Sari la conținut

Detinatori de Kawasaki ZX-6R/636


chino
 Share

Postări Recomandate

Survolaj am vazut ca te pricepi la carburatoare.As vrea si eu sa le sincronizez la tine dar de curatat as vrea eu (sa ies un pic mai ieftin).Daca le dau jos sa le curat si pun totul ca inainte (fiecare surub la acelasi pas ca inainte) mai reusesc sa ajung pe ea calare sa le si sincronizez?

 

 

 

 

 

 

 

 

daca va intalniti dati-mi si mie un semn ca eu nu am net deocamdata....nr meu de tel: 0726 125 430.Mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Survolaj am vazut ca te pricepi la carburatoare.As vrea si eu sa le sincronizez la tine dar de curatat as vrea eu (sa ies un pic mai ieftin).Daca le dau jos sa le curat si pun totul ca inainte (fiecare surub la acelasi pas ca inainte) mai reusesc sa ajung pe ea calare sa le si sincronizez?

 

daca va intalniti dati-mi si mie un semn ca eu nu am net deocamdata....nr meu de tel: 0726 125 430.Mersi

 

Da, nu-i nici o problema, daca e vii la mine - demontezi tu ce vrei iti arat tot unde e fiecare surubel si fiecare furtun unde vine si trebuie pus...si sincronizare o fac eu. Sculele ti le imprumut eu si nu e nevoie de bani de asa ceva. Daca doresti suna-ma la numarul de telefon din linkul semnaturii mele si stabilim o zi in care sa facem treaba.

 

Cat despre intalnire - ce zi doriti? Joi sau Vineri?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut ninjacilor, nu sunt nou in ale motociclismului, numai ca fostu motor ss a fost un f4i, iar acum dupa multe, suciri si rasuciri, m-am hotarat la 636 2005 2006, este singurul model care pot spune din toata inima ca este o motocicleta FRUMOASA ( parerea mea) acum sunt in SUA, mai exact in san diego, cand am venit aici am vrut sa imi iau un cross ca astia sunt inebuniti cu dunele, dar nu imi plac, tot ss raman iubirea mea,

 

pana cu ceva timp in urma, nu stiam decat honda si iar honda, dar ma gandeam ca pe a mea acasa am avuto timp de 1 an jumate, vreo 12 000 km, am prajit odata ambreaju din cauza ca nu stiam sa dau burn, de atunci nu am mai incercat :laugh: dar in rest nici o problema, nu scotea fum, nu facea nici o figura,, mergea brici,,(ma iertat de multe ori, pe vremea aia incepator fiind, acum) treaba cu fiabilitatea este relativa , cum ziceau mai toti baetii, cum o ingrijesti asa o ai,

dar , ma intreb de ce multi care au avut kawa 636 modelul 2005 2006, doar dupa un an, le vand, ptr ca am vazut evolutia topiculu si multi nu leau tinut mai mult de 1 an , max 1 an jumate, si sincer cum vorbeau de ele si cat de entuziasmati pareau cand leau luat, puteam sa jur ca le vor da si la copii lor, cand ei vor imbatrani si vor trece la chopere, dar.. nu e asa, ,, sa fie doar plictiseala, ?? dorinta de alceva ?,,,, poate clasa de 1000 la care vor sa treaca ?? astept daca se poate raspuns, si aici i-as ruga sincer,, pe cei care au avut sau care au, sau care au mers, sa imi zica si mie daca are vreo buba., daca are ceva care este atat de aiurea incat sa nu imi iau, kawa, si sa optez, ptr cbr sau k5 u,,,

 

Va mutumesc, si astept cu nerabdare raspunsuri

 

