Vizitator Postat Ianuarie 2, 2012 Share Postat Ianuarie 2, 2012 (editat) Masca e pe motoru unui client. Motocicleta e inca in lucru pana pe la sfarsitul lunii. Vopseaua e facuta de el. Va aparea in Streetfighters Magazine prin Martie. Editat Ianuarie 2, 2012 de Vizitator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Ianuarie 4, 2012 Share Postat Ianuarie 4, 2012 exact Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Ianuarie 4, 2012 Share Postat Ianuarie 4, 2012 sunt facute din furtunase )) e chiar atat de simplu au rolul unor butoiase de lichid mai mici sa spunem... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Ianuarie 4, 2012 Share Postat Ianuarie 4, 2012 (editat) da ,sunt home made nu gasesc un link ca lumea cu exemplul pe care vroiam sa-l dau Editat Ianuarie 4, 2012 de Vizitator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delete636 Postat Ianuarie 4, 2012 Share Postat Ianuarie 4, 2012 ce model de far are masca aia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriel03 Postat Ianuarie 9, 2012 Share Postat Ianuarie 9, 2012 La ITP, nu chiar ... depinde si la ce ITP mergi. aha am inteles.eu motorul vreau sa il tin.la mine ;moare;. ce vreau sa va intreb.se pare ca la o privire mai atenta se pare ca telescoapele mele sunt indoite de sub jugul inferior,o usoara cuta dar la capat au o abatere de 3-4mm.vreau sa stiu daca se mai repara (indreapta) su daca nu am gasit o furca de gsxr din 93-94 inversata si as dori sa stiu daca se potriveste la mine pe roata mea,el imi da furca cu tot cu etrieri.eu am un srad din 98 de 600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kristy Postat Ianuarie 9, 2012 Share Postat Ianuarie 9, 2012 (editat) am gasit o furca de gsxr din 93-94 inversata si as dori sa stiu daca se potriveste la mine pe roata mea,el imi da furca cu tot cu etrieri.eu am un srad din 98 de 600 Sal. Eu mi-am luat fata de CBR 929 USD sa o pun pe Hornet care avea furca normala....doar ca mi-o trebuit toata fata si anume: jugurile pentru bratele USD, bratele, aripa fata, axul de la roata (ca asta avea axul mai mare decat ce aveam eu) si automat roata fata pentru axu asta de CBR. Este ceva de lucru si trebuie sa ai rabdare. La mine nu s-a potrivit nici axu de pe jug care intra in cadru ca la Hornet care e mai lung si la CBR e mai scurt asa ca trebuie sa il rezolv si ala la strung si sa il presez pe jugu inferior. Asa din vorbe se pare ca e simplu...dr odata ce ai dat jos piesele si vrei sa le potrivesti altele...e mult mai complicat decat crezi. Ce-i drept ca o sa arata mult mai bine cu furca USD dar e mult de munca. Bafta Editat Ianuarie 9, 2012 de kristy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Ianuarie 10, 2012 Share Postat Ianuarie 10, 2012 aha am inteles.eu motorul vreau sa il tin.la mine ;moare;. ce vreau sa va intreb.se pare ca la o privire mai atenta se pare ca telescoapele mele sunt indoite de sub jugul inferior,o usoara cuta dar la capat au o abatere de 3-4mm.vreau sa stiu daca se mai repara (indreapta) su daca nu am gasit o furca de gsxr din 93-94 inversata si as dori sa stiu daca se potriveste la mine pe roata mea,el imi da furca cu tot cu etrieri.eu am un srad din 98 de 600 Nu-ti merge USD 93-94 pe srad de 600. chiar daca schimbi jugurile. Nu sunt aceiasi rulmenti. Daca telescoapele sunt indoite doar 3-4 mm, cred ca se pot reconditiona, sau poti sa-ti pui orice alte tuburi de telescoape de 41 mm care au cam aceeasi lungime. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriel03 Postat Ianuarie 10, 2012 Share Postat Ianuarie 10, 2012 Nu-ti merge USD 93-94 pe srad de 600. chiar daca schimbi jugurile. Nu sunt aceiasi rulmenti. Daca telescoapele sunt indoite doar 3-4 mm, cred ca se pot reconditiona, sau poti sa-ti pui orice alte tuburi de telescoape de 41 mm care au cam aceeasi lungime. e buna ideea cu alte tuburi,dar nu gasesti asa usor,care sunt indoite sau toata furca.am desfacut astazi telescoapele.am pus tuburile pe o cumpana sa vad cat de deformate sunt,curbura este de 2mm si 3mm,roata nu se potrivea bine la montaj.vreau sa spun ca uleiul era negru si foarte vascos (probabil ca au stat in magazie fara caldura) si la fundul paharului era cam de 1,5 -2 cm numai mazga ceva negru si gros.am spalat cat de cat paharul cu ceva benzina numai in mare.acum sa vad daca se mai pot indrepta,pentru ca ele au mai fost indreptate o data la fostul propietar,am radiatorul indoit,deci i-a tras una binisor.eu am sa caut totusi alte tuburi sa vad daca o sa gasesc.pana nu reusesc cu furca nu pot trece la far,ghidon si modificat codita.dar ai habar nerv0ptik ce furca ar merge fara modificari pe srad? