Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

Salutare TDM-isti.

 

Nu stiu ce m-a apucat dar am vazut modelul din 91-92 de TDM si am ramas indragostit de design.

 

E ok pentru un incepator aceasta motocicleta?

 

Ma mai si intereseaza incepand de la ce bani gasesc una in stare buna si daca sunt anumiti ani ce trebuiesc evitati.

 

Multumesc.

Tu te consideri incepator? Adica ok, nu esti veteran, dar stai linistit ca sunt altii care se urca pe motoare mult mai naravase si nu-si pun probleme de genul asta. E o motocicleta ok, n-ar trebui sa-ti faci mari probleme. Singurele caracteristici mai "anti-incepator" ar fi poate cuplul maricel pe turatii joase si poate si gabaritul in cazul 850-urilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cam la asta ma gandeam si eu, dar am vrut sa formulez: "depinde cat de frig" :D

Mesaj completat

 

Nu e buna pt incepator, sau depinde ce intelegi prin asta

E grea si are 78 CP

De bani, vezi si tu pe topicul de vanzari

Nu exista modele care trebuie evitate, sunt cam la fel, difera doar designul, si incepand cu 1996 difera putin si motorul

daca esti cu adevarat interesat, trebuie sa citesti tot topicul acesta. Eu asa am facut si bine am facut

Am stiut ce sa caut si am gasit ceea ce cautam :friends:

B) Korben, sunt intru' totul de acord. Parerea mea e ca nu este o motocicleta ideala pentru un incepator, din cauza greutatii sale, a garzii la sol destul de inalta, a cuplului destul de zdravan incepand de la turatii mici, si cu atat mai mult daca motociclistul e firav si mic de inaltime.

Eu nu recomand TDM-ul unui incepator, ca o prima motocicleta, indiferent de anul de fabricatie si capacitate

Mesaj completat

salut maestre: vezi mobra mea. e de vanzare daca te intereseaza da un click

Cu ce il schimbi Floriane?

Banuiesc ca vei alege un ST sau tot un TDM.

Oricum super pret, la cat de buna e mobra :hug:

 

Bafta la vanzare :friends:

Editat de Rocker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare TDM-sti Sunt nou si eu dar un profesionist in suflet :friends: , Am un cal din 94 si sunt multumit , daca stie cineva de vanzare side case 2 buc. ??? cu pret bun :friends:

Salutare si bine ai venit!

Ai acelasi model ca si al meu din '94. Sa-l stapanesti sanatos si fara incidente.

Referitor la sidecase-uri, eu am montate unele Moto Detail, ca cele de pe Louis: http://www.louis.de/_10d7a2de17a90d3442b23...tnr_gr=10025915

Sidecase-urile se comporta exemplar atat incarcate cat si la viteze destul de ridicate (ex: 150 km/h).

 

Numai bine si ne mai auzim B)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare TDM-isti.

 

Nu stiu ce m-a apucat dar am vazut modelul din 91-92 de TDM si am ramas indragostit de design.

 

E ok pentru un incepator aceasta motocicleta?

 

Ma mai si intereseaza incepand de la ce bani gasesc una in stare buna si daca sunt anumiti ani ce trebuiesc evitati.

 

Multumesc.

Am un TDM din 1992, 1400 euro, daca te intereseaza, 0722675842.

post-46261-1257347425_thumb.jpg

post-46261-1257347441_thumb.jpg

post-46261-1257347456_thumb.jpg

post-46261-1257347473_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare si bine ai venit!

Ai acelasi model ca si al meu din '94. Sa-l stapanesti sanatos si fara incidente.

Referitor la sidecase-uri, eu am montate unele Moto Detail, ca cele de pe Louis: http://www.louis.de/_10d7a2de17a90d3442b23...tnr_gr=10025915

Sidecase-urile se comporta exemplar atat incarcate cat si la viteze destul de ridicate (ex: 150 km/h).

 

Numai bine si ne mai auzim B)

 

 

Mersi pent info , noi ne cunoastem de la tura facuta la Sighisoara si Racos

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi pent info , noi ne cunoastem de la tura facuta la Sighisoara si Racos

Salutare Tibi, acum mi-a picat fisa :friends:

Bine ai venit inca o data B)

 

ps: imi place Metzelerul tau de pe roata spate

Editat de Rocker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

jcdenton. daca ai peste 1,75 si ai mai mers si pe alte motoare o poti lua fara probleme.

 

da e inalta si grea, cu un centru de ridicat foarte sus dar cuplul ala nu e asa al dracu sa te ia prin surprindere.

