dan_wolf Postat Decembrie 12, 2014 Share Postat Decembrie 12, 2014 Multumesc pentru raspunsuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Decembrie 12, 2014 Share Postat Decembrie 12, 2014 Zx 636 are etriere cu 4 pistonase per etrier. In poza sunt 8 garnituri praf,8 garnituri presiune si 2 capace de aerisitor. Dupa calculul meu in poza arata kitul de reparatie pentru 2 etriere fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan_wolf Postat Decembrie 13, 2014 Share Postat Decembrie 13, 2014 TNG stiu ca sunt 8 garnituri in total, am sunat la numarul afisat (pe site) si nu au stiut sa-mi spuna exact ce contine kitul. Au spus ca poza este informativa. Asta este motivul pentru care am scris aici, ma gandeam ca a mai cumparat cineva acel produs. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Decembrie 13, 2014 Share Postat Decembrie 13, 2014 Ok,imi cer scuze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Decembrie 19, 2014 Share Postat Decembrie 19, 2014 Luati-va garnituri OEM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan_wolf Postat Decembrie 19, 2014 Share Postat Decembrie 19, 2014 Prea tarziu! Am facut comanda la kitul de la Tourmax. JAGI, te rog da mai multe detalii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Decembrie 19, 2014 Share Postat Decembrie 19, 2014 Tourmax este producatorul de casa pentru majoritatea firmelor japoneze. Adica pe piesele oem care sunt cu firma honda/yamaha,kawa...etc pe etiketa,sunt tot tourmax. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cip M Postat Ianuarie 12, 2015 Share Postat Ianuarie 12, 2015 Are cineva la dezmembrat sau chiar completa, o cutie de viteze pt 636 2005-2006 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bikemen Postat Ianuarie 20, 2015 Share Postat Ianuarie 20, 2015 .. » Post actualizat in 20 Jan 2015 13:02 .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 22, 2015 Share Postat Ianuarie 22, 2015 Salut, In functie de model si an fabricatie anul acesta voi avea posibilitatea de softare ECU la urmatoarele modele: ZX6R 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014 ZX6RR 2005 2006 MODIFICARI PRIN SOFTARE 1.Rescrierea hartilor de injectie/benzina 2.Rescrierea hartilor de avans 3.Scoaterea restrictiei de viteza peste 300km/h 4.Implementarea functiei de quick-shifter,montare de sensor pe selector( pentru anumite modele) 5.Crestera limitei de turatii 6.Posibilitatea limitari turatiei soft 2 cilindri din 4 sau hard toti cilindri pe neutru sau in teapta viteza 7.Posibilitatea de setare 2 harti de injectie si benzina diferite si selectarea lor printr-un simplu intrerupator 8.Posibilitatea setari sonzorului de temperatura si de presiune admosferica la o valoare fixa(pentru teste dyno ) 9.Se poate anula functia de PAIR valve din ECU fara martor FI in bord 10.Se poate anula ISC valve fara martor FI in bord 11.Se poate anula functia de ABC si stabilirea unica de pozitie A sau se poate restrictiona puterea pentru incepatori. 12.Se poate stabili alte temperaturi de lucru al ventilatorului de racire 13.Se poate scrie valorile de deschidere a clapetei de EXUP 14. Posibilitatea setari hartilor STV pentru livrarea puteri asa cum se vrea (delimitare sau restrictionare pentru incepatori) 15. Stabiirea a doua restrictii de turatie pentru treptele de viteza si cea neutru sau cu ambreiajul tras unde motorul nu v-a urca mai mult de 2000/3000rot Detalii la adresa de mail: geo_tng@yahoo.com Cu respect TNG! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
