Sari la conținut

Detinatori de Kawasaki ZX-6R/636


chino
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...

Salut,am un prieten cu un 636 din 2006 si are o problema cu ea in felul urmator :

Cand mere frumos e totul ok.Cand o ridica in ture si mere mai "sportiv",mai ales pe curbe,i se opreste in mers.

M-am dat si eu cu ea si am patit aceeiasi faza : se opreste in mers exact ca si atunci cand nu mai are gaz,ca si cum s-ar taia alimentarea.

Daca incearca sa-l porneasca atunci,repede,nu vrea sa porneasca si scoate fum negru,ca si cum ar avea prea multa benzina.

El zice ca e de vina tps-ul,nush ce sa zic.Treaba are logica,daca tps-ul ii da valori eronate si percepe clapetele ca si cum ar fi deschise full,ii da prea multa benzina si il ineaca.

Dar nush,daca cineva a mai patit treburi din astea si le-a rezolvat,sa-mi spuna si mie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu m-am lovit de probleme de genul asta,ideea este ca la mine nu pornea pana nu a trecea o perioada de timp.

Dupa multe cautari am ajuns la concluzia ca toate problemele au fost generate de incalzirea ECU care este desupra espamentului in codita.

Incerca o izolare termica pentru moment si vezi daca se mai intampla.

La mine nu s-a rezolvat pana la urma doar cu schimbare de ECU.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa verifice senzorul de inclinare....daca a scapat-o pe jos vreodata e posibil sa se fi stricat senzorul si sa dea erori.

Daca este senzorul acela pur si simplu opreste motorul.Daca pui contactul din nou porneste perfect normal fara fum,balbait etc.

De aceea eu unul nu suspectez TOS senzor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate sa fie din multe locuri. Intai vezi daca e antigel sau nu ca sa limitezi cautarile. Daca esti convins ca e antigel verifici toata instalatia de racire, nu doar radiatorul. Poate scapi cu niste furtunuri. In manual spune sa se schimbe furtunurile astea la 4 ani, asta nu inseamna ca dupa 4 ani o sa pise furtunul neapatat, doar ca exista o probabilitate din ce in ce mai mare cu trecerea timpului.

 

Porneste motorul si lasa-l pana baga ventilatorul si dupaia vezi daca picura pe undeva, daca ramane umed radiatorul. Verifica si nivelul de antigel din radiator si din vasul de expansiune la RECE.

Editat de wawessh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lichidul este dulceag .....sigur antigel...

motorul este tras pe dreapta de 2luni "vremea"

urmeaza sa dau jos carenele sa vad despre ce este vb ,dar nu astazi ca este sarbatoare..

merci @wawessh.....



am spre vanzare schimb manete frana ambreaj si toba originala zx6r..

daca este careva interesat.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

lichidul este dulceag .....sigur antigel...

motorul este tras pe dreapta de 2luni "vremea"

urmeaza sa dau jos carenele sa vad despre ce este vb ,dar nu astazi ca este sarbatoare..

merci @wawessh.....

 

am spre vanzare schimb manete frana ambreaj si toba originala zx6r..

daca este careva interesat.....

eu as fi interesat de toba.cat vrei p toba.si daca se potriveste la una din 98?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sugesti,pareri amortizor voblaj zx6r an 2000..

se merita /mers nu chiar sportiv(in limite).....

pe un gasim,merg toate sau difera prinderile de jug?



nu stie nimeni ......... :-L

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sugesti,pareri amortizor voblaj zx6r an 2000..

se merita /mers nu chiar sportiv(in limite).....

pe un gasim,merg toate sau difera prinderile de jug?

 

nu stie nimeni ......... :-L...????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea personala ca nu merita.daca ai niste bani de dat, de care nu ai nevoie, poti sa iti iei. Amortizorul face diferenta atunci cand te ridici pe o roata si cand cazi la loc, stabilizeaza motorul, sau il alte situatii similare. Eu nu am avut niciodata si nici lipsa nu i-am simtito. Prefer banii aia sa ii bag in benzina si sa ma plimb decat sa ii bag in amortizor. Difera prindrtile de la model la model, unele se pot adapta si la alte modele moto, pt moto tau in special nu stiu. Asfalt uscat si fara incidente colegu.

Editat de diabolyk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea ta proprie si personala este foarte very falsa.

Amortizorul nu are rol de stabilizare doar daca te dai pe-o roata!!

Incearca scenariul urmator: da-i acceleratie apoi incearca sa iti imaginezi ca iti iese ceva in fata si esti nevoit sa franezi brusc si pe franare dai de un mic hop.

Ghici ce se intampla?? Da, ai ghicit: un voblaj de mare frumusete!!!

Amortizorul de ghidon e un MUST HAVE, tine de siguranta ta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...