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Ianuarie 10, 2012 Share Postat Ianuarie 10, 2012 furca de srad 750 , e usd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriel03 Postat Ianuarie 10, 2012 Share Postat Ianuarie 10, 2012 furca de srad 750 , e usd nu inteleg ce vrei sa spui? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Ianuarie 10, 2012 Share Postat Ianuarie 10, 2012 (editat) adica e inversata (upside-down) si se potriveste, eu nu-ti recomand sa o mai indrepti inca odata, indreptatul jambelor este mai mult decat carpeala, nu se merita asa ceva! Editat Ianuarie 10, 2012 de turku Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriel03 Postat Ianuarie 10, 2012 Share Postat Ianuarie 10, 2012 adica e inversata (upside-down) si se potriveste, eu nu-ti recomand sa o mai indrepti inca odata, indreptatul jambelor este mai mult decat carpeala, nu se merita asa ceva! stiu ce inseamna dar nu am inteles unde bate el...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Ianuarie 10, 2012 Share Postat Ianuarie 10, 2012 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Ianuarie 10, 2012 Share Postat Ianuarie 10, 2012 (editat) Nu mai rade ca defapt tu esti ala care n-a inteles. furca de 750 de pe SRAD care e USD, NU merge pe SRAD de 600 din 98, care NU e USD. Difera gatul unde vine axul jugului. e buna ideea cu alte tuburi,dar nu gasesti asa usor,care sunt indoite sau toata furca.am desfacut astazi telescoapele.am pus tuburile pe o cumpana sa vad cat de deformate sunt,curbura este de 2mm si 3mm,roata nu se potrivea bine la montaj.vreau sa spun ca uleiul era negru si foarte vascos (probabil ca au stat in magazie fara caldura) si la fundul paharului era cam de 1,5 -2 cm numai mazga ceva negru si gros.am spalat cat de cat paharul cu ceva benzina numai in mare.acum sa vad daca se mai pot indrepta,pentru ca ele au mai fost indreptate o data la fostul propietar,am radiatorul indoit,deci i-a tras una binisor.eu am sa caut totusi alte tuburi sa vad daca o sa gasesc.pana nu reusesc cu furca nu pot trece la far,ghidon si modificat codita.dar ai habar nerv0ptik ce furca ar merge fara modificari pe srad? Gasesti la tuburi de 41 mm intr-o veselie: ZZR de 400 si 600 ZXR de 750 si cateva de 600 model mai vechi GSXR modele vechi de 750 si 1100 GSXF o rgoaza demodele Suzuki Bandit aproape toate Gasesti pana si pe BMW f650 dar alea sunt mai lungi 41 mm era cam standard ... pe yamaha nu prea ma pricep, dar e posibil pe R6 si Thundercat Dar ... trebuie sa fii foarte atent la cuzinetul de jos care ramane pe tub. Sa il probezi sa intre la tine in pahar si sa nu aibe joc. Eventual scoti un cuzinet de pe un tub de-al tau si mergi si verifica grosimea lui cu un micrometru sa fie ca la cele pe care le ei. Nu conteaza ca e mai lat sau mai subtire, atata timp cat e cuzinetul pereche cu tubul. Mai conteaza sa mearga la grosime si pas si filetul de la dumper rod (ala care tine tubul in pahar si se monteaza prin orificiul perpendicular pe axul rotii. Revenind la tuburile tale, sincer, nu merita facute. Nu de alta, dar posibil sa strici paharele pe interior. Uleiul ala negru nu e de la niciun frig. E shpan de la cuzineti. Cuzinetii sunt fabricati din materiale neferoase si mult grafit, de-aia e negru si ai depuneri. Poti sa-ti faci singurel servisarea la amortizoare. Te mai costa un ulei de furca vreo 60 lei (Motul Medium 10W - de-asta am pus eu si dupa un an arata aproape la fel) si semiringuri noi maxim 30 Euro perechea. Bafta! Daca ma iai intrebari scrie-mi pe prv, ca nu prea stau pe topicul