Rocker Postat Februarie 2, 2010 Share Postat Februarie 2, 2010 mi-am comandat karoo T Pergect Mesaj completat De ce nu amandoua? Pana la urma, ce drum e mai frumos spre Alpi decat prin Muntenegru? Pe Ungaria e goana, dar pentru cateva zile in plus, ai parte de ceva mult mai frumos. Depinde ce-i drept si de cat timp dispuneti si de cate ore de mers puteti indura. Noi asa am facut acum 2 ani... am mers la pas pana in inima Dolomitilor, pana dincolo de Stelvio (link). Suna frumos, dar de ce nu va pastrati pentru luni cu temperaturi mai blande si natura mai inverzita? Bine, dupa o iarna intreaga, o sa fie ok oricum... Te inteleg perfect Florine, insa nu o sa am nici banii necesari unei calatorii asa lungi (Serbia-Muntenegru-Croatia si inclusiv Alpii Austrieci si Italieni), cat nici timpul (o sa am nevoie de 2-3 saptamani la dispozitie pt asemenea calatorie). De aceea o sa ma multumesc doar cu o parte, vom vedea, oricum e bine si asa decat deloc. In legatura cu tura de Pasti, e mai misto, caci vom vedea si anumite traditii pascale, specifice locurilor. De aceea am si ales aceasta perioada. Iar vremea pt mine nu e un obstacol, mai ales ca vom dormi la pensiunui. Hai primavara! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Februarie 2, 2010 Share Postat Februarie 2, 2010 eu cred ca as avea de unde sa rup 2 saptamani poate chiar 3, dar claudia nu poate. oricum anu asta as vrea o astfel de tura. Serbia-Muntenegru-Croatia sau Alpii Austrieci si Italieni. ne gandim si mai studiem. inca mai am de lucrat sa o conving pe claudia ca e naspa in turcia, unde oricum eu ma duc cu motoru si ea cu avionu ea vrea cazare la 5 stele 6-7 nopti de relaxare totala. eu vreau sa ma duc calare pe mobra 3 zile dus vreo 4 intors plus 7 nopti cazarea mi-au iesit vreo 4000km maxim, localitatea tintita fiind Bodrum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Februarie 2, 2010 Share Postat Februarie 2, 2010 Pergect Mesaj completat o sa ma multumesc doar cu o parte, vom vedea, oricum e bine si asa decat deloc. Chiar nu e cazul sa o spui cu regret, ca doar sunt atatea de vazut si facut, oricare varianta ati alege-o. As colinda regiunile alea o vara intreaga si nu m-as plictisi. eu cred ca as avea de unde sa rup 2 saptamani poate chiar 3, dar claudia nu poate. oricum anu asta as vrea o astfel de tura. Serbia-Muntenegru-Croatia sau Alpii Austrieci si Italieni. ne gandim si mai studiem. inca mai am de lucrat sa o conving pe claudia ca e naspa in turcia, unde oricum eu ma duc cu motoru si ea cu avionu ea vrea cazare la 5 stele 6-7 nopti de relaxare totala. eu vreau sa ma duc calare pe mobra 3 zile dus vreo 4 intors plus 7 nopti cazarea mi-au iesit vreo 4000km maxim, localitatea tintita fiind Bodrum. Vroiam sa te intreb de ce zici ca pica Turcia (care se pare ca e la mare cautare anul asta, btw). Bag seama ca tu ai aceeasi problema pe care o am si eu Dar daca picati la pace pana la urma, e bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Februarie 3, 2010 Share Postat Februarie 3, 2010 vreau sa pice turcia pt ca nu imi surade ideea de a merge acolo sa stau 7 zile cazat in acelasi loc. Mesaj completat mi-a venit cauciucul. surpriza este ca este M+S desi la ei pe site nu scria asta. sper sa nu afecteze prea mult durabilitatea. o sa pun diseara poze reale Mesaj completat poze cu anvelopa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Februarie 3, 2010 Share Postat Februarie 3, 2010 poze cu anvelopa Uau... Spor la arat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Februarie 3, 2010 Share Postat Februarie 3, 2010 stai sa vezi spatele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Februarie 