Trotinel Postat Septembrie 11, 2009 Share Postat Septembrie 11, 2009 Eu merg 2.1 fata, 2.5 spate. Aderenta din plin, in schimb guma spate nu ma tine mai mult de 5000 km. (e vorba de 2CT-uri la mine) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tonitza Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 ... ...cumpar toba sport , orice marca pt cbr 600 rr din 2005.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XELIBRI2007 Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 salut sunt si eu posesorul unu cbr600rr din 2004, inainte am avut un kawa zx6r 99, vroiam sa intreb si eu pe la cat se ridica temperatura la apa la voi ? la mine la mers prin oras se duce pina la 104 grade si atunci porneste ventilatorul si mai scade vreo 2 grade , totusi nu e cam mult 104-105 grade? la kawa nu aveam indicatie directa asa cum am acum dar parca nu se ridica chiar atat mercii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sp33d_fr3ak Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 eu am ajuns si la 108 grade in oras cand a fost canicula.. pana in 120 e safe, dar daca iti sta constant peste 100 grade indiferent de viteza ai probleme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cosmo Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 in oras si la mine se invarte temp pe la 102-106. vent intra la 103 parca, nu mai tin minte. e perfect normal cu temperaturile astea, nu-ti face griji. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dilidache Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 600rr 07 am ajuns cu el in 109 grade... nu are o treaba la 103 grade este optima... stai calm.. nu o sa strici tu motorul din cauza temperaturi nici odata... am avut un 919 97 am mers fara apa.. vasul exp gol.. + nustu din galerie ca a intrat frumos 1.5 l o sticla de granini asa ca... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TriluLiluL Postat Septembrie 17, 2009 Share Postat Septembrie 17, 2009 600RR 2004, la mine, pe canicula, temperatura maxima a fost de 108, in oras. la viteze e pe la vreo 80. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XELIBRI2007 Postat Septembrie 17, 2009 Share Postat Septembrie 17, 2009 aaaa, pai nu sta constant la peste 100 de grade , in mers pe caldura sta pe la 90 de grade azi am mers cu ea si statea constant la 80 grade , numai ca prin oras daca opresc la semafor si mai stiu eu o frec pe ici pe colo se duce imediat la 104 grade si pornese ventilatorul si mai scade pe la 102 , dar daca ies cu ea la drum mai intins scade inapoi sub 100 merci de raspunsuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovii Postat Septembrie 18, 2009 Share Postat Septembrie 18, 2009 Pentru posesorii de 600 rr am faruri,carene,oglinzi,scarite,sistem franare spate,detalii in link. bafta! /index.php?showtopic=427150 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XELIBRI2007 Postat Septembrie 18, 2009 Share Postat Septembrie 18, 2009 ai pm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trotinel Postat Septembrie 19, 2009 Share Postat Septembrie 19, 2009 Cateodata imi creste temperatura pana la 110-112 grade, cu lichidul schimbat de curand. E ok, stati linistiti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Luke_81 Postat Septembrie 20, 2009 Share Postat Septembrie 20, 2009 salut, ma poate ajuta si pe mine cineva... nu pot sa resetez km de pe bord.....orice combinatie de taste apas nu merge...in rest merge tot pe bord...doar km nu-i pot reseta.....stie cineva de ce??? sau care e "buba"??? mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XELIBRI2007 Postat Septembrie 20, 2009 Share Postat Septembrie 20, 2009 cred ca stiu eu am avut o problema asemanatoare , am scos butoamele de cauciuc , sub butonul de caucuc are o chestie de plastic care face contactul acolo chestia ai de plastic era deplasata , cazuta in interior am luat-o cu o penseta, am pus-o la loc si am pus butonul de cauciuc inapoi si gata da o sa te chinui bafta cred ca asta e probl Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cosmo Postat Septembrie 20, 2009 Share Postat Septembrie 20, 2009 nu mai tin minte, dar nu trebuia tinut apasat butonul... ? (am uitat cum se numeste, nu "sel", celalalt) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XELIBRI2007 Postat Septembrie 22, 2009 Share Postat Septembrie 22, 2009 da trebuie tinut apsat dar daca nu ai chestia aia sub el degeaba il tine omu apasat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cosmo Postat Septembrie 22, 2009 Share Postat Septembrie 22, 2009 corect, in schimb nush daca omul tinea apasat. degeaba are chestia de sub el, daca nu-l tine in fine, speram ca din 2 informatii sa reuseasca sa-si rezolve problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Luke_81 Postat Septembrie 23, 2009 Share Postat Septembrie 23, 2009 Mersi de sfaturi... apas ambele butoane ...dar nu merge... tind sa cred ca XELIBRI2007 are dreptate... o sa incerc sa vad ce pot face interesant e faptul ca daca il apas singur merge.....doar in combinatie cu celalalt nu merge ..... am mai incercat...dar tot ..NIMIC! poate la o iesire in grup....imi va arata cineva cum se face......