Sari la conținut

Postări Recomandate

O sa iti cam mute urechile si capul din loc la drum lung, iar daca mergi in coloana iti garanteaza ultimul loc, in rest cred ca sunt ok :)

 

a avut un coleg de drumetie tobe d astea, si toata lumea a rasuflat usurata dupa ce l a vandut... cu toate astea ii simtim lipsa cateodata..:))

» Post actualizat in 17 May 2016 12:02

Tot Metz de 260 am si eu,cand intru intr-un giratoriu la viteza mica ma cam lupt cu balaurul...ori nu se apleaca,ori se lasa prea mult..parca ma conduce trotineta pe mine si nu invers.

 

Cred ca are dreptate Adixgl,este destul de bubuicioasa si cu tobele originale..in treptele 1-2-3 se aude grav..in 4-5 se linisteste si poti merge fara sa-ti duduie cerebelul la drum lung.

momentan m am pus pe strans firfirei... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • Răspunsuri 1,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salut la toti, am o intrebare catre detinatorii de M109R. O am de 2 ani si nici de cum nu ma pot impaca cu frana de faţă pare foarte moale si inutila, ma intreb in ce ar fi problema? Chiar si la VTX1300 care l-am avut, cu doar un disc de frana pe faţă, era mult mai sensibilă si frana mai increzut....

 

Pe etape am schimbat lichidul de frana, pus placuţele noi tokyko...deja ma gandesc sa schimb furtunele originale pe cele metalice...nu mai stiu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt la fel toate. Și eu am schimbat lichidul, plăcuțele cu unele bune (nu mai știu de care) și furtunurile cu unele oțelite. Diferența e atât de mică încât tind să cred că de fapt e placebo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.Sunt nou posesor de Intruder C 1800R si ma confrunt cu o problema din cauza unor modificari facute la coarne de fostul proprietar.Din cauza coarnelor foarte inalte nu mi se mai potriveste cablu de ambreiaj original..este prea scurt.Am o improvizatie cu un cablu de ATV pe care il scurtez eu la dim de 190 cm si pe care il fixez pe camasa originala cu partea insertizata la cutie jos si sus la levier am un sistem cu piulita si surub intr-o nuca,dar care ori scapa,ori imi rupe cablul pt ca nu are nici o insertie nimic.Unde pot gasi un cablu la dim de 190 cm cat are acesta pe care il ajustez singur sau ce ma sfatuiti sa fac pentru a rezolva problema inafara de a-mi remonta ghidonul original.PS:si ale voastre agata in treapta a doua?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare confrați !!! Întrebare întrebătoare : sunt interesat de un sistem de evacuare original , care din voi l-ați schimbat si vreți sa scoateți niște bănuți .... Aștept oferte, nu ma interesează starea lui dacă prețul este rezonabil, este pentru un proiect ...mersi anticipat ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Apelez la parerile si sfaturile celor ce au ajuns la Intruder dupa ce s-au dat pe vitezane, naked-uri...etc...

Cum mobreala e pasiune/drog, este mai greu sa renunti....asa ca ma gandesc de ceva vreme la trecerea pe o gama ce reduce viteza de deplasare, implicit riscul de accident (procese de constiinta...nevasta...2 puradei....isi spun cuvantul tot mai tare).

Merg acum cu o mobra care duce foarte mult, pe care ajungi aproape instant la viteze foarte mari si nu simti.

La final de plimbari stau si analizez cat de mult m-am supus riscurilor, si sincer spun ca imi cam da cu virgula.

Ma tot gandesc sa trec pe un alt soi de atelaj, unul de "senzatie majora cu 40 la ora" :).

Voi ce spuneti?...a fost vreunul in pantofii mei care acum sa fie fericit pe Intruder?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Apelez la parerile si sfaturile celor ce au ajuns la Intruder dupa ce s-au dat pe vitezane, naked-uri...etc...

Cum mobreala e pasiune/drog, este mai greu sa renunti....asa ca ma gandesc de ceva vreme la trecerea pe o gama ce reduce viteza de deplasare, implicit riscul de accident (procese de constiinta...nevasta...2 puradei....isi spun cuvantul tot mai tare).

Merg acum cu o mobra care duce foarte mult, pe care ajungi aproape instant la viteze foarte mari si nu simti.

La final de plimbari stau si analizez cat de mult m-am supus riscurilor, si sincer spun ca imi cam da cu virgula.

Ma tot gandesc sa trec pe un alt soi de atelaj, unul de "senzatie majora cu 40 la ora" :).

