Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

deocamdata merg cu ce a pus Alin. 10w40. motul, 5100.

 

voi ce folositi?

10 sau 15?

 

faza este ca eu sufar un pic de paranoia... mai ales cand e vorba de ulei...

mai mult de 5000 nu-l tin orice ar fi. am mai schimbat si sub 5000...

un ulei bun (bun in sensul de ce este recomandat) la timp este sfant pentru protectia buzunarului.

 

io am folosit şi 10 şi 15.

Deşi m-aş fi aşteptat să simt diferenţa de vâscozitate, trebuie să admit că n-am simţit-o.

Aşa că acum pun 10, că-i mai ieftin! :)

La următorul schimb voi mai face un test cu 15-le de la Yamalube, după care (dacă nu rămân la Yamalube), revin la 10.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salutare,despre ulei va pot spune ca eu am mers cu motul 10w40/5100 ester dar cutia cam trasnea la scimbat vitezele.Am schimbat uleiul cu 7100/10w40 tot motul,situatia sa schimbat si cutia nu mai e zgomotoasa la sbimbat viteze,CU RESPECT

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare,despre ulei va pot spune ca eu am mers cu motul 10w40/5100 ester dar cutia cam trasnea la scimbat vitezele.Am schimbat uleiul cu 7100/10w40 tot motul,situatia sa schimbat si cutia nu mai e zgomotoasa la sbimbat viteze,CU RESPECT

ce an de fabricatie este al tau?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am vorbit cu fostul propietar, om serios si de incredere. acum stiu cand il voi schimba...vreun tdm-ist interesat de intrunirea din wk blackhelmets?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deocamdata merg cu ce a pus Alin. 10w40. motul, 5100.

 

voi ce folositi?

10 sau 15?

 

faza este ca eu sufar un pic de paranoia... mai ales cand e vorba de ulei...

mai mult de 5000 nu-l tin orice ar fi. am mai schimbat si sub 5000...

un ulei bun (bun in sensul de ce este recomandat) la timp este sfant pentru protectia buzunarului.

eu am mers anul trecut cu 20 w 50 full sintetic de la Motul , iar anul asta l-am schimbat dupa 9600 km cu Yacco 20 w 50 semi .merge fain cu ambele . am ajuns la 96 000 km

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Langa Targoviste.

Patrick noi ne intalnim la Lukoil de pe grivitei la 10.30 sambata dimineata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am mers anul trecut cu 20 w 50 full sintetic de la Motul , iar anul asta l-am schimbat dupa 9600 km cu Yacco 20 w 50 semi .merge fain cu ambele . am ajuns la 96 000 km

 

Până la urmă, mi se pare mai important numărul care indică vâscozitatea la cald. 40 mi se pare o alegere convenabilă. Unui motor mai obosit e bine să-i pui un 50 (asta, însă, va conduce și la un consum ceva mai ridicat de benzină, dar va scădea consumul de ulei), în plus, uleiul se va comporta mai bine în regim de temperaturi mai ridicate (vara + mers în oraș)

Pentru vâscozitatea la rece, nu cred că e nevoie de mai mult de 15 (adică să punem 10,5 sau 0), fiindcă nu cred că sunt prea mulți dintre noi care merg pe temperaturi mai joase de - 20 grade C (15W).

 

Întrucât vremea e capricioasă, pentru sâmbătă, 17 mai 2014, se propune o plimbare scurtă, la Moreni, pentru acomodarea cu ritmul grupului tedemist și a noilor sosiți în clubul nostru.

Așadar, o plimbare adresată mai ales începătorilor.

Plecare se va da din benzinăria Petrom Băneasa (de la Fântâna Miorița), iar ora de start va fi 9,30.

Se va merge pe traseul București-Ploiești-Florești-Filipeștii de pădure-Moreni (114 km). La Moreni vom putea viziona o etapă din CN de Motocros.

