Leaveyou Postat Ianuarie 22, 2011 Share Postat Ianuarie 22, 2011 salutare , sa va prezint noul meu motor tdm 850 acum astept sa vina vara Foarte faina! S-o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea! De unde ai luat-o? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piffi Postat Ianuarie 22, 2011 Share Postat Ianuarie 22, 2011 multumesc,,,de la un tip din ploiesti care aduce moto si pe comanda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Ianuarie 22, 2011 Share Postat Ianuarie 22, 2011 (editat) As vrea si io un TDM. Crezi ca-mi poti da un nr de tel al tipului din Ploiesti? Editat Ianuarie 22, 2011 de Leaveyou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
97TDM Postat Ianuarie 23, 2011 Share Postat Ianuarie 23, 2011 Am terminat de montat instalatia Xenon. In prima faza am vrut sa pun doar pe faza scurta dar era diferenta mare intre faza scurta si cea lunga, asa ca mi-am comandat un kit si pt faza lunga. Stiti pe cineva care confectioneaza crash baruri ? Nu stiu de ce nu pot sa fac upload la poze.. Mesaj completat . dejavu face crashbaruri ....il gasesti cateva posturi mai in spate ..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piffi Postat Ianuarie 23, 2011 Share Postat Ianuarie 23, 2011 As vrea si io un TDM. Crezi ca-mi poti da un nr de tel al tipului din Ploiesti? Adresa: Ploiesti, Strada Strandului, Nr. 44 D Coordonate GPS: 44°57'12" (N) 26°02'47" (E) Tel: 0723 177 205 sau 0765 494 625 E-mail: romulus_necsoiu@yahoo.com Yahoo messenger ID: romulus_necsoiu motofly_ro www_motofly_ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Ianuarie 23, 2011 Share Postat Ianuarie 23, 2011 Adresa: Ploiesti, Strada Strandului, Nr. 44 D Coordonate GPS: 44°57'12" (N) 26°02'47" (E) Tel: 0723 177 205 sau 0765 494 625 E-mail: romulus_necsoiu@yahoo.com Yahoo messenger ID: romulus_necsoiu motofly_ro www_motofly_ro Mii de multumiri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiganea Postat Ianuarie 23, 2011 Share Postat Ianuarie 23, 2011 se pricepe careva la GPS-uri? care e diferenta intre cele dedicate pt moto si cele pt masina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 23, 2011 Share Postat Ianuarie 23, 2011 alea moto sunt special concepute pt a fi folosite cu mana inmanusata si difera sistemele de prindere si sunt waterproof. in rest sunt la fel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
negru_bv Postat Ianuarie 23, 2011 Share Postat Ianuarie 23, 2011 se pricepe careva la GPS-uri? care e diferenta intre cele dedicate pt moto si cele pt masina? cele pt moto is waterproof si rezistente la vibratii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
v1n3ri Postat Ianuarie 23, 2011 Share Postat Ianuarie 23, 2011 E o treaba cu GPS-urile... Un Mio Moov 500 s-a stricat cand am mers cu masina pe Transfagarasan. Probabil de la vibratii.... Nu am GPS special pt moto, folosesc unul normal. Am incercat cu el in tankbag, ca am buzunar transparent pt harta, dar are o pozitie cam orizontala, si nu vad bine in el [aproape deloc]. Poate comand candva ceva adaptor de la Louis, pt prindere pe ghidon. In alta ordine de idei, se pare ca ne inmultim . Anu' asta am mers cateva zile cu moto, cand au fost 6-10 grade. Acum astept primavara, sau macar iar o vreme cu + ... Wait safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulnipru Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 salutare tuturor posesorilor de TDM.de ceva vreme sunt si eu posesorul unui 3vd din '"91(de fapt de vreo 2 ani).v-am citit cu mare interes postarile de pana acum si mi-au fost de mare ajutor,mai ales ca in iarna asta motorul a suferit un transplant de cutie de viteze si am avut nevoie de informatii,multe dintre ele gasindu-le aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 Apropo de transplant de cutie, s-ar putea transplanta o cutie cu 6 trepte pe TDM ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 Daca nu ma insel, TDMurile de 900 au cutie cu 6 trepte si cca 85cp, in timp ce TDMurile de 850 au 5 trepte si cca 75 cp. Corect? Totodata, nu cumva rapoartele de transmisie de la viteza a 6a la TDM900 / viteza a 5a la TDM850 sunt foarte apropiate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 (editat) Apropo de transplant de cutie, s-ar putea transplanta o cutie cu 6 trepte pe TDM ? M-aÂş mira foarte, foarte mult Daca nu ma insel, TDMurile de 900 au cutie cu 6 trepte si cca 85cp, in timp ce TDMurile de 850 au 5 trepte si cca 75 cp. Corect? Totodata, nu cumva rapoartele de transmisie de la viteza a 6a la TDM900 / viteza a 5a la TDM850 sunt foarte apropiate? Cam aÂşa-i Au băgat a Âşasea ca să elimine gap-ul mare dintre a doua si a treia, care se simte destul de bine la decelerări În multe serpentine am simțit lipsa unei trepte "intermediare", a doua era prea turată Âşi a treia subturată Editat Ianuarie 24, 2011 de Korben Dallas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiganea Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 eu nu recomand un transplant fara niste calcule in prealabil. dpdv matematico-mecanic, teoretic e posibil e posibil.