asta. Editat Ianuarie 10, 2012 de nervOptik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Ianuarie 10, 2012 Share Postat Ianuarie 10, 2012 Nervule, nu stiu care e treaba, dar pe Sv-uri modificarea cu furca USD de la GSX-R 600/750/1000 e ceva sa zic relativ normal in afara, fara prea multe batai de cap...dar e nevoie de tot ansamblul fata, de ce? Rotorul de viteza, roata, prinderile pentru etrieri, juguri, semighidoane. Nu se potrivesc unele de la o furca normala cu una usd. Deci daca vrei sa iti schimbi furca cu una usd cauta un ansamblu complet da cred ca te duce undeva la 350-400 eur cel mai ieftin. Corect, si una din solutii la problema cu potrivirea rulmentilor ar fi sa pui axul de pe o furca pe alta sau sa-l modifici pe cel care-l ai. Si da, e mai usor sa schimbi toata fatza decat numai furca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Ianuarie 11, 2012 Share Postat Ianuarie 11, 2012 da ma ... v-ati prins ... ce ziceam ? Vorbeam de o anume motocicleta ... gixxer srad de 600 din 98 si un gixxer 750 din 92-93. Cautati in fische daca se potriveste ceva, si dupaia mai discutam. da? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Ianuarie 11, 2012 Share Postat Ianuarie 11, 2012 Vaaai furca de hornet nu merge pe Cb, vaaaaiii....jugurile nu sunt la fel...vaaai axul e mai lung, vaaaaiii aia nu merge.... nush ce si pe dincolo...Cred ca e o minune de la Dumnezeu ca am reusit sa punem furcile de Hornet si rotile/franele de CBR pe un cb500. Daca era sa ma iau dupa ce au zis altii am inceput...tot grisinele alea de furci le aveam. Nu conteaza specs-urile, conteaza cat timp/bani/scule ai ca sa le adaptezi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Ianuarie 11, 2012 Share Postat Ianuarie 11, 2012 (editat) ok. Trebuie sa fii tare mandra si tu si tovarashu tau ca ati muncit la un CB-u sa arate a fighter. Acum inteleg de ce va ia lumea la misto pe toate topicurile. Eu am discutat cu omul pe privat, si nu cred ca are atatia bani incat sa se apuce sa-si duca cadrul la strunjit, sa schimbe rulmentii la alte cote, etc ... Dar in fine, stiu ca ti-au murit laudatorii, asa ca esti scuzata. Omul cred ca se referea la "ia de aici si pune aici". Cu putin efort pui si furca usd de GSX-R pe SRAD 600. Schimbi jugurile, rulmentii si eventual axul daca nu se potriveste. Schimba tu axul de pe un jug Hahahha, asta-i cea mai tare pe care am auzit-o pana acum ! O notez. Editat Ianuarie 11, 2012 de nervOptik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Ianuarie 11, 2012 Share Postat Ianuarie 11, 2012 ok. Trebuie sa fii tare mandra si tu si tovarashu tau ca ati muncit la un CB-u sa arate a fighter. Acum inteleg de ce va ia lumea la misto pe toate topicurile. Eu am discutat cu omul pe privat, si nu cred ca are atatia bani incat sa se apuce sa-si duca cadrul la strunjit, sa schimbe rulmentii la alte cote, etc ... Dar in fine, stiu ca ti-au murit laudatorii, asa ca esti scuzata. Schimba tu axul de pe un jug Hahahha, asta-i cea mai tare pe care am auzit-o pana acum ! O notez. am schimbat eu...la 2 motoare pana acum: suzuki sv 650...are furca de la un Ducati ( inclusiv roata , aripa, etriere, ) juguri de la R1 si axul facut pe strung. Axul de la R1 e de aluminiu si diam. pt. rulmenti de 30mm....iar Sv are rulmentii cu diam. int. de 30 mm jos si 25 sus. cagiva raptor 650....era cu fata lovita....si a ajuns fata de la Sv 650 pe ea....si iarasi : telescoape SV, roata Yamaha R6 /2006 + ceva distantiere si alti rulmenti, juguri R6, aripa bandit 400, etriere R6.....axul refacut...cagiva are ceva rulmenti atipici, nu sunt in standardul romanesc si a trebuit facut ceva !... in poza e inca roata de SV La ambele modificarile sunt de un an....si functioneaza. am schimbat eu...la 2 motoare pana acum: suzuki sv 650...are furca de la un Ducati ( inclusiv roata , aripa, etriere, ) juguri de la R1 si axul facut pe strung. Axul de la R1 e de aluminiu si diam. pt. rulmenti de 30mm....iar Sv are rulmentii cu diam. int. de 30 mm jos si 25 sus. cagiva raptor 650....era cu fata lovita....si a ajuns fata de la Sv 650 pe ea....si