(pana atunci astept sa-mi vina anvelopa spate...ca sa pot iesi la ture..) mersi de informatii... salutare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XELIBRI2007 Postat Septembrie 24, 2009 Share Postat Septembrie 24, 2009 trage de butoanele alea de cauciuc ca ies fara probleme , si o sa vezi , in gaurile alea ar trebui sa se vada niste butoane albe ,daca nu .., inseamna ca ca unul e cazut inauntru cu o lanterna se pot vedea , Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sokatu Postat Septembrie 27, 2009 Share Postat Septembrie 27, 2009 mi-am adus mobra .... miercuri la arc joi in piata constitutiei. asfalt uscat tuturor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
peoples Postat Octombrie 9, 2009 Share Postat Octombrie 9, 2009 (editat) Cumpar oglinzi si geam de 600RR din 2003, normal sau "double bouble"(nush daca se scrie asa ) . Multumesc. EDIT. Si inca o problema, ledul HISS imi sta aprins non stop, nu clipeste nu nimic, si cu cheie si fara cheie el sta aprins... stie cineva ce ar avea? Editat Octombrie 9, 2009 de peoples Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Postat Octombrie 9, 2009 Share Postat Octombrie 9, 2009 (editat) Anul asta sunt ocupat cu Bac`ul,admitere and stuff dar de la anul sper sa intru si eu in campionatul intern dar mai mult sper sa merg cu voi pe afara pe circuite adevarate...urc mobra in camioneta si direct in Grecia ... PS carenele ptr curse sunt cumparate de la dealer sau facute la un atelier?un pret daca se poate... @NND : cred ca o sa-mi montez toba fara silenceru ala sa vedem ce iese Va salut baieti, am o intrebare, la un f4i, toba stock, exista silencer, care se poate scoate? Editat Octombrie 9, 2009 de wtf? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TriluLiluL Postat Octombrie 10, 2009 Share Postat Octombrie 10, 2009 Am si eu o nelamurire. Ma apropiu de sfarsitul de sezon si, in acelasi timp, de limita de 5.000 km cu uleiul existent. Intrebarea mea este urmatoarea: Cum e mai bine sa procedez, schimb uleiul acum si bag motorul la iernat cu uleiul schimbat, sau, in martie, cand il scot de la iernat, fac atunci schimbul de ulei? Nu voi circula cu motorul pe perioada iernii, pana prin martie-aprilie, cand vine vremea faina. Astept sfaturile voastre. Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cosmo Postat Octombrie 10, 2009 Share Postat Octombrie 10, 2009 Va salut baieti, am o intrebare, la un f4i, toba stock, exista silencer, care se poate scoate? nu cred ca e detasabil. Mesaj completat Am si eu o nelamurire. Ma apropiu de sfarsitul de sezon si, in acelasi timp, de limita de 5.000 km cu uleiul existent. Intrebarea mea este urmatoarea: Cum e mai bine sa procedez, schimb uleiul acum si bag motorul la iernat cu uleiul schimbat, sau, in martie, cand il scot de la iernat, fac atunci schimbul de ulei? Nu voi circula cu motorul pe perioada iernii, pana prin martie-aprilie, cand vine vremea faina. Astept sfaturile voastre. Asfalt uscat! asta m-am intrebat si eu. cred ca nu se intampla nik daca-l lasi, si-l schimbi dupa aia. poate stie cineva sigur? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CoSSmiN Postat Octombrie 10, 2009 Share Postat Octombrie 10, 2009 Am si eu o nelamurire. Ma apropiu de sfarsitul de sezon si, in acelasi timp, de limita de 5.000 km cu uleiul existent. Intrebarea mea este urmatoarea: Cum e mai bine sa procedez, schimb uleiul acum si bag motorul la iernat cu uleiul schimbat, sau, in martie, cand il scot de la iernat, fac atunci schimbul de ulei? Nu voi circula cu motorul pe perioada iernii, pana prin martie-aprilie, cand vine vremea faina. Astept sfaturile voastre. Asfalt uscat! Daca schimbi uleiul de acum, isi va pierde din proprietati pe perioada cat sta la iernat.Asa ca ar fi mai indicat s-o lasi asa si la primavara faci schimbul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TriluLiluL Postat Octombrie 12, 2009 Share Postat Octombrie 12, 2009 OK. Asa m-au sfatuit mai multi, deci asa voi proceda. Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.