rayman Postat August 6, 2015 Share Postat August 6, 2015 Help..iar mi-a făcut-o... Ferestra pentru verificarea uleiului e goala. Am verificat astăzi mai devreme uleiul și era la jumătatea ferestrei!!!...Asta înseamnă acum 200km. Pe cricul central și la cald. Acum tot la cald, tot pe central e goală! Mai ml am 250 km pana acasă, pot sa completez cu ulei de mașină să pot ajunge?? Sau aluneca ambreiajul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat August 6, 2015 Share Postat August 6, 2015 Help..iar mi-a făcut-o... Ferestra pentru verificarea uleiului e goala. Am verificat astăzi mai devreme uleiul și era la jumătatea ferestrei!!!...Asta înseamnă acum 200km. Pe cricul central și la cald. Acum tot la cald, tot pe central e goală! Mai ml am 250 km pana acasă, pot sa completez cu ulei de mașină să pot ajunge?? Sau aluneca ambreiajul? Decat nimic,pune si dala pana ajungi acasa,dar dupa fa-i schimbul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rayman Postat August 6, 2015 Share Postat August 6, 2015 Mi se pare foarte dubios ca după 200 km nu mai apare nimic... Să se fi stricat pompa de ulei?... Ok, iau niște full sintetic.. Fir-ar a naibii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat August 6, 2015 Share Postat August 6, 2015 Mi se pare foarte dubios ca după 200 km nu mai apare nimic... Să se fi stricat pompa de ulei?... Ok, iau niște full sintetic.. Fir-ar a naibii... Daca se strica pompa ar cam trebui sa fi avut si becul de ulei aprins in bord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 6, 2015 Share Postat August 6, 2015 (editat) vezi ca 4tx este specialist in a se juca cucu-bau cu uleiul la fereastra. Numai Leaveyou de cate ori mi-a povestit pataniile cu uleiul le-am pierdut sirul. Cum ai verificat? In mod normal se face la cald la 5 min dupa ce a rulat un minim de 10minute. Mentionez ca sa nu sara carcotasii la jugulara mea ca aceasta este procedura de la 3vd, dar avand in vedere ca este vorba de aceeasi constructie a motorului in mare cred ca se poate aplica si la 4tx. Editat August 6, 2015 de Cavaleru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat August 7, 2015 Share Postat August 7, 2015 Help..iar mi-a făcut-o... Ferestra pentru verificarea uleiului e goala. Am verificat astăzi mai devreme uleiul și era la jumătatea ferestrei!!!...Asta înseamnă acum 200km. Pe cricul central și la cald. Acum tot la cald, tot pe central e goală! Mai ml am 250 km pana acasă, pot sa completez cu ulei de mașină să pot ajunge?? Sau aluneca ambreiajul? Lasa-l sa mearga la ralanti un minut si vezi daca apare ulei. In ture dispare uleiul de acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rayman Postat August 7, 2015 Share Postat August 7, 2015 (editat) Am lăsat-o. Vorba lui Cavaleru, a jucat cucu-bau. Deci după ce am completat cu 250 ml, am mers 5km și era plin sfertul de jos. Apoi după încă 50km era la jumătate. Apoi peste alți 70 iar era foarte scăzut. Toate verificările făcute la cald, după ce a mers la relanti 1-2 minute. Ceea ce m-a speriat a fost că în 200 km de la verificarea de ieri arata gol... Cuplat cu faptul ca mi s-a părut ca nu merge ok - motivul pentru care am și verificat așa pe noapte! In mintea mea obosită era aproape clar ca am o problema mare. După asta a mers bine pană acasă. Mulțumesc pentru sfaturi! Altfel, ieri am făcut cam 650 km. M-a deranjat foarte tare vântul. Pe lângă ca bătea din lateral, parbrizul ala face mai mult rău. Am mers uneori în picioare pentru răcorire și era așa liniște! Apoi mă așezam și... Grlbhghbgrl... Îmi arunca foarte mult aer în piept/gât/cască. Super obositor. Mă gândeam să îl scot să văd cum e fără. Editat August 7, 2015 de rayman Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 7, 2015 Share Postat August 7, 2015 incearca sa adaugi o prelungire de parbriz sa iti dea curentul de aer un pic mai sus de viziera Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TDMANDI Postat August 7, 2015 Share Postat August 7, 2015 ia vezi te ajuta asta http://files.bs-motoparts.eu/dokumente/anleitungen/sw-motech/hps.06.118.100.pdf sarnaaa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theogs Postat August 9, 2015 Share Postat August 9, 2015 Salutare , am o problema ciudata ... vi s-a intamplat sa aveti impresia ca va trage ghidonul din mana? adica merg incet si iau usor stanga draeapta de ghidon si parca brusc pleaca ghidonul in parte aia ... am verificat presiunea in roti (cam mica ) dar tot parca mai trage or fi rulmentii de la jug? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat August 9, 2015 Share Postat August 9, 2015 Salutare , am o problema ciudata ... vi s-a intamplat sa aveti impresia ca va trage ghidonul din mana? adica merg incet si iau usor stanga draeapta de ghidon si parca brusc pleaca ghidonul in parte aia ... am verificat presiunea in roti (cam mica ) dar tot parca mai trage or fi rulmentii de la jug? Cand dai peste gropi la viteza mica(40-50) simti trepidatii in ghidon? Din ce povestesti,rulmnetii ar parea sa fie. Oricum nu e stres caci se rezolva cu 150 ron Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theogs Postat August 9, 2015 Share Postat August 9, 2015 da trepidatii si parca joaca ghidonul inainte si inapoi.. cand stau pe loc nu se simte nimic si chiar suspendata (am pus pe cineva sa traga de ia cat o tineam eu pe cric asa intr-o parte ) nimic nimic dar in mers zici ca este posedata... merci gbv am dat comanda de rulmenti.. dupa ce ii pun o sa ma bucur din nou de ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat August 9, 2015 Share Postat August 9, 2015 da trepidatii si parca joaca ghidonul inainte si inapoi.. cand stau pe loc nu se simte nimic si chiar suspendata (am pus pe cineva sa traga de ia cat o tineam eu pe cric asa intr-o parte ) nimic nimic dar in mers zici ca este posedata... merci gbv am dat comanda de rulmenti.. dupa ce ii pun o sa ma bucur din nou de ea Daca te uiti de jos in sus se vede urma de unsoare pe langa cadru?(ma refer acolo unde sunt bagati rulmentii). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 9, 2015 Share Postat August 9, 2015 Verifica si cauciucul fata sa nu ai vreo galma sa ceva inainte sa bagi bani in piese Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rayman Postat August 9, 2015 Share Postat August 9, 2015 Nu știu dacă toate fac asa (asa am banuit) ,dar și a mea face. Rulmentul de jug a fost schimbat f recent. Practic la viteze mici, de parcare, ghidonul vrea sa tragă singur în direcția în care îl îndrept, fie stânga sau dreapta,astfel încât trebuie să depun efort conștient ca sa îl țin, sa nu bracheze 100%. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 10, 2015 Share Postat August 10, 2015 asta este si datorita centrului de greutate ridicat al TDMului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theogs Postat August 10, 2015 Share Postat August 10, 2015 Rayman verifica totusi presiunea in roata fata. Cava imi cunosc destul de bine mobra ... mai am un pic si facem trei ani impreuna. Cauciucurile sunt relativ noi. Cam 30 40 % uzura si dot 2012 . Pana acum nu a facut asa ... poate nu este chiar rulmentul de vina . Dar totusi este 3vd cu o vechime frumoasa 92-2015 => 23 de anisori .. nu cred ca a schimbat vreunul din cei 2 posesori rulmentii aia. Nu au schimbat ei lumanarile alea bulbucate din faruri sau etrierii stoc ce sa mai zic de rulmentii din jug. Bine nu schimbi pana nu de strica .. dar totusi sunt 23 de primaveri trecute peste motorisca asta asa ca o schimb rulmentii de la juguri ca nu cred ca stric ceva... da mai bine as baga benzinica si km dar asta este... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 10, 2015 Share Postat August 10, 2015 Man galma poate sa apara peste noapte vorba vine, de la o groapa sau ceva. nu conteaza ca ai anvelope noi sau vechi... etrierii stoc sunt etrieri puternici, intretinuti corespunator vei fi mereu multumit de ei. probabil ca rulemtii aia au ajuns la capat de drum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat August 12, 2015 Share Postat August 12, 2015 Simptomul ăsta (cu ghidonul care se duce în direcția înclinării) este dat de pneul față care nu are presiunea corectă (2,3-2,4 bari la 4tx și 5PS. La 3VD este mai mică presiunea, nu știu exact, dar cred că 1,8-2,0 bari). Ca să vezi dacă rulmenții de jug au joc, ții roata față în aer (suspendată sau susținută de jos, cu cric) și miști ghidonul pe toată cursa lui. Dacă au joc rulmenții, de-a lungul acestei curse (de la stânga la dreapta și invers) vei găsi zone în care ghidonul se va mișca mult mai greu sau vei simți că ”agață” pe un anumit sector. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
disabled_Cata Postat August 20, 2015 Share Postat August 20, 2015 Am un TDM din Germania pentru piese . Are motorul bulit. Daca are cineva nevoie de piese , ma poate contacta, Ca accesorii : sidecase-uri cu suport la 270 euro HEPCO , cric central(cred ca tot HEPCO) la 90 euro , indicator treapta la 100 lei , alarma la 100 lei etc. Motocicleta nu a fost accidentata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theogs Postat August 23, 2015 Share Postat August 23, 2015 Cava ,Liviu , Ottoman voi ar trebui sa stiti cel mai bine ... mere pus pe 3vd cricul respectiv? Disabled te rog un pret scaritele pasager . doar scaritele fara suporti. » Post actualizat in 23 Aug 2015 19:57cava am auzit ca esti proaspat posesor de 5ps cu abs. FELICITARI trebuie sa mai intru si eu pe tdm romania Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
disabled_Cata Postat August 23, 2015 Share Postat August 23, 2015 salut, 120 lei ambele scarite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat August 25, 2015 Share Postat August 25, 2015 Cricul central merge si pe 3VD si pe 4TX. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theogs Postat August 25, 2015 Share Postat August 25, 2015 Disabled , te rog, o poza cu acel cric ,asta daca mai este valabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 31, 2015 Share Postat August 31, 2015 Cava ,Liviu , Ottoman voi ar trebui sa stiti cel mai bine ... mere pus pe 3vd cricul respectiv? Disabled te rog un pret scaritele pasager . doar scaritele fara suporti. » Post actualizat in 23 Aug 2015 19:57 cava am auzit ca esti proaspat posesor de 5ps cu abs. FELICITARI trebuie sa mai intru si eu pe tdm romania Da, asa e, multam! ti-a raspuns Ottoman mai rapid, merge fara probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.