Sari la conținut

Streetfighter


amimagz
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

adica e inversata (upside-down) si se potriveste, eu nu-ti recomand sa o mai indrepti inca odata, indreptatul jambelor este mai mult decat carpeala, nu se merita asa ceva! :unsure:

Editat de turku
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:crack:

Nu mai rade ca defapt tu esti ala care n-a inteles.

furca de 750 de pe SRAD care e USD, NU merge pe SRAD de 600 din 98, care NU e USD.

Difera gatul unde vine axul jugului.

 

e buna ideea cu alte tuburi,dar nu gasesti asa usor,care sunt indoite sau toata furca.am desfacut astazi telescoapele.am pus tuburile pe o cumpana sa vad cat de deformate sunt,curbura este de 2mm si 3mm,roata nu se potrivea bine la montaj.vreau sa spun ca uleiul era negru si foarte vascos (probabil ca au stat in magazie fara caldura) si la fundul paharului era cam de 1,5 -2 cm numai mazga ceva negru si gros.am spalat cat de cat paharul cu ceva benzina numai in mare.acum sa vad daca se mai pot indrepta,pentru ca ele au mai fost indreptate o data la fostul propietar,am radiatorul indoit,deci i-a tras una binisor.eu am sa caut totusi alte tuburi sa vad daca o sa gasesc.pana nu reusesc cu furca nu pot trece la far,ghidon si modificat codita.dar ai habar nerv0ptik ce furca ar merge fara modificari pe srad?

 

Gasesti la tuburi de 41 mm intr-o veselie:

ZZR de 400 si 600

ZXR de 750 si cateva de 600 model mai vechi

GSXR modele vechi de 750 si 1100

GSXF o rgoaza demodele

Suzuki Bandit aproape toate

Gasesti pana si pe BMW f650 dar alea sunt mai lungi

 

41 mm era cam standard ... pe yamaha nu prea ma pricep, dar e posibil pe R6 si Thundercat

 

Dar ... trebuie sa fii foarte atent la cuzinetul de jos care ramane pe tub. Sa il probezi sa intre la tine in pahar si sa nu aibe joc. Eventual scoti un cuzinet de pe un tub de-al tau si mergi si verifica grosimea lui cu un micrometru sa fie ca la cele pe care le ei. Nu conteaza ca e mai lat sau mai subtire, atata timp cat e cuzinetul pereche cu tubul.

Mai conteaza sa mearga la grosime si pas si filetul de la dumper rod (ala care tine tubul in pahar si se monteaza prin orificiul perpendicular pe axul rotii.

 

Revenind la tuburile tale, sincer, nu merita facute. Nu de alta, dar posibil sa strici paharele pe interior.

Uleiul ala negru nu e de la niciun frig. E shpan de la cuzineti. Cuzinetii sunt fabricati din materiale neferoase si mult grafit, de-aia e negru si ai depuneri.

Poti sa-ti faci singurel servisarea la amortizoare.

Te mai costa un ulei de furca vreo 60 lei (Motul Medium 10W - de-asta am pus eu si dupa un an arata aproape la fel) si semiringuri noi maxim 30 Euro perechea.

Bafta! Daca ma iai intrebari scrie-mi pe prv, ca nu prea stau pe topicul asta.

Editat de nervOptik
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nervule, nu stiu care e treaba, dar pe Sv-uri modificarea cu furca USD de la GSX-R 600/750/1000 e ceva sa zic relativ normal in afara, fara prea multe batai de cap...dar e nevoie de tot ansamblul fata, de ce? Rotorul de viteza, roata, prinderile pentru etrieri, juguri, semighidoane. Nu se potrivesc unele de la o furca normala cu una usd. Deci daca vrei sa iti schimbi furca cu una usd cauta un ansamblu complet da cred ca te duce undeva la 350-400 eur cel mai ieftin.

 

 

Corect, si una din solutii la problema cu potrivirea rulmentilor ar fi sa pui axul de pe o furca pe alta sau sa-l modifici pe cel care-l ai. Si da, e mai usor sa schimbi toata fatza decat numai furca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da ma ... v-ati prins ... ce ziceam ?

