KESU Postat Aprilie 4, 2012 Share Postat Aprilie 4, 2012 Si eu i-am tras o vopsea acu' 2 ani, vedem cum facem cu abtibildele. Alea originale sunt enorm de scumpe... Eventual ii mai tragem un polish, apoi aplicam abtibildele. Era cineva (truckeru_09) care zicea ca si le-a facut in Timisoara, la un tip Adi. Truckere, pe unde esti acuma, daca vezi postul asta zi-ne si noua cum se prezinta abtibildele dupa 2 ani. Ceva probleme cu ele? Anul asta vreau si eu sa rezolv abtibildele astea. da da si eu vreau abtipilduri ...ca e cam cheala asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dromamobilu Postat Aprilie 4, 2012 Share Postat Aprilie 4, 2012 da da si eu vreau abtipilduri ...ca e cam cheala asa de ce va stresati sa luati stickere de nu stiu unde? aveti pe net diferite linkuri unde gasiti modelul, chiar si aici http://www.tdmitalia.net/eng/index.php?u=foto/graphics mergeti frumos la o firma care listeaza pe autocolant, ii rugati sa va listeze pe autocolant transparent, decupati frumos cu foarfeca si apoi lipiti. au anul trecut cand mi-a vopsit motorul am taiat stickerele la cuter-ploter, din autocolant fluorescent ( deci o singura culoare, alb polar ) le-am lipit si apoi am mai dat un strat de lac. arata bestial si rezista cat China. aici puteti vedea cum arata: http://bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=429549&selpic=2&zoom=1#foto in ambele cazuti costurile vor fi in jur de 20 - 30 lei, sau gratis daca aveti prieteni care lucreaza in publicitate ) bafta da da si eu vreau abtipilduri ...ca e cam cheala asa Ce ciudat. am scris ceva si a disparut. mai scriu odata. De ce va ganditi de unde sa cumparati autocolante pt moto, is si scumpe. De ce nu vi lelistati? Gasiti pe net logoul TDM, mergeti cu el la cineva care listeaza pe autocolant. Listati pe autocolant transparent, decupati fain frumos cu o foarfeca si apoi il lipiti. Eu anul trecut cand am vopsit motorula taiat sigla la cuter-ploter, din autocolant reflectorizant. Am lipit si apoi am lacuit, arata bestial si tine.....cat China. Costuri...cam 20-30 lei iar daca aveti un prieten care lucreaza in publicitate puteti sa iesiti moca. Asa arata: http://bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=429549&selpic=2&zoom=1#foto da da si eu vreau abtipilduri ...ca e cam cheala asa Ce ciudat. am scris ceva si a disparut. mai scriu odata. De ce va ganditi de unde sa cumparati autocolante pt moto, is si scumpe. De ce nu vi lelistati? Gasiti pe net logoul TDM, mergeti cu el la cineva care listeaza pe autocolant. Listati pe autocolant transparent, decupati fain frumos cu o foarfeca si apoi il lipiti. Eu anul trecut cand am vopsit motorula taiat sigla la cuter-ploter, din autocolant reflectorizant. Am lipit si apoi am lacuit, arata bestial si tine.....cat China. Costuri...cam 20-30 lei iar daca aveti un prieten care lucreaza in publicitate puteti sa iesiti moca. Asa arata: http://bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=429549&selpic=2&zoom=1#foto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
momoleinen Postat Aprilie 4, 2012 Share Postat Aprilie 4, 2012 salutare vreau sa ma fac si eu TDMist dar am inca niste dubii - poate ma ajutati voi sa ma lamuresc 1. cum se comporta pe drumuri mai proaste si macadam - acum am un Dominator care e superb pe macadam dar nu prea imi place la drum lung 2. merita difenta de la un TDM850 sfarsit de serie la un TDM900 merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Aprilie 4, 2012 Share Postat Aprilie 4, 2012 Vezi ca TDM are cel putin 55 kg in plus fata de Domi, dar te descurci pe macadam. la drumuri lungi e rege TDM900 e pe injectie si are cutie in 6 trepte, deci merita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Aprilie 4, 2012 Share Postat Aprilie 4, 2012 (editat) eu nu lipesc nimic pe mobra:D asa e mai salbatica ! Editat Aprilie 4, 2012 de Fotok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Aprilie 4, 2012 Share Postat Aprilie 4, 2012 salutare vreau sa ma fac si eu TDMist dar am inca niste dubii - poate ma ajutati voi sa ma lamuresc 1. cum se comporta pe drumuri mai proaste si macadam - acum am un Dominator care e superb pe macadam dar nu prea imi place la drum lung 2. merita difenta de la un TDM850 sfarsit de serie la un TDM900 merci. Ca 900-ist poate ca pot fi acuzat de subiectivism (mai ales ca o am la vanzare)... dar am avut cateva ocazii sa ma urc si sa merg