Jump to content

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


Recommended Posts

salutare, sunt un nou posesor de yamaha tdm, spuneti-mi va rog cum verific nivelul de la ulei.


» Post actualizat in 10 Oct 2015 09:33

pana la urma am gasit, era o joja sub scaun, dar desi se vede cu ochi ca are ulei, nu atinge joja.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 11.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salutare, sunt un nou posesor de yamaha tdm, spuneti-mi va rog cum verific nivelul de la ulei.

» Post actualizat in 10 Oct 2015 09:33

pana la urma am gasit, era o joja sub scaun, dar desi se vede cu ochi ca are ulei, nu atinge joja.

Din ce an e modelul?

Link to post
Share on other sites

Baia de ulei unde este joja este mai mult un rezervor de ulei la 3VD, in motor efectiv intra 2-2,5 litri, restul sunt acolo de backup si ca sa ajute la racire. deci 600km fara ca joja sa ajunga nu e panica. dar totusi evita sa repeti isprava.

apropo probabil ca abia ti-ai luat motorul asta asa ca hai sa te sfatuiesc cum sa verifici uleiul:

- pornesti motorul si-l lasi sa mearga 5-10 minute, apoi il opresti

- il lasi 3minute sa se aseze uleiu

- indrepti mobra dupa ce ai desurubat in prealabil joja

- scoti joja o cureti

- o bagi la loc si o scoti, ala e nivelul

 

Succes, nu ezita sa intrebi aici daca ai nelamuriri sau aici: http://tdmromania.ro/forum/index.php

Link to post
Share on other sites

mai... depinde.

de tacanitul dintre sa si ghidon...

se poate scoate 5 - 6 pe exterior.

si 7 - 8 in oras.

cu performante decente, adica nu mers "la consum"...

 

insa am scos si peste 10.

chestie valabila la orice masina / moto etc.

 

la moto consumul insa ma preocupa exclusiv prin prispa lipsei indicatorului de benzina.

ca sa stiu cam cand raman fara ...

Link to post
Share on other sites

Eu am reusit sa scot 6.3 consum de oras. Dus la munca la ora 17, intors la ora 2 noaptea.

In afara 5.3 sau ceva. Simt ca se poate si mai bine dar chiar trebuie sa incepi s-o menajezi :)

 

Cu indicatorul e simplu, faci plinul, dai ceasul de KM la 0 si-i dai inainte. Pe la 280km (oras) - 330km (afara) te astepti sa-ti intre in rezerva.

Link to post
Share on other sites

Cu indicatorul e simplu, faci plinul, dai ceasul de KM la 0 si-i dai inainte. Pe la 280km (oras) - 330km (afara) te astepti sa-ti intre in rezerva.

da.

mai naspha e cand intra rezerva pe full gaz intr-o depasire... ups... been there...

si inca un bai. nu intotdeauna faci plinul...

la asta ma refeream cand am zis ca singura problema cu consumul este ca nu e indicator...

Link to post
Share on other sites

am rezervor de 18l, defapt 17.5, la 260 intra rezerva (3l) si ma mai duce cam 52km. 2 plinuri exact aceleasi numere, n-am fost mai mult cu ea doar cat am adus-o acasa din bucuresti, intr-adevar ceasul de nivel este un minus dar ma preocupa mai mult plusurile pe care le are, pana acum am avut doar speed touring-uri si comuniste, insa categoria asta ma incanta mult mai mult.

Link to post
Share on other sites

Salut voua,

 

sunt in "studii de fezabilitate" pentru un posibil upgrade de la TDM 3VD, la ceva un pic mai nou.

Scriu aici, pentru ca un TDM900 are sanse sa fie "the one". Sau TDM900A.

Alte variante ar fi V-Strom 1000, sau Varadero 1000, dar s-ar putea sa fie cam mari pentru folosit in oras. Nu vreau sa fie exclusiv pentru touring.

