Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

A vazut cineva pe undeva kit racing pentru franele de TDM900A?

M-am uitat si eu anul trecut si m-am uitat si acum; raspunsul e negativ. Ai putea probabil inlocui furtunurile pe bucati, de ex. partea de jos, de la distribuitorul ala mic la etrieri si partea de la pompa de frana pana unde intra in cadru si de-acolo la distribuitor, ramanand doar furtunurile care duc inauntru... nu stiu ce si cum se intampla acolo, ca am manualul de service de la TDM900 din 2002.

 

Ma consolez oricum cu gandul ca nu merita efortul, in ideea in care treaba asta probabil ar "rigidiza" frana, adica i-ar lua din elasticitate si i-ar scurta cursa, insa nu stiu daca ar ajuta efectiv franarea. Mai gandeste-te de asemenea ca o instalatie din asta e la un pret derizoriu fata de alte componente, deci nu vad de ce s-ar fi zgarcit japonezii la asa ceva. La motocicletele sport, presupunand ca te si dai "sport", lichidul atinge temperaturi mai mari, probabil si pilotul are nevoie de alt gen de feedback in levier... si asa s-ar explica de ce folosesc alta categorie de lichid (baietii pun DOT 5.1 sau superior) si alte camasi.

 

Daca gasesti pe undeva sa-mi spui si mie te rog.

 

Inca ceva, la mobrele noastre buba cea mai mare in tot procesul de franare e modul cum intra ABS-ul, f devreme adica. Simt ca anvelopa fata are rezerve, dar ABSul imi taie frana. Probabil senzatia asta ai simtit-o si tu cand ai avut evenimentele alea. Am mers un pic si cu un F800ST si acolo frana actioneaza impecabil. Mai mult, la TDM mai e si plonjarea caracteristica, deci daca te arunci in frana fata, cu sau fara kit racing, tot ca coor o sa franeze mai mult ca sigur. Ca fapt divers, eu habar n-aveam asta pana de curand, la 900 dar si la multe alte mobre, in momentul in care franezi spate suspensia spate este blocata. Acest lucru este unul din motivele ptr care actionarea simultana a franelor echilibreaza f mult motocicleta. Nu stiu cum e la 850, puteti testa tinand piciorul pe frana si aruncandu-va cu fundul pe mobra.

Editat de LinX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

De ce zici asta? Poate dura si un sfert de ora si e mult mai usor decat schimbarea instalatiilor de frana pe care ai facut-o. Trebuie doar sa suspenzi spatele cu bascula lasata libera (adica fara cric bagat sub bascula spate). Daca n-ai central, merge si cu un cric de masina si caramizi... dupa care ai 2 suruburi de dat jos si trebuie doar sa tii un pic ridicat de bascula.

 

 

pai kitul de coborare la 3vd inseamna demontarea amortizorului. deci mai complicat decat acel dogbones pe care le-ai pus tu

Mesaj completat

Cat o coboara? si cat vrei pe el?

 

 

in foicica care o am de la el scrie ca 3-4 cm o coboara. adica la 170 cum am eu as ajunge cu ambele talpi jos.

 

am dat 100euro pe el il dau cu 200lei nou si nefolosit. Hyperpro este marca lui. sunt cei care fac diverse amortizoare si accesorii pentru WSB

Mesaj completat

Inca ceva, la mobrele noastre buba cea mai mare in tot procesul de franare e modul cum intra ABS-ul, f devreme adica. Simt ca anvelopa fata are rezerve, dar ABSul imi taie frana. Probabil senzatia asta ai simtit-o si tu cand ai avut evenimentele alea. Am mers un pic si cu un F800ST si acolo frana actioneaza impecabil. Mai mult, la TDM mai e si plonjarea caracteristica, deci daca te arunci in frana fata, cu sau fara kit racing, tot ca coor o sa franeze mai mult ca sigur. Ca fapt divers, eu habar n-aveam asta pana de curand, la 900 dar si la multe alte mobre, in momentul in care franezi spate suspensia spate este blocata. Acest lucru este unul din motivele ptr care actionarea simultana a franelor echilibreaza f mult motocicleta. Nu stiu cum e la 850, puteti testa tinand piciorul pe frana si aruncandu-va cu fundul pe mobra.

