Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

mi-am comandat karoo T :lol:

Pergect :disappointed:

Mesaj completat

De ce nu amandoua? :lol: Pana la urma, ce drum e mai frumos spre Alpi decat prin Muntenegru? Pe Ungaria e goana, dar pentru cateva zile in plus, ai parte de ceva mult mai frumos. Depinde ce-i drept si de cat timp dispuneti si de cate ore de mers puteti indura. Noi asa am facut acum 2 ani... am mers la pas pana in inima Dolomitilor, pana dincolo de Stelvio (link).

 

 

Suna frumos, dar de ce nu va pastrati pentru luni cu temperaturi mai blande si natura mai inverzita? Bine, dupa o iarna intreaga, o sa fie ok oricum... :lol:

Te inteleg perfect Florine, insa nu o sa am nici banii necesari unei calatorii asa lungi (Serbia-Muntenegru-Croatia si inclusiv Alpii Austrieci si Italieni), cat nici timpul (o sa am nevoie de 2-3 saptamani la dispozitie pt asemenea calatorie). De aceea o sa ma multumesc doar cu o parte, vom vedea, oricum e bine si asa decat deloc. :lol:

In legatura cu tura de Pasti, e mai misto, caci vom vedea si anumite traditii pascale, specifice locurilor. De aceea am si ales aceasta perioada. Iar vremea pt mine nu e un obstacol, mai ales ca vom dormi la pensiunui.

Hai primavara!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

eu cred ca as avea de unde sa rup 2 saptamani poate chiar 3, dar claudia nu poate.

 

oricum anu asta as vrea o astfel de tura. Serbia-Muntenegru-Croatia sau Alpii Austrieci si Italieni.

 

ne gandim si mai studiem. inca mai am de lucrat sa o conving pe claudia ca e naspa in turcia, unde oricum eu ma duc cu motoru si ea cu avionu :disappointed:

 

ea vrea cazare la 5 stele 6-7 nopti de relaxare totala. eu vreau sa ma duc calare pe mobra 3 zile dus vreo 4 intors plus 7 nopti cazarea mi-au iesit vreo 4000km maxim, localitatea tintita fiind Bodrum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pergect :disappointed:

Mesaj completat

o sa ma multumesc doar cu o parte, vom vedea, oricum e bine si asa decat deloc. :lol:

Chiar nu e cazul sa o spui cu regret, ca doar sunt atatea de vazut si facut, oricare varianta ati alege-o. As colinda regiunile alea o vara intreaga si nu m-as plictisi.

 

eu cred ca as avea de unde sa rup 2 saptamani poate chiar 3, dar claudia nu poate.

 

oricum anu asta as vrea o astfel de tura. Serbia-Muntenegru-Croatia sau Alpii Austrieci si Italieni.

 

ne gandim si mai studiem. inca mai am de lucrat sa o conving pe claudia ca e naspa in turcia, unde oricum eu ma duc cu motoru si ea cu avionu :lol:

 

ea vrea cazare la 5 stele 6-7 nopti de relaxare totala. eu vreau sa ma duc calare pe mobra 3 zile dus vreo 4 intors plus 7 nopti cazarea mi-au iesit vreo 4000km maxim, localitatea tintita fiind Bodrum.

Vroiam sa te intreb de ce zici ca pica Turcia (care se pare ca e la mare cautare anul asta, btw). Bag seama ca tu ai aceeasi problema pe care o am si eu :lol: Dar daca picati la pace pana la urma, e bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vreau sa pice turcia pt ca nu imi surade ideea de a merge acolo sa stau 7 zile cazat in acelasi loc.

Mesaj completat

mi-a venit cauciucul. surpriza este ca este M+S desi la ei pe site nu scria asta.

 

sper sa nu afecteze prea mult durabilitatea. o sa pun diseara poze reale :disappointed:

Mesaj completat

poze cu anvelopa

post-21191-1265230378_thumb.jpg

post-21191-1265230413_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi-a venit cauciucul. surpriza este ca este M+S desi la ei pe site nu scria asta.

 

sper sa nu afecteze prea mult durabilitatea. o sa pun diseara poze reale :lol:

Mesaj completat

poze cu anvelopa

Brici Cavalere, putem pune de-o tura. :lol: De Pasti, calare pe motoare prin tara :disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Florine tu unde ti-ai schimbat si echilibrat rotile?

Intr-un garaj in Chitila, la doua statii de Podul Constanta. Nu mai stiu cum le zice, dar ii gasesti pe unul din topicurile de pe forum. Baietii erau la inceput insa aveau aparate si bunavointa. Parca 30 de lei cu roata in brate si 45 cu tot cu dat jos de pe mobra, nici nu mai stiu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oki ms de informatie. astept si anvelopa spate sa o incalt cu ambele.

Mesaj completat

Am pe cineva in state care va veni prin aprilie in tara.

 

intereseaza pe cineva bujii iridium? pt 3vd? un pachet de 4 bujii este 33$ dar mai mult de 8 bujii nu-l pot ruga sa imi aduca.

