Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 14,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sunt foarte curios ce ar putea sa fie defect.

Acum a ramas sa discut cu vanzatorul si dupa ce "o face" ne intalnim la jumate de drum si o iau de acolo. ( combinatii ca la rusi) :D

Sunt putin dezamagit .. chiar mi-am pus multe sperante in ea.

Anul trecut am avut o alta aprilia pegaso pe carburator cu care am facut 5000km intr-o saptamana. NU AM AVUT NICI O JENA . A mers ceas. consum de 5.2 extern ( fara sa o menajez)

Cea mai mare parte din service l-am facut singur ( dar cu ajutorul vostru). Nu este vorba de lauda ci doar ca sunt de acord cu Raoul Serban.

Insa imprejurarile sunt astfel si nu prea am ce face.

Probabil voi mai avea nevoie de sfaturile voastre constructive (intelectual si mecanic/tehnic :) )

Editat de IulianPEG*650
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna seara tuturor.

Mi-a ajuns CALUL. cu probleme... evident.

LET THE PARTY START!

Este cineva care se pricepe la partea electrica pentru Aprilia 650 ie 2002?

Credeti ca ma-ti putea ajuta?

Se pare ca am o mare problema si anume... NU PORNESTE.

Bateria incarcata, pun contact toate becurile se aprind cum trebuie ( pompa de benzina functioneaza), Cand apas pe butonul de pornire nu face nimic. :(

Unde ma uit? ar putea fi de la bobina de pornire ( solenoid)?

 

Cu reespect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cumpara un multimetru ieftin de 15 lei o sa te ajute si pe viitor . masoara pana unde ajunge curentul, e posibil sa fie releul de pornire, cablul, conexiuni imperfecte la borne, carbuni la electromotor, etc. Din pacate daca trozneste in dreapta, e posibil sa fie fraiul cu bilele sarite, nu o porni pana nu defaci capacul. Uleiul ce culoare are, are semne de pilitura in el?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea e sa o duci la un mecanic. In cel mai rau caz, tinand cont ca ai zis ca s-a aprins martorul lipsa presiune ulei, e motorul blocat si risti sa parlesti si electromotorul daca tot incerci sa o pornesti. Sau ai butonul de pornire stricat. Sau vreun fir desfacut. Sau o siguranta arsa. Sau senzorul de cric belit. Sau...sau...sau...pana nu o desfaci nu poti sa stii. Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Perfect. Bina ca mi-ai zis. Maine voi face toate etapele astea. Mai greu cu aparatul de măsură... Nu prea(deloc) știu sa îl folosesc.

Alte păreri... Sfaturi sunt numai ochi.

Ai sa razi, dar iti zic una buna: acum doi ani, dupa o iarna lunga, pun bateria pe ea si dau sa o pornesc. Se aprind beculetele, dau la automat Pauza. Nu pleaca. Ma mai uit o data la soc, la robinetul de benzina, misc pipele bujiilor. Nimic. O parchez langa masina si iau curent de acolo, ca sa nu descarc bacteria mea. La fel.

Dupa indelungi cautari si nervi observ un lucru ciudat: butonul mare, rosu, contactul general nu era pus. Probabil ca atunci cand ii dadusem zapada jos, l-am mutat in pozitia STOP. Cum nu am treaba cu el niciodata, nu mi-am dat seama.

Sper din tot sufletul ca si la tine e o problema de neatentie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce oras esti Iuliane, poate gasesti pe cineva minitehnicus sa te ajute... eu as avea si o presa de volanta, insa sunt deabia prin capatul nu prea vizitat al tarii, la mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc dar nu ma poate nimeni ajuta direct. Sunt in minunata Anglie! (unde ai 3 luni de "vara" si din alea 1,5 ploua)

Am incercat toate lucrurile marunte( buton oprire urgenta, bujii, injectoare, ECU ( sper ca asa se numeste) bobina de inductie ( la care eu am umblat si cred ca am stricat ceva, AM LUAT UNA NOUA), carbunii sunt buni ( am verificat.. mai mult de 3/4 valabil)

Ce nu inteleg la bobina aia solenoida... are un cablu (merge la +baterie) inca unul pleaca la dracia aia cu carbuni care invarte motorul( am uitat numele.. rotor?) plus inca 2 cabluri mici care merg spre radiator???

 

Am cumparat ieri un aparat de masura.. supriza NU FUNCTIONEAZA! am pus baterie noua nu masoara nimic ( trebuie sa il duc la schimbat) alt timp pierdut.

Ok. as merge cu ea la service ( 40£ sa o ia de acasa ca doar.. nu porneste) plus inca 350£ sa o repare ( ca doar sunt in minunata tara) :D :-/

 

Astept sa imi vina bobina, si releul de incarcare, intre timp voi desface la alternator sa vad daca este ceva rupt + voi verifica butonul de pornire daca face contact.

