Ovii Postat Septembrie 18, 2009 Share Postat Septembrie 18, 2009 Pentru posesorii de 600 rr am faruri,carene,oglinzi,scarite,sistem franare spate,detalii in link. bafta! /index.php?showtopic=427150 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XELIBRI2007 Postat Septembrie 18, 2009 Share Postat Septembrie 18, 2009 ai pm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trotinel Postat Septembrie 19, 2009 Share Postat Septembrie 19, 2009 Cateodata imi creste temperatura pana la 110-112 grade, cu lichidul schimbat de curand. E ok, stati linistiti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Luke_81 Postat Septembrie 20, 2009 Share Postat Septembrie 20, 2009 salut, ma poate ajuta si pe mine cineva... nu pot sa resetez km de pe bord.....orice combinatie de taste apas nu merge...in rest merge tot pe bord...doar km nu-i pot reseta.....stie cineva de ce??? sau care e "buba"??? mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XELIBRI2007 Postat Septembrie 20, 2009 Share Postat Septembrie 20, 2009 cred ca stiu eu am avut o problema asemanatoare , am scos butoamele de cauciuc , sub butonul de caucuc are o chestie de plastic care face contactul acolo chestia ai de plastic era deplasata , cazuta in interior am luat-o cu o penseta, am pus-o la loc si am pus butonul de cauciuc inapoi si gata da o sa te chinui bafta cred ca asta e probl Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cosmo Postat Septembrie 20, 2009 Share Postat Septembrie 20, 2009 nu mai tin minte, dar nu trebuia tinut apasat butonul... ? (am uitat cum se numeste, nu "sel", celalalt) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XELIBRI2007 Postat Septembrie 22, 2009 Share Postat Septembrie 22, 2009 da trebuie tinut apsat dar daca nu ai chestia aia sub el degeaba il tine omu apasat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cosmo Postat Septembrie 22, 2009 Share Postat Septembrie 22, 2009 corect, in schimb nush daca omul tinea apasat. degeaba are chestia de sub el, daca nu-l tine in fine, speram ca din 2 informatii sa reuseasca sa-si rezolve problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Luke_81 Postat Septembrie 23, 2009 Share Postat Septembrie 23, 2009 Mersi de sfaturi... apas ambele butoane ...dar nu merge... tind sa cred ca XELIBRI2007 are dreptate... o sa incerc sa vad ce pot face interesant e faptul ca daca il apas singur merge.....doar in combinatie cu celalalt nu merge ..... am mai incercat...dar tot ..NIMIC! poate la o iesire in grup....imi va arata cineva cum se face......(pana atunci astept sa-mi vina anvelopa spate...ca sa pot iesi la ture..) mersi de informatii... salutare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XELIBRI2007 Postat Septembrie 24, 2009 Share Postat Septembrie 24, 2009 trage de butoanele alea de cauciuc ca ies fara probleme , si o sa vezi , in gaurile alea ar trebui sa se vada niste butoane albe ,daca nu .., inseamna ca ca unul e cazut inauntru cu o lanterna se pot vedea , Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sokatu Postat Septembrie 27, 2009 Share Postat Septembrie 27, 2009 mi-am adus mobra .... miercuri la arc joi in piata constitutiei. asfalt uscat tuturor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
peoples Postat Octombrie 9, 2009 Share Postat Octombrie 9, 2009 (editat) Cumpar oglinzi si geam de 600RR din 2003, normal sau "double bouble"(nush daca se scrie asa ) . Multumesc. EDIT. Si inca o problema, ledul HISS imi sta aprins non stop, nu clipeste nu nimic, si cu cheie si fara cheie el sta aprins... stie cineva ce ar avea? Editat Octombrie 9, 2009 de peoples Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Postat Octombrie 9, 2009 Share Postat Octombrie 9, 2009 (editat) Anul asta sunt ocupat cu Bac`ul,admitere and stuff dar de la anul sper sa intru si eu in campionatul intern dar mai mult sper sa merg cu voi pe afara pe circuite adevarate...urc mobra in camioneta si direct in Grecia ... PS carenele ptr curse sunt cumparate de la dealer sau facute la un atelier?un pret daca se poate... @NND : cred ca o sa-mi montez toba fara silenceru ala sa vedem ce iese Va salut baieti, am o intrebare, la un f4i, toba stock, exista silencer, care se poate scoate? Editat Octombrie 9, 2009 de wtf? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TriluLiluL Postat Octombrie 10, 2009 Share Postat Octombrie 10, 2009 Am si eu o nelamurire. Ma apropiu de sfarsitul de sezon si, in acelasi timp, de limita de 5.000 km cu uleiul existent. Intrebarea mea este urmatoarea: Cum e mai bine sa procedez, schimb uleiul acum si bag motorul la iernat cu uleiul schimbat, sau, in martie, cand il scot de la iernat, fac atunci schimbul de ulei? Nu voi circula cu motorul pe perioada iernii, pana prin martie-aprilie, cand vine vremea faina. Astept sfaturile voastre. Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cosmo Postat Octombrie 10, 2009 Share Postat Octombrie 10, 2009 Va salut baieti, am o intrebare, la un f4i, toba stock, exista silencer, care se poate scoate? nu cred ca e detasabil. Mesaj completat Am si eu o nelamurire. Ma apropiu de sfarsitul de sezon si, in acelasi timp, de limita de 5.000 km cu uleiul existent. Intrebarea mea este urmatoarea: Cum e mai bine sa procedez, schimb uleiul acum si bag motorul la iernat cu uleiul schimbat, sau, in martie, cand il scot de la iernat, fac atunci schimbul de ulei? Nu voi circula cu motorul pe perioada iernii, pana prin martie-aprilie, cand vine vremea faina. Astept sfaturile voastre. Asfalt uscat! asta m-am intrebat si eu. cred ca nu se intampla nik daca-l lasi, si-l schimbi dupa aia. poate stie cineva sigur? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CoSSmiN Postat Octombrie 10, 2009 Share Postat Octombrie 10, 2009 Am si eu o nelamurire. Ma apropiu de sfarsitul de sezon si, in acelasi timp, de limita de 5.000 km cu uleiul existent. Intrebarea mea este urmatoarea: Cum e mai bine sa procedez, schimb uleiul acum si bag motorul la iernat cu uleiul schimbat, sau, in martie, cand il scot de la iernat, fac atunci schimbul de ulei? Nu voi circula cu motorul pe perioada iernii, pana prin martie-aprilie, cand vine vremea faina. Astept sfaturile voastre. Asfalt uscat! Daca schimbi uleiul de acum, isi va pierde din proprietati pe perioada cat sta la iernat.Asa ca ar fi mai indicat s-o lasi asa si la primavara faci schimbul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TriluLiluL Postat Octombrie 12, 2009 Share Postat Octombrie 12, 2009 OK. Asa m-au sfatuit mai multi, deci asa voi proceda. Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laurtm Postat Octombrie 12, 2009 Share Postat Octombrie 12, 2009 Am si eu o nelamurire. Ma apropiu de sfarsitul de sezon si, in acelasi timp, de limita de 5.000 km cu uleiul existent. Intrebarea mea este urmatoarea: Cum e mai bine sa procedez, schimb uleiul acum si bag motorul la iernat cu uleiul schimbat, sau, in martie, cand il scot de la iernat, fac atunci schimbul de ulei? Nu voi circula cu motorul pe perioada iernii, pana prin martie-aprilie, cand vine vremea faina. Astept sfaturile voastre. Asfalt uscat! Conform manualului utilizatorului pt CBR 600RR, inainte de a "baga motorul la iernat", printre alte operatiuni, se schimba uleiul si filtrul de ulei. In momentul cand il "scoti de la iernat", tot conform aceluiasi manual, si daca au trecut mai mult de 4 luni de cand ai inceput "iernatul", inainte de a-l porni trebuie din nou schimbat uleiul, printre alte operatini. Asa scrie in manual ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cosmo Postat Octombrie 13, 2009 Share Postat Octombrie 13, 2009 (editat) in manual ar scrie si ca dupa fiecare drum sa-ti iei alta motocicleta, daca ar putea. bineinteles, recomandat tot honda parca daca scot mobra de la iernat dupa 3 luni si 29 zile, uleiul ala e perfect pentru inca 5k km, dar daca daca o tin 4 luni, deja este stricat... Editat Octombrie 13, 2009 de Cosmo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laurtm Postat Octombrie 13, 2009 Share Postat Octombrie 13, 2009 in manual ar scrie si ca dupa fiecare drum sa-ti iei alta motocicleta, daca ar putea. bineinteles, recomandat tot honda parca daca scot mobra de la iernat dupa 3 luni si 29 zile, uleiul ala e perfect pentru inca 5k km, dar daca daca o tin 4 luni, deja este stricat... In manual recomanda, referitor la pregatirea pt "iernat": - verificarea lichidului de racire (respectarea proportiei de 50/50 % antigel/apa); - schimbarea uleiului si a filtrului de ulei; - golirea rezervorului de benzina si