 

 

Linxule gresesti la treaba cu elasiticitatea aia.

 

Tocmai acea elasticitate ar trebui sa nu existe asta este si rolul furtunaselor cu camsa metalica. si atunci cat apesi hotarat frana sa nu existe ezitare.

 

ideea e ca furtunasele alea ajuta enorm la franare plus ca nu trebuie schimbate la 3-4 ai cum este la furtunele de cauciuc.

 

Buba mare la 900 este distribuitorul acela din fata care il puteti inlocui cu un distribuitor precum cel de la 3vd, va fi un pic mai inestetic. nu stiu mai departe unde si cum arata locul unde este centrala ABS.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai kitul de coborare la 3vd inseamna demontarea amortizorului. deci mai complicat decat acel dogbones pe care le-ai pus tu

Mesaj completat

Baga si tu un link sau niste poze, ca m-ai facut curios. Am intrat la ei pe site dar n-am gasit la TDM850 decat arcuri ptr amortizoare. E triunghi din ala cu 3 puncte de prindere cumva?

 

Tocmai acea elasticitate ar trebui sa nu existe asta este si rolul furtunaselor cu camsa metalica. si atunci cat apesi hotarat frana sa nu existe ezitare.

 

ideea e ca furtunasele alea ajuta enorm la franare plus ca nu trebuie schimbate la 3-4 ai cum este la furtunele de cauciuc.

Ok, n-am avut deci nu pot sa te contrazic, dar da-mi voie sa am dubiile mele. Argumentul principal: Daca asa sta treaba, de ce producatorii nu fac (la TDM dar si alte mobre stradale & puternice) acele furtunase imbracate in camasi metalice? Economie de 50-100 de euro? Sau urmaresc sa faca profit in service cand vine clientul sa schimbe furtunurile la 4 ani in loc de x ani, ca orice are un termen oricum... putrezeste cauciucul inauntru etc.? Si doua observatii: posesorii de TDM900 in general isi modifica si accesorizeaza mobrele destul de serios; am acasa un folder full cu poze si foarte putine am vazut sa aiba furtunurile schimbate; in general astea era dintre cele cu spoilere, tunate mai sport etc. A doua observatie e ce am citit chiar pe Carpe TDM, unde cineva explica cum a revenit la kitul initial, ptr ca disparuse aceea elasticitate, dar spunea ca frana nu era nici mai buna nici mai rea... din pacate nu mai gasesc postul.

Si uite si de pe Wikipedia: "A common upgrade is to replace the standard rubber hoses with a set which are externally reinforced with braided stainless-steel wires; these have negligible expansion under pressure and can give a firmer feel to the brake pedal with less pedal travel for a given braking effort." Dar nu mentioneaza nimic de eficienta franarii si nici de actionarea mai usoara, ci doar cursa mai scurta si "ferma". Personal nici mie nu-mi prea place asa, foarte elastica, cum e acum, dar era vorba de eficienta la franare, in situatii de urgenta de ex, la asta ma refeream. Ca placere a pliotajului e foarte probabil sa le simti mai ok.

Tu ai schimbat cu tot cu etrieri, lichid etc... gandeste-te ca schimbarea in bine s-a datorat tuturor acestor factori.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

numa ce poza sa pun. amortizoru spate e format din 2 arcuri. kitul de coborare il inlocuieste pe cel mai scurt.

 

asta e tot kitul de coborare.

 

la partea cu franarea sa zicem ca ai dreptate la partea cu etrierii dar in maneta se simte altfel cand apas frana.

 

furtunasele cu manta otelita au rolul e de impiedica pierderea de energie din momentul in care apesi frana.

