cristiangsl Postat Septembrie 26, 2010 Share Postat Septembrie 26, 2010 La un 600RR 2005 pe unde se baga antigelul? Tencs Daca te referi la completarea cu antigel in vasul de expansiune, o varianta ar fi sa dai jos carena laterala dreapta pentru ca vasul se gaseste in spatele ei ... cred ca merge si fara a da jos carena dar cred ca te chinui mai mult... Daca vrei sa faci aerisirea sistemului, este mai complicat si cel mai bine este sa urmaresti pasii din manualul de service. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Frana Postat Septembrie 27, 2010 Share Postat Septembrie 27, 2010 Vreau doar sa completez cu antigel, de cand am avut accidentul se incalzeste mai repede motorul pt ca a curs antigel dupa impact Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristiangsl Postat Septembrie 28, 2010 Share Postat Septembrie 28, 2010 Vreau doar sa completez cu antigel, de cand am avut accidentul se incalzeste mai repede motorul pt ca a curs antigel dupa impact La a mea, la 2003 se vede busonul de la vas prin fanta carenei laterale, dar e cam greu de completat direct din bidon. Iar nivelul il vad daca ma uit prin fata pe la radiator. Si la tine ar trebui sa fie la fel la 2005. Dar daca zici ca se incalzeste mai mult asta inseamna ca este nevoie sa faci o aerisite a instalatiei de racire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
veics Postat Septembrie 28, 2010 Share Postat Septembrie 28, 2010 Vreau doar sa completez cu antigel, de cand am avut accidentul se incalzeste mai repede motorul pt ca a curs antigel dupa impact tolomacule, ai schimbat siguranta ARSA de la ventilatoare??? )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alter Ego Postat Septembrie 29, 2010 Share Postat Septembrie 29, 2010 tolomacule, ai schimbat siguranta ARSA de la ventilatoare??? )) Cuvânt! Nu de alta dar a fost primul lucru care s-a ars la a mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat Septembrie 29, 2010 Share Postat Septembrie 29, 2010 Am si eu o intrebare legata de 1000rr, ce pompa de frana are? fata de cea de pe 954.Am cautat pe net niste chestii insa nu gasesc la diferente pe sistemul de franare decat faptul ca au pus etrieri radiali la 1000rr fata de 954...multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sokatu Postat Septembrie 29, 2010 Share Postat Septembrie 29, 2010 ZLD o toba stoc de 1000 rr nu vrei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat Septembrie 29, 2010 Share Postat Septembrie 29, 2010 ZLD o toba stoc de 1000 rr nu vrei? am 954, care nu are toba sub codita, deci n-am ce face cu ea.Daca tot vine vorba de tobe stock vand si eu 2 pentru 954 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heaton Postat Octombrie 6, 2010 Share Postat Octombrie 6, 2010 Salutare! Din pacate se pare ca s-a cam terminat sezonul si odata cu el si intalnirile noastre din Victoriei........ Sper sa mai avem ocazia daca se mai incalzeste putin..... Toate bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoz1978 Postat Octombrie 7, 2010 Share Postat Octombrie 7, 2010 Salut nu sunt posesor de miar dar am un prieten care are una (1000 RR 2006) Deoarece nu prea sta pe net m-a rugat sa va pun o intrebare in cazul in care doriti sa-l ajutati De cand a cumparat motorul a avut doua chei pe care a reusit sa le piarda Ce poate face pentru a face rost de alte chei Multi i-au spus ca singura solutie este sa schimbe centralina si contactul pentru a primi alte chei intrebarea lui este daca exista alta varianta Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristiangsl Postat Octombrie 7, 2010 Share Postat Octombrie 7, 2010 Salut nu sunt posesor de miar dar am un prieten care are una (1000 RR 2006) Deoarece nu prea sta pe net m-a