. Drum macadam.

post-88469-0-60616900-1451409467_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Cel de frana si cel de racire? Inca nu. Maine, cand ajungem la tarmul Marii Negre, pe partea bulgareasca. Dar oricum, iti multumim inca de pe acum si ramanem datori, macar cu gratarul.

In alta ordine de idei, am bagat un ochi pe trasee off-road de pe Valea Doftanei si am gasit unul de 37 km, cu deiferenta de nivel de 1.360 de metri, din Tesila spre Secaria, Poiana cu Narcise si cu iesire spre Busteni. Drum macadam.

attachicon.giftraseu Doftana.JPG

Salutare.

Va uram eu si Adela , petrecere frumoasa

Am vrut sa fac acest traseu Secaria - M.tii Baiului- Busteni , Duminica dar din cauza zapezii am ales alt traseu .Am aflat alta ruta enduro, pe Valea Negrasului si iese spre Bertea...Este o zona putin exploatata turistic , foarte frumoasa , posibilitati de relaxare............unde s,sincer , vreau sa ma mut

» Post actualizat in 29 Dec 2015 18:51

cam asa

» Post actualizat in 30 Dec 2015 12:06

daca aveti nevoie. Dr 350 are carb Mikuni BST 33

https://www.unimotors.ro/PIESE-DE-SCHIMB/Motor/Sistem-de-alimentare/Carburatoare-componente/Kituri-reparatie-carburator/Kit-reparatie-carburator-Suzuki-DR-350-DR-800-GS-500-GSX-1100_p_6683.html?XTCsid=77vqrg0dpma36nfitqliour0h4

» Post actualizat in 30 Dec 2015 18:19

sunt pozele care m-au determinat sa-mi cumpar pegaso , GA

» Post actualizat in 30 Dec 2015 18:20

si mai avem un prieten aici

» Post actualizat in 30 Dec 2015 18:20

Salutare.

Va uram eu si Adela , petrecere frumoasa

Am vrut sa fac acest traseu Secaria - M.tii Baiului- Busteni , Duminica dar din cauza zapezii am ales alt traseu .Am aflat alta ruta enduro, pe Valea Negrasului si iese spre Bertea...Este o zona putin exploatata turistic , foarte frumoasa , posibilitati de relaxare............unde s,sincer , vreau sa ma mut

» Post actualizat in 29 Dec 2015 18:51

cam asa

» Post actualizat in 30 Dec 2015 12:06

daca aveti nevoie. Dr 350 are carb Mikuni BST 33

https://www.unimotors.ro/PIESE-DE-SCHIMB/Motor/Sistem-de-alimentare/Carburatoare-componente/Kituri-reparatie-carburator/Kit-reparatie-carburator-Suzuki-DR-350-DR-800-GS-500-GSX-1100_p_6683.html?XTCsid=77vqrg0dpma36nfitqliour0h4

» Post actualizat in 30 Dec 2015 18:19

sunt pozele care m-au determinat sa-mi cumpar pegaso , GA

» Post actualizat in 30 Dec 2015 18:20

si mai avem un prieten aici

post-78987-0-10013500-1451415048_thumb.png

post-78987-0-60641700-1451499542_thumb.jpg

post-78987-0-89083300-1451499557_thumb.jpg

post-78987-0-83544400-1451499637_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

@alin geamanu : de drumul de pe harta pe care ai pus-o am intrebat mai demult dar nici un motociclist nu a fost pe acolo ( DJ 102 L ) .

 

Ar mai fi de explorat drumul Berta - Tesila ( DJ 101 T ) .

Edited by remu1
Link to comment
Share on other sites

@alin geamanu : de drumul de pe harta pe care ai pus-o am intrebat mai demult dar nici un motociclist nu a fost pe acolo ( DJ 102 L ) .

 

Ar mai fi de explorat drumul Berta - Tesila ( DJ 101 T ) .

am reusit eu. Stiam ca e drum de carute , si nu merg decat mobrele cros , de la niste colegi de munca care stau in zona , insa m-am aventurat.Am reusit sa trec insa nu recomand iarna deoarece gheata da de furca , vara e minunat.

Celalalt drum este foarte frumos deasemenea , eu personal nu -am incercat , dar urmeaza .Astept sa-mi iau un Dr 350 si apoi ma aventurez

» Post actualizat in 31 Dec 2015 14:31

VA UREZ TUTUROR MOBRISTILOR SA AVETI PARTE NUMAI DE BUCURII IN ANUL CARE VINE , SA PARCURGETI CAT MAI MULTI KILOMETRII , SANATOSI SI BUCUROSI.LA MULTI ANI!

