Korben Postat Septembrie 14, 2009 Share Postat Septembrie 14, 2009 ala e un CAkT. (parerea mea) Confirm Mai ales ca eu am "boala" ca totul, dar absolut totul, sa fie original pe Yamahonda mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 14, 2009 Share Postat Septembrie 14, 2009 astea-s specificatiile cortului meu daca e cineva dragut sa mi le explice voi ramane dator cu o bere Mesaj completat MoÂşule Ce te faci când ajungi la "cota" 47 ? nu stiu, stai sa ajung la varsta aia. eu am probleme cu spatele si cand fac efort sau dorm in frig cum ar fi in cort se mai intampla sa am dureri care sa nu treaca cu una cu doua si ma pot deranja la mersu cu mobra. Mesaj completat ConfirmMai ales ca eu am "boala" ca totul, dar absolut totul, sa fie original pe Yamahonda mea nu mai asocia honda cu yamaha in acelasi cuvant ca d-aia ne-am luat yamaha pentru ca honda e honda Mesaj completat ala e un CAkT. (parerea mea) daca ala afacut un poc cu mobra si a futut carene far si ce dracu mai era pe acolo, si reparat-o cu ce a gasit mai ieftin. mi se pare misto facuta, pacat ca nu o arata intreaga, cu cauciucuri metzer karoo cred ca ar fi aratat bestial, ca un scambler Mesaj completat Mda, pentru voi astia mai frigurosi... exista acel ceva numit "sac de dormit", cum exista de asemenea si hainele groase, special concepute pentru acele terifiante 8 grade celsius. Pe bune acum, cand vine primavara si sunt 7, 8 grade dimineata toata lumea zice ca-i cald, si acum va e frica ca intrati in hipotermie. Nu vreau sa par insistent pe subiect, dar am citit cred da vreo 10, 11 ori treaba asta, de cand au inceput discutiile ref. la intalnire. Nu tin nici sa stau la cort si nici sa fie al doilea weekend din octombrie, dar terminati cu frigul ala, ca daca e sa fie poate sa fie ploaie si urat si pe 27 sept. Iarna n-o sa vin in octombrie, asta e clar. asa cum am zis cu o zi inainte o sa vedem cu 1-2 zile inainte de intrunire ce ne rezerva vremea si abia atunci o sa stim ce bagaje ne luam la noi Mesaj completat Mai crezi ca voteaza cineva? speranta moare ultima! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Septembrie 14, 2009 Share Postat Septembrie 14, 2009 nu mai asocia honda cu yamaha in acelasi cuvant ca d-aia ne-am luat yamaha pentru ca honda e honda Taci, tu, ca toate-s la fel Fura unul de la celalalt pe rupte: idei, ingineri, patente etc Unde mai pui ca multe subansamble sunt facute de third party, gen Mikuni, Koyo, Nissin, Keihin Âşi mai Âştiu eu ce pizdin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Septembrie 14, 2009 Share Postat Septembrie 14, 2009 am ales Aprilia pentru acelasi motiv pentru care as fi ales BMW, ambele sunt ROTAX no hai tu ca ma pot culca fericit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 14, 2009 Share Postat Septembrie 14, 2009 Taci, tu, ca toate-s la felFura unul de la celalalt pe rupte: idei, ingineri, patente etc Unde mai pui ca multe subansamble sunt facute de third party, gen Mikuni, Koyo, Nissin, Keihin Âşi mai Âştiu eu ce pizdin da man dar iti trebuie cap ca sa le asamblezi intr-o motoreta asa grozava cum este a noastra. am comparat-o pe a mea v-strom-ul deci e incredibil de ingusta si agila, plus ca se inclina mai frumos pe curbe dar tre sa ai curaj sa o duci pana ies scantei din scarite. oricum vstrom-ul are avantaje clare in privinta consumului, autonomiei confortului, dar plm acela avea si 1an si 6 luni vechime Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 Poti sa scoti scantei cu scaritele amandurora... doar sa ai grija cum si pe unde faci de-astea. N-ai precizat insa cu ce V-strom ai comparat-o, ala de 650? Atunci e normal sa aiba un avantaj in materie de consum, mai ales fata de un TDM pe carburatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 da cu cel de 650. ce mi sa parut cel mai impresionant este blocul optic, faruri frate, deci luminau de parca avea 2 refelctoare de 1000w o lumina clara si bine orientata, cu faza lunga parea ca lumineaza infinitul. si avea becurile originale.