sp33d_fr3ak Postat Februarie 12, 2010 Share Postat Februarie 12, 2010 -carene revizuite (air intakes si codita) -furca usd -pistoane de frana montate radial -bascula pro link si amortizor spate revizuite -reducere greutate de 5kg Din pacate nu au schimbat nimic la motor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzuki_pill Postat Februarie 12, 2010 Share Postat Februarie 12, 2010 -carene revizuite (air intakes si codita)-furca usd -pistoane de frana montate radial -bascula pro link si amortizor spate revizuite -reducere greutate de 5kg Din pacate nu au schimbat nimic la motor... mai sunt sunt schimbate forma galeriilor de evacuare care zic ei ajuta la un cuplu mai bun in turatii mai joase binenteles e schimbata si aprinderea (alta harta) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sp33d_fr3ak Postat Februarie 12, 2010 Share Postat Februarie 12, 2010 Multumesc de completare, intradevar toba de 03-04 nu se potriveste cu cea de 05-06. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trifucostin Postat Februarie 13, 2010 Share Postat Februarie 13, 2010 @ sp33d Eu mi-as pune two brothers,are un prieten pe un kawa suna demential yoshi .............oricum cred ca la fiecare slip- on te ajuta foarte putin vizavi de performanta ci mai mult cred ca orientarea ar trebui sa fie carbon sau titan si aspect ......mi as fi dorit ARATA dar foarte scumpa asa cam optat ptr yoshi rs5 carbon pentru pretul ce il ofera nu este diferenta mare intre micron,termignoni,arrow,t.b., leo v, gianneli etc dar daca vrei mai special arata consider suprem si akra locul 2 oricum fiecare cu parerea lui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Februarie 14, 2010 Share Postat Februarie 14, 2010 Ce semnătură e aia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cosmo Postat Februarie 14, 2010 Share Postat Februarie 14, 2010 (editat) una mare initial am crezut ca sunt poze puse normal, dupa ce ai spus tu am vazut ca e semnatura ce vrei, daca omul isi iubeste motorul? Editat Februarie 14, 2010 de Cosmo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trifucostin Postat Februarie 14, 2010 Share Postat Februarie 14, 2010 una mare initial am crezut ca sunt poze puse normal, dupa ce ai spus tu am vazut ca e semnatura ce vrei, daca omul isi iubeste motorul? le scot ....daca asta este problema Mesaj completat Ce semnătură e aia? .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cosmo Postat Februarie 14, 2010 Share Postat Februarie 14, 2010 problema era ca erau poze atat de mari incat orice topic unde postai avea slidere, si nu mai era "word warp" la dimensiunea ferestrei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trifucostin Postat Februarie 14, 2010 Share Postat Februarie 14, 2010 problema era ca erau poze atat de mari incat orice topic unde postai avea slidere, si nu mai era "word warp" la dimensiunea ferestrei. daca a fost problema cu semnatura sper cam rezolvato,de postat nu pre o fac chiar de am rr. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cosmo Postat Februarie 14, 2010 Share Postat Februarie 14, 2010 e mult mai bine, multumim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobica15 Postat Februarie 15, 2010 Share Postat Februarie 15, 2010 Salut! Daca vrea cineva manete pentru 600rr 2003 le dau la pret bun! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlyBerceni Postat Februarie 17, 2010 Share Postat Februarie 17, 2010 Sal...aveti idee unde pot gasi un capac monopost...indiferent culoarea.Multumesc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzuki_pill Postat Februarie 17, 2010 Share Postat Februarie 17, 2010 Sal...aveti idee unde pot gasi un capac monopost...indiferent culoarea.Multumesc... pentru ce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlyBerceni Postat Februarie 18, 2010 Share Postat Februarie 18, 2010 pentru ce? a...scuze...pentru modelul CBR600 rr 2005 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzuki_pill Postat Februarie 18, 2010 Share Postat Februarie 18, 2010 (editat) a...scuze...pentru modelul CBR600 rr 2005 vezi care iti place ,ajunge in max 2 saptamani,(alea din hong cong)daca nu ai cont si nu sti cum se cumpara da-mi un pm http://motors-parts.shop.ebay.co.uk/i.html...p;_osacat=14780 Editat Februarie 18, 2010 de suzuki_pill Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stanelbig Postat Februarie 18, 2010 Share Postat Februarie 18, 2010 Salutare. Sunt si eu posesorul unei 600RR. Acum ca vine primavara o sa ma apuc sa schimb si eu uleiul, filtrele. Puteti sa-mi spuneti si mie ce tip de ulei po t sa folosesc la 600 RR ? cati litri? si ce tipuri de filtre pt ulei si aer? Uleiul la cutie este acelasi ulei care se foloseste si la motor? Multumesc anticipat, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cosmo Postat Februarie 18, 2010 Share Postat Februarie 18, 2010 (editat) 10w40, cam 3.5litri parca intra, max 4. personal folosesc motul. in special ca e cam sg marca ce o gasesc aproape. filtru de ulei kn, nu mai stiu codul. vezi ca rugineste capatul surubului e destul