Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Niste cazane, astea sunt chinezarii. Mai bine consultati ofertele Garmin de pe okazii, un Garmin sh tine mai mult decat o chinezarie noua iar preturile pornesc de la 150 lei pana la 5-600 lei. Iata ceva dedicat moto cu toate accesoriile posibile la 750 lei: http://www.okazii.ro/catalog/51315063/garm...o-complet-.html

As incepe spunand ca postului tau ii lipseste cu desavarsire orice urma de obiectivitate.

 

Zilele astea, cu ajutorul Cavalerului, am reusit sa vad si eu mai de-aproape cele doua aparate. Constructiv vorbind mi se par de nivel mediu, undeva peste GPS-urile de buget ptr auto (cele de 300-400 ron, fara harti), iar ca accesorii incluse in pachet (suporti, cabluri etc) as indrazni sa spun ca se apropie chiar de un pachet Zumo. Problemele apar la capitolul posibilitati de conectare cu headset-ul. Ambele nu merg decat cu headset-ul inclus in pachet, Goclever GC 350 Rider prin receptori FM, North Cross ES303 GP prin Bluetooth. Sperante aveam ca North Cross-ul sa mearga conectat si cu alte sisteme BT; am incercat cu o casca BT ptr telefon cat si cu un sistem Parrot 4000K... le vede, dar nu se poate conecta cu ele. Deci singurul care s-ar putea lega la headset-uri gen Cardo Scala Rider ar fi probabil Goclever 350 prin transmitatorul FM. Altfel, daca cineva nu are pretentii si vrea sa foloseasca dispozitivele asa cum vin in cutie, pot fi folosite headset-urile din dotare fara nici o problema. La 600 de lei primesti un GPS moto rezistent la apa si socuri, cu suporti ptr moto si alimentare prin suport, prize, headset, dar fara harti si mai mult ca sigur fara sa ai garantia unui producator serios. Este totusi o oferta mai mult decat corecta!

 

Revenind la recomandarea colegului corleone, care compara merele cu pepenii, sa va enumar doar cateva aspecte:

1. Conceptul de chinezarie este la fel de relativ precum cel de "cazane". Daca cumva se refera la tara unde este produs aparatul, pe langa faptul ca este aproape irelevant (stiu laptopuri business de 2-3000 de euro care se fac in China de ex.), ma indoiesc teribil ca acel Nuvi 510 sau Zumo 220 sunt facute in alta tara.

2. Nuvi 510 nu este un GPS dedicat moto cum sunt cele din seria Zumo, ci este mai degraba un GPS polivalent, fiind intr-adevar rezistent la apa. Asta e mai putin important sa zicem... insa pretul lui nou, cu acte, in Europa, sigur nu e sub 300-350 de euro. Un Zumo 220 e 400 de euro si un 550/560 in jur de 530-560 (reduse acum pe Louis). Asta in timp ce "cazanele" de mai sus si care la o adica isi fac treaba, sunt cam 140 de euro fara harti. Deci asa se face o comparatie, nu cu pretul la SH de pe okazii.

3. Am mai butonat un Zumo 550 cu ROAD 2008 ieri si desi aveam cat de cat idee despre ce e vorba, m-am lamurit: CLAR NU! Vreau iGO 2008! Or fi hartile sau navigarea mai nu stiu cum, nici nu vad curbe de nivel si unde sunt rezervatii de pelicani suri, dar eu unu NU POT SI NU VREAU SA FOLOSESC MIZERIA AIA de soft Garmin! Se misca infect, arata infect! Culmea e ca si rutarea a facut-o dubios cand i-am dat un traseu simplu... dar aici sunt convins ca nu se poate generaliza. O sa pun maine o poza sa vedeti cum arata ecranul... mi s-a parut prea panarama ca sa nu fac o poza. Un GPS de peste 20 de milioane...

 

Varianta pe care o sa merg acum: un headset cu BT si radio FM si GPSul de la Goclever. Daca varianta asta nu o sa mearga din varii motive o sa caut alt GPS + suport si carcasa antiploaie, legat ori prin FM ori prin cablu stereo. Garmin o sa fie ultima varianta si nu pe motiv de pret.

