sadixkid Postat Iulie 7, 2010 Share Postat Iulie 7, 2010 am gasit un "service manual" format PDF, cu MULTE pagini, ti-l dau daca vrei. pare interesant (chestii de genul cum sa reglezi relanti-ul etc.).Caut si eu manual "owner's manual" dar...cam fara succes. Mai insist. Ref consum : am mers cu ea in afara orasului, mult, vreo 400km, si a luat cam 6l/100. Cam subturata - intre 4000 si 5000 ture. Apoi, am mers 250km, cam turata, schimbam la 6000 si o tineam cam tot pe acolo . Concluzia ? A consumat mai putin, fiind mai turata. CIUDAT. NU MINT!! p.s. Niste scarite pt pasager cam cat ma ajung? (e model 2007) va prezint moto a mea, ca de-abia am luat-o, si deja o iubesc aveam "manualul utilizatorului" in pc(pentru modelul 2005-2006), dar am facut "curatenie" si nu stiu daca l-am salvat pe cd... cum am putin timp liber am sa verific, si daca il gasesc il pun aici Cred ca la 6000 rpm, cam tot subturata e oricum, depinde foarte mult si cum ai facut acei km, ai mers "ata" sau i-ai facut in aglomeratie..... a mea la drum consuma cam 4.86l% mers linistit 120-130 kmh, iar cand si cand in functie de trafic 160-180 kmh.... in oras(Bucurestiul nostru drag) se schimba situatia, sare de 7l% in functie de trafic si bineinteles conteaza foarte mult stilul de condus, iti place sa o tii in ture mari(nu 6000), atunci sa fii sigur ca o sa-ti pape... Nu cred ca ar trebuii sa-ti faci probleme de consum, niciodata nu o sa-ti iasa la fel Mesaj completat frumoasa culoare... sa o stapanesti sanatos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Iulie 8, 2010 Share Postat Iulie 8, 2010 am gasit un "service manual" format PDF, cu MULTE pagini, ti-l dau daca vrei. pare interesant (chestii de genul cum sa reglezi relanti-ul etc.).Caut si eu manual "owner's manual" dar...cam fara succes. Mai insist. Ref consum : am mers cu ea in afara orasului, mult, vreo 400km, si a luat cam 6l/100. Cam subturata - intre 4000 si 5000 ture. Apoi, am mers 250km, cam turata, schimbam la 6000 si o tineam cam tot pe acolo . Concluzia ? A consumat mai putin, fiind mai turata. CIUDAT. NU MINT!! p.s. Niste scarite pt pasager cam cat ma ajung? (e model 2007) va prezint moto a mea, ca de-abia am luat-o, si deja o iubesc E normal, o motocicletă consumă mai mult când o ții subturată. Ca să scoți un consuma ok tre' să înveți unde îi place cel mai mult să schimbi viteza lejer. La amea e undeva pe la 6000, dar la a ta e posibil să fie ceva mai sus în ture, depinde de fiecare motoretă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Iulie 8, 2010 Share Postat Iulie 8, 2010 aveam "manualul utilizatorului" in pc(pentru modelul 2005-2006), dar am facut "curatenie" si nu stiu daca l-am salvat pe cd... cum am putin timp liber am sa verific, si daca il gasesc il pun aici Cred ca la 6000 rpm, cam tot subturata e oricum, depinde foarte mult si cum ai facut acei km, ai mers "ata" sau i-ai facut in aglomeratie..... a mea la drum consuma cam 4.86l% mers linistit 120-130 kmh, iar cand si cand in functie de trafic 160-180 kmh.... in oras(Bucurestiul nostru drag) se schimba situatia, sare de 7l% in functie de trafic si bineinteles conteaza foarte mult stilul de condus, iti place sa o tii in ture mari(nu 6000), atunci sa fii sigur ca o sa-ti pape... Nu cred ca ar trebuii sa-ti faci probleme de consum, niciodata nu o sa-ti iasa la fel Mesaj completat frumoasa culoare... sa o stapanesti sanatos MERSI!!! am sa incerc sa vad in ce ture-i place sa stea..chestia e ca io-s calm de felul meu, si nu "dau in ea" decat la depasiri. Si nu-mi place sa merg in oras. Si daca nu-mi palce sa merg in oras, nu o sa-mi placa sa merg cu ea super turata in oras ... vedem. Asfalt uscat tuturor ca cu ploile astea... A, inca ceva, pe spate cauciucul are 73W, pe fata 58W , fostul prop mi-a zis ca are cauciucurile din fabrica... e normal sa aiba astea diferite? Stiam ca W e indice de viteza. De unde gasesc si eu un cauciuc spate 180/55 ZR17/M/C (73W) BATTLAX BT015R IEFTIN??? Noroc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_viteza Postat Iulie 8, 2010 Share Postat Iulie 8, 2010 De ce vrei bt015??....sunt din gama cauciucurilor destul de tari.....incearca pirelli diablo sau dunlop sportmax gp....iti ofera o aderenta mult mai buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticoo Postat Iulie 8, 2010 Share Postat Iulie 8, 2010 De ce vrei bt015??....sunt din gama cauciucurilor destul de tari.....incearca pirelli diablo sau dunlop sportmax gp....iti ofera o aderenta mult mai buna. Man,pirelli diablo mi-am luat eu acum 2 sapt,si tin sa te anunt ca nu sunt chiar atat de moi pe cum credeam.Michelin pilot power sunt mai ok,sau metzeler. