emylyo Postat Februarie 21, 2007 Share Postat Februarie 21, 2007 De un sezon folosesc la motocicleta mea acest ulei 15w50syntetic si nu am avut nici macar o problema.L-am schimbat la 3-4mii si nu mi-a papat deloc desi am mers destul de tare.Ulterior am aflat ca un cunoscut care avea acest ulei intrun motor de 600 supersport generatie foarte noua si cu 5-6mii km la 200 pe autostrada motorul a inceput sa-i bata fiind necesara schimbarea motorului.El avea ulei semisintetic 10w40.Credeti ca fost din cauza uleiului?Am intrat in panica si vreau sa schimb uleiul si nu stiu ce ulei sa folosesc.Multi vor spune Motul 300v dubluester.Insa in 99 cand s-a scos acest motor nu era acest ulei.A mai avut cineva probleme folosind acest ulei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
demostene Postat Februarie 22, 2007 Share Postat Februarie 22, 2007 Eu am folosit la Dominator si la Transalp Motorex, un 10W50 si chiar mi-a mers ca ceasul. Ma indoiesc sa fi fost de la ulei, pana la urma sunt totusi elvetieni. Chiar si KTM-ul, un motor extrem de forjat, il are ca partener oficial Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Februarie 22, 2007 Autor Share Postat Februarie 22, 2007 Pe asta m-am bazat si eu cand am ales Motorex.Este vorba insa d o Honda care este un motor foarte fiabil si care avea 6000km!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Februarie 22, 2007 Share Postat Februarie 22, 2007 Pe asta m-am bazat si eu cand am ales Motorex.Este vorba insa d o Honda care este un motor foarte fiabil si care avea 6000km!!! Stai linistit ca si din 100 de honde ,una-doua au si ele probleme ,nu sunt scutite.Depinde si de ulei ,daca bagi de 50000/litru ,tot ce e posibil sa ai probleme....baga varful de gama ,sau cat mai aproape de varf.Vezi ce recomanda producatorul si pune acel ulei si asa esti cel mai sigur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Februarie 22, 2007 Share Postat Februarie 22, 2007 10W40 de la Motorex am remarcat ca e mai subtire decit acceasi gradatie de la Putoline . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Februarie 22, 2007 Autor Share Postat Februarie 22, 2007 Incep s atrag concluzia ca nu prea foloseste nimeni Motorex! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
demostene Postat Februarie 22, 2007 Share Postat Februarie 22, 2007 Sansele ca sa patesti ceva la motor de la ulei sunt extrem de mici, doar daca nu ai grija de nivel sau forjezi peste parametrii normali de functionare. Paradoxal, stiu oameni care au bagat in necunostiinta de cauza si ulei auto de la Petrom sau altii care folosesc OMV Moto si n-au avut deloc probleme in zeci de mii de km. Poti fi convins ca Motorexul e un ulei mai bun oricum decat OMV-ul iar povestea cu supersportul sigur are si alte substraturi, in nici un caz nu calitatea uleiului a fost cauza pentru care s-a stricat. Vezi ca e un topic pe aici pe undeva, care explica foarte bine cum stau lucrurile in mod real cu uleiurile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexM Postat Februarie 22, 2007 Share Postat Februarie 22, 2007 Inca un subiect pt cei de la mythbusters..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexandrub Postat Februarie 23, 2007 Share Postat Februarie 23, 2007 sa fie concluzia ca folosesti motorex si vei avea un ex-motor? glumesc. totusi, prefer marcile cu renume, mai ales ca si motorexul e destul de scump. la motorex imi place ambalajul si faptul ca are tzutzuroiu ala prin care poti lejer sa torni uleiul in motor. mai pui putin si bagi un motul, insa iti va trebui o palnie sa'l torni. parerea mea. ps: faptul ca nu exista in 99 dublu ester nu conteaza. eu folosesc la masina mea din 84 ulei la care nici nu a visat masina pe acele vremuri. rau nu are cum sa'i faca, dimpotriva. asa ziceam si su ....ca vreau sa folosesc un ulei cu renume.....dar m-am interesat si motorex face uleiuri de aproape 100ani.......asa ca am cumparat si eu motorex pt moto, cat scrie la carte 10w40.....acum urmeaza sa il pun si cand se mai