Întoarcerea pe traseul Moreni-Târgoviște-București (98 km).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fraților!!!! Va invidiez....aici la noi nici măcar în treacăt n am văzut un tdm ist.Sa formăm și noi un mic grup. Aici predomina sportivele... ca na...e mare... Vin fete... Cum sa le agăți cu tdm ul?...deci la noi nu predomina motociclismul.....doar fitzele

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am mers anul trecut cu 20 w 50 full sintetic de la Motul , iar anul asta l-am schimbat dupa 9600 km cu Yacco 20 w 50 semi .merge fain cu ambele . am ajuns la 96 000 km

Ti-a facut ceva probleme ambreiajul dupa ce ai pus 7100 20W-50? Am un schimb de ulei deja cumparat si toata lumea m-a speriat ca-mi va face probleme abreiajul cu el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Până la urmă, mi se pare mai important numărul care indică vâscozitatea la cald. 40 mi se pare o alegere convenabilă. Unui motor mai obosit e bine să-i pui un 50 (asta, însă, va conduce și la un consum ceva mai ridicat de benzină, dar va scădea consumul de ulei), în plus, uleiul se va comporta mai bine în regim de temperaturi mai ridicate (vara + mers în oraș)

Pentru vâscozitatea la rece, nu cred că e nevoie de mai mult de 15 (adică să punem 10,5 sau 0), fiindcă nu cred că sunt prea mulți dintre noi care merg pe temperaturi mai joase de - 20 grade C (15W).

 

 

Întrucât vremea e capricioasă, pentru sâmbătă, 17 mai 2014, se propune o plimbare scurtă, la Moreni, pentru acomodarea cu ritmul grupului tedemist și a noilor sosiți în clubul nostru.

Așadar, o plimbare adresată mai ales începătorilor.

Plecare se va da din benzinăria Petrom Băneasa (de la Fântâna Miorița), iar ora de start va fi 9,30.

Se va merge pe traseul București-Ploiești-Florești-Filipeștii de pădure-Moreni (114 km). La Moreni vom putea viziona o etapă din CN de Motocros.

Întoarcerea pe traseul Moreni-Târgoviște-București (98 km).

 

Cum a fost plimbarea?!...am ieșit și noi la O tura scurta de vreo 200 km. Iar ultimii 50 km ne a prins bine de tot ploaia .... Ne a rupt...interesant cu anvelope noi, trageam cu 100-120km/h...nu se mișcă de pe sosea,evacua bine apa...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Noi n-am mai plecat sâmbătă din motive de vreme nefavorabilă.

Azi am tras o tură până la Snagov (pe A3) cu întoarcere prin comunele limitrofe autostrăzii. A fost fain. Pe A3 am încercat să-i dau gaz mai tare, să văd comportamentul deflectorului. Trebuie să-i fac curbură că nu-i deloc bine cu el perfect plan. Se încarcă cu aer și descarcă necontrolat provocând turbulențe. Am încercat să ajung la viteza limită, dar n-a fost chip. Am ajuns la 200, dar n-am putut să-i mai dau gaz (deși aveam accelerație! ) că bătea un vânt idiot care, coroborat cu deflectorul meu, îmi muta mobra încontinuu pe șosea.

Întoarcerea prin comune a fost foarte faină. S-au asfaltat la greu drumurile și-i o plăcere să mergi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dacă v-ați simțit bine asta cel mai important. Dacă ma gândesc bine noi doi cred ca ne am văzut live la Patrick la service puțin timp înainte de 1mai. Eram cu un tdm argintiu din cta iar tu erai cu un alt tdm ist de prin Bacău dacă nu ma înșel, venit sa și schimbe distribuția la un 3vd

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum a fost plimbarea?!...am ieșit și noi la O tura scurta de vreo 200 km. Iar ultimii 50 km ne a prins bine de tot ploaia .... Ne a rupt...interesant cu anvelope noi, trageam cu 100-120km/h...nu se mișcă de pe sosea,evacua bine apa...

