Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

masa accesorii cantarite:

 

crashbar 4,8kg

topcase cu suport approx 5 kg

cutii laterale aluminiu cu suporti 15 kg

 

Mai frate, da' merita sa ai niste cutii asa grele?

@ Cavaleru : lasa, nu mai fi suparat, ca fiecare-si gaseste, mai devreme sau mai tarziu, Claudia lui!

Editat de Leaveyou
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai frate, da' merita sa ai niste cutii asa grele?

@ Cavaleru : lasa, nu mai fi suparat, ca fiecare-si gaseste, mai devreme sau mai tarziu, Claudia lui!

 

 

asa de curiozotate, liviule ia pune tu pe cantar suportu lateral si 2 cutii si daca ies sub 10 kile, cari tu palinca data viitoare!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai frate, da' merita sa ai niste cutii asa grele?

@ Cavaleru : lasa, nu mai fi suparat, ca fiecare-si gaseste, mai devreme sau mai tarziu, Claudia lui!

 

 

nu sunt suparat. era doar o simpla observatie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa de curiozotate, liviule ia pune tu pe cantar suportu lateral si 2 cutii si daca ies sub 10 kile, cari tu palinca data viitoare!

 

Am pus. Fiecare cutie laterala are 3,1 kg, iar suportul 1,2 kg => 8,6 kg + 4,5 kg (top case) + 0,580 kg placa givi si suport placa => 13,7 kg

 

Deci au iesit sub 10 kg.

As cara si palinca, doar daca as si avea-o! :)

 

- cred ca sunteti prea fixati pe treaba asta cu masa,kg,cantar si restu cele,atita timp cat nu sari calul sau nu faci abuz nu se intimpla nimic. :friends: parerea mea.

 

Pai nu-i chiar asa.

Pentru ca acum, daca m-a starnit Andrei, am facut cvateva calcule si-mi dau seama ca sunt mereu overloaded cand merg cu pasager si cu bagaje. Si atunci, e absolut normal sa creasca si consumul mobrei! Fapt care nu cred ca bucura pe nimeni.

 

@Andrei : iti dai seama ce de bani arunci pe benzina carand acele valize grele de-a lungul a 1500 km sau mai mult, cat faci pana in Croatia si-napoi?

Parerea mea e ca nu prea merita sa-ti faci cutii metalice. Ce au cele de plastic?

Editat de Leaveyou
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am pus. Fiecare cutie laterala are 3,1 kg, iar suportul 1,2 kg => 8,6 kg + 4,5 kg (top case) + 0,580 kg placa givi si suport placa => 13,7 kg

 

Deci au iesit sub 10 kg.

As cara si palinca, doar daca as si avea-o! :)

 

 

 

Pai nu-i chiar asa.

Pentru ca acum, daca m-a starnit Andrei, am facut cvateva calcule si-mi dau seama ca sunt mereu overloaded cand merg cu pasager si cu bagaje. Si atunci, e absolut normal sa creasca si consumul mobrei! Fapt care nu cred ca bucura pe nimeni.

 

@Andrei : iti dai seama ce de bani arunci pe benzina carand acele valize grele de-a lungul a 1500 km sau mai mult, cat faci pana in Croatia si-napoi?

Parerea mea e ca nu prea merita sa-ti faci cutii metalice. Ce au cele de plastic?

 

sunt mai scumpe de noi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

De azi sunt fericitul ( :angry: ? - o sa vedeti imediat de ce e semnul asta aici) posesor al unui TDM cam antic (1991), despre care am o gramada de intrebari. Dar prima ar fi despre ventilatorul din spatele radiatorului: e normal ca, atunci cand mobra e pe loc, cu motorul pornit, ventilatorul sa nu mearga? Porneste cumva doar in mers ? Sau peste o anumita temperatura a motorului? Sau e pur si simplu defect - ca deh, la o mobra de douazeci de ani...

