Cavaleru Postat Februarie 4, 2010 Share Postat Februarie 4, 2010 oki ms de informatie. astept si anvelopa spate sa o incalt cu ambele. Mesaj completat Am pe cineva in state care va veni prin aprilie in tara. intereseaza pe cineva bujii iridium? pt 3vd? un pachet de 4 bujii este 33$ dar mai mult de 8 bujii nu-l pot ruga sa imi aduca. deci care mai doreste care mai pofteste. primu venit primul servit. 2 sunt deja pt mine restul de 6 sunt disponibile. intereseaza pe careva? Mesaj completat mai sunt 4 disponibile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Februarie 6, 2010 Share Postat Februarie 6, 2010 Domnilor, am reusit astazi sa montez pe mobra, proiectoarele cu leduri modificate de mine. Priviti cum imi lumineaza calea Mai jos sunt aprinse simultan cu ele si farurile: ps: Cavalere, apucate de treaba cu proiectoarele, caci merita toata osteneala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Februarie 6, 2010 Share Postat Februarie 6, 2010 misto rau, pune si o poza cu sistemul de prindere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zsak Postat Februarie 7, 2010 Share Postat Februarie 7, 2010 Hello Everyone!! Sunt Zsak , sunt TDM-ist de cateva luni (inainte aveam Virago 535, si Transalp650) , m-am prezentat cu cateva zeci de pagini in urma dar nu prea am stat pe forum asa ca ma prezint inca o data . Am un 4TX din 97' cu 60.000 in bord. Inca nu prea am avut sa ne cunoaste bine (adica eu cu tdm-ul) fiindca nu am facut mai mult de 2000 km. Anul trecut am facut o tentativa de Turcia dar din pacate m-a lasat dupa Brasov.... nu suporta ploaia!! din Tagu Mures am pornit , si dupa vreo 20 km a inceput sa ploua si nu s-a mai potolit .... dupa vreo 100 km a inceput sa dea rateuri mototul si se inneca (daca nu trageam de gaz murea motorul ) m-am chinuit as inca cateva zeci de km dupa care .... game over asa "s-a udat" ca nu mai vroia sa porneasca. Eram nevoit sa las dupa Brasov la o casa (fiind concdiul foarte scurt , si avand posibilitatea de a urca intr- o masina al unui prieten , care venea cu noi in Turcia) Sa inchid repede povestea mea ca banuiesc ca experimentele mele de excursii/touring nu aici trebuie postate ..... vreau sa zic ca dupa 10 cand ne intorceam , motorul era uscat nu a mai plouat de vreo 4-5 zile si pornea fara absolut nici o problema lla prima cheie si am venit acasa ( cam 230km ) fara nici un semn de "boala" A mai patit cineva , ca mine? Stiti cumva a fi o boala cunoscuta la TDM uri .... banuiesc ca hiba este undeva la sistemul de aprindere (bujii, fise , bobina) In oice caz o sa schimb fisele , numai ca probelma e ca cele originale , care sunt dintr-o bucat de la bobina pana la bujie costa enorm de mult , 450 lei bucata !!!! Aftermarketurile is mai ieftine dar ce am gasit prin magazine , louis.de sunt cu fisa si cablul separat, care zic eu ca in cazul meu nu e recomandabil. Eventual daca cineva ar avea niste ideii , de unde sa incep detectarea problemei ... atunci va rog let me know!! fiindca ma asteapta Viena in mai si Serbia-Croatia-Montenegro-Albania-Macedonia in August si chiar nu as vrea sa patesc cum am patit anul trecut Pun si cateva poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Februarie 7, 2010 Share Postat Februarie 7, 2010 probabil ori ti-a intrat apa la bujii ori la bobina. Bujiile sunt ingropate adanc in motor si daca intra apa pe langa fisa acolo va ramane. vezi sa nu fie vreu cablu dezizona sau fisa dezizolata sau bobina expusa si sa intre apa la ea. eu am mers de multe ori pe ploaie dar nu am patit asa ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Februarie 7, 2010 Share Postat Februarie 7, 2010 Hello Everyone!!Sunt Zsak , sunt TDM-ist de cateva luni (inainte aveam Virago 535, si Transalp650) , m-am prezentat cu cateva zeci de pagini in urma dar nu prea am stat pe forum asa ca ma prezint inca o data . Am un 4TX din 97' cu 60.000 in bord. Inca nu prea am avut sa ne cunoaste bine (adica eu cu tdm-ul) fiindca nu am facut mai mult de 2000 km. Anul trecut am facut o tentativa de Turcia dar din pacate