Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

ideea cu 9000 de ture era ca am ajuns aici in treapta intai fara sa vreau...Ma gandeam ca ii limitat cand ajunge la rosu...De asta am intrebat ca tdm-urile nu sunt limitate asa??? Sau al meu are ceva tuning

intra 5-a cu 9000 de ture mi c-am morcov cel putin acum iarna si fara experienta...

Daca tu reusesti sa ajungi in trepta a V-a la 9000 rpm eu mananc TDM-ul ala bucatica cu bucatica

In treapta I-a e cu totul altceva

Cred ca pana la a III-a inclusiv este posibil sa ajungi la 9000 rpm (nu am incercat), desi asta ar insemna sa mergi cu a III-a undeva pe la 150-160 km/h

Din cate stiu eu motoarele pe carburator nu prea sunt limitate, doar cele pe injectie (respectiv ala de 900)

 

Eu nu am incercat si nici nu voi incerca sa ajung la asa turatii, pentru ca la 5000-6000 deja este o fiara, iar putera maxima e la 7500

TDM NU este un motor turat

Daca vrei sa-l termini, tine-l tot asa, la 8-9000 B)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ideea cu 9000 de ture era ca am ajuns aici in treapta intai fara sa vreau...Ma gandeam ca ii limitat cand ajunge la rosu...De asta am intrebat ca tdm-urile nu sunt limitate asa??? Sau al meu are ceva tuning B)

intra 5-a cu 9000 de ture :friends: mi c-am morcov cel putin acum iarna si fara experienta...

 

 

nu te supara. ce varsta ai?

Mesaj completat

ideea cu 9000 de ture era ca am ajuns aici in treapta intai fara sa vreau...Ma gandeam ca ii limitat cand ajunge la rosu...De asta am intrebat ca tdm-urile nu sunt limitate asa??? Sau al meu are ceva tuning :friends:

intra 5-a cu 9000 de ture :hug: mi c-am morcov cel putin acum iarna si fara experienta...

 

 

nu te supara. ce varsta ai? gata am vazut la profil :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tu reusesti sa ajungi in trepta a V-a la 9000 rpm eu mananc TDM-ul ala bucatica cu bucatica

In treapta I-a e cu totul altceva

 

 

Eu nu am incercat si nici nu voi incerca sa ajung la asa turatii, pentru ca la 5000-6000 deja este o fiara, iar putera maxima e la 7500

TDM NU este un motor turat

Daca vrei sa-l termini, tine-l tot asa, la 8-9000 B)

 

Da cum am spus din intamplare am ajuns la turatia asta in prima treapta...In rest cred ca ai dreptate cu cele 9000 de ture...

Cum inca nu cunosc limitele motorului, am scris acolo ca acum ca ii iarna si sunt la inceput pe el imi e frica sa ii dau "9000 de turatii intra cincea"=viteza max, asta am vrut sa spun, sa ii dau capatul, acum ca la viteza max pana la ce turatie urca nu am de unde sa stiu:P

 

Mesaj completat

Am 22 de ani dar nu sunt maniacul vitezei...imi plac accelerarile puternice...asta am vrut sa vad de aceea m-am trezit la 9000 RPM dar de ex azi am fost cuminte...l-am tinut intre 2500 si 3500 in oras si in afara pe la vreo 4000...asa mers constant cu 100...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tu reusesti sa ajungi in trepta a V-a la 9000 rpm eu mananc TDM-ul ala bucatica cu bucatica

In treapta I-a e cu totul altceva

 

 

Eu nu am incercat si nici nu voi incerca sa ajung la asa turatii, pentru ca la 5000-6000 deja este o fiara, iar putera maxima e la 7500

TDM NU este un motor turat

Daca vrei sa-l termini, tine-l tot asa, la 8-9000 B)

 

 

Da cum am spus din intamplare am ajuns la turatia asta in prima treapta...In rest cred ca ai dreptate cu cele 9000 de ture...

Cum inca nu cunosc limitele motorului, am scris acolo ca acum ca ii iarna si sunt la inceput pe el imi e frica sa ii dau "9000 de turatii intra cincea"=viteza max, asta am vrut sa spun, sa ii dau capatul, acum ca la viteza max pana la ce turatie urca nu am de unde sa stiu:P

 

Mesaj completat

Am 22 de ani dar nu sunt maniacul vitezei...imi plac accelerarile puternice...asta am vrut sa vad de aceea m-am trezit la 9000 RPM dar de ex azi am fost cuminte...l-am tinut intre 2500 si 3500 in oras si in afara pe la vreo 4000...asa mers constant cu 100...

