Misterio Postat Februarie 7, 2010 Share Postat Februarie 7, 2010 si eu am de vanzare toba originala de 600 rr din 2005,e complecta cu suportul de numar! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sokatu Postat Februarie 7, 2010 Share Postat Februarie 7, 2010 Dragilor si dragelor... exista si rubrica de vanzari... parerea mea... si ar trebui sa fi valbil pentru toata lumea.... hai cu vara !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TriluLiluL Postat Februarie 10, 2010 Share Postat Februarie 10, 2010 Stie cineva sa-mi zica de ce toti mecanicii la care am fost mi-au spus ca uleiul la HONDA CBR600RR din 2004 se schimba tot la 5.000 de km, cand in cartea tehnica scrie ca se schimba la 12.000? E vorba de 10W40 full sintetic. Mai ales ca, din 2004 pana acum, calitatea si performantele uleiurilor pentru motor au crescut in continuu, fapt ce ar trebui sa implice schimbarea acestuia la intervale mai mari, nu mai mici. Astept pareri si raspunsuri. Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sp33d_fr3ak Postat Februarie 10, 2010 Share Postat Februarie 10, 2010 In manual scrie ca uleiul se schimba la 12.000 km, o data pe an sau daca motocicleta nu a fost pornita de 4 luni. Culmea tot in manual, la capitolul revizii, uleiul se schimba din 6.000 in 6.000 km. Eu zic sa nu te zgarcesti pt 200 lei, schimba-l de doua ori pe an si e ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cosmo Postat Februarie 10, 2010 Share Postat Februarie 10, 2010 cam toata lumea sfatuieste de schimbatul pe la 5k, ca e in ro, ca e in state. nu cred ca iti crapa motorul in 4 daca schimbi la 12, dar uleiul e ceva ce se schimba mai des decat mai rar. tot in manual spune ca gumele recomandate sunt dunlop qualifier si bt015, asta nu inseamna ca daca pui niste supercorsa o sa intri in primul pom. culmea, la 07, uleiul recomandat e 10w30. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzuki_pill Postat Februarie 11, 2010 Share Postat Februarie 11, 2010 cam toata lumea sfatuieste de schimbatul pe la 5k, ca e in ro, ca e in state. nu cred ca iti crapa motorul in 4 daca schimbi la 12, dar uleiul e ceva ce se schimba mai des decat mai rar. tot in manual spune ca gumele recomandate sunt dunlop qualifier si bt015, asta nu inseamna ca daca pui niste supercorsa o sa intri in primul pom. culmea, la 07, uleiul recomandat e 10w30. povestea asta cu uleiu sa tot discutat ,am mai zis asta:am avut prin 98 un gpz 600 timp de 3 ani a schimbat vreo 5 propietari ,nimeni nu a schimbat uleiul (pe vremea aia nu prea se stiau multe) bagat benzina si dat in gura ,atat a primit motorul ala ,dupa 3 ani a crapat motorul ,mai avea juma de litru de ulei in baie cand a crapat.acum eu nu zic sa se procedeze asa doamne fereste dar daca schimbi o data pe an uleiu io zic ca e suficient . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat Februarie 11, 2010 Share Postat Februarie 11, 2010 faci ce zice manualul...fabricantul cred ca este cel mai in masura sa iti spuna ce si cum sa intretii mobra si de pe la mecanici ai putea "fura" ceva secrete. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexxey Postat Februarie 12, 2010 Share Postat Februarie 12, 2010 cu o intrebarederanjez si eu.... care este diferenta intre 600rr03-04 si 05-06...in afara de furca upsidedown??? ceva de cilcistica -greutate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sp33d_fr3ak Postat Februarie 12, 2010 Share Postat Februarie 12, 2010 -carene revizuite (air intakes si codita) -furca usd -pistoane de frana montate radial -bascula pro link si amortizor spate revizuite -reducere greutate de 5kg Din pacate nu au schimbat nimic la motor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzuki_pill Postat Februarie 12, 2010 Share Postat Februarie 12, 2010 -carene revizuite (air intakes si codita)-furca usd -pistoane de frana montate radial -bascula pro link si amortizor spate revizuite -reducere greutate de 5kg Din pacate nu au schimbat nimic la motor... mai sunt sunt schimbate forma galeriilor de evacuare care zic ei ajuta la un cuplu mai bun in turatii mai joase binenteles e schimbata si aprinderea (alta harta) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sp33d_fr3ak Postat Februarie 12, 2010 Share Postat Februarie 12, 2010 Multumesc de completare, intradevar toba de 03-04 nu se potriveste cu cea de 05-06. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trifucostin Postat Februarie 13, 2010 Share Postat Februarie 13, 2010 @ sp33d Eu mi-as pune two brothers,are un prieten pe un kawa suna demential yoshi .............oricum cred ca la fiecare slip- on te ajuta foarte putin vizavi de performanta ci mai mult cred ca orientarea ar trebui sa fie carbon sau titan si aspect ......mi as fi dorit ARATA dar foarte scumpa asa cam optat ptr yoshi rs5 carbon pentru pretul ce il ofera nu este diferenta mare intre micron,termignoni,arrow,t.b., leo v, gianneli etc dar daca vrei mai special arata consider suprem si akra locul 2 oricum fiecare cu parerea lui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Februarie 14, 2010 Share Postat Februarie 14, 2010 Ce semnătură e aia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cosmo Postat Februarie 14, 2010 Share Postat Februarie 14, 2010 (editat) una mare initial am crezut ca sunt poze puse normal, dupa ce ai spus tu am vazut ca e semnatura ce vrei, daca omul isi iubeste motorul? Editat Februarie 14, 2010 de Cosmo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trifucostin Postat Februarie 14, 2010 Share Postat Februarie 14, 2010 una mare initial am crezut ca sunt poze puse normal, dupa ce ai spus tu am vazut ca e semnatura ce vrei, daca omul isi iubeste motorul? le scot ....daca asta este problema Mesaj completat Ce semnătură e aia? .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cosmo Postat Februarie 14, 2010 Share Postat Februarie 14, 2010 problema era ca erau poze atat de mari incat orice topic unde postai avea slidere, si nu mai era "word warp" la dimensiunea ferestrei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trifucostin Postat Februarie 14, 2010 Share Postat Februarie 14, 2010 problema era ca erau poze atat de mari incat orice topic unde postai avea slidere, si nu mai era "word warp" la dimensiunea ferestrei. daca a fost problema cu semnatura sper cam rezolvato,de postat nu pre o fac chiar de am rr. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cosmo Postat Februarie 14, 2010 Share Postat Februarie 14, 2010 e mult mai bine, multumim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobica15 Postat Februarie 15, 2010 Share Postat Februarie 15, 2010 Salut! Daca vrea cineva manete pentru 600rr 2003 le dau la pret bun! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlyBerceni Postat Februarie 17, 2010 Share Postat Februarie 17, 2010 Sal...aveti idee unde pot gasi un capac monopost...indiferent culoarea.Multumesc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzuki_pill Postat Februarie 17, 2010 Share Postat Februarie 17, 2010 Sal...aveti idee unde pot gasi un capac monopost...indiferent culoarea.Multumesc... pentru ce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlyBerceni Postat Februarie 18, 2010 Share Postat Februarie 18, 2010 pentru ce? a...scuze...pentru modelul CBR600 rr 2005 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzuki_pill Postat Februarie 18, 2010 Share Postat Februarie 18, 2010 (editat) a...scuze...pentru modelul CBR600 rr 2005 vezi care iti place ,ajunge in max 2 saptamani,(alea din hong cong)daca nu ai cont si nu sti cum se cumpara da-mi un pm http://motors-parts.shop.ebay.co.uk/i.html...p;_osacat=14780 Editat Februarie 18, 2010 de suzuki_pill Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stanelbig Postat Februarie 18, 2010 Share Postat Februarie 18, 2010 Salutare. Sunt si eu posesorul unei 600RR. Acum ca vine primavara o sa ma apuc sa schimb si eu uleiul, filtrele. Puteti sa-mi spuneti si mie ce tip de ulei po t sa folosesc la 600 RR ? cati litri? si ce tipuri de filtre pt ulei si aer? Uleiul la cutie este acelasi ulei care se foloseste si la motor? Multumesc anticipat, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cosmo Postat Februarie 18, 2010 Share Postat Februarie 18, 2010 (editat) 10w40, cam 3.5litri parca intra, max 4. personal folosesc motul. in special ca e cam sg marca ce o gasesc aproape. filtru de ulei kn, nu mai stiu codul. vezi ca rugineste capatul surubului e destul de greu sa-l scoti. trebuie sa bagi o surubelnita prin filtru sa poti sa-l invarti cu totul... filtru de aer, poti sa folosesti tot kn, dar din ce am auzit eu (inca nu am schimbat ca sa spun din exp personala), filtrul stoc este mai bun. pui uleiul si ai rezolvat si pt motor si pt cutie. de lant nu cred ca trebuie sa mai zicem. astea sunt pt modelul 07, in schimb nu cred sa fie diferente care sa iasa din ce am zis daca ai modelul anterior sau 09. Editat Februarie 18, 2010 de Cosmo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.