Korben Postat Noiembrie 2, 2010 Share Postat Noiembrie 2, 2010 De cand am ramas fara benzina din cauza robinetului nu mai cred in asa ceva. Problema este cunoscuta, s-a discutat pe la pagina 200 (aprox) Daca nu se acorda atentie celor doua furtune (sau furtunuri, na, m-ai prins, nu cunosc pluralul) atunci, conform Legii lui Murphy, se monteaza furtunurile invers si trage pe "ON" toata benzina din rezervor (pentru ca de fapt este legat la "RES") Eu zic ca e mai ieftin sa verifici furtunurile decat sa instalezi indicator Dar daca tot o faci, modelul 4TX din 1999 are indicator de benzina (si sonda) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
97TDM Postat Noiembrie 2, 2010 Share Postat Noiembrie 2, 2010 (editat) ....''nu se acorda atentie celor doua furtune (sau furtunuri, na, m-ai prins, nu cunosc pluralul)''..... Dar daca tot o faci, modelul 4TX din 1999 are indicator de benzina (si sonda) ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 1 - Stai linistit omule nu imi irosesc energia si timpul cautind greselile din tolba altor concetateni .... si in plus am si cei 7 ani de acasa....(nu ca alti indivizi).Nu cred ca o chestiune de genu spune totul despre persoana in cauza. 2 - Cat despre sonda de 4tx e o treaba,ziceam de cea de thunder sau r6 ptr ca imi e in palma cum ar veni,daca are cineva asa ceva as fi interesat,in principiu un pret ar fi ideal.Legat de furtune se poate sa le fi pus invers baiatul cu care am lucrat la moto cand am desfacut carburatoarele,dar cred ca le pot schimba din robinet intre ele.... .respect. Editat Noiembrie 2, 2010 de 97TDM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
truckeru_09 Postat Noiembrie 2, 2010 Share Postat Noiembrie 2, 2010 Salutare la toata lumea, sper sa ma antelegeti daca nu scriu cu liniute virgule si alte bla bla bla . A -ti antrebat cum pregatim mobrele pe iarna, eu anul trecut am umblat cu ea pana a dat zapada ( merg an fiecare sau tot la a doua zi la servici ) iar cand nu am mai putut umbla cu ea din cauza zapezi am bagat-o la garaj pana an primavara nu i-am facut plinuri nu am suspendato sa nu stea pe anvelope nu am dat-o cu sprai nu i-am facut nimic iar an primavara cand am vorbit cu ea nu era suparata pe mine si tot anul asta m-a dus fara probleme . Eu zic ca nu cum pui mobra la iernat conteaza cum se comporta anul viitor cu tine ci cum o angrijesti an timpul anului cand esti tot timpul sau o parte a timpului calare pe ea e o parere personala . Poate sa-mi dea cineva dimensiunile la baterie 3 VD din 91 m-a lasat si trebuie sa cumpar una am vazut la sel-gros de 12 amp cu garantie de doi ani dar nu stiu dimensiunile si nu as demonta tot motorul sa vad ce numar poarta sper ca ma-ti anteles si fara atata ortografie sau limba romana corecta sunt sofer nu profesor de limba romana ( nu ca soferi nu ar sti sa scrie ori sa vb corect ) adevarul ca mi-e lene sa tot caut ortografia necesara scrierii unui text ”SUCCESURI” la toata lumea si eu zic ca pe forumul asta sa vb despre mobre nu cum se spune ori cum se scrie corect pt aia sunt alte forumuri ( cred ) pe net . Sper ca nu am suparat pe nimeni ( nu uitati de dimensiunile bateriei daca stie cineva ) am expus o parere personala cum a spus cineva cu cateva pagini an urma si sunt de acord cu el dupa 1989 ne-am castigat printre altele si dreptul la libera exprimare si fiecare o face cum vrea el mai corect ori mai putin corect ( ma refeream la .,- bla blauri din astea ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Noiembrie 2, 2010 Share Postat Noiembrie 2, 2010 L 150 x l 85 x H 130 mm am si un suport de baterie prin casa dar mi-e lene sa-l caut. stiu ca mai ai macar 5mm in laterale spatiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
