Sari la conținut

Detinatori de Kawasaki ZX-6R/636


chino
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Care stie cate kg are 636 din 05 06 pe roata fata,respectiv pe roata spate.La plin ma intereseaza.Am inteles ca sunt procente egale si ca ar trebuie sa pui presiune egala.Vreau sa verific asta.Am niste probleme de aderenta cu Power Pure.Are cineva tipul asta de guma,ce presiune are in ele?

Aderenta nu mai ai la ele din cauza ca le dau eu in fiecare seara cu ulei,si fata si spate:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa ce merg prin oras o perioada mai lunga de timp in trafic aglomerat, semafoare etc. cand ajung la garaj observ ca sta mai turata la relanti, este normal sau am vreo defectiune?

temperatura exterioara cred ca era cam 39 C iar pe bord imi arata 102 - 104 C am vazut ca si ventilatorul de pe radiator functiona.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine ca mi-ai zis ce tratament sa iti aplic eu tie de acuma :))

Vreau sa vorbesc doar cu oameni seriosi,care stie ?

 

 

Pt mers stradal,presiune fata trebuie sa ai un 2.2 iar spate 2.3-2.4 maxim !

 

Pt circuit ,fata 2.1 ,spate 1.8-1.9 ! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt mers stradal,presiune fata trebuie sa ai un 2.2 iar spate 2.3-2.4 maxim !

 

Pt circuit ,fata 2.1 ,spate 1.8-1.9 ! ;)

 

Depinde de la cauciuc la cauciuc :) Eu merg cu 2.2 - 2.2 stradal - 2.2 pe spate pentru ca mai merg si cu pasager.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde de la cauciuc la cauciuc ;) Eu merg cu 2.2 - 2.2 stradal - 2.2 pe spate pentru ca mai merg si cu pasager.

 

 

Eu am zis niste valori la modul general ! Nu e cazul sa stii greutatea fatza -spate a mobrei ca sa faci o presiune adecvata ! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Air Pressure (when Cold)

Front: Up to 180 kg (397 lb)

250 kPa (2.5 kgf/cm², 36 psi)

Rear: Up to 180 kg (397 lb)

290 kPa (2.9 kgf/cm², 42 psi)

 

Asta e copy/paste din manualul de intretinere si reparatie la ZX6 R varianta 2007-2008.

 

Asta ar insemna in bari cca 2.5 pe fata si 2.9 pe spate...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Air Pressure (when Cold)

Front: Up to 180 kg (397 lb)

250 kPa (2.5 kgf/cm², 36 psi)

Rear: Up to 180 kg (397 lb)

290 kPa (2.9 kgf/cm², 42 psi)

 

Asta e copy/paste din manualul de intretinere si reparatie la ZX6 R varianta 2007-2008.

 

Asta ar insemna in bari cca 2.5 pe fata si 2.9 pe spate...

enorm!

cand se incalzesc gumele la ce presiune ajungi? ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

alea din manual sunt corecte, daca am si in USA; baga ti tu 2.9 si da intr o groapa ..sa vezi ce triplu salt faci

Mesaj completat

dupa ce merg prin oras o perioada mai lunga de timp in trafic aglomerat, semafoare etc. cand ajung la garaj observ ca sta mai turata la relanti, este normal sau am vreo defectiune?

temperatura exterioara cred ca era cam 39 C iar pe bord imi arata 102 - 104 C am vazut ca si ventilatorul de pe radiator functiona.

temperatura poate ajunge peste 100 nu e problema DACA iti intra ventilatorul apoi incepe sa scada temp. Ralantiul ar trebui sa fie mereu acelasi din cate stiu eu (cand e calda) si asta pe la 1500 ture. La cat iti sta dupa ce se incalzeste si la cat sta cand ajungi la garaj?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa ce merg prin oras o perioada mai lunga de timp in trafic aglomerat, semafoare etc. cand ajung la garaj observ ca sta mai turata la relanti, este normal sau am vreo defectiune?

temperatura exterioara cred ca era cam 39 C iar pe bord imi arata 102 - 104 C am vazut ca si ventilatorul de pe radiator functiona.