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_viteza Postat Iulie 8, 2010 Share Postat Iulie 8, 2010 Man,pirelli diablo mi-am luat eu acum 2 sapt,si tin sa te anunt ca nu sunt chiar atat de moi pe cum credeam.Michelin pilot power sunt mai ok,sau metzeler. ...ti-ai luat Pirelli Diablo Supercorsa sau street??....eu ma refer numai si numai la gama anvelopelor pe care le folosesc la curse....sunt moi iar aderenta este incomparabila fata de cele de strada....au diferite compozitii si poti alege una medium pentru a tine ceva mai mult ca nr de km. Cand mergeam pe strada cu 636-le foloseam bridgestone bt002 medium de care am fost foarte foarte multumit. Pilot power sunt ok atat timp cat nu se merge pe strada in stil race.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_tro Postat Iulie 8, 2010 Share Postat Iulie 8, 2010 eu inainte am avut 2CT si acu am 002, nu merg race pe strada..si 2CT urile erau MULT mai bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_viteza Postat Iulie 8, 2010 Share Postat Iulie 8, 2010 (editat) eu inainte am avut 2CT si acu am 002, nu merg race pe strada..si 2CT urile erau MULT mai bune De ce??? Am mers si cu 2ct si cu pilot power simplu foarte multi km.....nu am spus ca ar fi proaste...dar in functie de cum mergi si ce vrei de la motoreta iti alegi gumele....cu 2ct pe suzuki mergeam si pe strada si foarte mult pe amckart unde nu ma tineau cum trebuie.....pe strada erau ok.....la 636 am ales bt002 pentru ca aveam experienta cu 2ct pe suzuki-uri si stiind ca merg combinat si pista si strada m-i s-a parut alegerea cea mai buna.....asta era acum 3 ani!!! Acum daca as mai merge cu vitezana pe strada as folosi dunlop gp d211.... Editat Iulie 8, 2010 de ady_viteza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Iulie 8, 2010 Share Postat Iulie 8, 2010 De ce vrei bt015??....sunt din gama cauciucurilor destul de tari.....incearca pirelli diablo sau dunlop sportmax gp....iti ofera o aderenta mult mai buna. hm....uite de ce vreau bt015....pt ca cu astea a venit moto din fabrica (asa am inteles) si uite ce tocit este (vezi poza..mie mi se pare destul de tocit, spuneti si voi..) si am mers cu el , incepator fiind, o mare parte din DN1 (oradea - busteni) , drum cu cateva serpentine interesante, si era ud pe jos, si totusi a fost OK...am avut si mult noroc probabil, dar mi s-a parut super cauciucul... uneori nu prea eram fin deloc cu ambreiajul, si dadea in nas, insa mereu s-a simtit ca roata spate are aderenta din plin.. Chestia e ca stiu de alea soft ca-s super tari (tari in sensul de "moi"). Daca cu asta care zici ca e hard m-am simtit atat de bine, iti dai seama cu unul soft. Faza e ca pe fata e probabil la fel, tot hard, si ce sa fac? Pe fata hard si spate soft? Nu e aiurea? Adica ..nesigur? Mi-a mai zis cineva ca anvelopele astea au un cod pe ele ..din 4 cifre - primele 2 din nr saptamanii si urmatoarele din anul fabricatiei. Asa este? Io m-am uitat la mine, si nu am vazut asa ceva..poate nu m-am uitat suficient de bine. Mersi pt recomandari..dar cu banii e cam greu..am vazut ca in jur de 7 mil costa un cauciuc mai serios... Noroc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_viteza Postat Iulie 8, 2010 Share Postat Iulie 8, 2010 Pe anvelope in lateral e o stanta cu 4 cifre.....saptamana si apoi anul de fabricatie. Anvelopa fata se uzeaza mai greu decat cea de spate si se schimba(nu-i o regula) cam la doua de spate(ca perioada). Personal consider guma fata mult mai importanta decat cea de spate....poti alege o guma fata soft(moale) si o guma spate mai tare...dar niciodata invers Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_tro Postat Iulie 12, 2010 Share Postat Iulie 12, 2010 am cautat rahatu ala de STP in toate benzinariile plus REAL, unde l gasesc fratilor???? (ala pt curatarea