Tare banuiesc ca va trebui sa desfact toata cablaraia ( mai mult partea din spate) :(

 

Sfaturi? sugestii?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc dar nu ma poate nimeni ajuta direct. Sunt in minunata Anglie! (unde ai 3 luni de "vara" si din alea 1,5 ploua)

Am incercat toate lucrurile marunte( buton oprire urgenta, bujii, injectoare, ECU ( sper ca asa se numeste) bobina de inductie ( la care eu am umblat si cred ca am stricat ceva, AM LUAT UNA NOUA), carbunii sunt buni ( am verificat.. mai mult de 3/4 valabil)

Ce nu inteleg la bobina aia solenoida... are un cablu (merge la +baterie) inca unul pleaca la dracia aia cu carbuni care invarte motorul( am uitat numele.. rotor?) plus inca 2 cabluri mici care merg spre radiator???

 

Am cumparat ieri un aparat de masura.. supriza NU FUNCTIONEAZA! am pus baterie noua nu masoara nimic ( trebuie sa il duc la schimbat) alt timp pierdut.

Ok. as merge cu ea la service ( 40£ sa o ia de acasa ca doar.. nu porneste) plus inca 350£ sa o repare ( ca doar sunt in minunata tara) :D :-/

 

Astept sa imi vina bobina, si releul de incarcare, intre timp voi desface la alternator sa vad daca este ceva rupt + voi verifica butonul de pornire daca face contact.

Tare banuiesc ca va trebui sa desfact toata cablaraia ( mai mult partea din spate) :(

 

Sfaturi? sugestii?

Eu am inteles ca nu porneste, dar n-am inteles daca invarte electromotorul.

Daca nu invarte electromotorul, bag-o intr-a cincea si da de roata din spate. Vezi sa nu fie gripat pistonul, desi nu cred. In aceeasi idee, cand apesi pe butonul de pornire, observa daca clantane un releu, pe sub sa ar trebui sa fie. Poate nu ajunge curent la electromotor. Exista varianta sa-i pui contact, s-a o bagi intr-a treia si te impinga cineva. Nu stiu cum e la injectie.

Daca invarte si nu porneste, e clar ca ori ii lipseste benzina, ori n-are aprindere.

Cu aprinderea o rezolvi usor, scoti fisa de la bujie, o pui pe masa( - ) si vezi daca da scanteie cand apesi pornirea.

Cu benzina... mai complicat la injectie.

Ultima varianta, fa-o pachet si trimite-o vanzatorului, sa se spele cu ea pe cap!

» Post actualizat in 19 Apr 2016 11:45

La pascut!

post-88469-0-71327200-1461066319_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am inteles ca nu porneste, dar n-am inteles daca invarte electromotorul.

Daca nu invarte electromotorul, bag-o intr-a cincea si da de roata din spate. Vezi sa nu fie gripat pistonul, desi nu cred. In aceeasi idee, cand apesi pe butonul de pornire, observa daca clantane un releu, pe sub sa ar trebui sa fie. Poate nu ajunge curent la electromotor. Exista varianta sa-i pui contact, s-a o bagi intr-a treia si te impinga cineva. Nu stiu cum e la injectie.

Daca invarte si nu porneste, e clar ca ori ii lipseste benzina, ori n-are aprindere.

Cu aprinderea o rezolvi usor, scoti fisa de la bujie, o pui pe masa( - ) si vezi daca da scanteie cand apesi pornirea.

Cu benzina... mai complicat la injectie.

Ultima varianta, fa-o pachet si trimite-o vanzatorului, sa se spele cu ea pe cap!

» Post actualizat in 19 Apr 2016 11:45

La pascut!

attachicon.gifP4189890.JPG

banuiesc releul de pornire , in partea stanga sub rezervor. Se vor verifica cele doua sigurante de deasupra bateriei si cablul care pleaca de acolo la releu.Trebuie sa dai rezervorul jos

» Post actualizat in 19 Apr 2016 15:13

acesta

post-78987-0-52619700-1461078823_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna seara la toti.

Deci.... daca reusesc sa fac mobra asta cu ajutorul vostru am sa... vad eu ce am sa fac :)

 

Azi am desfacut toata moto. Rezervor, releu de pornire, electromotor, scos ulei ( negru si cu multa pilitura de fier in el, chiar si la filtru), masurat conduct. firelor care duc la releu, desfacut alternatorul. EI BINE... aici surpriza. pilitura de fier, am facut ceva poze dar.. mi-am dat seama ca am degeaba 30 de ani.. nu stiu sa pun o poza pe forum ( AJUTOR?!)

Am invartit rotorul cu mana( nu stiu daca am facut bine) pare ca merge OK. are compresie, deci pistonul merge.

