Za Ke Postat Mai 17, 2016 Share Postat Mai 17, 2016 O sa iti cam mute urechile si capul din loc la drum lung, iar daca mergi in coloana iti garanteaza ultimul loc, in rest cred ca sunt ok a avut un coleg de drumetie tobe d astea, si toata lumea a rasuflat usurata dupa ce l a vandut... cu toate astea ii simtim lipsa cateodata..) » Post actualizat in 17 May 2016 12:02 Tot Metz de 260 am si eu,cand intru intr-un giratoriu la viteza mica ma cam lupt cu balaurul...ori nu se apleaca,ori se lasa prea mult..parca ma conduce trotineta pe mine si nu invers. Cred ca are dreptate Adixgl,este destul de bubuicioasa si cu tobele originale..in treptele 1-2-3 se aude grav..in 4-5 se linisteste si poti merge fara sa-ti duduie cerebelul la drum lung. momentan m am pus pe strans firfirei... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotorSpyrit Postat Mai 29, 2016 Share Postat Mai 29, 2016 Salut la toti, am o intrebare catre detinatorii de M109R. O am de 2 ani si nici de cum nu ma pot impaca cu frana de faţă pare foarte moale si inutila, ma intreb in ce ar fi problema? Chiar si la VTX1300 care l-am avut, cu doar un disc de frana pe faţă, era mult mai sensibilă si frana mai increzut.... Pe etape am schimbat lichidul de frana, pus placuţele noi tokyko...deja ma gandesc sa schimb furtunele originale pe cele metalice...nu mai stiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Balaurele Postat Mai 31, 2016 Share Postat Mai 31, 2016 Sunt la fel toate. Și eu am schimbat lichidul, plăcuțele cu unele bune (nu mai știu de care) și furtunurile cu unele oțelite. Diferența e atât de mică încât tind să cred că de fapt e placebo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex.vlad Postat Iunie 3, 2016 Share Postat Iunie 3, 2016 Salut.Sunt nou posesor de Intruder C 1800R si ma confrunt cu o problema din cauza unor modificari facute la coarne de fostul proprietar.Din cauza coarnelor foarte inalte nu mi se mai potriveste cablu de ambreiaj original..este prea scurt.Am o improvizatie cu un cablu de ATV pe care il scurtez eu la dim de 190 cm si pe care il fixez pe camasa originala cu partea insertizata la cutie jos si sus la levier am un sistem cu piulita si surub intr-o nuca,dar care ori scapa,ori imi rupe cablul pt ca nu are nici o insertie nimic.Unde pot gasi un cablu la dim de 190 cm cat are acesta pe care il ajustez singur sau ce ma sfatuiti sa fac pentru a rezolva problema inafara de a-mi remonta ghidonul original.PS:si ale voastre agata in treapta a doua? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Balaurele Postat Iunie 4, 2016 Share Postat Iunie 4, 2016 (editat) Felicitări!! Poate te-ar ajuta așa ceva, cică ar trebui să poți face 2 cabluri din acel set. Sau caută pe ebay, tre să existe. Editat Iunie 4, 2016 de Balaurele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scamosu_gl Postat Iunie 4, 2016 Share Postat Iunie 4, 2016 Salutare confrați !!! Întrebare întrebătoare : sunt interesat de un sistem de evacuare original , care din voi l-ați schimbat si vreți sa scoateți niște bănuți .... Aștept oferte, nu ma interesează starea lui dacă prețul este rezonabil, este pentru un proiect ...mersi anticipat .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d a n Postat Iunie 6, 2016 Share Postat Iunie 6, 2016 Salutare! Apelez la parerile si sfaturile celor ce au ajuns la Intruder dupa ce s-au dat pe vitezane, naked-uri...etc... Cum mobreala e pasiune/drog, este mai greu sa renunti....asa ca ma gandesc de ceva vreme la trecerea pe o gama ce reduce viteza de deplasare, implicit riscul de accident (procese de constiinta...nevasta...2 puradei....isi spun cuvantul tot mai tare). Merg acum cu o mobra care duce foarte mult, pe care ajungi aproape instant la viteze foarte mari si nu simti. La final de plimbari stau si analizez cat de mult m-am supus riscurilor, si sincer spun ca imi cam da cu virgula. Ma tot gandesc sa trec pe un alt soi de atelaj, unul de "senzatie majora cu 40 la ora" . Voi ce spuneti?...a fost vreunul in pantofii mei care acum sa fie fericit pe Intruder? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX NINJA Postat Iunie 6, 2016 Share Postat Iunie 6, 2016 Da eu am facut manevra asta sa trec pe un intruder de la o vitezana si nu am fost prea fericit asa ca am pastrat si vitezana si merg cu ele pe rand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costinFB Postat Iunie 6, 2016 Share Postat Iunie 6, 2016 se poate modifica M-u in C ? mie imi place f mult aspectul clasic, dar sunt mai rare la vanzare, in afara de far difera altceva intre cele doua ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai L Postat Iunie 6, 2016 Share Postat Iunie 6, 2016 (editat) Salutare! Apelez la parerile si sfaturile celor ce au ajuns la Intruder dupa ce s-au dat pe vitezane, naked-uri...etc... Cum mobreala e pasiune/drog, este mai greu sa renunti....asa ca ma gandesc de ceva vreme la trecerea pe o gama ce reduce viteza de deplasare, implicit riscul de accident (procese de constiinta...nevasta...2 puradei....isi spun cuvantul tot mai tare). Merg acum cu o mobra care duce foarte mult, pe care ajungi aproape instant la viteze foarte mari si nu simti. La final de plimbari stau si analizez cat de mult m-am supus riscurilor, si sincer spun ca imi cam da cu virgula. Ma tot gandesc sa trec pe un alt soi de atelaj, unul de "senzatie majora cu 40 la ora" . Voi ce spuneti?...a fost vreunul in pantofii mei care acum sa fie fericit pe Intruder? Tocmai am trecut de pe Fireblade pe Royal Star XVZ1300A , regret 954-le , dar ma bucur de cruiser mai tare . Un sfat nu lua o mobra prea slaba . Oricum un chopper/cruiser sub 1000 cmc sunt slabute la acceleratie fata de un speed , daca iti permite statura fizica ia ceva puternic. Altfel senzatia de pierdere de putere pentru mine ar fi fost prea mare . Am incercat un vulcan 900 din 2007 si nu prea mi-a zambit puterea p.s. Am urcat si pe vulcan de 2000 cmc ....iti sa senzatia de accelerare ca la un speed Editat Iunie 6, 2016 de Mihai L Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LoDRpR Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 Salutare tuturor! Am un '08 M1800R cumparat acum vreo 2 ani, dupa acomodarea cu greutatea pe loc/viteza f mica este un motor excelent! Vara asta vreau sa-i pun filtru KN si sa schimb cauciucul spate cu un Metz 260. si ale voastre agata in treapta a doua? Da, de cand am luat-o si nu s-a agravat in vreun fel. Din ce am citit pe alte forumuri, pare a fi f des intalnit, cauza fiind cardanul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d a n Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 Asa-i la noi...te duci la dealer si cumperi mobre din pliante. Ce bine ar fi fost sa poti face drive cu ce te intereseaza...offf... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX NINJA Postat Iunie 8, 2016 Share Postat Iunie 8, 2016 Si eu am poblema asta cu viteza a doua intra cam greu si uneori chiar mai sare din viteza dar numai la a doua... e normal asa ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adixgl Postat Iunie 8, 2016 Share Postat Iunie 8, 2016 (editat) Agatatul la schimbare din viteza intai in viteza a doua este o chestiune comuna la M1500/M90 si M1800/M109. Tine de sincronizarea rotatiei motorului/cutiei cu rotatia cardanului. Toate motocicletele au acel "sweet spot" unde trecerea se face fara sa agate, sunt singur ca l-ai nimerit macar o data. Toata treaba este sa te obisnuiesti cu motocicleta si sa simnti unde este acel punct, cam ca la fel ca la femei. Treaba cu saritul din treapata a doua nu este kosher de loc, eu zic sa mergi si sa verifici la un service/reprezentanta. Editat Iunie 8, 2016 de Adixgl Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fanatic Postat Iunie 8, 2016 Share Postat Iunie 8, 2016 Si la mine mai sare, o data de 2 ori pe an, dar nu m-am agitat foarte tare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LoDRpR Postat Iunie 8, 2016 Share Postat Iunie 8, 2016 exact cum spune