Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR RR


Reverse
 Share

Postări Recomandate

in america ei le folosesc pt curse, pt ca sunt ieftine si-i doare la basca daca le julesc/crapa/rup. dar toti ce de pe forumul din usa(cel putin acolo unde sunt si eu membru) spun ca au probleme cu potrivirea: ba gauri date aiurea, ba imbinari care nu se potrivesc. toti spun ca sunt ieftine, dar trebuie ceva rabdare si ai de lucru pentru a le monta. firmele -bune- de carene aftermarket dau MAI PUTINE batai de cap. perfect, nu am auzit nici o firma care sa vina ca oem.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bine mai baieti, gata, l-ati convins, ramane pe OEM! Multumim de sfaturi!

 

Mie oricum mi se pare super motorul asa cum e el, mai Honda decat rosul asta chiar nu se poate.

post-28501-1264717309_thumb.jpg

Editat de ChaosBorn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Pentru ca este primul meu post aici, ma voi prezenta: Bogdan, 20 de ani, Bucuresti, posesor de 600rr. Motivul pentru care scriu: http://bikeshop.ro/accesorii/anunturi-vanz...+40e-84230.html

As vrea sa fac schimb de parbriz cu cineva care isi doreste unul fumuriu. Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lume lume, am nevoie de ajutor. Nu pot sa ma decid asupra unei tobe finale. Am de ales intre Micron, Yoshimura sau Two Brothers... toate se invart pe la acelasi pret cu o diferenta de 100 lei intre Micron si TB. Voi ce ati alege?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare.. in sfarsit dupa 5 ani de ninjane, mi"am indeplinit visul..cbr600rr model 2007..as vrea sa i'mi bag un set de crash pad-uri..ma ajutati va rog cu niste sfaturi (pret,etc ..,) motocicleta ma ajuns 5000e si are 4000km.. cele bune , si fara prea multe incidente pe 2010..

post-7857-1264948466_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ sp33d Eu mi-as pune two brothers,are un prieten pe un kawa suna demential

Editat de Misterio
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu aÂş cumpara bara de teflon si mi le-as face singur.

Astea care se gasesc de cumparat sunt proaste si scumpe cu draci.

Foarte adevarat si eu am facut asa, am facut din tef. de se fac pinioanele din el, la detinato. de gsxr, 750-ul de la ultima pagina are crs facute de mine nu ma dus mai mult de 40 lei da sunt crash-uri tati, erau albe dar se ""vocsesc"" cu vocsea. apropo cine vrea sa lipeasca o carena, un plastic si sa nu se mai rupa evar sa se uite la cateva pagini mai in urma la det. de gsxr. asta pentru cine vrea sa se carpeasca, daca se rupe cuiva in acelas loc eu ma autosuspend, am postat lipitura perfecta pentru a spulbera reparatiile facute gresit si foarte scump, si pentru a ne ajuta desigur.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare.. in sfarsit dupa 5 ani de ninjane, mi"am indeplinit visul..cbr600rr model 2007..as vrea sa i'mi bag un set de crash pad-uri..ma ajutati va rog cu niste sfaturi (pret,etc ..,) motocicleta ma ajuns 5000e si are 4000km.. cele bune , si fara prea multe incidente pe 2010..

 

 

 

Uita-te la radiator, e infundat pe ambele parti, e revopsit,jantele sunt revopsite, carenele nu se imbina la fata si bordul e lipit...

 

A fost un prieten sa-l vada, voia sa-l cumpere. Vanzatorul spunea ca are deja alt client din Galati si chiar ma gandeam ca o sa i-l dea de cap cand ajunge acolo(in anunt zicea ca e impecabil).

 

Bafta, sa nu ai parte de probleme si sa te tina o mie de ani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal.... am si eu o intrebare...pt cei mai experimentati dintre voi...am permis cat b de 1 an...ce sa aleg intre y-r6-2007..si h-600rr...care sunt diferentele...va multumesc...un sezon fara incidente va doresc....

Editat de alexxey
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal.... am si eu o intrebare...pt cei mai experimentati dintre voi...am permis cat b de 1 an...ce sa aleg intre y-r6-2007..si h-600rr...care sunt diferentele...va multumesc...un sezon fara incidente va doresc....

pai ce legatura are b -ul cu motocicletele ,dar daca totusi esti la topicul detinatorii de rr atuci alege honda normal,daca e vorba de acelasi an adica 2007 incoace,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal.... am si eu o intrebare...pt cei mai experimentati dintre voi...am permis cat b de 1 an...ce sa aleg intre y-r6-2007..si h-600rr...care sunt diferentele...va multumesc...un sezon fara incidente va doresc....

pai, diferentele sunt ca r6 are toba laterala, 600rr are toba sub sa. sau tu crezi ca dupa 1 an de permis cat b o sa poti sa-ti dai seama de vre-o diferenta la capitolul control, putere, ciclistica, etc? e ca si cum dupa primul pahar de tarie din viata ta, ai intreba ce e mai bun, scotch sau whiskey. 1 an de b nu inseamna decat ca stii semnele, in nici un caz nu vei face diferenta intre un r6 si un 600rr la altceva decat design, "cat baga" sau alte date statistice ce le poti compara matematic. ia ce-ti place mai mult, si exerseaza disciplina mentala, pt ca ai nevoie de asa ceva ca sa o/te poti stapani. la masina nu ai problema cu pierderea aderentei pe roata fata, wheelie involuntar, praf in curbe, intrarea in voblaj, sau faptul ca "nu te vad" jeepurile. ambele or sa-ti rupa mainile din cauza pozitiei. singurul mod in care cele 2 sunt diferite este daca compari 07 r6 cu 09 600rr, unde ai abs, si ti-l recomand. asta e singura diferenta ce o poti simti in condus dupa 1 an de b, dar ceva imi spune ca nu la acest model te refereai.