 

eu am trecut de la 50 cmc la 850 cmc si nu am avut nici o problema, in afara de faptul ca o mai pun pe crash bar din cand in cand cand se dezechilibreaza. B)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cumva asta? http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?showtopic=64736

Oricum nu cred ca am cand sa apar cu banii, am abia 1000 stransi si sa vedem cu ce apar pana incepe sezonul urmator.

nu e aia. hai ca mai caut o tura astazi, ca ieri n-am mai apucat.

Mesaj completat

nu e aia. hai ca mai caut o tura astazi, ca ieri n-am mai apucat.

nu-l gasesc, sorry... ori a fost sters mesajul, ori...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o chestiune, acum citesc tot topicu, am ajuns la pagina 80 si am aflat cateva lucruri interesante.

Ieri a fost prima mea zi cu numere si fericit, soare afara am iesit la o tura...

merge de rupe pamantul, i-am dat un pic in blana. Eu sunt obisnuit de la masina ca acceleratia sa se opreasca atungi cand acul ajunge pe rosu, dar ieri m-a luat prin surprindere ce repede urca acul si inca nu avand mana formata cu schimbator m-am trezit in treapta intai cu acu pe rosu, la 9000 de turatii...Ii normal??? Sau ii delimitat ceva pe acolo la motor....

Si inca ceva in oras merg cu a 2-a si a 3-a...voi bagati a 4-a , a 5-a???

Ca mie mi se pare ca motorul face bine treaba intre 3000 si 4000 de ture...sub 2500 mi se pare ca ii subturat...sau numa mi se pare???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o chestiune, acum citesc tot topicu, am ajuns la pagina 80 si am aflat cateva lucruri interesante.

Ieri a fost prima mea zi cu numere si fericit, soare afara am iesit la o tura...

merge de rupe pamantul, i-am dat un pic in blana. Eu sunt obisnuit de la masina ca acceleratia sa se opreasca atungi cand acul ajunge pe rosu, dar ieri m-a luat prin surprindere ce repede urca acul si inca nu avand mana formata cu schimbator m-am trezit in treapta intai cu acu pe rosu, la 9000 de turatii...Ii normal??? Sau ii delimitat ceva pe acolo la motor....

Si inca ceva in oras merg cu a 2-a si a 3-a...voi bagati a 4-a , a 5-a???

Ca mie mi se pare ca motorul face bine treaba intre 3000 si 4000 de ture...sub 2500 mi se pare ca ii subturat...sau numa mi se pare???

 

Avand in vedere ca este un motor care ''trage de jos'' nu necesita turatii mari si se comporta bine si la turatii inferioare, la drum lung este bine totusi sa-l tii un pic mai turat motorul 2500-3000, este mai stabil , 9000 de ture mi se pare exagerat cand pe la 4000 de ture intr-a V-a ajungi la viteze peste 130/ora si la 180-190 tot nu ajungi pina la 7-8000.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ideea cu 9000 de ture era ca am ajuns aici in treapta intai fara sa vreau...Ma gandeam ca ii limitat cand ajunge la rosu...De asta am intrebat ca tdm-urile nu sunt limitate asa??? Sau al meu are ceva tuning B)

intra 5-a cu 9000 de ture :friends: mi c-am morcov cel putin acum iarna si fara experienta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bucur sa intru si eu pe acest forum si sa ma anunt ca un nou posesor de Yamaha TDM 850 din 2000....In sfarsit motorul mult dorit:X:X:X

bun venit si sa ai parte numai de bucurii, fara incidente. B)

in oras rar folosesti a4a. ai facut o alegere buna.

Mesaj completat

Salutare TDM-isti.

 

Nu stiu ce m-a apucat dar am vazut modelul din 91-92 de TDM si am ramas indragostit de design.

 

E ok pentru un incepator aceasta motocicleta?

 

Ma mai si intereseaza incepand de la ce bani gasesc una in stare buna si daca sunt anumiti ani ce trebuiesc evitati.

 

Multumesc.

salutare. am si eu o mobra din 92 si este prima si primul sezon de calarit si nu mi se pare grea adevaru ca am 1,90m si 130kg. sint altii si mai slabi si nu le este frica. totul este sa fii moderat cu ea. la inceput mergi usor sa va cunoasteti unul pe celalalt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

TDM-ul de 900 este limitat, dar nu la inceputul rosului (8000 rpm) ci la sfarsitul lui (10000).