de greu sa-l scoti. trebuie sa bagi o surubelnita prin filtru sa poti sa-l invarti cu totul... filtru de aer, poti sa folosesti tot kn, dar din ce am auzit eu (inca nu am schimbat ca sa spun din exp personala), filtrul stoc este mai bun. pui uleiul si ai rezolvat si pt motor si pt cutie. de lant nu cred ca trebuie sa mai zicem. astea sunt pt modelul 07, in schimb nu cred sa fie diferente care sa iasa din ce am zis daca ai modelul anterior sau 09. Editat Februarie 18, 2010 de Cosmo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laurtm Postat Februarie 18, 2010 Share Postat Februarie 18, 2010 (editat) 600RR 03-06: 2,6 litri ulei fara schimb de filtru; 2,9 litri ulei cu schimb de filtru 600RR 07-09: 2,7 litri ulei fara schimb de filtru; 2,8 litri ulei cu schimb de filtru Editat Februarie 18, 2010 de laurtm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cosmo Postat Februarie 18, 2010 Share Postat Februarie 18, 2010 asa putin? hmm.... ciudat. f ciudat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bau-bau Postat Februarie 18, 2010 Share Postat Februarie 18, 2010 600RR 03-06: 2,6 litri ulei fara schimb de filtru; 2,9 litri ulei cu schimb de filtru600RR 07-09: 2,7 litri ulei fara schimb de filtru; 2,8 litri ulei cu schimb de filtru astea sunt date oficiale... ca mi-e cam greu sa cred... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzuki_pill Postat Februarie 19, 2010 Share Postat Februarie 19, 2010 astea sunt date oficiale... ca mi-e cam greu sa cred... schimbat ieri la pc 40 , a intrat 3,2 litri cu filtru schimbat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laurtm Postat Februarie 19, 2010 Share Postat Februarie 19, 2010 Sunt intr-adevar datele din manualele de service. Cand am schimbat eu uleiul am bagat din bidon de 4L deci din pacate nu stiu exact cat a intrat, dar cred ca a mai ramas 1L in bidon (cu tot cu schimb de filtru) si pana la urma i-am mai dat drumu putin (max.50ml) ca era peste nivel. Astea toate la un PC40. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cosmo Postat Februarie 19, 2010 Share Postat Februarie 19, 2010 tot de pc 40 vb. prima oara am pus cat zicea in manual (3 bidonase de 1 l) si apoi a trebuti sa ma duc sa mai iau unul, din care a mai pus nu chiar jumate dar oricum pe acolo. inclusiv filtru schimbat, bineinteles. macar nu sunt singurul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trifucostin Postat Februarie 20, 2010 Share Postat Februarie 20, 2010 600RR 03-06: 2,6 litri ulei fara schimb de filtru; 2,9 litri ulei cu schimb de filtru600RR 07-09: 2,7 litri ulei fara schimb de filtru; 2,8 litri ulei cu schimb de filtru asa putin? hmm.... ciudat. f ciudat. la mine 2,9 l ....ma intreb daca il folosesc acum dupa o perioada de cateva luni ce mai ramas daca as vrea sa il schimb ...si a pastrat calitatile ?daca stii sa te uiti inlateral dreapta poti vedea care este nivelul maxim si minim la ulei direct printr un gemulet ca sa il numesc asa ... Mesaj completat 10w40, cam 3.5litri parca intra, max 4. personal folosesc motul. in special ca e cam sg marca ce o gasesc aproape. filtru de ulei kn, nu mai stiu codul. vezi ca rugineste capatul surubului e destul de greu sa-l scoti. trebuie sa bagi o surubelnita prin filtru sa poti sa-l invarti cu totul... filtru de aer, poti sa folosesti tot kn, dar din ce am auzit eu (inca nu am schimbat ca sa spun din exp personala), filtrul stoc este mai bun. pui uleiul si ai rezolvat si pt motor si pt cutie. de lant nu cred ca trebuie sa mai zicem. astea sunt pt modelul 07, in schimb nu cred sa fie diferente care sa iasa din ce am zis daca ai modelul anterior sau 09. se spune ca filtrele sport permit o trecere mai facila a aerului prin el ,admisia aerului fiind mai usoara influentand astfel consumul de carburant micsorandul cu putin si cresterea usoara a raspunsului la acceleratie si tot odata a puterii,mai este un alt avantaj ca cica il schimbi la nu stiu cate 10k de 10k de km curatandul cu un ulei special si ungandul tot cu un ulei special,eu personal folosesc cel normal (stock) si nu m a deranjat cu nimic ,am sa incerc la micuta de 1k sa ii pun un astfel de filtru dar vreau bmc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cosmo Postat Februarie 21, 2010 Share Postat Februarie 21, 2010 (editat) din cate am inteles de la cei care le folosesc pe piste, filtrul stoc isi pastreaza calitatile cam toata viata in mod constant, pana "expira". un filtru k&n are la inceput un debit mai mare(si nu cu mult peste stoc), dupa care scade pana la "expirare". fereastra pentru care il folosesti in mod corect daca folosesti niste harti custom pt pc3 este f mica. acum, fiecare face ce vrea. nu mi-ar fi greu sa cred ca au scos un filtru de aer foarte bun, mai bun decat ce au reusit cei din aftermarket sa scoata. oricum, nu cred ca problema este acel 0.5 cai diferenta pe care-i storci dintr-un filtru. daca vrei performanta, sunt alte modificari mai substantiale. incepand cu pilotul. Editat Februarie 21, 2010 de Cosmo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.