Editat de Cosmo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai, diferentele sunt ca r6 are toba laterala, 600rr are toba sub sa. sau tu crezi ca dupa 1 an de permis cat b o sa poti sa-ti dai seama de vre-o diferenta la capitolul control, putere, ciclistica, etc? e ca si cum dupa primul pahar de tarie din viata ta, ai intreba ce e mai bun, scotch sau whiskey. 1 an de b nu inseamna decat ca stii semnele, in nici un caz nu vei face diferenta intre un r6 si un 600rr la altceva decat design, "cat baga" sau alte date statistice ce le poti compara matematic. ia ce-ti place mai mult, si exerseaza disciplina mentala, pt ca ai nevoie de asa ceva ca sa o/te poti stapani. la masina nu ai problema cu pierderea aderentei pe roata fata, wheelie involuntar, praf in curbe, intrarea in voblaj, sau faptul ca "nu te vad" jeepurile. ambele or sa-ti rupa mainile din cauza pozitiei. singurul mod in care cele 2 sunt diferite este daca compari 07 r6 cu 09 600rr, unde ai abs, si ti-l recomand. asta e singura diferenta ce o poti simti in condus dupa 1 an de b, dar ceva imi spune ca nu la acest model te refereai.

 

 

perfect de acord....da' ce-ai cu jeep-urile? unele mai sunt conduse si de motociclisti ! :disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu iti recomand 600rr daca esti incepator, si nu pentru ca are toba sub sa sau in lateral cum a zis cineva mai sus, ci pentru diferenta de cai, este cel mai slabut speed(putere), manevrabil, si nu in ultimul rand fiabilitatea Honda :disappointed: .

 

r6-le in schimb este un motor foarte turat,cel putin 2006-2007 ( care are 20.000 ture), as putea zice ca arata mai bine dar e chestie de gusturi, un motor mai puternic (129 cai) .

 

:lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SCUZATI..ERA VB DE CAT A...AM DOAR 1500KM PARCURSI CU UN 600RR, DIN 2006.... DE ACEEA. MA INTERESA MANEVRABILITATEA, CICLISTICA SI CUM SE COMPORTA UNA FATA DE CEALALALTA AMBELE MODEL 2007...2008......PERMIS CAT B AM DE VREAO...9 ANI... MS MULT PT AJUTOR...DK R6 E MAI NERVOASA...ATUNCI O SA ALEG UN 600RR... SPER SA POT GASI UNUL...FARA ACCIDENT..DK STITI CVA BUN, POATE IMI SPUNETI SI MIE...MS INK O DATA....URAAA

post-54479-1265114212_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eh, asa mai merge :lol: sacalii de noi :disappointed: tot e de prea putin timp permisul pentru a putea folosi aceste masinarii la capacitatea lor, si unde diferentele dintre ele sa fie ceea ce te trage in jos, dar macar nu esti unul din cei care sar din covrig pe 1l, pt ca ei deja mergeau cu logan de 1.4, si sa creada ca un 600 nu trage :lol:

 

fata de r6 nu pot sa ma pronunt in nici un fel, in schimb fata de modelul rr 06, 07 este destul de mult imbunatatit. cuplu mai bun in turatii medii(motor complet nou, nu doar tunat mai bine), greutatea mai mica(9kg stock, daca schimbi toba, mai scoti si de acolo vre-o 3), ghidonul este cu 1 cm mai ridicat, deci e ceva mai comfortabil la drum lung. cam in toate testele din revistele de profil din 07, 600rr a fost desemnat castigator, in ciuda celor 11 cai in plus pt r6, titlu pe care l-a mentinut pana in 09, din cate tin minte, cand abs-ul a insemnat o crestere in greutate si astfel a pierdut titlul de cea mai usoara din clasa ei. tot din amintiri, 07 este si primul an in care honda vine cu amortizor stock pt clasa 600, HESD-ul, ceea ce la r6 nu ai(doar daca a fost pus ulterior). recomand 07-le cu multa caldura.

Editat de Cosmo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

R6-le e mult mai greu de pilotat si de tinut in frau, deci necesita ceva experienta, pe cand 600RR-ul este mult mai usor de manevrat.Am auzit de multe ori de la baieti cu experienta circuit/strada ca 600RR-ul este foarte manevrabil, aproape ca un 125...

 

In ceva timp, sper anul asta voi trece si eu la 600 si am sa optez pentru R6.

:disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal.... am si eu o intrebare...pt cei mai experimentati dintre voi...am permis cat b de 1 an...ce sa aleg intre y-r6-2007..si h-600rr...care sunt diferentele...va multumesc...un sezon fara incidente va doresc....

la cbr din 2007 incoace pozitia e mult mai comfortabila decat la r6 ,desii mai putin cai rr trage mai bine din ture joase ceea ce da o senzatie de putere mai mare,in plus rr e f usor si amortizorul de ghidon electronic e foarte eficient, ca si estetic parca r6 e mai frumos dar acum asta e discutabil fiecare cu gusturile lui

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai dragilor, care aveti nevoie..

am de vanzare pt 600 RR 2003-2006

 

carena rezervor

ornament lateral stanga

scarita dreapta + pedala frana+pompa

suport scarita stanga pilot

 

care sutneti interesati.. PM

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...