Cand am cumparat-o noua puteam merge lejer la 2000 rpm. Dupa vreo 7000 km si-a schimbat comportamentul. Nu-i mai place sub 3000 decat in treapta I si a II-a.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ideea cu 9000 de ture era ca am ajuns aici in treapta intai fara sa vreau...Ma gandeam ca ii limitat cand ajunge la rosu...De asta am intrebat ca tdm-urile nu sunt limitate asa??? Sau al meu are ceva tuning

intra 5-a cu 9000 de ture mi c-am morcov cel putin acum iarna si fara experienta...

Daca tu reusesti sa ajungi in trepta a V-a la 9000 rpm eu mananc TDM-ul ala bucatica cu bucatica

In treapta I-a e cu totul altceva

Cred ca pana la a III-a inclusiv este posibil sa ajungi la 9000 rpm (nu am incercat), desi asta ar insemna sa mergi cu a III-a undeva pe la 150-160 km/h

Din cate stiu eu motoarele pe carburator nu prea sunt limitate, doar cele pe injectie (respectiv ala de 900)

 

Eu nu am incercat si nici nu voi incerca sa ajung la asa turatii, pentru ca la 5000-6000 deja este o fiara, iar putera maxima e la 7500

TDM NU este un motor turat

Daca vrei sa-l termini, tine-l tot asa, la 8-9000 B)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ideea cu 9000 de ture era ca am ajuns aici in treapta intai fara sa vreau...Ma gandeam ca ii limitat cand ajunge la rosu...De asta am intrebat ca tdm-urile nu sunt limitate asa??? Sau al meu are ceva tuning B)

intra 5-a cu 9000 de ture :friends: mi c-am morcov cel putin acum iarna si fara experienta...

 

 

nu te supara. ce varsta ai?

Mesaj completat

ideea cu 9000 de ture era ca am ajuns aici in treapta intai fara sa vreau...Ma gandeam ca ii limitat cand ajunge la rosu...De asta am intrebat ca tdm-urile nu sunt limitate asa??? Sau al meu are ceva tuning :friends:

intra 5-a cu 9000 de ture :hug: mi c-am morcov cel putin acum iarna si fara experienta...

 

 

nu te supara. ce varsta ai? gata am vazut la profil :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tu reusesti sa ajungi in trepta a V-a la 9000 rpm eu mananc TDM-ul ala bucatica cu bucatica

In treapta I-a e cu totul altceva

 

 

Eu nu am incercat si nici nu voi incerca sa ajung la asa turatii, pentru ca la 5000-6000 deja este o fiara, iar putera maxima e la 7500

TDM NU este un motor turat

Daca vrei sa-l termini, tine-l tot asa, la 8-9000 B)

 

Da cum am spus din intamplare am ajuns la turatia asta in prima treapta...In rest cred ca ai dreptate cu cele 9000 de ture...

Cum inca nu cunosc limitele motorului, am scris acolo ca acum ca ii iarna si sunt la inceput pe el imi e frica sa ii dau "9000 de turatii intra cincea"=viteza max, asta am vrut sa spun, sa ii dau capatul, acum ca la viteza max pana la ce turatie urca nu am de unde sa stiu:P

 

Mesaj completat

Am 22 de ani dar nu sunt maniacul vitezei...imi plac accelerarile puternice...asta am vrut sa vad de aceea m-am trezit la 9000 RPM dar de ex azi am fost cuminte...l-am tinut intre 2500 si 3500 in oras si in afara pe la vreo 4000...asa mers constant cu 100...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tu reusesti sa ajungi in trepta a V-a la 9000 rpm eu mananc TDM-ul ala bucatica cu bucatica

In treapta I-a e cu totul altceva

 

 

Eu nu am incercat si nici nu voi incerca sa ajung la asa turatii, pentru ca la 5000-6000 deja este o fiara, iar putera maxima e la 7500

TDM NU este un motor turat

Daca vrei sa-l termini, tine-l tot asa, la 8-9000 B)

 

 

Da cum am spus din intamplare am ajuns la turatia asta in prima treapta...In rest cred ca ai dreptate cu cele 9000 de ture...

Cum inca nu cunosc limitele motorului, am scris acolo ca acum ca ii iarna si sunt la inceput pe el imi e frica sa ii dau "9000 de turatii intra cincea"=viteza max, asta am vrut sa spun, sa ii dau capatul, acum ca la viteza max pana la ce turatie urca nu am de unde sa stiu:P

 

Mesaj completat

Am 22 de ani dar nu sunt maniacul vitezei...imi plac accelerarile puternice...asta am vrut sa vad de aceea m-am trezit la 9000 RPM dar de ex azi am fost cuminte...l-am tinut intre 2500 si 3500 in oras si in afara pe la vreo 4000...asa mers constant cu 100...