 

Ca si intrebari, pentru cei care aveti TDM900:

- exista crash bar care sa protejeze carenele laterale? Parca am citit mai demult aici ca nu ar fi

- a montat careva pe post de side case cutii de 50+ litri ? Eu pe al meu TDM am suporti laterali hand made, si folosesc 2 cutii de ~50L. Si e loc pt bagaje. Eventual ar trebui sa vad cu motocicleta in fata, daca s-ar putea face suport si pt cutii de 50L. Sau, in cel mai rau caz, sa iau cutii laterale ceva mai mici. Top case-ul e separat, si trebuie sa fie mare sa intre 2 casti (deci 50+ L).

Link to post
Share on other sites

Salut voua,

 

sunt in "studii de fezabilitate" pentru un posibil upgrade de la TDM 3VD, la ceva un pic mai nou.

Scriu aici, pentru ca un TDM900 are sanse sa fie "the one". Sau TDM900A.

Alte variante ar fi V-Strom 1000, sau Varadero 1000, dar s-ar putea sa fie cam mari pentru folosit in oras. Nu vreau sa fie exclusiv pentru touring.

 

Ca si intrebari, pentru cei care aveti TDM900:

- exista crash bar care sa protejeze carenele laterale? Parca am citit mai demult aici ca nu ar fi

- a montat careva pe post de side case cutii de 50+ litri ? Eu pe al meu TDM am suporti laterali hand made, si folosesc 2 cutii de ~50L. Si e loc pt bagaje. Eventual ar trebui sa vad cu motocicleta in fata, daca s-ar putea face suport si pt cutii de 50L. Sau, in cel mai rau caz, sa iau cutii laterale ceva mai mici. Top case-ul e separat, si trebuie sa fie mare sa intre 2 casti (deci 50+ L).

Daca ai bani pentru varadero 2003+,atunci alege direct modelul asta.

Legat de intrebarile pentru Tdm 900,da este raspunsul la toate

Link to post
Share on other sites

Salut voua,

 

sunt in "studii de fezabilitate" pentru un posibil upgrade de la TDM 3VD, la ceva un pic mai nou.

Scriu aici, pentru ca un TDM900 are sanse sa fie "the one". Sau TDM900A.

Alte variante ar fi V-Strom 1000, sau Varadero 1000, dar s-ar putea sa fie cam mari pentru folosit in oras. Nu vreau sa fie exclusiv pentru touring.

 

Ca si intrebari, pentru cei care aveti TDM900:

- exista crash bar care sa protejeze carenele laterale? Parca am citit mai demult aici ca nu ar fi

- a montat careva pe post de side case cutii de 50+ litri ? Eu pe al meu TDM am suporti laterali hand made, si folosesc 2 cutii de ~50L. Si e loc pt bagaje. Eventual ar trebui sa vad cu motocicleta in fata, daca s-ar putea face suport si pt cutii de 50L. Sau, in cel mai rau caz, sa iau cutii laterale ceva mai mici. Top case-ul e separat, si trebuie sa fie mare sa intre 2 casti (deci 50+ L).

 

TDM 900A - pt ca ABS pur si simplu. Varadero mi se pare o vaca prea mare si grea mai ales daca nu o vrei pt touring exclusiv, banuiesc ca o vei folosi in oras deci se exclude. Vstrom de 1000 se exclude din lipsa ABSului, decat daca vrei modeul nou..

 

Crash bar iti fac cei de la heavyduty, vezi la ei pe site poze si pret, protejeaza carenele laterale, este special facut asa :)

 

Leaveyou daca nu ma insel are sidecase givi monokey de 52l, dar raspunsul este da poti monta fara probleme. Difera punctele de montaj fata de 3vd. oricum este o motocicleta cu fundul ingust, atata timp cat pastrezi configuratia si eviti contactul cu tobele nu o sa ai o motocicleta prea lata :) cu topcaseul nu ai probleme poti pune unul de 2 casti asa cum are si Leaveyou

Link to post
Share on other sites

Varadero mi se pare o vaca prea mare si grea

Daca ai 1,50 si 50kg atunci se explica faptul ca e grea....