truckeru_09 Postat Noiembrie 2, 2010 Share Postat Noiembrie 2, 2010 L 150 x l 85 x H 130 mm am si un suport de baterie prin casa dar mi-e lene sa-l caut. stiu ca mai ai macar 5mm in laterale spatiu Multumesc CAVALERE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Noiembrie 2, 2010 Share Postat Noiembrie 2, 2010 Multumesc CAVALERE Aurel Atentie la urmatorul aspect: bateria trebuie sa fie capsulata, de tip "maintenance-free", adica fara intretinere Daca pui acumulator "normal" o sa desfaci juma' de motor la fiecare luna sa verifici/completezi electrolitul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
97TDM Postat Noiembrie 3, 2010 Share Postat Noiembrie 3, 2010 Da si poate mai si curge,cum am mai vazut la altii,vopsea mancata si alte cele.Personal le-as scoate de pe piata pe cele cu intretinere (acid).In state nici nu mai exista asa ceva,numai cu gel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Noiembrie 3, 2010 Share Postat Noiembrie 3, 2010 Azi am avut curajul sa caut pe web parbriz pentru 3VD Am gasit la MRA, 79,90 EUR, TVA inclus, taxele de transport separat Concluzia: o sa cumpar de la ei cand va face plopul pere Uitati-va si voi pe ce cer astia o caruta de bani: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
97TDM Postat Noiembrie 3, 2010 Share Postat Noiembrie 3, 2010 Azi am avut curajul sa caut pe web parbriz pentru 3VDAm gasit la MRA, 79,90 EUR, TVA inclus, taxele de transport separat Concluzia: o sa cumpar de la ei cand va face plopul pere Uitati-va si voi pe ce cer astia o caruta de bani: Da pe bune,la bani astia iti iei multe alte chestii tot noi,care necesita mult mai multa truda si munca si alte cele,cum ar fi o guma noua,o baterie nou(mai ieftina cu vreo 25 euro) sau multe altele....si eu ma abtin de la cheltuiala asta.Si daca nu ma insel la viraj maxim cred ca da oglinda in el,nu de alta dar am incercat eu sa imi modific geamul si am dat peste problema asta.nebunie.respect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Noiembrie 4, 2010 Share Postat Noiembrie 4, 2010 Azi am avut curajul sa caut pe web parbriz pentru 3VDAm gasit la MRA, 79,90 EUR, TVA inclus, taxele de transport separat Concluzia: o sa cumpar de la ei cand va face plopul pere Uitati-va si voi pe ce cer astia o caruta de bani: mestere vezi ca sunt unii care fac niste parbrize tare faine pt noi, imi scapa acum numele. dau un google si revin. Mesaj completat uite aici [url="http://www.bullster.com/en/catalogue-moto.php?id=101395&typerecherche=moto[/url] au o reprezentanta in ungaria. vezi ca raspund la mailuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian CT Postat Noiembrie 4, 2010 Share Postat Noiembrie 4, 2010 (editat) Seara buna Am facut azi o plimbare prin judet. Am inceput sa iau curbele mai in viteza (sint incepator) si simt un fel de oscilare in directie, nu e rapida, e lenta, dar cam deranjanta.Ce poate fi, vantul (cam batea azi), gumele, joc in lagar, a mai intalnit cineva problema asta? Editat Noiembrie 4, 2010 de Lucian CT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Noiembrie 4, 2010 Share Postat Noiembrie 4, 2010 verifica presiunea rotii mai intai si uzura cauciucului. apoi jocul in rulmetii directiei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Noiembrie 5, 2010 Share Postat Noiembrie 5, 2010 (editat) mestere vezi ca sunt unii care fac niste parbrize tare faine pt noi, imi scapa acum