Link to comment
Share on other sites

IN 2016,LA MAI MULT DIN TOT CE VA DORITI!!!

Cristi&Mirela.

Link to comment
Share on other sites

E faina Aline,dar in teren,vei obosi sa tot dai la pedala s-o pornesti.

Cauta una si cu pedala si cu electromotor sau doar pe electromotor.

 

Iaca ce mandru-i Djebelul in apartament la etajul 4...

post-41801-0-53130200-1452007049_thumb.jpg

post-41801-0-23037400-1452007058_thumb.jpg

Edited by CRISTIAN 1
Link to comment
Share on other sites

E faina Aline,dar in teren,vei obosi sa tot dai la pedala s-o pornesti.

Cauta una si cu pedala si cu electromotor sau doar pe electromotor.

 

Iaca ce mandru-i Djebelul in apartament la etajul 4...

vad ca ai de lucru , s-o faci faina.

cat despre pedala asa este dar castig l;a capitolul greutate

Link to comment
Share on other sites

Am descoperit ca pompa lucreaza perfect (atunci cand e legata pe direct), problema e la unitatea de control a pompei care nu mai lucreaza (cod AP8124941). Cu ocazia asta am descoperit si de ce nu mi se mai aprindea becul cand ramaneam fara benzina, aveam senzorul de nivel defect (cod AP8124950).

 

Am reusit sa o rezolv si pe asta cu pompa de benzina. Se pare ca problema era de la un fir care facea contact imperfect. L-am lipit bine si am sudat cu plastic pe partea care vine in exteriorul rezervorului, iar la interior (partea care sta in benzina) am turnat plastic rezistent la benzina (un fel de PET). Acum motoreta merge, chiar am iesit o tura cu ea de 1 ianuarie, dar ramane problema cu senzorul de nivel. Intrucat nu am gasit pe nicaieri dezmembrari de Pegaso IE, dar toata lumea dezmembreaza Pegaso de pana in 2000, am si eu o intrebare pentru cei care au Pegaso pe carburatie. La mine senzorul de nivel sta pe pompa de benzina, dar voi unde aveti senzorul de nivel, din moment ce nu aveti pompa de benzina?

Link to comment
Share on other sites

Vad ca ai de lucru ,s-o faci faina.

Cat despre pedala asa este dar castig la capitolul greutate

Mult nu vei castiga ca si greutate..

Cat are o baterie de 6-7A?1,5-2 kg maximum.

Dar un electromotor?Undeva la 2-3 kg.

Deci un total de 5 kg,care crede-ma,nu le simti in teren.

Merita 5 kg in schimbul pornirii la buton.Nu?

 

Am reusit sa o rezolv si pe asta cu pompa de benzina. Se pare ca problema era de la un fir care facea contact imperfect. L-am lipit bine si am sudat cu plastic pe partea care vine in exteriorul rezervorului, iar la interior (partea care sta in benzina) am turnat plastic rezistent la benzina (un fel de PET). Acum motoreta merge, chiar am iesit o tura cu ea de 1 ianuarie, dar ramane problema cu senzorul de nivel. Intrucat nu am gasit pe nicaieri dezmembrari de Pegaso IE, dar toata lumea dezmembreaza Pegaso de pana in 2000, am si eu o intrebare pentru cei care au Pegaso pe carburatie. La mine senzorul de nivel sta pe pompa de benzina, dar voi unde aveti senzorul de nivel, din moment ce nu aveti pompa de benzina?

La cele pe carburator,sonda de nivel e atasata pe robinetul de benzina,partea imersata in rezervor(paralel cu sita).

Edited by CRISTIAN 1
Link to comment
Share on other sites

Am reusit sa o rezolv si pe asta cu pompa de benzina. Se pare ca problema era de la un fir care facea contact imperfect. L-am lipit bine si am sudat cu plastic pe partea care vine in exteriorul rezervorului, iar la interior (partea care sta in benzina) am turnat plastic rezistent la benzina (un fel de PET). Acum motoreta merge, chiar am iesit o tura cu ea de 1 ianuarie, dar ramane problema cu senzorul de nivel. Intrucat nu am gasit pe nicaieri dezmembrari de Pegaso IE, dar toata lumea dezmembreaza Pegaso de pana in 2000, am si eu o intrebare pentru cei care au Pegaso pe carburatie. La mine senzorul de nivel sta pe pompa de benzina, dar voi unde aveti senzorul de nivel, din moment ce nu aveti pompa de benzina?

