Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR RR


Reverse
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

cred ca stiu eu

 

am avut o problema asemanatoare , am scos butoamele de cauciuc ,

sub butonul de caucuc are o chestie de plastic care face contactul acolo

chestia ai de plastic era deplasata , cazuta in interior

am luat-o cu o penseta, am pus-o la loc si am pus butonul de cauciuc inapoi si gata

 

da o sa te chinui

 

bafta

 

cred ca asta e probl

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi de sfaturi...

 

apas ambele butoane ...dar nu merge...

tind sa cred ca XELIBRI2007 are dreptate...

o sa incerc sa vad ce pot face

interesant e faptul ca daca il apas singur merge.....doar in combinatie cu celalalt nu merge .....

 

am mai incercat...dar tot ..NIMIC!

 

poate la o iesire in grup....imi va arata cineva cum se face......(pana atunci astept sa-mi vina anvelopa spate...ca sa pot iesi la ture..)

 

mersi de informatii...

 

 

salutare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Cumpar oglinzi si geam de 600RR din 2003, normal sau "double bouble"(nush daca se scrie asa :disappointed: ) .

Multumesc.

 

EDIT. Si inca o problema, ledul HISS imi sta aprins non stop, nu clipeste nu nimic, si cu cheie si fara cheie el sta aprins... stie cineva ce ar avea?

Editat de peoples
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Anul asta sunt ocupat cu Bac`ul,admitere and stuff dar de la anul sper sa intru si eu in campionatul intern dar mai mult sper sa merg cu voi pe afara pe circuite adevarate...urc mobra in camioneta si direct in Grecia :D ...

 

PS carenele ptr curse sunt cumparate de la dealer sau facute la un atelier?un pret daca se poate... :cheers:

 

@NND : cred ca o sa-mi montez toba fara silenceru ala sa vedem ce iese :yikes:

 

Va salut baieti, am o intrebare, la un f4i, toba stock, exista silencer, care se poate scoate? :disappointed:

Editat de wtf?
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o nelamurire. Ma apropiu de sfarsitul de sezon si, in acelasi timp, de limita de 5.000 km cu uleiul existent. Intrebarea mea este urmatoarea: Cum e mai bine sa procedez, schimb uleiul acum si bag motorul la iernat cu uleiul schimbat, sau, in martie, cand il scot de la iernat, fac atunci schimbul de ulei? Nu voi circula cu motorul pe perioada iernii, pana prin martie-aprilie, cand vine vremea faina. Astept sfaturile voastre. Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut baieti, am o intrebare, la un f4i, toba stock, exista silencer, care se poate scoate? :disappointed:

nu cred ca e detasabil.

Mesaj completat

Am si eu o nelamurire. Ma apropiu de sfarsitul de sezon si, in acelasi timp, de limita de 5.000 km cu uleiul existent. Intrebarea mea este urmatoarea: Cum e mai bine sa procedez, schimb uleiul acum si bag motorul la iernat cu uleiul schimbat, sau, in martie, cand il scot de la iernat, fac atunci schimbul de ulei? Nu voi circula cu motorul pe perioada iernii, pana prin martie-aprilie, cand vine vremea faina. Astept sfaturile voastre. Asfalt uscat!

asta m-am intrebat si eu. cred ca nu se intampla nik daca-l lasi, si-l schimbi dupa aia. poate stie cineva sigur?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o nelamurire. Ma apropiu de sfarsitul de sezon si, in acelasi timp, de limita de 5.000 km cu uleiul existent. Intrebarea mea este urmatoarea: Cum e mai bine sa procedez, schimb uleiul acum si bag motorul la iernat cu uleiul schimbat, sau, in martie, cand il scot de la iernat, fac atunci schimbul de ulei? Nu voi circula cu motorul pe perioada iernii, pana prin martie-aprilie, cand vine vremea faina. Astept sfaturile voastre. Asfalt uscat!

 

Daca schimbi uleiul de acum, isi va pierde din proprietati pe perioada cat sta la iernat.Asa ca ar fi mai indicat s-o lasi asa si la primavara faci schimbul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o nelamurire. Ma apropiu de sfarsitul de sezon si, in acelasi timp, de limita de 5.000 km cu uleiul existent. Intrebarea mea este urmatoarea: Cum e mai bine sa procedez, schimb uleiul acum si bag motorul la iernat cu uleiul schimbat, sau, in martie, cand il scot de la iernat, fac atunci schimbul de ulei? Nu voi circula cu motorul pe perioada iernii, pana prin martie-aprilie, cand vine vremea faina. Astept sfaturile voastre. Asfalt uscat!

 

Conform manualului utilizatorului pt CBR 600RR, inainte de a "baga motorul la iernat", printre alte operatiuni, se schimba uleiul si filtrul de ulei. In momentul cand il "scoti de la iernat", tot conform aceluiasi manual, si daca au trecut mai mult de 4 luni de cand ai inceput "iernatul", inainte de a-l porni trebuie din nou schimbat uleiul, printre alte operatini.