 

 

Salut. Am si eu o intrebare. A folosit cineva intercom Albrecht AE600S? As fi tentat sa iau un sistem de comunicatie pilot/pasager si acesta pare si destul de destept (poti conecta la el telefonul, gps-ul, mp3 player-ul), si cat de cat acceptabil ca pret.

AE600S e un multiplexor la care te legi cu fire. E foarte probabil ca dupa un timp sa ti se ia de fire... Vezi comentariile de pe Louis la diverse probleme cu dispozitivele astea, pentru ca stiu ca unii se plangeau de diverse chestii. Una dintre ele este headsetul Albrecht si asta pot sa iti confirm. Sunt de o calitate indoielnica si nu tin mult (firele). De asemenea sa nu-ti faci iluzii ca o sa asculti muzica cu placere pe castile alea. Sunt legate mono si nu sunt bune decat pentru voce. Problema asta o gasesti de altfel si pe mai toate headseturile cu BT.

 

Vad ca toata lumea si-a pornit saptamana asta motocicleta. Eu am facut o tura pana la Varna (BG). A fost cam frig, dar nu-mi pare rau. :laugh:

Ai zis sa profiti si tu acum, cat e benzina sub 6 lei...

 

Chiar ma gandeam sa-i schimb uleiul, dar nu stiu daca nu e prea frig pentru operatia asta...

Din ce punct de vedere? Pentru tine s-ar putea sa fie cam frig sa stai pe langa motor, altfel nu conteaza, doar uleiul din bidon o sa se scurga ceva mai greu. (Motorul in incalzesti oricum inainte.)

Editat de LinX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor!

Mi-am luat si io un TDM MK2 si ma dau mare! :laugh:

Stie cineva de unde se pot cumpara cauciucurile care se montează pe scărițe?

 

vb cu ottoman poate are el cum sa te ajute :D

 

PS

 

Sa-l stapanesti sanatos!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am inscris si pe forum!

@Korben Dallas Pai cred ca e acelasi lucru Mk2 si 4TX. Dar am vazut ca, intr-adevar, este mult mai uzitat 4TX. Sper ca nu-i o greseala capitala! :laugh:

Editat de Leaveyou
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu-i nicio greseala capitala, stai linistit.

Dar generatia 96-01 e modelul 4TX, MK2 ii zice celui de 900 aparut din 2002 incolo.

Daca nu ma insel, ai si seria sasiului de forma JYA4TX.... - am ajuns sa o invat la mine, cat am completat ieri formulare pentru un numar rosu.

 

A... apropo - mi-am luat numar rosu, deja am iesit legal pe strazi. Miam pus si casca :laugh: Planuiam o invarteala scurta in jurul capitalei ieri dupa-amiaza, dar nu am mai avut timp. Pana la ora asta se pare ca voi avea timp de ea azi. Daca imi iese, imi dau si eu cu parerea despre capacitatile dinamice ale motorului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar generatia 96-01 e modelul 4TX, MK2 ii zice celui de 900 aparut din 2002 incolo.

:laugh: Bei, de ce il tot corectati pe om? Mai ales cand are dreptate... MK2 este generatia 4TX (http://jbx9.free.fr/tdm/index.php?page=HIST). TDM900 n-are nici o treaba.

Din cate stiu, in general MK2 inseamna ceva de genul "versiunea 2".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bei, de ce il tot corectati pe om? Mai ales cand are dreptate...

Pentru ca in mica noastra familie vorbim despre 850-3VD si 850-4TX

900-le deocamdata este "varul din America" pentru majoritatea dintre noi :D

 

... am vazut ca, intr-adevar, este mult mai uzitat 4TX. Sper ca nu-i o greseala capitala!