3, 2010 Share Postat Februarie 3, 2010 mi-a venit cauciucul. surpriza este ca este M+S desi la ei pe site nu scria asta. sper sa nu afecteze prea mult durabilitatea. o sa pun diseara poze reale Mesaj completat poze cu anvelopa Brici Cavalere, putem pune de-o tura. De Pasti, calare pe motoare prin tara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Februarie 3, 2010 Share Postat Februarie 3, 2010 Florine tu unde ti-ai schimbat si echilibrat rotile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Februarie 3, 2010 Share Postat Februarie 3, 2010 stai sa vezi spatele Anvelopa ta spate cu anvelopa mea spate, sunt gemene Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Februarie 3, 2010 Share Postat Februarie 3, 2010 Brici Cavalere, putem pune de-o tura. De Pasti, calare pe motoare prin tara stai ca poate intai ajung la bikes on ice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Februarie 3, 2010 Share Postat Februarie 3, 2010 stai ca poate intai ajung la bikes on ice Mai bine, acum ai cu ce. Te astept pe 19, anunta-ma daca vei veni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Februarie 3, 2010 Share Postat Februarie 3, 2010 mai e ceva timp pana atunci asa ca inca nu e sigur dar vom vedea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Februarie 4, 2010 Share Postat Februarie 4, 2010 Florine tu unde ti-ai schimbat si echilibrat rotile? Intr-un garaj in Chitila, la doua statii de Podul Constanta. Nu mai stiu cum le zice, dar ii gasesti pe unul din topicurile de pe forum. Baietii erau la inceput insa aveau aparate si bunavointa. Parca 30 de lei cu roata in brate si 45 cu tot cu dat jos de pe mobra, nici nu mai stiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Februarie 4, 2010 Share Postat Februarie 4, 2010 ei sunt ? vulcanizare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Februarie 4, 2010 Share Postat Februarie 4, 2010 ei sunt ? vulcanizare Ei sunt, da. Si daca nu ii gasesti (poate sunt in concediu de iarna) poti incerca cu programare telefonica la Anverom, in Militari, putin dupa Valea Cascadelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Februarie 4, 2010 Share Postat Februarie 4, 2010 oki ms de informatie. astept si anvelopa spate sa o incalt cu ambele. Mesaj completat Am pe cineva in state care va veni prin aprilie in tara. intereseaza pe cineva bujii iridium? pt 3vd? un pachet de 4 bujii este 33$ dar mai mult de 8 bujii nu-l pot ruga sa imi aduca. deci care mai doreste care mai pofteste. primu venit primul servit. 2 sunt deja pt mine restul de 6 sunt disponibile. intereseaza pe careva? Mesaj completat mai sunt 4 disponibile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Februarie 6, 2010 Share Postat Februarie 6, 2010 Domnilor, am reusit astazi sa montez pe mobra, proiectoarele cu leduri modificate de mine. Priviti cum imi lumineaza calea Mai jos sunt aprinse simultan cu ele si farurile: ps: Cavalere, apucate de treaba cu proiectoarele, caci merita toata osteneala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Februarie 6, 2010 Share Postat Februarie 6, 2010 misto rau, pune si o poza cu sistemul de prindere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zsak Postat Februarie 7, 2010 Share Postat Februarie 7, 2010 Hello Everyone!! Sunt Zsak , sunt TDM-ist de cateva luni (inainte aveam Virago 535, si Transalp650) , m-am prezentat cu cateva zeci de pagini in urma dar nu prea am stat pe forum asa ca ma prezint inca o data . Am un 4TX din 97' cu 60.000 in bord. Inca nu prea am avut sa ne cunoaste bine (adica eu cu tdm-ul) fiindca nu am facut mai mult de 2000 km. Anul trecut am facut o tentativa de