Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

@banzay: daca umbli la termostat, neaparat sa schimbi simeringul din carcasa. Am aflat pe propria piele: daca dai numai cu silicon, o sa inceapa din nou sa curga.

ca tot a venit vorba despre termonstat. la mine nu mai merge si am pus ventilatorul pe direct, urmaresc temperatura si daca e nevoie il pornesc de la un buton (probabil nu e ok).

intrebarea e cum remediez probleme la costuri reduse?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E posibil sa fie senzorul ala (cred ca e pe radiator, asa cred ca arata) de temperatura, el este cel care comanda ventilatorul. La honda parca il verificam facand un strap (cu o agrafa/sarma) intre cei 2 papuci care intra in senzor: porneste radiatorul, inseamna ca ala e de vina - nu porneste, problema e in alta parte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Senzorul este tot pe carcasa termostatului.

carcasatermostat_zps38ec9220.jpg

Daca nu-ti porneste ventilatorul, verifica instalatia electrica asa cum a spus Banzay. Daca este ok, atunci trebuie inlocuita sonda. Scoti sonda si cauti, dupa diametrul filetului, una de masina (unele mai groase la filet se pot lua pe strung si reface filetul in functie de cerinte).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am observat ca dupa ce am curatat etrierii de mizerie si am deblocat toate pistonasele, frana tine excelent, chiar mi-e frica sa nu o bruschez si sa ma vars...parca s-a scurtat si cursa manetei. Inainte avea parca cursa ceva mai lunga. Acum am pus reglajul la minim, iar cand actionez frana, maneta mi se pare ca ramane la ceva distanta fata de ghidon. La voi cum e frana? Apropo, placutele sunt au uzura foarte mica, sunt ca noi.

Editat de banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu neaparat, dar imi place sa imi stiu utilajul in stare perfecta de functionare, ca eu dau cu fundul de asfalt daca nu merge calumea :)

 

Mesajul dat D-lui Flavius a sunat asa:

 

 

1. Scos placutele, impins pistonasele la maxim in etrier.

2. spray spuma (aveam pe la munca) + apa cu detergent si curatat cu periuta de dinti.

3. pusa o cheie pe santul etrierului si apasat maneta pana au iesit toate pistonasele. Dupa care le-am luat la sters cu periuta de dinti inmuiata in lichid de frana, iar unde nu am ajuns, am bagat o carpa. Am bagat si am scos pistonasele de vreo 2-3 ori (fortat pe ele ca sa le bag, apasat frana sa iasa). Mare grija, tii cheia aia pe pozitie cand apesi frana, sa nu iti iasa de tot pistonasele. Ca se le bagi, ajuta mult o scula de genul : http://www.pieseauto...-600-1-95-1.jpg . am zis ca o sa imi iau si eu una.

4. Curatat toate piesele date jos, inclusiv placutele si asta a fost.

Cred ca mai simplu ar fi cu un spray de curatat frane :) Dar eu asa am facut la toate mobrele pana acum si nu am avut probleme.

 

 

Da, deci am mai elucidat niste mistere cand vine vorba de 'posedat'. Pana la urma o sa schimb oringul de la termostat ca se pare ca plange putin lichid. Cursa manetei de frana Este ok, la fel de scurta ca la un moto sport cu placute noi, care l-am testat azi, deci nu e caz sa imi fac probleme nici aici.

 

Ramane furca sa vad ce are, amortizorul din dreapta mai exact. Reglez frumos cu surubelnita, ajunge reglajul jos, dar pot sa invart mult si bine ca nu se opreste. (pozitia de jos o imi convine cel mai mult, furca e rigida) Luand invers, sa slabesc 'preload'-ul sau cum ii zice, sare imediat in pozitia initiala, adica sus. Daca apas pe el cu degetul, se duce jos (interesant reglaj huh?). Mi-e cam sila ca trebuie sa o desfac si pe asta, dar o rezolv... voi aveti vreo idee legat de problema asta?