Asa scrie in manual ! :disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in manual ar scrie si ca dupa fiecare drum sa-ti iei alta motocicleta, daca ar putea. bineinteles, recomandat tot honda :cheers:

 

parca daca scot mobra de la iernat dupa 3 luni si 29 zile, uleiul ala e perfect pentru inca 5k km, dar daca daca o tin 4 luni, deja este stricat...

Editat de Cosmo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in manual ar scrie si ca dupa fiecare drum sa-ti iei alta motocicleta, daca ar putea. bineinteles, recomandat tot honda :cheers:

 

parca daca scot mobra de la iernat dupa 3 luni si 29 zile, uleiul ala e perfect pentru inca 5k km, dar daca daca o tin 4 luni, deja este stricat...

 

In manual recomanda, referitor la pregatirea pt "iernat":

- verificarea lichidului de racire (respectarea proportiei de 50/50 % antigel/apa);

- schimbarea uleiului si a filtrului de ulei;

- golirea rezervorului de benzina si pulverizarea in interiorul acestuia a unui ulei anti-coroziv (spray);

- pentru prevenirea aparitiei ruginei in cilindri se vor efectua urmatoarele: se scot bujiile, se toarna in fiecare cilindru cate o lingurita de ulei de motor, se da la automat de cateva ori pt distribuirea uleiului, iar apoi se monteaza la loc bujiile.

- bateria motocicletei se pastreaza intr-un loc ferit de temperaturi extreme si se va incarca usor o data pe luna;

- se spala motocicleta in intregime si se ceruiesc suprafetele vopsite;

- se lubrefiaza lantul;

- rotile se vor umfla la presiunea recomandata de producator si se va ridica motocicleta astfel incat rotile sa nu atinga pamintul;

- acoperiti motocicleta si depozitati-o intr-un loc neincalzit cu variatii cat mai mici de temperatura intre zi si noapte.

 

La sfarsitul perioadei de "iernat", se recomanda:

- curatirea motocicletei;

- schimbarea uleiului de motor, daca au trecut mai mult de 4 luni de la inceputul depozitarii;

- incarcarea bateriei la parametrii ceruti;

- golirea excesului de ulei anti-coroziv;

- alimentarea cu benzina proaspata;

 

Cred ca le era mai usor(si mai profitabil) sa recomande schimbarea motocicletei dupa fiecare drum decat sa umple 2 pagini cu prostii de astea.

De altfel si mie mi se pare cam exagerat, mai ales pt cine are motocicleta sh si care a trecut prin cateva perioade de "iernat" pe la alti proprietari (si numai ei stiu cum).

Dar, asa cum am zis mai sus, sunt doar recomandari date de producator astfel incat motocicleta sa fie in stare optima cat mai mult timp posibil sau cati mai multi km posibili. Fiecare va face oricum ceea ce crede de cuviinta sau ce-i permite bugetul ca si io de altfel, dar in caz de ... macar stim cum trebuia facut

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

salutare...pana la urma cei care stau in buc nu prea baga mobra la iernat ca si ceilalti daca o scoti odata pe luna si faci 2-3 km e ok parerea mea ... in garaj pusa acolo sterarsa si pornita din cand in cand nu are ce sa ii dauneze... o pornesti 5 min la 3-4 zile si nu ai treaba cu ea ... cert ce e ...trebe atentie cu antigelu si cu apa in rest daca o pornesti ramane in parametri ok. parerea mea.

 

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o nelamurire. Ma apropiu de sfarsitul de sezon si, in acelasi timp, de limita de 5.000 km cu uleiul existent. Intrebarea mea este urmatoarea: Cum e mai bine sa procedez, schimb uleiul acum si bag motorul la iernat cu uleiul schimbat, sau, in martie, cand il scot de la iernat, fac atunci schimbul de ulei? Nu voi circula cu motorul pe perioada iernii, pana prin martie-aprilie, cand vine vremea faina. Astept sfaturile voastre. Asfalt uscat!

 

schimba-l la primavara si nu o sa ai nici o problema!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare baieti. Vreau un sfat de la voi in legatura cu alegerea unui nou set de gume pt CBR 600 RR si nu sunt hotarat ce sa iau...vreau pareri pro si contra unor producatori si mai ales experiente real traite de la cei care au schimbat mai des gumele si cu ce au fost multumiti sau nu....mentionez ca folosesc cbr-ul cu predilectie pe trasee virajate de munte...multumesc si astept parerile voastre...toate bune si asfalt uscat... ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare baieti. Vreau un sfat de la voi in legatura cu alegerea unui nou set de gume pt CBR 600 RR si nu sunt hotarat ce sa iau...vreau pareri pro si contra unor producatori si mai ales experiente real traite de la cei care au schimbat mai des gumele si cu ce au fost multumiti sau nu....mentionez ca folosesc cbr-ul cu predilectie pe trasee virajate de munte...multumesc si astept parerile voastre...toate bune si asfalt uscat... ;)

 

CE AS PUNE EU PIRELLI DRAGON SUPER CORSA PRO

 

Bafta si succes la alegere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...