 

deci care mai doreste care mai pofteste. primu venit primul servit.

 

2 sunt deja pt mine restul de 6 sunt disponibile. intereseaza pe careva?

Mesaj completat

mai sunt 4 disponibile

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnilor, am reusit astazi sa montez pe mobra, proiectoarele cu leduri modificate de mine.

Priviti cum imi lumineaza calea :wink:

post-25487-1265479139_thumb.jpg post-25487-1265479168_thumb.jpg post-25487-1265479181_thumb.jpg

 

Mai jos sunt aprinse simultan cu ele si farurile:

post-25487-1265479238_thumb.jpg

 

ps: Cavalere, apucate de treaba cu proiectoarele, caci merita toata osteneala

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hello Everyone!!

Sunt Zsak , sunt TDM-ist de cateva luni (inainte aveam Virago 535, si Transalp650) , m-am prezentat cu cateva zeci de pagini in urma dar nu prea am stat pe forum asa ca ma prezint inca o data .

Am un 4TX din 97' cu 60.000 in bord.

Inca nu prea am avut sa ne cunoaste bine (adica eu cu tdm-ul) fiindca nu am facut mai mult de 2000 km.

Anul trecut am facut o tentativa de Turcia dar din pacate m-a lasat dupa Brasov.... nu suporta ploaia!! din Tagu Mures am pornit , si dupa vreo 20 km a inceput sa ploua si nu s-a mai potolit .... dupa vreo 100 km a inceput sa dea rateuri mototul si se inneca (daca nu trageam de gaz murea motorul ) m-am chinuit as inca cateva zeci de km dupa care .... game over asa "s-a udat" ca nu mai vroia sa porneasca. Eram nevoit sa las dupa Brasov la o casa (fiind concdiul foarte scurt , si avand posibilitatea de a urca intr- o masina al unui prieten , care venea cu noi in Turcia)

Sa inchid repede povestea mea ca banuiesc ca experimentele mele de excursii/touring nu aici trebuie postate ..... vreau sa zic ca dupa 10 cand ne intorceam , motorul era uscat nu a mai plouat de vreo 4-5 zile si pornea fara absolut nici o problema lla prima cheie si am venit acasa ( cam 230km ) fara nici un semn de "boala"

 

A mai patit cineva , ca mine? Stiti cumva a fi o boala cunoscuta la TDM uri .... banuiesc ca hiba este undeva la sistemul de aprindere (bujii, fise , bobina)

In oice caz o sa schimb fisele , numai ca probelma e ca cele originale , care sunt dintr-o bucat de la bobina pana la bujie costa enorm de mult , 450 lei bucata !!!! Aftermarketurile is mai ieftine dar ce am gasit prin magazine , louis.de sunt cu fisa si cablul separat, care zic eu ca in cazul meu nu e recomandabil.

 

Eventual daca cineva ar avea niste ideii , de unde sa incep detectarea problemei ... atunci va rog let me know!! fiindca ma asteapta Viena in mai si Serbia-Croatia-Montenegro-Albania-Macedonia in August si chiar nu as vrea sa patesc cum am patit anul trecut

 

Pun si cateva poze

post-26754-1265534988_thumb.jpg

post-26754-1265535056_thumb.jpg

post-26754-1265535076_thumb.jpg

post-26754-1265535088_thumb.jpg

post-26754-1265535105_thumb.jpg

post-26754-1265535113_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

probabil ori ti-a intrat apa la bujii ori la bobina.

 

Bujiile sunt ingropate adanc in motor si daca intra apa pe langa fisa acolo va ramane.

 

vezi sa nu fie vreu cablu dezizona sau fisa dezizolata sau bobina expusa si sa intre apa la ea.

 

eu am mers de multe ori pe ploaie dar nu am patit asa ceva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hello Everyone!!

Sunt Zsak , sunt TDM-ist de cateva luni (inainte aveam Virago 535, si Transalp650) , m-am prezentat cu cateva zeci de pagini in urma dar nu prea am stat pe forum asa ca ma prezint inca o data .

Am un 4TX din 97' cu 60.000 in bord.

Inca nu prea am avut sa ne cunoaste bine (adica eu cu tdm-ul) fiindca nu am facut mai mult de 2000 km.