 

Prin care oras te plimbi tu ma...?! De nu te vede lumea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prin care oras te plimbi tu ma...?! De nu te vede lumea...

 

Pai prin Deva B) , pt ca atunci cand am venit inapoi l-am lasat la garaj dupa ce l-am spalat bine si am uns lantu ca ieri o fost vreme naspa, si am venit cu scooteru acasa si tin in fata blocului scooterul ca imi e aiurea sa tin motoru in fata blocului...Mai bine scooteru :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai prin Deva :) , pt ca atunci cand am venit inapoi l-am lasat la garaj dupa ce l-am spalat bine si am uns lantu ca ieri o fost vreme naspa, si am venit cu scooteru acasa si tin in fata blocului scooterul ca imi e aiurea sa tin motoru in fata blocului...Mai bine scooteru :P

Salut, imi poti lasa numarul tau de tel., caci in weekendul acesta s-ar putea sa vin pana la Deva si daca vrei ne putem vedea la un pahar de vorba. Ce zici?

Numai bine :(

Editat de Rocker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suna perfect...Te astept...Am vazut de pe celalat topic ca ai numarul meu acum.Si in caz ca nu ajungi totusi sa ma suni sau sa imi trimiti un sms ca sa am si eu numarul tau caci nu se stie cand ajung prin zona ta:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Ma numesc Nita Alexandru si doresc sa achizitionez un tdm de 850.

Eu am avut o honda Dominator dar era cam limitata pe strada (viteza ok pentru ea aproximativ 90KM/H in treapta 5 la 4000rpm) si vreau sa cumpar un TDM ca sa pot rula pe Autostrada mai lejer la 100-110.

Bugetul este de 1500E maxim si cred ca ma incadrez doar la primul model.

Am citit cam 50 de pagini si imi cer scuze dar nu am rabdare sa citesc tot.

 

Ma intereseaza :

 

Daca se mai gasesc piese OEM sau aftremarket pentru ele?

Sunt motociclete bune?

Unde sunt fabricate?

Cam care sunt costurile de intretinere( ulei+filtre+buji) si la cat se schimba?

Pozitia in sa este gen enduro( adica spatele drept,eu am niste probleme cu spatele si ma deranjeaza la drum lung daca stau prea aplecat gen Vitezana)?

Sunt ceva probleme specifice ce apar la acest model?

Ce se verifica in mod special la un tdm (in afara de verificarile normale la o moto)?

In Bucuresti cine se pricepe la ele(pentru service)?

Eu sunt incepator nu am facut decat 2000km cu Dominatorul dar imi cunosc limitele si merg ponderat (am premis B 7 ani si A de 1 si ceva) este diferenta foarte mare de putere 44 cai Dominatorul-80 cai TDM se poate merge si frumos cu ea? ma refer daca se obtine puterea liniar?

De cat este rezervorul?

Ce cauciucuri folositi?

Are voie sa consume ulei si daca da cam cat este normal?(intreb asta pentru ca la dominator avea voie pana la 400ml la 1000km,nu se considera defect)

 

Eu am de ales intre TDM si Honda NTV revere.,stiu ca este topic dedicat tdm dar va cer o parere sper sa nu va suparati.

 

Eu doresc de la motocicleta mea urmatoarele lucruri:

 

Tinuta la drum lung ok(spatele drept si sa nu fie obositoare la viteza de 100kmh in afara orasului)

Sa mearga ok pe un drum mai prost(bineinteles la viteze mici)

Sa aiba frane ok.

Sa sune ok(dar asta suna super)

 

Mentionez ca va fi folosita exclusiv pe trasee gen Buc-Comarnic/Buc-Constanta (nu o chinuiesc in oras)

 

 

Multumesc anticipat.

Editat de RD 02 ALX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Ma numesc Nita Alexandru si doresc sa achizitionez un tdm de 850.

Eu am avut o honda Dominator dar era cam limitata pe strada (viteza ok pentru ea aproximativ 90KM/H in treapta 5 la 4000rpm) si vreau sa cumpar un TDM ca sa pot rula pe Autostrada mai lejer la 100-110.

Bugetul este de 1500E maxim si cred ca ma incadrez doar la primul model.

Am citit cam 50 de pagini si imi cer scuze dar nu am rabdare sa citesc tot.

 

Ma intereseaza :

 

Daca se mai gasesc piese OEM sau aftremarket pentru ele?

Sunt motociclete bune?

Unde sunt fabricate?

Cam care sunt costurile de intretinere( ulei+filtre+buji) si la cat se schimba?