Adixgl, trebuie sa-i stii exact turatia la care nu agata (insa cateodata nu vrei sa schimbi acolo din alte motive..) la schimbarea din 1 in 2 nu am patit niciodata sa sara din viteza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan Tataru Postat Iunie 8, 2016 Share Postat Iunie 8, 2016 Eu am un Intruder M1800R din 2008. La inceput aveam si eu probleme cu treapta a doua. Dupa ce mi-am instalat A TRA cumparat de la Gman problema a disparut si nu mai zic cat de fain se simt acum treptele 1,2si 3. O schimbare majora si este super simplu de instalat plug and play O alta solutie pentru acesta problema ar fi instalarea unui PRO EVO SHIFT STAR KIT . Uite aici link-ul http://www.meancycles.com/store/parts/view.cfm?PartID=214952 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX NINJA Postat Iunie 9, 2016 Share Postat Iunie 9, 2016 Ar trebui sa merg la un service sa verifice problema asta intradevar dar nu orice service daca stie cineva un mecanic priceput la problema asta sau un service mai potent decat un schimb de ulei in sect 1sau 2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adixgl Postat Iunie 9, 2016 Share Postat Iunie 9, 2016 Eu zic mai intai sa iei legatura cu cei de la Motorteam. Intradevar sunt in sectorul 6 dar macar iti pot da o estimare de cost si ce implica. Eu le-am cerut un cost pentru o revizie generala si ma costa cu ~ 200 lei mai mult decat daca o faceam eu ceea ce nu as spune ca este exagerat de mult. Macar o vede si altcineva cu ceva experienta si daca observa ceva probleme iti poate spune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LoDRpR Postat Iunie 9, 2016 Share Postat Iunie 9, 2016 Eu am un Intruder M1800R din 2008. La inceput aveam si eu probleme cu treapta a doua. Dupa ce mi-am instalat A TRA cumparat de la Gman problema a disparut si nu mai zic cat de fain se simt acum treptele 1,2si 3. O schimbare majora si este super simplu de instalat plug and play O alta solutie pentru acesta problema ar fi instalarea unui PRO EVO SHIFT STAR KIT . Uite aici link-ul http://www.meancycles.com/store/parts/view.cfm?PartID=214952 multam de sugestie! am cautat ceva mai multe info despre kitul Factory PRO, pare a fi laudat de toti. imi poti da mai multe detalii despre ce este "A TRA cumparat de la Gman" ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Balaurele Postat Iunie 10, 2016 Share Postat Iunie 10, 2016 (editat) Atâta reclamă face lumea la TRE ăsta, că o să-mi iau și eu de curiozitate. Luni la prânz îl comand, dacă mai vrea cineva (AWD, bushing?) să spună până atunci. Editat Iunie 10, 2016 de Balaurele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adixgl Postat Iunie 10, 2016 Share Postat Iunie 10, 2016 Vreau si eu un TRE si bushing pentru M90. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan Tataru Postat Iunie 12, 2016 Share Postat Iunie 12, 2016 Vreau si eu un Bush. Doresc sa-mi cumpar o geanta laterala pentru swing arm. Astept sugestii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Za Ke Postat Iunie 24, 2016 Share Postat Iunie 24, 2016 Salutare confrați !!! Întrebare întrebătoare : sunt interesat de un sistem de evacuare original , care din voi l-ați schimbat si vreți sa scoateți niște bănuți .... Aștept oferte, nu ma interesează starea lui dacă prețul este rezonabil, este pentru un proiect ...mersi anticipat .... salve, Scamosule! Eu am evacuarile standard si ma gandeam sa le schimb cu ceva mai zgomotos.. Poate facem un negot » Post actualizat in 24 Jun 2016 08:05 Salutari, stimabililor! Intereseaza pe cineva evacuarile originale ale unui intruder M 1800 ? asta ca tot s-a anuntat interesat un coleg din zona.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zupz Postat Iunie 28, 2016 Share Postat Iunie 28, 2016 Evacuari custom pt M1800R nu vinde nimeni? M-ar interesa Cobra, Freedom Performance,dar sunt deschis si la alte oferte daca vrea cineva sa vanda evacuarile custom de pe motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.