Vorbeam de o anume motocicleta ... gixxer srad de 600 din 98 si un gixxer 750 din 92-93.

Cautati in fische daca se potriveste ceva, si dupaia mai discutam. da?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vaaai furca de hornet nu merge pe Cb, vaaaaiii....jugurile nu sunt la fel...vaaai axul e mai lung, vaaaaiii aia nu merge.... nush ce si pe dincolo...Cred ca e o minune de la Dumnezeu ca am reusit sa punem furcile de Hornet si rotile/franele de CBR pe un cb500.

 

Daca era sa ma iau dupa ce au zis altii am inceput...tot grisinele alea de furci le aveam. Nu conteaza specs-urile, conteaza cat timp/bani/scule ai ca sa le adaptezi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:)

ok.

 

Trebuie sa fii tare mandra si tu si tovarashu tau ca ati muncit la un CB-u sa arate a fighter.

Acum inteleg de ce va ia lumea la misto pe toate topicurile.

 

Eu am discutat cu omul pe privat, si nu cred ca are atatia bani incat sa se apuce sa-si duca cadrul la strunjit, sa schimbe rulmentii la alte cote, etc ...

Dar in fine, stiu ca ti-au murit laudatorii, asa ca esti scuzata.

 

Omul cred ca se referea la "ia de aici si pune aici". Cu putin efort pui si furca usd de GSX-R pe SRAD 600. Schimbi jugurile, rulmentii si eventual axul daca nu se potriveste.

Schimba tu axul de pe un jug :D

Hahahha, asta-i cea mai tare pe care am auzit-o pana acum !

O notez.

Editat de nervOptik
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:)

ok.

 

Trebuie sa fii tare mandra si tu si tovarashu tau ca ati muncit la un CB-u sa arate a fighter.

Acum inteleg de ce va ia lumea la misto pe toate topicurile.

 

Eu am discutat cu omul pe privat, si nu cred ca are atatia bani incat sa se apuce sa-si duca cadrul la strunjit, sa schimbe rulmentii la alte cote, etc ...

Dar in fine, stiu ca ti-au murit laudatorii, asa ca esti scuzata.

 

 

Schimba tu axul de pe un jug :D

Hahahha, asta-i cea mai tare pe care am auzit-o pana acum !

O notez.

am schimbat eu...la 2 motoare pana acum:

suzuki sv 650...are furca de la un Ducati ( inclusiv roata , aripa, etriere, ) juguri de la R1 si axul facut pe strung. Axul de la R1 e de aluminiu si diam. pt. rulmenti de 30mm....iar Sv are rulmentii cu diam. int. de 30 mm jos si 25 sus.

 

 

cagiva raptor 650....era cu fata lovita....si a ajuns fata de la Sv 650 pe ea....si iarasi : telescoape SV, roata Yamaha R6 /2006 + ceva distantiere si alti rulmenti, juguri R6, aripa bandit 400, etriere R6.....axul refacut...cagiva are ceva rulmenti atipici, nu sunt in standardul romanesc si a trebuit facut ceva !... in poza e inca roata de SV

La ambele modificarile sunt de un an....si functioneaza.

 

am schimbat eu...la 2 motoare pana acum:

suzuki sv 650...are furca de la un Ducati ( inclusiv roata , aripa, etriere, ) juguri de la R1 si axul facut pe strung. Axul de la R1 e de aluminiu si diam. pt. rulmenti de 30mm....iar Sv are rulmentii cu diam. int. de 30 mm jos si 25 sus.

 

 

cagiva raptor 650....era cu fata lovita....si a ajuns fata de la Sv 650 pe ea....si iarasi : telescoape SV, roata Yamaha R6 /2006 + ceva distantiere si alti rulmenti, juguri R6, aripa bandit 400, etriere R6.....axul refacut...cagiva are ceva rulmenti atipici, nu sunt in standardul romanesc si a trebuit facut ceva !... in poza e inca roata de SV

La ambele modificarile sunt de un an....si functioneaza.

scuze, etrierele de SV pt Cagiva

post-15613-0-83630700-1326299323_thumb.jpg

post-15613-0-67518700-1326299365_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:)

ok.