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 Pai da, e recunoscut ptr farurile bengoase (Si Vstromul, si GSXRul cel putin). La fel cum multe modele Yamaha se pare ca n-au un bloc optic prea rasarit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 Bucuresteni facem duminica o mica adunare pe la un 17.00 la academie?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 Fratilor, ajutati-ma va rog si pe mine cu cateva informatii. Dupa cum v-am spus zilele trecute am curatat carburatoarele, iar acum dupa ce am toate furtunele la locul lor am observat ceva ciudat. In partea de sus intre carburatoare sunt 2 furtune. Unul care umple camera in care se afla cuiul pontou cu benzina, si inca unul sub el care am impresia ca este de aer. Acel furtun de aer am observat ca nu are capatul bagat niciunde si sta liber, asa e si la voi? Tocmai am incercat sa dau la automat, dar din pacate nu vrea sa porneasca, nici macar sa traga benzina! Am pus benzina intr-o palnie pe care am bagat-o in furtunul de alimentare, cum am facut si pana acum cand porneam motorul fara rezervor. Ce credeti ca nu am facut bine ? Ar fi pacat sa tot dau la automat si sa moara bateria, ca sigur mi se pare ca ceva nu e in ordine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 Flavius ai apucat sa faci ceva poze sa vedem exact ce si cum. Chiar nu imi dau seama despre ce zici, o sa ma uit maine seara la a mea si o sa fac cateva poze sa le comparam. De azi am iar cal. Am pus noul releu si se vede imediat diferenta pe aparatu de masura. la 1500 rpm imi incarca 14.2 cu farurile aprinse. acum pot sa imi tin ambele faruri aprinse cum ii sade bine TDM-ului sunt un om fericit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 Fratilor,ajutati-ma va rog si pe mine cu cateva informatii. Dupa cum v-am spus zilele trecute am curatat carburatoarele, iar acum dupa ce am toate furtunele la locul lor am observat ceva ciudat. In partea de sus intre carburatoare sunt 2 furtune. Unul care umple camera in care se afla cuiul pontou cu benzina, si inca unul sub el care am impresia ca este de aer. Acel furtun de aer am observat ca nu are capatul bagat niciunde si sta liber, asa e si la voi? Tocmai am incercat sa dau la automat, dar din pacate nu vrea sa porneasca, nici macar sa traga benzina! Am pus benzina intr-o palnie pe care am bagat-o in furtunul de alimentare, cum am facut si pana acum cand porneam motorul fara rezervor. Ce credeti ca nu am facut bine ? Ar fi pacat sa tot dau la automat si sa moara bateria, ca sigur mi se pare ca ceva nu e in ordine... Salutare, probabil furtunul de care zici tu ca e liber, ce iasa de la carburatorul stang (cred), mai mult ca sigur trebuie conectat la pompa de benzina. Pompa functioneaza pe baza absorbtiei. La celalalt carburator (cel drept), furtunasul trebuie sa fie liber, dar astupat la capat cu un dop metalic si siguranta. ps: cu ajutorul acestor doua furtunase de la carburi, se sincronizeaza carburatoarele. Totusi s-ar putea sa confund furtunasul despre care vorbesti, de aceea te rog sa spui, cu ajutorul pozei, despre care furtun e vorba. Numai bine. Mesaj completat Flavius ai apucat sa faci ceva poze sa vedem exact ce si cum. Chiar nu imi dau seama despre ce zici, o sa ma uit maine seara la a mea si o sa fac cateva poze sa le comparam. De azi am iar cal. Am pus noul releu si se vede imediat diferenta pe aparatu de masura. la 1500 rpm imi incarca 14.2 cu farurile aprinse. acum pot sa imi tin ambele faruri aprinse cum ii sade bine TDM-ului sunt un om fericit! Bravo domne' asa mai da. E misto ca poti merge ca si mine cu ambele faruri