Saracie Postat Martie 14, 2007 Share Postat Martie 14, 2007 (editat) Salut ...baieti si fete... ma tot uit pe aici si vad ca in ultima vreme sunt din ce in ce mai multe accidente...sezonul este la inceput,dak pot spune asta,si deja accidente sunt multe,cu victime sau fara... ma gindeam sa deskidem un topic nou despre accidente sau mai bine zis despre motocicletele care sunt mai vizate...care sunt mai predispuse la accidente... Editat Martie 14, 2007 de magg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Puc Postat Martie 14, 2007 Share Postat Martie 14, 2007 Nu cred ca se pune chiar asa problema. Poate: inconstienti-sanatosi_psihic sau ghinionisti-norocosi. Poti sa ai si motocicleta cu airbaguri cortina, e suficient sa te impinga putin un matiz in fata tirului. Statistic insa, cel putin in ultimele 2-3 saptamani, ce-a aparut la rubrica asta au fost 99% speed-uri si un fazer (care cred ca e naked?). Enduristii cu siguranta mai cad ei prin padure, da' nu cred ca patesc lucruri foarte grave (motociclete indoite, vreo mana rupta). Cei cu choppere... hmm, nu stiu ce sa zic, plus ca nu vreau sa ii supar pe viitorii colegi de 'suferinta'. Vitezistii, eh, viteza + ghinion = cel putin oase rupte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MacLeod Postat Martie 14, 2007 Share Postat Martie 14, 2007 Nu cred ca se pune chiar asa problema. Poate: inconstienti-sanatosi_psihic sau ghinionisti-norocosi. Poti sa ai si motocicleta cu airbaguri cortina, e suficient sa te impinga putin un matiz in fata tirului. Statistic insa, cel putin in ultimele 2-3 saptamani, ce-a aparut la rubrica asta au fost 99% speed-uri si un fazer (care cred ca e naked?). Enduristii cu siguranta mai cad ei prin padure, da' nu cred ca patesc lucruri foarte grave (motociclete indoite, vreo mana rupta). Cei cu choppere... hmm, nu stiu ce sa zic, plus ca nu vreau sa ii supar pe viitorii colegi de 'suferinta'. Vitezistii, eh, viteza + ghinion = cel putin oase rupte. cu ce ar fi relevant acest topic??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BrokenWind Postat Martie 14, 2007 Share Postat Martie 14, 2007 Chiar e bine venit un post din partea domnului Puc din Iasi care vrea sa ne impartaseasca din vasta lui experienta pe motocicleta pe care nu o are deocamdata dar asta nu te impiedica sa fi un motociclist cu experienta nu.Defapt si de pe forum poti deveni un motociclist cu experienta plin de pilde pentru ceilati care intamplator mai ies si in trafic si incearca si ei sa capete ceva experienta. In fine fara importanta ,in principiu vitezanele si naked care in principiu au cam aceleasi caracteristici ca suratele lor mai carenate sunt mai expuse, de ce pt ca evident cei care si le-au cumparat vor viteza ,simplu si de necondamnat pana la urma.Atata doar ca viteza nu se impaca deloc cu conceptul de circulatie in oras fie el Bucuresti sau oricare altul.Suma de factori neprevazuti ce ti se pot intampla e mare ,ex cel mai elocvent este stai la trecere de pietoni si da matizul peste tine. Si ar mai fi categoria celor cu scuter si care unii ignora orice limita inclusiv instinctul de autoconservare nu exista pentru ei si atunci ,auzi de incidente. Ti-as recomnda sa citesti toata rubrica accidente cu atentie si o sa iti faci singur o imagine despre preponderenta accidentelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat Martie 14, 2007 Autor Share Postat Martie 14, 2007 ma gindeam ca mai sunt unii care nu sunt decisi ce motocicleta sa isi cumpere...si poate si predispunerea la accidente poate fi un criteriu,printre multe altele... degeaba iau si citesc fiecare topic in parte...nu e relevant...sunt situatii diferite...si motoare diferite... la asta ma gindeam cind am facut topicul...sa vedem ce categorie e mai vizata... ptr unii care le stiu pe toate...nu mai e nevoie... dak e kiar atit de inutil topicul...rog admin sa il inkida... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ahonen Postat Martie 14, 2007 Share Postat Martie 14, 2007 Mie mi se pare un topic ok. Spun asta pentru ca nu o data am avut astfel de discutii cu oamenii din grupul meu. Sunt sigur ca nu sunt singurul. Statistic vorbind, cel mai sigur ar fi chopperul/cruiserul. Personal, cred ca majoritatea accidentelor se invart in jurul acceleratiei si vitezei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ravenshield Postat Martie 14, 2007 Share Postat Martie 14, 2007 (editat) Nu motorul te da jos, tu dai jos motoru! Dar prihologia posesorilor de motociclete e cam diferita! N-am vazut posesori de vitezane care sa nu povesteasca de "ispravi"... Am cazut si eu cu a mea dar a fost din lipsa de experienta... doar ca daca mergeam mai agresiv in unele faze acum nu mai aveam deloc motor, deci psihologia posesorului e cea care face diferenta! Editat Martie 14, 2007 de ravenshield Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kcuf_di Postat Martie 14, 2007 Share Postat Martie 14, 2007 Mie mi se pare un topic ok. Spun asta pentru ca nu o data am avut astfel de discutii cu oamenii din grupul meu. Sunt sigur ca nu sunt singurul. Statistic vorbind, cel mai sigur ar fi chopperul/cruiserul. Personal, cred ca majoritatea accidentelor se invart in jurul acceleratiei si vitezei. Statisticile in cazul asta sunt irelevante. Acelasi om cumpatat va fi in siguranta si pe cruiser si pe speeder. Secretul e in cantitatea de materie cenusie de la etaj si un dram de noroc. Totodata o motocicleta de viteza te poate ajuta in situatii limita prin frane si acceleratii superioare altor tipuri de motociclete. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Puc Postat Martie 14, 2007 Share Postat Martie 14, 2007 Chiar e bine venit un post din partea domnului Puc din Iasi care vrea sa ne impartaseasca din vasta lui experienta pe motocicleta pe care nu o are deocamdata dar asta nu te impiedica sa fi un motociclist cu experienta nu.Defapt si de pe forum poti deveni un motociclist cu experienta plin de pilde pentru ceilati care intamplator mai ies si in trafic si incearca si ei sa capete ceva experienta. Amice din Brasov (parca ar conta), mergi matale linistit si fa experienta, ca se pare ca bunul simt n-are ce cauta pe forum, la fel si logica. Ce conteaza e cat gaz ai bagat in motocicleta fara sa cazi. Ia-ti experienta si du-te la plimbare pe doua roti. Ca incepator, eu o sa ascult de altii si de bunul simt. Daca te deranjeaza posturile mele, ignora-le si vezi-ti de treaba ta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
newprofiler1978 Postat Martie 14, 2007 Share Postat Martie 14, 2007 (editat) Speed - il iei ca sa ii dai in gura Chopper - il iei pentru plimbare Enduro - off road. Desi s-a mai vorbit pe undeva pe aici, este evident ca cei care conduc speed-uri sunt mult mai predispusi la accidente. Pe de alta parte si la enduro este predispus la accidente dar nu fatale. Cum au zis si colegii, relevant este ce ai in cap, dar... toti gresim. Ca tipuri de oameni, din punctul meu de vedere cei care conduc speed-uri trebuie sa fie mult mai cerebrali! Proportional, fatalitatile sunt net superioare la accidentele in care sunt implicate speed-uri! Speed-ul nu iarta! Parerea mea! Editat Martie 14, 2007 de newprofiler1978 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Betrayal Postat Martie 14, 2007 Share Postat Martie 14, 2007 Statisticile in cazul asta sunt irelevante. Acelasi om cumpatat va fi in siguranta si pe cruiser si pe speeder. Secretul e in cantitatea de materie cenusie de la etaj si un dram de noroc. Totodata o motocicleta de viteza te poate ajuta in situatii limita prin frane si acceleratii superioare altor tipuri de motociclete. Salut. Nu vreau sa supar pe nimeni, si vb cuiva "nu dau cu paru' ", imi spun doar parerea. Da, in proportie covarsitoare conteaza stapanirea de sine si experienta. Dar sincer, dupa parerea