incalzeste sa vedem cum se comporta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nikudead Postat Februarie 23, 2007 Share Postat Februarie 23, 2007 Salutari, Anul trecut am mers si eu pe motorex. Mi s-a parut ok. Ca o fi fost mai bun sau mai prost decat putoline-ul dinainte nu pot sa zic. Poate mi s-a parut ca se scurge mai repede de pe cilindrii cand sta mult nepornita. Dar nu mi s-a parut nici un zgomot ciudat. Ca motorul merge ok poate sa confirme Navarro si Mao. Deci eu nu cred ca motorul ala sa fi patit ceva de la ulei. Cum ziceau si ceilalti de la nivel, presiune poate. dar eu zic ca motorex e bun, nu foarte bun, nu cel mai bun dar bun de pus in motor . eu recomand. Motorul meu nu e un supersport dar totusi urca ceva in ture. Numai bine, Niku Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Februarie 23, 2007 Share Postat Februarie 23, 2007 Sa-mi spun si eu parerea de utilizator, nu cea de importator al MOTOREX-ului. De 2 ani de zile (de dinainte de inceperea colaborarii cu firma actuala) folosesc 15W50 semisintetic pt GSul meu si nu mi-a mancat, nu mi-a tzacanit motorul si am mers si cu 170-175 arii cu firkm/h maxim. Daca era uleiul prost si imi omora motorul, nu eram nebun sa il folosesc in continuare. Just my 2 cents P.S. Cat despre cei care folosesc Motorex, iti garantez ca sunt multi, inclusiv cei care concureaza in campionatul de viteza national si/sau balcanic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ariciu Postat Februarie 25, 2007 Share Postat Februarie 25, 2007 (editat) hai sa ma bag si eu pe aici in seama ....desi folosesc numai ulei putoline , am castigat la cursele de la mare un bidon de 4 l de ulei motorex ...am incercat uleiu sa vad cum e si surpriza ...MI SE APRINDE BECUL DE ULEI , in general dupa ce pornesc motoru si ajunge temperatura la 60-70 grade , dar se mai aprinde si in mers ...eu am zis ca nu mai bag niciodata motorex Editat Februarie 25, 2007 de ariciu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Februarie 25, 2007 Autor Share Postat Februarie 25, 2007 hai sa ma bag si eu pe aici in seama ....desi folosesc numai ulei putoline , am castigat la cursele de la mare un bidon de 4 l de ulei motorex ...am incercat uleiu sa vad cum e si surpriza ...MI SE APRINDE BECUL DE ULEI , in general dupa ce pornesc motoru si ajunge temperatura la 60-70 grade , dar se mai aprinde si in mers ...eu am zis ca nu mai bag niciodata motorex Ce tip de ulei era? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sckhreech Postat Februarie 26, 2007 Share Postat Februarie 26, 2007 hai sa ma bag si eu pe aici in seama ....desi folosesc numai ulei putoline , am castigat la cursele de la mare un bidon de 4 l de ulei motorex ...am incercat uleiu sa vad cum e si surpriza ...MI SE APRINDE BECUL DE ULEI , in general dupa ce pornesc motoru si ajunge temperatura la 60-70 grade , dar se mai aprinde si in mers ...eu am zis ca nu mai bag niciodata motorex poti verifica nivelul de ulei.....sau poate uleiul care l-ai bagat nu corespunde cu ce ii trebuie motocicletei tale. eu am folost motorex la toate motocicletele care le-am avut si cunosc perosne f apropiate mie care folosesc motorex in motociclete noi noutze si nu au nici o problema.....dupa parerea mea este 1 ulei foarte bun care mie nu mi-a creat nici o problema...asa ca recomand cu incredere ...eu sigur o sa il folosesc in continuare........ bafta multa 10W40 de la Motorex am remarcat ca e mai subtire decit acceasi gradatie de la Putoline . imi poti spune si mie te rog frumos cum ai remarcat lucrul acesta te rog frumos? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Februarie 26, 2007 Share Postat Februarie 26, 2007 @ariciu, pt moto de viteza, pe cutia ta scrie 10W40. Indicat sintetic. Vara cei cu vitezane folosesc 10W60 sintetic, hai 10w40 sintetic. Nu am fisierele de sponsorizare de anul trecut sa verific exact ce am trimis, poate mai ai tu cutia sa vedem ce ai bagat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ariciu Postat Februarie 28, 2007 Share Postat Februarie 28, 2007 15w50 @sckhreech : iti dai seama ca am verificat nivelul uleiului @thomas : daca stiam ca e luat de la voi nu mai ziceam nimic =)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Februarie 28, 2007 Share Postat Februarie 28, 2007 @ariciu, 15w50 este prea gros pt un motor din 2004 cu asa putini km la bord ca al tau. In cartea de la R6 din cate stiu e trecut 10w40. vara poti sa mergi cu 10w60 ca te stiu forjator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ariciu Postat Februarie 28, 2007 Share Postat Februarie 28, 2007 @ariciu, 15w50 este prea gros pt un motor din 2004 cu asa putini km la bord ca al tau. In cartea de la R6 din cate stiu e trecut 10w40. vara poti sa mergi cu 10w60 ca te stiu forjator in cartea tehnica scrie 20w40 la peste 5 grade si 10w30 sub 15 grade ...fa tu calculele , si mai zice ceva de yamalube 4 ...forjator eu ?? niciodata ...eu ador cursele de melci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Februarie 28, 2007 Share Postat Februarie 28, 2007 Cauta tu pe piata 20w40 Eu ma refeream la gama MOTOREX ce s-ar fi potrivit pentru tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ariciu Postat Februarie 28, 2007 Share Postat Februarie 28, 2007 (editat) bine , bine ...scoate idle-ul de pe yahoo si mai vedem .....sa nu mai vb cu mine pana nu ai toba in brate Editat Februarie 28, 2007 de ariciu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Martie 6, 2007 Share Postat Martie 6, 2007 Pe asta m-am bazat si eu cand am ales Motorex.Este vorba insa d o Honda care este un motor foarte fiabil si care avea 6000km!!! Pai daia sa stricat ca avea numai 6000 Km "need the breack in" si omul iaaaaaaa datttttttt!!!!!!!! Saraca de ea era virgina si nu a rezistat la pompe. imi poti spune si mie te rog frumos cum ai remarcat lucrul acesta te rog frumos? Multumesc Pot sa-ti raspund eu?? Ia o palnie cu diametrul la "varsare" ( ) 3/4 inch si un cronometru toarna un L din fiecare ulei prin aceeasi palnie si cronometreaza care trece primul . Uite asa si-a dat seama de vascozitatea uleiului . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Martie 6, 2007 Share Postat Martie 6, 2007 I-am raspuns pe PM . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
peu Postat Martie 6, 2007 Share Postat Martie 6, 2007 bag si eu un offtopic mititel: UNDE gasesc ulei Motul 300V dublu ester full synthetic 10W-40 si la ce pret? eventual un pret si pentru 15W-50. Multumesc! pe mess giur_dan... eu de la el am luat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladvalah Postat Martie 15, 2007 Share Postat Martie 15, 2007 Incep s atrag concluzia ca nu prea foloseste nimeni Motorex! dar de ce nu te uiti tu in manualul motocicletei sa vezi ce recomada.....eu am un bmw...si-n manual scrie castrol....iarna 10w-40 si vara 15w-40(10w-50)...mai vascos adik....si merge de rupe pamantu`......multa bafta si evita marcile noi de uleiuri si aditivi care iti iau ochii si auzul cu reclamele lor ...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Martie 15, 2007 Share Postat Martie 15, 2007 dar de ce nu te uiti tu in manualul motocicletei sa vezi ce recomada.....eu am un bmw...si-n manual scrie castrol....iarna 10w-40 si vara 15w-40(10w-50)...mai vascos adik....si merge de rupe pamantu`......multa bafta si evita marcile noi de uleiuri si aditivi care iti iau ochii si auzul cu reclamele lor ...... For over 88 years, the largest independent crude oil refinery in Switzerland with its headquarters in Langenthal, in the heart of Switzerland, has been active in research, development and production of innovative lubricants and chemicals, which are established on the world market. At the present time, the complete MOTOREX product range includes well over 2,000 products. Plus - http://www.motorex.com/index.cfm/fuseactio...h/1-430-439.htm Asa ca te rog, cand mai faci o afirmatie, verific-o sa nu fie contrazisa de vreo 80 si ceva de ani de activitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.