si pe 850 3VD si 4TX. Parerea mea: Daca diferenta nu este mare sau poate fi "suportata", 900-ele are ceva mai multe avantaje pe langa cele mentionate de Korben. Dupa mine e o motocicleta care se simte mai usoara si mai agila decat 850, in special 3VD. In oras este extraordinara, foarte subtirica ptr un motor din aceasta categorie, sprintena, frane bune... o sa-mi lipseasca cu siguranta. Dupa 3 ani de TDM mi se pare una dintre cele mai bune motociclete de "de toate". Are insa si ea defectele ei si cu siguranta nu este o mobra de offroad. Poti merge realitiv confortabil pe drumuri mai proaste sau poti trece portiuni de soft-offroad, dar mobra este construita si gandita pentru strada. Bafta, orice decizie ai lua! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Aprilie 4, 2012 Share Postat Aprilie 4, 2012 de ce va stresati sa luati stickere de nu stiu unde? aveti pe net diferite linkuri unde gasiti modelul, chiar si aici http://www.tdmitalia.net/eng/index.php?u=foto/graphics mergeti frumos la o firma care listeaza pe autocolant, ii rugati sa va listeze pe autocolant transparent, decupati frumos cu foarfeca si apoi lipiti. au anul trecut cand mi-a vopsit motorul am taiat stickerele la cuter-ploter, din autocolant fluorescent ( deci o singura culoare, alb polar ) le-am lipit si apoi am mai dat un strat de lac. arata bestial si rezista cat China. aici puteti vedea cum arata: http://bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=429549&selpic=2&zoom=1#foto in ambele cazuti costurile vor fi in jur de 20 - 30 lei, sau gratis daca aveti prieteni care lucreaza in publicitate ) bafta Care e diferenta intre autocolant transparent, si cutter-plotter? Am vazut la cineva fiecare litera separat de cealalta, deci YAMAHA erau 6 actibilde, nu unul mare. Asa ceva mi-ar placea. Pare mai profi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lauramarginea Postat Aprilie 4, 2012 Share Postat Aprilie 4, 2012 (editat) Daca are cineva piese de tdm900 sunt super interesat,janta fata furca fata plastice.............. va multumesc anticipat.Orice idee este binevenita Editat Aprilie 4, 2012 de lauramarginea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dromamobilu Postat Aprilie 4, 2012 Share Postat Aprilie 4, 2012 (editat) da da si eu vreau abtipilduri ...ca e cam cheala asa - pe autocolant transparent se poate lista, listezi color orice ( functioneaza cam ca o imprimanta normala ) - la cuter-ploter autocolantul se taie, ti-l taie si fiecare litera o sa fie independeta. aici ai nevoie de o folie de transfer ( pe care ti-o dau cei care iti taie autocolantul ) Editat Aprilie 4, 2012 de dromamobilu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
momoleinen Postat Aprilie 4, 2012 Share Postat Aprilie 4, 2012 Ca 900-ist poate ca pot fi acuzat de subiectivism (mai ales ca o am la vanzare)... dar am avut cateva ocazii sa ma urc si sa merg si pe 850 3VD si 4TX. Parerea mea: Daca diferenta nu este mare sau poate fi "suportata", 900-ele are ceva mai multe avantaje pe langa cele mentionate de Korben. Dupa mine e o motocicleta care se simte mai usoara si mai agila decat 850, in special 3VD. In oras este extraordinara, foarte subtirica ptr un motor din aceasta categorie, sprintena, frane bune... o sa-mi lipseasca cu siguranta. Dupa 3 ani de TDM mi se pare una dintre cele mai bune motociclete de "de toate". Are insa si ea defectele ei si cu siguranta nu este o mobra de offroad. Poti merge realitiv confortabil pe drumuri mai proaste sau poti trece portiuni de soft-offroad, dar mobra este construita si gandita pentru strada. Bafta, orice decizie ai lua! poti sa-mi dai ceva detalii ref la ce ai la vanzare tks Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dromamobilu Postat Aprilie 4, 2012 Share Postat Aprilie 4, 2012 aici, pe la finalul filmuletului, iti arata cum se procedeaza cu autocolantul de la cuter-ploter. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Aprilie 4, 2012 Share Postat Aprilie 4, 2012 mersi, cred ca cel mai bine arata la cutter plotter. Dar autocolantul este acelasi? Difera doar metoda de printare? Din aceasta cauza poti sa ai fiecare litera separat, si le aplici cu folie de transfer, si daca printezi pe ploter normal tai cu foarfeca? Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dromamobilu Postat Aprilie 4, 2012 Share Postat Aprilie 4, 2012 mersi, cred ca cel mai bine arata la cutter plotter. Dar autocolantul este acelasi? Difera doar metoda de printare? Din aceasta cauza poti sa ai fiecare litera separat, si le aplici cu folie de transfer, si daca printezi pe ploter normal tai cu foarfeca? Mersi. pai ploterul printeaza si cuter-ploterul taie. daca printexi, o faci pe autocolant transparent si apoi tai cu foarfeca. daca tai la cuter ploter atunci trebuie sa iti alegi culoarea la autocolantul pe care ti-l taie si aici ai literele separate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
