Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

asta e carbu de 92-95 DAR si la 96 e tot asa DIAPHRAGM ASSY (membrana pe inchizatoru ala)

 

post-14988-1235286651_thumb.jpg

 

 

 

 

 

 

asta e carburatorul de 99-00

 

post-14988-1235286657_thumb.jpg

 

 

 

 

 

care`i nene tubu emulsor?

 

ca sus e 35

 

=====

 

 

uite si service manualurile

 

 

specificatii carb 96-

 

post-14988-1235287064_thumb.jpg

 

 

 

spec. carb 99-00

 

post-14988-1235287070_thumb.jpg

 

-a se vedea needle jet specs.

Editat de ishmael
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Parerea mea: demontat, verificat. Daca Yamaha a facut carburatoarele fara posibilitatea de a schimba emulsoarele, inseamna ca au rezolvat problema uzurii. Degeaba studiem microfisele daca nu punem mina pe trusa de chei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebari:

 

1. am golit motoru de lichid de racire si acum sta afara in frig fara termostat , dar sub husa si fara lichid de racire, il afecteaza cumva??

2. daca demontez carburile il afecteaza cu ceva faptul ca sta afara in frig?

3. carburatorul cu ce se curata?

4. cum imi dau seama ca sunt uzate turburile de emulsie??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1&2 presupun ca nu vezi sa nu stea exagerat de mult ca s-ar putea sa nu placa gumelor de pe traseu care stau in frig uscate.

3 decarbusolv de pe la magazinele specializate auto sau 10004872 Louis

4 te uiti prin ele si vezi ca in loc de cerc gaura tinde catre oval (ajunge si forma de ou sa aibe)

poza din stanga sus aci : http://www.factorypro.com/products/Mikuni_...le_jet_buy.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. astept sa dea un pic caldura ca sa bag antigelu si termostatu la loc

2. depinde de ce gasesc in neregula inauntru :)

3. decarbusolvul are ceva daca atinge si cauciucurile din carburi?

4. e foarte edificatoare poza

 

MS

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci sa mor io ce taran is PUNCT.

 

M-am uitat de nenumarate ori si la KEDO in cautarile mele initiale dupa membrana si "nu mi se parea ceva ok" diferenta de pret dintre 41454 si 30328 ... NICI DACA MA BATEAI NU VEDEAM CA UNA E NUMA MEMBRANA SI UNA E CU TOT CU LIMBA. bagamias picioru. ba si cand te gandesti ca puteam sa rezolv repede si eftinache si aci in iurop.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

 

ajutati-ma si pe mine cu ceva sfaturi ....

 

imi caut un motor, gen touring, naked .... comod, cu care sa ma plimb asa pe w/e in afara orasului mai mult ...

initial am vrut Yamaha Bulldog ... dar parca imi face cu ochiul si TDM ...

 

dar modelul vechi .... cel cu doua faruri rotunde ... imi place cum arata mai mult decat cele noi .....

 

dar mi se pare cam vechi (91-94); maine poimaine 20 ani .....

si ii cam riscant sa iau si sa aiba probleme (la anii astia) .....

 

credeti ca merita ? (eventual la ce sa ma uit in mod special) ....

 

de exemplu ......

http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...993-164669.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acuma chiar linistit poti rasfoi paginile topicului ca is multe aspecte dezbatute.

in alta ordine de idei : nu am cum sa nu iti recomand tdm.

 

atentie totusi ala din 93 cu 25.000 km pare cam tras de par :)

Editat de ishmael
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ajutati-ma si pe mine cu ceva sfaturi ....

imi caut un motor, gen touring, naked .... comod, cu care sa ma plimb asa pe w/e in afara orasului mai mult ...

initial am vrut Yamaha Bulldog ... dar parca imi face cu ochiul si TDM ...

Salutare. Esti cumva incepator? Daca nu, pe ce motor ai mai mers si de cat timp? Ce inaltime ai? Plimbari de-o zi, maxim doua, cu un rucsac pe motor sau si iesiri mai lungi, eventual cu pasager, bagaje, drumuri de tot felul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

 

ajutati-ma si pe mine cu ceva sfaturi ....

 

imi caut un motor, gen touring, naked .... comod, cu care sa ma plimb asa pe w/e in afara orasului mai mult ...

initial am vrut Yamaha Bulldog ... dar parca imi face cu ochiul si TDM ...

 

dar modelul vechi .... cel cu doua faruri rotunde ... imi place cum arata mai mult decat cele noi .....

