G B V Postat Mai 14, 2015 Share Postat Mai 14, 2015 92 anul... o sa caut furtune... etrierii si pompa parca sunt de R1 + R6,thundarcat,thunderace Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tdm_mihai Postat Mai 14, 2015 Share Postat Mai 14, 2015 Salut, A schimbat/modificat parbrizul la 3vd? Caut unul mai inalt. va rog sa ma ajutati cu un sfat! » Post actualizat in 14 May 2015 10:09 Am inteles ca exista si parbriz turing care este ceva mai inalt? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Mai 14, 2015 Share Postat Mai 14, 2015 Eu am montat pe 900 unul de la givi. Se simte foarte bine diferenta,mai ales ca am 1,92 inaltime Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theogs Postat Mai 14, 2015 Share Postat Mai 14, 2015 @tdm mihai. Vezi ca avea cavaleru ceva improvizatii. Ori aici, ori pe tdmromania... parca era si un link ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 15, 2015 Share Postat Mai 15, 2015 (editat) Salut, A schimbat/modificat parbrizul la 3vd? Caut unul mai inalt. va rog sa ma ajutati cu un sfat! » Post actualizat in 14 May 2015 10:09 Am inteles ca exista si parbriz turing care este ceva mai inalt? Salut. Eu am montat pe niste suporti improvizati un alt parbriz original. Am mai castigat cam 10cm. Pe tdmromania cauti b61cav la motociclete si o sa gasesti ceva poze. Solutiile aftermarket pt 3vd nu sunt foarte bune. Doar pe la bullster in franta am gasit ceva misto dar este costisitor. Solutia aplicata de mine a fost cea mai ieftina la indemana si cu un succes mai mare decat cel scontat http://tdmromania.ro/forum/viewtopic.php?f=27&t=142&start=10 Editat Mai 15, 2015 de Cavaleru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Mai 16, 2015 Share Postat Mai 16, 2015 92 anul... o sa caut furtune... etrierii si pompa parca sunt de R1 pe tdm sunt etrierii de R6 + R6,thundarcat,thunderace t-catul si t-ace au etrieri de R1, r6 are etrierii la fel ca la tdm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Mai 17, 2015 Share Postat Mai 17, 2015 Merg si aia de R1, tocmai am montat pe al meu. Diferentele sunt minore si aproape insesizabile. Si toti sunt la fel cu aia de FZS600. Si au fost folositi chiar si pe FJR, XJR, Bulldog, Midnight Star sau FZ8. Oricum, sunt cei mai buni etrieri pe care ii poate avea un TDM. Si ii merita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Mai 17, 2015 Share Postat Mai 17, 2015 @Taz Asg,told you Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radum Postat Mai 19, 2015 Share Postat Mai 19, 2015 Gata, am TDM 900 pe care urmeaza sa il inmatriculez ) Ce motociclete au putut sa faca japonezii astia ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Mai 19, 2015 Share Postat Mai 19, 2015 Gata, am TDM 900 pe care urmeaza sa il inmatriculez ) Ce motociclete au putut sa faca japonezii astia ) Cum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 19, 2015 Share Postat Mai 19, 2015 poate nu e suficient de evident GBV dar l-a CUMPARAT! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Mai 19, 2015 Share Postat Mai 19, 2015 poate nu e suficient de evident GBV dar l-a CUMPARAT! Sunt curios ce parere are lumea despre tdmu de 900. Pentru mine e doar o mobra modesta care consuma putin si te duce din punctul A in punctul B... Aaa si inca ceva:are niste frane net superioare,chiar si unor vitezane.Zic asta din experienta si comparand cu fostele:gsxr,vtr si TL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 19, 2015 Share Postat Mai 19, 2015 pai nu prea poti sa compari o sportiva cu o motocicleta sport. si nici nu poti sa spui ca este modesta. Motorul ala este totusi plin de cuplu si nu necesita turatii mari ca sa plece glont. Nii nu poti compara cu un V2 de 1000. radu il compara cu 3vdul care este inferior din multe puncte de vedere. Eu cat am mers cu unu mi s-a parut mult mai ok ca vechiul meu 3vd. motorul se tureaza mai usor, franeaza mai bine, mai putine vibratii la ture mai mari de 4000. Iar ultima data cand am mers cu unu mi-a placut ( poate tine de setarile relantiului) faptul ca smucea la plecarile de pe loc si trebuia lucrat mai mult din ambreiaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
