truckeru_09 Postat Decembrie 6, 2009 Share Postat Decembrie 6, 2009 Cavalere, ca tot ziceai ca-ti vei monta k60 pe mobra; priveste unul montat deja pe tdm: Misto rau salut rockere e beton cauciucu vreau sa iau si eu unul, dar mai intai ma intereseaza cum se comporta pe asfalt face galagie ce cauciuc e de iarna sau e bun si pt vara e stabil la mers? De unde l-ai luat si la ce pret dau o bere cand ne intalnim daca ma ajuti cu informatiile astea bafta si sarbatori fericite la toti TDM-isti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Decembrie 6, 2009 Share Postat Decembrie 6, 2009 3VD/4CN 150mm x 87mm x 130mm4TX 150mm x 69.0mm x 130.0mm (FU.TO MAMA EI S-O FU.TA) uite bateria care o am eu de vanzare: dimensiunile ei sunt 144/67/130 tot 12v cu 10Ah. Mesaj completat salut rockere e beton cauciucu vreau sa iau si eu unul, dar mai intai ma intereseaza cum se comporta pe asfalt face galagie ce cauciuc e de iarna sau e bun si pt vara e stabil la mers? De unde l-ai luat si la ce pret dau o bere cand ne intalnim daca ma ajuti cu informatiile astea bafta si sarbatori fericite la toti TDM-isti relule care dintre ele ala cu crampoane sau celalat? celalat e k60 si gasesti la maxiscooter timisoara, intra pe www.heidenau.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
truckeru_09 Postat Decembrie 6, 2009 Share Postat Decembrie 6, 2009 uite bateria care o am eu de vanzare: dimensiunile ei sunt 144/67/130 tot 12v cu 10Ah.Mesaj completat relule care dintre ele ala cu crampoane sau celalat? celalat e k60 si gasesti la maxiscooter timisoara, intra pe www.heidenau.ro k 60 mersi de informatie CAVALERE poate facem la anu o transalpina ce spuneti ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Decembrie 6, 2009 Share Postat Decembrie 6, 2009 (editat) salut rockere e beton cauciucu vreau sa iau si eu unul, dar mai intai ma intereseaza cum se comporta pe asfalt face galagie ce cauciuc e de iarna sau e bun si pt vara e stabil la mers? De unde l-ai luat si la ce pret dau o bere cand ne intalnim daca ma ajuti cu informatiile astea bafta si sarbatori fericite la toti TDM-isti Aurele, ai inteles gresit, eu doar am postat poza aceea in care e montat la tdm un Heidenau K60, pe spate. Nu eu il am montat, am gasit poza respectiva pe topicul tdm-istilor de pe ADV Rider. Eu am montat un Metzeler Karoo T (M+S), pe spate, si e extraordinar atat pe asfalt cat si pe macadam. Acesta e: Editat Decembrie 6, 2009 de Rocker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Decembrie 6, 2009 Share Postat Decembrie 6, 2009 k 60 mersi de informatie CAVALERE poate facem la anu o transalpina ce spuneti ? au asfaltat-o anu asta pe toata. as vrea sa bagam niste forestiere prin retezat ca nu am fost niciodata pe acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Decembrie 6, 2009 Share Postat Decembrie 6, 2009 Mama, ce de caucioace va mai luati... mai aveti un pic si le trimiteti la arat as vrea sa bagam niste forestiere prin retezat ca nu am fost niciodata pe acolo. Pe langa Retezat mai bine spus, ca prin Retezat nu poti intra motorizat. Era dumul ala spre Campul lui Neag / Herculane, care nu era terminat si unde poti gusta un offroad total. Erau niste baieti care isi trecusera mobrele cu ajutorul funiilor intr-o portiune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Decembrie 6, 2009 Share Postat Decembrie 6, 2009 Mama, ce de caucioace va mai luati... mai aveti un pic si le trimiteti la arat Pe langa Retezat mai bine spus, ca prin Retezat nu poti intra motorizat. Era dumul ala spre Campul lui Neag / Herculane, care nu era terminat si unde poti gusta un offroad total. Erau niste baieti care isi trecusera mobrele cu ajutorul funiilor intr-o portiune. vrem tractiune in orice conditii. mai tii mine ce am patit intre sebes si voineasa florine tata ce ai mai facut cu umarul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Decembrie 6, 2009 Share Postat Decembrie 6, 2009 Da, dar aia au fost cativa km din cei 20K facuti anul asta... ma gandesc ca mai bine stau cu morcovul cateodata si nu ma bag chiar prin toate hartoapele decat sa fac compromisuri pe asfalt, pe care merg 98%. Cand zic compromisuri ma refer la aderenta la maxim (daca mai stii curbele alea dintre Sighisoara si Brasov de ex ), plus ca astea super-cramponate cred ca se si duc mai repede pe asfalt. Pe de alta parte, de multe ori m-am gandit ca e mai bine sa o dai un pic in enduro... vezi mai multe locuri si nu mai esti asa predispus sa faci prostii pe sosea, dar de, inca nu ma pot desparti de asfalt. Ca asa imi luam un Tenere sau ceva similar. Umarul in sine e ok, merci, umfaltura aia era de la clavicula care e un pic ridicata Si din pacate asa a ramas. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