 

dar mi se pare cam vechi (91-94); maine poimaine 20 ani .....

si ii cam riscant sa iau si sa aiba probleme (la anii astia) .....

 

credeti ca merita ? (eventual la ce sa ma uit in mod special) ....

 

de exemplu ......

http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...993-164669.html

 

 

e motocicleta care te tine o viata daca ai grija de ea.

 

daca esti incepator si vrei direct TDM fara alta experienta nu iti recomanda, eu am avut 17.000 km pe scuter si tot a fost greu.

 

daca chiar esti incepator si vrei mobra asta nu pot decat sa iti recomand sa iti dai jos carenele de pe ea si sa pui crashbar neaparta sau macar slidere (buloanele alea care protejeaza motoru, imi scapa termenul)

 

daca verifici motorul inainte de achizitie virifica sa nu piarda ulei sau alte lichide pe la garnituri ( 80lire un set complet de garnituri pt intreaga motocicleta),

eventual verifici si bujiile sa vezi ce culoare au si atentie la cum porneste la rece, verifica releul de incarcare si cum incarca bateria, 14.15V fara consumatori, cu consumatori undeva peste 13.20V (scrie in carte, dar la mine la valoarea asta papa din baterie, posibil sa imi fure mie curent pe undeva, inc anu i-am dat de cap )

 

conteaza si ce extrauri are pe ea top-case, si sidecase sunt un mare plus, asemenea si carsbars si cricul central (care e rar pt ca e optional )

 

bafta la achizitie :)

 

inca o chestie, daca vibreaza prea tare la 5000 de ture inseamna ca trebuie sincronizate carburile :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ala de pe bikeshop e adus de baiatul de la care l-am luat si eu.

 

e super de treaba tipul. verifica totusi motorul din punctele de vedere care ti le-am enumerat mai sus.

 

25000km mi se pare extrem de putin.

 

dar acum sincer italientii nu folosesc motoarele ca inlocuitor de masina asa ca e posibil sa fie reali. putin probabil dar posibil.

 

ar veni 1500km pe an :D

 

la mine au venit cam 2500 :)

 

cate despre motorul de pe TDM e fara moarte :D 100.000 km nu ai ce umbla la el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar ce parere aveti de achizitia unuia din 91-93 (am dat 2 exemple mai sus) .... ?

 

au totusi ceva ani ........

Cum spunea si Cavaleru mai sus, tipu Cosmin din Arad e foarte de treaba, am vorbit si eu cu el despre motor (pana sa mi-l iau eu pe acesta care il am), si e in regula motoru, era pe lista mea de cumparare.

Am vorbit si cu cel de pe pro-bike, dar mi-se pare ca e cam forjat motoru, pare obosit. Dar pana nu-l vezi si nu il probezi, nu-ti poti da seama daca e pe placul tau, la cum functioneaza.

Oricum ma bucur de alegerea facuta de a-ti lua TDM, chiar si model mai vechi (eu am unu din '94 si merge brici), de aceea iti urez sa ai bafta de un motor bun si succes in achizitionarea lui.

Cu respect, numai bine :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu sunt incepator, am motor, KTM ....

am mai mers cu cateva ......

1,80 ....

 

ptr plimbari asa pe w/e .... cu / fara pasager, nu plimbari cu bagaje ....

sa fie comod .....

 

Ok, esti apt pentru un TDM :) Si poti sa-i arunci in carca si pasager si pagaje ca nici nu le simti.

Daca vii de pe un KTM pozitia o sa te coafeze clar. Mie inca mi se pare un pic cam verticala si cu picioarele in fata, dar o sa ma obisnuiesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De TDM nu stiu exact, dar fostul meu de ST are 105.000km si e in stare excelenta. Tot pe tenereclub.ro gasesti la Download un studiu despre motorul de ST la 100.000km, demontat bucatele. Si mai stiu de un motor de ST care a murit la doar 300.000km pentru ca a uitat sa mai bage ulei in el....

In rest nu se strica, decit daca-ti bati joc de el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite cristi mic aici de fata are un Super Tenere care are motor de TDM si care face si off-road mai serios cu el.

si in off e clar ca motorul e un pic mai abuzat si mai fortat, si daca el nu se plange de fiabilitatea lui, noi astia mai stradali chiar nu avem ce sa zicem :)

 

eu unu ma declar fericit cu alegerea care am facut-o. TDM-urile astea de la inceputuri sunt facute sa te tina o viata daca ai grija de ele si le tratezi asa cum zice cartea :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...