Si mai am o problema, mai mare: cam vobleaza fata daca iau mainile de pe ghidon la 80 - 90 la ora. Sub sau peste viteza asta mai putin sau aproape insesizabil, si apoi incepe sa vobleze iar la viteze mai mari (120 +), insa de data asta chiar si cu mainile pe ghidon. Are un cauciuc nou pe fata, e posibil sa fie doar din cauza ca nu e echilibrat, sau e ceva mai nasol (mobra pare sa aiba vagi urme ca ar fi fost lovita candva, niste strambaturi discrete in tabla aia de pe lateralele cadrului, care nu pot veni doar dintr-o simpla scapare pe jos - sau pot?)

Multumesc.

 

Si daca mai aveti ceva sfaturi despre intretinerea TDM-ului, le astept cu bratele deschise, fiindca exceptand problemele de mai sus, sunt chiar f incantat de felul in care jucaria se simte la drum :moto: .

Editat de Solon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pt ca e din '91 nu e cine stie ce, depinde foarte mult cum a fost intretinuta,si forjata. si eu am TDM tot din 91 si se prezinta intr-un mare fel pe toate categoriile de drumuri.in ceea ce priveste ventilatorul: o sa iti porneasca numai cand se supraincalzeste motorul.(pe loc accelereaza putin sa creasca temperatura, si ai sa vezi ca porneste,bineinteles daca nu e defect). se poate sa fie si dezechilibrata roata,dar poate sa fie si de la telescoatpe,la mine sunt duse semeringurile si face figuri dar peste 150km/h,sau in cel in cel rau caz a fost lovita.eu cand am luat-o am schimbat,ulei,filtre,antigel,buji,curatat carburatoare,rezervor,si instalatiile de frana. gaz si drumuri bune :moto:

Editat de bubba
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  1. ventilatorul este comandat de un termocontact, lasa motorul să funcționeze pe loc 5-10 minute Âşi va porni
  2. voblajul apare din două cauze: roți neechilibrate sau, mai grav, rulmentul de la ghidon este uzat. Presupun că Âşti cum se diagnostichează

În rest, mai sapă Âşi tu p'aci sau pe forumul din semnătură :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci ventilatorul e ok. Ramane sa ma lamuresc cu voblajul. Sper sa fie doar din rulmentul ghidonului sau din echilibratul rotilor. Mi-e cam teama sa nu fie ceva stramb prin cadru, furca. Asa cum am spus, pare sa fi fost trantita destul de tare candva. Rulmentul din ghidon stiu, teoretic, cum se diagnosticheaza, insa problema e ca, urcata pe cricul central, sta cu ambele roti pe asfalt :what: si nu pot roti ghidonul cu roata in aer, sa vad daca are zone unde se invarte "altfel".

Editat de Solon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci ventilatorul e ok. Ramane sa ma lamuresc cu voblajul. Sper sa fie doar din rulmentul ghidonului sau din echilibratul rotilor. Mi-e cam teama sa nu fie ceva stramb prin cadru, furca. Asa cum am spus, pare sa fi fost trantita destul de tare candva.

 

Ba speră să fie DOAR din echilibrarea roților

Dacă trebuie să schimbi rulmenții, e mult mai scump, Âşi mai mult de lucru

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba speră să fie DOAR din echilibrarea roților

Dacă trebuie să schimbi rulmenții, e mult mai scump, Âşi mai mult de lucru

Imi dau seama, dar macar se poate rezolva. Daca e din cadru...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rulmentul din ghidon stiu, teoretic, cum se diagnosticheaza, insa problema e ca, urcata pe cricul central, sta cu ambele roti pe asfalt :what: si nu pot roti ghidonul cu roata in aer, sa vad daca are zone unde se invarte "altfel".

 

Wtf? Cum sa stea cu ambele roti pe pamant?! :lol: Incearca sa stai pe locul din spate, poate se ridica roata din fata. Daca nu merge, inclin-o pe cricul lateral, spre tine, pana sta in echilibru si apoi misca ghidonul de la stanga la dreapta (sau invers) si incearca sa sesizezi daca are vreun punct in care apare un joc sau in care simti o frecare mai accentuata.

