Metal Heart Postat Decembrie 10, 2011 Share Postat Decembrie 10, 2011 (editat) Ce bec are pe ea, e din ala cu lupe sau H4? La bord ma intereseaza cum o sa-l prinzi. Eu am niste platbanda si o prind de sub prinderile ghidonului pe jug. Daca e prea groasa, o mai iau un pic la polizor. Vezi ca pe a mea am puse bar-end mirrors. Arata interesant. Rezervorul ala e distrus rau, saracul. Al meu a fost si mai impachetat, l-am aruncat si am luat altul de pe e-bay. Vezi ca pe ebay.co.uk gasesti o gramda de chestii interesante pt modelul ala de Fazer. Ai aici un Fazer care mie imi place mult cum e facut... http://www.youtube.com/watch?v=rCCMKQiKxO4 Si inca unul modificat un pic mai mult. PS: incearca inca o chestie la motor: renunta la airbox si pune-i 4 filtre din alea conice. Va arata intr-un mare fel, si daca iti reuseste manevra, promit la la primavara ma infiintez la tine ca sa pui si la mine asa ceva. Editat Decembrie 10, 2011 de Metal Heart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Decembrie 10, 2011 Share Postat Decembrie 10, 2011 (editat) PS: incearca inca o chestie la motor: renunta la airbox si pune-i 4 filtre din alea conice. Va arata intr-un mare fel, si daca iti reuseste manevra, promit la la primavara ma infiintez la tine ca sa pui si la mine asa ceva. nu e benefic pentru motor sa pui asa ceva Editat Decembrie 10, 2011 de Vizitator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Decembrie 10, 2011 Share Postat Decembrie 10, 2011 Cutia de aer este creata special sa ajute curentu de aer sa se mixeze cat mai bine cu combustibilul, si sa aiba aiba turbulente dirijate intr-un anume fel. Sunt carti intregi despre studiul asta. Daca nu ai turbulente calumea, nu se face mixu calumea si nu ma se face detonarea completa, adica pierzi din putere. In plus cutia de aer opreste mizeriile aruncate de roata spate direct spre motor....mai exact fara cutie toate gunoaiele iti intra in cilindri. Am vazut cum arata un motor care a facut 13 mii de mile fara cutia de aer....era complet footut. Ca sa pui filtre externe trebuie sa ai carburatoare speciale pt asa ceva (care costa mii de euro). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Decembrie 10, 2011 Share Postat Decembrie 10, 2011 mai bine taceai no offence iti explic pe mess Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Decembrie 10, 2011 Share Postat Decembrie 10, 2011 IQ, uita-te mai sus, la al doilea filmulet, cu Fazerul alb. ala are filtre conice si airbox demontat. Fizic, roata spate nu prea are cum sa arunce mizerie acolo, pentru ca mai sunt o gramda de chestii pe acolo, ai amortizorul, bidonul de apa, o protectie de cauciuc, lacasul bateriei, etc. Ca s-ar putea sa intre mizerie, gen praf, sau sa apara probleme la spalat, aici am eu dubii, in schimb amestecul aer/combustibil se poate regla cu filtrele alea montate. Totusi, si cu airboxul montat, si la mine in filtru am gasit frunze si alte balarii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
expresul Postat Decembrie 10, 2011 Share Postat Decembrie 10, 2011 Cine pune turbina pe motor nu se gindeste la fiabilitate.Cind se defecteaza il repari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Decembrie 10, 2011 Share Postat Decembrie 10, 2011 a vazut cineva vreodata o masca misto ptr un strretfighter exceptand home made urile ca eu inafara de monstrii si balauri si alte mizerii nu prea am gasit...vis a vis de filtre creca poti face orice modificari daca le faci cu cap si rabdare creca si cu ciorap de dama pe paharele de admiseie mnerge... am exagerat )))))...bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat Decembrie 10, 2011 Share Postat Decembrie 10, 2011 tehnic, poate e mai mult un caferacer, practic... e streetfighter, unul dintre primele. CHiar inainte de Speed Triple Triumph Trident Alu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordgrec Postat Decembrie 10, 2011 Share Postat Decembrie 10, 2011 (editat) La moatoarele pana in 750 filtrele independente sunt frectie...motorul va merge mai prost(va fi putin intarziat pe acceleratie si cuplu va scadea la turatii mici) evident cu dinojet stg 2-3+advancer+direct exhaust. Am testat si la motoare mai mari si acolo se simte ceva violenta in plus cu stage 3...desi initial filtrele independente au facut figurile cu puturosenia in acceleratie s-a dovedit a fi pb de la trompetele care duc de la carburi in airbox...am auzit ca alea sunt responsabile pt un flux(venturi parca ii zice) odata ce am adaugat si cauciucurile alea intre carburi si filtrele independente k&n totul a mers bine chiar si fara reglaj. P.S. airboxul mai este pus si pt a rearde gazele din carter deci pt ceva norma de poluare... Sa aveti spor... Editat Decembrie 10, 2011 de Lordgrec Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat Decembrie 12, 2011 Share Postat Decembrie 12, 2011 flitrele independente nu merg bine cu carburatoarele cu membrana, daca pui carburatoare racing e alta treaba, dar la alea tre sa inveti sa lucrezi mai fin din incheietura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Decembrie 20, 2011 Share Postat Decembrie 20, 2011 codita streetfighter monoseat 69 euro 0751223726 robi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Decembrie 20, 2011 Share Postat Decembrie 20, 2011 codita streetfighter monoseat 69 euro 0751223726 robi pana una