Salut, am si eu un 636 si chiar nu l-as vinde ptr una din 2009 oricare ar fi ea. Imi place f mult acest model si nu mai spun ca se pot gasi o grmada de upgrades car se pot face la ea. NU mai zic ca acest motor 636 cc nu se mai fabrica. A trebuit o perioada sa stau despartit de el dar in curand ne vom intalni din nou, sper in max 1 luna. E pe mare si vine din SUA. Abia astept sa il revad :P. Parca nu mai am rabdare. Singurul motiv care m-ar face sa il dau ar fi lipsa timpului de a il folosi. Eu in oras merg cu un scuter de 150cc , care cred eu, este mult mia practic decat un SS. Asadar eu te sfatuiesc sa iti iei kawa. NU am avut nici o data nici o problema cu el. NU am facut burn out iar uili am incercat ceva vreme si dupa aia m-am lasat ptr a mi s-a parut nerentabil. Daca ai grija de el nu are ce sa se strice. Abia astept sa vina, ca sa ma alatur la intalnirile zx6r-istilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OK vad ca din lipsa de posturi ( sau chiar oameni ) PRIMA INTALNIRE A NINJACILOR DE 600 FA VI VINERI 22.05.2009 ORELE 19:00 LA ARCUL DE TRIUMF SI HOTARAM ACOLO UNDE O MUTAM SA FIE CONVENABIL PENTRU TOTI CAT SA NE SI CUNOASTEM CU TOTII. ESTE NUMAI PENTRU BUCURESTENI. MOMENTAN :D

Editat de Survolaj
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut ninjacilor, nu sunt nou in ale motociclismului, numai ca fostu motor ss a fost un f4i, iar acum dupa multe, suciri si rasuciri, m-am hotarat la 636 2005 2006, este singurul model care pot spune din toata inima ca este o motocicleta FRUMOASA ( parerea mea) acum sunt in SUA, mai exact in san diego, cand am venit aici am vrut sa imi iau un cross ca astia sunt inebuniti cu dunele, dar nu imi plac, tot ss raman iubirea mea,

 

pana cu ceva timp in urma, nu stiam decat honda si iar honda, dar ma gandeam ca pe a mea acasa am avuto timp de 1 an jumate, vreo 12 000 km, am prajit odata ambreaju din cauza ca nu stiam sa dau burn, de atunci nu am mai incercat :unsure: dar in rest nici o problema, nu scotea fum, nu facea nici o figura,, mergea brici,,(ma iertat de multe ori, pe vremea aia incepator fiind, acum) treaba cu fiabilitatea este relativa , cum ziceau mai toti baetii, cum o ingrijesti asa o ai,

dar , ma intreb de ce multi care au avut kawa 636 modelul 2005 2006, doar dupa un an, le vand, ptr ca am vazut evolutia topiculu si multi nu leau tinut mai mult de 1 an , max 1 an jumate, si sincer cum vorbeau de ele si cat de entuziasmati pareau cand leau luat, puteam sa jur ca le vor da si la copii lor, cand ei vor imbatrani si vor trece la chopere, dar.. nu e asa, ,, sa fie doar plictiseala, ?? dorinta de alceva ?,,,, poate clasa de 1000 la care vor sa treaca ?? astept daca se poate raspuns, si aici i-as ruga sincer,, pe cei care au avut sau care au, sau care au mers, sa imi zica si mie daca are vreo buba., daca are ceva care este atat de aiurea incat sa nu imi iau, kawa, si sa optez, ptr cbr sau k5 u,,,

 

Va mutumesc, si astept cu nerabdare raspunsuri

 

Eu am 636-le de un an jumate timp in care am facut o mie si ceva de km pe strada :cheers:

In ultimii 2 ani am mers numai la curse si am avut doar suzuki pentru pista.

Insa de luna trecuta am renuntat la suzuki si am transformat 636-le intr-o bestie de curse...am investit foarte mult in ea dar am si avut primul rezultat acum la Serres unde mi-am imbunatatit timpul obtinut in martie pe vechiul gixxer cu cateva secunde bune...chiar daca kawasaki-ul e sensibil mai greu.

Singura problema a fost cu supraincalzirea motorului in pista....problema pe care o voi rezolva prin scoaterea termostatului si schimbarea radiatorului cu unul marit.

In rest mi-a placut stabilitatea pe viraje ajutata binenteles de suspensiile mupo racing....de frane....si de pozitia in sa destul de comoda fata de gixxer.

Nu sunt multumit de demaraj....cu toate ca am power commander...full akrapovic..transmisie race 520 scurta...etc....raportul cp/kg isi spune cuvantul fata de r6 si 600rr care sunt mult mai usoare.