pulverizarea in interiorul acestuia a unui ulei anti-coroziv (spray); - pentru prevenirea aparitiei ruginei in cilindri se vor efectua urmatoarele: se scot bujiile, se toarna in fiecare cilindru cate o lingurita de ulei de motor, se da la automat de cateva ori pt distribuirea uleiului, iar apoi se monteaza la loc bujiile. - bateria motocicletei se pastreaza intr-un loc ferit de temperaturi extreme si se va incarca usor o data pe luna; - se spala motocicleta in intregime si se ceruiesc suprafetele vopsite; - se lubrefiaza lantul; - rotile se vor umfla la presiunea recomandata de producator si se va ridica motocicleta astfel incat rotile sa nu atinga pamintul; - acoperiti motocicleta si depozitati-o intr-un loc neincalzit cu variatii cat mai mici de temperatura intre zi si noapte. La sfarsitul perioadei de "iernat", se recomanda: - curatirea motocicletei; - schimbarea uleiului de motor, daca au trecut mai mult de 4 luni de la inceputul depozitarii; - incarcarea bateriei la parametrii ceruti; - golirea excesului de ulei anti-coroziv; - alimentarea cu benzina proaspata; Cred ca le era mai usor(si mai profitabil) sa recomande schimbarea motocicletei dupa fiecare drum decat sa umple 2 pagini cu prostii de astea. De altfel si mie mi se pare cam exagerat, mai ales pt cine are motocicleta sh si care a trecut prin cateva perioade de "iernat" pe la alti proprietari (si numai ei stiu cum). Dar, asa cum am zis mai sus, sunt doar recomandari date de producator astfel incat motocicleta sa fie in stare optima cat mai mult timp posibil sau cati mai multi km posibili. Fiecare va face oricum ceea ce crede de cuviinta sau ce-i permite bugetul ca si io de altfel, dar in caz de ... macar stim cum trebuia facut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sokatu Postat Octombrie 23, 2009 Share Postat Octombrie 23, 2009 salutare...pana la urma cei care stau in buc nu prea baga mobra la iernat ca si ceilalti daca o scoti odata pe luna si faci 2-3 km e ok parerea mea ... in garaj pusa acolo sterarsa si pornita din cand in cand nu are ce sa ii dauneze... o pornesti 5 min la 3-4 zile si nu ai treaba cu ea ... cert ce e ...trebe atentie cu antigelu si cu apa in rest daca o pornesti ramane in parametri ok. parerea mea. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cosmo Postat Octombrie 23, 2009 Share Postat Octombrie 23, 2009 daca mergi 2-3 km cu ea, e ok. ideea e s-o folosesti, nu s-o lasi pe liber. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Octombrie 23, 2009 Share Postat Octombrie 23, 2009 Am si eu o nelamurire. Ma apropiu de sfarsitul de sezon si, in acelasi timp, de limita de 5.000 km cu uleiul existent. Intrebarea mea este urmatoarea: Cum e mai bine sa procedez, schimb uleiul acum si bag motorul la iernat cu uleiul schimbat, sau, in martie, cand il scot de la iernat, fac atunci schimbul de ulei? Nu voi circula cu motorul pe perioada iernii, pana prin martie-aprilie, cand vine vremea faina. Astept sfaturile voastre. Asfalt uscat! schimba-l la primavara si nu o sa ai nici o problema! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tonitza Postat Octombrie 28, 2009 Share Postat Octombrie 28, 2009 Salutare baieti. Vreau un sfat de la voi in legatura cu alegerea unui nou set de gume pt CBR 600 RR si nu sunt hotarat ce sa iau...vreau pareri pro si contra unor producatori si mai ales experiente real traite de la cei care au schimbat mai des gumele si cu ce au fost multumiti sau nu....mentionez ca folosesc cbr-ul cu predilectie pe trasee virajate de munte...multumesc si astept parerile voastre...toate bune si asfalt uscat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sokatu Postat Octombrie 29, 2009 Share Postat Octombrie 29, 2009 Salutare baieti. Vreau un sfat de la voi in legatura cu alegerea unui nou set de gume pt CBR 600 RR si nu sunt hotarat ce sa iau...vreau pareri pro si contra unor producatori si mai ales experiente real traite de la cei care au schimbat mai des gumele si cu ce au fost multumiti sau nu....mentionez ca folosesc cbr-ul cu predilectie pe trasee virajate de munte...multumesc si astept parerile voastre...toate bune si asfalt uscat... CE AS PUNE EU PIRELLI DRAGON SUPER CORSA PRO Bafta si succes la alegere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.