 

Trebuie sa fii tare mandra si tu si tovarashu tau ca ati muncit la un CB-u sa arate a fighter.

Acum inteleg de ce va ia lumea la misto pe toate topicurile.

 

Eu am discutat cu omul pe privat, si nu cred ca are atatia bani incat sa se apuce sa-si duca cadrul la strunjit, sa schimbe rulmentii la alte cote, etc ...

Dar in fine, stiu ca ti-au murit laudatorii, asa ca esti scuzata.

 

 

Schimba tu axul de pe un jug :D

Hahahha, asta-i cea mai tare pe care am auzit-o pana acum !

O notez.

 

 

esti B cu B MARE! Daca habar n-ai si n-ai auzit mai bine taci!

tu te laudai cateva posturi in urma ca esti mare admirator al curentului streetfighter si ca il urmaresti pe alte forumuri, esti praf.

schimbatul axului de la juguri e o practica comuna, ceva normal pentru cei care fac streetfightere.

Cum crezi ca am pus furca de Hayabusa pe Triumph Trophy 900.

Am facut si o sa mai fac asemenea modificari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Habar nu am de restul, dar tin minte ca vazusem pe undeva un jug cu ax ciudat, reglabil pe inaltime/lungime cum vreti sa ii ziceti. http://www.customfighters.com/forums/ pe aici pe undeva daca mai are cineva rabdare sa il caute :rusinica:

Editat de banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si iar am revenit la frumoasa si fascinanta romanie in care toti tavalitii se apuca sa faca streetfightere ca nu au banuti sa isi repare carenele....

 

e foarte putin probabil sa nimeresti din prima o furca sa se pupe pe alt model asa... tra, la, la... modificarea unei motociclete poate dura ani de zile daca nu ai bani, trebuie totusi sa se tina cont de anumite lucruri pentru a nu se pune in pericol integritatea calaretului ;)

cea mai ieftina solutie este schimbarea rulmentilor si eventual adaptarea cadrului prin bucsare la noile cote, nicidecum prin strunjirea acestuia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si iar am revenit la frumoasa si fascinanta romanie in care toti tavalitii se apuca sa faca streetfightere ca nu au banuti sa isi repare carenele....

 

e foarte putin probabil sa nimeresti din prima o furca sa se pupe pe alt model asa... tra, la, la... modificarea unei motociclete poate dura ani de zile daca nu ai bani, trebuie totusi sa se tina cont de anumite lucruri pentru a nu se pune in pericol integritatea calaretului ;)

cea mai ieftina solutie este schimbarea rulmentilor si eventual adaptarea cadrului prin bucsare la noile cote, nicidecum prin strunjirea acestuia.

 

+ 1

:ok:

 

Daca ai spune si pretul ne-ai scuti de multe povesti si cautari ...

 

Imi place cum critica unii calitatea muncii altuia fara sa o vada.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hahahha

@Stwleva ... nu-s tavalit de loc, relax :D

Iar faza cu strunjitul se foarte practica.

Eu nu ma bag la astfel de modificari pentru ca nu am nici cunostintele necesare si nici timp pentru asa ceva.

Discutia a fost foarte simpla, se pot inlocui tuburile de la amortizoare, decat sa cumpee o furca intreaga usd, la care sa mai trebuiasca facute si modificari.

Tu ce ai alege?

 

@IceQueen, tu degaji foarte multa nesimtire si dezgust.

Citatul:

tu te laudai cateva posturi in urma ca esti mare admirator al curentului streetfighter si ca il urmaresti pe alte forumuri, esti praf.
denota cat de retardata poti sa fii. Una e sa-ti placa, si alta e sa zici ca ai facut. Dar cum esti tu fugita din tzara, ai uitat limba romana.

 

Cum crezi ca am pus furca de Hayabusa pe Triumph Trophy 900.

Am facut si o sa mai fac asemenea modificari.

Tare as vrea sa vad niste poze cu tine schimband rulmenti singura. Mi-e greu sa cred, dar pana la proba contrarie, ma abtin.

