LinX Postat August 1, 2009 Share Postat August 1, 2009 Merci, nu. O clema de prindere a placii imi trebuie: Am una care s-a indoit (rau) si n-as prea vrea sa o iau la menghina. Daca are careva sa-mi ziceti. Desigur, nu pe gratis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 2, 2009 Share Postat August 2, 2009 (editat) Merci, nu. O clema de prindere a placii imi trebuie: Am una care s-a indoit (rau) si n-as prea vrea sa o iau la menghina. Daca are careva sa-mi ziceti. Desigur, nu pe gratis. indreapt-o la mengina dar dupa ce o incalzesti bine. si dupa ce ai indreptat-o o incalzesti iar si apoi o scufunzi rpd in apa. asta o faci ca sa calesti metalul. Editat August 2, 2009 de Cavaleru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dr_dejavu Postat August 2, 2009 Share Postat August 2, 2009 N`are bnici un rost sa caleasca platbanda aia.. ii destul de tare... Si nu cumva sa`o incalzesti!.. Din cate am vazut is vopsite, sau zincate... Dak arzi stratul acesta de pe ea, se va rugini... Mai bine o indrepti asa in menghina.. Si nimeni n`are o placa de prindere "Monolock"? Lasa`ti.. cred ca imi confectionez eu suport metalic, de la "a" la "z". Cand mai facem o intalnire? Anul acesta.. Si putzin mai aproape de Ardeal.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulventel Postat August 2, 2009 Share Postat August 2, 2009 Yamaha_TDM_850__96____Factory.part1.zipYamaha_TDM_850__96____Factory.part2.zip Yamaha_TDM_850__96____Factory.part3.zip Yamaha_TDM_850__96____Factory.part4.zip dupa ce le scoti, redenumeste-le in RAR inainte sa le extragi. vezi ca de la 96 la tine s-a adaugat indicator de nivel de combustibil si sunt alte carburatoare (PENTRU CARE AM DE VANZARE MEMBRANE IEFTIN - CARE STAU DEGEABA). Nu imi deschide fisierele, probabil pe motivul ca io tst pe MAC, desi nu cred ca ar trebui sa fie o problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 2, 2009 Share Postat August 2, 2009 N`are bnici un rost sa caleasca platbanda aia.. ii destul de tare... Si nu cumva sa`o incalzesti!.. Din cate am vazut is vopsite, sau zincate... Dak arzi stratul acesta de pe ea, se va rugini... Mai bine o indrepti asa in menghina.. Si nimeni n`are o placa de prindere "Monolock"? Lasa`ti.. cred ca imi confectionez eu suport metalic, de la "a" la "z". Cand mai facem o intalnire? Anul acesta.. Si putzin mai aproape de Ardeal.. si as vrea sa facem o intalnire din nou. poate pe undeva pe la targu jiu sau calare pre transalpina. problema e ca acum plec in concediu si cand ma intorc o sa ma duc la o nunta deci probabil abia pe la sfarsitul lui septembrie o sa pot iesi la o intrunire. Mesaj completat si acum un pic de bricolaj cum sa pun prinderile de bagaje pe topcase ?? sa le prind in 4 suruburi sau doar in 2 pe diagonala? sa pun pe dedesupt o placa de metal sau e suficient sa pun niste saibe mai mari? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat August 2, 2009 Share Postat August 2, 2009 si as vrea sa facem o intalnire din nou. poate pe undeva pe la targu jiu sau calare pre transalpina. problema e ca acum plec in concediu si cand ma intorc o sa ma duc la o nunta deci probabil abia pe la sfarsitul lui septembrie o sa pot iesi la o intrunire. Mesaj completat si acum un pic de bricolaj cum sa pun prinderile de bagaje pe topcase ?? sa le prind in 4 suruburi sau doar in 2 pe diagonala? sa pun pe dedesupt o placa de metal sau e suficient sa pun niste saibe mai mari? Cavalere, priveste ce am montat eu pe topcase, vineri dupamiaza: Aveam nevoie de prinderile acestea, deoarece imi este mai usor sa transport sacii de dormit si izoprenele, pe topcase. E o idee buna daca iti vei monta si tu aceste prinderi pentru chingi, caci sunt folos Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dr_dejavu Postat August 2, 2009 Share Postat August 2, 2009 Cavalere, priveste ce am montat eu pe topcase, vineri dupamiaza: Aveam nevoie de prinderile acestea, deoarece imi este mai usor sa transport sacii de dormit si izoprenele, pe topcase. E o idee buna daca iti vei monta si tu aceste prinderi pentru chingi, caci sunt folos Numai bine Am inteles ideea cu prinderile.. dar nu prea pricep ce folos au piulitzele alea? dak au creun sens.... :-?? Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat August 2, 2009 Share Postat August 2, 2009 Am inteles ideea cu prinderile.. dar nu prea pricep ce folos au piulitzele alea? dak au creun sens....:-?? Asfalt uscat! Zoli, piulitelea acelea asa au fost de cand am cumparat clemele de prindere, sunt sudate de clema. Nu am vrut sa le tai jos cu flexu' caci nu ma deranjeaza cu nimic. Clemele care le-am montat pe topcase, au o alta intrebuintare, sunt defapt niste coliere pt. fixarea tevilor de gaz sau apa, pe perete. Dar romanu e ingenios si le poate folosi si intrun alt scop. Numai bine si asfalt uscat tuturor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 2, 2009 Share Postat August 2, 2009 sfatuiti-ma si pe mine cum sa le prind pe ale mele. am pus 2 poze cu pozitiile care mi-au trecut prin cap. cum zicei sa le pun? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat August 2, 2009 Share Postat August 2, 2009 Interesanta ideea asta cu inelele de prindere... Cavalerule, le-as pune mai degraba ca in cea de a 2-a poza, ca sa poti beneficia de o suprafata mai mare. De asemenea, mi se par mai aratoase alea argintii folosite de Alin. Si vezi cum izolezi gaurile pe care o sa le dai, ca sa nu-ti intre apa inauntru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamahaia Postat August 3, 2009 Share Postat August 3, 2009 (editat) nu-ti fa probleme yamaha cam asa porneste , doar cu socul, tras la maximporneste si trebuie sa se retraga singur daca nu dupa 10-20 secunde de la pornire il bagi tu, putine cazuri cand pleaca fara si astea dupa mofturile lor,asta pot sa-ti spun din proprie exp. si din exp. unora care au avut ani la rand yamaha tdm, primul lucru care mi l-au spus a fost pornirea la soc Mesaj completat bine ai venit ! Nu mai inteleg nimic cu pornirea asta. Unii spun le pornesc cu shok tras altii ca nu trebuie tras...sa fac un sondaj de opinie sa vad care cum porneste si sa ma supun majoritatii? Azi ar trebui sa primesc bujiile noi, cum naiba il pornesc sa nu il innec iar (asta daca e din bujii problema). Editat August 3, 2009 de yamahaia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 3, 2009 Share Postat August 3, 2009 Interesanta ideea asta cu inelele de prindere...Cavalerule, le-as pune mai degraba ca in cea de a 2-a poza, ca sa poti beneficia de o suprafata mai mare. De asemenea, mi se par mai aratoase alea argintii folosite de Alin. Si vezi cum izolezi gaurile pe care o sa le dai, ca sa nu-ti intre apa inauntru. o sa pun silicon pe surub si saiba de cauciuc. arata bine alea ale lui alin dar, ocupa mai mult spatiu. asa ca o sa raman la solutia gasita de mine , plus ca la 2,29 ron/buc am iesit chiar ieftin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat August 3, 2009 Share Postat August 3, 2009 Nu imi deschide fisierele, probabil pe motivul ca io tst pe MAC, desi nu cred ca ar trebui sa fie o problema rename toate in .rar si dai extract cu ceva manager de arhive, rezultatul final e un pdf. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 3, 2009 Share Postat August 3, 2009 Nu mai inteleg nimic cu pornirea asta. Unii spun le pornesc cu shok tras altii ca nu trebuie tras...sa fac un sondaj de opinie sa vad care cum porneste si sa ma supun majoritatii? Azi ar trebui sa primesc bujiile noi, cum naiba il pornesc sa nu il innec iar (asta daca e din bujii problema). la mine numai cu shocu tras merge. acum dupa ce am curatat carburile nu am incercat sa vad daca merge fara soc, desi nu cred. @Korben zi si mie unde sunt clapetele alea de soc ca m-am uitat la carburi cand le-a curatat un baiat si nu le-am observat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat August 3, 2009 Share Postat August 3, 2009 @Korben zi si mie unde sunt clapetele alea de soc ca m-am uitat la carburi cand le-a curatat un baiat si nu le-am observat! Nu-ti zic Iti arat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1Bandit Postat August 3, 2009 Share Postat August 3, 2009 nu-ti fa probleme yamaha cam asa porneste , doar cu socul, tras la maximporneste si trebuie sa se retraga singur daca nu dupa 10-20 secunde de la pornire il bagi tu, putine cazuri cand pleaca fara si astea dupa mofturile lor,asta pot sa-ti spun din proprie exp. si din exp. unora care au avut ani la rand yamaha tdm, primul lucru care mi l-au spus a fost pornirea la socMesaj completat bine ai venit ! Nu mai inteleg nimic cu pornirea asta. Unii spun le pornesc cu shok tras altii ca nu trebuie tras...sa fac un sondaj de opinie sa vad care cum porneste si sa ma supun majoritatii? Azi ar trebui sa primesc bujiile noi, cum naiba il pornesc sa nu il innec iar (asta daca e din bujii problema). porneste-l tot timpul cu socul si n-o sa ai probleme niciodata , asta fac si eu si porneste usor , nu conteaza daca e frig sau nu, la prima pornire dupa ce a stat cateva zile tot timpul cu soc, dupa nu conteaza , porneste oricum Mesaj completat sfatuiti-ma si pe mine cum sa le prind pe ale mele. am pus 2 poze cu pozitiile care mi-au trecut prin cap. cum zicei sa le pun? cristi , ia zi-mi si mie de unde ti-ai comandat etrierii si furtunele de frana ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamahaia Postat August 3, 2009 Share Postat August 3, 2009 am inteles....asa am sa fac. ms. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 3, 2009 Share Postat August 3, 2009 Nu-ti zicIti arat perfect! Mesaj completat cristi , ia zi-mi si mie de unde ti-ai comandat etrierii si furtunele de frana ! etrierii i-am luat de la un amic care si-a pus instalatie de la un R1 pe un FZS fazer si etrierii lui i-am luat eu! furtunele in schimb mi l-a dat burlacu de aici pe forum pentru o suma foarte mica. etrieri iti poti cumpara de pe ebay, iar furtune ori de la Thundebike din Romania care vand furtunasele Hell sau de la louis set lucas dar mult mai scump (asta am eu ) sau ebay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d3v1l_mast3r Postat August 3, 2009 Share Postat August 3, 2009 ieri am scos numere provizorii la motor, am vrut sa-l scot la o plimbare scurta dar ghinion ca nu a vrut sa porneasca. Initial am tras shock-ul pe jumatate, apoi de tot. Am desfacut una din bujii (astea inca nu le-am schimbat pana acum), avea o tenta de afumat spre negru la capat si umeda la capat. Acum sa inteleg ca s-o fi inncecat, dar de ce asa repede?. Bine recunosc ca la un moment dat am tras putin de acceleratie. hmmm ce sa spun ...al meu sincer sa va zic nu vrea sa porneasca cu socul...porneste doar fara dar il las sa isi faca el singur damblaua vreo 5 minute la relanti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 3, 2009 Share Postat August 3, 2009 Nu-ti zicIti arat ma doare capu. mi-am dat seama unde sunt. iar demontez juma de motor. imi bag cucu!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat August 3, 2009 Share Postat August 3, 2009 ma doare capu. mi-am dat seama unde sunt. iar demontez juma de motor. imi bag cucu!! asta e, Cavalere; tdm a-i vrut, tdm ai Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 3, 2009 Share Postat August 3, 2009 asta e, Cavalere; tdm a-i vrut, tdm ai Numai bine sa nu ai tu niciodata parte de vreuna din problemele mele ca te lasi de tdm-ism Mesaj completat hai cu cateva sfaturi /index.php?showtopic=405686 ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamahaia Postat August 5, 2009 Share Postat August 5, 2009 Deci am schimbat bujiile si acum am pus si un redresor pe baterie. Intrebare. Cum vin fisele puse inapoi ca am uitat cum le0am dat jos. Pe fiecare scrie L si R (adica stanga si dreapta). Acum vine intrebare: ma uit stanga dreapta cum stau pe motor sau din fata motorului. Nu vreau sa le pun invers. Hai spuneti va rog. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat August 5, 2009 Share Postat August 5, 2009 Deci am schimbat bujiile si acum am pus si un redresor pe baterie. Intrebare. Cum vin fisele puse inapoi ca am uitat cum le0am dat jos. Pe fiecare scrie L si R (adica stanga si dreapta). Acum vine intrebare: ma uit stanga dreapta cum stau pe motor sau din fata motorului. Nu vreau sa le pun invers. Hai spuneti va rog. Cum stai pe motor, asa se considera partea dreapta si ceea stanga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamahaia Postat August 6, 2009 Share Postat August 6, 2009 nu stiu ce are mah...pana acum a pornit si nici azi dimineaza dupa ce am lasat-o cu redresorul pe baterie nu a vrut. Mai mult tot scoate un "parait" ca un scurt in zona bateriei (acolo se aude pentru ca nu am dat jos rezervorul). In concluzie apas butorul incearca ceva, se aude scurt circuitul ca pacane ceva, turometrul salta si gata....nimic . sunt fff dezamagit de motor. Mesaj completat tocmai am vb cu un tip. m-a sfatuit sa verific siguranta de pe releul de putere, din zona aia se aude pacanitul. atasez si o poza, e numarul 15-16...initial am crezut ca acolo e releul de incarcare. Mesaj completat nu stiu ce are mah...pana acum a pornit si nici azi dimineaza dupa ce am lasat-o cu redresorul pe baterie nu a vrut. Mai mult tot scoate un "parait" ca un scurt in zona bateriei (acolo se aude pentru ca nu am dat jos rezervorul). In concluzie apas butorul incearca ceva, se aude scurt circuitul ca pacane ceva, turometrul salta si gata....nimic . sunt fff dezamagit de motor. Mesaj completat tocmai am vb cu un tip. m-a sfatuit sa verific siguranta de pe releul de putere, din zona aia se aude pacanitul. atasez si o poza, e numarul 15-16...initial am crezut ca acolo e releul de incarcare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.