iarasi : telescoape SV, roata Yamaha R6 /2006 + ceva distantiere si alti rulmenti, juguri R6, aripa bandit 400, etriere R6.....axul refacut...cagiva are ceva rulmenti atipici, nu sunt in standardul romanesc si a trebuit facut ceva !... in poza e inca roata de SV La ambele modificarile sunt de un an....si functioneaza. scuze, etrierele de SV pt Cagiva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Ianuarie 11, 2012 Share Postat Ianuarie 11, 2012 ok. Trebuie sa fii tare mandra si tu si tovarashu tau ca ati muncit la un CB-u sa arate a fighter. Acum inteleg de ce va ia lumea la misto pe toate topicurile. Eu am discutat cu omul pe privat, si nu cred ca are atatia bani incat sa se apuce sa-si duca cadrul la strunjit, sa schimbe rulmentii la alte cote, etc ... Dar in fine, stiu ca ti-au murit laudatorii, asa ca esti scuzata. Schimba tu axul de pe un jug Hahahha, asta-i cea mai tare pe care am auzit-o pana acum ! O notez. esti B cu B MARE! Daca habar n-ai si n-ai auzit mai bine taci! tu te laudai cateva posturi in urma ca esti mare admirator al curentului streetfighter si ca il urmaresti pe alte forumuri, esti praf. schimbatul axului de la juguri e o practica comuna, ceva normal pentru cei care fac streetfightere. Cum crezi ca am pus furca de Hayabusa pe Triumph Trophy 900. Am facut si o sa mai fac asemenea modificari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Ianuarie 11, 2012 Share Postat Ianuarie 11, 2012 (editat) Habar nu am de restul, dar tin minte ca vazusem pe undeva un jug cu ax ciudat, reglabil pe inaltime/lungime cum vreti sa ii ziceti. http://www.customfighters.com/forums/ pe aici pe undeva daca mai are cineva rabdare sa il caute Editat Ianuarie 11, 2012 de banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Ianuarie 11, 2012 Share Postat Ianuarie 11, 2012 (editat) pentru Domnul BA: http://www.youtube.com/watch?v=s2WEUQbP7Yw&feature=mfu_in_order&list=UL http://www.youtube.com/watch?v=Wg8edrtvnEA&feature=related Prima parte, minutu 7 o sa vezi cum se scoate si se schimba axul de la juguri. Editat Ianuarie 11, 2012 de Vizitator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Ianuarie 11, 2012 Share Postat Ianuarie 11, 2012 si iar am revenit la frumoasa si fascinanta romanie in care toti tavalitii se apuca sa faca streetfightere ca nu au banuti sa isi repare carenele.... e foarte putin probabil sa nimeresti din prima o furca sa se pupe pe alt model asa... tra, la, la... modificarea unei motociclete poate dura ani de zile daca nu ai bani, trebuie totusi sa se tina cont de anumite lucruri pentru a nu se pune in pericol integritatea calaretului cea mai ieftina solutie este schimbarea rulmentilor si eventual adaptarea cadrului prin bucsare la noile cote, nicidecum prin strunjirea acestuia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Ianuarie 11, 2012 Share Postat Ianuarie 11, 2012 si iar am revenit la frumoasa si fascinanta romanie in care toti tavalitii se apuca sa faca streetfightere ca nu au banuti sa isi repare carenele.... e foarte putin probabil sa nimeresti din prima o furca sa se pupe pe alt model asa... tra, la, la... modificarea unei motociclete poate dura ani de zile daca nu ai bani, trebuie totusi sa se tina cont de anumite lucruri pentru a nu se pune in pericol integritatea calaretului cea mai ieftina solutie este schimbarea rulmentilor si eventual adaptarea cadrului prin bucsare la noile cote, nicidecum prin strunjirea acestuia. + 1 Daca ai spune si pretul ne-ai scuti de multe povesti si cautari ... Merci de raspuns, dar pretul este exagerat in comparatie cu lucrari mult mai de calitate ca in exemplele de mai jos: http://www.ioffer.com/i/coldbloodart-2-airsoft-paintball-mask-biohazard-demon-470620620 http://www.ioffer.com/i/onimaru-army-of-two-paintball-airsoft-mask-egyptian-191254444 http://www.ioffer.com/i/army-of-two-paintball-airsoft-bb-gun-mask-psychosis-179732451 http://www.ioffer.com/i/army-of-two-salem-paintball-airsoft-mask-fire-cross-208563640 Imi place cum critica unii calitatea muncii altuia fara sa o vada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.