Sari la conținut

Postări Recomandate

Sunt la fel toate. Și eu am schimbat lichidul, plăcuțele cu unele bune (nu mai știu de care) și furtunurile cu unele oțelite. Diferența e atât de mică încât tind să cred că de fapt e placebo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salut.Sunt nou posesor de Intruder C 1800R si ma confrunt cu o problema din cauza unor modificari facute la coarne de fostul proprietar.Din cauza coarnelor foarte inalte nu mi se mai potriveste cablu de ambreiaj original..este prea scurt.Am o improvizatie cu un cablu de ATV pe care il scurtez eu la dim de 190 cm si pe care il fixez pe camasa originala cu partea insertizata la cutie jos si sus la levier am un sistem cu piulita si surub intr-o nuca,dar care ori scapa,ori imi rupe cablul pt ca nu are nici o insertie nimic.Unde pot gasi un cablu la dim de 190 cm cat are acesta pe care il ajustez singur sau ce ma sfatuiti sa fac pentru a rezolva problema inafara de a-mi remonta ghidonul original.PS:si ale voastre agata in treapta a doua?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare confrați !!! Întrebare întrebătoare : sunt interesat de un sistem de evacuare original , care din voi l-ați schimbat si vreți sa scoateți niște bănuți .... Aștept oferte, nu ma interesează starea lui dacă prețul este rezonabil, este pentru un proiect ...mersi anticipat ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Apelez la parerile si sfaturile celor ce au ajuns la Intruder dupa ce s-au dat pe vitezane, naked-uri...etc...

Cum mobreala e pasiune/drog, este mai greu sa renunti....asa ca ma gandesc de ceva vreme la trecerea pe o gama ce reduce viteza de deplasare, implicit riscul de accident (procese de constiinta...nevasta...2 puradei....isi spun cuvantul tot mai tare).

Merg acum cu o mobra care duce foarte mult, pe care ajungi aproape instant la viteze foarte mari si nu simti.

La final de plimbari stau si analizez cat de mult m-am supus riscurilor, si sincer spun ca imi cam da cu virgula.

Ma tot gandesc sa trec pe un alt soi de atelaj, unul de "senzatie majora cu 40 la ora" :).

Voi ce spuneti?...a fost vreunul in pantofii mei care acum sa fie fericit pe Intruder?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Apelez la parerile si sfaturile celor ce au ajuns la Intruder dupa ce s-au dat pe vitezane, naked-uri...etc...

Cum mobreala e pasiune/drog, este mai greu sa renunti....asa ca ma gandesc de ceva vreme la trecerea pe o gama ce reduce viteza de deplasare, implicit riscul de accident (procese de constiinta...nevasta...2 puradei....isi spun cuvantul tot mai tare).

Merg acum cu o mobra care duce foarte mult, pe care ajungi aproape instant la viteze foarte mari si nu simti.

La final de plimbari stau si analizez cat de mult m-am supus riscurilor, si sincer spun ca imi cam da cu virgula.

Ma tot gandesc sa trec pe un alt soi de atelaj, unul de "senzatie majora cu 40 la ora" :).

Voi ce spuneti?...a fost vreunul in pantofii mei care acum sa fie fericit pe Intruder?

Tocmai am trecut de pe Fireblade pe Royal Star XVZ1300A , regret 954-le , dar ma bucur de cruiser mai tare . Un sfat nu lua o mobra prea slaba . Oricum un chopper/cruiser sub 1000 cmc sunt slabute la acceleratie fata de un speed , daca iti permite statura fizica ia ceva puternic. Altfel senzatia de pierdere de putere pentru mine ar fi fost prea mare . Am incercat un vulcan 900 din 2007 si nu prea mi-a zambit puterea

 

p.s. Am urcat si pe vulcan de 2000 cmc ....iti sa senzatia de accelerare ca la un speed

Editat de Mihai L
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor! Am un '08 M1800R cumparat acum vreo 2 ani, dupa acomodarea cu greutatea pe loc/viteza f mica este un motor excelent! Vara asta vreau sa-i pun filtru KN si sa schimb cauciucul spate cu un Metz 260.