O sa va pot spune mai multe dupa ce ma intorc de la Hungaroring.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:unsure: Imi pare rau , dar se pare ca planurile mele au fost date peste cap , se pare ca voi veni abia la a-2a intalnire a kawasaki-istilor :cheers:

Sper sa nu fi singur Survolaj ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut problema care o ai tu este una foarte comuna la 636 ca despre asta vb, atunci cand pui toba aftermarket.Sub sea este ecu si acolo este un motoras care se inverte stanga dreapta.Normal, acolo sunt prinse 2 cabluri care merg pana aproape de toba finala unde exista o valva care se inchide sau deschide in funcite de acceleratie.Eu iti spun asta cum e la modelul 2005 2006.Cred ca asa e si la modelele 2003 2004.Cand schimbi toba acele cabluri se dau la o parte, impreuna cu rotita de care sunt prinse, deoarece toba noua nu mai are acea valva care sa se inchida si deschida.Ipreuna cu toba noua vine si o piesa care se monteaza in locul celei vechi care avea cablurile atasate.Piesa asta are functia de a pacali sistemul de injectie, ca si cum valva de la toba ar exista in continuare.Verifica ca acea piesa sa fie prinsa corespunzator, la mine s-a mai slabit din cauza trepidatiilor, iti atasez o poza ca sa iti dai seama despre ce vorbesc.Imi pare rau ca nu am explicat mai bine

Salutari ninjalailor!

Am patit si eu ce scrie mai sus...imi sta aprins becul FI incontinuu. S-a verificat cu pinii aia de diagnoza sa vedem ce eroare este si a rezultat ca e de la acest motoras cu clapeta de la evacuare, care nu stiu din ce motiv nu a fost dat jos cand s-a instalat toba Laser pe ea...el in tot acest timp a mers in gol si pana la urma s-au rupt dintii de pe rotita de plastic din interior, iar acum nu mai da comanda cum trebuie => apare eroarea FI in bord. La toba nu am acea piesa de care am aflat ca pacaleste acest sistem...oare cum sa fac sa dispara eroara? motorasul e stricat, nu are rost sa cumpar altul pentru ca oricum nu mai foloseste la nimic, evacuarea fiind schimbata...idei ceva? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari.

Am pierdut prima intalnire a "nijalailor" - vazut prea tarziu postarea.

Se va mai tine o astfel de intalnire?

Si daca da... cand?

 

Multumesc.

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

[quote name='euforiu' date='May 22 2009, 08:07 PM' post='1900578']

kawa meu e mai vechiutz da nasol e k ma oprit garda(si nu am permis :cheers: ) da knd il iau abia astept sa ne dam,,..asta dc ma primiti :) ....pana una-alta DRUM BUN

 

eu unul nu sunt din bucuresti sau de unde esti tu...insa cu siguranta nu te-as lasa sa te plimbi cu mine atata timp cat n-ai permis, dimpotriva, poate chiar te-as da eu in gat... :P

 

NO OFFENSE! nu am nimic personal cu tine...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se va mai tine - dar eu zic sa ne intalnim Joi...vineri mai are lumea treaba etc. Deci propun again ora 19:00 28.05.2009 inca o intalnire...data trecuta am fost cam putini, hai sa ne adunam mai multi. La arcu de triumf.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Maine avem si noi, Bercenarii, "intalnirea de club". :)

Iar azi, sunt pieton caci nu prea ma simt in apele mele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se va mai tine - dar eu zic sa ne intalnim Joi...vineri mai are lumea treaba etc. Deci propun again ora 19:00 28.05.2009 inca o intalnire...data trecuta am fost cam putini, hai sa ne adunam mai multi. La arcu de triumf.

Din pacate daca intalnirea se tine joia eu nu pot veni pentru ca de la 19 la 21 am programata o sesiune de fotbal. Daca se reprogrameaza.... cu cea mai mare placere.

Daca la prima intalnire au fost prezente 4 kawa si o honda (era de fapt un kawasaki sub acoperire :) )sunt convins ca la urmatoarea intalnire putem mai mult.

numai bine !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...