Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ati pus careva cauciuc pe spate de 160/60/17 in loc de cel standard de 170/50/17 ? Si daca da, cum s-a comportat mobra dupa schimbarea de dimensiune?

 

Salut standard la TDM este 150/70-17 si la 3VD si la 4TX

 

Ca sa iti rasupund la intrebare e foarte posibil sa afectezi negativ ciclistica. avem un TDM-ist care are un 4tX cu 180 pe spate cu bascula modificata si totul omologat. cred ca el iti poate da cel mai bun feedback

 

@Korben - tdm-ul 900 are 160/60-17

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...Da' o roata pe 19 (de la un ST, sa zicem) nu se poate monta pe fata?

ba da se poate incerca, dar nu stiu exact ce latime are la butuc, daca e aceeasi sau mai mica e bine. daca e mai mare nu e bine, va trebui alt jug.

 

banuiesc ca te referi la ST-ul asta nou ca el are roata de 19. o foarte buna combinatie este sa faci rost de o furca de beneli trek amazonas cu tot cu etrieri roata discuri si juguri si eventual si roata spate. oricum avand in vedere greutatea si capabilitatile tdm-ul de a face offroad nu prea merita investitia.

 

te mai poti orienta catre o roata de varadero sau vstrom.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ba da se poate incerca, dar nu stiu exact ce latime are la butuc, daca e aceeasi sau mai mica e bine. daca e mai mare nu e bine, va trebui alt jug.

 

banuiesc ca te referi la ST-ul asta nou ca el are roata de 19. o foarte buna combinatie este sa faci rost de o furca de beneli trek amazonas cu tot cu etrieri roata discuri si juguri si eventual si roata spate. oricum avand in vedere greutatea si capabilitatile tdm-ul de a face offroad nu prea merita investitia.

 

te mai poti orienta catre o roata de varadero sau vstrom.

 

Da, la ST-ul nou ma refeream. S-ar putea sa nu fie diferente la o prima vedere si tinand cont ca dimensiunile rotii sunt aceleasi ( mai putin diametrul de 19). Jambele sunt si ele tot de 43. Ma gandesc ca se prea poate sa fi mentinut acelasi calapod (e mai simplu pentru procesul de fabricatie). Dar am mari dubii c-as reusi sa-i schimb prestatia off-road, chiar daca se potriveste roata. E cam joasa toata mobra...

 

Da, la ST-ul nou ma refeream. S-ar putea sa nu fie diferente la o prima vedere si tinand cont ca dimensiunile rotii sunt aceleasi ( mai putin diametrul de 19). Jambele sunt si ele tot de 43. Ma gandesc ca se prea poate sa fi mentinut acelasi calapod (e mai simplu pentru procesul de fabricatie). Dar am mari dubii c-as reusi sa-i schimb prestatia off-road, chiar daca se potriveste roata. E cam joasa toata mobra...

 

 

Cava sau Rocker, unde gasesc ceva cu care sa prelungesc (pe inaltime) handguard-urile?

Asa cum a facut Rockerul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana la urma, sa inteleg ca nimeni nu s-a riscat sa schimbe standardul de 170/50/17 ?

Teoretic, imi dau si eu seama ca schimbarea ar putea afecta negativ ciclistica (sau nu), altfel nu mai intrebam aici, dar vroiam sa stiu daca cineva chiar a folosit dimensiunea asta si poate vorbi din experienta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana la urma, sa inteleg ca nimeni nu s-a riscat sa schimbe standardul de 170/50/17 ?

Teoretic, imi dau si eu seama ca schimbarea ar putea afecta negativ ciclistica (sau nu), altfel nu mai intrebam aici, dar vroiam sa stiu daca cineva chiar a folosit dimensiunea asta si poate vorbi din experienta.

 

daca tu ai montat in momentul de fata 170/50/17 - nu e deloc standard!

 

standard este 150/70/17.

 

verifica si in talon!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cava sau Rocker, unde gasesc ceva cu care sa prelungesc (pe inaltime) handguard-urile?

Asa cum a facut Rockerul...

Acestea le-am cumparat eu de la Louis: http://www.louis.de/_209a80740127161d8a5f7ae76197482eae/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=470&wgr=390&list_total=19&anzeige=0&artnr_gr=10019645

Pretul este pentru partea de sus al protectiei complete, din imagine. Cu mici modificari le-am putut prinde, ele fiind proiectate pentru handguard-urile Acerbis.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca tu ai montat in momentul de fata 170/50/17 - nu e deloc standard!

 

standard este 150/70/17.

 

verifica si in talon!

 

Ma rog, am gresit cand am scris aici cand am scris 170/50 in loc de 150/70 :( , nu-i asa grav, dimensiunea montata e cea corecta.

Deci toata lumea pe aici foloseste standardul. Cred ca e mai bine sa urmez curentul si sa caut ceva conform recomandarii producatorului.

Editat de Solon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acestea le-am cumparat eu de la Louis: http://www.louis.de/_209a80740127161d8a5f7ae76197482eae/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=470&wgr=390&list_total=19&anzeige=0&artnr_gr=10019645

Pretul este pentru partea de sus al protectiei complete, din imagine. Cu mici modificari le-am putut prinde, ele fiind proiectate pentru handguard-urile Acerbis.

 

 

Merci, Rockere! :cheers:

O sa-i intreb pe astia de la Kronaumoto sa vad daca au, daca nu, imi comand de pe Louis. Acum, cand bate frigul in...manusi, cred ca ar fi de mare folos spoilerele alea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma rog, am gresit cand am scris aici cand am scris 170/50 in loc de 150/70 :( , nu-i asa grav, dimensiunea montata e cea corecta.

Deci toata lumea pe aici foloseste standardul. Cred ca e mai bine sa urmez curentul si sa caut ceva conform recomandarii producatorului.

 

 

cu 160 nu iei ITP-ul... nu-ti recomand sa schimbi. exista destule solutii bune de strada cu dimensiunea asta.

 

iti recomand calduros Pirelli sport demon ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

interesant. primul motor are numar de HR. Dar e posibil ca sa fie doar un cumparator. Desi la noi stiu ca preturile pieselor de schimb auto si moto sunt mai mici ca in alte zone din cauza ca sunt multi care se ocupa cu asa ceva. Defapt putem sa zicem ca preturile in alte orase sunt exagerat de mari. :)

 

ps: eu nu a-si schimba dimensiunea anvelopelor de pe motor. Nu degeaba au stat si calculat baietii mici si galbui la constructia mobrei si a ciclisticii :) Deja simt schimbare in comportament din cauza zimtilor mari de pe Heidenau 110/80/18 zimtii fiind mari se comporta ca 110/90/18.

 

Ma uitam pe talon si vad ca greutatea maxima e 370 kg. mobra goala are 225 kg, eu am 94kg, gagica are 49 kg. deci 225+94+49= 368 kg. Crashbarurile + suportul de cutii + cutiile laterale sunt sigur 10 kg. Asta fara nici un bagaj :) Oare in tura de Balkanika anu acesta cate kile aveam in plus?

 

Am schimbat tobele originale...acestea noi sunt un pic mai usoare. Cred ca am sa dau jos si toba centrala care iar are vreo 4-5 kile. altceva ce mai pot sa schimb ca sa devina mai usoara? Eu alerg aproape zilnic sa mai slabesc :P

post-35521-0-12591100-1323512700_thumb.jpg

Editat de Fotok
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...