Turcia dar din pacate m-a lasat dupa Brasov.... nu suporta ploaia!! din Tagu Mures am pornit , si dupa vreo 20 km a inceput sa ploua si nu s-a mai potolit .... dupa vreo 100 km a inceput sa dea rateuri mototul si se inneca (daca nu trageam de gaz murea motorul ) m-am chinuit as inca cateva zeci de km dupa care .... game over asa "s-a udat" ca nu mai vroia sa porneasca. Eram nevoit sa las dupa Brasov la o casa (fiind concdiul foarte scurt , si avand posibilitatea de a urca intr- o masina al unui prieten , care venea cu noi in Turcia) Sa inchid repede povestea mea ca banuiesc ca experimentele mele de excursii/touring nu aici trebuie postate ..... vreau sa zic ca dupa 10 cand ne intorceam , motorul era uscat nu a mai plouat de vreo 4-5 zile si pornea fara absolut nici o problema lla prima cheie si am venit acasa ( cam 230km ) fara nici un semn de "boala" A mai patit cineva , ca mine? Stiti cumva a fi o boala cunoscuta la TDM uri .... banuiesc ca hiba este undeva la sistemul de aprindere (bujii, fise , bobina) In oice caz o sa schimb fisele , numai ca probelma e ca cele originale , care sunt dintr-o bucat de la bobina pana la bujie costa enorm de mult , 450 lei bucata !!!! Aftermarketurile is mai ieftine dar ce am gasit prin magazine , louis.de sunt cu fisa si cablul separat, care zic eu ca in cazul meu nu e recomandabil. Eventual daca cineva ar avea niste ideii , de unde sa incep detectarea problemei ... atunci va rog let me know!! fiindca ma asteapta Viena in mai si Serbia-Croatia-Montenegro-Albania-Macedonia in August si chiar nu as vrea sa patesc cum am patit anul trecut Pun si cateva poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Februarie 7, 2010 Share Postat Februarie 7, 2010 probabil ori ti-a intrat apa la bujii ori la bobina. Bujiile sunt ingropate adanc in motor si daca intra apa pe langa fisa acolo va ramane. vezi sa nu fie vreu cablu dezizona sau fisa dezizolata sau bobina expusa si sa intre apa la ea. eu am mers de multe ori pe ploaie dar nu am patit asa ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Februarie 7, 2010 Share Postat Februarie 7, 2010 Hello Everyone!!Sunt Zsak , sunt TDM-ist de cateva luni (inainte aveam Virago 535, si Transalp650) , m-am prezentat cu cateva zeci de pagini in urma dar nu prea am stat pe forum asa ca ma prezint inca o data . Am un 4TX din 97' cu 60.000 in bord. Inca nu prea am avut sa ne cunoaste bine (adica eu cu tdm-ul) fiindca nu am facut mai mult de 2000 km. Anul trecut am facut o tentativa de Turcia dar din pacate m-a lasat dupa Brasov.... nu suporta ploaia!! din Tagu Mures am pornit , si dupa vreo 20 km a inceput sa ploua si nu s-a mai potolit .... dupa vreo 100 km a inceput sa dea rateuri mototul si se inneca (daca nu trageam de gaz murea motorul ) m-am chinuit as inca cateva zeci de km dupa care .... game over asa "s-a udat" ca nu mai vroia sa porneasca. Eram nevoit sa las dupa Brasov la o casa (fiind concdiul foarte scurt , si avand posibilitatea de a urca intr- o masina al unui prieten , care venea cu noi in Turcia) Sa inchid repede povestea mea ca banuiesc ca experimentele mele de excursii/touring nu aici trebuie postate ..... vreau sa zic ca dupa 10 cand ne intorceam , motorul era uscat nu a mai plouat de vreo 4-5 zile si pornea fara absolut nici o problema lla prima cheie si am venit acasa ( cam 230km ) fara nici un semn de "boala" A mai patit cineva , ca mine? Stiti cumva a fi o boala cunoscuta la TDM uri .... banuiesc ca hiba este undeva la sistemul de aprindere (bujii, fise , bobina) In oice caz o sa schimb fisele , numai ca probelma e ca cele originale , care sunt dintr-o bucat de la bobina pana la