m-a lasat dupa Brasov.... nu suporta ploaia!! din Tagu Mures am pornit , si dupa vreo 20 km a inceput sa ploua si nu s-a mai potolit .... dupa vreo 100 km a inceput sa dea rateuri mototul si se inneca (daca nu trageam de gaz murea motorul ) m-am chinuit as inca cateva zeci de km dupa care .... game over asa "s-a udat" ca nu mai vroia sa porneasca. Eram nevoit sa las dupa Brasov la o casa (fiind concdiul foarte scurt , si avand posibilitatea de a urca intr- o masina al unui prieten , care venea cu noi in Turcia) Sa inchid repede povestea mea ca banuiesc ca experimentele mele de excursii/touring nu aici trebuie postate ..... vreau sa zic ca dupa 10 cand ne intorceam , motorul era uscat nu a mai plouat de vreo 4-5 zile si pornea fara absolut nici o problema lla prima cheie si am venit acasa ( cam 230km ) fara nici un semn de "boala" A mai patit cineva , ca mine? Stiti cumva a fi o boala cunoscuta la TDM uri .... banuiesc ca hiba este undeva la sistemul de aprindere (bujii, fise , bobina) In oice caz o sa schimb fisele , numai ca probelma e ca cele originale , care sunt dintr-o bucat de la bobina pana la bujie costa enorm de mult , 450 lei bucata !!!! Aftermarketurile is mai ieftine dar ce am gasit prin magazine , louis.de sunt cu fisa si cablul separat, care zic eu ca in cazul meu nu e recomandabil. Eventual daca cineva ar avea niste ideii , de unde sa incep detectarea problemei ... atunci va rog let me know!! fiindca ma asteapta Viena in mai si Serbia-Croatia-Montenegro-Albania-Macedonia in August si chiar nu as vrea sa patesc cum am patit anul trecut Pun si cateva poze da schimba pipele cu unele de pe louis si da cu silicon ... ca alea nu se tot misca sa iti pericliteze lipeala. nu totdeauna varianta ieftina e si neaparat mai proasta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zsak Postat Februarie 7, 2010 Share Postat Februarie 7, 2010 Sper sa scap numai cu schimbatul pipelor , eventual cu niste retusuri in zona bobinei........ numai sa vina caldura aia odata , ca garajul meu e cam racoros si micut ca sa ma apuc acum de demontare. Handguards , de unde? a cumparat cineva din Ro ? ca am gasit pe site din UK la preturi destul de bune dar cu taxele postale deja ma depaseste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Februarie 7, 2010 Share Postat Februarie 7, 2010 Cum a spus si Cavalerul, problema ta poate sa fie de la apa ajunsa la bujii sau la bobine. Verifica ce anume nu este izolat si etans. Si eu am mers de foarte multe ori pe ploaie, chiar si torentiala, insa nu am avut nici o problema cu functionarea motorului. Intr-o alta ordine de idei, Cavalere cam asa arata suportul proiectoarelor, prins de jugul inferior al furcii (pentru ca raza de lumina sa bata in functie de pozitia furcii): Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Februarie 7, 2010 Share Postat Februarie 7, 2010 Sper sa scap numai cu schimbatul pipelor , eventual cu niste retusuri in zona bobinei........ numai sa vina caldura aia odata , ca garajul meu e cam racoros si micut ca sa ma apuc acum de demontare. Handguards , de unde? a cumparat cineva din Ro ? ca am gasit pe site din UK la preturi destul de bune dar cu taxele postale deja ma depaseste eu, rocker si viezuresiret avem handguards de la polisport 0744844370 - Nagy Istvan. nagyistvan@netter.ro 120 lei perechea tre sa faci o mica improvizatie la capetele ghidonului dar cred ca o sa te descurci. Mesaj completat rockere eu nu cred ca pot face asa pentru ca am furtunasele de otel care vin altfel fiind mai scurte decat cele originale. mai studiez unde sa le pozitionez sa vad cum reusesc sa le fac sa fie montate pe furca, daca nu le prind de semnalele fata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zsak Postat Februarie 7, 2010 Share Postat Februarie 7, 2010 Intr-o alta ordine de idei, Cavalere cam asa arata suportul proiectoarelor, prins de jugul inferior al furcii (pentru ca raza de lumina sa bata in functie de pozitia furcii): La instalatia electrica mai trebuie sa modifici ceva , nu o sa afecteze