numele. dau un google si revin. Asyta e, multumesc! Nu stiu care e treaba cu linkurile, unele nu merg uite aici ASA Editat Noiembrie 5, 2010 de Korben Dallas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Noiembrie 5, 2010 Share Postat Noiembrie 5, 2010 Asyta e, multumesc!Nu stiu care e treaba cu linkurile, unele nu merg uite aici ASA nicule ai de gand sa iti iei? vezi ca au in ungaria o reprezentata. mai de mult mi-a raspuns cineva de acolo. rea vreo 125 euro coletu din care 40euro era transportul sau ceva de genul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Noiembrie 5, 2010 Share Postat Noiembrie 5, 2010 Asyta e, multumesc!Nu stiu care e treaba cu linkurile, unele nu merg uite aici ASA nicule ai de gand sa iti iei? vezi ca au in ungaria o reprezentata. mai de mult mi-a raspuns cineva de acolo. rea vreo 125 euro coletu din care 40euro era transportul sau ceva de genul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
97TDM Postat Noiembrie 5, 2010 Share Postat Noiembrie 5, 2010 (editat) Exista si geva inalatatoare suplimentare de geam,am mai vazut pe net pe unele motociclete,asa ca niste aditionale,de se prind de geamul original,mie imi place si asa,arata mai difrerit..... Editat Noiembrie 5, 2010 de 97TDM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Noiembrie 6, 2010 Share Postat Noiembrie 6, 2010 Exista si geva inalatatoare suplimentare de geam,am mai vazut pe net pe unele motociclete,asa ca niste aditionale,de se prind de geamul original,mie imi place si asa,arata mai difrerit..... sunt 2 chestii. Unul este parbrizul MRA vario turing cum are Linx si prelungeirea vine cu parbrizul. sau mai este o buza ciudata de plexi care se prinde in ultimele 2 suruburi de sus al parbrizului. aveam un link salvat pe undeva. il caut ... Mesaj completat iata-l : Buza prelungire parbriz TDM am pus poze la cele mai eficiente solutii gasite de mine pana acum, din pacate la ultimele nu a un producator sau un link Bullster Laminar lip Necunoscut Mesaj completat Azi m-am impacat cu TDM-ul. I-am umflat rotile, i-am montat scarita, am demontat oglinzile ca erau sparte, i-am spalat si uns lantul, i-am intreptat de la sistemul de bagaje si schimbat cateva suruburi de la el, i-am spalat si curatat carenele, i-am incarcat bateria, l-am dat cu WD40 pe carene sa luceasca frumos. Iar acum seara pe la 7.20 i-am dat o cheie sa porneasca. l-am lasat sa mearga un pic la relanti si l-am oprit. Acum am un chef nebun sa-l incalec si sa ma duc unde vad cu ochii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Noiembrie 8, 2010 Share Postat Noiembrie 8, 2010 In sfarsit! Hai, ca nu e mare lucru, e doar o motocicleta Acel inaltator "laminar lip" mi se pare foarte OK, ai idee cine il produce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Noiembrie 8, 2010 Share Postat Noiembrie 8, 2010 /index.php?...amp;pid=1700988 primul post si urmatorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Noiembrie 8, 2010 Share Postat Noiembrie 8, 2010 primul post si urmatorul Tare Acum incep sa inteleg de ce le merge atat de bine celor din vest Cer sume exorbitante pe chestii simple si culmea, reusesc sa vanda produsele Mi-am adus aminte subit ca sunt un fel de minitehnicus si am decis ca stiu sa lucrez cu plexiglas Sau nu Dar oricum, voi invata, important e sa gasesc materialul 'Tui mama ei de viata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Noiembrie 8, 2010 Share Postat Noiembrie 8, 2010 l-am dat cu WD40 pe carene sa luceasca frumos wd40 se foloseste pentru scos abtibilduri, ai grija cum il folosesti