 

de ce nu pun de la inceput producatorii astfel de furtune este simplu in parerea mea. piese de schimb si service. dc vine incaltat tdm-ul cu pirelli sau continental si nu vine cu michelin road pilot 2tc. fac economii pe unde pot. altfel am avea si priza pe motor, cat e una? 14Euro ...

 

eu asa cred cagandesc ei. o facem cat mai ieftin. ca sa scoata profit cat mai mare. altfel cum iti explici ca TDM-ul a ajuns de la 10500E la 8100E ??

au scazut pretul pt ca aveau de unde. am mai renuntat la profitul lor, au negociat preturi mai bune pt furnizorii de componente.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare TDM-isti vreau sa schimb antigelu la mobra si nu stiu cum (cu mecanica la motoare sunt in pom) pe unde ai dau drumul la antigel din motor are un robinet ceva vreau sa curga tot si din radiator iar la urma cand il bag pe cel nou se face aerisire ceva ? v-as multumi daca m-ati putea ajuta

poate va cumparati un camion candva atunci am sa va ajut si eu pana atunci sunt la mana voastra :(

 

 

NUMAI BINE LA TOATA LUMEA SA NE VEDEM CU BINE LA URMATOARELE ANTRUNIRI :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

revin cu cauciucurile on /off. Da ai dreptate Cavalere, eu sunt destul de mare si puternic sa o tin in multe din situatiile nasoale. Dar ce vroiam sa mai zic si am uitat in postul anterior, degeaba avem cauciucuri super bune pentru ca nu ne ajuta suspensia fata pe macadam sau forestiere. Exemplu: cauciuc bun fatza spate, mergi cu 70-80 pe forestier...merge foarte frumos...si odata o groapa sau o piatra mare...poc ...telescopu fatza...la revedere...:( crede-ma, testat!

 

Heidenau ar fi o alegere buna. Le-am vazut ce pot pe off si pe drum lung. Eu daca imi pun ceva zimtat, Heidenau o sa fie :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu daca imi pun ceva zimtat, Heidenau o sa fie :cheers:

Floriane, baga ceva cramponat (zimtat), caci avem de mers si anu acesta, inclusiv pe macadam si forestiere.:(

Mesaj completat

Apropo de franare, zilele acestea mi-am comandat placute noi pe spate, caci cele pe care le am sunt varza, la propriu, adica au ajuns aproape metal pe metal :(

Am comandat unele sinterizate, marca Carbone Lorraine, la pretul de 90 lei cu transport inclus prin posta (au sosit de la Braila). Astept sa vina putin caldura, sa le montez.

 

Acestea sunt:

post-25487-1264244143_thumb.jpg post-25487-1264244159_thumb.jpg post-25487-1264244172_thumb.jpg post-25487-1264244205_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu placute voi folosi AP racing 85 ron perechea, super bune recomand!

 

am gasit un filmulet care arata exact cum a fost accidentul meu cu caprioara. exact asa a fost si la mine...ma scuturat frigul cand am vazut filmul si parca am simtit socul. diferenta intre noi e ca el e pe suzuki si nu urla dupa ce loveste caprioara :(

 

Editat de Fotok
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe mine m-a cam speriat postul asta:

 

" -in cei ~30 ani legali pe moto m-am tavalit de cel putin 5 ori marcant in urma ciocnirii cu ciini, javre care ori mi-au sarit instant in fata ori i-am luat din cauza intunericului direct in freza; dupa trintele luate de trei ori am facut motorul zob si oasele mele au avut de suferit si de doua ori m-am ales cu daune minore si fara lovituri "

 

 

de ce nu pun de la inceput producatorii astfel de furtune este simplu in parerea mea. piese de schimb si service. dc vine incaltat tdm-ul cu pirelli sau continental si nu vine cu michelin road pilot 2tc. fac economii pe unde pot. altfel am avea si priza pe motor, cat e una? 14Euro ...