 

@Goodkat ... asta vara iti ziceam cum sa-ti speli amortizoarele .. acum si tu construiesti streetfightere ?

 

Imi place cum critica unii calitatea muncii altuia fara sa o vada.

 

Tu taci, n-o mai linge atat. Am dreptate, cine plm da banii pe mizeria aia de masca? Daca nevasta-ta e artista si a platit sa apara intr-o revista, inseamna ca merita banii aia ?

Aprops, vad ca n-ai resuit sa vinzi replica sorcova aia de predator decat acum ... la noul streetfighter, pe care banuiesc ca tot nevasta-ta il face :crack:

 

Fii frate obiectiv, daca vrei sa-mi zici ceva, zi la obiect, nu ma lua cu vrajeala.

 

Apreciez exemplul lui calin_cz ... cu poze, clar, nu niste papagali ca tine si nevasta-ta care are poza cu Sachs dar ea face fightere, nu unul ,zeci ...

jet ma !

Editat de nervOptik
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai desteptul, uite ce zic clientii despre masca mea, oameni care au primit masca si chiar isi pot da cu parerea asupra calitatii lucrarii mele. Pana atunci :finger: OFF!!!

Omul asta detine si un atelier moto printre altele.

Si daca mai manaci (cuvant urat) despre lucrarile mele in public poate te dau si in judecata!

 

 

Hi Luiza, I have just received No 3 of your excellent headlamp mask. Could you supply me with a mounting bracket and the pair of German made 50mm projector headlamps as mentioned in the article in the magazine. If so at what price including p&p to south east Scotland. Postcode XXXXX Thanks for making such a quality item. I am sure our painter at work will finish this mask off with the respect it deserves.

 

Colin C.

(Haggis Catcher)

 

Ps. N-am copiat pe nimeni am folosit o tema comuna, mare diferenta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

@IceQueen, tu degaji foarte multa nesimtire si dezgust.

Citatul: denota cat de retardata poti sa fii. Una e sa-ti placa, si alta e sa zici ca ai facut. Dar cum esti tu fugita din tzara, ai uitat limba romana.

 

Tare as vrea sa vad niste poze cu tine schimband rulmenti singura. Mi-e greu sa cred, dar pana la proba contrarie, ma abtin.

 

Tu taci, n-o mai linge atat. Am dreptate, cine plm da banii pe mizeria aia de masca? Daca nevasta-ta e artista si a platit sa apara intr-o revista, inseamna ca merita banii aia ?

Aprops, vad ca n-pai resuit s-o vinzi decat acum ... la noul streetfighter, pe care banuiesc ca tot nevasta-ta il face :crack:

 

Fii frate obiectiv, daca vrei sa-mi zici ceva, zi la obiect, nu ma lua cu vrajeala.

 

 

O fi platit si pentru invitatia de a participa in STREETFIGHTER & STUNT FESTIVAL 2012 la competitia de customuri(streetfightere) din Iulie, si pentru apartitia din martie sau aprilie anu asta.

 

Cat despre masca, daca tu nu ti-o permiti nu inseaman ca este o mizerie de masca.

Cei care au luat-o sunt foarte multumiti de ea.

Plus ca nu a fost facuta pentru profit. Daca voia profit putea sa vanda dreptu de autor.

 

Cat despre streetfighteru cu masca, e al altcuiva facut de altcineva total altundeva.

 

Cand o sa vad poze cu tine schimband macar uleiul, atunci o sa vezi si poze cu ea schimband ambreaje, kituri de lant si alte cele.

Cand am recuperat motocicleta, dupa ce a fost furata in Londra, IQ a fost cea care a stat zi si noapte sa puna motocicleta laolalta, in timp ce eu eram la munca, si cu ajutoru ei am reparat, curatat si schimbat tot pe ea in 24 de ore.

 

Get a life.

Editat de Vizitator
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ditamai oamenii se cearta ca la gradinita, prea tare.

 

"io fac aia, tu nu faci, tu esti praf, io am facut nu stiu ce".

 

Si eu o am de 20. Care se cearta cu mine? Care vrea poze?

