Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR RR


Reverse
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

a...scuze...pentru modelul CBR600 rr 2005

vezi care iti place ,ajunge in max 2 saptamani,(alea din hong cong)daca nu ai cont si nu sti cum se cumpara da-mi un pm

http://motors-parts.shop.ebay.co.uk/i.html...p;_osacat=14780

Editat de suzuki_pill
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Sunt si eu posesorul unei 600RR. Acum ca vine primavara o sa ma apuc sa schimb si eu uleiul, filtrele. Puteti sa-mi spuneti si mie ce tip de ulei po t sa folosesc la 600 RR ? cati litri? si ce tipuri de filtre pt ulei si aer? Uleiul la cutie este acelasi ulei care se foloseste si la motor? Multumesc anticipat,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

10w40, cam 3.5litri parca intra, max 4. personal folosesc motul. in special ca e cam sg marca ce o gasesc aproape. filtru de ulei kn, nu mai stiu codul. vezi ca rugineste capatul surubului e destul de greu sa-l scoti. trebuie sa bagi o surubelnita prin filtru sa poti sa-l invarti cu totul... filtru de aer, poti sa folosesti tot kn, dar din ce am auzit eu (inca nu am schimbat ca sa spun din exp personala), filtrul stoc este mai bun. pui uleiul si ai rezolvat si pt motor si pt cutie. de lant nu cred ca trebuie sa mai zicem.

 

astea sunt pt modelul 07, in schimb nu cred sa fie diferente care sa iasa din ce am zis daca ai modelul anterior sau 09.

Editat de Cosmo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

600RR 03-06: 2,6 litri ulei fara schimb de filtru; 2,9 litri ulei cu schimb de filtru

600RR 07-09: 2,7 litri ulei fara schimb de filtru; 2,8 litri ulei cu schimb de filtru

Editat de laurtm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

600RR 03-06: 2,6 litri ulei fara schimb de filtru; 2,9 litri ulei cu schimb de filtru

600RR 07-09: 2,7 litri ulei fara schimb de filtru; 2,8 litri ulei cu schimb de filtru

 

astea sunt date oficiale... ca mi-e cam greu sa cred... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt intr-adevar datele din manualele de service. Cand am schimbat eu uleiul am bagat din bidon de 4L deci din pacate nu stiu exact cat a intrat, dar cred ca a mai ramas 1L in bidon (cu tot cu schimb de filtru) si pana la urma i-am mai dat drumu putin (max.50ml) ca era peste nivel. Astea toate la un PC40.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tot de pc 40 vb. prima oara am pus cat zicea in manual (3 bidonase de 1 l) si apoi a trebuti sa ma duc sa mai iau unul, din care a mai pus nu chiar jumate dar oricum pe acolo. inclusiv filtru schimbat, bineinteles. macar nu sunt singurul :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

600RR 03-06: 2,6 litri ulei fara schimb de filtru; 2,9 litri ulei cu schimb de filtru

600RR 07-09: 2,7 litri ulei fara schimb de filtru; 2,8 litri ulei cu schimb de filtru

 

 

asa putin? hmm.... ciudat. f ciudat.

la mine 2,9 l ....ma intreb daca il folosesc acum dupa o perioada de cateva luni ce mai ramas daca as vrea sa il schimb ...si a pastrat calitatile ?daca stii sa te uiti inlateral dreapta poti vedea care este nivelul maxim si minim la ulei direct printr un gemulet ca sa il numesc asa ...

Mesaj completat

10w40, cam 3.5litri parca intra, max 4. personal folosesc motul. in special ca e cam sg marca ce o gasesc aproape. filtru de ulei kn, nu mai stiu codul. vezi ca rugineste capatul surubului e destul de greu sa-l scoti. trebuie sa bagi o surubelnita prin filtru sa poti sa-l invarti cu totul... filtru de aer, poti sa folosesti tot kn, dar din ce am auzit eu (inca nu am schimbat ca sa spun din exp personala), filtrul stoc este mai bun. pui uleiul si ai rezolvat si pt motor si pt cutie. de lant nu cred ca trebuie sa mai zicem.