Sa stii ca am preturi la anvelopele stoc de la TDM; o sa fii surprins, sunt CELE mai scumpe :(:()

 

DUNLOP 120/70ZR18 (59W) D220 - 160 euro - astea sunt

DUNLOP 120/70ZR18 (59W) SPMAX ROADSMART - 140 euro (sunt "vf de gama" la Dunlop acum pe segmentul asta)

MICHELIN 120/70ZR18 (59W) P.ROAD 2 F - 139 euro

CONTINENTAL 120/70ZR18 (59W) ROAD ATTACK - 113 euro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe mine m-a cam speriat postul asta:

 

" -in cei ~30 ani legali pe moto m-am tavalit de cel putin 5 ori marcant in urma ciocnirii cu ciini, javre care ori mi-au sarit instant in fata ori i-am luat din cauza intunericului direct in freza; dupa trintele luate de trei ori am facut motorul zob si oasele mele au avut de suferit si de doua ori m-am ales cu daune minore si fara lovituri "

 

 

 

Sa stii ca am preturi la anvelopele stoc de la TDM; o sa fii surprins, sunt CELE mai scumpe :cheers::baldy:)

 

DUNLOP 120/70ZR18 (59W) D220 - 160 euro - astea sunt

DUNLOP 120/70ZR18 (59W) SPMAX ROADSMART - 140 euro (sunt "vf de gama" la Dunlop acum pe segmentul asta)

MICHELIN 120/70ZR18 (59W) P.ROAD 2 F - 139 euro

CONTINENTAL 120/70ZR18 (59W) ROAD ATTACK - 113 euro

 

 

ce a zis Ivan_pedala in postul ala nu ar trebui sa ne sperie prea mult. chestii de genu asta se intampla si cu masina.

 

stiu pe cineva care a luat o vaca in plin. a trecut cu capu prin parbriz si a ramas asa infipta.

 

doar ca pe motor suntem mai expusi.

 

Linxule nu te supara pe mine dar imi pare ca iti cauti o iesire din motociclism? si chestiile care le-am discutat si asta cu cainii... ma pun pe ganduri si cred ca si pe tine...

Mesaj completat

salutare TDM-isti vreau sa schimb antigelu la mobra si nu stiu cum (cu mecanica la motoare sunt in pom) pe unde ai dau drumul la antigel din motor are un robinet ceva vreau sa curga tot si din radiator iar la urma cand il bag pe cel nou se face aerisire ceva ? v-as multumi daca m-ati putea ajuta

poate va cumparati un camion candva atunci am sa va ajut si eu pana atunci sunt la mana voastra :(

 

 

NUMAI BINE LA TOATA LUMEA SA NE VEDEM CU BINE LA URMATOARELE ANTRUNIRI :(

 

 

ai 2 suruburi pt golit. unul mic pe cilindrul stang si unul pe cilndrul drept in partea de jos unde e pompa de apa.

 

nu uita sa scoti capacul de la radiator si bidonas-ul de sub sa, bidonul de sub s-a il golesti cu o siringa cu furtun, altfel nu stiu cum :)

 

sper sa iti fie de folos.

post-21191-1264358523_thumb.png

post-21191-1264358598_thumb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bidonul de sub s-a il golesti cu o siringa cu furtun, altfel nu stiu cum

"Release the clamp and detach the hose" madăr facăr

Ce nu Âştii? engleză sau să te uiți pe pozele postate cu mânuța ta? :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai da dar solutia asta nu face decat sa mozoleasca mobra de antigel

De furtunul cu apa ai auzit?

Se foloseste la spalarea obiectelor murdare, cu apa, desigur

antigelul este solubil in apa, deci se spala

Sa vii sa-ti desenez :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare posesori,

 

Va scriu pentru ca ma bate gandul sa achizitionez un TDM. Imi place motoreta asta si cred ca are caracterul care-mi convine. Initial m-am tot uitat la STenere, asa afland defapt ca TEDEMEUL imparte motorizarea cu STenere. Ma rog, intr-o oarecare masura. Eu am un KTM Adventure, pentrudrumurile proaste si aventuri off road, dar planuiesc un "raid" prin occidentul civilizat, insotit de logodnica mea cu un sv 650, la care Adventure-ul n-a fost foarte fericit sa auda :(.