injectoareleor, vorbeam eu cu cineva sapt trecuta parca, dar nu mai gasesc postul) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai201286 Postat Iulie 13, 2010 Share Postat Iulie 13, 2010 Salut prieteni, ma alatur si eu voua cu un zx6r din 99! Sunt foarte multumit de ea, 29.000 km, achizitionat in luna februarie 2010, toba mivv carbon, furtune frana racing, schimbat putin look-ul coditei de catre mine, respectiv undertail-ul dintr-o bucata de fibra de sticla, decupat dintr-o bucata de autocolant ZX 6R si lipit pe stop, aripa spate, protectie ghidon carbon, folie pe parbriz, semnalele spate trase sub stop, cauciuc de 180 pe spate si cam atat! Acum incep cu "problemele" din care sper sa ma scoateti voi si sa-mi dati sfaturile necesare! As vrea sa-i schimb codita, sa-i pun una de 636 04, din punctul meu de vedere ar da mult mai bine decat cea originala! Am citit toate postarile voastre, ati inceput la un moment dat sa vorbiti de un subiect asemanator, parca tu, Survolaj aveai idei in privinta asta, dar n-am reusit sa inteleg ceva concret! Care din aceste doua variante este cea corecta? 1) codita intra pe cadrul model 99 fara modificari majore si costuri ridicate, fiindu-mi necasare doar codita, sa pilot + pasager, stop, plus modificari minore in ceea ce priveste potrivirea pieselor pe cadrul model 99? 2) trebuie schimbat tot spatele, respectiv cadrul si tot ce este pe el? Si daca variantele astea sunt prea scumpe si costisitoare, ar mai fi 3) sa-i ridic putin cadrul actualei codite, un undertail dupa ebay si stop cu semnale incorporate, ce ziceti? Imi cer scuze de pe acum daca am spus ceva gresit, dar n-as vrea sa demontez nimic pana nu primesc sfaturi de la voi, cei care poate ca v-ati trecut zx6-le printr-o astfel de transformare sau care stiti ce modificari implica o astfel de treaba! Poate v-a trecut prin cap la un moment dat o transformare ca asta si n-ati pus-o in practica, cei care ati avut sau aveti modelul 99, dar cred ca ar schimba look-ul motocicletei o astfel de codita! Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_tro Postat Iulie 13, 2010 Share Postat Iulie 13, 2010 how much? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
disabled_Cata Postat Iulie 13, 2010 Share Postat Iulie 13, 2010 Man, e o tiganie stopul colantat. Stiu, tie iti place pt. ca l-ai facut tu si te-ai chinuit dar e oribil. Motorul arata foarte bine cu codita pe care o are momentan. Sa spunem ca ti s-ar potrivi codita de pe z1000. z750 sau 636 2003-2004(sunt toate la fel) cam astea ar fi de schimbat: -stopul -undertailul -codita -seile(din care cea fata va trebui facuta la comanda) Cu banii astia, iti schimbi consumabilele pe 3 ani. Si ca parere personala, codita ascutita de pe 636 2004 nu da bine pe motorul tau. Motocicleta va fi prea albinuta la spate si prea vaca la fata. Cu codita ce o are acum e perfecta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai201286 Postat Iulie 13, 2010 Share Postat Iulie 13, 2010 Man, e o tiganie stopul colantat. Stiu, tie iti place pt. ca l-ai facut tu si te-ai chinuit dar e oribil. Motorul arata foarte bine cu codita pe care o are momentan. Sa spunem ca ti s-ar potrivi codita de pe z1000. z750 sau 636 2003-2004(sunt toate la fel) cam astea ar fi de schimbat: -stopul -undertailul -codita -seile(din care cea fata va trebui facuta la comanda) Cu banii astia, iti schimbi consumabilele pe 3 ani. Si ca parere personala, codita ascutita de pe 636 2004 nu da bine pe motorul tau. Motocicleta va fi prea albinuta la spate si prea vaca la fata. Cu codita ce o are acum e perfecta. Multumesc! Ai dreptate, daca ma gandesc la costuri, facand un calcul rapid, m-ar duce in jur de 250-300 euro...pe criza asta! De varianta 3 ce zici, ar fi o schimbare in bine? Codita putin ridicata, undertail si stop cu semnale incorporate, dupa ebay, care fac +/- 100 euro! Astept si alte opinii, poate are cineva vreo idee mai buna decat cele 3 ale mele! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan_wolf Postat Iulie 13, 2010 Share Postat Iulie 13, 2010 Salut prieteni, ma alatur si eu voua cu un zx6r din 99... e faina si fara modificari motoreta, a mea este din 2001 arata cam la fel doar ca este neagra. Am si eu scoase manerele de la codita. Aprob si eu ce a spus colegul "disabled_Cata" in legatura cu aspectul daca pui codita ascutita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Iulie 15, 2010 Share Postat Iulie 15, 2010 Oameni buni, niste scarite pasager pt zx6r 2007 aveti idee de unde pot lua si cat ma ajung? (ieftin si bun ma intereseaza, ieftin si bun ) Intreb mai mult de curiozitate deocamdata, ca nu am neaparata nevoie, in plus chiar mi se pare ca arata mai bine fara ele Si poate imi recomandati un site/magazin de anvelope mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan_wolf Postat Iulie 17, 2010 Share Postat Iulie 17, 2010 vreau sa renunt la suportul oglinzilor (monkey bars) de la kawa meu in cazul in care gasesc un cadru de bord sh (fairing bracket) care sa se potriveasca si sa includa si suportul de oglinzi. din ce am gasit pe net am inteles ca se potriveste cadrul de bord de la zzr600 2006-2007. a facut cineva aceasta modificare? mai am optiunea sa merg cu cadrul meu de bord la un "nea caisa" care se pricepe la sudat si sa adaptam ceva. (cadrul din poza atasata este de zzr600 2006 - 2007). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnson Postat Iulie 23, 2010 Share Postat Iulie 23, 2010 Stie cineva cum se trece din mile in km la un 636 2004? multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_tro Postat Iulie 23, 2010 Share Postat Iulie 23, 2010 am de vanzare 2 semnale originale (stare perfecta) fata, kawa 636 din 2005, ieftin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
higheaven Postat Iulie 23, 2010 Share Postat Iulie 23, 2010 Stie cineva cum se trece din mile in km la un 636 2004? multumesc To change from km/h to mph, press and hold the mode button, then repeatedly press the reset button until your desired choices are displayed. There are 4 choices to choose from. (C and mph, F and mph, C and km/h, F and km/h) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnson Postat Iulie 26, 2010 Share Postat Iulie 26, 2010 A functionat, multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Iulie 26, 2010 Share Postat Iulie 26, 2010 vreau sa renunt la suportul oglinzilor (monkey bars) de la kawa meu in cazul in care gasesc un cadru de bord sh (fairing bracket) care sa se potriveasca si sa includa si suportul de oglinzi. din ce am gasit pe net am inteles ca se potriveste cadrul de bord de la zzr600 2006-2007. a facut cineva aceasta modificare?mai am optiunea sa merg cu cadrul meu de bord la un "nea caisa" care se pricepe la sudat si sa adaptam ceva. (cadrul din poza atasata este de zzr600 2006 - 2007). Nu face prostia asta...m-am dat pe un 636 2002 - care asa era - bordul si suportu de oglinzi unu si acelai - la 200 falfaia parbrizu care este destul de mare crede-ma. Las-o asa cu cadru ala de oglinzi ca nu o sa-ti falfaie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan_wolf Postat Iulie 26, 2010 Share Postat Iulie 26, 2010 multumesc de sfat, o las asa Mesaj completat am o mica problema legata de robinetul de benzina si anume nu stiu cand sunt pe ON, RESS sau OFF din cauza ca unul din fostii proprietari au schimbat busonul standard cu o piulita fluture. eu vreau sa cumpar busonelul stock ala pe care este notat, dar cum il montez in pozitia corecta? de unde stiu pozitia lui, pot sa aflu cumva? si daca stiti cam cat costa busonelul ala stock, sh sau nou. multumesc. am atasat o poza cu ce este acum montat la mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Iulie 27, 2010 Share Postat Iulie 27, 2010 (editat) De cateva zile a inceput sa mi se miste o siguranta de la placute.E de pe discul fata stanga.Celelalte sigurante nu se misca.Asta se misca destul de mult.Am incercat sa o scot, dar nu a vrut sa iasa.Nu am desfacut nimica,nici un surub,doar am vrut sa o imping la loc.M-am uitat si prin manual, dar nu zice nimica daca e normal sau nu sa se miste asa.Daca celelalte sigurante sunt fixe probabil ca si asta trebuie sa stea fixa sau macar sa nu se miste asa mult.Nu e nici o diferenta la franare.Poate nu simt eu diferenta,dar nu cred. In concluzie,cum o fac sa stea fixa si din ce cauza a inceput sa se miste? Am placute de frana. Editat Iulie 27, 2010 de wawessh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.