 

o parere neavizata, din "cultura generala" :

 

mie mi se pare normal sa stea mai turata cand pleci cu ea, adica atunci cand e rece, are ea soc "automat"...asta la injectie.

Si la mine asa e, cand o pornesc prima oara in zi, se si aude mai ciudat si e si mai turata, am observat asta acum ca e mai frig afara.

 

La masina la fel, iarna la inceput sta mai turata, pe masura ce se incalzeste, mai scade la "normal".

 

Repet, din "cultura generala" mai mult sau mai putin stufoasa. Mperg pe a doua. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

alea din manual sunt corecte, daca am si in USA; baga ti tu 2.9 si da intr o groapa ..sa vezi ce triplu salt faci

Mesaj completat

 

temperatura poate ajunge peste 100 nu e problema DACA iti intra ventilatorul apoi incepe sa scada temp. Ralantiul ar trebui sa fie mereu acelasi din cate stiu eu (cand e calda) si asta pe la 1500 ture. La cat iti sta dupa ce se incalzeste si la cat sta cand ajungi la garaj?

 

1500 e mult si pentru un 600 - e cam 1300 + sau - 50

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o parere neavizata, din "cultura generala" :

 

mie mi se pare normal sa stea mai turata cand pleci cu ea, adica atunci cand e rece, are ea soc "automat"...asta la injectie.

Si la mine asa e, cand o pornesc prima oara in zi, se si aude mai ciudat si e si mai turata, am observat asta acum ca e mai frig afara.

 

La masina la fel, iarna la inceput sta mai turata, pe masura ce se incalzeste, mai scade la "normal".

 

Repet, din "cultura generala" mai mult sau mai putin stufoasa. Mperg pe a doua. ;)

asta e normal..sta mai turata pana ajunge la temperatura normala, orice masina orice motor..care are injectie, soc automat..el zicea ca ii sta turata cand ajunge acasa..(sau n am citit eu bine?)

Mesaj completat

1500 e mult si pentru un 600 - e cam 1300 + sau - 50

eu la toate astea de 600 am vaz ca stau cam la 1500 ..si la cea care am avut o inainte la fel statea :-?? o fi mult n o fi mult ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A mea stă la 1000 de ture la relanti...Să îl pun mai sus?

 

O întâlnire a celor cu ninja nu există? Ca să mai aflu Âşi eu una alta, să nu mai întreb pe forum chestii de baza.

 

Ps:ÂŞi dacă trebuie mărit relantiul , să spuneți Âşi de unde îl măresc ;) .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A mea stă la 1000 de ture la relanti...Să îl pun mai sus?

 

O întâlnire a celor cu ninja nu există? Ca să mai aflu Âşi eu una alta, să nu mai întreb pe forum chestii de baza.

 

Ps:ÂŞi dacă trebuie mărit relantiul , să spuneți Âşi de unde îl măresc ;) .

in baia de ulei linga sorbul pompei de apa!

nu aveti "fratii mei" manuale de ulilizare la motoarele voastre?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

enorm!

cand se incalzesc gumele la ce presiune ajungi? ;)

Nu am verificat, acum ca m-ai facut curios o sa vad la cat se duce.

 

alea din manual sunt corecte, daca am si in USA; baga ti tu 2.9 si da intr o groapa ..sa vezi ce triplu salt faci

Nu inteleg de ce ar trebui sa se intample asa ceva, eu merg cu presiunea asta in mod curent, am luat si ceva gropi (poate nu indeajuns de mari)...

 

Si totusi... de ce nu as respecta ce zice producatorul in instructiuni? :)

 

nu aveti "fratii mei" manuale de ulilizare la motoarele voastre?

Din manualul de intretinere si reparatii, ca sa intaresc ce spune si colegu' Survolaj, un nou copy/paste:

Idle Speed

Standard: 1 300 ?50 r/min (rpm)

Editat de ac76
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

temperatura poate ajunge peste 100 nu e problema DACA iti intra ventilatorul apoi incepe sa scada temp. Ralantiul ar trebui sa fie mereu acelasi din cate stiu eu (cand e calda) si asta pe la 1500 ture. La cat iti sta dupa ce se incalzeste si la cat sta cand ajungi la garaj?