 

Prin care oras te plimbi tu ma...?! De nu te vede lumea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prin care oras te plimbi tu ma...?! De nu te vede lumea...

 

Pai prin Deva B) , pt ca atunci cand am venit inapoi l-am lasat la garaj dupa ce l-am spalat bine si am uns lantu ca ieri o fost vreme naspa, si am venit cu scooteru acasa si tin in fata blocului scooterul ca imi e aiurea sa tin motoru in fata blocului...Mai bine scooteru :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai prin Deva :) , pt ca atunci cand am venit inapoi l-am lasat la garaj dupa ce l-am spalat bine si am uns lantu ca ieri o fost vreme naspa, si am venit cu scooteru acasa si tin in fata blocului scooterul ca imi e aiurea sa tin motoru in fata blocului...Mai bine scooteru :P

Salut, imi poti lasa numarul tau de tel., caci in weekendul acesta s-ar putea sa vin pana la Deva si daca vrei ne putem vedea la un pahar de vorba. Ce zici?

Numai bine :(

Editat de Rocker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suna perfect...Te astept...Am vazut de pe celalat topic ca ai numarul meu acum.Si in caz ca nu ajungi totusi sa ma suni sau sa imi trimiti un sms ca sa am si eu numarul tau caci nu se stie cand ajung prin zona ta:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Ma numesc Nita Alexandru si doresc sa achizitionez un tdm de 850.

Eu am avut o honda Dominator dar era cam limitata pe strada (viteza ok pentru ea aproximativ 90KM/H in treapta 5 la 4000rpm) si vreau sa cumpar un TDM ca sa pot rula pe Autostrada mai lejer la 100-110.

Bugetul este de 1500E maxim si cred ca ma incadrez doar la primul model.

Am citit cam 50 de pagini si imi cer scuze dar nu am rabdare sa citesc tot.

 

Ma intereseaza :

 

Daca se mai gasesc piese OEM sau aftremarket pentru ele?

Sunt motociclete bune?

Unde sunt fabricate?

Cam care sunt costurile de intretinere( ulei+filtre+buji) si la cat se schimba?

Pozitia in sa este gen enduro( adica spatele drept,eu am niste probleme cu spatele si ma deranjeaza la drum lung daca stau prea aplecat gen Vitezana)?

Sunt ceva probleme specifice ce apar la acest model?

Ce se verifica in mod special la un tdm (in afara de verificarile normale la o moto)?

In Bucuresti cine se pricepe la ele(pentru service)?

Eu sunt incepator nu am facut decat 2000km cu Dominatorul dar imi cunosc limitele si merg ponderat (am premis B 7 ani si A de 1 si ceva) este diferenta foarte mare de putere 44 cai Dominatorul-80 cai TDM se poate merge si frumos cu ea? ma refer daca se obtine puterea liniar?

De cat este rezervorul?

Ce cauciucuri folositi?

Are voie sa consume ulei si daca da cam cat este normal?(intreb asta pentru ca la dominator avea voie pana la 400ml la 1000km,nu se considera defect)

 

Eu am de ales intre TDM si Honda NTV revere.,stiu ca este topic dedicat tdm dar va cer o parere sper sa nu va suparati.

 

Eu doresc de la motocicleta mea urmatoarele lucruri:

 

Tinuta la drum lung ok(spatele drept si sa nu fie obositoare la viteza de 100kmh in afara orasului)

Sa mearga ok pe un drum mai prost(bineinteles la viteze mici)

Sa aiba frane ok.

Sa sune ok(dar asta suna super)

 

Mentionez ca va fi folosita exclusiv pe trasee gen Buc-Comarnic/Buc-Constanta (nu o chinuiesc in oras)

 

 

Multumesc anticipat.

Editat de RD 02 ALX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Ma numesc Nita Alexandru si doresc sa achizitionez un tdm de 850.

Eu am avut o honda Dominator dar era cam limitata pe strada (viteza ok pentru ea aproximativ 90KM/H in treapta 5 la 4000rpm) si vreau sa cumpar un TDM ca sa pot rula pe Autostrada mai lejer la 100-110.

Bugetul este de 1500E maxim si cred ca ma incadrez doar la primul model.

Am citit cam 50 de pagini si imi cer scuze dar nu am rabdare sa citesc tot.

 

Ma intereseaza :

 

Daca se mai gasesc piese OEM sau aftremarket pentru ele?

Sunt motociclete bune?

Unde sunt fabricate?

