Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 14,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

[...]

 

Nici eu nu am inteles care e treaba cu bujiile si codurile si toate astea, ca pana la urma tot controlul vine de la bobina de inductie sau cel mult de la fisa de bujie, daca face vreun contact imperfect. Daca aveti drum prin Ploiesti ar merita sa incerc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici eu nu am inteles care e treaba cu bujiile si codurile si toate astea, ca pana la urma tot controlul vine de la bobina de inductie sau cel mult de la fisa de bujie, daca face vreun contact imperfect. Daca aveti drum prin Ploiesti ar merita sa incerc.

ajung eu in Ploiesti sambata sa fac o mobra si daca vrei iti dau o bujie Denso , pe care am avut-o eu timp de doi ani , care a funtionat impecabil , si care e de rezerva la mine, o dau doar la proba

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mno,serbus bajatii!

Iaca ce am facut eu ieri cu Djebelul:

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se comporta bine?

E cea mai ok enduroaica pe care m-am dat pana acum!Are rapoartele inaltime/manevrabilitate/putere/suspensie cele mai bune!I-a mai crescut nitel puterea datorita tobei.Se simte diferenta,clar!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ajung eu in Ploiesti sambata sa fac o mobra si daca vrei iti dau o bujie Denso , pe care am avut-o eu timp de doi ani , care a funtionat impecabil , si care e de rezerva la mine, o dau doar la proba

 

Daca vii la Lucian atunci stiu despre ce e vorba. Dupa asta poate iesim toti la o tura de endureala lejera :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vii la Lucian atunci stiu despre ce e vorba. Dupa asta poate iesim toti la o tura de endureala lejera :D

da la el vin , iesim , numai ca a mea inca nu e gata .Astazi imi soseste bateria insa mai astept cu piesa de la carburator. Nu am asigurare , inca nu am vopsit-o si trebuie sa fac si revizia.Sper saptamana viitoare sa fie gata si a mea.

» Post actualizat in 08 Mar 2016 08:27

Neata tuturor ! O alta problema care ma framanta la Aprilica mea este ca imi curge lichidul de racire pe la garnitura pompei de apa.Intrebare este din ce as putea sa confectionez o garnitura sau de unde o pot cumpara ? Multumesc anticipat.

sub pompa de apa este un surub cu saiba de cupru , prin care se goleste antigelul. Dai jos lichidul , desfaci capacul apoi cureti cu smirghel fin partea pe care se aseaza garnitura ( nu capacul ). Daca ai un prieten care sa-ti dea un pic de pasta de etansare aplici o pelicula fina apoi montezi la loc , nu ar trebui sa mai curga.Asta ca sa nu mai cumperi

» Post actualizat in 09 Mar 2016 13:05

din intamplare am dat de fisa tehnica

:https://www.unimotors.ro/specificatii-technice-Aprilia-Pegaso-650-1994-48/34-PS-35/25-kw:70

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Neatza!

Stie cineva, ceva, de lantul asta? Nu de alta, dar ma tenteaza pretul.

In alta ordine de idei, am o foaie spate, aproape noua, de 44 de dinti, cu trei dinti mai mica decat originala. Merge perfect la drum lung si scade turatia motorului cu 5-700 de ture. Daca e cineva interesat, 70 de lei. O vand pentru ca eu imi iau kit cu foaie de 45 de dinti.

Anyway, lantul e asta:

http://www.motomus.ro/piese-accesorii/transmisie-lant/lant-transmisie/Lant-transmisie-RK-520-110-deschis-cu-Za-imbinare-agrafa-RK5116?CarVehicleId=131780

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Personal pot recomanda JT 520 vx2 oring 110 , il gasesti la motobikeshop.Eu am asa ceva si in 7000 km nu s-a intins decat foarte putin.

Nu cunosc calitatea produselor RK insa mi se pare un pret foarte scazut


» Post actualizat in 10 Mar 2016 11:19

am gresit era did vx2 , JT este 520 x1r2 oring


» Post actualizat in 10 Mar 2016 11:21

https://www.motobikeshop.eu/ro/lant-transmisie-cu-x-ring-jt-520-x1r2-heavy-duty-110l-auriu-negru-cheita-de-nituit-siguranta


» Post actualizat in 10 Mar 2016 11:23

http://www.jtsprockets.com/catalogue/model/7111


» Post actualizat in 10 Mar 2016 11:24

vezi ca pe pagina de start a motobikeshop este persoana de contact persoane fizice Florin , poti sa ii ceri oferta kit complet pentru mobra ta.


» Post actualizat in 10 Mar 2016 11:42

sau uite un pachet de motogear din Campina:

lant -https://moto-gear.ro/lant-transmisie-moto-520x110-cu-oringuri-negru-auriu-produs-204122

foaie - https://moto-gear.ro/pinion-moto-spate-45-dinti-produs-24764

pinion- https://moto-gear.ro/pinion-lant-moto-bmw-16-dinti-produs-13484


» Post actualizat in 10 Mar 2016 13:26

daca tot veni vorba , ma interesa produsele de aici.Stiu ca nu prea se comercializeaza in Romania , insa a auzit careva ceva de ei ?

http://czretezy.cz/en/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut !

De cateva zile fratele meu s-a ales cu o Aprilia Pegaso 650 din 2000 si, desi suntem familiari cu motocicletele si cu mecanica,mai comitem cate " o romaneasca" din prostia proprie.

Mi-a zis ca azi s-a apucat el de mentenanta si, din graba/prostie, a vrut sa completeze cu ulei in cutia de viteze, dar a bagat cateva sute de mililitri in alt orificiu...mai precis a desfacut pe partea dreapta un capacel ce se prinde cu doua suruburi pe care scrie ceva de genul " licquid cooled engine"...

Deci, unde-a bagat desteptul ulei ?? Si cum putem remedia magaria ?

Abia dupa ce-a comis-o si-a dat seama...

 

Multumesc !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut !

De cateva zile fratele meu s-a ales cu o Aprilia Pegaso 650 din 2000 si, desi suntem familiari cu motocicletele si cu mecanica,mai comitem cate " o romaneasca" din prostia proprie.

Mi-a zis ca azi s-a apucat el de mentenanta si, din graba/prostie, a vrut sa completeze cu ulei in cutia de viteze, dar a bagat cateva sute de mililitri in alt orificiu...mai precis a desfacut pe partea dreapta un capacel ce se prinde cu doua suruburi pe care scrie ceva de genul " licquid cooled engine"...

Deci, unde-a bagat desteptul ulei ?? Si cum putem remedia magaria ?

Abia dupa ce-a comis-o si-a dat seama...

 

Multumesc !

Salut.

Uleiul din cutia de viteze este tot acelasi cu uleiul de motor.Nu-s separate ca la masini,desi sunt anumite marci/modele ce au separat de motor cutia de viteze.

Pe bidonul de ulei trebuie sa scrie ca e ulei de motor de motocicleta(sau sa fie desenata o motocicleta si,in cazul tau,mai trebuie sa scrie ca e ulei de motor in 4 timpi,adica inscriptia 4T.Logic ca,daca scrie 2T,e ulei pentru amestec la motoarele in 2 timpi.Trebuie sa ai in motor 10W40 sau 10W50.

Acolo unde ati bagat voi ulei,este capacul filtrului de ulei de motor,din cate tin minte.Uleiul se completeaza sus in cadru,inaintea ghidonului,unde este joja de ulei ce se infileteaza in cadru.Daca ati verificat uleiul cu motorul rece si ati completat,nu e bine.Motorul fiind cu carter uscat,se verifica nivelul dupa ce a mers motorul 3-4 minute,imediat cum l-ai oprit!Faptul ca ai mai mult ulei in motor,creaza suprapresiune si iti "zboara" garniurile.

 

Si uite asa-s Aprilicile niste motoare de cakt!

Editat de CRISTIAN 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok !

Ideea e ca "istetul" a avut doar motoare de enduro in 2T, iar eu in 4T, daca ma intreba stiam sa-i spun ca uleiul din cutie cu cel din motor nu sunt separat.

Cum s-a trezit cu ditai motorul , s-a apucat el de verificat si completat, fara manual bineinteles, ca noi le stim pe toate....

Intre timp am mai studiat si mi-am dat seama ca nu a avut unde sa bage ulei decat la filtrul de ulei, necazul e ca el a bagat ulei de cutie de viteze si nu de motor...deci treaba asta il va costa un schimb de ulei nou nout.

 

Si uite-asa, cum spuneai, de-aia-s unele scule de kko !

 

Acuma ma apuc sa studiez forumul sa-mi dau seama cu ce se mananca Pegaso si motorul rotax...

Multumesc !

Editat de challenger
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Amu pui manuta fain-frumos,golesti uleiul din motor in felul urmator:desfiletezi joja,ai un surub in cadru sub radiator care trebuie desfacut si sa golesti tot uleiul de acolo,apoi dai jos scutul motorului,ai un surub de golire acolo si dai drumul la uleiul din motor.Dupa golire,dai jos cele 2 suruburi si capacul filtrului de ulei(acolo pe unde ati bagat voi uleiul de cutie!!!)si golesti uleiul din filtru si din locas.Ideal ar fi sa pui filtru de ulei nou!Strangi la loc suruburile de golire de sub motor si cel din cadru de sub radiatorul de apa,pui capacul cu cele doua suruburi la loc(evident cu filtru de ulei inauntru-vezi ca filtrul se pune doar intr-un singur fel!)si bagi 1,5-1,6 l de ulei sus in cadru,unde e infiletata joja.Infiletezi joja la loc si pornesti 3-4 minute motorul sa mearga.Apoi opresti motorul,desfaci joja si completezi restul de ulei pana la cantitatea totala data de manual.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu mare placere!

Orice problema mai ai,INTREABA inainte!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Il completez si eu pe maestrul Cristi: joja de ulei sa fie desfiletata cand verifici nivelul de ulei!

In alta ordine de idei, pentru toate lichidele care trebuie completate, respectiv antigel si ulei, busoanele sunt facute pentru a se desface cu mana, nu cu chei sau surubelnite. Ca la masina, cand pui lichid de parbriz.

Acum, daca tot va apucati sa schimbati lichide, poti sa-i schimbi si racirea, si lichidul de frana, fata-spate, si doi ani nu mai ai treaba cu ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...