Survolaj Postat Aprilie 29, 2009 Share Postat Aprilie 29, 2009 eu am auzit ca 2.5 ture vin din fabrica, am toba stoc taiata, am scris mai sus da aveam problema dinainte de a taia-o si filtru e stoc. Uite chiar o sa ma uit in manual...eu am model 2000 si difera carburatoarele fata de ale tale din cate imi aduc aminte. Am alte tipuri dar aproape identice. La mine stiu sigur ca este 1 tura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Aprilie 29, 2009 Share Postat Aprilie 29, 2009 Deci si la tine tot 1 tura sunt deschise din fabrica uite-te pe manual. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristiangsl Postat Aprilie 29, 2009 Share Postat Aprilie 29, 2009 Asa e.. in manual zice la 1 tura... dar la mine daca le dau la 1 tura imi merge foarte rau... da in nas rau si trebuie strans foare mult surubul care regleaza relantiul ca sa am 1300 ture la releanti... eu am doar toba schimbata. Am incercat si cu colortune dar nu am reusit sa il reglez pentru ca e pozitia cam incomoda si se poate face doar cu filtrul de aer scos si nu cred ca se regleaza corect in acest fel. Eu am incercat sa le reglez in felul urmator: cu motorul pornit si incalzit bine... plec de la 1 tura la toate si le iau pe rand... incep sa desfac pe rand fiecare surub ...pe masura ce le desfac incepe sa se tureze motorul pana la un moment dat cand nu se mai tureaza... in mod normal in continuare ar trebui sa scada turatia pe masura ce amestecut devine bogat... Ideea e ca la varful de turatie amestecut ar trebui sa fie optim... La mine nu prea se simte scaderea de turatie pe masura ce amestecul devine bogat asa ca testez diverse pozitii ale suruburilor de amestec... Sper sa ma fi facut inteles... oricum mi-a cam scos nitele fire de par alb... dar asta e... urmatoarea motocicleta o sa fie model dupa 2003 ca sa scap de carburatoare...sa trec pe injectie ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 (editat) Asa e.. in manual zice la 1 tura... dar la mine daca le dau la 1 tura imi merge foarte rau... da in nas rau si trebuie strans foare mult surubul care regleaza relantiul ca sa am 1300 ture la releanti... eu am doar toba schimbata. Am incercat si cu colortune dar nu am reusit sa il reglez pentru ca e pozitia cam incomoda si se poate face doar cu filtrul de aer scos si nu cred ca se regleaza corect in acest fel. Eu am incercat sa le reglez in felul urmator: cu motorul pornit si incalzit bine... plec de la 1 tura la toate si le iau pe rand... incep sa desfac pe rand fiecare surub ...pe masura ce le desfac incepe sa se tureze motorul pana la un moment dat cand nu se mai tureaza... in mod normal in continuare ar trebui sa scada turatia pe masura ce amestecut devine bogat... Ideea e ca la varful de turatie amestecut ar trebui sa fie optim... La mine nu prea se simte scaderea de turatie pe masura ce amestecul devine bogat asa ca testez diverse pozitii ale suruburilor de amestec... Sper sa ma fi facut inteles... oricum mi-a cam scos nitele fire de par alb... dar asta e... urmatoarea motocicleta o sa fie model dupa 2003 ca sa scap de carburatoare...sa trec pe injectie ) Eu mi-am facut colortune de unu singur - m-am chinuit putin dar a mers si merge super rotund. Si la injectoare sunt probleme...acolo cu ea direct in service...la carburatoare mai faci tu ceva fara sa dai bani aiurea si s-o primesti inapoi mai rau decat ai dus-o. Oricum e alegerea ta. Bafta multa. P.S. La injectoare trebuie sa pui PC pentru a atinge performantele carburatiei...ma refer la putere. Deci alti bani alta distractie. Editat Aprilie 30, 2009 de Survolaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristiangsl Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 Sunt convins ca si la injectie poti avea probleme ... daca ai ghinion poti sa ai probleme si la una noua Pe mine ma intereseaza momentan sa mearga bine si mai putin sa ating cu injectie performantele carburatorului... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristiangsl Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 Eu mi-am facut colortune de unu singur - m-am chinuit putin dar a mers si merge super rotund.Si la injectoare sunt probleme...acolo cu ea direct in service...la carburatoare mai faci tu ceva fara sa dai bani aiurea si s-o primesti inapoi mai rau decat ai dus-o. Oricum e alegerea ta. Bafta multa. P.S. La injectoare trebuie sa pui PC pentru a atinge performantele carburatiei...ma refer la putere. Deci alti bani alta distractie. Zi-mi si mie te rog iti aparea culoarea aceea albastruie la colortune? La mine aparea albastrui dar apar niste firicele rosiatice din cand in cand. Trebuie sa strang surubul pana cand nu mai apar deloc ? ca la un moment dat pe masura ce strang surubul incepe sa scada turatia si intensitatea luminoasa a exploziei incepe sa scada... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tyby Postat Mai 3, 2009 Share Postat Mai 3, 2009 (editat) Intrebare de baraj: la un zx6 din 99 pot sa schimb becurile de la stop fara sa dau carena jos? Mama lor de becuri, s-au ars ambele doar pe pozitie la interval de o saptamana, culmea pe frana inca se aprind amandoua. Editat Mai 3, 2009 de Tyby Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 Zi-mi si mie te rog iti aparea culoarea aceea albastruie la colortune? La mine aparea albastrui dar apar niste firicele rosiatice din cand in cand. Trebuie sa strang surubul pana cand nu mai apar deloc ? ca la un moment dat pe masura ce strang surubul incepe sa scada turatia si intensitatea luminoasa a exploziei incepe sa scada... Dap, acea culoare statea in permanenta, nu aparea deloc galbui sau rosu. Intrebare de baraj: la un zx6 din 99 pot sa schimb becurile de la stop fara sa dau carena jos? Mama lor de becuri, s-au ars ambele doar pe pozitie la interval de o saptamana, culmea pe frana inca se aprind amandoua. Din cate stiu da...eu mi-am schimbat fara sa scot ceva...ar trebui sa fie ca in fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tyby Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 (editat) Am reusit intre timp sa schimb si becurile, raspunsul este ca DA, se pot schimba fara sa dai codita jos, dar trebuie ori sa ai maini mici, ori sa rogi un drac de pe strada sa bage mana acolo. Am aflat si de ce s-au ars amandoua, culmea, erau becurile originale, deci si-au facut datoria cu brio timp de 10 ani ! Editat Mai 4, 2009 de Tyby Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atenthondaru1203 Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 salut ninjacilor, nu sunt nou in ale motociclismului, numai ca fostu motor ss a fost un f4i, iar acum dupa multe, suciri si rasuciri, m-am hotarat la 636 2005 2006, este singurul model care pot spune din toata inima ca este o motocicleta FRUMOASA ( parerea mea) acum sunt in SUA, mai exact in san diego, cand am venit aici am vrut sa imi iau un cross ca astia sunt inebuniti cu dunele, dar nu imi plac, tot ss raman iubirea mea, pana cu ceva timp in urma, nu stiam decat honda si iar honda, dar ma gandeam ca pe a mea acasa am avuto timp de 1 an jumate, vreo 12 000 km, am prajit odata ambreaju din cauza ca nu stiam sa dau burn, de atunci nu am mai incercat dar in rest nici o problema, nu scotea fum, nu facea nici o figura,, mergea brici,,(ma iertat de multe ori, pe vremea aia incepator fiind, acum) treaba cu fiabilitatea este relativa , cum ziceau mai toti baetii, cum o ingrijesti asa o ai, dar , ma intreb de ce multi care au avut kawa 636 modelul 2005 2006, doar dupa un an, le vand, ptr ca am vazut evolutia topiculu si multi nu leau tinut mai mult de 1 an , max 1 an jumate, si sincer cum vorbeau de ele si cat de entuziasmati pareau cand leau luat, puteam sa jur ca le vor da si la copii lor, cand ei vor imbatrani si vor trece la chopere, dar.. nu e asa, ,, sa fie doar plictiseala, ?? dorinta de alceva ?,,,, poate clasa de 1000 la care vor sa treaca ?? astept daca se poate raspuns, si aici i-as ruga sincer,, pe cei care au avut sau care au, sau care au mers, sa imi zica si mie daca are vreo buba., daca are ceva care este atat de aiurea incat sa nu imi iau, kawa, si sa optez, ptr cbr sau k5 u,,, Va mutumesc, si astept cu nerabdare raspunsuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 Posesor de 636 din 2005. De multe ori stau, ma uit la ea si imi spun ca nu as schimba-o pe un model mai nou nici batut. In curand ma apuc sa imi construiesc casa, astept un credit, destul de mic de altfel, sunt destul de stramtorat cu banii, dar motorul nu il dau. O am de un an, si nu mi s-a defectat nimic, absolut nimic, porneste la fel, toarce la fel. Totusi, nu a vazut burnouturi, nu a vazut wheelie decat din greseala, pentru mine este fiabila. Parerea mea e ca face toti banii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristiangsl Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 Dap, acea culoare statea in permanenta, nu aparea deloc galbui sau rosu. nu reusesc sa imi dau seama de ce la mine nu apare in permanenta albastru. Alterneaza culoarea albastra cu galben. Din manual am inteles ca ar fi de la nivelul din carburatoare care ar fi cam mare, dar l-am verificat si e asa cum zice in manual. O alta cauza ar fi ca da scanteia prea devreme dar asta nu am cum sa verific si nici nu cred ca se poare modifica timpul de aprindere. Am vazut ca pe unele situri ca ar aparea astfel de probleme atunci cand se schimba anumite componente cum ar fi: filtrul de aer, evacuarea si astfel rezulta un amestec sarac. Eu am schimbata doar toba care este LeoVince in rest totul este stock. Poate sa fie de la asta?