gabi_tro Postat Septembrie 1, 2010 Share Postat Septembrie 1, 2010 a mea e 2005 si stiu ca are 192 kg ..nu stiu cu fata spate . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticoo Postat Septembrie 1, 2010 Share Postat Septembrie 1, 2010 Care stie cate kg are 636 din 05 06 pe roata fata,respectiv pe roata spate.La plin ma intereseaza.Am inteles ca sunt procente egale si ca ar trebuie sa pui presiune egala.Vreau sa verific asta.Am niste probleme de aderenta cu Power Pure.Are cineva tipul asta de guma,ce presiune are in ele? Aderenta nu mai ai la ele din cauza ca le dau eu in fiecare seara cu ulei,si fata si spate:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Septembrie 1, 2010 Share Postat Septembrie 1, 2010 Bine ca mi-ai zis ce tratament sa iti aplic eu tie de acuma ) Vreau sa vorbesc doar cu oameni seriosi,care stie ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan_wolf Postat Septembrie 1, 2010 Share Postat Septembrie 1, 2010 dupa ce merg prin oras o perioada mai lunga de timp in trafic aglomerat, semafoare etc. cand ajung la garaj observ ca sta mai turata la relanti, este normal sau am vreo defectiune? temperatura exterioara cred ca era cam 39 C iar pe bord imi arata 102 - 104 C am vazut ca si ventilatorul de pe radiator functiona. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Septembrie 1, 2010 Share Postat Septembrie 1, 2010 Bine ca mi-ai zis ce tratament sa iti aplic eu tie de acuma )Vreau sa vorbesc doar cu oameni seriosi,care stie ? Pt mers stradal,presiune fata trebuie sa ai un 2.2 iar spate 2.3-2.4 maxim ! Pt circuit ,fata 2.1 ,spate 1.8-1.9 ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Septembrie 2, 2010 Share Postat Septembrie 2, 2010 Pt mers stradal,presiune fata trebuie sa ai un 2.2 iar spate 2.3-2.4 maxim ! Pt circuit ,fata 2.1 ,spate 1.8-1.9 ! Depinde de la cauciuc la cauciuc Eu merg cu 2.2 - 2.2 stradal - 2.2 pe spate pentru ca mai merg si cu pasager. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Septembrie 2, 2010 Share Postat Septembrie 2, 2010 Depinde de la cauciuc la cauciuc Eu merg cu 2.2 - 2.2 stradal - 2.2 pe spate pentru ca mai merg si cu pasager. Eu am zis niste valori la modul general ! Nu e cazul sa stii greutatea fatza -spate a mobrei ca sa faci o presiune adecvata ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ac76 Postat Septembrie 2, 2010 Share Postat Septembrie 2, 2010 Air Pressure (when Cold) Front: Up to 180 kg (397 lb) 250 kPa (2.5 kgf/cm², 36 psi) Rear: Up to 180 kg (397 lb) 290 kPa (2.9 kgf/cm², 42 psi) Asta e copy/paste din manualul de intretinere si reparatie la ZX6 R varianta 2007-2008. Asta ar insemna in bari cca 2.5 pe fata si 2.9 pe spate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emigrantul Postat Septembrie 2, 2010 Share Postat Septembrie 2, 2010 Air Pressure (when Cold)Front: Up to 180 kg (397 lb) 250 kPa (2.5 kgf/cm², 36 psi) Rear: Up to 180 kg (397 lb) 290 kPa (2.9 kgf/cm², 42 psi) Asta e copy/paste din manualul de intretinere si reparatie la ZX6 R varianta 2007-2008. Asta ar insemna in bari cca 2.5 pe fata si 2.9 pe spate... enorm! cand se incalzesc gumele la ce presiune ajungi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_tro Postat Septembrie 2, 2010 Share Postat Septembrie 2, 2010 alea din manual sunt corecte, daca am si in USA; baga ti tu 2.9 si da intr o groapa ..sa vezi ce triplu salt faci Mesaj completat dupa ce merg prin oras o perioada mai lunga de timp in trafic aglomerat, semafoare etc. cand ajung la garaj observ ca sta mai turata la relanti, este normal sau am vreo defectiune?temperatura exterioara cred ca era cam 39 C iar pe bord imi arata 102 - 104 C am vazut ca si ventilatorul de pe radiator functiona. temperatura poate ajunge peste 100 nu e problema DACA iti intra ventilatorul apoi incepe sa scada temp. Ralantiul ar trebui sa fie mereu acelasi din cate stiu eu (cand e calda) si asta pe la 1500 ture. La cat iti sta dupa ce se incalzeste si la cat sta cand ajungi la garaj? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Septembrie 2, 2010 Share Postat Septembrie 2, 2010 dupa ce merg prin oras o perioada mai lunga de timp in trafic aglomerat, semafoare etc. cand ajung la garaj observ ca sta mai turata la relanti, este normal sau am vreo defectiune?temperatura exterioara cred ca era cam 39 C iar pe bord imi arata 102 - 104 C am vazut ca si ventilatorul de pe radiator functiona. o parere neavizata, din "cultura generala" : mie mi se pare normal sa stea mai turata cand pleci cu ea, adica atunci cand e rece, are ea soc "automat"...asta la injectie. Si la mine asa e, cand o pornesc prima oara in zi, se si aude mai ciudat si e si mai turata, am observat asta acum ca e mai frig afara. La masina la fel, iarna la inceput sta mai turata, pe masura ce se incalzeste, mai scade la "normal". Repet, din "cultura generala" mai mult sau mai putin stufoasa. Mperg pe a doua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Septembrie 2, 2010 Share Postat Septembrie 2, 2010 alea din manual sunt corecte, daca am si in USA; baga ti tu 2.9 si da intr o groapa ..sa vezi ce triplu salt faciMesaj completat temperatura poate ajunge peste 100 nu e problema DACA iti intra ventilatorul apoi incepe sa scada temp. Ralantiul ar trebui sa fie mereu acelasi din cate stiu eu (cand e calda) si asta pe la 1500 ture. La cat iti sta dupa ce se incalzeste si la cat sta cand ajungi la garaj? 1500 e mult si pentru un 600 - e cam 1300 + sau - 50 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_tro Postat Septembrie 2, 2010 Share Postat Septembrie 2, 2010 o parere neavizata, din "cultura generala" : mie mi se pare normal sa stea mai turata cand pleci cu ea, adica atunci cand e rece, are ea soc "automat"...asta la injectie. Si la mine asa e, cand o pornesc prima oara in zi, se si aude mai ciudat si e si mai turata, am observat asta acum ca e mai frig afara. La masina la fel, iarna la inceput sta mai turata, pe masura ce se incalzeste, mai scade la "normal". Repet, din "cultura generala" mai mult sau mai putin stufoasa. Mperg pe a doua. asta e normal..sta mai turata pana ajunge la temperatura normala, orice masina orice motor..care are injectie, soc automat..el zicea ca ii sta turata cand ajunge acasa..(sau n am citit eu bine?) Mesaj completat 1500 e mult si pentru un 600 - e cam 1300 + sau - 50 eu la toate astea de 600 am vaz ca stau cam la 1500 ..si la cea care am avut o inainte la fel statea :-?? o fi mult n o fi mult .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MihaiVdv Postat Septembrie 2, 2010 Share Postat Septembrie 2, 2010 A mea stă la 1000 de ture la relanti...Să îl pun mai sus? O întâlnire a celor cu ninja nu există? Ca să mai aflu Âşi eu una alta, să nu mai întreb pe forum chestii de baza. Ps:ÂŞi dacă trebuie mărit relantiul , să spuneți Âşi de unde îl măresc . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emigrantul Postat Septembrie 2, 2010 Share Postat Septembrie 2, 2010 A mea stă la 1000 de ture la relanti...Să îl pun mai sus? O întâlnire a celor cu ninja nu există? Ca să mai aflu Âşi eu una alta, să nu mai întreb pe forum chestii de baza. Ps:ÂŞi dacă trebuie mărit relantiul , să spuneți Âşi de unde îl măresc . in baia de ulei linga sorbul pompei de apa! nu aveti "fratii mei" manuale de ulilizare la motoarele voastre? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ac76 Postat Septembrie 2, 2010 Share Postat Septembrie 2, 2010 (editat) enorm!cand se incalzesc gumele la ce presiune ajungi? Nu am verificat, acum ca m-ai facut curios o sa vad la cat se duce. alea din manual sunt corecte, daca am si in USA; baga ti tu 2.9 si da intr o groapa ..sa vezi ce triplu salt faci Nu inteleg de ce ar trebui sa se intample asa ceva, eu merg cu presiunea asta in mod curent, am luat si ceva gropi (poate nu indeajuns de mari)... Si totusi... de ce nu as respecta ce zice producatorul in instructiuni? nu aveti "fratii mei" manuale de ulilizare la motoarele voastre? Din manualul de intretinere si reparatii, ca sa intaresc ce spune si colegu' Survolaj, un nou copy/paste: Idle Speed Standard: 1 300 ?50 r/min (rpm) Editat Septembrie 2, 2010 de ac76 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan_wolf Postat Septembrie 2, 2010 Share Postat Septembrie 2, 2010 temperatura poate ajunge peste 100 nu e problema DACA iti intra ventilatorul apoi incepe sa scada temp. Ralantiul ar trebui sa fie mereu acelasi din cate stiu eu (cand e calda) si asta pe la 1500 ture. La cat iti sta dupa ce se incalzeste si la cat sta cand ajungi la garaj? cand ajung la garaj sta undeva la 2000 - 3000 ture. daca ies din aglomeratie, la un mers normal pentru ea temperatura