 

si ale voastre agata in treapta a doua?

Da, de cand am luat-o si nu s-a agravat in vreun fel. Din ce am citit pe alte forumuri, pare a fi f des intalnit, cauza fiind cardanul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Agatatul la schimbare din viteza intai in viteza a doua este o chestiune comuna la M1500/M90 si M1800/M109.

Tine de sincronizarea rotatiei motorului/cutiei cu rotatia cardanului. Toate motocicletele au acel "sweet spot" unde trecerea se face fara sa agate, sunt singur ca l-ai nimerit macar o data. Toata treaba este sa te obisnuiesti cu motocicleta si sa simnti unde este acel punct, cam ca la fel ca la femei.

Treaba cu saritul din treapata a doua nu este kosher de loc, eu zic sa mergi si sa verifici la un service/reprezentanta.

Editat de Adixgl
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am un Intruder M1800R din 2008.

La inceput aveam si eu probleme cu treapta a doua.

Dupa ce mi-am instalat A TRA cumparat de la Gman problema a disparut si nu mai zic cat de fain se simt acum treptele 1,2si 3. O schimbare majora si este super simplu de instalat plug and play

O alta solutie pentru acesta problema ar fi instalarea unui PRO EVO SHIFT STAR KIT . Uite aici link-ul http://www.meancycles.com/store/parts/view.cfm?PartID=214952

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar trebui sa merg la un service sa verifice problema asta intradevar dar nu orice service daca stie cineva un mecanic priceput la problema asta sau un service mai potent decat un schimb de ulei in sect 1sau 2

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic mai intai sa iei legatura cu cei de la Motorteam.

Intradevar sunt in sectorul 6 dar macar iti pot da o estimare de cost si ce implica.

Eu le-am cerut un cost pentru o revizie generala si ma costa cu ~ 200 lei mai mult decat daca o faceam eu ceea ce nu as spune ca este exagerat de mult.

Macar o vede si altcineva cu ceva experienta si daca observa ceva probleme iti poate spune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am un Intruder M1800R din 2008. La inceput aveam si eu probleme cu treapta a doua. Dupa ce mi-am instalat A TRA cumparat de la Gman problema a disparut si nu mai zic cat de fain se simt acum treptele 1,2si 3. O schimbare majora si este super simplu de instalat plug and play O alta solutie pentru acesta problema ar fi instalarea unui PRO EVO SHIFT STAR KIT . Uite aici link-ul http://www.meancycles.com/store/parts/view.cfm?PartID=214952

multam de sugestie! am cautat ceva mai multe info despre kitul Factory PRO, pare a fi laudat de toti.

 

imi poti da mai multe detalii despre ce este "A TRA cumparat de la Gman" ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare confrați !!! Întrebare întrebătoare : sunt interesat de un sistem de evacuare original , care din voi l-ați schimbat si vreți sa scoateți niște bănuți .... Aștept oferte, nu ma interesează starea lui dacă prețul este rezonabil, este pentru un proiect ...mersi anticipat ....

salve, Scamosule! Eu am evacuarile standard si ma gandeam sa le schimb cu ceva mai zgomotos.. Poate facem un negot :)

» Post actualizat in 24 Jun 2016 08:05

Salutari, stimabililor!

Intereseaza pe cineva evacuarile originale ale unui intruder M 1800 ? asta ca tot s-a anuntat interesat un coleg din zona..:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Evacuari custom pt M1800R nu vinde nimeni? M-ar interesa Cobra, Freedom Performance,dar sunt deschis si la alte oferte daca vrea cineva sa vanda evacuarile custom de pe motor.

Am cautat si eu pentru M1500 dar nu a gasit.

Cea mai ieftina varianta gasita a fost cea din linkul de mai jos....cam 500 euro livrat in Bucuresti.

Acum strang bani ca sa le comand :)

 

http://www.motorcycleexhaustprofessionals.com.au/product/suzuki-m90-boulevard-vz1500-turnas-exhaust-system/?attribute_power-commander-5=No

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...