truckeru_09 Postat Decembrie 6, 2009 Share Postat Decembrie 6, 2009 Rockere, eu stiu ca la masini M+S inseamna cauciuc de iarna, la motociclete nu e aceasi treaba? Cine poate sa ma ajute cu un site sau un magazin de unde pot sa iau o sticla de semnalizare spate pentru un suport top-case Givi. Pun si niste poze cu lampile unde se vede si codul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dacul Postat Decembrie 6, 2009 Share Postat Decembrie 6, 2009 Mama, ce de caucioace va mai luati... mai aveti un pic si le trimiteti la arat Pe langa Retezat mai bine spus, ca prin Retezat nu poti intra motorizat. Era dumul ala spre Campul lui Neag / Herculane, care nu era terminat si unde poti gusta un offroad total. Erau niste baieti care isi trecusera mobrele cu ajutorul funiilor intr-o portiune. Drumul de care spui tu este foarte bun pt TDM-uri si nu numai. Am fost in August pe el,se merge foarte lejer si fara cauciucuri cramponate Mult noroc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Decembrie 6, 2009 Share Postat Decembrie 6, 2009 Rockere, eu stiu ca la masini M+S inseamna cauciuc de iarna, la motociclete nu e aceasi treaba? La motociclete, cauciucurile care sunt inscriptionate cu M+S, adica Mud + Snow (noroi + zapada) sunt bune intregul an nu doar iarna, mai ales pt cei care baga off road si intalnesc adesea namol. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Decembrie 6, 2009 Share Postat Decembrie 6, 2009 Da, dar aia au fost cativa km din cei 20K facuti anul asta... ma gandesc ca mai bine stau cu morcovul cateodata si nu ma bag chiar prin toate hartoapele decat sa fac compromisuri pe asfalt, pe care merg 98%. Cand zic compromisuri ma refer la aderenta la maxim (daca mai stii curbele alea dintre Sighisoara si Brasov de ex ), plus ca astea super-cramponate cred ca se si duc mai repede pe asfalt. Pe de alta parte, de multe ori m-am gandit ca e mai bine sa o dai un pic in enduro... vezi mai multe locuri si nu mai esti asa predispus sa faci prostii pe sosea, dar de, inca nu ma pot desparti de asfalt. Ca asa imi luam un Tenere sau ceva similar. Umarul in sine e ok, merci, umfaltura aia era de la clavicula care e un pic ridicata Si din pacate asa a ramas. mie oricum nu imi place sa merg rpd pe curbe. asa cum ai si observat Karoo T nu o sa pun pe mobra decat daca ma duc la bikes on ice in primavara. eu m-am hotarat ce cauciucuri voi pune pe vaca intocmai pentru a avea cobinatie buna de aderenta pe asfalt dar si in namoale. pe spate k76 asemanator cu metzler tuourance, pe fata k60 un cauciuc on/off Se pricepe cinva la setat suspensii. am suspensiile prea dure si la fiecare damn am senzatia de caramida, parca nu filtreaza deloc denivelarile drumului Mesaj completat Drumul de care spui tu este foarte bun pt TDM-uri si nu numai.Am fost in August pe el,se merge foarte lejer si fara cauciucuri cramponate Mult noroc. poti pune o mica harta cu el sa ne luminezi si pe cei mai putin cunoscatori? multumim Mesaj completat si cateva poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Decembrie 6, 2009 Share Postat Decembrie 6, 2009 La motociclete, cauciucurile care sunt inscriptionate cu M+S, adica Mud + Snow (noroi + zapada) sunt bune intregul an nu doar iarna, mai ales pt cei care baga off road si intalnesc adesea namol. Corect. Si la masini si camioane e aceeasi treaba. M+S este inscriptionat si pe anvelopele mixte (all-season) sau pe majoritatea anvelopelor de teren (A/T, M/T), nu doar pe cele de iarna dedicate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dacul Postat Decembrie 7, 2009 Share Postat Decembrie 7, 2009 Drumul se numeste DN 66A ,poze nu am avut timp sa facem prea multe deoarece veniseram de pe Transalpina si trageam tare sa nu ne prinda noaptea pana acasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Decembrie 7, 2009 Share Postat Decembrie 7, 2009 ... cauciucurile care sunt inscriptionate cu M+S, adica Mud + Snow (noroi + zapada) ... Moisture and Snow Mesaj completat Karoo T nu o sa pun pe mobra decat daca ma duc la bikes on ice in primavara. Sa dea Domnul sa ai dreptate, sa fie primavara in februarie la Bikes on Ice Tare m-as mai bucura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dacul Postat Decembrie 7, 2009 Share Postat Decembrie 7, 2009 Moisture and SnowMesaj completat Sa dea Domnul sa ai dreptate, sa fie primavara in februarie la Bikes on Ice Tare m-as mai bucura Lasa sa nu fie primavara,nu mai e nici un farmec atunci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Decembrie 7, 2009 Share Postat Decembrie 7, 2009 Lasa sa nu fie primavara,nu mai e nici un farmec atunci. fara putina zapada, nu ar mai fi Bike on Ice. Dacule ne vom revedea atunci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Decembrie 7, 2009 Share Postat Decembrie 7, 2009 Drumul se numeste DN 66A ,poze nu am avut timp sa facem prea multe deoarece veniseram de pe Transalpina si trageam tare sa nu ne prinda noaptea pana acasa. superba zona. trebe vizitata. din pacate de 2 zile ma lupt cu o raceala pe care am dobandit-o muncind la garaj. duminica am zacut la pat. azi am facut pe eroul si m-am dus la munca. daca nu aveam masina ma intorceam in genunchi.abia am putere sa apas pe taste. finalizarea garajului a ramas saptamana asta. sper sa ma refac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Decembrie 7, 2009 Share Postat Decembrie 7, 2009 (editat) superba zona. trebe vizitata. din pacate de 2 zile ma lupt cu o raceala pe care am dobandit-o muncind la garaj. duminica am zacut la pat. azi am facut pe eroul si m-am dus la munca. daca nu aveam masina ma intorceam in genunchi.abia am putere sa apas pe taste. finalizarea garajului a ramas saptamana asta. sper sa ma refac. Cavalere, insanatosire grabnica! E nasol rau cu raceala asta, mai ales ca si Maia a zacut tot weekendul de pe urma racelii dobandite. Dar se simte mai bine de cand ia Humex, caci celelalte medicamente nu-si faceau treaba. Sper sa nu ma ia si pe mine raceala tocmai acum de sarbatori, mai ales ca merg zilnic cu mobra la servici. Dar ma tin inca tare pe baricade, cu cate o tzuica fiarta sau un vin fiert cu mar Numai bine tuturor Editat Decembrie 7, 2009 de Rocker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Decembrie 7, 2009 Share Postat Decembrie 7, 2009 Moisture and Snow Huh? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Decembrie 7, 2009 Share Postat Decembrie 7, 2009 (editat) Huh? M+S vine de la moisture and snow, nu de la mud and snow Moisture = umezeala Editat Decembrie 7, 2009 de Korben Dallas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Decembrie 7, 2009 Share Postat Decembrie 7, 2009 M+S vine de la "Mud + Snow"; de altfel nici nu vad ce ar putea insemna anvelopa pentru umezeala... asta poate doar pe circuit. "If a tire has MS, M+S, M/S or M&S on it, then it meets the Rubber Manufacturers Association (RMA) guidelines for a mud and snow tire." http://auto.howstuffworks.com/tire3.htm http://en.wikipedia.org/wiki/Tire Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Decembrie 8, 2009 Share Postat Decembrie 8, 2009 M+S vine de la "Mud + Snow"; de altfel nici nu vad ce ar putea insemna anvelopa pentru umezeala... asta poate doar pe circuit."If a tire has MS, M+S, M/S or M&S on it, then it meets the Rubber Manufacturers Association (RMA) guidelines for a mud and snow tire." OK Mea culpa Eu eram ferm convins ca e moisture Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Decembrie 10, 2009 Share Postat Decembrie 10, 2009 (editat) OKMea culpa Eu eram ferm convins ca e moisture La multi ani, Nicule! Sa fi sanatos si sa ai parte numai de bucurii in viata si de acum incolo Sa o tii tot asa, iar cand vei avea 70 de ani, tot pe shaua motocicletei, calare, sa te gasim. Numai bine si mult noroc iti doresc Editat Decembrie 10, 2009 de Rocker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Decembrie 10, 2009 Share Postat Decembrie 10, 2009 La multi ani Nicule! Multa sanatate si bucurii in viata iti doresc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.