mea, stilul de a conduce un motor este influentat si de tipul motorului: daca am vitezana, nu suport sa merg cu ea incet si prudent..... pozitia in sea si agresivitatea motorului ma indeamna sa intrec limitele bunului simt si sa dau gaz.... sa risc...; daca ar fi vb de un chopper, nu as trage de el ca nebunul... ci as merge sa aud cum "toarce" motorul, si nu cum "zbiara"..... si as prefera o plimbare de relaxare... ; despre enduro inca nu stiu cum l-as conduce....... sper ca voi fi calm la drum, si pt distractie suplimentara imi voi alege un drum soft-offroad , pe unde nu intra tico-aie sau matiz-oaie (sper). Evident, nu inseamna ca toti sunt asa... dar cred ca destui motociclisti pot fi intr-o oarecare masura influentati in stilul de a conduce de tipul motocicletei. Cred ca ideea este buna, de a face o statistica pe tema asta.... eventual un sondaj.... Dupa parerea mea cine vrea sa discute si sa-si spuna parerea ar fi binevenit... iar cei care il considera inutil nu cred ca ar trebui sa fie deranjati de acest topic... este usor de ocolit. (NO OFFENCE) PS n-am idee cum se conduce un chopper, intreb doar pe cei ce detin asa ceva... am auzit ca chopperul este periculos la impact frontal, ca s-ar putea sa nu te mai arunce de pe el..... cum sunt comenzile avansate la unele... ci sa te cam infigi in ghidon. (intreb, nu stiu....) Drum bun ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
demostene Postat Martie 14, 2007 Share Postat Martie 14, 2007 Iata statistica celor mai “populare” accidente de pe glob, facuta publica multumita companiilor de asigurari. Cilindreea incepand de la 600> 1. Seria Suzuki GSX-R 2. Seria Kawasaki Ninja 3. Suzuki TLR 4. Seria Yamaha YZF 5. Seria Honda CBR Alte statistici: - Portul castii reduce cu 29% sansele unei fatalitati in cazul unui accident. De asemenea, o casca integrala reduce cu 85% riscul unor leziuni la cap in cazul accidentelor usoare, cele mai frecvent intalnite. - Motociclistii implicati in accidente au dovedit a nu stapani "arta" dozarii franei spate si a celei fata. Abilitatea de countersteering a fost de asemenea nula sau redusa. - Prezenta crash bar-urilor a aratat o reducere a leziunilor din zona gleznei si o crestere a celor din zona genunchiului si a zonei superioare a piciorului. - Severitatea leziunilor este direct proportionala cu viteza si masa motocicletei. - Accidentele datorate problemelor tehnice constituie doar 3% din total, majoritatea acestora fiind datorate pierderii controlului in urma unei pene. - Intersectiile sunt cele mai frecvente locatii ale accidentelor moto, de cele mai multe ori celalalt vehicul ignorand dreptul de prioritate al motocicletei. Alta f. importanta: - Mai mult de jumatate din accidentele moto au implicat piloti cu experienta de pana la 5 luni pe motocicleta respectiva, totalul experientei moto a pilotului fiind pana in 3 ani! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gaxel Postat Martie 14, 2007 Share Postat Martie 14, 2007 parerea mea : motocicleta influenteaza modul in care conduci. eu daca as ave speed mam imprastia pe strada repede. am doua motociclete. culmea e ca sunt mult mai agresiv in conus cu ijul decat cu africa. africa e mare, puternica, pozite frumoasa, in oras merg maxim MAXIM 70. cu ijul in oras merg mai tare , in jur de 90 (nu stiu de ce). in aceeasi ordine de idei am un prieten care are chopper si enduro. cand e pe chopper merge linistit si nu a avut nici cea mai mica problema in oras.. cand e pe enduro devine mai agresiv putin si apar incidentele. (incidente nu accidente). parerea mea e ca ordinea ar fi chopper, enduro, speed. Si nu vorbesc din statistici ci vorbesc despre oameni care au 2 motoare din clase diferite si isi schimba modul de condus radical cand trec de pe una pe alta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HONDANEGRU Postat Martie 14, 2007 Share Postat Martie 14, 2007 dar cel mai periculos