 

Nu-ti mai face nervi cu senzorul de benzina!

Hai sa-tic cum sta treaba la noi: La F 650 nu am nici un fel de senzor de benzina, ci doar un robinet "inteligent" care care are trei pozitii, Inchis, deschis si rezerva.

In mod normal mergi cu el pe deschis. Cand incepe sa dea un pic in nas, inseamna ca trebuie sa-l treci pe rezerva si stii sigur ca mai ai 4 litri in rezervor, cam 100 km. Se comuta foarte usor, din mers, la orice viteza.

La 1200 GS am o banda de grafit in interiorul rezervorului care, functie de umiditatea dinauntru, indica computerului de bord cam cata benzina e si, in functie de viteza de croaziera medie, iti spune cam cati km mai ai de parcurs. Asta in teorie. In practica, cand faci plinul, indica full, dar dupa ce mergi 200 km, tot full. Abia dupa 250 km, coboara pana aproape de zero, instantaneu.

Asa ca problema am rezolvat-o simplu: avand in vedere ca amandoua au aceeasi autonomie, cand trec eu pe rezerva manual, mai mergem ceva si alimentam ambele moto. In felul asta e sigur ca nu ramai in pana prostului din cauza unor sofisticarii ale computerului de bord. :)

Link to comment
Share on other sites

Nu-ti mai face nervi cu senzorul de benzina!

Hai sa-tic cum sta treaba la noi: La F 650 nu am nici un fel de senzor de benzina, ci doar un robinet "inteligent" care care are trei pozitii, Inchis, deschis si rezerva.

In mod normal mergi cu el pe deschis. Cand incepe sa dea un pic in nas, inseamna ca trebuie sa-l treci pe rezerva si stii sigur ca mai ai 4 litri in rezervor, cam 100 km. Se comuta foarte usor, din mers, la orice viteza.

La 1200 GS am o banda de grafit in interiorul rezervorului care, functie de umiditatea dinauntru, indica computerului de bord cam cata benzina e si, in functie de viteza de croaziera medie, iti spune cam cati km mai ai de parcurs. Asta in teorie. In practica, cand faci plinul, indica full, dar dupa ce mergi 200 km, tot full. Abia dupa 250 km, coboara pana aproape de zero, instantaneu.

Asa ca problema am rezolvat-o simplu: avand in vedere ca amandoua au aceeasi autonomie, cand trec eu pe rezerva manual, mai mergem ceva si alimentam ambele moto. In felul asta e sigur ca nu ramai in pana prostului din cauza unor sofisticarii ale computerului de bord. :)

Cei de la Aprilia au fost mai isteti: au montat indicatorul rosu( portocaliu) ;asa ca atunci cand se aprinde faci acelas lucru ca la BMW comuti robinetul pe rez- tot la 4 litri

Link to comment
Share on other sites

Cei de la Aprilia au fost mai isteti: au montat indicatorul rosu( portocaliu) ;asa ca atunci cand se aprinde faci acelas lucru ca la BMW comuti robinetul pe rez- tot la 4 litri

Da,da! :)

Link to comment
Share on other sites

si eviti astfel sa mai dai in nas :crack:

La mine, singurul bec rosu e presiunea de ulei, pe care voi n-o aveti! :)

» Post actualizat in 06 Jan 2016 18:23

Poate vrea cineva o masinuta onesta si ieftina!

 

/index.php?/topic/734040-ford-escort-16-16v-750-euro-taxa-platita-si-nerecuperata/

Link to comment
Share on other sites

 

La mine, singurul bec rosu e presiunea de ulei, pe care voi n-o aveti! :)

...

Ba o avem,incepand cu modelele(MX si ML)din 1995 in sus de cand se face si F650. :)

 

Ca fost posesor de bmw pe carburatie si actual de bmw pe injectie, pot sa spun ca cel cu comutator l-as prefera si fara indicatoare. Mai putine batai de cap la reparat.

Cu cat ai mai putine gadget-uri cu atat se pot strica mai putine lucruri...

Edited by CRISTIAN 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +31 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17200 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...