Pozitia in sa este gen enduro( adica spatele drept,eu am niste probleme cu spatele si ma deranjeaza la drum lung daca stau prea aplecat gen Vitezana)?

Sunt ceva probleme specifice ce apar la acest model?

Ce se verifica in mod special la un tdm (in afara de verificarile normale la o moto)?

In Bucuresti cine se pricepe la ele(pentru service)?

Eu sunt incepator nu am facut decat 2000km cu Dominatorul dar imi cunosc limitele si merg ponderat (am premis B 7 ani si A de 1 si ceva) este diferenta foarte mare de putere 44 cai Dominatorul-80 cai TDM se poate merge si frumos cu ea? ma refer daca se obtine puterea liniar?

De cat este rezervorul?

Ce cauciucuri folositi?

Are voie sa consume ulei si daca da cam cat este normal?(intreb asta pentru ca la dominator avea voie pana la 400ml la 1000km,nu se considera defect)

 

Eu am de ales intre TDM si Honda NTV revere.,stiu ca este topic dedicat tdm dar va cer o parere sper sa nu va suparati.

 

Eu doresc de la motocicleta mea urmatoarele lucruri:

 

Tinuta la drum lung ok(spatele drept si sa nu fie obositoare la viteza de 100kmh in afara orasului)

Sa mearga ok pe un drum mai prost(bineinteles la viteze mici)

Sa aiba frane ok.

Sa sune ok(dar asta suna super)

 

Mentionez ca va fi folosita exclusiv pe trasee gen Buc-Comarnic/Buc-Constanta (nu o chinuiesc in oras)

 

 

Multumesc anticipat.

 

Salut Alexandru. Eu sunt Cristi.

 

TDM-ul este o motocicleta foarte fiabila am facut pana acum 13000km de cand o am si in afara de releul de incarcare nu am schimbat altceva la ea.

 

Sunt fabricate in italia sau japonia (oricum nu conteaza)

 

Uleiul si filtru de ulei se schimba la 6000 km. iti trebuie 3,9L si costa cam 150-160 lei (ulei + filtru) . eu folosesc ulei motul 5100 de care imi face rost Linx de aici dp forum si el e tot TDM-ist, bujiile la 20.000km cred ca se schimba si sunt foarte ieftine 26 lei 2 buc poate mai putin.

 

Pozitia in sa foarte misto stai drept fara sa stai aplecat

 

Pana acum nu am avut nevoie de service la ea. poti merge la victor dragonu pentru probleme, eu am fost pt probleme electrice si m-a rezolvat.

 

Nu am mers cu dominatoru sa pot face o comparatie, dar TDM-ul livreaza puterea foarte liniar si nu te ia prin surprindere decat daca tragi cu sete de gaz in treapta 1 si 2 :)

 

Rezervorul este de 18l iar consumul daca te joci un pic pe la carburatoare obtii mai putin de 5%, deci o autonomie teoretica de 300km

 

Cauciucuri daca mergi numai pe strada sau forestiere uscate poti folosi Pirele Sport Demon undeva la 700-800 setu si te tin cam 20.000 km poate si mai mult depinde si de stilu de mers. Ale mele sunt din 2003 si mai rezista, nu stiu cati km au efectiv dar in 2 ani de cand am TDM-ul si 13000km facuti in toate conditiile m-au multumit. acum caut ceva orientat mai mult catre off road

 

In mod normal nu consuma ulei. din cati TDM-isti stiu doar unuia singur ii papa ulei

 

Franele sunt ok dar le poti imbunatati, eu am pus furtunase cu manta otelita si etriere de yamaha fazer 1999 si franarea s-a imbunatati foarte mult. Consider ca cea mai buna imbunatatire este schimbarea furtunaselor de cauciuc cu cele cu manta otelita.

 

Mie nu imi place cum suna tobele stoc. As vrea sa le schimba dar nu am bani. vrea sa pun un ste de la Vick exaust, e link ca cateva zeci de pagini mai in urma.

 

Am lasat la urma ce trebuie verificat la TDM pentru ca nu prezinta probleme care sa le vezi usor, dar verifica incarcarea sa fie peste 14 si cu farurile aprinse la 3000rpm, e asta nu am facut si m-a costa 360 ron releul de incarcare.

 

trage de lant spre spatele motocicletei pe foaie si daca vezi pe partea cealalta inseamna ca nu mai are mult.

 

Cam asta e. Eu zic ca e mai bun decat NTV-ul dar poate sunt subiectiv

 

 

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cristi iti multumesc foarte mult pentru informatie.

