Cavaleru Postat Iulie 30, 2008 Share Postat Iulie 30, 2008 Ce raton bey, sa ai TDM-eu in curte si sa pici examenu! Te compatimesc. Pune mana si invata, ca nu cred ca ai picat la traseu ! Citeste aci de intrunire. pai logic ca am picat sala. e cam greu sa pici poligonu asta e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Iulie 30, 2008 Share Postat Iulie 30, 2008 da is faine si alea cu alergat dupa mobra intro roata pana la masa politaiului altan prin poligon si dupaia sucombat pe stanga ... "pot s-o mai iau odata de la capat?" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 31, 2008 Share Postat Iulie 31, 2008 22 septembrie reprogramarea ( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Iulie 31, 2008 Share Postat Iulie 31, 2008 oai de CAPU meu ... da ii aglomeratie rau mah Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 31, 2008 Share Postat Iulie 31, 2008 e incredibil . am ramas mut cand am aflat. macar am timp sa invat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mateih Postat August 1, 2008 Share Postat August 1, 2008 Am schimbat uleiul si filtrul. Un semi-chin.Am pus 15w50 Motul 5100. Nu prea ii place. Schimbatul vitezelor nu mai se face la fel de fin. ps. O-ringurile de la filtrul de ulei s-au cam dus. De unde iau altele? Nu este asa un chin sa schimbi uleiul. Dar O-ringul trebuie sa-l iei separat de filtrul de ulei. Ai aerisit motorul dupa ce ai pus primii 3 litrii? Vezi ca la cilindrii este un surub de aerisire, pornesti motorul, lasi ralenti si incepi sa scoti aerul, dupa ce ai scos aerul se completeaza uleiul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcristian Postat August 1, 2008 Autor Share Postat August 1, 2008 Unele filtre vin cu tot cu garnitura de la capac, unele nu. Daca-mi aduc bine aminte, filtrele Champion de pe louis vin cu garnitura, cele mai ieftine fara. In lipsa de garnitura se poate folosi cu incredere silicon rosu (e special pt asa ceva). Se gaseste prin Brico/Praktiker/magazine auto. Pute infiorator Nu trebuie sa aerisesti nimic. Surubul ala din partea de sus a blocului este pt a verifica functionarea sistemului de ungere - halal sistem, au gasit ce super-economie sa faca Sincer sa fiu, nu inteleg de unde idea de a aerisi in primul rand, avand in vedere ca sistemul de ungere este deschis: din rezervor uleiul curge in pompa de tur, aceasta il impinge sub presiune catre lagare, curge liber inapoi in carter (care comunica cu exteriorul prin furtunul de aerisire), din baia de ulei pompa de retur il duce inapoi in rezervor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexparasutistu Postat August 4, 2008 Share Postat August 4, 2008 salutare tdmistilor mi am luat de ceva vreme dihania. la inceput am fost cam sceptic ba rea prea mare ba era putoare dar acum..cand am vazut ce face......... nu ma mai dau jos de pe ea . am facut chiar shi enduro cu ea . asa k va salut pe toi si poate face o intalnire a tdmistilor undeva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat August 4, 2008 Share Postat August 4, 2008 PUTUROASA ? that`s a 1st Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircescu Postat August 14, 2008 Share Postat August 14, 2008 (editat) M-am decis sa vand cam ce a mai ramas din motocicleta daca este cineva interesat de ceva sa-mi zica ,in caz ca ati uitat pozele cu moto meu avariat sunt la pagina 26 in acest topic. Bafta! Ce am omis sa mentionez este ca as vrea sa o vand toata,nu neaparat dezmenbrata... daca este cineva interesat ... poate se gaseste cineva sa o readuca la viata Editat August 14, 2008 de mircescu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat August 14, 2008 Share Postat August 14, 2008 mircescule ... releu de incarcare mai ai ? (bun / intreg) . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 15, 2008 Share Postat August 15, 2008 gata! ieri mi-am tras numar. dupa cateva ore bune de alergat intre administratia financiara, un birou de acte auto si sediul politiei din pipera am reusit sa imi obint numere pt Blackie al meu B-61-CAV din pacate cu TDM nu am gasit nimik ( acum mai tre sa pun bine de tot burta pe carte ca sa iau A-ul ala in mo-rtii ma-sii odata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ratonyx Postat August 15, 2008 Share Postat August 15, 2008 M-am decis sa vand cam ce a mai ramas din motocicleta daca este cineva interesat de ceva sa-mi zica ,in caz ca ati uitat pozele cu moto meu avariat sunt la pagina 26 in acest topic. Bafta! Ce am omis sa mentionez este ca as vrea sa o vand toata,nu neaparat dezmenbrata... daca este cineva interesat ... poate se gaseste cineva sa o readuca la viata Cum se prezinta amortizoru spate? Daca e in stare buna, da-mi te rog un pm cu pretul. Multumex! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircescu Postat August 15, 2008 Share Postat August 15, 2008 mircescule ... releu de incarcare mai ai ? (bun / intreg) . am analizat azi mobra ,releul este in regula! de fapt este afectata doar pana la radiator , inclusiv rezervorul... in rest spatele este neatins ... asa ca va puteti face o idee de piesele intregi o sa merg sa-i fac poze sa vi le pun aici sa le vedeti sa auzim de bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircescu Postat August 18, 2008 Share Postat August 18, 2008 Ma intereseaza si pe mine amortizorul spate. Cat vrei pe el? M-a intrebat de el si Ratonyx , cum el a fost primul are prioritate... La pret sincer nu m-am gandit ... dar negociem noi , poti sa-mi faci si o propunere ca nu ma supar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexparasutistu Postat August 20, 2008 Share Postat August 20, 2008 M-am decis sa vand cam ce a mai ramas din motocicleta daca este cineva interesat de ceva sa-mi zica ,in caz ca ati uitat pozele cu moto meu avariat sunt la pagina 26 in acest topic. Bafta! Ce am omis sa mentionez este ca as vrea sa o vand toata,nu neaparat dezmenbrata... daca este cineva interesat ... poate se gaseste cineva sa o readuca la viata salut m ar interesa si pe mine scarilele de spate mai exact dreapta si maneta de ambreiaj dak mai este intreaga anvelopa de spate..............si tobele. astept un raspuns CE DIMENSIUNE DE ANVELOPA MERGE PE SPATE? CEA MAI MARE? PLS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AKY Postat August 20, 2008 Share Postat August 20, 2008 Draqi prieteni, Trebuie sa imi inmatriculez tdm-ul si nu o sa primesc rar-ul pentru ca am farul spart. Deasemenea, un telescop e stramb. Deci: Am nevoie de far TDM 4tx an 2000 si telescoape fata. In plus de pret dau bere. Mersi frumos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 22, 2008 Share Postat August 22, 2008 te ajutam cu far de 3vd daca aveai modelu asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
candro Postat August 22, 2008 Share Postat August 22, 2008 (editat) salutare Ma bate si pe mine gandul sa-mi schimb motorul (momentan am un suzuki GS500E). Va intreb daca pasagarii (in special pasagerele ) stau comod (si fara "intepeneli") la drum lung. Multumesc anticipat Editat August 22, 2008 de candro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 24, 2008 Share Postat August 24, 2008 (editat) se pare ca am releul de incarcare mort sau bateria. bateria incarcata acum 5 saptamani. dupa 3 saptamani am pornit moto si l-am tinut pornit vreo 5 minute, fara sa merg cu ea. ieri. l-am pornit de vreo 5 ori. la ultima pornire cinev s-a si plimbat cu el vreo 5-10 minute. si apoi cand am incercat din nou sa o pornim nu a mai luat-o. eu imi aduc aminte ca atunci cand am pus bateria incarcata pe motor, ia masurat tensiunea la borne si avea vrei 12,5v la relantiu (1.300 rpm) si pe la 2000+rpm aveam la borne tensiune de 13v care poate fi cauza ? releul de incarcare? bateria? vreo siguranta?? PS bateria are cam un an vechime, imi poate imprumuta careva un releu , unde este acesta pozitionat? cam cat ma costa unu nou? sau SH si de unde iau? Editat August 24, 2008 de Cavaleru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat August 24, 2008 Share Postat August 24, 2008 si eu am probleme cu pornirea, inca nu am ajuns sa masor tensiuni, in schimb am cautat pe carpe-tdm si am gasit date asemanatoare cu ale tale. contacte imperfecte. ia sarmaraia la puricat cu spray contact, am sa fac si eu oricum asta dupa ce am timp. e varianta mai costisitoare la TIMP Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 25, 2008 Share Postat August 25, 2008 si eu am probleme cu pornirea, inca nu am ajuns sa masor tensiuni, in schimb am cautat pe carpe-tdm si am gasit date asemanatoare cu ale tale. contacte imperfecte. ia sarmaraia la puricat cu spray contact, am sa fac si eu oricum asta dupa ce am timp. e varianta mai costisitoare la TIMP toate contactele sau toate contactele dp traseul de incarcare al bateriei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat August 25, 2008 Share Postat August 25, 2008 baterie, releu de incarcare, releu de pornire. poate si becuri ? voiam initial sa scriu da mi-am uitat ideea . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 25, 2008 Share Postat August 25, 2008 baterie, releu de incarcare, releu de pornire. poate si becuri ? voiam initial sa scriu da mi-am uitat ideea . deh batranetea =)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat August 27, 2008 Share Postat August 27, 2008 am facut un tur de 4 zile cu 3vd-ul meu pe Cheia, Sighisoara, Transfagarasan....si este o mobra super ok. pe Cheia mi-a luat un 7% in conditiile in care am "ars-o" cu 1 si a 2-a peste 4-5 mii de ture. se comporta exmplar. daca cuiva care are Tdm nu i-au placut virajele, de acum incolo o sa le iubeasca. am reusit performanta sa ating de vreo 4 ori cu picioarele in asfalt, desi le tineam cat de strans posibil...singurul incovenient...in primele 2 trepte trebuie sa ai grija cu gazul, caci se da pe o roata destul de repede..asta stiam din primele zile, dar mi-a fost confirmat inca o data de data asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.