pe post de polish Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Noiembrie 8, 2010 Share Postat Noiembrie 8, 2010 wd40 se foloseste pentru scos abtibilduri, ai grija cum il folosesti pe post de polish lasa ca si asa nu-mi plac merge sa scot si urmele de scotch? Mesaj completat Tare Acum incep sa inteleg de ce le merge atat de bine celor din vest Cer sume exorbitante pe chestii simple si culmea, reusesc sa vanda produsele Mi-am adus aminte subit ca sunt un fel de minitehnicus si am decis ca stiu sa lucrez cu plexiglas Sau nu Dar oricum, voi invata, important e sa gasesc materialul 'Tui mama ei de viata... vezi ca este un topic foarte interesant despre plexiglas si parbrize home made la noi pe site topic parbriz home made. Mesaj completat prost nu e ala care cere si cel care da Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Blade_ Postat Noiembrie 8, 2010 Share Postat Noiembrie 8, 2010 Salut tuturor. Ma nelinisteste si pe mine o problema. Am pornit zilele trecute mobra in ideea de a pleca la o plimbare. In garaj fiind intuneric am observat o chestie interesanta. Galeriile de evacuare (partea de sus la iesire din cilindrii) se inrosisera. Motorul statea undeva la 1800 rpm, socul fiind tras (automat). Cat timp socul a fost tras galeriile au ramas rosii, dupa ce s-a stabilizat la turatia normala (1200) roseala a disparut. E posibil sa se fi intamplat de fiecare data cand am pornit motorul, dar numai acum am observat. Din cate stiu galeriile se inrosesc in urma unui amestec sarac, reglajul la relanti facandu-se cu un analizor de gaze (pe care nu il am). Amestecul sarac iese din discutie motorul avand socul tras cand e rece. E normal, vi s-a intamplat chestia asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Blade_ Postat Noiembrie 8, 2010 Share Postat Noiembrie 8, 2010 Salut tuturor. Ma nelinisteste si pe mine o problema. Am pornit zilele trecute mobra in ideea de a pleca la o plimbare. In garaj fiind intuneric am observat o chestie interesanta. Galeriile de evacuare (partea de sus la iesire din cilindrii) se inrosisera. Motorul statea undeva la 1800 rpm, socul fiind tras (automat). Cat timp socul a fost tras galeriile au ramas rosii, dupa ce s-a stabilizat la turatia normala (1200) roseala a disparut. E posibil sa se fi intamplat de fiecare data cand am pornit motorul, dar numai acum am observat. Din cate stiu galeriile se inrosesc in urma unui amestec sarac, reglajul la relanti facandu-se cu un analizor de gaze (pe care nu il am). Amestecul sarac iese din discutie motorul avand socul tras cand e rece. E normal, vi s-a intamplat chestia asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Blade_ Postat Noiembrie 8, 2010 Share Postat Noiembrie 8, 2010 Salut tuturor. Ma nelinisteste si pe mine o problema. Am pornit zilele trecute mobra in ideea de a pleca la o plimbare. In garaj fiind intuneric am observat o chestie interesanta. Galeriile de evacuare (partea de sus la iesire din cilindrii) se inrosisera. Motorul statea undeva la 1800 rpm, socul fiind tras (automat). Cat timp socul a fost tras galeriile au ramas rosii, dupa ce s-a stabilizat la turatia normala (1200) roseala a disparut. E posibil sa se fi intamplat de fiecare data cand am pornit motorul, dar numai acum am observat. Din cate stiu galeriile se inrosesc in urma unui amestec sarac, reglajul la relanti facandu-se cu un analizor de gaze (pe care nu il am). Amestecul sarac iese din discutie motorul avand socul tras cand e rece. E normal, vi s-a intamplat chestia asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.