 

O sa merg luni sa vad urmatoarele motociclete:

 

http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...992-246207.html

 

http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&...amp;zoom=1#foto

 

http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...994-241651.html

 

http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...996-244721.html

 

iar acestea nu sunt in Bucuresti dar au pref foarte bun si imi ramane diferenta de bani ca sa ii bag in ea.

 

http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...995-246269.html

 

http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...992-244873.html (aceasta imi place mult)

 

Daca aveti timp sa va uitati si sa va dati cu parerea.

 

Multumesc oricum pentru info Cristi .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci pe

http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...992-246207.html

o cunosc si am mers cu ea. merge foarte bine, mai bine ca a mea dar e o diferenta la franare (deh la a mea am imbunatatit capitolu asta), ti-o recomand

 

http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...995-246269.html

 

o cumosc si pe asta nu am mers, ti-o recomand

 

Despre celelate nu pot sa ma pronunt

Mesaj completat

astea au avantajul ca sunt deja inmatriculate si astfel reduci costurile de achizitie. cu banii care iti raman iti poti achizitiona un set de valize pentru drumetii lungi :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma bucur ca ti-am putut fi de folos.

 

ca pret si accesorii cel mai mult merita http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...995-246269.html

 

e foarte ingrijita motoreta iar vanzatorul o vinde pt ca vrea un model mai nou de TDM

 

ce vroiam sa soun legat de conform. am facut bucurest - thassos in vara 750 km dintr-o bucata si as mai fi mers niste km dar nu mai aveam unde :)

Mesaj completat

Ma uitam la poza din semnatura,beat fiind in momentul in care scriu aceste randuri, dar constat 2 oameni care stau mandrii in seaua TDMului si emana forta putere si incredere. unu e linx si celalat e rockeru.

 

o fi dela bautura sau sunt eu nebun. plm altceva mai desptept nu gasesc sa scriu la ora asta.

 

hai noroc si pan' la fund

Editat de Cavaleru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma uitam la poza din semnatura,beat fiind in momentul in care scriu aceste randuri, dar constat 2 oameni care stau mandrii in seaua TDMului si emana forta putere si incredere. unu e linx si celalat e rockeru.

 

o fi dela bautura sau sunt eu nebun. plm altceva mai desptept nu gasesc sa scriu la ora asta.

 

hai noroc si pan' la fund

:P Cavalere esti pe drumul cel bun :(

Sper sa nu repeti cumva faza de la Sarmizegetusa.

 

Hai noroc si numai bine :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cristi iti multumesc foarte mult pentru informatie.

 

O sa merg luni sa vad urmatoarele motociclete:

 

http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...992-246207.html

 

http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&...amp;zoom=1#foto

 

http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...994-241651.html

 

http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...996-244721.html

 

iar acestea nu sunt in Bucuresti dar au pref foarte bun si imi ramane diferenta de bani ca sa ii bag in ea.

 

http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...995-246269.html

 

http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...992-244873.html (aceasta imi place mult)

 

Daca aveti timp sa va uitati si sa va dati cu parerea.

 

Multumesc oricum pentru info Cristi .

 

 

Salutare, a mea e ultima. daca vrei mai multe informatii apeleaza cu incredere. Cu mobra mea s-au dat Rockeru, 1 Bandit, IRA, Lewieque....nu stiu despre ce povesteste Cavaleru cu franele imbunatatite, eu dupa ce mi-am pus placute AP racing am facut cateva stop uri pe o roata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, a mea e ultima. daca vrei mai multe informatii apeleaza cu incredere. Cu mobra mea s-au dat Rockeru, 1 Bandit, IRA, Lewieque....nu stiu despre ce povesteste Cavaleru cu franele imbunatatite, eu dupa ce mi-am pus placute AP racing am facut cateva stop uri pe o roata.

 

 

pai nu ai mers cu mobra mea ca sa vezi frane de R1 :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cristi iti multumesc foarte mult pentru informatie.

 

O sa merg luni sa vad urmatoarele motociclete:

 

http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...992-246207.html

 

http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&...amp;zoom=1#foto

 

http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...994-241651.html

 

http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...996-244721.html

 

iar acestea nu sunt in Bucuresti dar au pref foarte bun si imi ramane diferenta de bani ca sa ii bag in ea.

 

http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...995-246269.html

 

http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...992-244873.html (aceasta imi place mult)

 

Daca aveti timp sa va uitati si sa va dati cu parerea.

 

Multumesc oricum pentru info Cristi .

 

 

Ceau. Aradeanu nu mai e valabil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de 2 saptamni si nu am mai pornit motoreta. poate diseara ii dau o cheie si o scot un pic la plimbarica. vrea careva sa scoata nasu din casa?