LE: am desfacut si furca si s-ar parea ca e de vina doar surubul ala. Sta in pozitia in care vreau, dar reglajul tot e un pic defectuos, daca vreau sa schimb setarea. Nu prea am avut chef de surubareala.

 

In schimb, cred ca am carburile reglate foooarte prost. La mers constant, trage cate un mic rateu si astfel smuceste, la relanti iarasi 'tuseste' uneori, pe revenire din turatii 'tuseste' si acolo. Degeaba ai scule si echipamente, daca nu faci treaba calumea. Alt service/mecanic din C-ta eliminat de pe lista de vizitat :) Ii mai bat la cap un pic sa imi rezolve problema si dupa nu mai calc pe acolo.

Editat de banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai, mai, nu fi rau.

Ai amestecul putin prea sarac - pe ralanti si ture mici, adica ala care se regleaza din surubul pilot.

Toate reglajele la carburator se verifica cel mai bine in sarcina - trimiti clientul sa mearga cu motorul sau pui motocicleta pe standul de Dyno :) Altfel n-ai cum sa verifici efectiv cat de bine functioneaza un reglaj sau altul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator CristiBoroi

Dupa 3 sezoane cu Motul 5100 10W40 timp in care l-a halit motoru cum halesc eu alunele la bere, azi am trecut pe Repsol 15W50. Consum de ulei zero. Ore de ce?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator CristiBoroi

Flavius, eu nu recomand, eu doar caut o explicatie la rezultat. Cum am si scris, in afara de Motul nu am mai pus altceva pe TDM pana azi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am folosit Motorex 15W-50 semi sintetic si la 1000 km imi manca aprox 200 ml, e drept ca la drum lung schimbam vitezele numai dupa 5mii de ture, iar la depasiri numai la 8mii de ture. Doar in oras schimbam pana in 4-5 mii.

La alte motociclete detinute am folosit Castrol care mi-l manca in draci (n-o sa mai folosesc niciodata), Agip 15w-50 nu imi consuma, Repsol 15w50 nu mi-a consumat, dar dupa 3000km nu mai imi placea cum schimba vitezele.

Sper sa va ajute cele spuse.

Editat de Dane_Bad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

prieteni, in urma cu muuuulte topicuri Fotok l-a citat pe mecanicul lui, care a lucrat la Yamaha si se pare ca stie ce vorbeste:

TOATE TDM850 3VD si partial 4TX au binisor peste suta de mii de km, asa ca orice incercare de a aplica ce scrie in manual (ulei 10W40) este sortita esecului

cand am cumparat eu TDM-ul avea in el Putoline 15W50 si am mers peste 8000 km (!) fara sa il consume decat dupa 7000 km

apoi am vrut sa fiu destept si am pus 10W40, cu consecinte cunoscute de toti: consum de ulei

am revenit la 15W50 si cred ca va fi ok

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator CristiBoroi

Daca e careva interesat, donez o baterie. Cred ca mai tine un sezon fara probleme.

Editat de CristiBoroi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am folosit Motorex 15W-50 semi sintetic si la 1000 km imi manca aprox 200 ml, e drept ca la drum lung schimbam vitezele numai dupa 5mii de ture, iar la depasiri numai la 8mii de ture. Doar in oras schimbam pana in 4-5 mii.

La alte motociclete detinute am folosit Castrol care mi-l manca in draci (n-o sa mai folosesc niciodata), Agip 15w-50 nu imi consuma, Repsol 15w50 nu mi-a consumat, dar dupa 3000km nu mai imi placea cum schimba vitezele.

Sper sa va ajute cele spuse.

Danutule consumu ala nu cred ca tinea numai de marca de ulei, si in TDM- ul lu sefu tot uloi de ala am pus ca si la tine si nu o consumat dupa 4000

decat fff infim

Editat de vlady_80
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...