manu_vvu Postat Ianuarie 22, 2015 Share Postat Ianuarie 22, 2015 Salut, In functie de model si an fabricatie anul acesta voi avea posibilitatea de softare ECU la urmatoarele modele: ZX6R 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014 ZX6RR 2005 2006 MODIFICARI PRIN SOFTARE 1.Rescrierea hartilor de injectie/benzina 2.Rescrierea hartilor de avans 3.Scoaterea restrictiei de viteza peste 300km/h 4.Implementarea functiei de quick-shifter,montare de sensor pe selector( pentru anumite modele) 5.Crestera limitei de turatii 6.Posibilitatea limitari turatiei soft 2 cilindri din 4 sau hard toti cilindri pe neutru sau in teapta viteza 7.Posibilitatea de setare 2 harti de injectie si benzina diferite si selectarea lor printr-un simplu intrerupator 8.Posibilitatea setari sonzorului de temperatura si de presiune admosferica la o valoare fixa(pentru teste dyno ) 9.Se poate anula functia de PAIR valve din ECU fara martor FI in bord 10.Se poate anula ISC valve fara martor FI in bord 11.Se poate anula functia de ABC si stabilirea unica de pozitie A sau se poate restrictiona puterea pentru incepatori. 12.Se poate stabili alte temperaturi de lucru al ventilatorului de racire 13.Se poate scrie valorile de deschidere a clapetei de EXUP 14. Posibilitatea setari hartilor STV pentru livrarea puteri asa cum se vrea (delimitare sau restrictionare pentru incepatori) 15. Stabiirea a doua restrictii de turatie pentru treptele de viteza si cea neutru sau cu ambreiajul tras unde motorul nu v-a urca mai mult de 2000/3000rot Detalii la adresa de mail: geo_tng@yahoo.com Cu respect TNG! Pentru un zx636 din 2004 ce varianta de a modifica temperatura de pornire a ventilatoarelor exista? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
white.wolfy Postat Ianuarie 22, 2015 Share Postat Ianuarie 22, 2015 (editat) Salut, In functie de model si an fabricatie anul acesta voi avea posibilitatea de softare ECU la urmatoarele modele: ZX6R 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014 ZX6RR 2005 2006 MODIFICARI PRIN SOFTARE 1.Rescrierea hartilor de injectie/benzina 2.Rescrierea hartilor de avans 3.Scoaterea restrictiei de viteza peste 300km/h 4.Implementarea functiei de quick-shifter,montare de sensor pe selector( pentru anumite modele) 5.Crestera limitei de turatii 6.Posibilitatea limitari turatiei soft 2 cilindri din 4 sau hard toti cilindri pe neutru sau in teapta viteza 7.Posibilitatea de setare 2 harti de injectie si benzina diferite si selectarea lor printr-un simplu intrerupator 8.Posibilitatea setari sonzorului de temperatura si de presiune admosferica la o valoare fixa(pentru teste dyno ) 9.Se poate anula functia de PAIR valve din ECU fara martor FI in bord 10.Se poate anula ISC valve fara martor FI in bord 11.Se poate anula functia de ABC si stabilirea unica de pozitie A sau se poate restrictiona puterea pentru incepatori. 12.Se poate stabili alte temperaturi de lucru al ventilatorului de racire 13.Se poate scrie valorile de deschidere a clapetei de EXUP 14. Posibilitatea setari hartilor STV pentru livrarea puteri asa cum se vrea (delimitare sau restrictionare pentru incepatori) 15. Stabiirea a doua restrictii de turatie pentru treptele de viteza si cea neutru sau cu ambreiajul tras unde motorul nu v-a urca mai mult de 2000/3000rot Detalii la adresa de mail: geo_tng@yahoo.com Cu respect TNG! pentru zx6r 2004? Editat Ianuarie 22, 2015 de white.wolfy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 23, 2015 Share Postat Ianuarie 23, 2015 pentru zx6r 2004? Pentru un zx636 din 2004 ce varianta de a modifica temperatura de pornire a ventilatoarelor exista? Multumesc! Momentan nu am posibilitatea sa accesez ECU pentru modelul 2003/2004. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_09 Postat Februarie 1, 2015 Share Postat Februarie 1, 2015 Domnilor ce ziceti de o transformare lacodita genul asta,si cu evacurae pusa jos sub scarita? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