bujie costa enorm de mult , 450 lei bucata !!!! Aftermarketurile is mai ieftine dar ce am gasit prin magazine , louis.de sunt cu fisa si cablul separat, care zic eu ca in cazul meu nu e recomandabil. Eventual daca cineva ar avea niste ideii , de unde sa incep detectarea problemei ... atunci va rog let me know!! fiindca ma asteapta Viena in mai si Serbia-Croatia-Montenegro-Albania-Macedonia in August si chiar nu as vrea sa patesc cum am patit anul trecut Pun si cateva poze da schimba pipele cu unele de pe louis si da cu silicon ... ca alea nu se tot misca sa iti pericliteze lipeala. nu totdeauna varianta ieftina e si neaparat mai proasta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zsak Postat Februarie 7, 2010 Share Postat Februarie 7, 2010 Sper sa scap numai cu schimbatul pipelor , eventual cu niste retusuri in zona bobinei........ numai sa vina caldura aia odata , ca garajul meu e cam racoros si micut ca sa ma apuc acum de demontare. Handguards , de unde? a cumparat cineva din Ro ? ca am gasit pe site din UK la preturi destul de bune dar cu taxele postale deja ma depaseste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Februarie 7, 2010 Share Postat Februarie 7, 2010 Cum a spus si Cavalerul, problema ta poate sa fie de la apa ajunsa la bujii sau la bobine. Verifica ce anume nu este izolat si etans. Si eu am mers de foarte multe ori pe ploaie, chiar si torentiala, insa nu am avut nici o problema cu functionarea motorului. Intr-o alta ordine de idei, Cavalere cam asa arata suportul proiectoarelor, prins de jugul inferior al furcii (pentru ca raza de lumina sa bata in functie de pozitia furcii): Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Februarie 7, 2010 Share Postat Februarie 7, 2010 Sper sa scap numai cu schimbatul pipelor , eventual cu niste retusuri in zona bobinei........ numai sa vina caldura aia odata , ca garajul meu e cam racoros si micut ca sa ma apuc acum de demontare. Handguards , de unde? a cumparat cineva din Ro ? ca am gasit pe site din UK la preturi destul de bune dar cu taxele postale deja ma depaseste eu, rocker si viezuresiret avem handguards de la polisport 0744844370 - Nagy Istvan. nagyistvan@netter.ro 120 lei perechea tre sa faci o mica improvizatie la capetele ghidonului dar cred ca o sa te descurci. Mesaj completat rockere eu nu cred ca pot face asa pentru ca am furtunasele de otel care vin altfel fiind mai scurte decat cele originale. mai studiez unde sa le pozitionez sa vad cum reusesc sa le fac sa fie montate pe furca, daca nu le prind de semnalele fata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zsak Postat Februarie 7, 2010 Share Postat Februarie 7, 2010 Intr-o alta ordine de idei, Cavalere cam asa arata suportul proiectoarelor, prins de jugul inferior al furcii (pentru ca raza de lumina sa bata in functie de pozitia furcii): La instalatia electrica mai trebuie sa modifici ceva , nu o sa afecteze incaracarea,nu consuma mult proiectoarele? Chiar e o idee buna echiparea cu niste proiectoare ... arata bine si daca te prinde noaptea pe drum atunci chiar ai un avantaj! Mesaj completat eu, rocker si viezuresiret avem handguards de la polisport 0744844370 - Nagy Istvan. nagyistvan@netter.ro 120 lei perechea tre sa faci o mica improvizatie la capetele ghidonului dar cred ca o sa te descurci. Mesaj completat rockere eu nu cred ca pot face asa pentru ca am furtunasele de otel care vin altfel fiind mai scurte decat cele originale. mai studiez unde sa le pozitionez sa vad cum reusesc sa le fac sa fie montate pe furca, daca nu le prind de semnalele fata Ok mersi , am notat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.