 

sa nu fiu complet off: belea streetfighterele astea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@nervoptic: vorbeam la modul general,nimic personal cu tine... eu sunt tavalit, na! :friends:

 

Discutia a fost foarte simpla, se pot inlocui tuburile de la amortizoare, decat sa cumpee o furca intreaga usd, la care sa mai trebuiasca facute si modificari.

Tu ce ai alege?

 

pai e mai ieftin asa, dar nu se mai cheama ca faci un streetfighter, se cheama doar ca iti faci trotineta ca sa te dai cu ea, cum am facut si eu dealtfel cu fazerul.

 

mie unul nu imi inspira incredere treaba cu strunjitul, plus ca din bataia strungului se poate modifca unghiul furcii si atunci nu-i prea roza treaba, zic eu... oricum cred ca operatiunea se face pe freza si nu pe strung.

 

 

daaaa, buna asta cu "eu o am mai mare, cine vrea poze?!?" :crack:

Editat de stulewa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aha am inteles.eu motorul vreau sa il tin.la mine ;moare;. ce vreau sa va intreb.se pare ca la o privire mai atenta se pare ca telescoapele mele sunt indoite de sub jugul inferior,o usoara cuta dar la capat au o abatere de 3-4mm.vreau sa stiu daca se mai repara (indreapta) su daca nu am gasit o furca de gsxr din 93-94 inversata si as dori sa stiu daca se potriveste la mine pe roata mea,el imi da furca cu tot cu etrieri.eu am un srad din 98 de 600

 

 

@stwleva ... citeste postul de mai sus, si obiectiv, zi-mi ce legatura are cu stf-urile ?

Ca sa ai un fighter e imperativ sa schimbi front-endul ? Mai degraba eu vad postul lui unul foarte clar, pe langa pasiunea lui probabil pt stf, a pus o intrebare daca se mai poate face ceva cu telescoapele lui, sau sa le inlocuiasca cu unele usd de pe un alt model.

Ce e mai simplu?

Sa schimbi tot de pe fatza, sa tai opritoarele de viraj daca e necesar si sa le inlocuiesti (cadru aluminiu), sa ilocuiesti rulmenti, sa vezi daca axul trebuie scurtat sau lungit, etc ... sau sa schimbi doar tuburile ca-s aproape universale in gatu lor de tuburi?

 

Revenind un pic la "I.Q." no-IQ

La minutul 7 din primul film, baietii aia pastreaza tocmai axele de la stearing stem (jug) si nicidecum triplele, pentru ca ei folosesc axele alea, cu nistre triple (inferioare si superioare) facute de ei pe CNC ...

dar wtf? ce stiu eu ? ... zeci de fightere au iesit de pe mana familiei I.

Editat de nervOptik
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revenind un pic la "I.Q." no-IQ

La minutul 7 din primul film, baietii aia pastreaza tocmai axele de la stearing stem (jug) si nicidecum triplele, pentru ca ei folosesc axele alea, cu nistre triple (inferioare si superioare) facute de ei pe CNC ...

dar wtf? ce stiu eu ? ... zeci de fightere au iesit de pe mana familiei I.

Retardatule, IQ ce plm a zis? ca poti schimba axul lejer.

Esti prost de bubui. Unde ai vazut tu CNC? cand ei shimbau furcile complet cu tot cu juguri de pe un motor pe altu. Pe Triumph Thunderbird a pus furca completa de Daytona. Si ca sa nu aiba probleme, au schimbat axurile, ca sa intelegi si tu (cuvant jignitor), o tinut AXU DE THUNDERBIRD, adica l-a montat pe jugurile de Daytona, si apoi cu furca noua pe THUNDERBIRD.

 

Exact ce zicea IQ

Corect, si una din solutii la problema cu potrivirea rulmentilor ar fi sa pui axul de pe o furca pe alta sau sa-l modifici pe cel care-l ai. Si da, e mai usor sa schimbi toata fatza decat numai furca.

 

TU nici cu filmuletu in fata nu pricepi, ce pretentii sa mai am de la tine.

Oameni din astia schizoizi ca tine ajung sa dea sfaturi la altii si aia saracii le iau de bune.

 

REPET: GET A LIFE

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...