 

Asha dar, aveti recomandari de facut? As vrea sa ma plasez cu banii undeva intre 2400-2800 e, dar max. 3000 e. ll voi lua din Italia.

Ce spuneti? Ce ani au fost buni? De ce sa ma feresc? La ce sa fiu atent? Samd...

 

Multumesc. Sper sa nu enervez pe nimeni! :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc. Sper sa nu enervez pe nimeni! :(

De ce, ne-ai vazut mai nervosi pe-aici? :cheers:

 

Sunt un pic pe fuga, asa ca ii las pe altii sa intre in detalii deocamdata. La 3000 cred ca poti sa iti iei si un 900 din Italia (fara transport), dar cu cat e mai scumpa mobra, cu atat mai scumpe vor fi si accesoriile si intretinerea pe urma; cel putin asa vad eu lucrurile in momentul asta. Deci mai degraba un TDM850 4TX (generatia a 2a) in stare buna si poate iti mai raman si ceva bani de una alta, asta daca e sa luam in calcul bugetul maxim. Oricum, fata de Super Tenere, TDMul e mai agil si este totusi o motocicleta de strada (si cu asta l-am enervat pe Rockeru' acum) :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

(si cu asta l-am enervat pe Rockeru' acum) :(

De ce Florine, m-ai vazut mai nervos :( Stai linistit, stiu si eu ca e o mobra pt strada, dar eu am preparat-o asa, in mod special pentru clatorii lungi. Dar ca in orice calatorie, pt. a vedea si vizita locuri superbe e nevoie uneori de abaterea de la asfalt, de aceea trebuie sa faca fata, cu brio, si pe macadam si forestiere. Fiecare cu piticii lui :baldy:

Mesaj completat

a lu rockeru e tdm-bus :)

Da, da autobuz :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vulture daca te hotarasti la 4tx, uitete putin la mine in semnatura, poate te scutesc de un drum de italia :(

 

un sumar despre probleme generice : (evident exista si mobre-exceptie)

 

mananca ulei

mananca baterie

scartaie a 3-a

isi roade acele din tuburile emulsoare (de cate ori apuc sa zic cuvintele astea in viata :( ) - din cauza vibratiilor - pentru ca are carburatoare in cap (downdraught)

standard nu are cric central (si nu prea ai variante accesibile)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare posesori,

 

Va scriu pentru ca ma bate gandul sa achizitionez un TDM. Imi place motoreta asta si cred ca are caracterul care-mi convine. Initial m-am tot uitat la STenere, asa afland defapt ca TEDEMEUL imparte motorizarea cu STenere. Ma rog, intr-o oarecare masura. Eu am un KTM Adventure, pentrudrumurile proaste si aventuri off road, dar planuiesc un "raid" prin occidentul civilizat, insotit de logodnica mea cu un sv 650, la care Adventure-ul n-a fost foarte fericit sa auda :cheers:.

 

Asha dar, aveti recomandari de facut? As vrea sa ma plasez cu banii undeva intre 2400-2800 e, dar max. 3000 e. ll voi lua din Italia.

Ce spuneti? Ce ani au fost buni? De ce sa ma feresc? La ce sa fiu atent? Samd...

 

Multumesc. Sper sa nu enervez pe nimeni! :(

Ca raspuns pt Vulturul nostru, viitor tdm-ist, sunt de aceeasi parere cu Linx, de a-ti achizitiona un TDM 850 4tx, mai ales ca te vei incadra linistit in acesti bani de care dispui. Mobra mea e adusa tot din Italia anul trecut, eu fiind primul proprietar in Romania, in Italia avand 6 proprietari din 1994 pana anul trecut. Cu toate acestea merge brici mobra.

In concluzie un 4tx (model fabricat din '96 incoace) e perfect pt turele stradale pe care intentionezi sa le faci.