 

cand ajung la garaj sta undeva la 2000 - 3000 ture. daca ies din aglomeratie, la un mers normal pentru ea temperatura motorului revine la normal si turatia revine undeva pe la 1500. cand sta asa turata intra si mai greu in viteza I.

este pe carburatie, am soc manual, nu am injectie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am verificat, acum ca m-ai facut curios o sa vad la cat se duce.

 

Si totusi... de ce nu as respecta ce zice producatorul in instructiuni? ;)

 

Idle Speed

Standard: 1 300 ?50 r/min (rpm)

pai ti am spus de ce; pt ca valorile alea sunt pt drumuri normale, ceea ce noi nu o sa avem niciodata

Mesaj completat

Nu stiu daca s-a mai pus intrebarea asta, dar nu deschid topic nou...

 

Pana la cat se duce mobra voastra in prima treapta de viteza?

 

Incep eu: 137km/h, dupa care ii taie gazul.

ori am eu o problema ori :-?? ..a mea nu sare de 117 (o sa i mai dau odata azi sa vad poate nu m am uitat bine)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai ti am spus de ce; pt ca valorile alea sunt pt drumuri normale, ceea ce noi nu o sa avem niciodata

 

Relantiul nu are nici o treaba cu drumurile :)) Este fix de motor. Il uzezi prematur, se incinge mai rapid. Daca vrei sa ai d-astea go ahead si pune si la 1500. chiar 5000 ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A mea stă la 1000 de ture la relanti...Să îl pun mai sus?

 

O întâlnire a celor cu ninja nu există? Ca să mai aflu Âşi eu una alta, să nu mai întreb pe forum chestii de baza.

 

Ps:ÂŞi dacă trebuie mărit relantiul , să spuneți Âşi de unde îl măresc ;) .

nici eu nu stiu sa fie, dar chiar ar trebui sa facem treaba asta, bine acum nu stiu cati mai ies ca eu ma duc la sala pe langa victoriei si de cand s a facut putin mai frig n am mai vazut nici urma de mobra p acolo

Mesaj completat

Relantiul nu are nici o treaba cu drumurile :D) Este fix de motor. Il uzezi prematur, se incinge mai rapid. Daca vrei sa ai d-astea go ahead si pune si la 1500. chiar 5000 :)

n am citit atent..credeam ca se refera la valorile de 2.5, 2.9 ..la presiunea de la roti, scuze

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am prins ca Gabi tro mi-a raspuns la treaba cu presiunea... ;)

 

Eu nu prea merg prin oras unde sunt drumurile paradite si nici pe DN-uri deteriorate, avand in vedere ca nu folosesc motoreta zilnic. Ies doar in week-end si imi aleg trasee cu asfalt OK, gen E85, DN10 Buzau-Brasov, Cheia... Deci... ma descurc cu presiunea standard recomandata de producator :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hm...si la mine sta cred la 1500... cam aiurea. e asa mica distanta intre gradatiile ceasului (turometrului...). cred ca sta intre 1000 si 2000, deci 1500. se vede si-n poza...

am sa incerc si eu sa-l dau mai jos...am citit mai sus ca se uzeaza mai repede motorul etc, mi se pare normal.

post-57011-1283499240_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand ajung la garaj sta undeva la 2000 - 3000 ture. daca ies din aglomeratie, la un mers normal pentru ea temperatura motorului revine la normal si turatia revine undeva pe la 1500. cand sta asa turata intra si mai greu in viteza I.

este pe carburatie, am soc manual, nu am injectie.

Verifica si tu cablul de acceleratie,daca iti revine complet la loc,sa nu ramana agatat sau ceva,si mai verifica si carburatoarele,daca sunt sincronizate ok.Asa pateam si eu la vechea motoreta care era tot pe carburatie,dupa ce am sincronizat carburatoarele,parca era alta,mult mai rotund se auzea,si nici nu mai avea problema cu statul la relanti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...