intre mersul pe jos, mersul cu role si mersul cu bicicleta? sa fie statul acasa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Betrayal Postat Martie 14, 2007 Share Postat Martie 14, 2007 dar cel mai periculos intre mersul pe jos, mersul cu role si mersul cu bicicleta? sa fie statul acasa? Experienta nu scuza incalcarea bunului simt... Nu pot sa ma abtin......... (%#$#%)* parerea mea despre oameni care vorbesc doar sa se afle in treaba ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HONDANEGRU Postat Martie 14, 2007 Share Postat Martie 14, 2007 adica vrei sa spui ca tot topicul asta nu e la un mare misto, o frecare la rece? hai sa fim seriosi! tu iti alegi motorul in functie de care e mai sigur intre chopper, viteza si enduro? ti-l alegi in functie de ce iti place sa faci cu el, cum iti place sa arate, ce bani ai iti trebuie multa experienta ca sa iti dai seama ca cel mai expus esti pe ala pe care nu il stapanesti? urmatorul topic este ce culoare de posheta sa port la GS-ul din '98 sau intre portocale si banane, ce se manaca mai bine cand pleci din oras cu scuterul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gaxel Postat Martie 14, 2007 Share Postat Martie 14, 2007 adica vrei sa spui ca tot topicul asta nu e la un mare misto, o frecare la rece? hai sa fim seriosi! tu iti alegi motorul in functie de care e mai sigur intre chopper, viteza si enduro? ti-l alegi in functie de ce iti place sa faci cu el, cum iti place sa arate, ce bani ai iti trebuie multa experienta ca sa iti dai seama ca cel mai expus esti pe ala pe care nu il stapanesti? urmatorul topic este ce culoare de posheta sa port la GS-ul din '98 sau intre portocale si banane, ce se manaca mai bine cand pleci din oras cu scuterul mie mi se pare un topic foarte ok .. chiar logic. daca ai citit ceea ce am scris mai sus ai intelege si ideea topicului intre mersul pe jos , datul e role si bicicleta, in cazul meu mersul pe role ar fi cel mai periculos. spun asta pentru ca am am 2 biciclete si 2 picioare dar pe role nu imi place. un alt argument ar fi ca pe role incerc sa par smecher (bicicleta este o encesitate si o folosesc zilnic) si sa ma dau mai tare decta pot sa controlez. multumit de raspuns ? cred ca mult mai interesant ar fi sa isi dea cu parerea oamenii care au in garaj mai mult de o motocicleta si care pot sa spuna cum influenteaza stilul de condus trecerea de la un motor la altul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BrokenWind Postat Martie 14, 2007 Share Postat Martie 14, 2007 (editat) Pentru pericol fiecare are propia masura iar daca unii se sperie mai greu asta e mai nasol pentru ei si intradevar este periculos pe choppere ca faci factura de bazin in caz de impact frontal dar oricum mergi un pic mai cumpatat cu el. Amice @puc in continuare patetic. Editat Martie 14, 2007 de BrokenWind Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fat Postat Martie 14, 2007 Share Postat Martie 14, 2007 daca esti teribilist si cu un poket ike poti sa mori.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Puc Postat Martie 14, 2007 Share Postat Martie 14, 2007 Pentru pericol fiecare are propia masura iar daca unii se sperie mai greu asta e mai nasol pentru ei si intradevar este periculos pe choppere ca faci factura de bazin in caz de impact frontal dar oricum mergi un pic mai cumpatat cu el. Amice @puc in continuare patetic. Amice, nu stiu de la ce-ti vine nickname-ul, ma gandesc ca de la ideile pe care le ai. Niste 'winds'. Si vezi ca e 'propria'. Si ca esti incoerent. Lasa gargara si vorbeste la subiect. Daca vrei sa te injuri cu mine, incearca pe PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sensei Postat Martie 14, 2007 Share Postat Martie 14, 2007 Pentru pericol fiecare are propia masura iar daca unii se sperie mai greu asta e mai nasol pentru ei si intradevar este periculos pe choppere ca faci factura de bazin in caz de