Dupa parerea mea, nu cred ca exista un an anume, consider ca absolut toate modelele si cele de 850 si 900, sunt foarte reusite din punct de vedere mecanic (bineanteles daca au fost intretinute de fostii proprietari).

Decizia e a ta, bafta. :(

Editat de Rocker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare posesori,

 

Va scriu pentru ca ma bate gandul sa achizitionez un TDM. Imi place motoreta asta si cred ca are caracterul care-mi convine. Initial m-am tot uitat la STenere, asa afland defapt ca TEDEMEUL imparte motorizarea cu STenere. Ma rog, intr-o oarecare masura. Eu am un KTM Adventure, pentrudrumurile proaste si aventuri off road, dar planuiesc un "raid" prin occidentul civilizat, insotit de logodnica mea cu un sv 650, la care Adventure-ul n-a fost foarte fericit sa auda :(.

 

Asha dar, aveti recomandari de facut? As vrea sa ma plasez cu banii undeva intre 2400-2800 e, dar max. 3000 e. ll voi lua din Italia.

Ce spuneti? Ce ani au fost buni? De ce sa ma feresc? La ce sa fiu atent? Samd...

 

Multumesc. Sper sa nu enervez pe nimeni! :(

 

 

Hai noroc.

 

TDM-ul e o alegere buna pentru ture stradale. Vibreaza usor si astfel te tine alert. oricum la 3500 de ture ai 110km/h si vibratiile abia apoi incept. Avand in vedere ca vi de la KTM 640 Adventure vibratiile de la TDM nici nu le vei baga de seama.

 

TDM-ul nu are puncte slabe care sa fie neaparat verificate.

 

Dar poti sa treci pe lista verificarilor: dot-ul anvelopelor, sa nu parda ulei pe la vreo garnitura, suruburile de la capacul chiulasei sa nu prezinte urme de uzura, da jos carenele laterale sa vezi daca prezinta crapaturi, verifca incarcarea (la 3000rpm sa bage peste 14,5v dar nu mai mult de 14.9), semeringurile sa nu planga.

mai poti verifica si intanzatorul de lant care este mecanic si automat se afla pe partea din spate a cilindrului drept, daca a ajuns la capat va necesita un lant nou de distributie.

 

alege un model cu coburi si topcase sa scutesti niste bani si alergatura dupa ele.

 

era aici pe forum un baiat care avea un 4tx de vanzare echipat complet si cerea si putin pe el.

 

Sfat: NU te uita la kilometri. Pt motorul acesta sunt irelevanti.

 

spor la achizitionare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai noroc.

 

TDM-ul e o alegere buna pentru ture stradale. Vibreaza usor si astfel te tine alert. oricum la 3500 de ture ai 110km/h si vibratiile abia apoi incept. Avand in vedere ca vi de la KTM 640 Adventure vibratiile de la TDM nici nu le vei baga de seama.

 

TDM-ul nu are puncte slabe care sa fie neaparat verificate.

 

Dar poti sa treci pe lista verificarilor: dot-ul anvelopelor, sa nu parda ulei pe la vreo garnitura, suruburile de la capacul chiulasei sa nu prezinte urme de uzura, da jos carenele laterale sa vezi daca prezinta crapaturi, verifca incarcarea (la 3000rpm sa bage peste 14,5v dar nu mai mult de 14.9), semeringurile sa nu planga.

mai poti verifica si intanzatorul de lant care este mecanic si automat se afla pe partea din spate a cilindrului drept, daca a ajuns la capat va necesita un lant nou de distributie.

 

alege un model cu coburi si topcase sa scutesti niste bani si alergatura dupa ele.

 

era aici pe forum un baiat care avea un 4tx de vanzare echipat complet si cerea si putin pe el.

 

Sfat: NU te uita la kilometri. Pt motorul acesta sunt irelevanti.

 

spor la achizitionare

 

mai poti verifica si intanzatorul de lant care este mecanic si automat se afla pe partea din spate a cilindrului drept,

cand esti la om pe strada sa vezi motorul ? slabe sanse :(

Editat de ishmael
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sfat: NU te uita la kilometri. Pt motorul acesta sunt irelevanti.