diabolyk Postat Februarie 1, 2015 Share Postat Februarie 1, 2015 Dacă nu ai ce face cu banii, de ce nu? Personal nu îmi place cum da gazdele în roata, zici ca e mașină, ceea originala atâta destul de bine, dar cum e motocicleta ta, succes :-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Februarie 1, 2015 Share Postat Februarie 1, 2015 Parerea mea e ca ar arata bine ...dar transformarea aia nu e asa simpla cum pare ,intodeauna apar obstacole ...e mult de lucru ,nu stiu daca merita ?+ aproape sigur o sa pierzi cativa caluti ...si la revanzare ,cand va veni timpul ...modificarea asta va fi mai mult un minus decat un plus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_09 Postat Februarie 1, 2015 Share Postat Februarie 1, 2015 E foarte grea toba originala,deci scap si de greutate in plus... 2. Pot adapta usor o toba sport,jos langa scarita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krieger Postat Februarie 1, 2015 Share Postat Februarie 1, 2015 da, ma gandeam si eu sa fac ceva asemanator la 636'le 05 meu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
manu_vvu Postat Februarie 1, 2015 Share Postat Februarie 1, 2015 Mie mi se pare ca arata bine modificarea... Spor la taiat/sudat/lipit,etc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kawi Postat Februarie 1, 2015 Share Postat Februarie 1, 2015 Mult succes la modificare..intr-adevar parerile sunt impartite, personal imi place cum iese din fabrica, dar privita din spate cu "noua codita", o face sa para mai sexy(repet: doar din spate!) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_09 Postat Februarie 1, 2015 Share Postat Februarie 1, 2015 Ms pentru reply-uri baieti! Am cateva nelamuriri... 1.Ce se intampla cu valva aia din toba daca dau jos originala ? Am inteles ca o sa dea ceva erore pe bord..? 2.A inlocuit cineva catalizatorul ('nodul' ala chiar de sub motor) cu teva normala? » Post actualizat in 01 Feb 2015 18:05Dacă nu ai ce face cu banii, de ce nu? Personal nu îmi place cum da gazdele în roata, zici ca e mașină, ceea originala atâta destul de bine, dar cum e motocicleta ta, succes :-) Nu necesita bani,decat toba ce o pun jos langa scarita.Dar o am deja,o scurtez usor si acolo e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kawi Postat Februarie 1, 2015 Share Postat Februarie 1, 2015 Daca te-ai hotarat si esti convins 100% de modificare, te rog mult sa postezi foto cu noul look, pentru a putea vedea rezultatul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 1, 2015 Share Postat Februarie 1, 2015 Ms pentru reply-uri baieti! Am cateva nelamuriri... 1.Ce se intampla cu valva aia din toba daca dau jos originala ? Am inteles ca o sa dea ceva erore pe bord..? 2.A inlocuit cineva catalizatorul ('nodul' ala chiar de sub motor) cu teva normala? » Post actualizat in 01 Feb 2015 18:05 Nu necesita bani,decat toba ce o pun jos langa scarita.Dar o am deja,o scurtez usor si acolo e 1. Da, o sa ai eroare in bord . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_09 Postat Februarie 1, 2015 Share Postat Februarie 1, 2015 1. Da, o sa ai eroare in bord . si cum fac sa fie ok? » Post actualizat in 01 Feb 2015 18:43 Daca te-ai hotarat si esti convins 100% de modificare, te rog mult sa postezi foto cu noul look, pentru a putea vedea rezultatul... cand se mai incalzeste putin... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 2, 2015 Share Postat Februarie 2, 2015 Se poate construi un montaj electronic care sa simuleze prezenta exap-ului,cu toate ca uneori rar mai poate sa apara FI. Sau, se poate complementar, sa se scrie softul cu valoare de 100% deschis pe valva,asa ca nu va mai fi posibilitate sa se aprinda FI. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.