rugat sa va pun o intrebare in cazul in care doriti sa-l ajutati De cand a cumparat motorul a avut doua chei pe care a reusit sa le piarda Ce poate face pentru a face rost de alte chei Multi i-au spus ca singura solutie este sa schimbe centralina si contactul pentru a primi alte chei intrebarea lui este daca exista alta varianta Multumesc! Din cate am citit si eu pe forumuri se pare ca e naspa daca a pierdut toate cheile adica rezolvarea problemei o sa il cam coste ceva bani pentru ca se pare ca trebuie sa isi ia alt ECU cu alte chei... ceva de genul asta. Parerea mea este sa intrebe la service la honda. Eu personal nu inteleg de ce ar trebui schimbat si ECU si nu se poate reprograma cel existent si macar cei de la honda sa poata sa faca acest lucru. Sper sa o rezolve cat mai ieftin. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoz1978 Postat Octombrie 8, 2010 Share Postat Octombrie 8, 2010 Din cate am citit si eu pe forumuri se pare ca e naspa daca a pierdut toate cheile adica rezolvarea problemei o sa il cam coste ceva bani pentru ca se pare ca trebuie sa isi ia alt ECU cu alte chei... ceva de genul asta. Parerea mea este sa intrebe la service la honda. Eu personal nu inteleg de ce ar trebui schimbat si ECU si nu se poate reprograma cel existent si macar cei de la honda sa poata sa faca acest lucru.Sper sa o rezolve cat mai ieftin. Bafta In primul rand multumesc pentru raspuns Cineva l-a sfatuit sa schimbe cdi-ul cu varianta de cdi de la 1000 rr facut pentru America deoarece acela ar recunoaste cheile simple fara HIS daca stiti ceva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristiangsl Postat Octombrie 8, 2010 Share Postat Octombrie 8, 2010 In primul rand multumesc pentru raspuns Cineva l-a sfatuit sa schimbe cdi-ul cu varianta de cdi de la 1000 rr facut pentru America deoarece acela ar recunoaste cheile simple fara HIS daca stiti ceva... La varianta asta nu am un raspuns... Ar mai putea cauta pe la cei care au piese din dezmembrari sa ia ECU si butucul cu cheile (macar una care sa mearga) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Octombrie 9, 2010 Share Postat Octombrie 9, 2010 mobrele de state nu au hiss... ceea ce face sa fie mult mai usor cu cheile. dar si asa dupa ce schimba daca iar pierde cheile ce face??? ideea e ca o cheie sa stea tot timpul in casa ca sa nu se piarda amandoua. daca s-a pierdut una in mom imediat urmator te duci si o faci pe a 2-a cu cheia de rezerva ca tot timpul sa ai o cheie in casa. bafta in continoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzuki_pill Postat Octombrie 9, 2010 Share Postat Octombrie 9, 2010 Din cate am citit si eu pe forumuri se pare ca e naspa daca a pierdut toate cheile adica rezolvarea problemei o sa il cam coste ceva bani pentru ca se pare ca trebuie sa isi ia alt ECU cu alte chei... ceva de genul asta. Parerea mea este sa intrebe la service la honda. Eu personal nu inteleg de ce ar trebui schimbat si ECU si nu se poate reprograma cel existent si macar cei de la honda sa poata sa faca acest lucru.Sper sa o rezolve cat mai ieftin. Bafta sigur ca se poate reprograma si face alte chei dupa contactul existent dar asta costa (cam 250-260 eur)+posta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gogO. Postat Octombrie 11, 2010 Share Postat Octombrie 11, 2010 am un 600rr din 2004 si am o problemuta... butoanele de pe bord, ADJ si RESET imi sar mai mereu din locasurile lor si zornaie ca dracu... ma chinuiesc sa le pun la loc apoi sar imediat ce merg putin cu ea... zgomotul produs de ele e enervant rau in mers :| a mai patit cineva? ca din ce am mai citit pe net e o problema destul de uzuala, dar nimeni nu zice nimic de o rezolvare. ma gandeam sa incerc sa le lipesc cu fff putin superglue, dar la cat de indemanatic sunt o sa le lipesc aiurea... se poate si altfel? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristiangsl Postat Octombrie 11, 2010 Share Postat Octombrie 11, 2010 am un 600rr din 2004 si am o problemuta... butoanele de pe bord, ADJ si RESET imi sar mai mereu din locasurile lor si zornaie ca dracu... ma chinuiesc sa le pun la loc apoi sar imediat ce merg putin cu ea... zgomotul produs de ele e enervant rau in mers :| a mai patit cineva? ca din ce am mai citit pe net e o problema destul de uzuala, dar nimeni nu zice nimic de o rezolvare. ma gandeam sa incerc sa le lipesc cu fff putin superglue, dar la cat de indemanatic sunt o sa le lipesc aiurea... se poate si altfel? Salut Si eu am patit la fel la a mea (2003). Butonasele acelea albe au cate 2 mici urechiuse cu care se clipseaza pe contactele propriuzise. In timp aceste urechiuse se cam tocesc si de aceea nu mai stau la locul lor. Eu am luat o surubelnita cu varful putin polizat ( sa nu fie ascutit), am incalzit-o cat sa poata topi plasticul si prin presare usoara am reusit sa le refac. atat cat sa stea pe contacte. Sper sa ma fi facut inteles... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gogO. Postat Octombrie 11, 2010 Share Postat Octombrie 11, 2010 (editat) aha, am inteles. cred ca o sa incerc, dar dupa ce o bag la iernat, ii dau tot bordul jos sa imi fie mai usor. Ms de ajutor Editat Octombrie 11, 2010 de gogO. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motofix Postat Octombrie 11, 2010 Share Postat Octombrie 11, 2010 (editat) Salutare! Aveti idee de unde cumpar un mudguard (aripa spate) si un suport de baterie pentru un 600 RR din 2007? Mesaj completat Salutare! Aveti idee de unde cumpar un mudguard (aripa spate) si un suport de baterie pentru un 600 RR din 2006? Modelul este 2006, scuze! Editat Octombrie 11, 2010 de motofix Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Judas Iscariot Postat Octombrie 13, 2010 Share Postat Octombrie 13, 2010 Original sau aftermarket? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danji Postat Octombrie 13, 2010 Share Postat Octombrie 13, 2010 Salut, ma alatur si eu grupului detinatorilor de Honda CBR RR ( 600 ). Am avut timp de doi ani un Suzuki GS 500 E, si am zis ca e momentul sa trec si eu la motorul dupa care salivam de cand mi-am luat carnetul. E o diferenta mare intre cele doua, dar pana acum nu pot sa ma plang de pozitie inconfortabila sau ca nu as putea sa o controlez ca are prea multa putere. La turatii mici e chiar docila. Mai mult nu stiu ce sa zic intr-un prim post, am scris mai mult ca sa va salut. Poate o sa citesc tot topicul desi la 150+pagini cat are... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Octombrie 13, 2010 Share Postat Octombrie 13, 2010 Original sau aftermarket? Nu conteaza... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heaton Postat Octombrie 14, 2010 Share Postat Octombrie 14, 2010 Salut! Felicitari pentru achizitie si poate ne vedem la Victoriei in fiecare miercuri! Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Octombrie 14, 2010 Share Postat Octombrie 14, 2010 hai sa o stapanesti sanatos... oricum si la turatii mari e docila daca stii unde sa o gadili . Heat se pare ca s-a dus naibii intalnirea noastra de miercuri la vremea care e afara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Frana Postat Octombrie 14, 2010 Share Postat Octombrie 14, 2010 Stiti pe cineva care dezmembreaza 600rr 2005-2006 ? Am nevoie de urmatoarele piese : radiator, cadru codita, far stanga, scarita stanga, janta fatza, furca completa, carena codita, cadru de bord ... cam atat momentan ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.