Editat de Leaveyou
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nicule, de cand ai tu warn 20% ??? :blink:

- Nicule??daca cu mine ai treaba Flavius ai uitat cum ma cheama,DAN,pai de cand am aplicat pe forumul asta la vanzare ceva chesti moto ...in fine,ma gandeam ca poate cu trecerea timpului mai scade sau se sterge :unsure: dar vad ca nu...life goes on :friends: .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rulmentul din ghidon stiu, teoretic, cum se diagnosticheaza, insa problema e ca, urcata pe cricul central, sta cu ambele roti pe asfalt :what: si nu pot roti ghidonul cu roata in aer, sa vad daca are zone unde se invarte "altfel".

 

Pune o scândură de 2 cm sub cric

 

Nicule, de cand ai tu warn 20% ??? :blink:

 

De anul trecut

Vrei Âşi tu?

 

- Nicule??daca cu mine ai treaba Flavius ai uitat cum ma cheama,DAN,pai de cand am aplicat pe forumul asta la vanzare ceva chesti moto ...in fine,ma gandeam ca poate cu trecerea timpului mai scade sau se sterge dar vad ca nu...life goes on .

 

:unsure: :unsure: :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi dau seama, dar macar se poate rezolva. Daca e din cadru...

 

 

cadrul de la tdm este destul de rezistent, vobrajul n-are treaba cu cadrul ori e de la roata ori cel mai proabbil de la rulmentii de jug scumpi in spume 160-200 ron fara manopera...

 

- Nicule??daca cu mine ai treaba Flavius ai uitat cum ma cheama,DAN,pai de cand am aplicat pe forumul asta la vanzare ceva chesti moto ...in fine,ma gandeam ca poate cu trecerea timpului mai scade sau se sterge :unsure: dar vad ca nu...life goes on :friends: .

 

 

nu se sterge cu trecerea timpului, ramane acolo sau se mai adauga, dupa caz :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Wtf? Cum sa stea cu ambele roti pe pamant?! :lol: Incearca sa stai pe locul din spate, poate se ridica roata din fata. Daca nu merge, inclin-o pe cricul lateral, spre tine, pana sta in echilibru si apoi misca ghidonul de la stanga la dreapta (sau invers) si incearca sa sesizezi daca are vreun punct in care apare un joc sau in care simti o frecare mai accentuata.

 

Omule, 'geaba te tavalesti acolo de ras :nono: . Chiar asa sta. Degeaba ma asez pe locul din spate, nu se poate bascula spre spate fiindca cricul central e la nivel cu rotile. O sa incerc s-o tin echilibru pe cel lateral, dar nu stiu daca pot ca are ceva kile...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Omule, 'geaba te tavalesti acolo de ras :nono: . Chiar asa sta. Degeaba ma asez pe locul din spate, nu se poate bascula spre spate fiindca cricul central e la nivel cu rotile. O sa incerc s-o tin echilibru pe cel lateral, dar nu stiu daca pot ca are ceva kile...

 

baga o scandura de 2cm maxim sub cric cum a zis Korben. si ai rezolvat elegant problema....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cadrul de la tdm este destul de rezistent, vobrajul n-are treaba cu cadrul ori e de la roata ori cel mai proabbil de la rulmentii de jug scumpi in spume 160-200 ron fara manopera...

 

eu azi am dus mobra la service, schimb rulmentii de jug (rulmenti pt TDM 20 euroi setu), dar pun rulmenti nemtesti care se potrivesc perfect la 30 ron :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cadrul de la tdm este destul de rezistent, vobrajul n-are treaba cu cadrul ori e de la roata ori cel mai proabbil de la rulmentii de jug scumpi in spume 160-200 ron fara manopera...

 

eu azi am dus mobra la service, schimb rulmentii de jug (rulmenti pt TDM 20 euroi setu), dar pun rulmenti nemtesti care se potrivesc perfect la 30 ron :)

 

vreau si eu codurile de la aia eventual si un set :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...