Cavalere, nu incetezi sa ma uimesti!

Cum dracu sa nu fie relevanti kilometrii???

Poate ai vrut sa spui ca nu sunt relevanti daca s-a umblat la kilometraj, ceea ce e altceva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Cavalerul - Merci de info. Ce mi-ai spus sunt intr-adevar lucruri generice, ce ar trebui urmarite la orice motocicleta. Eu am mai avut Yama, un Virago 1100 si unul dintre punctele sensibile era "bendixul" fiind un motor mare crapa destul de repede.

 

@Cavalerului & Korben Dallas - Cred ca inteleg ce ati vrut sa spuneti cu kilometrii de la bord. Este un motor care poate duce suta de mii, cu cat mai putini la bord cu atat de multi ramasi pentru asfalt, dar in conditiile in care stim ce fac concesionari italieni, acest aspect este relativ. Eu am 50k cu KTM-ul si merge brici, fara sa ma laud dar asta presupune consecventa la intretinere si generozitatea buzunarului.

 

@ Ishmael - multumesc de info si mai ales de oferta, o voi lua in considerare desigur. A ta se inscrie in randul problemelor generice sau in cel al mobrelor de exceptie? :(

 

@Rocker - Merci de info. Uitandu-ma pe moto.it, am observat ca '96-'99 ar fi perioada in care ma inscriu cu banii. 4tx, n-am stiut ce ani reprezinta, dar m-am lamurit ulterior. Am gasit asta pe carpe-tdm.net: * 1992 3VD3 3VD4 4CM2 4CN2

* 1993 3VD5

* 1994 3VD7 3VD8 4CM4 4CN4

* 1995 3VD9 3VDA 4CM5 4CN5

* 1996 4TX1

* 1997 4TX2 5AR1

* 1998 4TX3 5AR2

* 1999 4TX4

* 2000 4TX6

* 2001 4TX8

* 2002 RN08 5PS1

* 2003 RN08 5PS4

* 2004 RN11

* 2005 RN11A

Singurul lucru care ma impinge catre perioada incepand cu '96 este faptul ca acest an a adus cateva modificari importante: 1996: Bigger 43mm forks, shorter frame, close ratio gearbox, 270-degree crank engine, redesigned exhaust and silencers, twin bulb headlamps, new styling, larger 20 litre fuel tank. motorcyclenews.com

 

...si daca inseamna ceva pentru tine Rockere, eu cu KTM-ul te inteleg perfect. Cand orice urma decenta de drum se termina si ceilalti se opresc, eu imi continui drumul linistit! :( Ma rog, de obicei eu sunt cel care-i cara in spate pe ceilalti ca sa vada si ei castelul sau ruina, etc

 

@everybody - multumiri pentru rabdare si pareri!

 

Pe langa cele spuse mai sus, ceva modificari de luat in seama? Exista tobe de schimb pentru 850, leo Vince, ceva? Amortizoare Ohlins mai shmechere? Xenoane [ce tip de becuri are, H4, H3, H1, etc]? Ce carburatoare are? Jiglere mai mari? Se merita sau creste consumul de-ti sara basca pentru 3-5 caluti amarati?

 

 

Multumesc inca odata tuturora!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

H1.

 

la a mea fluiera a 3-a. ulei mananca prea putin in parametri normali, incarcare este suficienta.

 

tobele sunt in functie de gusturi, gasesti aftermarket si chiar producatori de tobe autohtoni (vezi radu_tm_tdm si-a facut - vick exhaust, oradea). da mie imi place cum toarce asa cu tobocu central standard.

 

daca iti iei pana in -99 an de fabricatie, poti schimba jiglere (factorypro vand kituri) sau daca vrei sa fii artist sa faci permutari, www.kedo.com vand tot felu de variante si marimi. eu iara nu as face :(

 

ohlins nu stiu sigur ca exista, dar wp da ... numa implica cheltuiala.

 

 

:(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...