simultan. Brici, ne vedem la intalnire Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 Baieti, am facut pe graba o poza, ca nu am bec in garaj. Furtunul marcat cu rosu e problema. Va rog daca stie cineva cum trebuie sa fie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 Baieti, am facut pe graba o poza, ca nu am bec in garaj. Furtunul marcat cu rosu e problema.Va rog daca stie cineva cum trebuie sa fie... Da, se pare ca nu e vorba de furtunul despre care ziceam eu. Insa nu-mi pot da seama exact unde vine acest furtun. Nu am alte poze mai amanuantite cu carburile, decat doar daca demontez mobra pt avedea ce si cum. Poate stiu ceilalti despre ce furtun e vorba si unde vine acesta. Imi pare rau Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 Baieti, am facut pe graba o poza, ca nu am bec in garaj. Furtunul marcat cu rosu e problema.Va rog daca stie cineva cum trebuie sa fie... Din cate imi dau seama, ala e un furtun de aerisire. Si parca aveai pe undeva nr meu de telefon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 (editat) Baieti, am facut pe graba o poza, ca nu am bec in garaj. Furtunul marcat cu rosu e problema.Va rog daca stie cineva cum trebuie sa fie... vad ca vine de undeva de sub carburator, hai ca ma uit maine la a mea sa vad daca il ginesc. stiu ca si eu am ramas cu un furtun in aer si l-am lasat asa ca nu-i gaseam locu, o fi vorba de acelasi furtun? pun maine dimineatza poze. Mesaj completat Bravo domne' asa mai da.E misto ca poti merge ca si mine cu ambele faruri simultan. Brici, ne vedem la intalnire abia astept Mesaj completat am gasit prin fisierele care le am prin calc astea 2 poze ya vezi daca iti sunt utile Editat Septembrie 15, 2009 de Cavaleru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 Conteaza daca cele 2 capace care vin peste plutitoare sunt inversate ? La mine sunt exact invers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 Conteaza daca cele 2 capace care vin peste plutitoare sunt inversate ?La mine sunt exact invers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 Korben Dallas mersi, sincer mi-au scapat pozele din manual. Se pare ca asa sunt si la mine. Cavalere, multumesc frumos. S-ar putea sa fie vorba despre acelasi furtun de aerisire... Si atunci totusi de ce nu trage benzina? Sa insist la automat? Am dat de vreo 10 ori fara succes. Sa fie nevoie de mai mult timp pentru a creea vacuumul necesar? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 vezi ca daca ramai fara benzina si treci pe rezerva, dai mult si bine la automat ca cel mai repede porneste impinsa. pompa vacuumatica functioneaza cand motoru se roteste puternic si trage pe furtunul de vid membrana din pompa. am in plan montarea unei pompe electrice de r1 Mesaj completat flavius dupa studierea pozelor cred ca e un furtun care nu face nimic Mesaj completat daca week-endu asta am timp o sa imi pun pe mobra pe un far un xenon sa vad cum merge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 Si atunci totusi de ce nu trage benzina? Verifica inca o data furtunurile, este usor sa gresesti la montarea lor, ca sunt mai mult de o gramada Mesaj completat flavius dupa studierea pozelor cred ca e un furtun care nu face nimic Asaceva nu exista la Yamaha Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 Verifica inca o data furtunurile, este usor sa gresesti la montarea lor, ca sunt mai mult de o gramadaMesaj completat Asaceva nu exista la Yamaha bine bine. care sta frumos si atarna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 bine bine. care sta frumos si atarna. Ce atarna si e frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 maine punem xenon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 maine punem xenon Scorul? Ha, cica nu are bani... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.