impact frontal dar oricum mergi un pic mai cumpatat cu el. Amice @puc in continuare patetic. OFF TOPIC COMPLET: Factura de bazin e purtatoare de TVA sau e cu taxare inversa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IraSciBil Postat Martie 14, 2007 Share Postat Martie 14, 2007 Mi'am intrebat un amic sofer daca ii plac motocicletele.Raspuns a venit imediat si fara ezitare :"DA!". De ce nu iti iei si tu? l'am mai intrebat.Raspunsul a venit la fel: "Mi'e frica!" Sa fim seriosi, cand alegem sa ne luam motocicleta e clar ca nu siguranta e prima la care ne gandim. Cunosc tipi cu vitezane care n'au avut nici macar un accident, cunosc tipi cu choppere care s'au tavalit la greu ... statisticile postate de Demo sunt foarte interesante si ar trebui sa ne puna pe ganduri. Totusi, decat sa caut sa ma incadrez la una din categoriile accidentelor in functie de genul motocicletei inainte de a alege una, prefer sa ma gandesc pe care gen m'as simti mai bine. P.S.: inca nu s'a fabricat "cea mai sigura" motocicleta din lume Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Martie 14, 2007 Share Postat Martie 14, 2007 Mi'am intrebat un amic sofer daca ii plac motocicletele.Raspuns a venit imediat si fara ezitare :"DA!". De ce nu iti iei si tu? l'am mai intrebat.Raspunsul a venit la fel: "Mi'e frica!" Sa fim seriosi, cand alegem sa ne luam motocicleta e clar ca nu siguranta e prima la care ne gandim. Cunosc tipi cu vitezane care n'au avut nici macar un accident, cunosc tipi cu choppere care s'au tavalit la greu ... statisticile postate de Demo sunt foarte interesante si ar trebui sa ne puna pe ganduri. Totusi, decat sa caut sa ma incadrez la una din categoriile accidentelor in functie de genul motocicletei inainte de a alege una, prefer sa ma gandesc pe care gen m'as simti mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BrokenWind Postat Martie 14, 2007 Share Postat Martie 14, 2007 Amice, nu stiu de la ce-ti vine nickname-ul, ma gandesc ca de la ideile pe care le ai. Niste 'winds'. Si vezi ca e 'propria'. Si ca esti incoerent. Lasa gargara si vorbeste la subiect. Daca vrei sa te injuri cu mine, incearca pe PM. Singurul pe dinafara tu esti nu mai face spume pe tastatura ca se strica . On topic ;asumarea unui risc nu e acelasi lucru cu cautarea lui cu lumanarea ,imi asum riscul sa ies in trafic dar nu imi fortez norocul mergand inconstient, deci e bine daca ti-e frica ma gandesc ce om normal nu ii este frica probabil cel care nu a simtit asfaltul pe pielea lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Betrayal Postat Martie 14, 2007 Share Postat Martie 14, 2007 Deja incepe sa sune a galceava si a crestere a numarului de posturi... Nu vreau sa par a cauta nici una, nici alta. In consecinta, acesta este ultimul post pe care il pun pe acest topic. Poate sunt eu mai aiurea, dar la mine a fost caz concret: aveam o toba mai "sport", si fara site si sparta la ETZ 250. Cand i-am luat toba originala, noua, efectiv am inceput sa o conduc altfel... doar din cauza zgomotului scos de motocicleta. Imi place sa conduc un motor a.i. sa aud motorul ca s-ar apropia de sunetul care mi se pare potrivit pentru el. Cu toba veche, imi placea sa huruie tare, si sa trag de motor. Cu cea noua aveam impresia ca il chinui daca merg la fel. Si nu a fost vorba nici macar de pozitia in sea sau de puterea motorului schimbate la faza asta... PS - Da, sunt convins ca topicul ar avea caracter informativ, pt ca nu cred ca cineva isi va alege motocicleta in functie de riscurile scrise aici, ci in functie de ce isi doreste el. Pacat de topic, ideea mi s-a parut buna, si nu vad de ce ar deranja, intr-un forum atat de mare. Mie mi-ar fi placut sa citesc un astfel de topic... si mi-ar place in continuare... intr-adevar cu parerile cele mai binevenite ale acelor persoane care au avut diverse tipuri de motociclete. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.