incaracarea,nu consuma mult proiectoarele? Chiar e o idee buna echiparea cu niste proiectoare ... arata bine si daca te prinde noaptea pe drum atunci chiar ai un avantaj! Mesaj completat eu, rocker si viezuresiret avem handguards de la polisport 0744844370 - Nagy Istvan. nagyistvan@netter.ro 120 lei perechea tre sa faci o mica improvizatie la capetele ghidonului dar cred ca o sa te descurci. Mesaj completat rockere eu nu cred ca pot face asa pentru ca am furtunasele de otel care vin altfel fiind mai scurte decat cele originale. mai studiez unde sa le pozitionez sa vad cum reusesc sa le fac sa fie montate pe furca, daca nu le prind de semnalele fata Ok mersi , am notat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Februarie 7, 2010 Share Postat Februarie 7, 2010 La instalatia electrica mai trebuie sa modifici ceva , nu o sa afecteze incaracarea,nu consuma mult proiectoarele?Chiar e o idee buna echiparea cu niste proiectoare ... arata bine si daca te prinde noaptea pe drum atunci chiar ai un avantaj! La instalatia electrica a motocicletei nu a trebuit sa modific nimic, insa a trebuit sa scad tensiunea de la 12v la 4,5v, pentru a putea alimenta proiectoarele (led-urile). Iar referitor la consum, aceste proiectoare consuma in jur de 5w, la un loc. Sunt foarte bune si chiar aveam nevoie de ele. Mesaj completat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Februarie 7, 2010 Share Postat Februarie 7, 2010 super tare rockere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Februarie 7, 2010 Share Postat Februarie 7, 2010 super tare rockere Mersi Cavalere, insa astept si proiectoarele tale sa fie montate, sunt sigur ca o sa fi multumit de ele. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ravenshield Postat Februarie 8, 2010 Share Postat Februarie 8, 2010 Eu am luat Handguarduri de la Suzuki. Sunt uriase si modifica complet aspectul motoretei dar nu intr-un mod neplacut pentru mine. A trebuit sa dau la strung capetele de ghidon, si sa-mi pun picioarele intr-un lighean cu apa rece cand le-am montat, insa cand am reusit m-am bucurat. Si cine imi face si mie 2 proiectoare puternice cu LED? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Februarie 8, 2010 Share Postat Februarie 8, 2010 rockere siliconul folosit e vreunul special? sau d-ala normal? si transformatorul unde l-ai pus? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dr_dejavu Postat Februarie 8, 2010 Share Postat Februarie 8, 2010 Hmm.. Faine planuri aveti pentru past.. Dar din pacate acolo nu o sa pot veni.. La vara, am in plan o tura mai mica pana la Roma.. Prin Ungaria, langa Balaton, de acolo in Slovenia- italia-Roma si pe drum inapoi Venetia, la mare din Croatia, si de acolo poate mai facem o oprire langa Balaton, in Ungaria. Asta undeva in august.. in jur de 3000 si ceva de km, pt mine.. Pt Cavaleru ar ajunge undeva pe la 4500.. Am vazut ca si voi aveti asemenea planuri.. Poate negociem ca la piatza si mergem impreuna! Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Februarie 8, 2010 Share Postat Februarie 8, 2010 super planuri. pentru toate trebuie bani. nici nu am inceput sa strang dar pastele mi-ar placea sa-l facem intre TDM-isti. Dejavu, cam la ce cheltuieli te astepti si cu dormitu cum ai sa o rezolvi? cort? pensiuni? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Februarie 8, 2010 Share Postat Februarie 8, 2010 care paste ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Februarie 8, 2010 Share Postat Februarie 8, 2010 (editat) rockere siliconul folosit e vreunul special? sau d-ala normal?si transformatorul unde l-ai pus? Am folosit un silicon normal de baie, transparent. Iar de pozitionat, placuta de transformare 12v/5v, am prins-o de cadrul bordului, in spatele farurilor, sa fie ferita de umiditate, chiar dac am invelit-o in totalitate in silicon. Mesaj completat super planuri. pentru toate trebuie bani. nici nu am inceput sa strang dar pastele mi-ar placea sa-l facem intre TDM-isti. Dejavu, cam la ce cheltuieli te astepti si cu dormitu cum ai sa o