Anul trecut am facut o tentativa de Turcia dar din pacate m-a lasat dupa Brasov.... nu suporta ploaia!! din Tagu Mures am pornit , si dupa vreo 20 km a inceput sa ploua si nu s-a mai potolit .... dupa vreo 100 km a inceput sa dea rateuri mototul si se inneca (daca nu trageam de gaz murea motorul ) m-am chinuit as inca cateva zeci de km dupa care .... game over asa "s-a udat" ca nu mai vroia sa porneasca. Eram nevoit sa las dupa Brasov la o casa (fiind concdiul foarte scurt , si avand posibilitatea de a urca intr- o masina al unui prieten , care venea cu noi in Turcia)

Sa inchid repede povestea mea ca banuiesc ca experimentele mele de excursii/touring nu aici trebuie postate ..... vreau sa zic ca dupa 10 cand ne intorceam , motorul era uscat nu a mai plouat de vreo 4-5 zile si pornea fara absolut nici o problema lla prima cheie si am venit acasa ( cam 230km ) fara nici un semn de "boala"

 

A mai patit cineva , ca mine? Stiti cumva a fi o boala cunoscuta la TDM uri .... banuiesc ca hiba este undeva la sistemul de aprindere (bujii, fise , bobina)

In oice caz o sa schimb fisele , numai ca probelma e ca cele originale , care sunt dintr-o bucat de la bobina pana la bujie costa enorm de mult , 450 lei bucata !!!! Aftermarketurile is mai ieftine dar ce am gasit prin magazine , louis.de sunt cu fisa si cablul separat, care zic eu ca in cazul meu nu e recomandabil.

 

Eventual daca cineva ar avea niste ideii , de unde sa incep detectarea problemei ... atunci va rog let me know!! fiindca ma asteapta Viena in mai si Serbia-Croatia-Montenegro-Albania-Macedonia in August si chiar nu as vrea sa patesc cum am patit anul trecut

 

Pun si cateva poze

 

 

da schimba pipele cu unele de pe louis si da cu silicon ... ca alea nu se tot misca sa iti pericliteze lipeala. nu totdeauna varianta ieftina e si neaparat mai proasta :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sper sa scap numai cu schimbatul pipelor , eventual cu niste retusuri in zona bobinei........ numai sa vina caldura aia odata , ca garajul meu e cam racoros si micut ca sa ma apuc acum de demontare.

 

Handguards , de unde? a cumparat cineva din Ro ? ca am gasit pe site din UK la preturi destul de bune dar cu taxele postale deja ma depaseste

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum a spus si Cavalerul, problema ta poate sa fie de la apa ajunsa la bujii sau la bobine. Verifica ce anume nu este izolat si etans. Si eu am mers de foarte multe ori pe ploaie, chiar si torentiala, insa nu am avut nici o problema cu functionarea motorului.

Intr-o alta ordine de idei, Cavalere cam asa arata suportul proiectoarelor, prins de jugul inferior al furcii (pentru ca raza de lumina sa bata in functie de pozitia furcii):

post-25487-1265554302_thumb.jpg post-25487-1265554683_thumb.jpg post-25487-1265556182_thumb.jpg

post-25487-1265556609_thumb.jpg post-25487-1265556666_thumb.jpg post-25487-1265556766_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sper sa scap numai cu schimbatul pipelor , eventual cu niste retusuri in zona bobinei........ numai sa vina caldura aia odata , ca garajul meu e cam racoros si micut ca sa ma apuc acum de demontare.

 

Handguards , de unde? a cumparat cineva din Ro ? ca am gasit pe site din UK la preturi destul de bune dar cu taxele postale deja ma depaseste

 

eu, rocker si viezuresiret avem handguards de la polisport

 

0744844370 - Nagy Istvan. nagyistvan@netter.ro

 

120 lei perechea :wink:

 

post-21191-1265565258_thumb.jpg

 

tre sa faci o mica improvizatie la capetele ghidonului dar cred ca o sa te descurci.

Mesaj completat

rockere eu nu cred ca pot face asa pentru ca am furtunasele de otel care vin altfel fiind mai scurte decat cele originale.

 

mai studiez unde sa le pozitionez sa vad cum reusesc sa le fac sa fie montate pe furca, daca nu le prind de semnalele fata ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intr-o alta ordine de idei, Cavalere cam asa arata suportul proiectoarelor, prins de jugul inferior al furcii (pentru ca raza de lumina sa bata in functie de pozitia furcii):

post-25487-1265554302_thumb.jpg post-25487-1265554683_thumb.jpg post-25487-1265556182_thumb.jpg

post-25487-1265556609_thumb.jpg post-25487-1265556666_thumb.jpg post-25487-1265556766_thumb.jpg

La instalatia electrica mai trebuie sa modifici ceva , nu o sa afecteze incaracarea,nu consuma mult proiectoarele?

Chiar e o idee buna echiparea cu niste proiectoare ... arata bine si daca te prinde noaptea pe drum atunci chiar ai un avantaj!

Mesaj completat

eu, rocker si viezuresiret avem handguards de la polisport

 

0744844370 - Nagy Istvan. nagyistvan@netter.ro

 

120 lei perechea ;)

 

post-21191-1265565258_thumb.jpg

 

tre sa faci o mica improvizatie la capetele ghidonului dar cred ca o sa te descurci.

Mesaj completat

rockere eu nu cred ca pot face asa pentru ca am furtunasele de otel care vin altfel fiind mai scurte decat cele originale.

 

mai studiez unde sa le pozitionez sa vad cum reusesc sa le fac sa fie montate pe furca, daca nu le prind de semnalele fata :laugh:

Ok mersi , am notat :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...