Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am terminat de montat instalatia Xenon. In prima faza am vrut sa pun doar pe faza scurta dar era diferenta mare intre faza scurta si cea lunga, asa ca mi-am comandat un kit si pt faza lunga.

Stiti pe cineva care confectioneaza crash baruri ?

 

Nu stiu de ce nu pot sa fac upload la poze..

 

Mesaj completat

.

dejavu face crashbaruri ....il gasesti cateva posturi mai in spate .....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As vrea si io un TDM. Crezi ca-mi poti da un nr de tel al tipului din Ploiesti?

Adresa: Ploiesti, Strada Strandului, Nr. 44 D

Coordonate GPS: 44°57'12" (N) 26°02'47" (E)

Tel: 0723 177 205 sau 0765 494 625

E-mail: romulus_necsoiu@yahoo.com

Yahoo messenger ID: romulus_necsoiu

motofly_ro

www_motofly_ro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adresa: Ploiesti, Strada Strandului, Nr. 44 D

Coordonate GPS: 44°57'12" (N) 26°02'47" (E)

Tel: 0723 177 205 sau 0765 494 625

E-mail: romulus_necsoiu@yahoo.com

Yahoo messenger ID: romulus_necsoiu

motofly_ro

www_motofly_ro

 

 

Mii de multumiri!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E o treaba cu GPS-urile...

Un Mio Moov 500 s-a stricat cand am mers cu masina pe Transfagarasan. Probabil de la vibratii....

Nu am GPS special pt moto, folosesc unul normal. Am incercat cu el in tankbag, ca am buzunar transparent pt harta, dar are o pozitie cam orizontala, si nu vad bine in el [aproape deloc]. Poate comand candva ceva adaptor de la Louis, pt prindere pe ghidon.

 

In alta ordine de idei, se pare ca ne inmultim :lol:. Anu' asta am mers cateva zile cu moto, cand au fost 6-10 grade. Acum astept primavara, sau macar iar o vreme cu + ...

 

Wait safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare tuturor posesorilor de TDM.de ceva vreme sunt si eu posesorul unui 3vd din '"91(de fapt de vreo 2 ani).v-am citit cu mare interes postarile de pana acum si mi-au fost de mare ajutor,mai ales ca in iarna asta motorul a suferit un transplant de cutie de viteze si am avut nevoie de informatii,multe dintre ele gasindu-le aici

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu ma insel, TDMurile de 900 au cutie cu 6 trepte si cca 85cp, in timp ce TDMurile de 850 au 5 trepte si cca 75 cp. Corect?

 

Totodata, nu cumva rapoartele de transmisie de la viteza a 6a la TDM900 / viteza a 5a la TDM850 sunt foarte apropiate?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropo de transplant de cutie, s-ar putea transplanta o cutie cu 6 trepte pe TDM ?

M-aÂş mira foarte, foarte mult

 

 

Daca nu ma insel, TDMurile de 900 au cutie cu 6 trepte si cca 85cp, in timp ce TDMurile de 850 au 5 trepte si cca 75 cp. Corect?

 

Totodata, nu cumva rapoartele de transmisie de la viteza a 6a la TDM900 / viteza a 5a la TDM850 sunt foarte apropiate?

Cam aÂşa-i

Au băgat a Âşasea ca să elimine gap-ul mare dintre a doua si a treia, care se simte destul de bine la decelerări

În multe serpentine am simțit lipsa unei trepte "intermediare", a doua era prea turată Âşi a treia subturată

Editat de Korben Dallas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...si inca o chestie:in manualul de reparatie Haynes se specifica ce trebuie demontat pentru a separa carterele.printre componente sunt mentionate rotorul,axele balansoare si pompele de ulei,lucru eronat.eu am separat carterele(si le-am si remontat) fara a demonta acest ansamble...dar poate unii dintre voi stiati deja asta :lol:

Mesaj completat

...si inca o chestie:in manualul de reparatie Haynes se specifica ce trebuie demontat pentru a separa carterele.printre componente sunt mentionate rotorul,axele balansoare si pompele de ulei,lucru eronat.eu am separat carterele(si le-am si remontat) fara a demonta acest ansamble...dar poate unii dintre voi stiati deja asta :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut!

 

a pus careva cauciucuri dual ( si de off si de asfalt ) pe tdm 900?

 

am tot citit posturile voastre si cei cu TDM 850 vad ca ati pus numai ca difera dimensiunile recomandate pentru TDM 900.

de exemplu la tdm 900 dimensiunea recomandata pe spate este 160/60 zr 17. K60 (de 2011) au ceva dimensiune si de 150/70-17 M/C 69T TL M+S K60 Scout -[tot pe acolo is si Karoo T] ma gandesc ca nu e asa o mare diferenta. Dar pt fata dim. recomandata este 120/70-ZR18 si Sirac [cred ca si K60] au dimensiuni pt anvelopa fata nu mai mari de 90....puneti de spate pe fata?

 

salut

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut!

 

a pus careva cauciucuri dual ( si de off si de asfalt ) pe tdm 900?

 

am tot citit posturile voastre si cei cu TDM 850 vad ca ati pus numai ca difera dimensiunile recomandate pentru TDM 900.

de exemplu la tdm 900 dimensiunea recomandata pe spate este 160/60 zr 17. K60 (de 2011) au ceva dimensiune si de 150/70-17 M/C 69T TL M+S K60 Scout -[tot pe acolo is si Karoo T] ma gandesc ca nu e asa o mare diferenta. Dar pt fata dim. recomandata este 120/70-ZR18 si Sirac [cred ca si K60] au dimensiuni pt anvelopa fata nu mai mari de 90....puneti de spate pe fata?

 

salut

 

am cochetat eu cu ideea de a pune din astea... gasise LinX parca o pereche set pe la pirrelli ( nu mai tin bine minte, poate ma insel)... daca cauti pe advrider.com gaseti mai multe variante... eu am ramas la cauciucuri de strada... e prea grea sa sar cu ea in noroi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am mers eu cu ea in noroi cu cauciucuri k60 pe fata si karoo t pe spate. n-are nici o treaba, cand simti ca se dezechilibreaza, tragi de gaz si se echilibreaza la loc.

 

pe partea asta chiar nu imi mai fac probleme :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am mers eu cu ea in noroi cu cauciucuri k60 pe fata si karoo t pe spate. n-are nici o treaba, cand simti ca se dezechilibreaza, tragi de gaz si se echilibreaza la loc.

 

pe partea asta chiar nu imi mai fac probleme :lol:

 

tu ce cauciuc ai pe fata? la dimensiuni ma refer

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am mers eu cu ea in noroi cu cauciucuri k60 pe fata si karoo t pe spate. n-are nici o treaba, cand simti ca se dezechilibreaza, tragi de gaz si se echilibreaza la loc.

 

pe partea asta chiar nu imi mai fac probleme :lol:

De acord cu Cavaleru, caci si eu am avut acelesi anvelope fata-spate ca si el. Acum am montat pe spate un K76 (150/70/17 TL), iar pe fata am tot K60 (110/80/18 TT) ca tin destul de mult, atat pe asfalt cat si pe off.

Editat de Rocker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De acord cu Cavaleru, caci si eu am avut acelesi anvelope fata-spate ca si el. Acum am montat pe spate un K76 (150/70/17 TL), iar pe fata am tot K60 (110/80/18 TT) ca tin destul de mult, atat pe asfalt cat si pe off.

 

merci de informatii...m-am lamurit pana la urma..:lol: mai greu dar am reusit :)

Editat de negru_bv
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...