Doamne fereste! Stai linistit, nu este nici o problema, doar ca noi suntem obisnuiti cu 4TX respectiv 3VD :laugh:

Editat de Korben Dallas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru ca in mica noastra familie vorbim despre 850-3VD si 850-4TX

900-le deocamdata este "varul din America" pentru majoritatea dintre noi :P

 

 

Doamne fereste! Stai linistit, nu este nici o problema, doar ca noi suntem obisnuiti cu 4TX respectiv 3VD :laugh:

 

 

Din cate stiu io, in Mk2 nu intra TDM-ul de 900. Este considerat ca alt model. Pe de o parte e si normal, avand in vedere faptul ca este total schimbat (atat la caroserie, cat si la motor).

Dar, oricum, sunt de acord cu ceea ce spuneai : nu numai aici, dar si-n Germania (unde e o comunitate solida de TDM-isti) se folosesc 3VD si 4TX pentru definirea modelelor. Mi-am insusit numele uzuale, si le voi folosi! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mk e abrevierea standard pentru Mark.

 

http://dictionary.cambridge.org/dictionary...h/mk?topic=cars

http://dictionary.cambridge.org/dictionary/british/mark_12

 

"Mark: used before a number to describe a variation of a machine, especially one that is an improvement on the original machine

The car has enjoyed modest success since its launch, but the Mark 2 version is expected to be far more popular."

 

@Leaveyou: sa o stapanesti cu placere :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare colegii!

Sa nu credeti cumva ca forumul tdm a iesit din lista mea "favorites"...

Acum putina reclama si multumesc pt intelegere.

Mi-au ramas de la TDM 4 TX:

1. Crashbar marca Zoly nefolosit (poate nu il socotiti ca si concurenta)

2. 2 bujii DPR9EIX(iridium,se stie) folosite MAXIM 500 km. Care nu s-au impacat cu frigul de la noi.

3. 2-3 scarite fara gume pe ele

4. 1 semnalizator tipla si unul fara partea colorata

5. 1 filtru ulei

6. 2 seturi x 3sprayuri Procycle (curatat discuri frana, curatat lant, uns lant) OXZ Ringe

7. 2 seturi garnituri rep. carburatoare(KEDO) + 2 membrane AIR CUT VALVE

 

In speranta ca vor folosi cuiva si ca voi mai recupera ceva din bani.

Traiul e scump in Romania zilelor noastre...

 

O primavara frumoasa, sosele netede, bani ptr buget moto si multa atentie va doresc pt acest sezon!

Editat de TeDy 'M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragos, sper sa vii si tu la intalnirea noastra, chiar daca acum ai BMW. Eu, cel putin, te astept cu placere si la intalnire, dar si in Bucuresti daca ai drum. Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Luni trebuie sa ajunga cricurile la mine.

 

stati cu ochii aproape de forum, va anunt cand le am ca sa le puteti ridica.

Mesaj completat

Salutare colegii!

Sa nu credeti cumva ca forumul tdm a iesit din lista mea "favorites"...

Acum putina reclama si multumesc pt intelegere.

Mi-au ramas de la TDM 4 TX:

1. Crashbar marca Zoly nefolosit (poate nu il socotiti ca si concurenta)

2. 2 bujii DPR9EIX(iridium,se stie) folosite MAXIM 500 km. Care nu s-au impacat cu frigul de la noi.

3. 2-3 scarite fara gume pe ele

4. 1 semnalizator tipla si unul fara partea colorata

5. 1 filtru ulei

6. 2 seturi x 3sprayuri Procycle (curatat discuri frana, curatat lant, uns lant) OXZ Ringe

7. 2 seturi garnituri rep. carburatoare(KEDO) + 2 membrane AIR CUT VALVE

 

In speranta ca vor folosi cuiva si ca voi mai recupera ceva din bani.

Traiul e scump in Romania zilelor noastre...

 

O primavara frumoasa, sosele netede, bani ptr buget moto si multa atentie va doresc pt acest sezon!

 

ai idee daca pozitia 5 si 7 se potrivesc la 3vd? daca ai codurile de la ele da-mi-l te rog si caut eu.

 

da-mi si un pret :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...