Edited by G B V
Link to post
Share on other sites

tu o recomanzi pt mers in bucuresti?

 

ma uitam pe bikez.com si TDM 900A are 190kg vs varadero 2003 235kg la gol

 

http://www.bikez.com/motorcycles/yamaha_tdm_900_a_2006.php

http://www.bikez.com/motorcycles/honda_xl_1000_varadero_2003.php

 

Raman la parerea mea ca TDMul e mai usor de ghidonat

Link to post
Share on other sites

Salut voua,

 

sunt in "studii de fezabilitate" pentru un posibil upgrade de la TDM 3VD, la ceva un pic mai nou.

Scriu aici, pentru ca un TDM900 are sanse sa fie "the one". Sau TDM900A.

Alte variante ar fi V-Strom 1000, sau Varadero 1000, dar s-ar putea sa fie cam mari pentru folosit in oras. Nu vreau sa fie exclusiv pentru touring.

 

Ca si intrebari, pentru cei care aveti TDM900:

- exista crash bar care sa protejeze carenele laterale? Parca am citit mai demult aici ca nu ar fi

- a montat careva pe post de side case cutii de 50+ litri ? Eu pe al meu TDM am suporti laterali hand made, si folosesc 2 cutii de ~50L. Si e loc pt bagaje. Eventual ar trebui sa vad cu motocicleta in fata, daca s-ar putea face suport si pt cutii de 50L. Sau, in cel mai rau caz, sa iau cutii laterale ceva mai mici. Top case-ul e separat, si trebuie sa fie mare sa intre 2 casti (deci 50+ L).

Varadero nu e vaca, e balena

Ramai pe TDM900(A)

Link to post
Share on other sites

M-am dat zilele trecut si cu un Varadero (nu stiu anul). In mers nu se simte foarte tare diferenta, este un pic mai grea dar nimic de speriat. Motorul in mod surprinzator zgaltaia mai tare sub 3000 decat TDM-ul meu, si nu ar fi trebuit.

In schimb are carenele extrem de late si cu un crashbar (stil adventure) ajungi la aceeasi latime cu ghidonul, omul mi-a zis ca nu are nicio sansa sa treaca printre masini. Deci daca o vrei si pt oras scoate-o de pe lista.

 

Cu V-Strom 1000 nu am apucat sa ma dau, doar m-am suit pe unul si mi s-a parut ca e mai inghesuit la picioare.

Link to post
Share on other sites

salutare,se pare ca am cam terminat plimbarile cu TDM voi continua cu noua motocicleta din 2007un SUZUKI VSTROM 1000 DL,dupa 5 ani de mers cu TDM am doar cuvinte de lauda la aceasta motocicleta si amintiri placute

 

va salut cu farul si sa auzim numai de bine


» Post actualizat in 20 Oct 2015 21:18

ceva de genu asta

post-34603-0-45699800-1445375900_thumb.jpg

Edited by piffi
Link to post
Share on other sites

salutare,se pare ca am cam terminat plimbarile cu TDM voi continua cu noua motocicleta din 2007un SUZUKI VSTROM 1000 DL,dupa 5 ani de mers cu TDM am doar cuvinte de lauda la aceasta motocicleta si amintiri placute

 

va salut cu farul si sa auzim numai de bine

» Post actualizat in 20 Oct 2015 21:18

ceva de genu asta

S-o stapanesti sanatos.

Ti-as sugera ca sa faci rost de suporti si etrieri de gsxr+furtune metalice.

Link to post
Share on other sites

bv florine, sa-l stapanesti sanatos! arata bine :)

 

ce gaura in buget a facut? :)

salut cavalere,,,pretul a fost unul rezonabil,,,TDM-ul sa dat cu 2000 euro iar VSTROMUL ma costat 4500 euro

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...