Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut,

 

A schimbat/modificat parbrizul la 3vd?

Caut unul mai inalt.

va rog sa ma ajutati cu un sfat!

» Post actualizat in 14 May 2015 10:09

Am inteles ca exista si parbriz turing care este ceva mai inalt?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

A schimbat/modificat parbrizul la 3vd?

Caut unul mai inalt.

va rog sa ma ajutati cu un sfat!

» Post actualizat in 14 May 2015 10:09

Am inteles ca exista si parbriz turing care este ceva mai inalt?

Salut. Eu am montat pe niste suporti improvizati un alt parbriz original. Am mai castigat cam 10cm. Pe tdmromania cauti b61cav la motociclete si o sa gasesti ceva poze. Solutiile aftermarket pt 3vd nu sunt foarte bune. Doar pe la bullster in franta am gasit ceva misto dar este costisitor. Solutia aplicata de mine a fost cea mai ieftina la indemana si cu un succes mai mare decat cel scontat

 

http://tdmromania.ro/forum/viewtopic.php?f=27&t=142&start=10

Editat de Cavaleru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

92 anul... o sa caut furtune... etrierii si pompa parca sunt de R1

pe tdm sunt etrierii de R6

 

+ R6,thundarcat,thunderace

t-catul si t-ace au etrieri de R1, r6 are etrierii la fel ca la tdm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merg si aia de R1, tocmai am montat pe al meu.

Diferentele sunt minore si aproape insesizabile.

Si toti sunt la fel cu aia de FZS600. Si au fost folositi chiar si pe FJR, XJR, Bulldog, Midnight Star sau FZ8. :)

Oricum, sunt cei mai buni etrieri pe care ii poate avea un TDM. Si ii merita. :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata, am TDM 900 pe care urmeaza sa il inmatriculez :)) Ce motociclete au putut sa faca japonezii astia :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate nu e suficient de evident GBV dar l-a CUMPARAT! :)

Sunt curios ce parere are lumea despre tdmu de 900.

Pentru mine e doar o mobra modesta care consuma putin si te duce din punctul A in punctul B...

Aaa si inca ceva:are niste frane net superioare,chiar si unor vitezane.Zic asta din experienta si comparand cu fostele:gsxr,vtr si TL

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai nu prea poti sa compari o sportiva cu o motocicleta sport. si nici nu poti sa spui ca este modesta. Motorul ala este totusi plin de cuplu si nu necesita turatii mari ca sa plece glont. Nii nu poti compara cu un V2 de 1000.

 

radu il compara cu 3vdul care este inferior din multe puncte de vedere.

 

Eu cat am mers cu unu mi s-a parut mult mai ok ca vechiul meu 3vd. motorul se tureaza mai usor, franeaza mai bine, mai putine vibratii la ture mai mari de 4000. Iar ultima data cand am mers cu unu mi-a placut ( poate tine de setarile relantiului) faptul ca smucea la plecarile de pe loc si trebuia lucrat mai mult din ambreiaj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna dimineata! De astazi sunt TDM-ist 3VD. Am revenit la acest model dupa 5 ani (cred ca mai apar si pe aici unele postari sau poze). Pentru mine a contat, pe langa pretul mic si ca este accesorizat bine, senzatia care mi-o ofera cand il privesc si cand stau in seaua lui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@GBV : 5PS-ul nu-i mare brânză de mobră. Dar e o mobră în care te poți încrede. Până la urmă, totuși, contează ce-ți dorești tu (ca posesor) de la o mobră. Așa îți poți explica și dacă ceea ce ai achiziționat este ceea ce-ți trebuie!

 

@Cava : io n-am deloc problema cu ambreiajul despre care vorbești. La 900 am sesizat doar că accelerația e mai fină decât la 4TX (deci și la 3VD).

 

Poporul tedemist este invitat pe forumul TDM România pentru a se înscrie la INTDMRO 2015 care se va desfășura în perioada 1-5 iulie 2015, la Murighiol.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Așa îți poți explica și dacă ceea ce ai achiziționat este ceea ce-ți trebuie!

N-am avut bani de fjru :crack: .

Pana atunci,invartim roata la tdmu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci ai ajuns tot de unde ai plecat :)

 

 

 

ai dat tdm-ul si ,,, tot de tdm ai parte :) cred ca inca mai am prin calculator niste poze cu tdm-ul tau.... de acu ceva ani :P

Editat de Taz Asg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

92-2001...tot un motor second ramane. Ambele modele cu plusuri si minusuri. Orienteaza-te dupa cum se prezinta modelul in speta. Preferabil sa fie rulat deja prin tara de un proprietar cel putin 2 ani astfel ai ceva garantie ca a trebuit sa-l intretina desi TDM-isti sunt o categorie mai aparte care au grija de motoarele lor. Nu in ultimul rand ar trebui sa aiba ceva consumabile mai scumpe recent schimbate (anvelope, distributie,kit carburatoare sau lant), sa detina cel putin topcase...Oricum in viitor va "manca" bani si de la tine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...