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 nu reusesc sa imi dau seama de ce la mine nu apare in permanenta albastru. Alterneaza culoarea albastra cu galben. Din manual am inteles ca ar fi de la nivelul din carburatoare care ar fi cam mare, dar l-am verificat si e asa cum zice in manual. O alta cauza ar fi ca da scanteia prea devreme dar asta nu am cum sa verific si nici nu cred ca se poare modifica timpul de aprindere.Am vazut ca pe unele situri ca ar aparea astfel de probleme atunci cand se schimba anumite componente cum ar fi: filtrul de aer, evacuarea si astfel rezulta un amestec sarac. Eu am schimbata doar toba care este LeoVince in rest totul este stock. Poate sa fie de la asta?? Si de la toba se poate intampla asa ceva...dar intr-o mica masura...nu chiar asa de grav. Culoarea depinde cum iti alterneaza - tragi de gaz cumva si atunci vezi spre galben? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristiangsl Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 Si de la toba se poate intampla asa ceva...dar intr-o mica masura...nu chiar asa de grav. Culoarea depinde cum iti alterneaza - tragi de gaz cumva si atunci vezi spre galben? nu. la relanti, fara sa accelerez imi alterneaza galben cu albastru... nu imi apare albastru acela curat... am vazut niste filmulete pe youtube in care aparea doar albastru... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atenthondaru1203 Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 aloooo astia care are ninja 636 2005 2006, imi da si mie ceva sugesti,, am scris un post, in care ceream si io ceva chiar nu suntem uniti ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tyby Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 Are cineva cumva un suport de scarita stanga pentru ZX6 98-99 ? Un prieten l-a avut sudat si acum a cedat iar, fix pe sudura si nu cred ca are rost sa se mai repare odata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Mai 7, 2009 Share Postat Mai 7, 2009 Am si eu o scarita dar e pe dreapta - e sudata bine - nu s-a mai rupt deloc...cine doreste sa zica. Se potriveste la anii 98-02. Apropos, vad ca toti se intalnesc pe categorii - Hai sa facem si noi cei din Bucuresti intalniri saptamanale, mai venim cu idei, mai vorbim de una alta despre agregatele detinute si mai legam niste prietenii, ca nu stii cum ne putem ajuta reciproc la un moment dat. Cei ce sunt de acord sa zica si vorbim de o zi in care sa ramana batuta in cuie pentru a ne intalni. Deci care se baga? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Mai 7, 2009 Share Postat Mai 7, 2009 Eu m-as baga, dar scap de la servici la 21:30 ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexutzza Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 Am si eu o scarita dar e pe dreapta - e sudata bine - nu s-a mai rupt deloc...cine doreste sa zica. Se potriveste la anii 98-02. Apropos, vad ca toti se intalnesc pe categorii - Hai sa facem si noi cei din Bucuresti intalniri saptamanale, mai venim cu idei, mai vorbim de una alta despre agregatele detinute si mai legam niste prietenii, ca nu stii cum ne putem ajuta reciproc la un moment dat. Cei ce sunt de acord sa zica si vorbim de o zi in care sa ramana batuta in cuie pentru a ne intalni. Deci care se baga? Propun eu ziua:vineri ,sa pot veni sa vad si eu jucariile voastre Nu de alta,dar joi au cbr-istii intalnire , miercuri monsteristii..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cutit cu Luneta Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 ce`i din bucale nu aveti niciunu capac monopost pt zx6r din 08? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 Nup eu nu am...si chiar daca as avea iti dai seama ca nu l-as da ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rottweiler Postat Mai 9, 2009 Share Postat Mai 9, 2009 Survolaj , zi o zi ... oricand dar sa fie seara .. si o locatie . Hai fi tu nasul comunitatii zx6r din buCUResti . Eu vin , orice zi orice ora .. dupa 4 ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lamiie Postat Mai 11, 2009 Share Postat Mai 11, 2009 Salut,are cineva de vanzare o toba de serie pt. 636 an'03-'04?...tel.:0724 391 050 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Boriss_s Postat Mai 13, 2009 Share Postat Mai 13, 2009 Salut,are cineva de vanzare o toba de serie pt. 636 an'03-'04?...tel.:0724 391 050 salutare eu am o toba de serie, de vandut nu o vand ca nu se stie cand ajung pe la RAR si cu toba actuala sigur ma resping aia, dar daca ai nevoie de ea pentru ITP sau verificare RAR ti-o pot imprumuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat Mai 14, 2009 Share Postat Mai 14, 2009 Survolaj am vazut ca te pricepi la carburatoare.As vrea si eu sa le sincronizez la tine dar de curatat as vrea eu (sa ies un pic mai ieftin).Daca le dau jos sa le curat si pun totul ca inainte (fiecare surub la acelasi pas ca inainte) mai reusesc sa ajung pe ea calare sa le si sincronizez? daca va intalniti dati-mi si mie un semn ca eu nu am net deocamdata....nr meu de tel: 0726 125 430.Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.