matrixx Postat Mai 19, 2015 Share Postat Mai 19, 2015 Sa nu uitam si pretu de achizitie la ce ofera acest motor fata de altele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamahaia Postat Mai 20, 2015 Share Postat Mai 20, 2015 Buna dimineata! De astazi sunt TDM-ist 3VD. Am revenit la acest model dupa 5 ani (cred ca mai apar si pe aici unele postari sau poze). Pentru mine a contat, pe langa pretul mic si ca este accesorizat bine, senzatia care mi-o ofera cand il privesc si cand stau in seaua lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Mai 23, 2015 Share Postat Mai 23, 2015 @GBV : 5PS-ul nu-i mare brânză de mobră. Dar e o mobră în care te poți încrede. Până la urmă, totuși, contează ce-ți dorești tu (ca posesor) de la o mobră. Așa îți poți explica și dacă ceea ce ai achiziționat este ceea ce-ți trebuie! @Cava : io n-am deloc problema cu ambreiajul despre care vorbești. La 900 am sesizat doar că accelerația e mai fină decât la 4TX (deci și la 3VD). Poporul tedemist este invitat pe forumul TDM România pentru a se înscrie la INTDMRO 2015 care se va desfășura în perioada 1-5 iulie 2015, la Murighiol. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Mai 23, 2015 Share Postat Mai 23, 2015 Așa îți poți explica și dacă ceea ce ai achiziționat este ceea ce-ți trebuie! N-am avut bani de fjru . Pana atunci,invartim roata la tdmu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamahaia Postat Mai 28, 2015 Share Postat Mai 28, 2015 Acesta este actualul meu motor...multa lume deja il stie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Mai 29, 2015 Share Postat Mai 29, 2015 (editat) deci ai ajuns tot de unde ai plecat ai dat tdm-ul si ,,, tot de tdm ai parte cred ca inca mai am prin calculator niste poze cu tdm-ul tau.... de acu ceva ani Editat Mai 29, 2015 de Taz Asg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamahaia Postat Mai 29, 2015 Share Postat Mai 29, 2015 Salut tiranspider...atunci si tu parca aveai un Kawasaki Eliminator. Pe mine m-a "bantuit" modelul acesta 3VD desi am mai incercat 2 producatori mai noi. De azi am si numere NT-85-HAI. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mikehit47 Postat Iunie 10, 2015 Share Postat Iunie 10, 2015 Caut si eu cauciucul dintre carburatoare si airbox de pe modele 4TX '99-01, poate a schimbat cineva carburatoarele / filtrul de aer si le-a ramas cauciucul respectiv... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Iunie 10, 2015 Share Postat Iunie 10, 2015 Noi sunt 180 de lei perechea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedrony Postat Iunie 16, 2015 Share Postat Iunie 16, 2015 Salutare! As vrea sa trec si eu la TDM.... Imi plac f tare ambele modele de 850, dar am gasit un 3vd din 92. Se merita, sau sa caut ceva mai nou? Multumesc! Respect! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mikehit47 Postat Iunie 16, 2015 Share Postat Iunie 16, 2015 Eu unul ti-as recomanda anii 1999-2001 daca optezi pentru 4TX, din '99 au indicator de benzina si am auzit ca ar consuma si ceva mai putina benzina decat modelele precedente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamahaia Postat Iunie 17, 2015 Share Postat Iunie 17, 2015 92-2001...tot un motor second ramane. Ambele modele cu plusuri si minusuri. Orienteaza-te dupa cum se prezinta modelul in speta. Preferabil sa fie rulat deja prin tara de un proprietar cel putin 2 ani astfel ai ceva garantie ca a trebuit sa-l intretina desi TDM-isti sunt o categorie mai aparte care au grija de motoarele lor. Nu in ultimul rand ar trebui sa aiba ceva consumabile mai scumpe recent schimbate (anvelope, distributie,kit carburatoare sau lant), sa detina cel putin topcase...Oricum in viitor va "manca" bani si de la tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.