Pe unde ati fost? Eu am tras o tura scurta pana la adamclisi cu chinezu'. Sper sa mai am timp de plimbari si cand iau TDM-ul, dar nu prea imi fac sperante prea mari...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dacă v-ați simțit bine asta cel mai important. Dacă ma gândesc bine noi doi cred ca ne am văzut live la Patrick la service puțin timp înainte de 1mai. Eram cu un tdm argintiu din cta iar tu erai cu un alt tdm ist de prin Bacău dacă nu ma înșel, venit sa și schimbe distribuția la un 3vd

 

Corect!

Cu corecția că Radu este din Botoșani.

Editat de Leaveyou
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze! Am trecut și noi prin Adamclisi, am continuat spre rasova, pe malul Dunării pana la Cernavodă.... Am mâncat ceva și apoi spre Constanța pe drumul vechi...păcat ca n ai sunat... Nici nu am mers tare...te ai fi ținut de grup

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca ma tineam de voi... am mers prea chill... 60 in localitati, 70 afara, maxim 80. Cica e in rodaj si nu am vrut sa il fortez, dar oricum e lesinat mobretul asta mic. Si plecasem de dimineata rau, am prins doar paznicul la tropaeum traiani si am platit la el, am stat sa ma incalzesc un pic la soare ca am cam crapat de frig (ca plecasem cu noul echipament de vara - planuisem sa plec sambata pe seara cand era cald, dar am avut treaba) si am taiat-o inapoi sa ajung in C-ta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu tot nu prea inteleg ce are tdm ul tau.....chiar nu l puteam face sa mearga?....din cate stiu eu...am si avut 3 vd nu e chiar costisitor....nu reusim noi doi sa l punem pe picioare cat de cat sa poti merge si tu cu noi?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai explicam pe undeva, l-am refacut pana la ultimul surubel asta iarna, am muncit ceva la el si nu am mai avut chef (si nici timp sincer sa fiu) sa ma apuc eu de jocul la supape (cum a dat corect patrick verdictul) si sincronizat carburile. Si la yamaha c-ta treaba a fost asa: 1 luna au desfacut carburile, 1 luna pana si-au dat seama ca e jocul la supape problema, 1 luna pana au rezolvat problema si au montat-o la loc, iar acum mai trebuie facuta sincronizarea. Nu prea am avut timp de mobret sincer sa fiu si nu i-am presat, dar le-am zis saptamana trecuta sa o rezolve pana la sfarsitul lunii asteia. E gata bine, nu e, le platesc ce au facut, iau o zi liber (sau 2 seri la garaj) si ma ocup eu de sincronizat si pus rezervor, etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

te ajut daca e nevoie !!! in mod normal treaba asta cu supape reglate si sincronizare carburatoare nu dureaza nici macar o jumate de zi...la supape daca vrei le reglez eu ...daca o sa avem exact distantele ( sunt sigur ca ne da informatiile astea Patrick) dar carbutoarele avem unde le face rapid

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai astea sunt in manual, dar sunt rezolvate deja. Mai ramane sincronizarea. Am tot ce trebuie, mai putin timp. Am zis ca daca tot am dus-o la ei (m-am c.cat pe mine ca era mai mult pana la mymoto unde le duceam de obicei la Andrei si eram mult mai aproape de yamaha) sa ii las pe ei (mi-a placut sa las oamenii sa rezolve toata treaba si in ritmul lor, dar parca nici chiar asa), am si avut mult de munca, ti-am si zis ce planuri am si de ce la sfarsitul verii o sa fie si mai nasol cu timpul si cam asta era si unul dintre motivele pt. care voiam sa dau ambele mobre... Dar daca nu o rezolva curand, o sa iau si o rezolv tot eu. (culmea ca pt. prietenii mei cand m-au rugat cu ceva, am gasit intotdeauna timp, pt. mine insa, mai rar :crack: cum am fost si azi de dimineata, de 2-3 saptamani am zis ca scot mobretul si deabia azi am reusit)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...