 

astea sunt pt modelul 07, in schimb nu cred sa fie diferente care sa iasa din ce am zis daca ai modelul anterior sau 09.

se spune ca filtrele sport permit o trecere mai facila a aerului prin el ,admisia aerului fiind mai usoara influentand astfel consumul de carburant micsorandul cu putin si cresterea usoara a raspunsului la acceleratie si tot odata a puterii,mai este un alt avantaj ca cica il schimbi la nu stiu cate 10k de 10k de km curatandul cu un ulei special si ungandul tot cu un ulei special,eu personal folosesc cel normal (stock) si nu m a deranjat cu nimic ,am sa incerc la micuta de 1k sa ii pun un astfel de filtru dar vreau bmc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din cate am inteles de la cei care le folosesc pe piste, filtrul stoc isi pastreaza calitatile cam toata viata in mod constant, pana "expira". un filtru k&n are la inceput un debit mai mare(si nu cu mult peste stoc), dupa care scade pana la "expirare". fereastra pentru care il folosesti in mod corect daca folosesti niste harti custom pt pc3 este f mica. acum, fiecare face ce vrea.

nu mi-ar fi greu sa cred ca au scos un filtru de aer foarte bun, mai bun decat ce au reusit cei din aftermarket sa scoata.

oricum, nu cred ca problema este acel 0.5 cai diferenta pe care-i storci dintr-un filtru. daca vrei performanta, sunt alte modificari mai substantiale. incepand cu pilotul.

Editat de Cosmo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din cate am inteles de la cei care le folosesc pe piste, filtrul stoc isi pastreaza calitatile cam toata viata in mod constant, pana "expira". un filtru k&n are la inceput un debit mai mare(si nu cu mult peste stoc), dupa care scade pana la "expirare". fereastra pentru care il folosesti in mod corect daca folosesti niste harti custom pt pc3 este f mica. acum, fiecare face ce vrea.

nu mi-ar fi greu sa cred ca au scos un filtru de aer foarte bun, mai bun decat ce au reusit cei din aftermarket sa scoata.

oricum, nu cred ca problema este acel 0.5 cai diferenta pe care-i storci dintr-un filtru. daca vrei performanta, sunt alte modificari mai substantiale. incepand cu pilotul.

nu a spus nimeni ca performezi cu cei 0,5 cp care ii scoi prin inlocuirea celui stock,tocmai asta este si moticul pentru care nu am pus cel aftermarket ,numai trebuie schimbat la 3000 km la cat praf este in bucuresti......cu ultima parte pana la urma urmei nimeni nu s a nascut invatat si cred ca cei cu mai putina experienta au dreptul sa invete si numai prin practica in cazul de fata poti ajunge la un grad mai avansat de 'pilota'.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma refeream ca de banii de 2-3 filtre poti face un curs :)

si da, kn 204 parca era. oricum, vezi ca trebuie sa aiba comerciantii un catalog, si iti spun ei ce model iti trebuie.

ca ulei, 300v factory line parca am. nu mai tin minte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma refeream ca de banii de 2-3 filtre poti face un curs :)

si da, kn 204 parca era. oricum, vezi ca trebuie sa aiba comerciantii un catalog, si iti spun ei ce model iti trebuie.

ca ulei, 300v factory line parca am. nu mai tin minte.

 

chiar buna ideea de a face un curs pentru toti ,ar fi cu luare aminte ,iar ptr cei ce merg prin europa intodeauna trebuie sa platesti instructor ce iti explica trasele ,cum sa te apleci ,cum sa franezi in caz de urgenta ,cum sa iesi din curba asta la inceput ,te filmeaza iti explica asa am inteles de la baietii ce merg acolo si sper ca anul asta sa merg si eu ca sa pot invata toate astea si sa renunt pentru moment la mersul pe strada ,dedicand viitoarea motocicleta numai de curse ....insa ceea ce spun eu este ceea ce este recomandat pe pista ,dintre cei multi cu motoare imi da impresia ca stradai o pista si ca sa iesim din tipar ca ne dam pe o roata sau sa plecam in tromba de la semafor sa prindem .......urmatorul semafor tot pe rosu tot asa ...

pentru cei ce vor sa faca un astfel de curs pentu deprinderea lucrurilor elementare ar fi necesar cel putin cateva ore sa zic 20-30 pentru a cunoaste cat de cat ce insemana lucrurile elementare......DAR ,EXISTA UN ASEMENEA CURS? PE LA URECHILE MELE NU A AJUNS ASA CEVA ,NU CA AS FI FOST FOARTE INTERESAT LA VREMEA CAND AM LUAT PERMISUL DAR consider ca sunt bani care se dau pe lucruri care de fapt nu conteaza gen accesorii rizoma ....mansoane,oglinzi,rezervor lichid frana......si de fapt ce conteaza nu se ia in seama

300v ... double ester

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vine vine primavara... se usuca-n toata tara... floricele pe campiii hai sa le primvim copii ... evident calare pe ai nostri caluti :) asfalt uscat tuturor... intalnirea de la piata.. constitutiei.. cand o sa o facem pe prima ceberistilor ;) sa ne vedem sanatosi :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...