Poate duminica daca ai chef. Sambata incerc sa-l las pe fotok/Florian fara TDM-ul lui. Adica sunt hotarat sa o cumpar, deci duminica, sper, sa o pot incerca prin Bucuresti. De-abia astept!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate duminica daca ai chef. Sambata incerc sa-l las pe fotok/Florian fara TDM-ul lui. Adica sunt hotarat sa o cumpar, deci duminica, sper, sa o pot incerca prin Bucuresti. De-abia astept!

si duminica.

 

fara probleme

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate duminica daca ai chef. Sambata incerc sa-l las pe fotok/Florian fara TDM-ul lui. Adica sunt hotarat sa o cumpar, deci duminica, sper, sa o pot incerca prin Bucuresti. De-abia astept!

Te asteptam in clubul nostrul, al tdm-istilor.

Numai bine :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Observ ca sunt multi nou-veniti in ultima perioada... intr-o zi poate o sa fie si pe la noi TDMuri cum sunt pe la italieni sau greci, adica o gramada.

---

 

Aseara mi-am montat kitul de inaltare al spatelui (+35mm) si l-am testat in drum spre casa si inapoi. Problema la mine era ca pozitia devenise deja mult prea pe spate, in special din cauza seii noi, care era mai joasa si mai moale. Asta imi afecta pozitia pe mobra si intr-o masura si manevrabilitatea / abordarea virajelor. Eu unu' sunt printre cei care cred ca o pozitie complet verticala a coloanei pe motor nu este deloc una buna. Nici pentru spate, nici pentru placerea condusului. In momentul in care te sprijini un pic in maini, spatele nu mai e asa de mult tensionat si nici socurile de la drum nu se mai transmit in coloana. Totul trebuie corelat si cu pozitionarea scaritelor, astfel incat nici sa stai aplecat din bazin. In fine, discutie lunga... Evident ca tot TDM a ramas, cei 3cm n-au facut-o Fireblade, dar pozitia e totusi un pic mai ok si unde simte cu adevarat diferenta e la capitolul MANEVRABILITATE. Intra mai usor pe viraje, sau cel putin diferenta se simte bine de tot.

 

"Minusuri":

- Pe cricul lateral sta mult mai aplecata, ceea ce nu ma incanta prea mult, mai ales ca e un cric foarte flexibil si subtirel.

- Cricul central s-ar putea sa nu mai ridice roata spate.

- Pentru cei care ating jos doar cu varfurile nu e o optiune. Exista totusi mai multe variante de inaltatoare: +20 / 25... pana la 50mm.

 

Google-search dupa bikefarmmv daca va intereseaza. E o firmulitza din Germania. Sunt practic 2 tije ("dogbones") in cazul TDMurilor, care prind bascula in partea inferioara si un element pivotant de care se prinde bascula. Spre ca m-am exprimat bine... in orice caz, vedeti pozele daca e. Doua tije mai scurte cu nici 1cm o inalta cu 3.5cm se pare. Ca sa le schimbi trebuie doar sa suspenzi roata spate (dar nu ridicand de bascula, ci de cadru) desfaci cele doua suruburi si le inlocuiesti in timp ce iti trebuie o a doua persoana care sa tina de roata. In fine, nu dureaza mult si cu ocazia asta puteti gresa si cei doi rulmenti de unde se scot suruburile respective.

 

post-5978-1258101586_thumb.jpg post-5978-1258101619_thumb.jpg post-5978-1258101666_thumb.jpg

Editat de LinX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare domnilor. Astazi mi-a sosit cauciucul spate Metzeler Karoo T, cu care voi lua parte la editia din febroarie 2010, a intrunirii ,,Bike on Ice'' de langa Hateg. Cauciucul este SH si l-am comandat de la un tip din Timisoara la pretul de 60 lei + 20 lei taxe postale. Este o anvelopa off, dar se compotra exemplar si pe asfalt datorita faptului ca e un Karoo T (Traveller), tinand aproximativ 10 mii de km, in conditii hard.

Sa vedem cum se va comporta mobra cu acesta anvelopa. :)

 

post-25487-1258130754_thumb.jpg post-25487-1258130771_thumb.jpg post-25487-1258130789_thumb.jpg post-25487-1258130800_thumb.jpg post-25487-1258130816_thumb.jpg post-25487-1258130837_thumb.jpg

 

ps: Cavalere, abia astept sa vad cum iti va sta viitoarele cauciucuri de off, pe mobra.

 

Numai bine :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...