Voi ce spuneti?...a fost vreunul in pantofii mei care acum sa fie fericit pe Intruder?

Tocmai am trecut de pe Fireblade pe Royal Star XVZ1300A , regret 954-le , dar ma bucur de cruiser mai tare . Un sfat nu lua o mobra prea slaba . Oricum un chopper/cruiser sub 1000 cmc sunt slabute la acceleratie fata de un speed , daca iti permite statura fizica ia ceva puternic. Altfel senzatia de pierdere de putere pentru mine ar fi fost prea mare . Am incercat un vulcan 900 din 2007 si nu prea mi-a zambit puterea

 

p.s. Am urcat si pe vulcan de 2000 cmc ....iti sa senzatia de accelerare ca la un speed

Editat de Mihai L
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor! Am un '08 M1800R cumparat acum vreo 2 ani, dupa acomodarea cu greutatea pe loc/viteza f mica este un motor excelent! Vara asta vreau sa-i pun filtru KN si sa schimb cauciucul spate cu un Metz 260.

 

si ale voastre agata in treapta a doua?

Da, de cand am luat-o si nu s-a agravat in vreun fel. Din ce am citit pe alte forumuri, pare a fi f des intalnit, cauza fiind cardanul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Agatatul la schimbare din viteza intai in viteza a doua este o chestiune comuna la M1500/M90 si M1800/M109.

Tine de sincronizarea rotatiei motorului/cutiei cu rotatia cardanului. Toate motocicletele au acel "sweet spot" unde trecerea se face fara sa agate, sunt singur ca l-ai nimerit macar o data. Toata treaba este sa te obisnuiesti cu motocicleta si sa simnti unde este acel punct, cam ca la fel ca la femei.

Treaba cu saritul din treapata a doua nu este kosher de loc, eu zic sa mergi si sa verifici la un service/reprezentanta.

Editat de Adixgl
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am un Intruder M1800R din 2008.

La inceput aveam si eu probleme cu treapta a doua.

Dupa ce mi-am instalat A TRA cumparat de la Gman problema a disparut si nu mai zic cat de fain se simt acum treptele 1,2si 3. O schimbare majora si este super simplu de instalat plug and play

O alta solutie pentru acesta problema ar fi instalarea unui PRO EVO SHIFT STAR KIT . Uite aici link-ul http://www.meancycles.com/store/parts/view.cfm?PartID=214952

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar trebui sa merg la un service sa verifice problema asta intradevar dar nu orice service daca stie cineva un mecanic priceput la problema asta sau un service mai potent decat un schimb de ulei in sect 1sau 2

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic mai intai sa iei legatura cu cei de la Motorteam.

Intradevar sunt in sectorul 6 dar macar iti pot da o estimare de cost si ce implica.

Eu le-am cerut un cost pentru o revizie generala si ma costa cu ~ 200 lei mai mult decat daca o faceam eu ceea ce nu as spune ca este exagerat de mult.

Macar o vede si altcineva cu ceva experienta si daca observa ceva probleme iti poate spune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am un Intruder M1800R din 2008. La inceput aveam si eu probleme cu treapta a doua. Dupa ce mi-am instalat A TRA cumparat de la Gman problema a disparut si nu mai zic cat de fain se simt acum treptele 1,2si 3. O schimbare majora si este super simplu de instalat plug and play O alta solutie pentru acesta problema ar fi instalarea unui PRO EVO SHIFT STAR KIT . Uite aici link-ul http://www.meancycles.com/store/parts/view.cfm?PartID=214952

multam de sugestie! am cautat ceva mai multe info despre kitul Factory PRO, pare a fi laudat de toti.

 

imi poti da mai multe detalii despre ce este "A TRA cumparat de la Gman" ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare confrați !!! Întrebare întrebătoare : sunt interesat de un sistem de evacuare original , care din voi l-ați schimbat si vreți sa scoateți niște bănuți .... Aștept oferte, nu ma interesează starea lui dacă prețul este rezonabil, este pentru un proiect ...mersi anticipat ....

salve, Scamosule! Eu am evacuarile standard si ma gandeam sa le schimb cu ceva mai zgomotos.. Poate facem un negot :)

» Post actualizat in 24 Jun 2016 08:05

Salutari, stimabililor!

Intereseaza pe cineva evacuarile originale ale unui intruder M 1800 ? asta ca tot s-a anuntat interesat un coleg din zona..:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...