momoleinen Postat Aprilie 4, 2012 Share Postat Aprilie 4, 2012 @ Flavius - era la un moment dat un tip Tudor care se ocupa de colante pt motoare prin Bucuresti. mie mi-a facut niste colante pt un CBR si au iesit OK inca mai am un nr de mobil, dar nu sunt sigur ca mai e valabil daca te intereseaza da un PM si iti dau nr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Aprilie 4, 2012 Share Postat Aprilie 4, 2012 Am io gata facute...sunt facute cu autocolant reflectorizant...exact ca pe mobra mea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Aprilie 5, 2012 Share Postat Aprilie 5, 2012 Dar mie imi trebuie pentru 3vd, modelul din poza, de preferinta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
momoleinen Postat Aprilie 5, 2012 Share Postat Aprilie 5, 2012 (editat) @Flavius cam asa a iesit colantarea facuta de respectivul Tudor Editat Aprilie 5, 2012 de momoleinen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Aprilie 5, 2012 Share Postat Aprilie 5, 2012 colantarea e identic cu plotatul la cutter plotter? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
momoleinen Postat Aprilie 5, 2012 Share Postat Aprilie 5, 2012 sincer, nu stiu cum le face si nici nu am studiat problema eu zic ca cel mai rapid e s-l intrebi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dromamobilu Postat Aprilie 6, 2012 Share Postat Aprilie 6, 2012 colantarea e identic cu plotatul la cutter plotter? colantarea e procesul de lipire a autocolantului. cbr-ul are autocolante taiate la cuter-ploter. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Aprilie 6, 2012 Share Postat Aprilie 6, 2012 Autocolantul este un suport de hartie sau material plastic astfel tratat incat una din fete se poate lipi de suprafata cu care vine in contact. Autocolantele sunt fie folii care se decupeaza cu cutter-plotter-ul, fie folii care sunt tiparite cu imaginile (cuvintele, desenele, etc) dorite si apoi sunt taiate cu cutter-plotter-ul. Dupa ce au fost taiate, aceste autocolante se fixeaza pe o folie de transfer care faciliteaza aplicarea lor pe o anume suprafata, exact in pozitia dorita. De asemenea, decorarea se poate face si fara ajutorul foliei de transfer, autocolantul fiind aplicat direct pe suprafata dorita. Nu stiu de ce trebuie date toate aceste date, dar am spus cam ce stiam despre subiect. De asemenea, intrucat nu aveti cum sa va faceti singuri aceste materiale, ideal e sa apelati la firme specializate. Acestea va vor executa ceea ce cereti si vor face si montarea. O mai fi ceva important de spus pe tema asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Aprilie 6, 2012 Share Postat Aprilie 6, 2012 Baieti, mersi de informatii, nu vroiam sa merg la firma repectiva si sa par prost, de aceea am insistat. Cred ca mai aveam putin si ma luati la misto, dar aste e, omul cat traieste invata. Hai, asfalt uscat !!! :-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Aprilie 6, 2012 Share Postat Aprilie 6, 2012 (editat) Stie cineva la ce folosesc stuțurile din imagine? Este rezervorul de la 3vd-ul lui Florin (fratele meu). ÂŞtuțul cu furtunul care nu duce nicăieri Âşi cel liber. 3VD-ul este din 95. Al meu este din 92 Âşi nu are aÂşa ceva. Editat Aprilie 6, 2012 de gms245 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mojo81jojo Postat Aprilie 6, 2012 Share Postat Aprilie 6, 2012 Buna, Sa sti ca si eu am luat azi rezervorul jos, tot de la un 3VD din 95, si avea cate un furtun de vreo juma de metru fiecare, pe fiecare stut. M-am intrebat si eu la ce o folosi......??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Aprilie 6, 2012 Share Postat Aprilie 6, 2012 Am bagat mana pe gaura rezervorului si am gasit ceva tevi pe acolo, parca ar pleca din jurul busonului, dar nu sunt sigur ca alea sunt cele care ies dedesubt. Nici nu mi-a trecut prin minte sa suflu pe stuturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.