 

Acum am un aparat de masura care functioneaza. Intrebare. cum pot sa verific butonul de pornire? si cam ce anume trebuie sa verific pas cu pas ( in cond. in care motorul nu porneste din motive electrice. MADALIN .. are curent peste tot dar cand apas pe butonul de start.. nimic. nici poc nici pic)?

 

CUM PUN POZE?? :)

 

va salut.


» Post actualizat in 19 Apr 2016 20:56

Da cred ca am rezolvat cu pozele. Poza din mijloc este relul de pornire( dezmembrat) nu imi plac urmele de pe cei doi conectori.

Am zis ca am invartit la mana sa vad daca se aude ceva ciudat . INTREBARE stie cineva ce inseaman cele 3 semne ( cercuri sau gauri) de pe lateral sunt semne sau pentru centratre?

Prima poza.. mizeria din interior.

 

 

 

image481607.jpgimage481609.jpgimage481610.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Update.

Când am desfăcut rotorul... În interior este o buza metalica care, la atingere, este foarte tăioase. Este buza pe care, probabil, se oprește magnetul rotorului. Știe cineva dacă este normal? Au fost și alții care au umblat în partea respectiva a motorului?

O zi faina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact, de asta intrebasem si eu de pilitura.

 

Poti face o chestie sa faci bypass la releu. Cu o cheie mai sanatoasa, faci un strap intre cele 2 cabluri (cat stau pe releu), insa sa fie mobra pe liber, ca iti invarte motorul. Dar nu prea e de aplicat acum ca nici ulei nu ai si mai bine bagi unul fff ieftin sa ii tragi o spalatura sa nu mai ai pilitura ramasa.

 

Ei bine, ca sa dai jos volanta, ai nevoie de o presa. blochezi motorul, are un surubel cu cap de imbus pe partea opusa volantei, scoti surubelul, bagi un dorn/burghiu ce gasesti si intorci motorul pana intra burghiul. Parca asa facusem eu... Presa e f usor de confectionat la un strung.

 

Statorul, infasurarea de fire, cum este, e afectat?

 

Poze pui in felul urmator: cum postezi normal, ai langa butonu de POST, altul: More Reply Options. Dai pe el si iti intra intr-o fereastra mai complexa, acolo cred ca iti dai seama mai usor :) Daca nu, zi-ne si explicam mai in detaliu!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gaurile de pe volanta respectiva sunt pt echilibrare.

pilitura...hmmm n-ar trebui sa gasesti, dar piesele respective se magnetizeaza asa ca ramane ceva ceva pe acolo.

electromotorul se invarte?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine de știut. Am sa fac o verificare dacă totul este ok la alternator. Aseară nu am văzut sa fie rupt, ciobit sau alte probleme I afara de buza aia din interior care pare prea ascuțită.

Cum verific electromotorul, releu, buton de pornire?

Cum fac o curățare a motorului de ulei( știu ca este o substanta)?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inainte sa desfaci totul, cum se comporta motocicleta.

De fel astea fac probleme la pornire din cauza free wheelului. Adicalea, electromotorul invarte, in dr se aude un harshait ceva dar mobra nu porneste.

Nu cred sa ai o problema grava, doar ghinion...sau nah fostul proprietar te a pacalit. Cere refund. stiu un mecanic in uk, bun la auto...numa ca munceste zi lumina si nu cred ca are timp. Iti dau nr lui pe mesaj sa discuti. Asa cu forumul...mai greu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adevar zici MariaTA! Jupane CROCO.

La asta ma gandesc si eu. Ce ai scris tu este cam ce am patit eu. Deci cu alte cuvinte... Motorul invarte dar nu primeste curent de la alternator sa il sustina. Sau ceva de genu acesta.

:-?

Apreciez ajutorul cu mecanicul dar sti tu.. Anglia asta e mare. eu sunt prin est.. cine stie pe unde este ala.

Stie cineva daca este vre-o varianta prin care se poate verifica functionalitatea acelei rotite ( sau poate doar rulmentul)?

 

P.s. Croco.. motorul este deja desfacut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva daca este vre-o varianta prin care se poate verifica functionalitatea acelei rotite ( sau poate doar rulmentul)?

dai la automat cu capacul scos si urmaresti volanta? Din ce tin minte, daca se invarte, nu e rulmentu', daca nu sau merge anemic, cam e. Daca zici ca invarte anemic si pare ca nu are curent destul, sa nu fie bateria slaba sau pe moarte, poate fi primul simptom al problemei: a dat la automat, nu a pornit din prima, a fortat => s-a slabit mizeria de arculet care tine bilele rulmentului si a uzat fraiul (rulmentul unisens sau cum vrei sa ii zici, freewheel etc). Asa l-am omorat si eu pe al meu (fiind deja cu un picior in groapa) cand aveam pegaso.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...