rezolvi? cort? pensiuni? Cavalere, tura de Paste (Bucovina-Maramures-Apuseni), e batuta deja in cuie, pentru mine. Insa cea din vara (Serbia-Muntenegru-Croatia), daca voi strange in jur de 1000 euro (pt. doua persoane si motocicleta), am sa merg, daca nu voi vedea ce am sa fac. Editat Februarie 8, 2010 de Rocker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dr_dejavu Postat Februarie 8, 2010 Share Postat Februarie 8, 2010 In caz ca voi veni singur... maxim 700 euro, in caz ca vin cu cineva. max 1000. Pt voi ar mai fii cu drumul pana la mine si de aici pana acasa mai mult, Adica 1300km +, fata de cheltuielile mele. Ata inseamna max 100eu +. Intr`o zi poti ajunge lejer pana aici (ARAD). 650km, nu`s multi pt un tdm.. Poate pt tine ar fii un pic.. dar ai unde dormi, pana ce ajungi, iti ridic cortul. (cazarea la cort, cat ne permite legile si celelalte minuni in caz ca mai apar. Am mai calculat 200 euro in plus, in caz ca vom fii obligati sa dormim la vreun hotel sau pensiune.). Excursia asta, cred ca ne va tine in jur de la 10 pana la 15 zile. Depinde cat aven de gand sa stam la fiecare locatie. In caz ca nu reusesc sa strang atatia bani, nu merg decat pana la UDINE, din italia, acolo pana la malul marii. Aici ma pot scapa de 1000 km. De past nu pot veni, din cauza ca e ziua mea.. +.. ca e ziua unei motociclista, care a reusit sa`mi cucereasca inima..(ehh.) E greu de exlicat. In orice caz, sper sa va iasa bine tura asta de past, si sa ne vedem cu bine la prima intalnire al TDM`istilor din 2010. Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viezuresiret Postat Februarie 9, 2010 Share Postat Februarie 9, 2010 imi place despre voi ca aveti ganduri de duca planuri mi-am facut si eu ca omu... dar cand vad ca nu vine luna fara sa se anunte inca o nunta, imi vine sa-mi iau campii asa ca cel mult o sa fac o tura pe aici pe la noi, cu niste tovarasi. traseul ar fi cam asta, in sensul acelor de ceasornic. si cand vine vremea, o sa va intreb despre comorile ascunse pe care le vezi doar daca te abati putin de la drum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Februarie 9, 2010 Share Postat Februarie 9, 2010 imi place despre voi ca aveti ganduri de ducaplanuri mi-am facut si eu ca omu... dar cand vad ca nu vine luna fara sa se anunte inca o nunta, imi vine sa-mi iau campii asa ca cel mult o sa fac o tura pe aici pe la noi, cu niste tovarasi. traseul ar fi cam asta, in sensul acelor de ceasornic. si cand vine vremea, o sa va intreb despre comorile ascunse pe care le vezi doar daca te abati putin de la drum Frumoasa tura ti-ai propus . In mare parte am strabatut acest traseu cu moto, mai ales de cateva ori Pasul Tihuta (Bistrita - Vatra Dornei) care a fost refacut in totalitate (e super misto, o sa vezi) si Lacul Izvorul Muntelui cu Cheile Bicazului, superb. Sunt locuri extraordinare, mai ales in partea Bucovinei. Mesaj completat imi place despre voi ca aveti ganduri de ducaplanuri mi-am facut si eu ca omu... dar cand vad ca nu vine luna fara sa se anunte inca o nunta, imi vine sa-mi iau campii asa ca cel mult o sa fac o tura pe aici pe la noi, cu niste tovarasi. traseul ar fi cam asta, in sensul acelor de ceasornic. si cand vine vremea, o sa va intreb despre comorile ascunse pe care le vezi doar daca te abati putin de la drum LA MULTI ANI! Adrian (viezuresiret) si multa sanatate Sa ai parte de multe bucurii in viata si de multi km cu motocicleta. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Februarie 10, 2010 Share Postat Februarie 10, 2010 LA MULTI ANI Adrian!! Sa fi sanatos si sa ai parte de multe bucurii, multe dintre ele sa fie si in saua motocicletei! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Februarie 10, 2010 Share Postat Februarie 10, 2010 La multi ani ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dr_dejavu Postat Februarie 10, 2010 Share Postat Februarie 10, 2010 Cunoasteti careva mobra asta? Ma mir... :-/ http://www.bikeshop.ro/handler.php?act=vie...m&ID=265981 Adi!.. La multi Ani! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.