motorului revine la normal si turatia revine undeva pe la 1500. cand sta asa turata intra si mai greu in viteza I. este pe carburatie, am soc manual, nu am injectie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Septembrie 2, 2010 Share Postat Septembrie 2, 2010 (editat) Ai relantiul dat prea mare...relantiul se face cand motorul e super incins SAU Carburatoare muci... Editat Septembrie 2, 2010 de Survolaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ac76 Postat Septembrie 3, 2010 Share Postat Septembrie 3, 2010 Nu stiu daca s-a mai pus intrebarea asta, dar nu deschid topic nou... Pana la cat se duce mobra voastra in prima treapta de viteza? Incep eu: 137km/h, dupa care ii taie gazul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_tro Postat Septembrie 3, 2010 Share Postat Septembrie 3, 2010 Nu am verificat, acum ca m-ai facut curios o sa vad la cat se duce. Si totusi... de ce nu as respecta ce zice producatorul in instructiuni? Idle Speed Standard: 1 300 ?50 r/min (rpm) pai ti am spus de ce; pt ca valorile alea sunt pt drumuri normale, ceea ce noi nu o sa avem niciodata Mesaj completat Nu stiu daca s-a mai pus intrebarea asta, dar nu deschid topic nou... Pana la cat se duce mobra voastra in prima treapta de viteza? Incep eu: 137km/h, dupa care ii taie gazul. ori am eu o problema ori :-?? ..a mea nu sare de 117 (o sa i mai dau odata azi sa vad poate nu m am uitat bine) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Septembrie 3, 2010 Share Postat Septembrie 3, 2010 pai ti am spus de ce; pt ca valorile alea sunt pt drumuri normale, ceea ce noi nu o sa avem niciodata Relantiul nu are nici o treaba cu drumurile ) Este fix de motor. Il uzezi prematur, se incinge mai rapid. Daca vrei sa ai d-astea go ahead si pune si la 1500. chiar 5000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_tro Postat Septembrie 3, 2010 Share Postat Septembrie 3, 2010 A mea stă la 1000 de ture la relanti...Să îl pun mai sus? O întâlnire a celor cu ninja nu există? Ca să mai aflu Âşi eu una alta, să nu mai întreb pe forum chestii de baza. Ps:ÂŞi dacă trebuie mărit relantiul , să spuneți Âşi de unde îl măresc . nici eu nu stiu sa fie, dar chiar ar trebui sa facem treaba asta, bine acum nu stiu cati mai ies ca eu ma duc la sala pe langa victoriei si de cand s a facut putin mai frig n am mai vazut nici urma de mobra p acolo Mesaj completat Relantiul nu are nici o treaba cu drumurile ) Este fix de motor. Il uzezi prematur, se incinge mai rapid. Daca vrei sa ai d-astea go ahead si pune si la 1500. chiar 5000 n am citit atent..credeam ca se refera la valorile de 2.5, 2.9 ..la presiunea de la roti, scuze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ac76 Postat Septembrie 3, 2010 Share Postat Septembrie 3, 2010 M-am prins ca Gabi tro mi-a raspuns la treaba cu presiunea... Eu nu prea merg prin oras unde sunt drumurile paradite si nici pe DN-uri deteriorate, avand in vedere ca nu folosesc motoreta zilnic. Ies doar in week-end si imi aleg trasee cu asfalt OK, gen E85, DN10 Buzau-Brasov, Cheia... Deci... ma descurc cu presiunea standard recomandata de producator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Septembrie 3, 2010 Share Postat Septembrie 3, 2010 hm...si la mine sta cred la 1500... cam aiurea. e asa mica distanta intre gradatiile ceasului (turometrului...). cred ca sta intre 1000 si 2000, deci 1500. se vede si-n poza... am sa incerc si eu sa-l dau mai jos...am citit mai sus ca se uzeaza mai repede motorul etc, mi se pare normal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticoo Postat Septembrie 3, 2010 Share Postat Septembrie 3, 2010 cand ajung la garaj sta undeva la 2000 - 3000 ture. daca ies din aglomeratie, la un mers normal pentru ea temperatura motorului revine la normal si turatia revine undeva pe la 1500. cand sta asa turata intra si mai greu in viteza I.este pe carburatie, am soc manual, nu am injectie. Verifica si tu cablul de acceleratie,daca iti revine complet la loc,sa nu ramana agatat sau ceva,si mai verifica si carburatoarele,daca sunt sincronizate ok.Asa pateam si eu la vechea motoreta care era tot pe carburatie,dupa ce am sincronizat carburatoarele,parca era alta,mult mai rotund se auzea,si nici nu mai avea problema cu statul la relanti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.