alta..ce se mai aude de SF-ul la care ai inceput munca in primavara?cel cu monobrat and shit noutati ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Decembrie 20, 2011 Share Postat Decembrie 20, 2011 pana una alta..ce se mai aude de SF-ul la care ai inceput munca in primavara?cel cu monobrat and shit noutati ceva? pai vezi in semnatura am topicul . poti urmari acolo . Deocamdata nimic interesant iarna asta . ( e frig in garaj ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dns7ate Postat Decembrie 21, 2011 Share Postat Decembrie 21, 2011 Turometru Digital pret 150 Ron Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriel03 Postat Decembrie 22, 2011 Share Postat Decembrie 22, 2011 ce vroiam sa va intreb,care aveti modificari la motociclete.exista probleme la itp?ma refer la cele streetfighter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Decembrie 23, 2011 Share Postat Decembrie 23, 2011 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Decembrie 30, 2011 Share Postat Decembrie 30, 2011 ce vroiam sa va intreb,care aveti modificari la motociclete.exista probleme la itp?ma refer la cele streetfighter La ITP, nu chiar ... depinde si la ce ITP mergi. Problemele mari vor aparea la schimbarea de proprietar, adica atunci cand noul proprietar merge cu ea la RAR sa-i faca autentificarea. In Bucuresti, practic nu poti sa faci nimic nici macar cu spaga. Trebuie sa-i faci autentificare in alt judet (Giurgiu, Dambovitza, etc) si cu interventii. Practic, inginerii de la RAR, verifica si pozele vechi de la inmatriculare atunci cand fac autentificari, daca li se pare ceva suspect la modelul respectiv. De-aia va sfatuiesc pe toti sa pastrati tot ce dati jos de pe ea (carene, far, bord, etc) pentru ca e posibil sa aveti surprize chiar si controalele RAR din trafic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Ianuarie 2, 2012 Share Postat Ianuarie 2, 2012 (editat) Masca e pe motoru unui client. Motocicleta e inca in lucru pana pe la sfarsitul lunii. Vopseaua e facuta de el. Va aparea in Streetfighters Magazine prin Martie. Editat Ianuarie 2, 2012 de Vizitator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Ianuarie 4, 2012 Share Postat Ianuarie 4, 2012 exact Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Ianuarie 4, 2012 Share Postat Ianuarie 4, 2012 sunt facute din furtunase )) e chiar atat de simplu au rolul unor butoiase de lichid mai mici sa spunem... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Ianuarie 4, 2012 Share Postat Ianuarie 4, 2012 (editat) da ,sunt home made nu gasesc un link ca lumea cu exemplul pe care vroiam sa-l dau Editat Ianuarie 4, 2012 de Vizitator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delete636 Postat Ianuarie 4, 2012 Share Postat Ianuarie 4, 2012 ce model de far are masca aia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriel03 Postat Ianuarie 9, 2012 Share Postat Ianuarie 9, 2012 La ITP, nu chiar ... depinde si la ce ITP mergi. aha am inteles.eu motorul vreau sa il tin.la mine ;moare;. ce vreau sa va intreb.se pare ca la o privire mai atenta se pare ca telescoapele mele sunt indoite de sub jugul inferior,o usoara cuta dar la capat au o abatere de 3-4mm.vreau sa stiu daca se mai repara (indreapta) su daca nu am gasit o furca de gsxr din 93-94 inversata si as dori sa stiu daca se potriveste la mine pe roata mea,el imi da furca cu tot cu etrieri.eu am un srad din 98 de 600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kristy Postat Ianuarie 9, 2012 Share Postat Ianuarie 9, 2012 (editat) am gasit o furca de gsxr din 93-94 inversata si as dori sa stiu daca se potriveste la mine pe roata mea,el imi da furca cu tot cu etrieri.eu am un srad din 98 de 600 Sal. Eu mi-am luat fata de CBR 929 USD sa o pun pe Hornet care avea furca normala....doar ca mi-o trebuit toata fata si anume: jugurile pentru bratele USD, bratele, aripa fata, axul de la roata (ca asta avea axul mai mare decat ce aveam eu) si automat roata fata pentru axu asta de CBR. Este ceva de lucru si trebuie sa ai rabdare. La mine nu s-a potrivit nici axu de pe jug care intra in cadru ca la Hornet care e mai lung si la CBR e mai scurt asa ca trebuie sa il rezolv si ala la strung si sa il presez pe jugu inferior. Asa din vorbe se pare ca e simplu...dr odata ce ai dat jos piesele si vrei sa le potrivesti altele...e mult mai complicat decat crezi. Ce-i drept ca o sa arata mult mai bine cu furca USD dar e mult de munca. Bafta Editat Ianuarie 9, 2012 de kristy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Ianuarie 10, 2012 Share Postat Ianuarie 10, 2012 aha am inteles.eu motorul vreau sa il tin.la mine ;moare;. ce vreau sa va intreb.se pare ca la o privire mai atenta se pare ca telescoapele mele sunt indoite de sub jugul inferior,o usoara cuta dar la capat au o abatere de 3-4mm.vreau sa stiu daca se mai repara (indreapta) su daca nu am gasit o furca de gsxr din 93-94 inversata si as dori sa stiu daca se potriveste la mine pe roata mea,el imi da furca cu tot cu etrieri.eu am un srad din 98 de 600 Nu-ti merge USD 93-94 pe srad de 600. chiar daca schimbi jugurile. Nu sunt aceiasi rulmenti. Daca telescoapele sunt indoite doar 3-4 mm, cred ca se pot reconditiona, sau poti sa-ti pui orice alte tuburi de telescoape de 41 mm care au cam aceeasi lungime. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.