Sari la conținut

Ce Spray De Lant Folositi?


emylyo
 Share

Postări Recomandate

Castrol e tata lor! Parerea mea. Bestseller in Germania.

Si S100 e de calitate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu folosesc Valvoline dar mi-a spus un tovaras ieri ca exista ceva praf de uns lantul..Stie cineva mai multe?Avantajul ar fi lipsa stropilor de pe papuci si roata spate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S100 a castigat teste, e o idee mai scump decat Castrol si e cu teflon. I fully trust Castrol. Un singur lucru nu as cumpara niciodata de la ei. Casca. :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut si eu Motorex 622, il foloseam sa ung balamalele la garaj si alte chestii, mai putin lantul.

 

Cu Procycle Teflon (uscat) am intins lantul dupa 7000 km....asa ca nu mai comentez calitatea. Plus ca se lipeste excelent si se ia foarte greu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motorex white 622!

 

foarte bun.

cea mai tare faza era cand aveam gs-ul cu jenti albe si dadeam cu altceva: dupa 10km erau cel putin gri!!!

am incercat si din alea uscate cu teflon: foarte zgomotoase! si nici nu-mi placea cu arata lantul dupa un timp, se incalzea foarte tare.

 

cu motorexul dupa 15 min se transfoma intr-o vaselina alba care acolo moare chiar si la spalat.

Editat de medevac106
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alternez intre Shell cu teflon, Valvoline ??? si am mai folosit si WĂźrth.

 

Cel mai "vizibil" efect l-a acut Shell-ul. Urmatorul va fi unul uscat de la Pro Cycle (la Louis cu 6 Eur - Art. nr. 10004309), pentru ca m-am saturat sa tot curatz la jeanta :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am incercat pana acum:

- IPONE (cel colorat rosu): unge foate bine, dar murdareste tot in jur

- PROCYCLE (teflon uscat): o porcarie, se curata imediat

- PUTOLINE (cel normal, o-ring): unsuros, nu sta pe lant, cel mai prost dintre cele pe care le-am incercat

 

And the winner is........

 

MOTOREX cu teflon - e super tare, unge foarte bine, nu pateaza, nu murdareste. Si e si ieftin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

MOTOREX Racing cu teflon......adera foarte bine si nu curge de pe lant , nu pateaza janta..... , shell...varza.....motul.....a ramas teflonul in tub cred :drink:) ...deci raman pe MOTOREX :) , si pe de alta parte are si 1 pret bun fata de celelalte produse cu teflon de pe piata,

:bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe Motorex cu teflon am dat la Kawa,Motulul cu teflon era 39 ron la Yamaxa(in Constanta).Asa ca nu e tocmai ieftin.Motulul la Selgros era 48 ron.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebare: stiti la ce foloseste sprayul de lantz?

 

Sa imi dau eu cu parerea, intuitiv:

 

Dupa ce speli lantul, scoate sunetul acela de "sticla" (un clantanit). Rezulta ca spray-ul are rolul de a lubrifia articulatiile lantului.

 

Pe langa asta, mai cred ca are rolul de a proteja o-ring-urile (in care oricum este - sau ar trebui sa fie - vaselina) de praf.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

raspuns: habar n'am!

ca sa ne murdarim jentile si ghetele? :bounce:

:)

 

ps: unde gasesc motoflex d'asta cu teflonel?

 

raspuns: pentru a prelungi viata din pinion+foaie

 

motorex cu teflon (tubul cu galben) i'l iei de la magazinul din cotroceni, ala KTM :drink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

For dry dusty conditions I strongly suggest you use a dry lube. As the name suggests, dry lubes are dry after being applied to the chain. All dry lubes involve some sort of wax.

 

Many riders used to literally use wax to lube their chains. This provided the advantage of a very clean chain in dusty conditions, but in reality provided very poor lubrication. Some people still use wax and swear by it, but unless you are one of these people, I don't suggest it.

 

The modern day dry lube typically use PTFE, teflon and other agents suspended in an evaporating solvent. When the lube is applied it is wet, but after a few minutes it dries leaving a waxy protective coating on your chain.

 

These lubes hold up fairly well in wet conditions as well, but you may need to reapply the lube more often in these conditions.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...