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 mai bine iei un TDM 900 decat sa strici 850-ul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulnipru Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 ...si inca o chestie:in manualul de reparatie Haynes se specifica ce trebuie demontat pentru a separa carterele.printre componente sunt mentionate rotorul,axele balansoare si pompele de ulei,lucru eronat.eu am separat carterele(si le-am si remontat) fara a demonta acest ansamble...dar poate unii dintre voi stiati deja asta Mesaj completat ...si inca o chestie:in manualul de reparatie Haynes se specifica ce trebuie demontat pentru a separa carterele.printre componente sunt mentionate rotorul,axele balansoare si pompele de ulei,lucru eronat.eu am separat carterele(si le-am si remontat) fara a demonta acest ansamble...dar poate unii dintre voi stiati deja asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
negru_bv Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 salut! a pus careva cauciucuri dual ( si de off si de asfalt ) pe tdm 900? am tot citit posturile voastre si cei cu TDM 850 vad ca ati pus numai ca difera dimensiunile recomandate pentru TDM 900. de exemplu la tdm 900 dimensiunea recomandata pe spate este 160/60 zr 17. K60 (de 2011) au ceva dimensiune si de 150/70-17 M/C 69T TL M+S K60 Scout -[tot pe acolo is si Karoo T] ma gandesc ca nu e asa o mare diferenta. Dar pt fata dim. recomandata este 120/70-ZR18 si Sirac [cred ca si K60] au dimensiuni pt anvelopa fata nu mai mari de 90....puneti de spate pe fata? salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiganea Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 salut! a pus careva cauciucuri dual ( si de off si de asfalt ) pe tdm 900? am tot citit posturile voastre si cei cu TDM 850 vad ca ati pus numai ca difera dimensiunile recomandate pentru TDM 900. de exemplu la tdm 900 dimensiunea recomandata pe spate este 160/60 zr 17. K60 (de 2011) au ceva dimensiune si de 150/70-17 M/C 69T TL M+S K60 Scout -[tot pe acolo is si Karoo T] ma gandesc ca nu e asa o mare diferenta. Dar pt fata dim. recomandata este 120/70-ZR18 si Sirac [cred ca si K60] au dimensiuni pt anvelopa fata nu mai mari de 90....puneti de spate pe fata? salut am cochetat eu cu ideea de a pune din astea... gasise LinX parca o pereche set pe la pirrelli ( nu mai tin bine minte, poate ma insel)... daca cauti pe advrider.com gaseti mai multe variante... eu am ramas la cauciucuri de strada... e prea grea sa sar cu ea in noroi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 am mers eu cu ea in noroi cu cauciucuri k60 pe fata si karoo t pe spate. n-are nici o treaba, cand simti ca se dezechilibreaza, tragi de gaz si se echilibreaza la loc. pe partea asta chiar nu imi mai fac probleme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
negru_bv Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 am mers eu cu ea in noroi cu cauciucuri k60 pe fata si karoo t pe spate. n-are nici o treaba, cand simti ca se dezechilibreaza, tragi de gaz si se echilibreaza la loc. pe partea asta chiar nu imi mai fac probleme tu ce cauciuc ai pe fata? la dimensiuni ma refer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 (editat) am mers eu cu ea in noroi cu cauciucuri k60 pe fata si karoo t pe spate. n-are nici o treaba, cand simti ca se dezechilibreaza, tragi de gaz si se echilibreaza la loc. pe partea asta chiar nu imi mai fac probleme De acord cu Cavaleru, caci si eu am avut acelesi anvelope fata-spate ca si el. Acum am montat pe spate un K76 (150/70/17 TL), iar pe fata am tot K60 (110/80/18 TT) ca tin destul de mult, atat pe asfalt cat si pe off. Editat Ianuarie 24, 2011 de Rocker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
negru_bv Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 (editat) De acord cu Cavaleru, caci si eu am avut acelesi anvelope fata-spate ca si el. Acum am montat pe spate un K76 (150/70/17 TL), iar pe fata am tot K60 (110/80/18 TT) ca tin destul de mult, atat pe asfalt cat si pe off. merci de informatii...m-am lamurit pana la urma.. mai greu dar am reusit Editat Ianuarie 24, 2011 de negru_bv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 25, 2011 Share Postat Ianuarie 25, 2011 tu ce cauciuc ai pe fata? la dimensiuni ma refer dimensiunea standard. 110/80/18 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Ianuarie 25, 2011 Share Postat Ianuarie 25, 2011 dimensiunea standard. 110/80/18 Standard pentru 3VD/4TX El are TDM 900 Mesaj completat Bikez.com zice: Front tyre dimensions: 120/70-ZR18 Rear tyre dimensions: 160/60-ZR17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.