Cam care sunt costurile de intretinere( ulei+filtre+buji) si la cat se schimba?

Pozitia in sa este gen enduro( adica spatele drept,eu am niste probleme cu spatele si ma deranjeaza la drum lung daca stau prea aplecat gen Vitezana)?

Sunt ceva probleme specifice ce apar la acest model?

Ce se verifica in mod special la un tdm (in afara de verificarile normale la o moto)?

In Bucuresti cine se pricepe la ele(pentru service)?

Eu sunt incepator nu am facut decat 2000km cu Dominatorul dar imi cunosc limitele si merg ponderat (am premis B 7 ani si A de 1 si ceva) este diferenta foarte mare de putere 44 cai Dominatorul-80 cai TDM se poate merge si frumos cu ea? ma refer daca se obtine puterea liniar?

De cat este rezervorul?

Ce cauciucuri folositi?

Are voie sa consume ulei si daca da cam cat este normal?(intreb asta pentru ca la dominator avea voie pana la 400ml la 1000km,nu se considera defect)

 

Eu am de ales intre TDM si Honda NTV revere.,stiu ca este topic dedicat tdm dar va cer o parere sper sa nu va suparati.

 

Eu doresc de la motocicleta mea urmatoarele lucruri:

 

Tinuta la drum lung ok(spatele drept si sa nu fie obositoare la viteza de 100kmh in afara orasului)

Sa mearga ok pe un drum mai prost(bineinteles la viteze mici)

Sa aiba frane ok.

Sa sune ok(dar asta suna super)

 

Mentionez ca va fi folosita exclusiv pe trasee gen Buc-Comarnic/Buc-Constanta (nu o chinuiesc in oras)

 

 

Multumesc anticipat.

 

Salut Alexandru. Eu sunt Cristi.

 

TDM-ul este o motocicleta foarte fiabila am facut pana acum 13000km de cand o am si in afara de releul de incarcare nu am schimbat altceva la ea.

 

Sunt fabricate in italia sau japonia (oricum nu conteaza)

 

Uleiul si filtru de ulei se schimba la 6000 km. iti trebuie 3,9L si costa cam 150-160 lei (ulei + filtru) . eu folosesc ulei motul 5100 de care imi face rost Linx de aici dp forum si el e tot TDM-ist, bujiile la 20.000km cred ca se schimba si sunt foarte ieftine 26 lei 2 buc poate mai putin.

 

Pozitia in sa foarte misto stai drept fara sa stai aplecat

 

Pana acum nu am avut nevoie de service la ea. poti merge la victor dragonu pentru probleme, eu am fost pt probleme electrice si m-a rezolvat.

 

Nu am mers cu dominatoru sa pot face o comparatie, dar TDM-ul livreaza puterea foarte liniar si nu te ia prin surprindere decat daca tragi cu sete de gaz in treapta 1 si 2 :)

 

Rezervorul este de 18l iar consumul daca te joci un pic pe la carburatoare obtii mai putin de 5%, deci o autonomie teoretica de 300km

 

Cauciucuri daca mergi numai pe strada sau forestiere uscate poti folosi Pirele Sport Demon undeva la 700-800 setu si te tin cam 20.000 km poate si mai mult depinde si de stilu de mers. Ale mele sunt din 2003 si mai rezista, nu stiu cati km au efectiv dar in 2 ani de cand am TDM-ul si 13000km facuti in toate conditiile m-au multumit. acum caut ceva orientat mai mult catre off road

 

In mod normal nu consuma ulei. din cati TDM-isti stiu doar unuia singur ii papa ulei

 

Franele sunt ok dar le poti imbunatati, eu am pus furtunase cu manta otelita si etriere de yamaha fazer 1999 si franarea s-a imbunatati foarte mult. Consider ca cea mai buna imbunatatire este schimbarea furtunaselor de cauciuc cu cele cu manta otelita.

 

Mie nu imi place cum suna tobele stoc. As vrea sa le schimba dar nu am bani. vrea sa pun un ste de la Vick exaust, e link ca cateva zeci de pagini mai in urma.

 

Am lasat la urma ce trebuie verificat la TDM pentru ca nu prezinta probleme care sa le vezi usor, dar verifica incarcarea sa fie peste 14 si cu farurile aprinse la 3000rpm, e asta nu am facut si m-a costa 360 ron releul de incarcare.

 

trage de lant spre spatele motocicletei pe foaie si daca vezi pe partea cealalta inseamna ca nu mai are mult.

 

Cam asta e. Eu zic ca e mai bun decat NTV-ul dar poate sunt subiectiv

 

 

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...